Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 Witam Jak w temacie posiadam uniaczka z silniczkiem 1.4 na mono wtrysku, wcześniej zastanawiałem się jedynie nad jego strona wizualną a dziś z rana zacząłem się zastanawiać co by mogło mu dodać kilka "osiołków". Pierwsza myśl to stożkowy filtr powietrza ( obudowa filtra z tipo jako dolot ) czy waszym zdaniem będzie to pasować ? Kolejna rzecz to wyrzucić katalizator i sportowy wydech ale nie mam więcej pomysłów , więc moi drodzy mogli byście coś więcej doradzić z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Hose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 KLIK KLIK Miłej lektury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 dzięki. zaciekawiła mnie ta wymiana wałka rozrządu na wałek z punto. Ale pytanko czy do mojego silnika by ten wałek pasował? Bo w tym uniaczku silnik jest budowany na podzespołach lanci (ponoć) bynajmniej tak jest napisane na obudowie silnika ( FIAT - Lancia) i to mnie niepokoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > dzięki. zaciekawiła mnie ta wymiana wałka rozrządu na wałek z punto. Ale pytanko czy do mojego > silnika by ten wałek pasował? Bo w tym uniaczku silnik jest budowany na podzespołach lanci > (ponoć) bynajmniej tak jest napisane na obudowie silnika ( FIAT - Lancia) i to mnie niepokoi Nie będzie pasował. Najlepiej odrazu zmienić silnik na nowszy 1.4 16V lub 1.6 i uturbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > Nie będzie pasował. > Najlepiej odrazu zmienić silnik na nowszy 1.4 16V lub 1.6 i uturbić. To już jest niestety dość kosztowna inwestycja a ja potrzebuję czegoś co podniesie osiągi w miarę niskim kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Junak_1991 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > To już jest niestety dość kosztowna inwestycja a ja potrzebuję czegoś co podniesie osiągi w miarę > niskim kosztem na początek wypoleruj kanały dolotowe i może też wylotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 tanim kosztem to możesz auto doprowadzić do zdrowej serii, bo od tego się zaczyna, czyste filtry, brak wycieków, odpowiednia kompresja, nie trzymające hamulce, itp... a potem myśl o dodawaniu koników ale pamiętaj, to nie jest w przypadku silników wolnossących tania zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 chip z allegro za 6 zł, turbinka w dolot i już masz 15 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > tanim kosztem to możesz auto doprowadzić do zdrowej serii, bo od tego się zaczyna, czyste filtry, > brak wycieków, odpowiednia kompresja, nie trzymające hamulce, itp... a potem myśl o dodawaniu > koników I tak chyba jednak zrobię na początek jedynie stożek w trakcie wydech ale przede wszystkim cala budę auta i wszystko co zepsute do stanu użyteczności doprowadzę. Pompkę paliwa muszę nabyć bo auto kupiłem i sprzedawca mówił ze pompka paliwa się popsuła i nie jeździ na paliwie, no oki to się zrobi (tak pomyślałem). Ku zdziwieniu po dobraniu się do pompki paliwa okazało się ze jej nie ma tylko jakaś "fikuśna" zaślepka a poprzedni właściciel się zastanawiał dlaczego nie jeździ na benzynce hihi teraz akcja szrot i wykręcanko z jakiegoś uniaczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfk1982 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > I tak chyba jednak zrobię na początek jedynie stożek w trakcie wydech ale przede wszystkim cala > budę auta i wszystko co zepsute do stanu użyteczności doprowadzę. Pompkę paliwa muszę nabyć > bo auto kupiłem i sprzedawca mówił ze pompka paliwa się popsuła i nie jeździ na paliwie, no > oki to się zrobi (tak pomyślałem). Ku zdziwieniu po dobraniu się do pompki paliwa okazało się > ze jej nie ma tylko jakaś "fikuśna" zaślepka a poprzedni właściciel się zastanawiał dlaczego > nie jeździ na benzynce hihi teraz akcja szrot i wykręcanko z jakiegoś uniaczka stożek sobie daruj, bo bez odpowiednio obliczonego dolotu i odseparowania go od ciepłego powietrza z silnika osiągniesz odwrotny skutek od zamierzonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > chip z allegro za 6 zł, turbinka w dolot i już masz 15 koni Nie rób se jaj, gość pyta poważnie - pisał wcześniej,że się nie zna i jeszcze weźmie na poważnie Twoją odpowiedź Emotę choć odpowiednią dodaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 zrzuć głowicę i ją splanuj żeby zwiększyć kompresję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > stożek sobie daruj, bo bez odpowiednio obliczonego dolotu i odseparowania go od ciepłego powietrza > z silnika osiągniesz