Radson Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > to faktycznie, taniej jak cholera przeciez ne napisze / bo to jawne lamanie prawa by bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > przeciez ne napisze / bo to jawne lamanie prawa by bylo ok, myślałem, że faktycznie ma jakąś licencję wielostanowiskową w ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > A tak przy okazji po przez CAN można zażądzać tymi centralkami: To w jaki kabel lepiej się zaopatrzyć? W KKL czy CAN? Właśnie mam zamiar zakupić i nie wiem jaki będzie lepszy do FiatECUScan - mój stilon z 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > To w jaki kabel lepiej się zaopatrzyć? W KKL czy CAN? > Właśnie mam zamiar zakupić i nie wiem jaki będzie lepszy do FiatECUScan - mój stilon z 2004 Na tą chwilę nie jest to takie proste. Osobiście posiadam zarówno przerobionego vag-kkl jak i elm327 1.3a. Vag-kkl łączy się z: - ABS, - Silnik, - Wspomaganie, - Poduszki, ELM: - Silnik, - Body computer(np. service reset), z pozostałymi elm nie chciał mi się połączyć a w jednym wypadku wywalił komunikat, że do tego należy użyć vag'a. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 [edyta bo modulator ględzi ze nie tne cycatów a sami mi zajumali podpis ze stopki] czyli post jakiś tekst traci sens. A czy moglbys wskazac na alegro palcem dla niekumatego co wybrac ? Zielony jestem jak szczypior na wiosne . Kliknij vaga i elm'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > A czy moglbys wskazac na alegro palcem dla niekumatego co wybrac ? Wprawdzie mam innego elma(w innej obudowie, ale to bez znaczenia): ELM327, Vag-kkl, plus przesyłka. Do tego musisz sobie przerobić vag'a, ale o tym już pisałem w tym wątku. Jeśli Ci się nie śpieszy to może za jakiś czas będzie pełne wsparcie dla elm'a, wtedy zrobisz sobie przełącznik do elm'a i będziesz miał jeden interfejs do wszystkiego. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 A jeśli Ci się nie spieszy, to zaczekaj na elm 1.4. Quote: There are limitations for both interfaces - VagCom does not work for CAN modules, and ELM 327 does not work with some of the older modules (like the airbags) and that is a limitation of ELM 327 v1.3. The newer versions of ELM 327 v1.4+ does work with those modules, but I don't have support for that interface yet. Faktycznie, wyszedł nowy elm http://elmelectronics.com/new.html . Więc możliwe, że w przyszłości wystarczy najnowszy elm A teraz pytanie do użyszkodników FEC: czy centralka ABS chomikuje błędy tak jak ECU i można je odczytać za pomocą FEC? Ostatnio zdarza mi się nagłe wyłączenie silnika i zawsze jest ono poprzedzone ASR czy ESP failurem (pewnie jakiś czujnik na chwilę pada). ECU niestety milczy w tym temacie, więc się zastanawiam czy centralka od ABS nie będzie chciała może ze mną pogadać? Aha, pytam bo nie mam KKL, tylko elm, nie mam jak samemu tego sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Ta a przczytałęś chociaż co pisze producent na tej stronie " It is not for use in scan tools" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 A przeczytałeś którego elma zacytowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 no nowego ale nie 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 W wątku piszemy o 327 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Quote: Osobiście posiadam zarówno przerobionego vag-kkl jak i elm327 1.3a. Skoro posiadasz oba - Ciebie zapytam.. Mam nieprzerobionego VAGa który łączy się na COM5 ze starym FES bez problemu. Mam Ci ja też ELMa i jakieś tam programiki typu pcmscan itp - też się łączy bez problemu. No i jak odpalę nowego FES to po VAGu się łączy jak stary bez problemu, a jak próbuję się dostać po ELMie to ni hu hu. Komunikaty tylko, że potrzeba ELMa327- na zmianę z informacją o braku skonfigurowanego portu. Czy to oznacza, że zmieniając kabelek muszę każdorazowo przestawiać porty? Gdzie robię błąd? Jak ew. ustawić port aby gadał z dwoma kablami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 no niestety elm i vag maja inne porty przydzielone z automatu pewnie sprawdź po podłączaniu kabla w menadżerze urządzeń jaki przydzielił ci com potem wypnij kabel podepnij 2 i sprawdź jaki tam masz com (powinno się dać zmienić w jednym i drugim ) tak abyś miał te same comy ale jak podepniesz obydwa kable na raz będziesz miął błąd potem w programie ustawiasz ten com i działasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Mam nieprzerobionego VAGa który łączy się na COM5 ze starym FES bez problemu. Vag'a masz na COM5 > Mam Ci ja też ELMa i jakieś tam programiki typu pcmscan itp - też się łączy bez problemu. > No i jak odpalę nowego FES to po VAGu się łączy jak stary bez problemu, a jak próbuję się dostać po > ELMie to ni hu hu. > Komunikaty tylko, że potrzeba ELMa327- na zmianę z informacją o braku skonfigurowanego portu. Bo elm'a masz na COMX gdzie X !