Skocz do zawartości

Opony i felgi


lelek

Rekomendowane odpowiedzi

> W tym wątku umieszczamy zapytania o opony, chwalimy się swoimi oraz

> dyskutujemy na temat wyższości jednych nad drugimi.

> Zakładane wątki poza tym będą natychmiast usuwane.

> Pozdroofka

Jako, że w tym tygodniu mam zamiar kupić dwie opony zimowe, więc chętnie poprzeglądam ten wątek.

A swoją drogą brawo dla Lelka, może na forum wreszcie będzie mniej potarzanych do znudzenia problemów (czytaj: postów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...dyskutujemy na temat wyższości jednych nad drugimi.

Jako pierwszy opowiem o oponkach które polecam.

DUNLOP SP WINTER SPORT M3

279996052-dunlop.JPG

Te opony kupiłem dzięki opiniom z wieeeelu stron internetowych. Spędziłem wiele godzin na szukaniu i wybieraniu odpowiedniego produktu. I nie zawiodłem się.

Oponki są przede wszystkim bardzo ciche i test na śniegu, błocie pośniegowym oraz wodzie zdały na 5+

Opinie możecie znaleźć sami.

Ja dam linka do strony producenta o tej oponce: DUNLOP

PS. Polecam napompowanie opon AZOTEM. Usługa kosztuje 5zł/za oponę, ale naprawdę warto ok.gif

post-79818-14352489185596_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lato genialne opony - DUNLOP SP SPORT 01 - bezgłośne w moim samochodzie, rewelacyjne na deszczu! sprawdzone! POLECAM!

Na zimę fantastyczne opony - CONTINENTAL WinterContact TS810 - wcześniej miałem Michelin Alpin i Dunlop SP Winter Sport M3 i opony Continentala biją je wszystkie na łeb i szyję! yikes.gif co zresztą potwierdzają fachowe testy. POLECAM!

To były moje typy 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DUNLOP SP WINTER SPORT M3

> Oponki są przede wszystkim bardzo ciche i test na śniegu, błocie

> pośniegowym oraz wodzie zdały na 5+

Opony bardzo dobrze zachowują się na śniegu i nieźle na błocie pośniegowym, na suchym i mokrym średnio, a w dodatku w moim samochodzie strasznie szumiały. Kolega ma je w Grande Punto i potwierdza moje słowa ale np. nie zgadza się ze mną, że szumią smile.gif a jak razem jedziemy do pracy to w moim odczuciu opony te bardzo szumią spineyes.gif na tym przykładzie widać, że odczucie głośności opon zależy od kierowcy i czy jest głuchy czy nie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na lato genialne opony - DUNLOP SP SPORT 01 - bezgłośne w moim

> samochodzie, rewelacyjne na deszczu! sprawdzone! POLECAM!

to dla porównania przejedź się swoim autem na Pirelli P7 albo lepiej Yokohamie Cdrive AC01, będziesz w szoku [pozytywnym] jaka różnica może być między oponami ;-)

brat

Ps sam mam Dunlopa SP 01 na lato pod względem właściwości trakcyjnych nie są złe ale w astrze która jest słabo wyciszona są za głośne, myślałem że mi się piasty rozlatują ale po zmianie na zimowe ucichło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dla porównania przejedź się swoim autem na Pirelli P7 albo lepiej

> Yokohamie Cdrive AC01, będziesz w szoku [pozytywnym] jaka

> różnica może być między oponami ;-)

Przed Dunlopami miałem Pirelli P6000 i wiem jedno nigdy więcej Pirelli. Co do Yokoham to się zgadzam bardzo dobre opony ale niestety też bardzo drogie tongue.gif

> Ps sam mam Dunlopa SP 01 na lato pod względem właściwości trakcyjnych

> nie są złe ale w astrze która jest słabo wyciszona są za głośne,

> myślałem że mi się piasty rozlatują ale po zmianie na zimowe

> ucichło.

