amazing5 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > panowie, bo szukam gratów do mojego sztrucla, i tak na allegro widze same podróby co HKS Style to > Greddy style, są jeszcze properfecty oraz the suny > co polecacie, i kto co miał i jak syczy, bov ma wrzeszczeć to oczywiste , Chcesz mojego properfekta? Bo ja chce przejść na dv, znudziło mi sie syczenie, zresztą za bardzo zwraca uwagę innych jak jadę i zaraz wiedzą że turbo mam, więc co to za cichociemny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > Chcesz mojego properfekta? Bo ja chce przejść na dv, znudziło mi sie syczenie, zresztą za bardzo > zwraca uwagę innych jak jadę i zaraz wiedzą że turbo mam, więc co to za cichociemny a jaki masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > a jaki masz? taki: typ1 to jest ponoć a syczy podobnie jak tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > słyszałem ze te the suny sie przycinają Ja mam wersje trzecia i jeszcze mi sie nie przycial, z tego co slyszalem to evo 2 bardzo sie przycinaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 a powiedzcie mi jedno jak prawidłowo ustawia sie bov-a jeśli ma on regulacje ?? mam model F1-Z i nie bardzo wiem jak go wyregulować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2011 > a powiedzcie mi jedno jak prawidłowo ustawia sie bov-a jeśli ma on regulacje ?? > mam model F1-Z i nie bardzo wiem jak go wyregulować ?? na jałowym ma być zamknięty a przy zamknięciu przepustnicy ma upuszczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 23 Września 2011 Udostępnij Napisano 23 Września 2011 > a powiedzcie mi jedno jak prawidłowo ustawia sie bov-a jeśli ma on regulacje ?? > mam model F1-Z i nie bardzo wiem jak go wyregulować ?? F1-Z możesz śmiało skręcić na max twardość i tak będzie za miękko, ten wredny BOV upuszcza chociaż nie ma czego . > taki: > typ1 to jest ponoć Typ I, sam robiłem te fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 23 Września 2011 Udostępnij Napisano 23 Września 2011 > F1-Z możesz śmiało skręcić na max twardość i tak będzie za miękko, ten wredny BOV upuszcza chociaż > nie ma czego . > Typ I, sam robiłem te fotkę nie wiem czy ma orginalana sprezyne bo jak skreciłem go na maxa to cześciej słysze jak wg rubi tuf tuf tuf niz bova może nie mieć czasem siły go otworzyć - może tak być ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Czy możecie mnie upewnić do końca. Smarowanie turbiny biorę z górnego Otworu przy filtrze oleju(ten większy 18/1,5) A od czego jest ten niżej?? Restryktor 1,2mm miejsce ulokowania bez większego znaczenia-czyli może być na początku przewodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Czy możecie mnie upewnić do końca. > Smarowanie turbiny biorę z górnego Otworu przy filtrze oleju(ten większy 18/1,5) > A od czego jest ten niżej?? Ogólnie te otwory wynikają z procesu technologicznego, po prostu jakoś trzeba było przewiercić kanały do pompy a potem zostały zaślepione. > Restryktor 1,2mm miejsce ulokowania bez większego znaczenia-czyli może być na początku przewodu. Raczej przy turbinie bo jak dasz odwrotnie to przewód będzie się dłużej napełniał i turbina później dostanie olej pod ciśnieniem. Ja niby w pierwszej wersji miałem restryktor na początku przewodu ale ta turbina od razu była lipna więc i tak padła. Potem miałem przy turbinie ale sytuacja była podobna - zużyta turbina brała sobie olej wraz z podnoszeniem doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Czy możecie mnie upewnić do końca. > Smarowanie turbiny biorę z górnego Otworu przy filtrze oleju(ten większy 18/1,5) > A od czego jest ten niżej?? > Restryktor 1,2mm miejsce ulokowania bez większego znaczenia-czyli może być na początku przewodu. Różnica między górnym a dolnym zasadnicza jest