odwrotny skutek od zamierzonego. toć tu problem bo to by mi wypadało akurat zrobić bo oryginalna obudowa filtra jest popękana i auto raz łapie odpowiednią a raz za duża dawkę powietrza i mam wrażenie ze przez to go trzęsie gdy silnik jest zimny ale expertem nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 a jak stan klapki termostatu w obudowie, poza tym tak jak pisze JFK, jak dolotu nie policzysz to możesz stracić parę KM a nie zyskać... a najlepiej na shrot i dolot z 1.4 kup, to nie będzie drogie.... i tak jak piszę, pierw seria kolego, seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > . i tak jak piszę, pierw seria > kolego, seria i co? ma ładować kasę w seria hample? niech od razu wsadzi 240mm ma kupować seria zawias? niech od razu kupi lepszy ma kupić dupiate felgi z oponami w moim wieku? niech kupi lepsze, większe i ładniejsze a nie 8 razy robić to samo, niestety tuning kosztuje i albo auto wygląda albo nie wygląda i budzi śmiech na sali, zawsze zostaje skuter w razie wu... co masz mu jeszcze do polecenia? lampy z clio pierwszej generacji? zawias z tarpana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=281127296&page=&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 przecież z uno rakiety nie zrobisz. Nie wiem czy jest sens pakować nie wiadomo co, do takiego samochodu. Jak chcesz coś mocniejszego to kup coś innego. A jak chcesz samochód do jeżdżenia to doprowadź go do porządnego stanu i jeździj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > ja potrzebuję czegoś co podniesie osiągi w miarę > niskim kosztem to w takim razie widzę tylko jedno rozwiązanie: odchudzić niuńka a skoro temat dotyczy "pod maską", to ja usunąłem wygłuszenie maski... no ale od czegoś trzeba zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 chodzi o zdrowa serię... eh... nie wyrywaj się tak do przodu jeżeli chodzi o hample przód to a i owszem 240 lub 257, polecam, ale co mu z przodu jak np będzie miał wyciek z serwa itd... a nie każdy ma czas i kasę aby pakować w coś mocniejszego... poza tym wyraźnie kolega pytał, nawet w tytule "co pod maską" zawias i reszta to sprawa na inny temat i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 > chodzi o zdrowa serię... eh... nie wyrywaj się tak do przodu > jeżeli chodzi o hample przód to a i owszem 240 lub 257, polecam, ale co mu z przodu jak np będzie > miał wyciek z serwa itd... a nie każdy ma czas i kasę aby pakować w coś mocniejszego... > poza tym wyraźnie kolega pytał, nawet w tytule "co pod maską" > zawias i reszta to sprawa na inny temat i tyle ale w innych wątkach pisał o reszcie i Ci odpisałem, po jaką cholerę robić serię skoro i tak wywali te części i zastąpi je lepszymi... chyba że ktoś lubi robić dwa razy to samo ale to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 może dlatego, że: - sam nie umie - nie stać go na "lepsze" - pyta o stożek... w zasadzi to kolega nie określił czego od auta oczekuje, i napisał jak typowy laik "co można zrobią by parę kucy przybyło"... i w tym konkretnym kontekście w tym temacie odpowiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 hamulce tez będę musiał wymienić skoro o tym mowa bo są dość słabe i nie czuję się zbyt pewnie na drodze ale na to trzeba już większą gotówkę bo to trzeba nowe tarcze zaciski jarzma i najlepiej pompkę (bo wydaje mi się ze daje za niskie ciśnienie - klocki tarcze są w stanie tolerancyjnym cały układ jest odpowietrzony a hamulec mimo to jest słaby) a wracając do dolotu to nie wiem jak obliczyć jego długość ale zimne powietrze to nie problem (na to mam patent a mianowicie wlot z T4 w prawym błotniku i odgrodzić kawałek komory silnika (tam gdzie filtr) i zimne powietrze zapewnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 co do dolotu to zasada jest taka, że generalnie krótki dolot = mocny dół słaba góra, długi dolot = słaby dół mocna góra ja u siebie mam dolot niewiele dłuższy niż seria w 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 niestety Joshi się machnąłeś, krótki dolot to mocna góra, długi dolot to mocny dół... dla przykładu, gdybym chciał mieć max moment z z dolotu przy 2000 rpm to dolot musiałby mieć 210cm licząc od kanałów dolotowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 > na początek wypoleruj kanały dolotowe i może też wylotowe. Ta rada jest do kitu. Wylotowe sie poleruje, dolotywch się nie poleruje, mają być szorstke, bo po lustrze benzyna spływa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 > Ta rada jest do kitu. Wylotowe sie poleruje, dolotywch się nie poleruje, mają być