To masz coś nie tak z oponami, może się zząbkowały albo mają już swoje lata? Jeździłem na wielu oponach nowych i używanych w różnych autach ale z tak cichymi oponami jak te Dunlopy jeszcze się nie spotkałem! Każdy kto przejedzie się moim autem ma wrażenie, że płynie w powietrzu ok.gif

Dodam tylko rozmiar bo być może ma to jakieś znaczenie niewiem.gif - 205/55 R16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przed Dunlopami miałem Pirelli P6000 i wiem jedno nigdy więcej

> Pirelli.

niepotrzebnie się źle nastawiasz po jednym doświadczeniu do firmy, P7 to inna bajka niż P6000, po autostradach w DE zdarzało mi się w deszczu na P7 jeździć czasem i 200km/h i była igła prowadzenie, jeździłem benzyniakiem 2.0L więc może dźwięk silnika jest inny ale w P7 jest całkowita cisza a SP 01 słychać, również na suchym są lepsze P7, wytrzymały też duży przebieg, są owszem drogie ale warte każdej złotówki, zresztą bliźniaczą rzeźbę bieżnika mają P0 Rosso ;-)

>Co do Yokoham to się zgadzam bardzo dobre opony ale

> niestety też bardzo drogie

kupiłem w dobrej cenie :-)

> To masz coś nie tak z oponami, może się zząbkowały albo mają już

> swoje lata?

są nowe -kupione w kwietniu i 20kkm przejchane, po prostu na astrze są głośne - dają dźwięk podobny do zząbkowanych tylnych opon w vectrze, zagłuszają radio,

>Jeździłem na wielu oponach nowych i używanych w

> różnych autach ale z tak cichymi oponami jak te Dunlopy jeszcze

> się nie spotkałem! Każdy kto przejedzie się moim autem ma

> wrażenie, że płynie w powietrzu

> Dodam tylko rozmiar bo być może ma to jakieś znaczenie - 205/55 >R16

uwierz mi, P7 i Yokohama AC01 mają lepsze właściwości trakcyjne i są od Dunlopa cichsze, serio,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uwierz mi, P7 i Yokohama AC01 mają lepsze właściwości trakcyjne i są

> od Dunlopa cichsze, serio,

Choćby nie wiem co ale do Pirelli mnie nie przekonasz zlosnik.gif ale tak z ciekawości sprawdziłem cenę Yokoham AC01 i jestem trochę w szoku bo mają bardzo korzystną cenę jak na rozmiar 205/55 R16 - 320 PLN! yikes.gif tylko się zastanawiam czy to nie dlatego, że mamy teraz zimę. Gdyby taka cena była w lato na pewno bym na nie zwrócił uwagę, a tak kupiłem Dunlopy z których i tak jestem mega zadowolony tym bardziej że za komplet dałem 1200 PLN z założeniem i wyważeniem.

Pzdr. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawości sprawdziłem cenę Yokoham AC01 i jestem trochę w szoku

> bo mają bardzo korzystną cenę jak na rozmiar 205/55 R16 - 320

> PLN! tylko się zastanawiam czy to nie dlatego, że mamy teraz

> zimę.

nie, latem też takie były ceny, najlepsze jest to że te opony są lepsze od tych po 600pln/szt ;-)

ale wiesz jak to jest, marketingomatołki wmówią klientom każdą głupotę, wszak wszystkie firmy muszą z czegoś żyć rotfl.gif

polecam

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie opony lepiej zakupic na tylną oś do Astry? Chodzi mi o szerokość. Czy wziąć 155/80/13 czy lepiej 175/70/13. Na tych pierwszych auto wyjeżdza z fabryki (chyba), tył jest lżejszy to i wiekszy nacisk dają na grunt, są tansze, no ale nie wiem, nie znam sie. hmm.gif

Drugie pytanie. Co sądzicie o kleberach krisalp i fuldach Kristal Montero, te czesto widuje na nowych autach? Nie są drogie, a o Debicy Frigo słyszałem niezbyt pozytywne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie opony lepiej zakupic na tylną oś do Astry? Chodzi mi o

> szerokość. Czy wziąć 155/80/13 czy lepiej 175/70/13. Na tych

> pierwszych auto wyjeżdza z fabryki (chyba), tył jest lżejszy to

> i wiekszy nacisk dają na grunt, są tansze, no ale nie wiem, nie

> znam sie.

