Skocz do zawartości

statystyki sprzedaży za I półrocze


maro_t

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Jak szukałem w maju, to na miejscu nie mieli nic nowego (tylko 3 latki), a na www vw były całe 23 sztuki.

Moja siostra ze szwagrem nie szukali, bo mieli czym jeździć, ale jej teść zdecydował odkupić od nich Sportage, więc poszli i wzięli z placu pod koniec maja T-roca w dobrym wyposażeniu z DSG. Dostali ok 10 k zniżki za produkcję 2022.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kaczorek79 napisał(a):

Moja siostra ze szwagrem nie szukali, bo mieli czym jeździć, ale jej teść zdecydował odkupić od nich Sportage, więc poszli i wzięli z placu pod koniec maja T-roca w dobrym wyposażeniu z DSG. Dostali ok 10 k zniżki za produkcję 2022.

Może być, te co na www były to głównie podwa-wie, Śląsk i Wybrzeże

Możliwe też, że wszystkich na www nie pokazywali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Może być, te co na www były to głównie podwa-wie, Śląsk i Wybrzeże

Możliwe też, że wszystkich na www nie pokazywali.

 

Widac sie mocno poprawilo ;) Chyba, ze zaweziles sobie do jakiejs konkretnej wersji silnikowej/skrzyni.

 

image.png.658f391238dca32ea50f1d2a8cccea3a.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Widac sie mocno poprawilo ;) Chyba, ze zaweziles sobie do jakiejs konkretnej wersji silnikowej/skrzyni.

 

 

 

Dokładnie o to chodzi i konkretnego wyposażenia.

Ja jak patrzę dzisiaj to VW czy otomoto to z nowych nie ma ani jednej sztuki, na całą PL tylko 4 używane z czego tylko 1 egzemplarz z takim wyposażeniem

Edytowane przez bengamin
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

To chyba zależy, bo ja pamiętam, że finansowanie Jeepa było tak zabawne, że rozważałem pójście do salonu jeszcze raz zamiast do kina na komedię. Żałowałem tylko, że za pierwszym razem nie miałem popcornu.

:hehe:

Ale raczej byłeś po leasing, a nie kredyt. Koleś w Audi mowil, żeby sobie znajomego z działalnością poszukać, albo kupić za gotówkę ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazlem sprzedażąy globalnej 2023 wiec 2022 wyglada inaczej jak w europie.

Najbardziej dziwi toyota carmy mega slabe auto sa takie pieniądze 

Nie na waga w pierwszej 10 ? 

Toyota king , tyle modeli w top 10 

IMG_20230804_212854.jpg

Edytowane przez trex11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2023 o 22:29, maro_t napisał(a):

 

dokładnie, ewentualnie miejsca gdzie idziesz na jazdę próbną i masz rózne marki do wyboru, a potem jak się zdecydujesz to sobie wyklikujesz zamówienie przez internet i dostarczają auto do domu.

 

I na czym taki salon będzie zarabiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, trex11 napisał(a):

Nie znalazlem sprzedażąy globalnej 2023 wiec 2022 wyglada inaczej jak w europie.

Najbardziej dziwi toyota carmy mega slabe auto sa takie pieniądze 

Nie na waga w pierwszej 10 ? 

Toyota king , tyle modeli w top 10 

IMG_20230804_212854.jpg

 

Największym zaskoczeniem jest brak mazdy. Czyżby mazda to jednak nie było fajnie auto jak tu reklamuje jeden user ???

  • Lubię to 1
  • Haha 5
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Globalnie  mazda 2x tyle co skoda , finansowo maja sie swietnie w europie w 2023 + 43% wzrost sprzedaży.

Ford , opel , skoda i inne sprzedawaly w mln globalnie i mialy bankruta, nie licza sie liczby tylko dochody firmy, mazda czy lexus maja sie finansowo wysmienicie.

