Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, kadu napisał(a):


Z tego co zrozumiałem, chodzi o automatyczną zmianę częstotliwości w przypadku wjechania w zasięg innego nadajnika (?).

Ok, chodziło o przełączanie stacji.

 

Gdzie miałeś wyprodukowane auto? Belgia czy Szwecja? Ile trwał transport do dealera?

Nie wiem gdzie wyprodukowane, jak to sprawdzić?  Diler zadzwonił, że  jest u niego i tyle wiem😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kadu napisał(a):

Przejechałem się też Lexusem ES i tutaj wielki zawód. Niby samochód miał być świetnie wyciszony, a szum wiatru przy 120-130 był bardzo głośny. 

 

Ja w to wsiadłem i zaraz wysiadłem. Kolana mi się nie mieszczą pod kolumną kierownicy.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sdss napisał(a):

Ogranicznik prędkości da sie z tym żyć w Volvo?


Robię miesięcznie po 4-5 tyś km autostradami i nie pamietam kiedy ostatnio jechałem szybciej niż ogranicznik w Volvo. Taka jazda nie ma sensu, zwłaszcza że raczej nie jeżdżę w nocy. W dzień szkoda nerwów, paliwa i samochodu.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Normalni ludzie jakos żyją 😉

To wiem , tylko jest różnica jak masz auto którego limit konstrukcji to 180 , a inna jak auto ma limit dobrze powyżej 200 i jazda się kończy przy 180. Np taki polestar. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, sdss napisał(a):

To wiem , tylko jest różnica jak masz auto którego limit konstrukcji to 180 , a inna jak auto ma limit dobrze powyżej 200 i jazda się kończy przy 180. Np taki polestar. 

Niestety, jeszcze chwila i wszystkie tak będą miały 8-).

Ja od czasu zakupu, tj 10miesięcy 180kmph jechałem raz, właśnie żeby sprawdzić przy ilu jest limit. Wcześnie czasem w D jeździłem pod 200, ale to raz na kilka lat .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sdss napisał(a):

To wiem , tylko jest różnica jak masz auto którego limit konstrukcji to 180 , a inna jak auto ma limit dobrze powyżej 200 i jazda się kończy przy 180. Np taki polestar. 

Jeżeli ktoś potrzebuje jechać szybciej, to wiadomo, nie kupi tego, ale takich ludzi jest jakiś promil. Nigdy w normalnej jeździe nie jechałem szybciej, nawet w jakiejś wyjątkowej sytuacji. Nie mam takiej potrzeby, nawet na autostradzie. Przeważnie w porywach to może 170 przy wyprzedzaniu, ale nie pamietam bym widział większe predkosci nawet przez chwile. Wątpliwości, jak to jest mając takie ograniczenie pojawiają się tylko w głowie, a nie ma to przełożenia w eksploatacji. Na pewno np. 170 to już bym miał wątpliwości, ale to każdy ma inny próg bólu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, kadu napisał(a):

Pochodziłem dzisiaj jeszcze raz po salonach i jednak zostaję przy Volvo. Alfa jest fajna, ale to praktycznie dwuosobowy samochód. Do bagażnika wejdą walizki dla dwóch osób, a żeby zająć miejsce z tylu trzeba wykręcać nogi żeby nie kopać progu i siedzenia.

 

Przejechałem się też Lexusem ES i tutaj wielki zawód. Niby samochód miał być świetnie wyciszony, a szum wiatru przy 120-130 był bardzo głośny. Dodatkowo komfort resorowania jest identyczny jak w UX…

 

W Volvo fajnie się czuję w środku, podoba mi się stylistyka. Szkoda, że B&W jest tylko w Ultimate, co niestety wymusza okno dachowe (dla mnie to duża wada). Mam nadzieję, że Harman Kardon jest w miare ok, bo np. W Giulii czy BMW 3r HK brzmi fatalnie.

Takie samo mam odczucie a propos ES. Moim zdaniem to wina szyberdachu, aczkolwiek w S90 którego potem miałem nie było jakoś dużo lepiej. Wręcz byłem zdziwiony że w takiej kasie jest taki sobie komfort akustyczny. Co do obsługi Volvo jednak na + w porównaniu do ES. 

