Florydzialski Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 Silnik jak w Subaru - płaska czwórka - wersja obecnego plaskiego 6-cylindrowca z obcietymi dwoma cylindrami. Wersja S będzie miała turbodoladowanie. Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadaf Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... Ekonomiści, ekolodzy.. eko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... > Ekonomiści, ekolodzy.. eko Do tego na tym zdjęciu wygląda jak Fiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 Ekoterroryści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Silnik jak w Subaru - płaska czwórka - wersja obecnego plaskiego 6-cylindrowca z obcietymi dwoma > cylindrami. Wersja S będzie miała turbodoladowanie. Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... Może ten Silnik "mały, ale wariat" Zresztą, Boxter był bardziej dla ludu ... tylko, czy teraz lud będzie chciał tak okrojone Porsche kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Może ten Silnik "mały, ale wariat" To tak jakby Bruce Springsteen nagle zaczął śpiewać głosem Bee Gees... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > To tak jakby Bruce Springsteen nagle zaczął śpiewać głosem Bee Gees... wsadzą mu głośniki w rure i będą puszczać dźwięk v6 z nagrania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > wsadzą mu głośniki w rure i będą puszczać dźwięk v6 z nagrania Bez przesady - subaraki mają "tylko" po 4 cylindy, a brzmią ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Silnik jak w Subaru - płaska czwórka - wersja obecnego plaskiego 6-cylindrowca z obcietymi dwoma > cylindrami. Wersja S będzie miała turbodoladowanie. Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... jak cayena wprowadzali to tez miał byc koniec świata a to obecnie lokomotywa firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Silnik jak w Subaru - płaska czwórka - wersja obecnego plaskiego 6-cylindrowca z obcietymi dwoma > cylindrami. Wersja S będzie miała turbodoladowanie. Porsche z 4 cylindrami, koniec swiata... Byly juz 4 cylindrowe Porsche wiec to zadna nowosc. Przeciwnie - to taki powrot do korzeni. Cos jak model 356 a pozniej 944. Spodziewalem sie 4 cylindrowego BMW 1M, na ksztalt BMW M3 E30. No ale tu akurat, mimo nawiazan do historycznego modelu, zastosowali R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Bez przesady - subaraki mają "tylko" po 4 cylindy, a brzmią ładnie. ja nie mówie, że 4 cylindry brzmią źle, ale jednak jest jakaś tam różnica, nawet przy dobrym zaprojektowaniu wydechu . No i druga psychologiczna bariera - czy ktoś zainteresowany Porsche, będzie chciał "pospolitą" 4 cylindrówke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > ja nie mówie, że 4 cylindry brzmią źle, ale jednak jest jakaś tam różnica, nawet przy dobrym > zaprojektowaniu wydechu . > No i druga psychologiczna bariera - czy ktoś zainteresowany Porsche, będzie chciał "pospolitą" 4 > cylindrówke 80% użytkowników bmw serii 1 nie wie że auto ma napęd na tył!!! z boxterami też tak będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luccass Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > ja nie mówie, że 4 cylindry brzmią źle, ale jednak jest jakaś tam różnica, nawet przy dobrym > zaprojektowaniu wydechu . > No i druga psychologiczna bariera - czy ktoś zainteresowany Porsche, będzie chciał "pospolitą" 4 > cylindrówke Pokusilbym sie o stwierdzenie, ze 50% uzytkownikow Porsche nawet nie wie ile ich samochod ma KM, a co dopiero mowic o typie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > 80% użytkowników bmw serii 1 nie wie że auto ma napęd na tył!!! z boxterami też tak będzie A kto kupuje BMW nie ze wzgledu na naped? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > 80% użytkowników bmw serii 1 nie wie że auto ma napęd na tył!!! z boxterami też tak będzie na to nie ma potwierdzonych danych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > na to nie ma potwierdzonych danych ankieta przeprowadzona przez bmw!!! dlatego nowa jedynka będzie fwd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > A kto kupuje BMW nie ze wzgledu na naped? jak widzisz większość. Ludzie w większości na prawdę nie mają pojęcia o samochodach. Bardziej liczy się postrzeganie marki, wygląd, kolor lakieru, przestronność wnętrza. Mam nadzieję, że na dłuższą metę filozofia tworzenia aut przez BMW się utrzyma. To jak dotąd chyba ostatnia popularna marka która nie zrezygnowała z pryncypiów technicznych w żadnym z produkowanych modeli. Nawet w najmniejszym, kompaktowym aucie masz RWD i możesz mieć silnik R6 oraz podział masy zbliżony lub równy do 50:50. Imho bardzo fajnie pojechali z Efficient Dynamic. Dla większości jest zauważalne obniżenie zużycie paliwa, a dla tych zainteresowanych osiągami jest poprawa tychże. Ekologia jak widać może iść w parze z dynamiką. Nowość tegoroczna to skrzynie ośmiobiegowe, a od modelu X3 także z systemem start/stop. Miejmy nadzieję, że podobnie jak to było w wersji ze skrzyniami manualnymi nie będzie pogorszenia awaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > ankieta przeprowadzona przez bmw!!! dlatego nowa jedynka będzie fwd Nowa jedynka nie będzie fwd, choć niewykluczona jest jakaś odmiana z takim napędem. Prawdopodobnie powstanie model "0" z FWD mający wspólną platformę z mini. Dla mnie to trochę strzał w stopę, ale umówmy się, że to nie ja decyduję.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Do tego na tym zdjęciu wygląda jak Fiat. Nuova Barchetta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > No i druga psychologiczna bariera - czy ktoś zainteresowany Porsche, będzie chciał "pospolitą" 4 > cylindrówke Tak, ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Nowa jedynka nie będzie fwd, choć niewykluczona jest jakaś odmiana z takim napędem. Prawdopodobnie > powstanie model "0" z FWD mający wspólną platformę z mini. Dla mnie to trochę strzał w stopę, > ale umówmy się, że to nie ja decyduję.... Przecież w normalnym codziennym użytkowaniu samochodu napęd nie ma znaczenia. Ten na tył zwany "klasycznym" ma zalety w ciężarówkach i większych dostawczakach, w samochodach osobowych jest przeżytkiem z poprzedniej epoki . Prowadzenie wału, most, trakcja, recykling itd... Gdyby BMW produkowało te same modele z napędem do wyboru jako opcję, te z przednim sprzedawały by sie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Przecież w normalnym codziennym użytkowaniu samochodu napęd nie ma znaczenia. Bardzo odważne założenie. Uzasadnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Nowa jedynka nie będzie fwd, choć niewykluczona jest jakaś odmiana z takim napędem. Prawdopodobnie > powstanie model "0" z FWD mający wspólną platformę z mini. Dla mnie to trochę strzał w stopę, > ale umówmy się, że to nie ja decyduję.... klikamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > klikamy Nie wierz w te bzdury, mogę się założyć, że wyjdzie na moje o wirtualne lub realne piwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Przecież w normalnym codziennym użytkowaniu samochodu napęd nie ma znaczenia. sto procent zgoda jeśli rozważamy auta z mocą zauważalnie poniżej 100KM. BMW nie produkuje tak słabych aut, a im mocniejszy silnik tym większego znaczenia nabiera rodzaj napędu. Szczególnego rodzaju kuriozum są tzw hot-hatche FWD, gdzie do kompaktu wkłada się silniki nawet pow 300 KM nie potrafiące