nunu7 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Ma ktoś doświadczenia, które klocki wybrać Textar czy TRW > ewentualnie trochę tańsze Delphi Lockheed ? > Pzdr trw jak najbardziej ok. na pozostałych nie jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Nadal jestem na etapie poszukiwań klocków hamulcowych do mojej Astry > i "wynalazłem" firmę o nazwie Lumag/Breck. Brecki byly dobre podczas kilku miesiecy wchodzenia na rynek. Zamontowalismy ok 40 zestawow do roznych pojazdow i klienci byli zadowoleni. Niestey, Breck ostatnio spdal z jakoscia i klocki albo piszcza, albo wydaja inne, dziwne dzwieki. Proponuje ATE, TRW lub Ferrodo, ew Textar. W moim wozie na okres przejsciowy pomiedzy zwyklymi tarczami (poniekad dobrymi, bo zostalo ponad 1 mm do zuzycia) a wentylowanymi zakupialem klocki Fomar (nie smiac sie), a powaznie to myslalem o zalozeniu najtanszych z mozliwych w ramach testu (4max nie bylo akurat w sklepie, a klocki Harta za 30 kilka PLN mialbym dopiero jutro, a juz mialem Fomary w rekach). Potestuje przy okazji, a pozniej wywale caly uklad hamulcowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > wentylowanymi zakupialem klocki Fomar (nie smiac sie), a witam. jak juz pojeździsz troszkę to daj znać jak się sprawują owe Fomary. U mnie jak szukałem klocków to w każdym sklepie zachwalali że niby dobre, więc ciekaw jestem opini. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Panowie, nikt nie slyszal o klockach i tarczach, o ktorych wspomnialem kilka postow wyzej? A moze powiecie mi, czy za 110 zl mozna juz kupic oryginalne klocki? Bo takie tez ma Pan Madry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 > witam. > jak juz pojeździsz troszkę to daj znać jak się sprawują owe Fomary. > U mnie jak szukałem klocków to w każdym sklepie zachwalali że niby > dobre, więc ciekaw jestem opini. > pozdro Oczywiscie ze napisze, kupilem wlasnie w ramach testu (a poniekad zaluje, ze nie kupilem najtanszych, po prostu w IC tylko te, jako najtansze byly wczoraj). Na razie sie docieraja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 > a pozniej wywale caly uklad > hamulcowy. I tak już na zawsze? Chyba jeszcze za wcześnie na hamulce Flinston edyszyn . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 > I tak już na zawsze? Coz, do odwaznych swiat nalezy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 > A moze powiecie mi, czy za 110 zl mozna juz kupic oryginalne klocki? można kupic oryginalne klocki w cenie jaką podałeś ale uwaga jest to "specyfikacja posprzedażna", oznacza to ni mniej ni więcej że klocki są bardzo miękkie, i jeżeli porównasz klocki na pierwszy montaż i te tanie to w tanich jest mniej materiału, w ostatecznym rozrachunku nie opłaca się zakładać tanich oryginałów, w takiej cenie będziesz miał porządne zamienniki które sprawują się jak drogi oryginał, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 hej. jak dlugo docieraja sie tarcze i klocki? bo wczoraj zmienilem, i sprawnosc hamulcow znacznie spadla, jestem ciekawy na jak dlugo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Sytuacja poprawi się znacznie po 117-tym hamowaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > Sytuacja poprawi się znacznie po 117-tym hamowaniu . Dzisiaj hamowalem 38 razy, czyli za 2 dni bedzie oki A na powaznie, to zastanawiam sie czy czegos nie zepsulem, bo pedal hamulca zrobil sie twardszy, nie mozna go tak bardzo wcisnac jak kiedys, ale tlumacze sobie, ze jest to efekt grubszych tarcz i klockow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Powiedzcie mi tylko jeszcze czy to są właściwe wymiary klocków do > mojej eFki 1.4i 16V - bo na allegro to różne już widziałem > 156,3 x 52,5 x 17,5 Czyżby nikt tutaj nie posiadał autka z silnikiem X14XE? Ludki podpowiedzcie czy to właściwy wymiar klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Czyżby nikt tutaj nie posiadał autka z silnikiem X14XE? > Ludki podpowiedzcie czy to właściwy wymiar klocków Posiadam Ale pytanie jest zle zadane Czy tarcze zwykle czy wentylowane ?? Jesli wentylowane, moge