taka, że z górnego idzie olej filtrowany, z dolnego nie. Ja mam restryktor wmontowany praktycznie w samą pompę, gra i buczy. Byłem tylko zapobiegawczy i przed pierwszym odpalaniem zalałem turbinę olejem i wstrzyknąłem do przewodu oleju też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 u mnie przy restryktorze przy turbinie byl zbyt duzy spadek cisnienia na wolnych obrotach ( olej brany z czujnika cisnienia) przy restryktorze na poczatku przewodu olejowego jest duzo lepiej a turbina nie dostaje zbyt duzego cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Rozumiem. Zalać turbinę olejem również planowałem. Restryktor na początku przewodu będzie mi nawet łatwiej dać. Po prostu śrubę którą będę przykręcał przewód,wewnątrz przewiercę wiertłem 1.2mm i już będzie restryktor. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Po prostu śrubę którą będę przykręcał przewód,wewnątrz przewiercę wiertłem 1.2mm i już będzie > restryktor. Wyjaśnij proszę, bo coś mi tu nie leży (nie to, żebyś źle kombinował)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Wyjaśnij proszę, bo coś mi tu nie leży (nie to, żebyś źle kombinował)... Może chce zrobić śrubkę do banjo własnymi siłami. Zamiast gotowca ponawierca otworki sam. Przynajmniej tak to odebrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Może chce zrobić śrubkę do banjo własnymi siłami. Zamiast gotowca ponawierca otworki sam. > Przynajmniej tak to odebrałem a ja tak miałem zrobione i znakomicie spełniało to swoje zadanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > a ja tak miałem zrobione i znakomicie spełniało to swoje zadanie :D No chyba, że tak. Z jednej strony to trochę rzeźba się w to bawić (nawiercanie śruby w poprzek wiertłem 1.2, brrrr), z drugiej strony to co ja sobie wystrugałem za reduktor to też była rzeźba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > No chyba, że tak. Z jednej strony to trochę rzeźba się w to bawić (nawiercanie śruby w poprzek > wiertłem 1.2, brrrr), z drugiej strony to co ja sobie wystrugałem za reduktor to też była > rzeźba ja cały czas mam restryktor zrobiony z srubki pasującej do turba i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Mam małą wiertarkę stołową więc nawiercić śrubkę raz wzdłuż i w poprzek nie powinien być problem. Tyle że jeszcze będę musiał skombinować przejście z 18mm na 10mm bo taką mam średnicę na otworu na przewodzie(coś jak koniec przewodu hamulcowego co przykręca się do zacisku) Chyba że zrobię całkiem nowy przewód żeby pasował od razu z tego korka do turbiny. Nie wiem tylko czy będą mieli taką końcówkę bo tam jest aż 18mm Niedaleko mnie jest taki zakład co robią takie przewody będę musiał podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Mam małą wiertarkę stołową więc nawiercić śrubkę raz wzdłuż i w poprzek nie powinien być problem. Też tak myślałem, mam wiertarkę stołową, tokarkę itp... ale wywiercić tak mały otwór w stali to nie jest łatwe. Ja zrobiłem inaczej. W śrubę wbiłem dotoczony na wcisk pręt aluminiowy a dopiero w nim wywierciłem otworek mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Niedaleko mnie jest taki zakład co robią takie przewody będę musiał podjechać. Pytaj, może coś zdziałasz. Ze swojego doświadczenia wiem, że jest problem taki, że wszelkie końcówki do węży na gwint 18mm mają się nijak do końcówek węży nadających się do T (u mnie 10mm), po prostu nie ma jak spasować tych końcówek, żeby średnica węża pasowała. Ale może Twój zakład da z tym radę, nie wiadomo. Ja musiałem wyjście z pompy i wejście do T przekonwertować na 1/4 BSP i do tego zrobili mi wężyk bez kłopotu. Redukcję rozwiązałem podobnie do Glacy, jeden z tych kowerterów "zatkałem" (u mnie na gwint, nie wcisk) kawałkiem pręta przewierconym na 1.2mm. Co do wiercenia