A odpowiedz sobie ile km w roku robisz na czystym śniegu, a ile na ciapie, mokrym i suchym asfalcie?

> Drugie pytanie. Co sądzicie o kleberach krisalp i fuldach Kristal

> Montero, te czesto widuje na nowych autach? Nie są drogie, a o

> Debicy Frigo słyszałem niezbyt pozytywne opinie.

1. Kleber

2. Dębica

3. Fulda

Klebery to całkiem niezłe opony, ich bieżnik pozwala komfortowo jeździć na wszystkich nawierzchniach jest po prostu bardziej uniwersalna i na pewno cichsza od pozostałych.

Dębica jest dobra na śniegu i niestety tylko na nim - ma taki bieżnik aby trakcja na śniegu była jak najlepsza, niestety na mokrym i suchym asfalcie radzi sobie dużo gorzej np. od Kleberów cool.gif

Fulda jest zdecydowanie najgorsza z tych trzech kandydatów ma bieżnik niby zimowy + niby deszczowy i w sumie jest nijaka - taka średnia opona dla mało wymagających na dodatek dochodzi ich słaba wytrzymałość.

Wszystkie wyżej napisane komentarze oparte są na wiedzy i doświadczeniu wielu gumiarzy w mojej okolicy także są w miarę wiarygodne i myślę że można się na nich opierać przy wyborze opon - ja skorzystałem z ich wieloletniego doświadczenia i jestem bardzo zadowolony z wyboru.

Fulda to bardzo popularna u nas opona i pewnie wielu może się nie zgodzić z tym co napisałem ale uwierzcie mi w każdym zakładzie w którym byłem odradzano mi Fuldy pokazując nieraz przykłady tych opon po reklamacjach - tragedia! shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie opony lepiej zakupic na tylną oś do Astry? Chodzi mi o

> szerokość. Czy wziąć 155/80/13 czy lepiej

takie były w niektórych corsach b fabrycznie ale i tak w większości c-b były 165/70R13, nie mam instrukcji obsługi do f-ki ale zastanawiam się czy w ogóle takie rozmiary są dopuszczone przez GM do zamontowania na astrze

>175/70/13.

na powyższych jako podstawowych wyjeżdżały astry f z salonu,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja sie tak zapytam czy na felge 5,5 / 15 załoze opony 195/55/15

> moze ktos doradzic felgi sa orginalne oplowskie

> http://img443.imageshack.us/img443/3911/felaba8.jpg

Załozysz .Ja mam takie fele i oponki smile.gifTyle że bardziej czuc dziury ,ale w trasie nawet,nawet biglaugh.gif

------------

Astra F 94/95r

X16XEL,HB

172kkm,15W-40 GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje to że w oponie niezależnie od spadków oraz skoków temperatury ciśnienie w oponie jest zawsze takie samo - no chyba że jest dziurka to wtedy jest zoonk. Fachowcy zalecają azot na lato

> Miałem koła napompowane azotem i... nic - różnic nie zauważyłem ale

> być może zauważyłbym po paru sezonach bo podobno guma tak szybko

> się nie starzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesć! Zamieżam kupić komplet na lato w rozmiarze 195/60/15 88H .Poprzedni sazon jeżdziłem nz przodzie na Conintentalu Conti Premium 2 i było fajnie tylko mam wrazenie że się szybko zcierają. Na suchym i mokrym trzymały OK hamowanie SUPER (zęby na przedniej szybie) . Ahha jedną załatwiłem na krawężniku a drugą sprzedałem.Więc moje pytanie , czy kupić coś innrgo niezbyt drogiego ( markowe) czy pozostać przy Contim - bardziej mi leżą bo miałem je w innych samochodach. Czekam na propozycje! Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doorby wybor bo ja juz od 3 sezonow smigam zima na yokohamah winterV901.... a latem zmieniam na yokohamy A520;)

zimowki sa rewelacyjne ... ciche, super odprowadzaja wode na mokrej nawierzchni i dobrze sie spisuja na sniegu

co do A520 ... o super wyglad i jeszcze lepsze wlasciwosci na ostro pokonywanych zakretach i to ze znaczna predkoscia ...