zmierzyc stare i potwierdzic lub zaprzeczyc czy to ten wymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Posiadam > Ale pytanie jest zle zadane Może nieprecyzyjnie opisane bym powiedział...ale i tak nikt się nie zainteresował odpowiedzią przez dłuższy czas > Czy tarcze zwykle czy wentylowane ?? > Jesli wentylowane, moge zmierzyc stare i potwierdzic lub zaprzeczyc > czy to ten wymiar. Wentylowane. Jeśli masz stary komplet to byłbym wdzięczny gdybyś mógł je zmierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Może nieprecyzyjnie opisane bym powiedział...ale i tak nikt się nie > zainteresował odpowiedzią przez dłuższy czas > Wentylowane. Jeśli masz stary komplet to byłbym wdzięczny gdybyś mógł > je zmierzyć Po 20:00 odpowiem, jak wyjde z psem pojde do garazu i zmierze. W takie dlugie watki nie chce mi sie wchodzic, wole krotkie zapytania. Ale ja tu nie rzadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Wentylowane. Jeśli masz stary komplet to byłbym wdzięczny gdybyś mógł > je zmierzyć A wiec dlugosc to 145mm, wiec te co podales sa do innego modelu. Z EPC gdzie podaja dla wentylowanych silnik X14XE: 90510331 16 05 907 stosowac 93176120 16 05 087 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > A wiec dlugosc to 145mm, wiec te co podales sa do innego modelu. > Z EPC gdzie podaja dla wentylowanych silnik X14XE: > 90510331 16 05 907 stosowac 93176120 16 05 087 Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Witam. Mam nieplanowaną wymianę tarcz - jedna się pogięła i daje po kierownicy... Chciałbym się zapytać co sądzicie o takich klockach/tarczach link1 czy lepiej link2 ? Szukam czegoś do 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Zdecyduj się, czy chcesz tarcze wentylowane czy nie . Brembo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 > Zdecyduj się, czy chcesz tarcze wentylowane czy nie . > Brembo Wolałbym wentylowane ale do 200 za dużego wyboru nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golob Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 > Wolałbym wentylowane ale do 200 za dużego wyboru nie mam Tu nie chodzi o to co byś wolał, tylko jakie masz tarcze na aucie. Do wentylowanych są inne zaciski, więc tarcz nie stosuje się zamiennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Mam wentylowane czyli będzie drożej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 > Wolałbym wentylowane ale do 200 za dużego wyboru nie mam Ale zdaje się że w twoim samochodzie z takim silnikiem zalecane są wentylowane. Sprawdź jakie masz i takie kup. Kupno innych może zmusić Cię do wymiany obejm (zacisków). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 A co możecie polecić do 300 ? I będę musiał sam założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 > A co możecie polecić do 300 ? TRW Lucas udało mi się dostać za 310 > I będę musiał sam założyć Poległem na śrubach mocujących część stałą zacisku... Teraz pytanie bo pedał wpada mi w podłogę. Hamuje ale słabiej. Jedyne co zrobiłem to zdjąłem ruchomą część zacisku nie ruszając wężyka, trzeba odpowietrzyć żeby było jak dawniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 > Teraz pytanie bo pedał wpada mi w podłogę. To nie wątek o problemach z hamowaniem Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 Obiecalem raport z uzywania klockow Fomar. Stan: nowe klocki, stare tarcze (jeszcze w zakresie uzytkowania), dystans od zalozenia 600 km (dotarte). Coz, woz hamuje, ale bez rewelacji (efekt nierownych powierzchni tracych tarcz). Klocki silnie rozgrzane popiskuja, ale nieznacznie. Nie brudza felg. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Wlasnie zalicytowalem na allegro za 60 zeta z przesylka. Ostatnie, ktore wlasnie sie koncza tez mam takie i wczesniejszy wybor uwazam za dobry. Niebawem wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Witam, muszę wymienić tarcze hamulcowe i chciałbym kupić coś dobrego co się nie skrzywi i się szybko nie zużyje? Dzwoniłem i pytałem się w kilku sklepach i polecono mi zamiast Lucasów właśnie Zameto (cena 50zł sztuka) lub ATE (cena nie wiem), Lucas (cena 75 zł) Za wszelką radę z góry dziękuje i pozdrawiam. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > ATE (cena nie wiem) ATE będą kosztowały powyzej 100 zł Nie eksperymentuj z Zameto (choć dla dobra kącika mógłbyś się poswięcić ), Weź komplet Lucasa lub ATE Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > ATE będą kosztowały powyzej 100 zł - za sztukę, czy za komplet?? > Nie eksperymentuj z Zameto (choć dla dobra kącika mógłbyś się > poswięcić ), - lubie życie Weź komplet Lucasa lub ATE Zobaczę co taniej mi wyjdzie z tych dwóch firm. Dzięki i PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > - za sztukę, czy za komplet?? Za sztukę Kiedy kupowałem dla siebie, tarcza lucas kosztowała 70zł a ATE 120. Klocki obu firm mniej więcej w takiej samej cenie. > Zobaczę co taniej mi wyjdzie z tych dwóch firm. Pamiętam, że rok temu azja pisał, że skusił się na ATE i po 25 tyś km klocki były zużyte. Zobacz na moje Lucasy po 50 tyś (została połowa, ale przecież nie założę starych do nowych tarcz) : Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 No to chyba właśnie mam rywala. Lucas klocki a tarcze ze łzami w oczach będę musiał się wykosztować i zakupię ATE. W dodatku kolega Tosh namówił mnie na obejmy na tarcze wentylowane a miało być tanio i dobrze, a wyszło jak zawsze kombinowanie i ulepszanie, eh jak zawsze. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 Witam, skontaktowałem się ze sklepem NIEMCARS o dopytywałem się o klocki. Potrzebuje zakupić klocki do tarcz wentylowanych rozmyślałem nad ATE i Lucas, zabiła mnie cena jaką usłyszałem: ATE - 160 - 165 zł Lucas -130 - 140 zł Trochę mnie te ceny przeraziły, ale trudno. Skłaniam się do klocków ATE różnica między Lucasem niewielka a będę kupował tarcze wentylowane w cenie 138 zł sztuka to już normalniejsza cena. Doradzcie czy to dobre ceny czy może szukać gdzie indziej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > Skłaniam się do klocków ATE skłoń się ku Lucasom :-) osobiście mam z klockami ATE niespecjalnie dobre doświadczenia, z Lucasami wręcz przeciwnie > (...) > Doradzcie czy to dobre ceny czy może szukać gdzie indziej?? nie jestem na bieżąco z cenami, więc nie odpowiem sprawdź w 2-3 innych miejscach, zapytaj o jakiś rabat, przejrzyj dla porównania allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 Ja od lutego jeżdżę na ATE PowerDisc + klocki ATE. Za komplet zapłaciłem 400zł. Jak na razie do zestawu nie mam żadnych zastrzeżeń. Zastanawiam się po cichu nad montażem tarcz z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Witam pomóżcie koledzy bo już sam nie wiem... otóż chodzi o tarcze na przód w GSi. Etzold podaje w tabelce szerokość tarczy nowej 20mm jednak nigdzie nie mogę znaleźć takich tarcz... wszystkie dostępne są szerokie na 24mm czyżby jakiś błąd w druku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Ale dla GSi C20NE/C20XE są tarcze 256x24mm. Poza tym dla pewności sam możesz zmierzyć grubość tarczy i będziesz wtedy wiedział dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 > Ale dla GSi C20NE/C20XE są tarcze 256x24mm. dlatego mię w tej tabelce nie pasowało za potwierdzenie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Proszę o numer nasadki Torks do śrub którymi jest przykręcone jarzmo w tylnym hamulcu. Moje klucze kończą się na numerze 16 a ten jest za mały. Dobrze pasuje zwykły oczkowy numer 14 ale te śruby cholernie ciężko wykręcić i w/w średnio się do tego nadaje. Wczoraj prawie oko sobie podbiłem gdy mi się omsknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Witam, z faktu że w niedługim czasie zamierzam zmienić zaciski pod tarcze wentylowane, zaciski po regeneracji dzięki uprzejmości kolegi Tosha, ale chciałbym je pomalować z myślą zabezpieczenia przed korozją, więc kolor uniwersalny - czarny. Więc, jak się do tego zabrać?? W marketach są dostępne szpreje różne kolory z wytrzymałością do 650 stopni, ale nie będę przecież hlastał szprejem po tłoczku, albo po miejscu gdzie się porusza klocek (chyba że można). Czy