małymi wiertłami - stara porada z innego forum - zanieść do zegramistrza , problem tylko bywa taki, że mogą nie mieć takich dużych wierteł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Też tak myślałem, mam wiertarkę stołową, tokarkę itp... ale wywiercić tak mały otwór w stali to nie > jest łatwe. Ja zrobiłem inaczej. W śrubę wbiłem dotoczony na wcisk pręt aluminiowy a dopiero w > nim wywierciłem otworek mały. ja jeszcze inaczej, wywierciłem większy otworek, nagwintowałem go w środku. Chyba m4 o ile dobrze pamiętam. W to wkręciłem taką małą dyszę jak do term gazowych JUNKERS. Są dostępne różne średnice tych dysz, od 0.7mm do 1.8mm Takie małe mosiężne. Mogę zrobić poglądowe zdjęcie takich dysz jak ktoś by chciał zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > ja jeszcze inaczej, wywierciłem większy otworek, nagwintowałem go w środku. Chyba m4 o ile dobrze > pamiętam. W to wkręciłem taką małą dyszę jak do term gazowych JUNKERS. Są dostępne różne > średnice tych dysz, od 0.7mm do 1.8mm Takie małe mosiężne. Mogę zrobić poglądowe zdjęcie > takich dysz jak ktoś by chciał zobaczyć Robiłem też patent z dyszą ale właśnie na wcisk, bez gwintowania. Miałem kilka odmian tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 Eee chyba z przewierceniem nie powinno być problemu wzdłuż 1.2 a w poprzek już może być więcej. Czyli jednak będzie kombinowanie z przejściem. Pewnie "mój" zakład nie będzie się różnił od tych co wy robiliście. Właśnie zmierzyłem w wężu jest otwór 12mm czyli przejście będzie musiało być z 18/1.5 na 12/gwint dowolny. Dostępne są takie redukcje czy będzie problem z zakupem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Eee chyba z przewierceniem nie powinno być problemu wzdłuż 1.2 a w poprzek już może być więcej. no to wzdłuż wiercisz 1.2 a w poprzek jak Ci pasuje, może być większy otworek przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Też tak myślałem, mam wiertarkę stołową, tokarkę itp... ale wywiercić tak mały otwór w stali to nie > jest łatwe. Ja zrobiłem inaczej. W śrubę wbiłem dotoczony na wcisk pręt aluminiowy a dopiero w > nim wywierciłem otworek mały. aaa tam pitolcie trzeba miec dobry uchwyt i dobre wiertło i nawet 0,5 mm wywierce w srubie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > aaa tam pitolcie trzeba miec dobry uchwyt i dobre wiertło i nawet 0,5 mm wywierce w srubie .. Może miałem dupne wiertełka bo nie wierciły... za twarda śruba była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 zwykle imadlo, wiertarka reczna i wiercilem 0.8mm dziwne, ze macie jakies problemy z wiercenie dziurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Może miałem dupne wiertełka bo nie wierciły... za twarda śruba była. moj restryktor jest zrobiony ze śrubki o twardości 10.9 jak mi sie przypomni to zrobie foto bo aktualnie grzebie przy seju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 Obliczal ktos juz pojemnosc przestrzeni pomiedzy krawedzia cylindra a plaszczyzna tloka bedacego w gornym martwym punkcie ? dla silnika 1242 mpi fire niestety nie mam w domu bloku bo tak bym sobie pomierzyl Pojemnosc komory spalania, ktora jest podana w ksiazce "Sam naprawiam" dla 1242 ( 24,7746ccm) jest podana dla samej glowicy czy z uwzglednieniem uszczelki i reszty przestrzeni ? Pytam z ciekawosci bo u mnei i tak jest inna komora i bede to musial obliczac doswiadczalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > zwykle imadlo, wiertarka reczna i wiercilem 0.8mm dziwne, ze macie jakies problemy z wiercenie > dziurek Tak jak pisałem, wiertełka które kupowałem u siebie nie wierciły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Tak jak pisałem, wiertełka które kupowałem u siebie nie wierciły... a próbowałeś niskimi obrotami ze sporą ilością chłodziwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Obliczal ktos juz pojemnosc przestrzeni pomiedzy krawedzia cylindra a plaszczyzna tloka bedacego w > gornym martwym punkcie ? > dla silnika 1242 mpi fire > niestety nie mam w domu bloku bo tak bym sobie pomierzyl > Pojemnosc komory spalania, ktora jest podana w ksiazce "Sam naprawiam" dla 1242 ( 24,7746ccm) jest > podana dla samej glowicy czy z uwzglednieniem uszczelki i reszty przestrzeni ? Pytam z > ciekawosci bo u mnei i tak jest inna komora i bede to musial obliczac doswiadczalnie. łatwo jest policzyc objętość jednego gara samego dołu srednica pozwala na policzenie pola powiechni tłoka to x wysokosc czyli skok i masz objętość do tego trzeba dodać to co wyfrezowane jest na tłoku mozna to zrobic dokładnie lub orientacyjnie orientacyjnie dodajesz do pojemności która ci wyszła wartość równą iloczynowi głębokosci wyciec na zawory w tłoku z polem powierzchni tłoka i tak orientacyjnie wychodzi pojemność samego dołu z głowica juz sie tak łatwo nie da ;P najłatwiej menzurką to sprawdzać ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 to wszystko wiem mam juz "sprzet" na jutrzejsze pomiary ale myslalem ze ktos juz sprawdzal ta pojemnosc i dzis mi odpowie. Chyba jednak jutro bede musial to sprawdzic sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > to wszystko wiem mam juz "sprzet" na jutrzejsze pomiary ale myslalem ze ktos juz sprawdzal ta > pojemnosc i dzis mi odpowie. Chyba jednak jutro bede musial to sprawdzic sam aaaa no no gicior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > a próbowałeś niskimi obrotami ze sporą ilością chłodziwa? Próbowałem wszystkiego. Po pewnym czasie przestawały wiercić. Nie ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 jako ze soft polepiony bez orurowania,biore sie za paliwo i z tad pytanie: wtryski w mpi sa jakie sa,zmienic musze,czy pakowac sie w jakies drogie wynalazki czy zmieniac kolektor na metalowy? wkład pompy jakis mi podejdzie w ori kosz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > jako ze soft polepiony bez orurowania,biore sie za paliwo i z tad pytanie: > wtryski w mpi sa jakie sa,zmienic musze,czy pakowac sie w jakies drogie wynalazki czy zmieniac > kolektor na metalowy? Mozesz zmienic same wtryski, w mpi sa chyba krotkie takie jak 16v z tego co pamietam wiec mozesz zasadzic z 16v 200ccm a jak bedzie malo to cisnienie na pompie zwiekszyc z 3 barow do 3,5 Zalezy jeszcze ile masz zamiar ladowac bo wtryskow moze byc malo > wkład pompy jakis mi podejdzie w ori kosz? Nie wiem jak "gruby" jest wklad pompy z mpi Ale po tjunie powinnien wejsc wklad z PGT albo walbro 255 gss315 bo ponoc jest niewiele grubsza od wkladu z spi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Mozesz zmienic same wtryski, w mpi sa chyba krotkie takie jak 16v z tego co pamietam wiec mozesz > zasadzic z 16v 200ccm a jak bedzie malo to cisnienie na pompie zwiekszyc z 3 barow do 3,5 > Zalezy jeszcze ile masz zamiar ladowac bo wtryskow moze byc malo > Nie wiem jak "gruby" jest wklad pompy z mpi > Ale po tjunie powinnien wejsc wklad z PGT albo walbro 255 gss315 bo ponoc jest niewiele grubsza od > wkladu z spi totalny soft mysla ze 0.5 bara wkład mpi i spi chyba ma te same wymiary ale nie jestem pewnien a te wtryski np z czego pasują? 200 to watpie by wydały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > totalny soft mysla ze 0.5 bara > wkład mpi i spi chyba ma te same wymiary ale nie jestem pewnien > a te wtryski np z czego pasują? 