ppmarian Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Dosyc wozenia rowerow na haku. Kufra na dachu itp Mam ochotę na busa. Min 2m długości bagażnika przy 2 rzędach foteli. Klapa podnoszona do góry- nie otwierana na bokiMocny diesel min 2l i 170-200KMAutomatAktywny tempomat.Przynajmniej 4 (pierwszy i 2 rzad) indywidualne fotele "kapitanskie"Dwoje przesuwnych drzwi + całość przeszkloneZawieszenie i prowadzenie, pozycja za kierownica możliwe najbardziej "suvowato-osobowa" Znalazłem Trafica 2.0 170dci EDC za ~150kPKN po doposazeniu Transporter i transit dużo droższe pytanie czy dużo lepsze? Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 16 minut temu, ppmarian napisał: Transporter i transit dużo droższe pytanie czy dużo lepsze? Tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 17 minut temu, ppmarian napisał: Dosyc wozenia rowerow na haku. Kufra na dachu itp Mam ochotę na busa. Min 2m długości bagażnika przy 2 rzędach foteli. Klapa podnoszona do góry- nie otwierana na boki Mocny diesel min 2l i 170-200KM Automat Aktywny tempomat. Przynajmniej 4 (pierwszy i 2 rzad) indywidualne fotele "kapitanskie" Dwoje przesuwnych drzwi + całość przeszklone Zawieszenie i prowadzenie, pozycja za kierownica możliwe najbardziej "suvowato-osobowa" Znalazłem Trafica 2.0 170dci EDC za ~150kPKN po doposazeniu Transporter i transit dużo droższe pytanie czy dużo lepsze? Wysłane z tel. rowery i bagaze wysylaj kurierem w miejsce docelowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2019 rowery i bagaze wysylaj kurierem w miejsce docelowe Tam gdzie jezdze nie ma "paczkomatow" Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Tak. Konkrety proszę.Auto na 3lata i 90kkm. Spalanie mnie nie interesuje. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Mam porównanie trafic kontra nowa v klasa kontra transit 9 osobowy.Trafic najbardziej roboczy, czuć to podczas jazdy.Transit bardzo dobrze wyciszony i spokojnie 160 na tempomacie z 8 osobami i bagazami plus dwa boksy na dachu.V klasa to klasa sama w sobie, mimo 8 osób dwóch boksów na dachu jedzie jak osobówka.Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Mam porównanie trafic kontra nowa v klasa kontra transit 9 osobowy.Trafic najbardziej roboczy, czuć to podczas jazdy.Transit bardzo dobrze wyciszony i spokojnie 160 na tempomacie z 8 osobami i bagazami plus dwa boksy na dachu.V klasa to klasa sama w sobie, mimo 8 osób dwóch boksów na dachu jedzie jak osobówka.Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu TapatalkaTrafic najnowszy? Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Trafic 2017, jezdzony w sezonie zimowym, 2018/2019 miał coś po 70 tysięcy przebiegu, wersja 9 osobowa.Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Trafic 2017, jezdzony w sezonie zimowym, 2018/2019 miał coś po 70 tysięcy przebiegu, wersja 9 osobowa.Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu TapatalkaTeraz jest nowy model na 2019W cenie prawie gołej v clasy mam takiego traficahttps://www.outandaboutlive.co.uk/motorhomes/reviews/motorhomes/details/campervan-review-the-wee-camper-co-renault-trafic-campervan/980895Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 @ppmarian jak ma posłużyć kilka lat to kwestia korozji, nie wiem jak nowe mercedesy i transity ale jakoś wcześniejsze modele nie słynęły z dobrego zabezpieczenia. W traficu masz silnik nissana na rynku od dobrych kilku lat, pakowany do lagun i traficów, ogólnie zbierający dobre opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Może się trafi na ten sezon na któryś wyjazd.Gość z wypożyczalnia zachwala toyota proace.Ale to dopiero od listopada będzie możliwość potestowania. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Dosyc wozenia rowerow na haku. Kufra na dachu itp Mam ochotę na busa. Min 2m długości bagażnika przy 2 rzędach foteli. Klapa podnoszona do góry- nie otwierana na bokiMocny diesel min 2l i 170-200KMAutomatAktywny tempomat.Przynajmniej 4 (pierwszy i 2 rzad) indywidualne fotele "kapitanskie"Dwoje przesuwnych drzwi + całość przeszkloneZawieszenie i prowadzenie, pozycja za kierownica możliwe najbardziej "suvowato-osobowa" Znalazłem Trafica 2.0 170dci EDC za ~150kPKN po doposazeniu Transporter i transit dużo droższe pytanie czy dużo lepsze? Wysłane z tel. Idź na jazdę próbną. Imho różnica prowadzenia Trafic vs Transporter/Vito to przepaść. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Musisz sam pojeździć i ocenić. Ja mam doświadczenie z jazd nowym oplem czyli takim traficiem, poprzednim vito i długie scudo. Wszystkie z manualnymi skrzyniami biegów. W środku najbardziej osobowo było w scudo - welury także na boczkach, pozycja, deska taka bliżej jak w osobowych. Mercedes był w odczuciach najbardziej dostawczakowaty, surowy - praca pedałów, silnika 2,2 litra bez dołu, dzwięki jakie wydawał z wałem włącznie, dobry promień skrętu. Te trafiki z 1,6 biturbo są zadziwiająco dynamiczne, w miarę wyciszone, mamy bogate wyposażenie tylko że wszystko jest bardzo plastikowe. Na jazdach testowałem też VW i to było jak w tej marce - chyba najlepiej potrafią zrobić poprawne auto w odczuciach kierowcy. Toyota to teraz chyba z rodziny PSA jest i wielkością odpowiednik scudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Nie wiem jakimi koledzy jeździli traficami, ale mi się tym super pomyka. Z 5 razy w wakacje trasy po 3000km i luzik. Wersje słabe, więc bez żadnych bajeró i fajnie to jeździło. Ale jak miałbym coś kupować wg Twoich parametrów to wolałbym Jumpy/Expert w osobowych wersjach (mają teraz jakieś chore nazwy, których nie mogę zapamiętać ) . Prowadzi się jeszcze lepiej i można wyrwać naprawdę fajne wersje (np. 2.0 HDI 180km i at 8 biegów). 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 5 godzin temu, ppmarian napisał: Dosyc wozenia rowerow na haku. Kufra na dachu itp Mam ochotę na busa. A moze cos takiego? https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-traveller-allure-automat-2-0hdi-180km-automat-pelna-wersja-wyposazeniowa-ID6CqgsU.html#235299bc77 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 28 minut temu, Olas1 napisał: Nie wiem jakimi koledzy jeździli traficami, ale mi się tym super pomyka. Z 5 razy w wakacje trasy po 3000km i luzik. Wersje słabe, więc bez żadnych bajeró i fajnie to jeździło Ja miałem okazję zrobić 500km tym słabszym, nie biturbo, i w życiu bym tego nie kupił do jazdy po krajówkach jednopasmowych. To nie jedzie. W ogóle A jechałem w zasadzie na pusto blaszakiem. W kwestii wygody było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 2 minuty temu, muzz napisał: Ja miałem okazję zrobić 500km tym słabszym, nie biturbo, i w życiu bym tego nie kupił do jazdy po krajówkach jednopasmowych. To nie jedzie. W ogóle A jechałem w zasadzie na pusto blaszakiem. W kwestii wygody było ok. Ja jechałem na urlop ze znajomymi, więc 8 osób na pokładzie. Po zapięciu wszystkich pasów włączam "tryb urlop", przestaje się ścigać, bić rekordy i pokazywać google maps, że źle wyliczył czas dojazdu do celu. Jedzie jak osobówka, mój lanos był wolniejszy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 2 minuty temu, Olas1 napisał: Ja jechałem na urlop ze znajomymi, więc 8 osób na pokładzie. Po zapięciu wszystkich pasów włączam "tryb urlop", przestaje się ścigać, bić rekordy i pokazywać google maps, że źle wyliczył czas dojazdu do celu. Jedzie jak osobówka, mój lanos był wolniejszy No my mieliśmy trochę bardziej napięty grafik ale też nie lecieliśmy ile się dało. Po prostu na wąskich krajówkach wyprzedza się tym słabo. I Lanosem z 1.5-1.6 pod tym względem jest na pewno lepiej. Tutaj ma duże znaczenie zestopniowanie skrzyni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Podstawowa sprawa to długość Myślę, że żaden z powyższych będąc wyposażony choćby w 2 rzędy siedzeń będzie miał jeszcze kufer o długości 2m, tym bardziej, że takie Vito z 1 rzędem siedzeń ma ok. 2,5m paki. Myślę, że od sprintera trzebaby zacząć szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Też mi się wydaje, że tak długa paka to tylko będzie w dużym busie. A i tak mam wrażenie, że może być krucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 15 godzin temu, goden napisał: Mam porównanie trafic kontra nowa v klasa kontra transit 9 osobowy. Trafic najbardziej roboczy, czuć to podczas jazdy. Transit bardzo dobrze wyciszony i spokojnie 160 na tempomacie z 8 osobami i bagazami plus dwa boksy na dachu. Mocno nieodpowiedzialne jechac busem 160+8 osob i dwa boxy. nasywa sie nawet podsumowanie