przełożyć tej mocy na asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > sto procent zgoda jeśli rozważamy auta z mocą zauważalnie poniżej 100KM. Dlatego napisałem, że w normalnym użytkowaniu i powiedzmy do 200 koni, boi z tym <100 trochę przesadziłeś . BMW 3, 5 i 7 to nie są samochody sportowe, a przysłowiowy lekarz, adwokat czy dyrektor jadący takim samochodem na codzień nie zawraca sobie głowy tym, na którą oś przenoszony jest napęd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Dlatego napisałem, że w normalnym użytkowaniu i powiedzmy do 200 koni, boi z tym Ale zwróć uwagę, że BMW serii 5 występuje tylko z jednym silnikiem z mocą poniżej 200KM (Diesel 184KM). Oczywiście, że większość użytkowników nie zawraca sobie tym głowy. Auto ma jechać, a jak to jest zrobione to mało kogo obchodzi. To, że auto nie jest sportowe nie zmienia nic w kwestii, że FWD ma ograniczone możliwości przeniesienia mocy, a także całą masę innych wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Dlatego napisałem, że w normalnym użytkowaniu i powiedzmy do 200 koni, boi z tym Nie, ale jak wsiada do FWD to pyta czemu to nie jedzie tam gdzie on chcę - przykład z rodziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > jak widzisz większość. Ludzie w większości na prawdę nie mają pojęcia o samochodach. Bardziej liczy > się postrzeganie marki, wygląd, kolor lakieru, przestronność wnętrza. Tez nie mam pojecia o samochodach ale wystarczy sie przejechac. Roznice czuc od razu. Nie tylko w mocnych autach. Ja mam FWD i RWD. Akurat oba dysponuja ta sama moca 140 KM. > Mam nadzieję, że na dłuższą metę filozofia tworzenia aut przez BMW się utrzyma. To jak dotąd chyba > ostatnia popularna marka która nie zrezygnowała z pryncypiów technicznych w żadnym z > produkowanych modeli. Nawet w najmniejszym, kompaktowym aucie masz RWD i możesz mieć silnik R6 Jesli faktycznie 80% nabywcow nie wie, co kupuje, to ten stan nie utrzyma sie juz dlugo. A byl powod do dumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > jak widzisz większość. Ludzie w większości na prawdę nie mają pojęcia o samochodach. Bardziej liczy > się postrzeganie marki, wygląd, kolor lakieru, przestronność wnętrza. > Mam nadzieję, że na dłuższą metę filozofia tworzenia aut przez BMW się utrzyma. To jak dotąd chyba > ostatnia popularna marka która nie zrezygnowała z pryncypiów technicznych w żadnym z > produkowanych modeli. Nawet w najmniejszym, kompaktowym aucie masz RWD i możesz mieć silnik R6 > oraz podział masy zbliżony lub równy do 50:50. subaru stale symetryczne 4x4 + boxser (nawet w dieslu) > Imho bardzo fajnie pojechali z Efficient Dynamic. Dla większości jest zauważalne obniżenie zużycie > paliwa, a dla tych zainteresowanych osiągami jest poprawa tychże. Ekologia jak widać może iść > w parze z dynamiką. > Nowość tegoroczna to skrzynie ośmiobiegowe, a od modelu X3 także z systemem start/stop. Miejmy > nadzieję, że podobnie jak to było w wersji ze skrzyniami manualnymi nie będzie pogorszenia > awaryjności. szczeze nie znam wiekszego dzichadoBMWdowca niz ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Pokusilbym sie o stwierdzenie, ze 50% uzytkownikow Porsche nawet nie wie ile ich samochod ma KM, a > co dopiero mowic o typie silnika myślę że częściowo masz rację. Za bardzo patrzę przez pryzmat 911, a boxter ma konkurować przecież z audi tt, gdzie jest 2.0 tfsi i to chyba najsilniejszy silnik jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > subaru > stale symetryczne 4x4 + boxser (nawet w dieslu) te 4X4 to w każdym aucie jest? > szczeze nie znam wiekszego dzichadoBMWdowca niz ty A bardzo mi miło. Zważ tylko, że nie opowiadam tu bajek, lecz piszę o faktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > te 4X4 to w każdym aucie jest? podobnie jak BMW mialo w swojej przygodzie motoryzacyjne kilka slepych uliczek gdzie byly oferowane auta FWD lub rzedowym silnikiem pod maska ale mozna przyjac ze 99% subaru jest sAWD + bokser + szyby bez ramek (do konca 2008r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > myślę że częściowo masz rację. Za bardzo patrzę przez pryzmat 911, a boxter ma konkurować > przecież z audi tt, gdzie jest 2.0 tfsi i to chyba najsilniejszy silnik jest TT RS ma 5-cyl 2.5T...takze wiecej cylindrow niz Porsche...rany, do czego to juz doszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > te 4X4 to w każdym aucie jest? nowe justy ma 2wd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > nowe justy ma 2wd podobnie jak wersja imprezy 1.5i FWD ale to sa własnie te slepe uliczki które po czesci sa odpowiedzia na ekoterroryzm - wymogi co do ogólnego bilansu emisji CO dla całego parku produkowanych aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > podobnie jak wersja imprezy 1.5i FWD No ale to jest szczyt szczytów. Gdzie tu w ogóle można znaleźć jakieś porównanie do BMW, gdzie jest mowa o ewentualnym wprowadzeniu FWD do segmentu B, gdzie powiedzmy sobie szczerze bardzo ciężko jest zmieścić RWD. RWD w jedynce jest na granicy dobrego smaku, bo w środku jest dość ciasno. To są jednak te techniczne kompromisy, a nie wynik jakiejś polityki firmy. BMW też jest poddane naciskom ekoterrostów, ale odpowiedzią są mocniejsze, a nie słabsze silniki, lepsza optymalizacja strat w napędzie, a nie potworki typu FWD 1,5 N/A i 15 sekund do setki. Dla mnie BMW "liczy" się właśnie dopiero od wprowadzenia tej odpowiedzi na ekoterrozyzm. Można kupić auto klasy premium płacąc na starcie więcej, ale odbierając to sobie czasem z nawiązką na stacji benzynowej oraz w postaci wartości rezydualnej i sumarycznie wyjść na zero lub nawet poniżej kosztów w porównaniu do auta marki popularnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > No ale to jest szczyt szczytów. Gdzie tu w ogóle można znaleźć jakieś porównanie do BMW, gdzie jest > mowa o ewentualnym wprowadzeniu FWD do segmentu B, gdzie powiedzmy sobie szczerze bardzo > ciężko jest zmieścić RWD. RWD w jedynce jest na granicy dobrego smaku, bo w środku jest dość > ciasno. nie dosyć ciasno tylko BARDZO ciasno jak na wspólczeny kompakt. Impreza tez jest kompaktem ma wzdluzny silnik + wal napedowy, tradycyjny dyfer a w srdodku jest rownie przestronna co stare legacy/outback >To są jednak te techniczne kompromisy, a nie wynik jakiejś polityki firmy. > BMW też jest poddane naciskom ekoterrostów, ale odpowiedzią są mocniejsze, a nie słabsze silniki, > lepsza optymalizacja strat w napędzie, a nie potworki typu FWD 1,5 N/A i 15 sekund do setki. na szczescie impreza FWD jest dostepna TYLKO na nielicznych rynkach. BTW a co mogło byc odpowiedzia subaru? Impreza 1.5i RWD ? Naturalnym rozwiazaniem w dla aut AWD jest kastracja do FWD a nie RWD > Dla mnie BMW "liczy" się właśnie dopiero od wprowadzenia tej odpowiedzi na ekoterrozyzm. Można > kupić auto klasy premium płacąc na starcie więcej, ale odbierając to sobie czasem z nawiązką > na stacji benzynowej oraz w postaci wartości rezydualnej i sumarycznie wyjść na zero lub nawet > poniżej kosztów w porównaniu do auta marki popularnej. kolejny raz pomine to milczeniem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Impreza tez jest kompaktem ma wzdluzny silnik + wal napedowy, tradycyjny dyfer a w srdodku jest > rownie przestronna co stare legacy/outback Ja tam nie chcę się kłócić co jest kompaktem a co nie jest. Fakt jest jednak taki, że impreza jest 20 cm dłuższa od jedynki. Trudno