200 to watpie by wydały... Sorry za OT ale po pewnym jakimś tam doświadczeniu z turbo doszedłem do wniosku że soft to strata czasu i poniżej 1 bara to w ogóle nie ma się co grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Sorry za OT ale po pewnym jakimś tam doświadczeniu z turbo doszedłem do wniosku że soft to strata > czasu i poniżej 1 bara to w ogóle nie ma się co grzebać pozyjemy zobaczymy,narazie musze to jakos uruchomic wiec prosze o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > totalny soft mysla ze 0.5 bara > wkład mpi i spi chyba ma te same wymiary ale nie jestem pewnien > a te wtryski np z czego pasują? 200 to watpie by wydały... Mam w piwnicy caly kosz z mpi i z ciekawosci pojde zmierzyc bo nigdy tego nie widzialem na oczy 200ccm przy 3 barach maja wtryski z punto mk1 1,2 16v, jeszcze laguna turbo ma takie wtryski, kiedys takie do siebie kupilem ale jeden byl zepsuty. Nie wiem czy srednie wtryski plastikowe np z vaga pasuja do plastikowego kolektora, moze ktos inny wie. Jak nie to zostaje wymiana kolektora na metalowy z 1,2 8v, do niego duzo wtryskow pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Mozesz zmienic same wtryski, w mpi sa chyba krotkie takie jak 16v z tego co pamietam wiec mozesz > zasadzic z 16v 200ccm a jak bedzie malo to cisnienie na pompie zwiekszyc z 3 barow do 3,5 > Zalezy jeszcze ile masz zamiar ladowac bo wtryskow moze byc malo > Nie wiem jak "gruby" jest wklad pompy z mpi > Ale po tjunie powinnien wejsc wklad z PGT albo walbro 255 gss315 bo ponoc jest niewiele grubsza od > wkladu z spi chciałbym nadmienić że mpi ma seryjnie 350kpa na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > totalny soft mysla ze 0.5 bara > wkład mpi i spi chyba ma te same wymiary ale nie jestem pewnien > a te wtryski np z czego pasują? 200 to watpie by wydały... z 1.2 16v. Do 100 koni wystarczą mysle a na 0,5 to Ci więcej nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Mam w piwnicy caly kosz z mpi i z ciekawosci pojde zmierzyc bo nigdy tego nie widzialem na oczy > 200ccm przy 3 barach maja wtryski z punto mk1 1,2 16v, jeszcze laguna turbo ma takie wtryski, > kiedys takie do siebie kupilem ale jeden byl zepsuty. Nie wiem czy srednie wtryski plastikowe > np z vaga pasuja do plastikowego kolektora, moze ktos inny wie. > Jak nie to zostaje wymiana kolektora na metalowy z 1,2 8v, do niego duzo wtryskow pasuje Zaletą jest też wieksza przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > chciałbym nadmienić że mpi ma seryjnie 350kpa na listwie No i tym sposobem po zalozeniu wtryskow 1,2 16v wychodzi nam cos kolo 230ccm czyli prawie jak w PGT, mysle ze wydola wiecej jak 100 kunia, do 0,7 powinny starczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > No i tym sposobem po zalozeniu wtryskow 1,2 16v wychodzi nam cos kolo 230ccm czyli prawie jak w > PGT, mysle ze wydola wiecej jak 100 kunia, do 0,7 powinny starczyc a pasują do plastikowego kolektora mpi wtryski od punto 2 1.2 16v? na takie? : http://allegro.onet.pl/fiat-punto-ii-1-2-16v-wtryskiwacze-benzyna-i1892843673.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > a pasują do plastikowego kolektora mpi wtryski od punto 2 1.2 16v? > na takie? : > http://allegro.onet.pl/fiat-punto-ii-1-2-16v-wtryskiwacze-benzyna-i1892843673.html tamte mają grube korpusy i cos ZAduże sie wydaja być aczkolwiek cieżko ze zdjecia ocenić. Zobacz te są identyczne jak w 1.1 jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > a pasują do plastikowego kolektora mpi wtryski od punto 2 1.2 16v? > na takie? : > http://allegro.onet.pl/fiat-punto-ii-1-2-16v-wtryskiwacze-benzyna-i1892843673.html na99% podejdą, ale one mają 145cm3 wydajności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > a pasują do plastikowego kolektora mpi wtryski od punto 2 1.2 16v? > na takie? : > http://allegro.onet.pl/fiat-punto-ii-1-2-16v-wtryskiwacze-benzyna-i1892843673.html Gorne to wtryski z laguny 2,0T, dolne seria z 1,2 16v PI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.