mocniejsze ale nie wypada. Jak ty zrobisz cos sobie Twoja sprawa ale sam nie jedziesz po pustyni. \To moje zdanie jedynie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 15 godzin temu, ppmarian napisał: Dosyc wozenia rowerow na haku. Kufra na dachu itp Mam ochotę na busa. Min 2m długości bagażnika przy 2 rzędach foteli. Klapa podnoszona do góry- nie otwierana na boki Mocny diesel min 2l i 170-200KM Automat Aktywny tempomat. Przynajmniej 4 (pierwszy i 2 rzad) indywidualne fotele "kapitanskie" Dwoje przesuwnych drzwi + całość przeszklone Zawieszenie i prowadzenie, pozycja za kierownica możliwe najbardziej "suvowato-osobowa" Znalazłem Trafica 2.0 170dci EDC za ~150kPKN po doposazeniu Transporter i transit dużo droższe pytanie czy dużo lepsze? Wysłane z tel. VW spoko, Renaultem się jeździ słabo. Najlepszy bus jakim jeździłem to nowy Transit. Praktycznie jak większą osobówką, jak SUVem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Godzinę temu, fanlan napisał: Mocno nieodpowiedzialne jechac busem 160+8 osob i dwa boxy. nasywa sie nawet podsumowanie mocniejsze ale nie wypada. Jak ty zrobisz cos sobie Twoja sprawa ale sam nie jedziesz po pustyni. \To moje zdanie jedynie Ok to nie wątek żeby oceniać styl jazdy, 3 pasmowa autostrada do i z Monachium, jazda głównie nocą - nie wiem, ale v klasą naprawdę nie czuć tego że tyle jedziesz. Dodatkowo ma jakiś system utrzymujący na pasie ruchu jak mija się np tira, zabezpieczający niby przed zdmuchnięciem na dalszy pas - fajnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Nowy traffic to to samo co Fiat talento. Toyota pro ace to expert/jumpy/scudo. Podobno lepiej wykonane od trojaczków. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Też mi się wydaje, że tak długa paka to tylko będzie w dużym busie. A i tak mam wrażenie, że może być krucho. W wersji przedłużonej są 2m przy za 2. rzędem Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 A moze cos takiego?https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-traveller-allure-automat-2-0hdi-180km-automat-pelna-wersja-wyposazeniowa-ID6CqgsU.html#235299bc77O PSA i toyocie wogole nie myslalem ale... czemu w sumie nieWysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 4 godziny temu, goden napisał: Ok to nie wątek żeby oceniać styl jazdy, 3 pasmowa autostrada do i z Monachium, jazda głównie nocą - nie wiem, ale v klasą naprawdę nie czuć tego że tyle jedziesz. Dodatkowo ma jakiś system utrzymujący na pasie ruchu jak mija się np tira, zabezpieczający niby przed zdmuchnięciem na dalszy pas - fajnie działa. Systemy tez trzymaja box ktory jest testowany do 130-140? Systemy tez nie pozwola peknac oponie? Systemy tez nie pozwola ze TIRowiec zaslabnie, zasnie czy cokolwiek i nagle wykona manewr i Ty reagujesz ale ze 160 to troche trwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Systemy tez trzymaja box ktory jest testowany do 130-140? Systemy tez nie pozwola peknac oponie? Systemy tez nie pozwola ze TIRowiec zaslabnie, zasnie czy cokolwiek i nagle wykona manewr i Ty reagujesz ale ze 160 to troche trwa . Tak jest to niebezpieczne ale prośba o powstrzymanie się w moim wątku od tego typu komentarzy. Interesują mnie mocne busy A nie wpływ prędkości na prawdopodobieństwo wypadków Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 4 godziny temu, pakafoto napisał: Nowy traffic to to samo co Fiat talento. Raczej odwrotnie tylko po co Fiat to sprzedaje pod swoją marką mając Ducato to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 3 godziny temu, ppmarian napisał: Interesują mnie mocne busy A nie wpływ prędkości na prawdopodobieństwo wypadków Wysłane z tel. Ja w tym roku do Chorwacji jechałem MB Viano 3.0 diesel w automacie. Z plusów to mocny, wygodny konfiguracja 2/3/3. Każdy fotel z możliwością regulacji oparcia. Zawieszenie pneumatyczne. Dodatkowo w Słowenii łapie się na winiete taką jak osobówki. Wiem że to starszy model, ale może coś da się wybrać z rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 @sebaso Zamiast scudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacWeg Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Z tego co wiem, to Trafic nie ma w ofercie pojedynczych foteli w 2 rzędzie, tylko ławkę z uchylanym 1 oparciem do łatwiejszego