@Furvus_Eques nie wiem ile Ty masz wzrostu że nie miałeś co z nogami w Lex'ie robić rotfl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sdss napisał(a):

To wiem , tylko jest różnica jak masz auto którego limit konstrukcji to 180 , a inna jak auto ma limit dobrze powyżej 200 i jazda się kończy przy 180. Np taki polestar. 

 

Dokładnie. Odkąd mam auto, które osiąga większe prędkości dość łatwo to zdarza mi się korzystać. Wcześniej się nie zdarzało.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lucash napisał(a):

Takie samo mam odczucie a propos ES. Moim zdaniem to wina szyberdachu, aczkolwiek w S90 którego potem miałem nie było jakoś dużo lepiej. Wręcz byłem zdziwiony że w takiej kasie jest taki sobie komfort akustyczny. Co do obsługi Volvo jednak na + w porównaniu do ES. 


Może to standard , ciszej nie będzie , może w RR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lucash napisał(a):


@Furvus_Eques nie wiem ile Ty masz wzrostu że nie miałeś co z nogami w Lex'ie robić rotfl

 

186-188cm, zależy jak mierzyć. Problem w tym, że masz kolumnę kierownicy między kolanami i nie ma jak nogami pomachać. W długich trasach to męczy.

W RX nie ma tego problemu. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sdss napisał(a):


Może to standard , ciszej nie będzie , może w RR.


Nie jest to standard. Przy 120km/h było słychać wyraźny świst. Jakby coś było nie tak z aerodynamiką tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Dokładnie. Odkąd mam auto, które osiąga większe prędkości dość łatwo to zdarza mi się korzystać. Wcześniej się nie zdarzało.

:ok:

Jak nie jeździ się o mocno nietypowych porach to średnio się da bez szarpanej jazdy a i tak dużo się nie urwie. Ja mogę i 280 pojechać i jechałem raz żeby sprawdzić czy aby blokady nie ma. Nawet na torze 280 nie jechałem. Ale jakbym kupił Volvo to pierwsze co bym zrobił to zdjął blokadę. Niestety to nie jest popularne auto do tuningu No tego klienci nie potrzebują wiec ruskie i chinczyki tego nie robia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kadu napisał(a):


Nie jest to standard. Przy 120km/h było słychać wyraźny świst. Jakby coś było nie tak z aerodynamiką tego auta.

 

Najczęściej odpowiada za coś takiego zepsuta aerodynamika lusterek lub błędy montażu przedniej szyby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał(a):

Jak nie jeździ się o mocno nietypowych porach to średnio się da bez szarpanej jazdy a i tak dużo się nie urwie. Ja mogę i 280 pojechać i jechałem raz żeby sprawdzić czy aby blokady nie ma. Nawet na torze 280 nie jechałem. Ale jakbym kupił Volvo to pierwsze co bym zrobił to zdjął blokadę. Niestety to nie jest popularne auto do tuningu No tego klienci nie potrzebują wiec ruskie i chinczyki tego nie robia.

 

Ja mam w pobliżu dość mało zatłoczoną autostradę A1. Choć teraz to się pewnie zmieni i ruch na niej zgęstnieje. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo na serwisie,  awaria zawieszenia i tylnej wycieraczki🤪

pewnie skonczy się na aucie zastepczym. Moge sobię wybrac, tylko nie wiem,  ktory. Moze ten zielony, moj rocznik, wiec wszystko powinno grać! 🤩

 

20230516_122458.jpg

20230516_122711.jpg

  • Kocham 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rado_ napisał(a):

Volvo na serwisie,  awaria zawieszenia i tylnej wycieraczki🤪

pewnie skonczy się na aucie zastepczym. Moge sobię wybrac, tylko nie wiem,  ktory. Moze ten zielony, moj rocznik, wiec wszystko powinno grać! 🤩

 

20230516_122458.jpg

Edycja

Pan wsiadł i wszystko się naprawilo. 