trzeba jakoś tą farbę później wygrzewać?? Jeżeli tak czy można to robić w piekarniku i na jaką temp. oraz czy nie uszkodzi się tym gum, uszczelek tłoczka?? Za wszelkie pomysły i rady wielkie dzięki. Pzdr VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Witam Jaka jest max średnica bębna hamulca ręcznego w tarczobębnach? Grubość tarczy jaką namierzyłem u siebie to 9,5mm więc jest ok ale Etzold nic nie napisał o średn. bębna P.S. przy okazji jak wymienić "dzyndzel" (zaznaczony na focie na czerwono)? z jednej strony wylazł bez problemu ale z drugiej nie chce wyleźć za cholerę czyżby trza było odkręcać całą piastę 2P.S. jaki klucz (rozmiar) potrzebny jest do odkręcenia przew. ham. od zacisku z tyłu? mowa cały czas o eFce z c20ne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcic Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Czesc Jesienia zalozylem tarcze zimmerman wentylowane + jakiestam klocki. Dzis tarcze maja przejechane okolo 6000km i... sa pogiente! Ktos poza mna ma podobne doswiadczenia z zimmermanami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 > Ktos poza mna ma podobne doswiadczenia z zimmermanami? ja nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 14 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 może się komuś jeszcze przyda: > Jaka jest max średnica bębna hamulca ręcznego w tarczobębnach? tego jeszcze nie wiem ale: > jak wymienić "dzyndzel" (zaznaczony na focie na > czerwono)? > z jednej strony wylazł bez problemu ale z drugiej nie chce wyleźć za > cholerę > czyżby trza było odkręcać całą piastę niestety trza odkręcać piastę > jaki klucz (rozmiar) potrzebny jest do odkręcenia przew. ham. > od zacisku > z tyłu? "rozcięta" oczkowa 10-tka > mowa cały czas o eFce z c20ne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Witam. Sprawa sie tyczy mojej astry c16nz. Mam tarcze nie wentylowane. Z racji tego iz klocki mi sie skonczyly pomyslalem tez o wymianie tarcz. Czy ktos sie orientuje czy podejda do tego tarcze wentylowane ? Jeśli tak to jakie. Poprosze link do aukcjii allegro. Nie chce zmieniac zacisków do tarcz. Czy podejda do takich jakie sa standardowo w w astrze 1.6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Nie podejdą. Do wentylowanych tarcz musi być szerszy zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 > Nie podejdą. Do wentylowanych tarcz musi być szerszy zacisk. Tak myślałem. Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Witam, Ostatnio wymieniałem u siebie tarcze oraz klocki hamulcowe, za na namową kolegi Tosha i informacji od niego, że podobnoż takie są montowane na pierwszy montaż w autach marki VW (a planowałem zainwestować w firmę ATE). Tarcze firmy Bosch: Kolcki firmy Textar: Zdjęcie zapożyczone z allegro. Moje spostrzeżenia z użytkowania po ponad 1500 km: - nie wiem jakie są wrażenia z jazdy na klockach firmy ATE, ale podejrzewam że nie ma większej różnicy. - tarcze oraz klocki były docierane na trasie przez ponad 500 km - po dotarciu hamulce łapią zaraz po naciśnięciu hamulca, czuć wyraźne nurkowanie samochodu (w porównaniu z wcześniejszymi zestawami hamulcowymi jakie posiadałem) - hamulce po rozgrzaniu (jazda miasto), hamują tak samo jak przed - chociaż unikałem sytuacji gwałtownego chłodzenia tarcz kilka razy tak sie jednak zdarzyło - hamulce nie popękały ani nie czuć czy nie pojawiło się jakieś bicie. - nie ma żadnych pisków lub jakiś innych dziwnych odgłosów, co do wykonania muszę powiedzieć, że nie musiałem spiłowywać tzw. rantów, jakość wykonania wzorowa. Zestaw tarcz i klocków tańszy o wiele od markowych ATE, ale moim zdaniem są nie wiele gorsze. Więc mogę z czystym sumieniem mogę polecić. PS. Przy zmianie kół na zimowe obadam jak się zużywają co również opisze w tym wątku. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > czuć wyraźne nurkowanie samochodu No to teraz zajmij się tyłem, bo nurkowanie to nie jest prawidłowy objaw - tył bierze za słabo w porównaniu z przodem. Auto powinno równo "obsiadać" po wciśnięciu pedału. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.