wsiadania do tyłu.. Trzeci rząd to też tylko ławka. I sprawdź czy 2 metry w bagażniku to nie jest przypadkiem mierzone po podłodze. Na wysokości okien jest już krócej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Mówicie o Transicie czy o Transit Custom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 3 godziny temu, pakafoto napisał: @sebaso Zamiast scudo. Nie no ok, tylko to trafic ma podobne wymiary co krótkie ducato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Proponuję zwrócić uwagę że idąc w stronę Ducato, Sprinter itp, obcinamy możliwość wjazdu do 99% garaży i parkingów podziemnych/ wielopoziomowych. W przypadku Vito, T6, i chyba Toyota/PSA, zyskujemy możliwość wersji max długich, a tam rowery powinny się z tyłu zmieścić. Bez jazd testowych @ppmarian swoich odczuć nie zweryfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 @sebaso Zerknij na oferte Citroen,Peugeot, Toyota wersja pro ace. Za chwilę bedzie to samo w wersji pro ace city czyli partner, berlingo. Unifikacja. Kangoo i citan rowniez to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 2 godziny temu, pakafoto napisał: @sebaso Zerknij na oferte Citroen,Peugeot, Toyota wersja pro ace. Za chwilę bedzie to samo w wersji pro ace city czyli partner, berlingo. Unifikacja. Kangoo i citan rowniez to samo. Ale ja to rozumiem i wiem że tak jest, tylko dziwię się że mając ducato, które występuje w różnych wersjach, sprzedają pod swoją marką bardzo podobny samochód. Scudo było jednak trochę inne, niższe, krótsze etc. A ducato przecież od dawna rywalizowało właśnie z trafickiem/vivaro IMO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 @sebaso Nie zapominajmy o Iveco. Popatrz na międzynarodówkę do 3.5T. Najwięcej Renault, Iveco. Cała reszta jakoś mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2019 Jeździłem z nowym długim trafikiem i nowym krótkim Transit wersje osobowe średnim pakiecie wyposażenia Trafic dużo lepszy w dotyku oraz prowadzenie nawet te 170 koni daje radę Szkoda że skrzynia jest dwusprzęgłowa a nie tradycyjny hydraulik ewidentnie przeszkadza to przy manewrowaniu w formie pełzania jedno co mi się bardzo nie podoba to trzeci rząd siedzeń jest w całości i strasznie ciężki nie ma gdzie go schować ale na dobrą sprawę i tak z niego nie będę korzystał bo auto ma być Max x5 osobowe i 5 roweroweJeśli iść w busa to tylko w przedłużone. Zwykły transit ma dlugoac bagażnika (przy 2 rzedach) jak przedłużone turneo Connect które jest dużo zwinniejszym autem.W weekend będę oglądać toyotę i peugeotaWysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 Ale ja to rozumiem i wiem że tak jest, tylko dziwię się że mając ducato, które występuje w różnych wersjach, sprzedają pod swoją marką bardzo podobny samochód. Scudo było jednak trochę inne, niższe, krótsze etc. A ducato przecież od dawna rywalizowało właśnie z trafickiem/vivaro IMO. Scudo to odpowiednik Traffic/Vivaro, a Ducato to półka Master'a.Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 (edytowane) Mam taki do sprzedania https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-traveller-8-os-skora-xenon-panorama-full-ID6C0z1k.html Kręci mi się wokół niego pewien klient i wygadał się, że jeździł takim w automacie i nie podobało mu się. Słaba dynamika, długo ciagnął na biegach i sporo pokazywał spalania. Dlatego zainteresował się moim. A wszystkie wypasione wersje tych aut ( traveller, spacetourer, proace i jeszcze teraz zafira life ) są przeważnie w automacie,.. cięzko trafić manual. Ale nabieramy z małżonką ochoty zostawić sobie te auto bo jestem miłosnikiem busów, a mój T5 przejechał już ponad 500tys. km. ( spokojnie,.. to już 3-ci silnik ) Słyszałem, że transity od dawna słyną z najlepszych włąściwości jezdnych wśród busów. Edytowane 6 Września 2019 przez Radauskas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 Dnia 2.09.2019 o 16:50, ppmarian napisał: Mam ochotę na busa. Dla Ciebie to chyba to chyba tylko Libero Jeździłem nowym Scudo i Jumpy w 7os tak do 130kmph jeszcze ok, potem jest głośno. Poza tym przestronne auta z nawet wygodnymi fotelami. Prowadzenie całkiem dobre, niestety miałem doczynienia z podstawowymi jednostakami, które nie jechały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.