się dziwić, że jest w niej więcej miejsca. Co smutne ma przy tym mniejszy o 12 cm rozstaw osi... na poziomie niektórych aut z segmentu B. > na szczescie impreza FWD jest dostepna TYLKO na nielicznych rynkach. > Naturalnym rozwiazaniem w dla aut AWD jest kastracja do FWD a nie RWD To zależy od wyjściowej konstrukcji auta. Zresztą jakie to ma znaczenie? Liczy się efekt końcowy, a ten jest bardzo marny, wręcz dramatycznie marny. > kolejny raz pomine to milczeniem.... Nie mam nic przeciwko. Z faktami się nie da dyskutować, ale jeśli uważasz, że są nieprawdziwe, to możesz je zanegować podając źródło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Co smutne ma przy tym mniejszy o 12 cm rozstaw osi... na poziomie niektórych aut z segmentu B. Auto RWD i FWD nie ma co porównywać pod względem rozstawu osi, bo RWD zawsze ten rozstaw będzie miało większy. Nie przekłada się on tu na miejsce w środku, bo to nie tylna oś jest dalej, ale przednia. Ma to wpływ tylko na komfort jazdy - mniejsze bujanie wzdłużne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 . > Ma to wpływ tylko na komfort jazdy - mniejsze bujanie wzdłużne. W pełni się zgadzam z powyższym, dodam tylko, że nie wyłącznie na komfort, ale też i stabilność pojazdu (mniejsze nawisy za osiami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > BMW też jest poddane naciskom ekoterrostów, ale odpowiedzią są mocniejsze, a nie słabsze silniki, > lepsza optymalizacja strat w napędzie, a nie potworki typu FWD 1,5 N/A nowe trzycylindrowe bmw 1.5 N/A FWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Może ten Silnik "mały, ale wariat" > Zresztą, Boxter był bardziej dla ludu ... tylko, czy teraz lud będzie chciał tak okrojone Porsche > kupować Pewnie tak bo parcie na to zeby miec prosiaka jest duze a 911 nie jest tania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > ja nie mówie, że 4 cylindry brzmią źle, ale jednak jest jakaś tam różnica, nawet przy dobrym > zaprojektowaniu wydechu . > No i druga psychologiczna bariera - czy ktoś zainteresowany Porsche, będzie chciał "pospolitą" 4 > cylindrówke Mowisz o kims zainteresowanym porsche czy kims zainteresowanym 911? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Ten na tył zwany > "klasycznym" (...)> jest przeżytkiem z poprzedniej epoki (...) trakcja, O tak, trakcja w FWD to cos czym wiekszosc FWD zdecydowanie bije na glowe RWD. Nawet niektorzy producenci szczyca sie tym, ze ich przednionapedowe modele wprowadza sie rownie dobrze jak np BMW. Jest tez wiele samochodow FWD ktore potrafia naprawde swietnie skrecac. Tylko dlaczego nie mowi sie o nich jako o "best handling car" a jedynie jako o "best handling fwd"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > subaru > stale symetryczne 4x4 + boxser (nawet w dieslu) Tyle, ze subaru trzyma sie swojego symetrycznego AWD jak tylko moze...bo tak naprawde to jest jedyne co maja Poza tym, ze subaru ma naped na 4 kola ( i dlatego kliencvi je kupuja) to samochody tej marki nie wybijaja sie NICZYM na tle konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > nowe trzycylindrowe bmw 1.5 N/A FWD A możemy się założyć, że to dziennikarskie plotki? Stawiam skrzynkę piwa - przyjmujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > A możemy się założyć, że to dziennikarskie plotki? Stawiam skrzynkę piwa - przyjmujesz? nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > nie ma problemu To jeszcze ustalmy fakty o które się zakładamy: FWD w BMW serii 1 w 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Mowisz o kims zainteresowanym porsche czy kims zainteresowanym 911? przeczytaj cały wątek, to się dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.