Edytowane przez trex11
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, trex11 napisał(a):

Nie znalazlem sprzedażąy globalnej 2023 wiec 2022 wyglada inaczej jak w europie.

Najbardziej dziwi toyota carmy mega slabe auto sa takie pieniądze 

Nie na waga w pierwszej 10 ? 

Toyota king , tyle modeli w top 10 

 

Słabe? Zależy dla kogo. Trzeba spojrzeć na rynek globalnie.

Tucson :ok:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał(a):

Słabe? Zależy dla kogo. Trzeba spojrzeć na rynek globalnie.

 

 

 

Za 30.000 $ masz auto klasy D z bardzo fajnym wyposażeniem i silnikiem 2.5 lub 3.5 V6 z ośmiobiegowym automatem, a po 5 latach sprzedasz za 60% wartości zakupu. Oczywiście, że świat to kupuje. U nas w tej cenie masz Mazdę 3 z silnikiem 120 KM i ręczną skrzynią ;l

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2023 o 08:44, maro_t napisał(a):

Po drugie Tesla w natarciu. W sumie nie dziwne. Jakbym miał kupić elektryka to w pierwszej kolejności bym poszedł do tej marki.

Z ciekawości zapytam jaki powód/argumenty? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

Z ciekawości zapytam jaki powód/argumenty? 

 

bo wierzę w specjalizację ;]. I mam wrażenie że firma, która robi tylko elektryki i na nie kładzie cały rozwój, zrobi je lepiej niż koncerny, które dopiero temat tak naprawdę zaczynajną na poważnie. Ale może jakbym pojeździł, pomacał, to bym zmienił zdanie, nie upieram się. Jak nie to, to jakiś Koreaniec, bo elektryki produkowane przez koncerny europejskie odrzucają mnie już samym wyglądem. Zwłaszcza te Volksvageny wyglądające jak mydelniczki.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, maro_t napisał(a):

Jak nie to, to jakiś Koreaniec, bo elektryki produkowane przez koncerny europejskie odrzucają mnie już samym wyglądem. Zwłaszcza te Volksvageny wyglądające jak mydelniczki.

 

Z gustem jest jak z d... to wiadomo. Każdy ma swój. Ale nawiązanie do mydelniczki mi się spodobało, bo z kolei najlepsza z elektrycznych marek ma auta, które wyglądają jak kostka mydła 😄 Co nie zmienia faktu, że elektryki, które nie dzielą płyty z innymi napędami czy nawet hybrydy często miały dość kontrowersyjny design

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, maro_t napisał(a):

 

bo wierzę w specjalizację ;]. I mam wrażenie że firma, która robi tylko elektryki i na nie kładzie cały rozwój, zrobi je lepiej niż koncerny, które dopiero temat tak naprawdę zaczynajną na poważnie. Ale może jakbym pojeździł, pomacał, to bym zmienił zdanie, nie upieram się. Jak nie to, to jakiś Koreaniec, bo elektryki produkowane przez koncerny europejskie odrzucają mnie już samym wyglądem. Zwłaszcza te Volksvageny wyglądające jak mydelniczki.

 

Tyle że zrobienie samochodu to nie tylko jego wyprodukowanie...

 

Apple jest świetne w tym, że nie zapomina o swoich produktach przez lata i nawet długo po zakupie dostajesz aktualizacje albo możesz wymienić baterię czy ekran.

 

Z Tesla tak różowo już nie jest. Nie wiem, na ile @format się zgrywa, na ile nie, ale z moich doświadczeń próba naprawienia czegokolwiek bardziej skomplikowanego niż wycieraczka to droga przez mękę.

 

Raz, że techników mało, a serwisów prawie zero. Dwa, prawnicy bardzo pilnują, żeby nikt zamienników nie robił czy nie pokazywał jak coś w Tesli naprawić samemu.

 

Połącz to z wątpliwa jakością z fabryki (fakt, poprawia się), to ja nie chcę ryzykować. Wolę kupić coś bardziej znanego. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.