Magia. Pewnie jak podjadę pod dom, to się znowu popsuje🤣

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 16:33, kadu napisał(a):

 

No i kupiłbyś taki samochód do jazdy? Przecież to zamawiają chyba tylko floty albo ludzie, którzy mając budżet na sensowną 3er chcą za wszelką cenę coś pokazać sąsiadowi ;].

 

A co tam jest za wyposażenie że taka bieda?

 

Jazda 5tką jest jednak dosyć przyjemna i jak nie ma szyb na korby i jest radio, to w sumie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Rado_ napisał(a):

Volvo na serwisie,  awaria zawieszenia i tylnej wycieraczki🤪

pewnie skonczy się na aucie zastepczym. Moge sobię wybrac, tylko nie wiem,  ktory. Moze ten zielony, moj rocznik, wiec wszystko powinno grać! 🤩

 

20230516_122458.jpg

gdzie taki fajny serwis mają? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 16:33, kadu napisał(a):

 

No i kupiłbyś taki samochód do jazdy? Przecież to zamawiają chyba tylko floty albo ludzie, którzy mając budżet na sensowną 3er chcą za wszelką cenę coś pokazać sąsiadowi ;].

Ile takich premium fizole kupuja? Ano mało bo nie ma co kupić. Chętnie kupię E400 kombi czy jakaś mocna 5ke. A tam jakies słabe diesele :facepalm: W innym wątku jest o X5 z radarem w zderzaku ale nie działa bo trzeba za ta opcje zapłacić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kravitz napisał(a):

 

A co tam jest za wyposażenie że taka bieda?

 

Jazda 5tką jest jednak dosyć przyjemna i jak nie ma szyb na korby i jest radio, to w sumie jest ok.

To nie o wyposażenie chodzi a o silniki. Nie ma mocniejszych wersji. Większość słabe diesele 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał(a):

To nie o wyposażenie chodzi a o silniki. Nie ma mocniejszych wersji. Większość słabe diesele 

 

Z ciekawości na otomoto sprawdziłem i za około 185k jest diesel 150KM.

Chyba trochę słaby do takiego kloca, ale w sumie bym musiał się przejechać.

 

Tak czy siak, BMW 5 z dieslem za 185k vs Golf kombi z dieslem za 185k?

Chyba bym sobie poradził bez części wyposażenia i osiągów ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rado_ napisał(a):

Volvo na serwisie,  awaria zawieszenia i tylnej wycieraczki🤪

pewnie skonczy się na aucie zastepczym. Moge sobię wybrac, tylko nie wiem,  ktory. Moze ten zielony, moj rocznik, wiec wszystko powinno grać! 🤩

 

20230516_122458.jpg

20230516_122711.jpg

 

Widzę, że tak jak wszędzie - nowych nie ma to używane wystawiają.

;]

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał(a):

 

Z ciekawości na otomoto sprawdziłem i za około 185k jest diesel 150KM.

Chyba trochę słaby do takiego kloca, ale w sumie bym musiał się przejechać.

 

Tak czy siak, BMW 5 z dieslem za 185k vs Golf kombi z dieslem za 185k?

Chyba bym sobie poradził bez części wyposażenia i osiągów ;]

Tak jak spojrzysz od tej strony to pasuje i BMW lepsze. Ale jakbyś chciał coś więcej niż te ich 254KM to mało sztuk używanych a jak są to dość drogie No ale tanio to już było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kravitz napisał(a):

 

Z ciekawości na otomoto sprawdziłem i za około 185k jest diesel 150KM.

Chyba trochę słaby do takiego kloca, ale w sumie bym musiał się przejechać.

 

Tak czy siak, BMW 5 z dieslem za 185k vs Golf kombi z dieslem za 185k?

Chyba bym sobie poradził bez części wyposażenia i osiągów ;]

 

Plus diesla jest taki, że benzyna 150KM będzie wyraźnie pokazywać słabość. Diesel jest żwawy z dołu, więc dopóki nie chcesz pokręcić go wyżej to tak nie rozczarowuje. Do normalnej jazdy wystarczy, pod górkę nie zdechnie, pasażerów też da radę uciągnąć.

