dawidp1984 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! zalezy co rozumiesz pod haslem "lepszy"? only 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! zależy do czego Ci jest potrzebne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 będzie dym jeśli chodzi o osiągi to seryjne 16v jest szybsze od seryjnej ósemki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p1etro Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > będzie dym > jeśli chodzi o osiągi to seryjne 16v jest szybsze od seryjnej ósemki gdzie jest Lepo !!! Only 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! moim skromnym zdaniem 16v po pierwsze wiecej kucykow, po drugie to takie nowoczesniejsze jest sam, jak bym swapowal, a moze tak zrobie, bo to tylko od kasy zalezy, to bede 16v brac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 "lepszy" bezkolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > "lepszy" bezkolizyjny czyli wiadomo co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > zalezy co rozumiesz pod haslem "lepszy"? > only 8v Kazdy zapewne bedzie chwalil to co ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoMaN1990 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 Aż sam jestem ciekaw zestawienia 8v i 16v ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! Ja wybrałem 8V ze względu na i tak duży przyrost mocy w stosunku do Seri jaką miałem, mniej problematyczny Swap, niższe koszta, mniej problemów z serwisowaniem itd, nie trzeba mieć rąk patyków żeby coś zrobić na zamontowanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
look_asss Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 1.4 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 hmmm to zależy ile chcesz wydać 16v wychodzi drożej i myślę że części są trochę droższe za to 8v jeździ wolniej ale taniej to od Ciebie zależy na c się zdecydujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke a czemu żałujesz ?? chyba mi mówiłeś przy piwie, ale nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > a czemu żałujesz ?? bo za nisko kręci i brakuje paru kuni > chyba mi mówiłeś przy piwie, ale nie pamiętam pijak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 Ja nie miałem wyboru szukałem SCs-a zółtego ale trafił się ten srebrny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > gdzie jest Lepo !!! > Only 16v Ktoś mnie wołał? Powiem jedno: ostro dłubana 16v objedzie ostro dłubaną 8v, z tym, że prawdopodobnie koszta dłubania będą wyższe przy 16v. Ale efekt jak wspomniałem będzie lepszy przy szesnastce. Co nie zmienia faktu, że moja ósemka objeżdża średnio dłubane szesnachy, i dlatego jest spoko;) Ale potencjał, przy odpowiednim ogarnięciu, szesnacha ma większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke Podłub, a potem powiedz co sądzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Podłub, a potem powiedz co sądzisz za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 only 16v, miałem 8v i to jest wręcz padło które byle mocniejsze pudło da radę wciągnąć 16v mam już 2`gie i na pewno bym nie zamienił na 8v, chyba że by było z turbawką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf? Nie Ale za trochę więcej - warto/uwierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf? bez szans... Gdybym wlozyl tyle kasy w 16v co w moje 8v to byla by to najszybsza 16ka N/A w polsce i to 1.4 a tak to 8V jedzie jak dlubane 1.2 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > only 16v, miałem 8v i to jest wręcz padło które byle mocniejsze pudło da radę wciągnąć 16v mam > już 2`gie i na pewno bym nie zamienił na 8v, chyba że by było z turbawką Miałeś po prostu lipne 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Miałeś po prostu lipne 8v Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne, albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które jest zamulone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne, > albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które > jest zamulone ? Seria nie jedzie, dłubane już jako tako daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Seria nie jedzie, dłubane już jako tako daje radę No więc napisałem, większość i tak zostawia serie więc bardziej się opyla 16v wrzucać z resztą 16v lepiej się kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > No więc napisałem, większość i tak zostawia serie więc bardziej się opyla 16v wrzucać Nie ma to jak być rodzynkiem 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Nie ma to jak być rodzynkiem 8v ale jak juz ktos zaczyna sie bawic w T to nagle 8v staje sie super nie mowie o paru osobach ktore cos tam probowaly/probuja w 16v - ale nie wiem na jakich kompach to robia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > ale jak juz ktos zaczyna sie bawic w T to nagle 8v staje sie super > nie mowie o paru osobach ktore cos tam probowaly/probuja w 16v - ale nie wiem na jakich kompach to > robia Drugi plus, nie ma jak ósemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne, > albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które > jest zamulone ? Niby czemu zmulone? Ja tam nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Niby czemu zmulone? > Ja tam nie narzekam Jakie czy kręcisz tą ósemką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Niby czemu zmulone? Daj spokój, muł straszny, byle klekot to wciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Jakie czy kręcisz tą ósemką? Złe pytanie, ja nie kręce zadnych bo jeżdże tym cywilnie a nie po jakichś tam 1/4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Daj spokój, muł straszny, byle klekot to wciągnie E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do 7 tys. Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto ma jakie priorytety i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do > 7 tys. > Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto > ma jakie priorytety i tyle Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7 A mi w trasie potrafi spalić 6-6,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > A mi w trasie potrafi spalić 6-6,5 Moja rajdówka 1,2 16V w trasie Kraków-Borki-Kraków wyszła w trasie 5,2 Duron może poświadczyć! Nie ma takiego spalania, koniec imprezy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? > Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam! Tylko 1.2, bo koszta mozesz rozlozyc sobie w czasie, czyli najpierw silnik n/a, a za jakis czzs T. I nie a bata, zeby jakas 16 dala ci rade, a wydasz grubo mniej niz 16vT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Nie ma takiego spalania, koniec imprezy! Średnio po mieście jak spokojnie jeżdże 7 pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7 a mi od czasu do czasu 8v paliło 27L ale nie ma co narzekać na chwile obecną na trasie sie spokojnie w 7 mieszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7 zdłubane 8v paliło mi 7-8 max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 jak seria to 16v, wg mnie warto dołożyć te 500zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2010 Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy > kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V > wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna. pewnie chodzi Ci o Majstera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy > kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V > wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna. To ja jednak bym brał 8v i uturbiał. Wyjdzie ciut więcej niż 16v ale za to dużo mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7 Dziwne. Mi 8vT pali 13.5 przy wściekaniu się... ale GAZU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > To ja jednak bym brał 8v i uturbiał. Wyjdzie ciut więcej niż 16v ale za to dużo mocniej Ja bym 16v uturbial, przynajmniej lyknie duzo wiecej niz ta mala 8 zaworowa glowiczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Dziwne. Mi 8vT pali 13.5 przy wściekaniu się... ale GAZU A mi 1.1 8v T 7,5-8 litra gazu przy jeździe do 4krpm 30procent miasto 70 poza miastem, i 10-12 przy upalaniu do 7krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.