gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Mniejsza kalorycznosc, dużo wolniejsze spalanie mieszanki, stechiometria dla lpg wynosi 15,5 dla > benzyny 14,7. Ogólnie gaz jest anty stukowy w porównaniu do benzyny. w nie w tym miejscu zapłon i LPG stuka ale próbuj bo nieźle ci idzie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > A ja po prostu uważam, że za dużo kolega Glaca ładuje ciśnienia, i tyle. Odpuść trochę z boosta to > i stuk się uspokoi Cofnąłem zapłon kilka stopni i też się uspokoiło, pytanie co da lepszy efekt - mniejszy boost czy późniejszy zapłon Bo ja jednak myślę, że wszystko to są półśrodki, kiedy IC nie jest dość wydajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Cofnąłem zapłon kilka stopni i też się uspokoiło, pytanie co da lepszy efekt - mniejszy boost czy > późniejszy zapłon Powiem Ci że na jeden Uj wychodzi > Bo ja jednak myślę, że wszystko to są półśrodki, kiedy IC nie jest dość wydajny. a badałeś jaka jest temperatura w dolocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > w nie w tym miejscu zapłon i LPG stuka ale próbuj bo nieźle ci idzie > pzdr ogólnie zapłon na gazie powinien być wyprzedzony o jakieś 10-15stopni w stosunku do mapy zapłonu dla benzyny przygotowanej przez producenta i wtedy jedzie tak samo lub nawet lepiej niz na benzynie Ale mało ludzi o tym wie, a potem sie dziwią że auto jest słabsze na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > ogólnie zapłon na gazie powinien być wyprzedzony o jakieś 10-15stopni w stosunku do mapy zapłonu > dla benzyny przygotowanej przez producenta i wtedy jedzie tak samo lub nawet lepiej niz na > benzynie Ale mało ludzi o tym wie, a potem sie dziwią że auto jest słabsze na gazie o i teraz to pogadamy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 Dobry będzie? Taki jak na tej aukcji ( aukcja przypadkowa ) Wloty 50mm. Radiator 601x143x40mm Dostałem za darmo i nie wiem czy zakładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > Dobry będzie? > Taki jak na tej aukcji ( aukcja przypadkowa ) > Wloty 50mm. > Radiator 601x143x40mm > Dostałem za darmo i nie wiem czy zakładać. Lepsze to niż nic. A czy będzie dawał radę, to dopiero po temp. w dolocie dojdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > Lepsze to niż nic. A czy będzie dawał radę, to dopiero po temp. w dolocie dojdziesz. Chodzi mi raczej o to czy nie za ciasny albo coś w tym stylu. Wiem, że lepszy byłby gruby a ten jest chudziutki ale .... taki mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > Chodzi mi raczej o to czy nie za ciasny albo coś w tym stylu. > Wiem, że lepszy byłby gruby a ten jest chudziutki ale .... taki mam. dobry jest pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 > Chodzi mi raczej o to czy nie za ciasny albo coś w tym stylu. > Wiem, że lepszy byłby gruby a ten jest chudziutki ale .... taki mam. tylko zeby go nie rozsadzilo tak jak moj...chociaz ty nie bedzie ladowac 1.8b a przy 1.5 dawal rade ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 > tylko zeby go nie rozsadzilo tak jak moj...chociaz ty nie bedzie ladowac 1.8b a przy 1.5 dawal rade > ;p Prawie nowy jest ale nie wiem, czy nie będę zdejmował jednego boczku i zamieniał na taki sam z obu stron (drugi IC jest pęknięty jako dawca). Da się to bez bólu zdjąć i założyć, żeby potem trzymało szczelność? Bardzo nie pasuje mi kąt pod jakim wychodzi jeden króciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 > Prawie nowy jest ale nie wiem, czy nie będę zdejmował jednego boczku i zamieniał na taki sam z obu > stron (drugi IC jest pęknięty jako dawca). > Da się to bez