 

To chyba ma nawet 9-10s od 0 do 100 co i tak jest dość żwawo jak spojrzymy na to co jeździ po ulicach.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Z ciekawości na otomoto sprawdziłem i za około 185k jest diesel 150KM.

Chyba trochę słaby do takiego kloca, ale w sumie bym musiał się przejechać.

 

Tak czy siak, BMW 5 z dieslem za 185k vs Golf kombi z dieslem za 185k?

Chyba bym sobie poradził bez części wyposażenia i osiągów ;]

Bmw 518d w zupełności do normalnej jazdy wystarczy. Ma chyba 8,5 sek do stówki i co ważne i dużo świadczy o mocy tego silnika ..... może pociągnąć na haku 2 tonową przyczepe ! . Znaczy się , że zapas mocy do normalnej jazdy jest !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Plus diesla jest taki, że benzyna 150KM będzie wyraźnie pokazywać słabość. Diesel jest żwawy z dołu, więc dopóki nie chcesz pokręcić go wyżej to tak nie rozczarowuje. Do normalnej jazdy wystarczy, pod górkę nie zdechnie, pasażerów też da radę uciągnąć.

 

To chyba ma nawet 9-10s od 0 do 100 co i tak jest dość żwawo jak spojrzymy na to co jeździ po ulicach.

 

 

9 ma combi , sedna ma 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Z ciekawości na otomoto sprawdziłem i za około 185k jest diesel 150KM.

Chyba trochę słaby do takiego kloca, ale w sumie bym musiał się przejechać.

 

Tak czy siak, BMW 5 z dieslem za 185k vs Golf kombi z dieslem za 185k?

Chyba bym sobie poradził bez części wyposażenia i osiągów ;]

 

Jesli mowisz o tym to watpie, ze to auto w ogole istnieje lub da sie je kupic...

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-serii-5-518d-sedan-rabat-48-594-zl-nowa-polski-salon-bmw-ID6FsxPB.html

Kolejne sztuki zaczynaja sie ok 40-50kPLN wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2023 o 20:49, wujek napisał(a):

Jak nie jeździ się o mocno nietypowych porach to średnio się da bez szarpanej jazdy a i tak dużo się nie urwie. Ja mogę i 280 pojechać i jechałem raz żeby sprawdzić czy aby blokady nie ma. Nawet na torze 280 nie jechałem. Ale jakbym kupił Volvo to pierwsze co bym zrobił to zdjął blokadę. Niestety to nie jest popularne auto do tuningu No tego klienci nie potrzebują wiec ruskie i chinczyki tego nie robia.

wiemy blokada out oraz chips in , cały Wuj :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Jesli mowisz o tym to watpie, ze to auto w ogole istnieje lub da sie je kupic...

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-serii-5-518d-sedan-rabat-48-594-zl-nowa-polski-salon-bmw-ID6FsxPB.html

Kolejne sztuki zaczynaja sie ok 40-50kPLN wyzej.

Mozna było takie zamówić i w tej cenie ale do 18 kweitnia . Do tej daty można było zamwiać sedany . Teraz tylko combi a przy combi 15 tys plus do ceny.

Można jeszcze kupic 518d combi golasa za 205 tyś .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Widzę, że tak jak wszędzie - nowych nie ma to używane wystawiają.

;]

 

 

Z nowych to tylko 3 na salonie, reszta używane.

No i pelen nadziei spędziłem ponad 4 godziny w serwisie, gdzie na koniec okazalo się, ze nie mogą zrobić aktualizacji softu, bo się sterownik wysypał i robota na iles godzin ha ha. 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Rado_ napisał(a):

Z nowych to tylko 3 na salonie, reszta używane.

No i pelen nadziei spędziłem ponad 4 godziny w serwisie, gdzie na koniec okazalo się, ze nie mogą zrobić aktualizacji softu, bo się sterownik wysypał i robota na iles godzin ha ha. 

 

musisz jeździć, sami nie odbierają auta?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.