jednak na "-" musze dopisac ze po kilku sezonach zaczely troche szumiec (sie pozabkowaly chyba) no i w duzym deszczu lub sredniej polskiej koleinie z woda ... ups... moze byc tak, ze adrenalina sie podniesie 893goodvibes.gif

> dziekówka to zamawiam he he

> yokohamy S.Drive AS01 [85] V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja właśnie kupiłem komplet KLEBER KLIPSAR HP 175/70R13 rozważałem też PIRELLI CARWING ale sprzedawca powiedział że są głośne więc dałem spokój a kosztowało to mnie 500 zł (nowe) ale jeszcze nie zamontowałem więc nie wypowiem sie na temat jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie były w niektórych corsach b fabrycznie ale i tak w większości

> c-b były 165/70R13, nie mam instrukcji obsługi do f-ki ale

> zastanawiam się czy w ogóle takie rozmiary są dopuszczone przez

> GM do zamontowania na astrze

> na powyższych jako podstawowych wyjeżdżały astry f z salonu,

> brat

Kupiłem urzywaną F'kę właśnie z 175/70/R13 , czy mam rozumieć że to u mnie fabryczny rozmiar?

Chciałbym zmienić na inny, ale boję się o różnice wskazania licznika, obecnie mam 185/60/R14 , patrząc na kalkulatorek:

KLIK

to tylko 0,5% różnicy odczytu wskazania.

Pewnie po mojej modyfikacji będzie większa różnica, chcę ją znać tylko dla własnej świadomości, a same koła chciałbym wymienić tak by mieć z przodu ciut chudsze opony, tak by auto ładnie się prezentowało, takie sztuczne obniżenie przodu, i podwyższenie tyłu, ale nie chcę tego robić kosztem komfortu i bezpieczeństwa jazdy, jak myślicie, czy rozwiązanie :

tył: 185/60/R14

przód: 185/50/R14

to wizualnie ładne, oraz komfortowe i bezpieczne rozwiązanie?

czy może wrócić do R13...lub spróbować R15? Choć to może już nie wejdzie? zeby.GIF

I czy są takie opony, które są BDB na lato i zimę? Czy jednak nic takiego nie istnieje i pozostaje mi co sezon wymiana?

Pytam dlatego że przez większość czasu jestem w deszczowej anglii a w zimie w polsce, gdzie jest mroźno, wiadomo;) i czyj est coś dobrego uniwersalnego? Czy lepiej jednak nastawiać się na zzmiany ?

Narazie wytypowałęm sobie coś takiego:

zima:

KLIK

lato:

DUNLOP SP SPORT 01

lub

YOKOHAMA C dribe AC01

dobry wybór?

zależy mi na bezpieczeństwie , w sumie to nie wiem czy jakieś dałyby radę cały rok...pomóżcie niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem urzywaną F'kę właśnie z 175/70/R13 , czy mam rozumieć że to u

> mnie fabryczny rozmiar?

O ogumieniu fabrycznym można coś się dowiedzieć np tutaj

> Chciałbym zmienić na inny, ale boję się o różnice wskazania licznika,

> obecnie mam 185/60/R14 , patrząc na kalkulatorek:

> KLIK

> to tylko 0,5% różnicy odczytu wskazania.

> Pewnie po mojej modyfikacji będzie większa różnica, chcę ją znać

> tylko dla własnej świadomości, a same koła chciałbym wymienić

> tak by mieć z przodu ciut chudsze opony, tak by auto ładnie się

> prezentowało, takie sztuczne obniżenie przodu, i podwyższenie

> tyłu, ale nie chcę tego robić kosztem komfortu i bezpieczeństwa

> jazdy, jak myślicie, czy rozwiązanie :

> tył: 185/60/R14

> przód: 185/50/R14

> to wizualnie ładne, oraz komfortowe i bezpieczne rozwiązanie?

Jak to będzie wyglądać i czy bezpiecznie to się nie wypowiem ale idąc za tym kalkulatorem wyszły mi takie wyniki:

280108435-ooooo.jpg

> czy może wrócić do R13...lub spróbować R15? Choć to może już nie

> wejdzie?