=5 > Czy to oznacza, że zmieniając kabelek muszę każdorazowo przestawiać porty? Tak, za każdym razem musisz wybrać inny COM. Pozdrawiam BAS ps. "!=" oznacza "różne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Skoro pcmscan się łączy to podejrzyj na jakim porcie to robi i ten sam ustaw w FEC. No i na forum FEC były też wpisy, że może pomóc ustawienie transferu na trzydzieści ileś tysięcy (nie pamiętam dokładnie tej wartości). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > ale jak podepniesz obydwa kable na raz będziesz miął błąd A na co mnie 2 na raz, ja tam monogamista jestem..... Jak dobrze rozumiem przestawić ELMa na ustawienia z VAGa na stałe. Wtedy używając pojedynczo nic nie będę musiał za każdym razem przestawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > A na co mnie 2 na raz, ja tam monogamista jestem..... > Jak dobrze rozumiem przestawić ELMa na ustawienia z VAGa na stałe. > Wtedy używając pojedynczo nic nie będę musiał za każdym razem przestawiać? no jak zawsze będziesz podpinał się do tego samego usb to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > no jak zawsze będziesz podpinał się do tego samego usb to tak Nawet jak podmieni com'y to i tak będzie musiał przełączać w FES vag/elm. Skoro i tak musi wybierać rodzaj interfejsu to jaki problem przy okazji zmienić com? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Nawet jak podmieni com'y to i tak będzie musiał przełączać w FES vag/elm. Skoro i tak musi wybierać > rodzaj interfejsu to jaki problem przy okazji zmienić com? > Pozdrawiam BAS no wiesz chciał na jednym comie to mu powiedziałem jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Nawet jak podmieni com'y to i tak będzie musiał przełączać w FES vag/elm. Skoro i tak musi wybierać > rodzaj interfejsu to jaki problem przy okazji zmienić com? > Pozdrawiam BAS No kutfa, ciemna masa ze mnie. Uwaga teraz się śmiejemy........ nie zmieniałem ustawienia interfejsu... Teraz dopiero czytam. Tak to jest jak się na światłach wgrywa program, a na następnych kabelki przepina. Jutro mamy spotkanko z SOME1 to przetestujemy. Może uda się któregoś traktora unieruchomić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giemba Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Koledzy, mam problem z odpaleniem wersji 2.0 programu FiatECUScan. Program nie uruchamia się, tylko wyskakuje taki oto błąd: I jak biore kontynuuj, to nic się nie dzieje, program nie chce się uruchomić. Co z tym fantem zrobić? Dodam tylko, że mam też starszą wersję programu, tą 1,6 i ona uruchamia się bez żadnego problemu. Tylko z tą nową są takie jajca. Edit: Jeszcze dopiszę, że ściągnąłem ten program przedwczoraj, zainstalowałem, i było ok, uruchamiał się. Dograłem plik ze spolszczeniem, też było ok. Dopiero dziś, gdy chciałem znów go uruchomić, to tak się porobiło. Odinstalowanie, i ponowne zainstalowanie nic nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 >Faktycznie, wyszedł nowy elm http://elmelectronics.com/new.html . Więc możliwe, że w przyszłości wystarczy najnowszy elm Myślę że i tak większość ELM-ów sprzedawana na Allegro to podróbki na scalaku PIC . I tu może leżeć przyczyna złej współpracy z FES 2.0 Sam kupiłem kiedyś wer. 1,3 a w środku siedzi ładniutki PIC ,chociaż w programach diagnostycznych typu scanXL widzi go jako ELM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Myślę że i tak większość ELM-ów sprzedawana na Allegro to podróbki na scalaku PIC . Pewnie wszystkie. > I tu może leżeć przyczyna złej współpracy z FES 2.0 > Sam kupiłem kiedyś wer. 1,3 a w środku siedzi ładniutki PIC ,chociaż w programach diagnostycznych > typu scanXL widzi go jako ELM Oryginał to też pewnie jakiś programowany procesor, tak myślę ponieważ mają naklejki z typem serii, a nie nadruk na scalaku. Może te podróbki nie są idealnie skopiowane, a technicznie (schemat) to zgadza się idealnie ze schematem ELMa tylko brak naklejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > A teraz pytanie do użyszkodników FEC: czy centralka ABS chomikuje błędy tak jak ECU i można je > odczytać za pomocą FEC? Nikt nic nie wie? Nie wierzę, że nikt się nie podłączał