bólu zdjąć i założyć, żeby potem trzymało szczelność? > Bardzo nie pasuje mi kąt pod jakim wychodzi jeden króciec. zdejmij te plastiki i daj do zrobienia boczków alu, problem szczelności i wytrzymałości z bańki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 > zdejmij te plastiki i daj do zrobienia boczków alu, problem szczelności i wytrzymałości z bańki > pzdr Jak zwykle problem rozbija się o kasę. Wszystko kombinuję tak, żeby było prawie za free. Ten IC jest wyciągnięty ze złomu za darmochę (mimo, że jest w idealnym stanie - pomoc autokącikowa działa ). Mam inne miejsca w aucie gdzie będę pchał kasę - tu jakoś zmotam no chyba, że to jest nierozbieralne itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > Jak zwykle problem rozbija się o kasę. Wszystko kombinuję tak, żeby było prawie za free. Ten IC > jest wyciągnięty ze złomu za darmochę (mimo, że jest w idealnym stanie - pomoc autokącikowa > działa ). > Mam inne miejsca w aucie gdzie będę pchał kasę - tu jakoś zmotam no chyba, że to jest > nierozbieralne itp nie masz kasy nie tuninguj bo w najlepszym wypadku wybuchnie silnik w najgorszym kogoś zabijesz pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > nie masz kasy nie tuninguj bo w najlepszym wypadku wybuchnie silnik w najgorszym kogoś zabijesz > pzdr Pozwól, że sam zadecyduję o tym co będę w życiu robił a to co piszesz to już w ogóle jakiś absurd... wybuchnie mi silnik i latające tłoki pościnają ludziom głowy Wracając do tematu - chyba jednak dorobię te boczki z alu bo NI JAK nie pasują króćce (wchodzą w podłużnice) a sam rdzeń ma wręcz idealne dla mnie wymiary. Może pojadę dzisiaj i zapytam za ile by mi to zrobili, wtedy będę miał tam wyjścia gdzie mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ekjonar Napisano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2011 Witam! A więc tak, mam Cinquecento 903 na gaźniku z LPG i wkładam teraz silnik 1108 z CCS ale wywaliłem elektronikę. Silnik będzie z aparatem z UNO, gaźnik weber i LPG zostaje. Tak czytając ten wątek wpadł mi pomysł z Turbo. Czy to że będzie LPG to jakiś problem? I czy turbo w gaźnikowcu też bo jak widzę wszyscy wkładają na wtrysk Wszystko oprócz samej turbiny mogę mieć za grosze, nie wiem jaką turbinkę to tego wybrać Co ze smarowaniem turbiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 > Witam! A więc tak, mam Cinquecento 903 na gaźniku z LPG i wkładam teraz silnik 1108 z CCS ale > wywaliłem elektronikę. Silnik będzie z aparatem z UNO, gaźnik weber i LPG zostaje. Tak > czytając ten wątek wpadł mi pomysł z Turbo. Czy to że będzie LPG to jakiś problem? I czy turbo > w gaźnikowcu też bo jak widzę wszyscy wkładają na wtrysk Wszystko oprócz samej turbiny mogę > mieć za grosze, nie wiem jaką turbinkę to tego wybrać Co ze smarowaniem turbiny? poczytaj temat od 1 strony...zacznij najpierw od tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 > Witam! A więc tak, mam Cinquecento 903 na gaźniku z LPG i wkładam teraz silnik 1108 z CCS ale > wywaliłem elektronikę. Silnik będzie z aparatem z UNO, gaźnik weber i LPG zostaje. Tak > czytając ten wątek wpadł mi pomysł z Turbo. Czy to że będzie LPG to jakiś problem? I czy turbo > w gaźnikowcu też bo jak widzę wszyscy wkładają na wtrysk Wszystko oprócz samej turbiny mogę > mieć za grosze, nie wiem jaką turbinkę to tego wybrać Co ze smarowaniem turbiny? gaznik nadcisnieniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 Panowie pytanko mam. Zapoda mi ktos fotke wtrysku 270ccm z t-jeta? Bo z tego co teraz widze on po zasadzeniu w kolektor ma jeszcze taka rurke przedluzajaca, wadzi to w czyms? do