15 wchodzą spokojnie ja np jeżdżę na 195/55/15 a to już jest ciut wyżej. lepiej do oryginału pasuje 195/50/15 Ale to sobie popatrz w kalkulatorze jak się zmienia średnica opony i ile różni się od oryginału.

post-72224-14352489760539_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ogumieniu fabrycznym można coś się dowiedzieć np tutaj

> Jak to będzie wyglądać i czy bezpiecznie to się nie wypowiem ale idąc

> za tym kalkulatorem wyszły mi takie wyniki:

> 15 wchodzą spokojnie ja np jeżdżę na 195/55/15 a to już jest ciut

> wyżej. lepiej do oryginału pasuje 195/50/15 Ale to sobie popatrz

> w kalkulatorze jak się zmienia średnica opony i ile różni się od

> oryginału.

dzięki za kalkulatorek, o niebo lepszy, wytypowałem sobie przód:

185/55/R14

tył:

185/60/R14

Zastanawia mnie jeszcze czy... hmm... na alu mam obecnie 185.. a 175 wejdzie i będzie wyglądać dobrze? czy tak.. "łyso na feldze" ?

Bo tak się zastanawiam..że na 175 paliłby mniej..czy może to tylko mit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wytypowałęm sobie coś takiego:

> zima:

> KLIK

Moim skromnym zdaniem: bardzo dobry wybór.

Jeżdze na UG7 od tego sezonu i spisują sie znakomicie!

Do tej pory nie pracowały jeszcze w świeżym głębokim śniegu, bo na razie zima płata nam figle, ale pozostałe warunki zimowe zostały przetestowane.

Zarowno na suchym, jak i na mokrym, w błocie pośniegowym i niewielkim śniegu dobre zachowanie podaczes hamowania, przewidywalne w zakrętach.

Opony są ciche- komfort akustyczny w poruwnaniu z moimi starymi letnimi maxxisami jest znaczny. Może dlatego, że maxxisy są już twarde, mają ponad 5 lat.

Podsumowując, opony warte swojej ceny i godne polecenia.

Z podobnych produktów godne uwagi są Micheliny Alpin A3: http://www.opony.com/opony/51900_michelin_alpin_a3.html

Pozdrawiam

conda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim skromnym zdaniem: bardzo dobry wybór.

> Jeżdze na UG7 od tego sezonu i spisują sie znakomicie!

> Do tej pory nie pracowały jeszcze w świeżym głębokim śniegu, bo na

> razie zima płata nam figle, ale pozostałe warunki zimowe zostały

> przetestowane.

> Zarowno na suchym, jak i na Rmokrym, w błocie pośniegowym i niewielkim

> śniegu dobre zachowanie podaczes hamowania, przewidywalne w

> zakrętach.

> Opony są ciche- komfort akustyczny w poruwnaniu z moimi starymi

> letnimi maxxisami jest znaczny. Może dlatego, że maxxisy są już

> twarde, mają ponad 5 lat.

> Podsumowując, opony warte swojej ceny i godne polecenia.

> Z podobnych produktów godne uwagi są Micheliny Alpin A3:

> http://www.opony.com/opony/51900_michelin_alpin_a3.html

> Pozdrawiam

> conda

okej, czyli napewno kupuje UG 7 ale te "+" zaryzykujebo cena na motostrada w sumie taka sama, chyba dobrze zrobie kupując 175/70/R13 i zakladając je na stalówki te które mam, a na sezon letni kupię coś na aluski, DUNLOPy, i pytanko jeszcze do tych letnich:

bezpiecznie tak będzie?:

przód: 185/55/R14

tył: 185/55/R14

bo na liczniku nic nie stracę zeby.GIF

a w zimówkach to nie mam takiego wyboru:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do lata jeszcze daleko ale szukam już opon letnich do mojej astry,znalazłem kilka promocji,ale nie wiem co kupić no i z rozmiarem mam kłopot ponieważ z tyłu mam 195/60/15 a na przód znalazłem fajne oponki ale rozmiar 195/65/15 n i nie wiem czy będą pasowały .