do centralki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > Jutro mamy spotkanko z SOME1 to przetestujemy. tomtom daj znać jak przetestujesz bo cały czas mam dylemat czy kupić VAG'a czy ELM'a. Naczytałem się juz o tych kablach tyle, że zgłupiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > tomtom daj znać jak przetestujesz bo cały czas mam dylemat czy kupić VAG'a czy ELM'a. Naczytałem > się juz o tych kablach tyle, że zgłupiałem No poklikalismy Tom ma oba kable z tym ze oba oryginaly, nieprzerabiane. Nawet sobie porty COM przekonfigurowal jak mu BAS podpowiedzial Kabelki zagadaly z bog wie czym (silnik/centralka itd) ja na to patrzylem jak krowa na chinskie znaki, tomek udawal ciut madrzejszego Fiat ecuScan2 skasowal mi SERVICE DUE CHECK ( popularna inspekcja serwisowa ) i ustawilo mi na kolejne 20 tysi / 365dni spokoju Zadnych bledow nie odczytalo - bo nie bylo. Generalnie fajny gadzet ale to nie jest na jedna sesje baterii laptopa. Trzeba softy poznac zeby wiedziec co auto do nas krzyczy Fiat EcuScan2 z nakladka polska powiedzial "brak bledow" wiec jest dopsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > tomtom daj znać jak przetestujesz bo cały czas mam dylemat czy kupić VAG'a czy ELM'a. Naczytałem > się juz o tych kablach tyle, że zgłupiałem Kabelki mam oryginalne jak je zrobiły małe żółte rączki. W tej postaci oba się łączą z silnikiem. Dodatkowo elm skasował bez problemu SOME1 inspekcję nie kasowaną od 2007 roku jak dobrze pamiętam. Innych opcji nie próbowałem, nie przerabiałem jeszcze nic. Musisz innych podpytać o szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > Musisz innych podpytać o szczegóły. Zdaje się, że powinien się kolega pofatygować i poczytać moje posty, napisałem dość jasno co i jak. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > Zdaje się, że powinien się kolega pofatygować i poczytać moje posty, napisałem dość jasno co i jak. > Pozdrawiam BAS Jesteś pewien, że mnie chciałeś odpowiedzieć? Wiem, że mogłem odpisać co by poczytać wszystko od początku. Odpowiedziałem co wiedziałem, a po resztę odesłałem do Was. Nie bawiłem się w przerabianie, a jak się zdecyduję to tu już wszystko jest. koniec spamowania na technicznym, MODzie wybacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giemba Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 Odnośnie mojego problemu przy włączaniu FiatECUScan 2.0 - już jest z powrotem wszystko ok Okazało się, że wina była związana z podmianą pliku z polską wersją komunikatów. Tzn. najpierw dograłem plik z jęz. polskim sciągnięty z forum FES (i było oczywiście wszystko ok), a później ściągnąłem i wrzuciłem do programu plik, który dokładał tutaj na forum któryś z kolegów. I właśnie po tej podmianie program przestał się uruchamiać. Usunięcie tego pliku nic nie dawało, nawet ponowne zainstalowanie programu, też nic. Dopiero usunięcie wszystkich wpisów z rejestru, wszystkich które dotyczyły FES 2.0 pomogło, program zaczął mi się ponownie poprawnie uruchamiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 >Natomiast spokojnie połączyłem sie z centralką skrzyni biegów MM Selespeed CFC209F Miałeś odwagę robić coś więcej niż tylko podgląd parametrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Dodatkowo elm skasował bez problemu SOME1 inspekcję nie kasowaną od 2007 roku jak dobrze pamiętam. I o to mi chodziło. Dzięki stary, kupuję ELM'a. Bałem się, że nie zagada gdyż linia CAN w/g opisu tylko w wersji płatnej FEC 2.0, ale najwyraźniej ELM'a to nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > CAN w/g opisu > tylko w wersji płatnej FEC 2.0, ale najwyraźniej ELM'a to nie dotyczy. Dotyczy to ELM'a, nie dotyczy to resetowania service interval. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Miałeś odwagę robić coś więcej niż tylko podgląd parametrów Tak włączyć test beeper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Tak włączyć test beeper Taa Mnie też się to udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Dotyczy to ELM'a, nie dotyczy to resetowania service interval. Uuuu no to lipa. Bas powiedz mi jeszcze lub utwierdź w przekonaniu - zwykłym KKL nie skasuję "service interval"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Uuuu no to lipa. Bas powiedz mi jeszcze lub utwierdź w przekonaniu - zwykłym KKL nie skasuję > "service interval"? "Service interval" kasujesz po CAN a Vag-kkl nie ma CAN, dopiero ELM ma CAN. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Witam mam problem z uruchomieniem FES 2.0 włączam na 2 sek pokazuje sie loading i wyskakuję Data file error. OCB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Witam mam problem z uruchomieniem FES 2.0 włączam na 2 sek pokazuje sie loading i wyskakuję Data > file error. OCB Uruchom program jako administrator. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito99 Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Witam mam problem z uruchomieniem FES 2.0 włączam na 2 sek pokazuje sie loading i wyskakuję Data > file error. OCB Uruchom program jako administrator i będzie ok, miałam to samo w Win7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Uruchom program jako administrator. > Pozdrawiam BAS Poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 wyszla kolejna edycja oznaczona 2.1 zarowno w wersji FREE jak i platnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > wyszla kolejna edycja oznaczona 2.1 zarowno w wersji FREE jak i platnej Zmiany: 04/14/2010 - Version 2.1 - Commercial version released. - Fixed problems with the airbag communication protocol. - Fixed the requirement for "Run as administrator" on VIsta and Windows 7. - Added Alfa 147 Service Interval Reset - Added Alfa GT Service Interval Reset - Added Fiat Punto '03 Service Interval Reset - Added Fiat Panda '03 Service Interval Reset - Added Fiat Idea Service Interval Reset - Added Fiat Doblo Service Interval Reset Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Do tych co mają ELM i testowali już - czy duża różnica jest w stosunku VAG-owego kabelka czy nie, bo mam kabel, jeszcze go nie popsułem, ale się zastawiam czy kupić elm .... czy jest sens i czy daje dużo więcej możliwości, poza oczywiście kasowaniem inspekcji serwisowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 W zasadzie głównie inspekcja. Za pomocą elm można też gadać z bc marelli mf i chyba widziałem tam różne testy, których raczej się nie zrobi vagiem. Ale nie zmienia to faktu, że jedyna naprawdę przydatna rzecz, której bez elma się nie zrobi to tylko inspekcja. W przyszłości może elm będzie potrafił gadać z poduszkami i abs, vag z kolei nigdy nie usunie inspekcji, więc myślę, że najlepiej czekać na udoskonalonego elma i równie udoskonalonego FES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 to wszystko jasne, psuję kabelek VAGowski, żeby działa jak należy, a muszę sprawdzić co mi sie z ABSem dzieje, bo już 2 razy w czasie jazdy failura złapałem. Inspekcją się nie przejmuję, bo i tak zawsze mi przy wymienię oleju kasują w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > to wszystko jasne, psuję kabelek VAGowski, żeby działa jak należy, a muszę sprawdzić co mi sie z > ABSem dzieje, bo już 2 razy w czasie jazdy failura złapałem. Inspekcją się nie przejmuję, bo i > tak zawsze mi przy wymienię oleju kasują w ASO. Kolejne ciekawe funkcjonalności są w drodze: Quote: > he wants to say that he can stop the bip did it when you don't put your seatbelt. That is actually a function of the dashboard ecu. And, yes, I will add it soon. As well as activation/deactivation of the emergency blinkers when locking/unlocking the doors with the remote control. Jeszcze trochę i examiner nie będzie potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 no i wreszcie mam i ja w pełnej funkcjonalności po kablu VAG-owskim. Moge polecić dla przyszłych pokoleń przełączanie przy pomocy DIP-switcha 4 przełącznikowego zamontowanego w płytce SO-8. Odpowiednie wycięcie obudowy pozwoliło na zamontowanie go stabilnie. Radzę nie uzywać do lutowania lutownicy transformatorowej bo ma za gruby grot i strasznie się z tym namęczyłem Płytka: DIP wchodzi w wiercone otwory odpowednio cienkie przewody mieszczą sie razem z jego nóżkami w otworach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitus1985 Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 > no i wreszcie mam i ja w pełnej funkcjonalności po kablu VAG-owskim. > Moge polecić dla przyszłych pokoleń przełączanie przy pomocy DIP-switcha 4 przełącznikowego > zamontowanego w płytce SO-8. Kolego każdy pomysł jest dobry ale zeby był w pełni przydatny jak sam to nazwałeś dla przyszłych pokoleń to zrób kilka zdjęć poglądowych... ułatwi to sprawę innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 11 Maja 2010 Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 Jaki najlepiej kabelek zakupić do auta. Tak bym mógł sprawdzić parametry pracy silnika, zczytać błędy i je wykasować i nie trzeba było przerabiać tego kabla. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.