czego to sluzy bo chce do Siebie takie wtryski ale nie wiem czy beda ok jesli maja taki dinks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 na allegro taką fote znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter258 Napisano 1 Maja 2011 Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 jakie turbo polecacie najlepiej i wtryski do 1.2 16v ? i kto w polsce zajmuje się wystrojeniem takiego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > na allegro taką fote znalazlem I jak myslicie, beda dziady dzialac w kolektorze z 16v? BTW Moze mi ktos powiedziec jakie swiece macie u Siebie Z tego co wyczytalem to UT ma 6, PGT 7 ... Jakie sa swiece z t-jeta? Jakie sa seryjne np w 16v? Moze ktos napisac kody swiec z UT, PGT i t-jeta EDIT wedlug katalogu NGK PGT ma 6, UT ma 7, seria 176b9000 ma 8 a t-jet 9 Czemu t-jet ma takie cieple swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > I jak myslicie, beda dziady dzialac w kolektorze z 16v? > BTW > Moze mi ktos powiedziec jakie swiece macie u Siebie > Z tego co wyczytalem to UT ma 6, PGT 7 ... > Jakie sa swiece z t-jeta? > Jakie sa seryjne np w 16v? > Moze ktos napisac kody swiec z UT, PGT i t-jeta > EDIT > wedlug katalogu NGK PGT ma 6, UT ma 7, seria 176b9000 ma 8 a t-jet 9 > Czemu t-jet ma takie cieple swiece? moze po to zeby wsio dokładnie dopalić xD czyli sprawność ? albo poprostu odporność termiczna podzespołów silnika t-jet jest wieksza KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > moze po to zeby wsio dokładnie dopalić xD albo poprostu odporność termiczna podzespołów silnika > t-jet jest wieksza > KLIK Moze, nie wiem, nie znam sie Problemu swiec jeszcze nie zglebialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Czemu t-jet ma takie cieple swiece? Odwrotnie - im wyższy nr. tym zimniejsze świece. A świece takie a nie inne zapewne ze względu na wysoką temperaturę pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Maja 2011 Udostępnij Napisano 3 Maja 2011 > Odwrotnie - im wyższy nr. tym zimniejsze świece. > A świece takie a nie inne zapewne ze względu na wysoką temperaturę pracy. To niech mi ktos teraz wytlumaczy zasade zmiany swiec, jesli chce zimniejsze (bo takie ida do turbo) to jakie mam zasadzic jak seria 16v ma 8 bo juz nie rozumiem Od zawsze bylo ze im nizszy numer tym zimniejsze, czyli co? PGT i UT maja cieplejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 3 Maja 2011 Udostępnij Napisano 3 Maja 2011 > To niech mi ktos teraz wytlumaczy zasade zmiany swiec, jesli chce zimniejsze (bo takie ida do > turbo) to jakie mam zasadzic jak seria 16v ma 8 bo juz nie rozumiem Zależy od konstrukcji silnika i temperatur jakie panują w komorach spalania. Ja bym zostawił 8-mki jeżeli działają i wszystko jest ok. > Od zawsze bylo ze im nizszy numer tym zimniejsze, czyli co? PGT i UT maja cieplejsze? Tak. KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 Zabierać sie bede niebawem za ułozenie turba i tera mam zapytanie czy ma jakies znaczenie jak usytuuje turbo wzgledem osi wirnika ? chciałbym je delikatnie obrócic tak zeby flansza wlotu ciepłej strony była delikatnie pochylona spływ dalej bedzie na dole itp i wg mnie wsio bedzie ok ale niech mnie ktoś poprze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > Zabierać sie bede niebawem za ułozenie turba i tera mam zapytanie czy ma jakies znaczenie jak > usytuuje turbo wzgledem osi wirnika ? chciałbym je delikatnie obrócic tak zeby flansza wlotu > ciepłej strony była delikatnie pochylona spływ dalej bedzie na dole itp i wg mnie wsio bedzie > ok ale niech mnie ktoś poprze Ja swoje obracałem