OPEL ASTRA II 2001 1.7 DTI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam;)

A ja mam problemik przez który spać nie mogę;)

Opony...na cały sezon, wielosezonowe, letnie, czy zimowe?

Wyjeżdżam w kwietniu do Anglii, wracam w grudniu na święta, więc pogoda zimowo/wiosenna, lato, zima i nie wiem co wybrać, co będzie najbezpieczniejsze, czy zimówką cały rok, letnią, czy uniwersalną?

Tak sobie myślałem że zimówki kupić i cały rok na nich śmigać, czy to mądre w moim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opony...na cały sezon, wielosezonowe, letnie, czy zimowe?

> Wyjeżdżam w kwietniu do Anglii, wracam w grudniu na święta, więc

> pogoda zimowo/wiosenna, lato, zima i nie wiem co wybrać, co

> będzie najbezpieczniejsze, czy zimówką cały rok, letnią, czy

> uniwersalną?

> Tak sobie myślałem że zimówki kupić i cały rok na nich śmigać, czy to

> mądre w moim przypadku?

jak masz zamiar jeździć cały rok, to tylko całoroczne

wiadomo, że nie będzie to co sezonowe, ale zimą dają radę, a latem też nie ma tragedii ...

ja na PL navigatorach2 jeździłem zimą po górach i latem po Chorwacji (były na tyle) i nigdy nie miałem problemów smile.gif

a w tym roku na zimówkach tylko raz jechałem po śniegu - jaki sens ma ich zakładanie ?

zimowe latem będą "miękkie" i szybko będą znikały

letnie zimą zrobią się znowu "plastikowe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wlasnie jestem na kupnie opon letnich ale postanowilem wymienic tylko na przedniej osi bo skonczyly swoj zywot frown.gif do tego czasu jezdzilem na oponach o wymiarze 185/60R14. przegladajac ostatnio opony.com wpadlem na pomysl zalozenia na przod opon o rozmiarze 175/65R14 a na tylnej osi zostawiam to co bylo. w sumie roznica w rozmiarze to tylko 5,5mm.

i moje pytanie:czy moge miec rozne rozmiary opon na osiach?? czy autko bedzie sie zachowywac normalnie?? sa jakies wady takiego rozwiazania?? dodam tylko ze nie mam ABS'u

Prosze o jakas rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może Goodyear excelence

> Te ostatnie miałem w F-ce były super ale jakoś chyba ścieralność

> słabo wypada

Mam takie Goodyear EXCELLENCE 195/60R15 88 H

ale następne będą inne

zrobiłem na nich 20tys. może do 30tys wytrzymają, jazda przeważnie ekonomiczna, ale trzymają sie drogi bardzo dobrze,

do tego na tylnej osi wyząbkowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj bylem ogladac uzywane opony do astry, i mam dylemat:/

> Powiedzcie mi, czy oplaca sie brac opony z 01 roku? Czy to juz

> za stare?

nono.gif kiedyś do astry szukałem używanych opon i znalazłem roczne po przebiegu 5000 km, wyglądały jak nowe i sprzedawcą okazał się ksiądz hehe.gif komplet 4 sztuk kosztował mnie 400 PLN, IMHO albo szukaj takich okazji albo kupuj nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedyś do astry szukałem używanych opon i znalazłem roczne po

> przebiegu 5000 km, wyglądały jak nowe i sprzedawcą okazał się

> ksiądz komplet 4 sztuk kosztował mnie 400 PLN, IMHO albo

> szukaj takich okazji albo kupuj nowe.

u mnie to nie jest tak latwo frown.gif uzywane opony sa tylko w jednej wulkanizacji, i na dzien dzisiejszy mieli tylko 6 szt. opon w rozmiarze ktorego szukam. dwie na przod sa dosyc ladne, z ranetem ochronnym, jedna z 06r, a jedna z 04r, wiec oki, tylko jedna z tych na tyl jest z 01, a druga z 06. pojade jeszcze jutro, bo mieli jakies kierunkowe, zobacze date i moze wezme na tyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.