obie na wszystkie strony bo fabrycznie nie pasowało. W garrecie musiałem nawet wiercić nowe otwory na WG żeby pasował. Ważne, żeby środek był "pionowo" a muszle to sobie możesz kręcić jak Ci pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Ja swoje obracałem obie na wszystkie strony bo fabrycznie nie pasowało. W garrecie musiałem nawet > wiercić nowe otwory na WG żeby pasował. Ważne, żeby środek był "pionowo" a muszle to sobie > możesz kręcić jak Ci pasuje. Ale mu nie o to chodzi, tylko o minimalne przekrecenie turbiny w ktoras strone, ja np mam moja (patrzac od gory w komore) obrocona w lewo czyli ciepla strona od bloku, zimna do ale naprawde minimalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Ale mu nie o to chodzi, tylko o minimalne przekrecenie turbiny w ktoras strone, ja np mam moja > (patrzac od gory w komore) obrocona w lewo czyli ciepla strona od bloku, zimna do ale naprawde > minimalnie Tak trochę niejasno piszesz, mam wrażenie, że zjadasz słowa Chcesz pochylić turbinę względem poziomu? Tego bym nie polecał. Jeśli chcesz ją obrócić względem osi pionowej to chyba nie powinno być żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Ale mu nie o to chodzi, tylko o minimalne przekrecenie turbiny w ktoras strone, ja np mam moja > (patrzac od gory w komore) obrocona w lewo czyli ciepla strona od bloku, zimna do ale naprawde > minimalnie nie nie o to zreszta w moim topicu widac ze jest lekko przekrecona ale patrząc od przodu i od góry jest idealnie prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 czy w 2.7 bi turbo obie turbiny sa identyczne, chodzi o ksztalt zimnej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 > czy w 2.7 bi turbo obie turbiny sa identyczne, chodzi o ksztalt zimnej strony Nie, jedna jest klasyczna, a druga ma taką "trąbę" zawiniętą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 > Nie, jedna jest klasyczna, a druga ma taką "trąbę" zawiniętą. ale reszta identyczna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 > ale reszta identyczna ? Wnętrzności tak, nie wiem jak jest z wg'kami. Strony gorące powinny być te same, ale ręki nie dam sobie uciąć. Generalnie różnią się muszlami, które są wymienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Maja 2011 Udostępnij Napisano 11 Maja 2011 > Wnętrzności tak, nie wiem jak jest z wg'kami. Strony gorące powinny być te same, ale ręki nie dam > sobie uciąć. Generalnie różnią się muszlami, które są wymienne. Ale z tego co wiem w bi- są różne turbiny a w twin- takie same. W audi tak nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Maja 2011 Udostępnij Napisano 11 Maja 2011 > Ale z tego co wiem w bi- są różne turbiny a w twin- takie same. W audi tak nie ma? To są 2 identyczne turbiny. Różnią się muszlami, ale same turbosprężarki są takie same. Co do nazewnictwa, różnie to bywa. Dla mnie nie ma różnicy, przy jakiej nazwie jakie są sprężarki. Kwestia jak to producent nazwie. Dla mnie liczy się stan faktyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > Ale z tego co wiem w bi- są różne turbiny a w twin- takie same. W audi tak nie ma? Twin czy bi to jeden grzyb - oznacza po prostu 2sztuki. Natomiast mozesz mieć sekwencyjne twin turbo jak w Rx7 gdzie jedna jest mniejsza a druga mniejsza albo 2 takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > Twin czy bi to jeden grzyb - oznacza po prostu 2sztuki. Natomiast mozesz mieć sekwencyjne twin > turbo jak w Rx7 gdzie jedna jest mniejsza a druga mniejsza albo 2 takie same. takie maslo maslane a mam takie pytanie laika: po co montuja jedna wieksza druga mniejsza? dobrze mysle, ze jest to spowodowane, ze jedna dmucha przy niskich obrotach, a druga "obsluguje" gorne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > takie maslo maslane > a mam takie pytanie laika: po co montuja jedna wieksza druga mniejsza? dobrze mysle, ze jest to > spowodowane, ze jedna dmucha przy niskich obrotach, a druga "obsluguje" gorne obroty? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > takie maslo maslane > a mam takie pytanie laika: po co montuja jedna wieksza druga mniejsza? dobrze mysle, ze jest to > spowodowane, ze jedna dmucha przy niskich obrotach, a druga "obsluguje" gorne obroty? dokladnie Clarkson ladnie to w top gear opisywal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 Mam pytanko znow o te nieszczesne swiece to T. Odkrylismy z kolega co powodowalo wypadnie zaplonow w turbawce. Otoz uszkodzeniu calkowitym ulegly dwie swiece zaplonowe. Ceramiki brak i elektrod masy tak samo. Co dziwniejsze silnik chodzil w miare stabilnie tylko czasem przerywal a swiece byly uszkodzone tak jak opisalem. Temperatura spalin nie przekraszala 800 stopni przy bucie a doladowanie max 1,8. Byly to swiece z uno turbo 1.3 Czy ktos moze polecic jakies swiece wytrzymalsze, aby znow sie nie rozpadly ?? Co dziwniejsze albo elementy sie wszystkie stopily/spalily albo wypadly przez zawory nie uszkadzajac niczego wlacznie z turbina co jest malo prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 ..... Odkrylismy z kolega co powodowalo wypadnie zaplonow > w turbawce. [ciach] co powodowalo taki obrazek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > ..... Odkrylismy z kolega co powodowalo wypadnie zaplonow > co powodowalo taki obrazek ? rozwalone doszczetnie swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 kurde u mnie silnik umarl z powodu spalania stukowego, teraz to po fakcie ale moze wiesz co moze byc tego powodem ? swiece, kable, cewki nowe, czy wtryski moga byc tego powodem ? musze to sprawdzic dla swietego spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Mam pytanko znow o te nieszczesne swiece to T. Odkrylismy z kolega co powodowalo wypadnie zaplonow > w turbawce. Otoz uszkodzeniu calkowitym ulegly dwie swiece zaplonowe. Ceramiki brak i elektrod > masy tak samo. Co dziwniejsze silnik chodzil w miare stabilnie tylko czasem przerywal a swiece > byly uszkodzone tak jak opisalem. Temperatura spalin nie przekraszala 800 stopni przy bucie a > doladowanie max 1,8. Byly to swiece z uno turbo 1.3 > Czy ktos moze polecic jakies swiece wytrzymalsze, aby znow sie nie rozpadly ?? > Co dziwniejsze albo elementy sie wszystkie stopily/spalily albo wypadly przez zawory nie > uszkadzajac niczego wlacznie z turbina co jest malo prawdopodobne. u mnie jezdza platynowe beru dedykowane do punto gt i jest malina,ktos mi je polecal tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 /.../ > Czy ktos moze polecic jakies swiece wytrzymalsze, aby znow sie nie rozpadly ?? /../ poszukaj w ofercie DENSO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > u mnie jezdza platynowe beru dedykowane do punto gt i jest malina,ktos mi je polecal tutaj Zawsze mam NGK i nigdy nie było ze świecami problemu. Raz dałem 7-ki, wcześniej miałem 6-tki ale nie widziałem różnicy (na silniku 1.2) Teraz mam fabryczne świece które były w 1.4 8v i tez jest git, jeszcze nie wiem na co zmienię ale na pewno na NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > u mnie jezdza platynowe beru dedykowane do punto gt i jest malina,ktos mi je polecal tutaj no wlasnie to byly te bo 1.3 i 1.4 maja te same swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.