szorstke, bo po > lustrze benzyna spływa poleruje sie jak najbardziej , problem moze sie pojawic zima ale nigdy latem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 odpuść sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 > poleruje sie jak najbardziej , problem moze sie pojawic zima ale nigdy latem a i tak najważniejsze w tej całe zabawie z kolektorami jest zgranie ich otworów (tj żeby schodków nie było). polerowanie to tylko taki dodatek do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 Pod maską w 1,4 najlepiej wymienić silnik, bo ten jest raczej nietuningowalny. U mnie zmieniony wydech, zmieniony dolot i coś tam ponoć dało. Ale to raczej moja autosugestia. Na hamowni wyszło 69kuców (po 13 latach jazdy). Ale pomiar był zrypany, bo nie miałem zimnego nawiewu praktycznie w ogóle, a temp były mega wysokie. Ale do 7000 sie kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > ma kupić dupiate felgi z oponami w moim wieku? niech kupi lepsze, większe i ładniejsze a nie 8 razy Ja mam piękne fele do sprzedania :D z oponami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > odpuść sobie 100% się zgadzam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 Może temat dawno nie był odwiedzany i teraz troszeczkę odbiegnę od tematu ale tutaj kolega wyżej wspomniał o hamulcach 240 mm ... no oki tu się zgodzę hamulce mam do kitu (w toyocie były lepsze - przyzwyczajenie z "eLki" ) ale obecnie mam stalowe felgi 13" i tu pytanie czy tarcze 240 mm i zaciski ze sieny bravo brava (toć to jeden ciort ;P ) wejdą w te kółeczka ? bo na aluski myślę że uzbieram dopiero tak gdzieś na wakacje tyle ze to uno mam do "zajeżdżenia" a jak skończę szkołę i praktyki nowe uno (buda w idealnym stanie) i tutaj zainspirował mnie "wujek" Joshi i planuję uno 1,6 16V :D bo co mi po jakimś bmw czy mitshubishi z silnikiem ponad 2 litry ? a tak to niepozornym autem z dużą mocą (i dobrym nagłośnieniem ) dopiero można się "lansować" odkąd kupiłem uno zakochałem się w tym aucie (teraz całkiem odbiegłem od tematu ale trudno - miłego czytania ;P ) Pozdrawiam Hose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > lepsze - przyzwyczajenie z "eLki" ) ale obecnie mam stalowe felgi 13" i tu pytanie czy tarcze > 240 mm i zaciski ze sieny bravo brava (toć to jeden ciort ;P ) Tak, 240 wchodzą pod zwykłą felgę. Nie jestem pewien ale chyba bravo/brava tarcze 240 były lite. Podobanie jak np. w seicento. Lepiej szukaj 240 wentylowanych, od sieny / palio. > (buda w idealnym stanie) Niemożliwe > "wujek" Joshi i planuję uno 1,6 16V :D Szykuj 3 000 (słownie: trzy tysiące) złotych i możesz przechodzić do czynów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Niemożliwe Możliwe. Na warsztacie wymienialiśmy o ile dobrze pamiętam dolny sworzeń wahacza w uno pewnego dziadka. podłoga i karoseria nie draśnięta nawet. Dziadek nim jeździ tylko na zakupy i widać ze autko ma zadbane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Możliwe. Na warsztacie wymienialiśmy o ile dobrze pamiętam dolny sworzeń wahacza w uno pewnego > dziadka. podłoga i karoseria nie draśnięta nawet. Dziadek nim jeździ tylko na zakupy i widać > ze autko ma zadbane Bywają takie, trzeba poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Bywają takie, trzeba poszukać Ja mam takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1234 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Ja mam takie Ale nie fabryczne tylko po gipsowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Ale nie fabryczne tylko po gipsowaniu Dobry beton nie jest zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1234 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Dobry beton nie jest zły. Grunt to dobre zbrojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Grunt to dobre zbrojenie Już nie powiem u kogo była posadzka zalewana... Szalunek też miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miszka Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 Być może uznasz to za szarlanaterię ale... Nic nie rób. Dbaj o zakupione autko, żeby było sprawne. Ciesz się fabryczną lub bliską fabrycznej mocą silnika 1.4 i... Zbieraj kasę na następny samochód. Dlaczego tak piszę? Bo miałem Uno 1.4, na początku byłem owładnięty takimi samymi myślami co Ty, potem mi przeszło. Życzę Ci, żeby Ci jak najdłużej nie przeszło, ale samochód to ciągła bezdenna skarbonka. A zabawa w tuning, nie ważne, czy optyczny, czy mechaniczny to... jak dowolne uzależnienie... Skończyć je może TYLKO brak kasy :D Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 A to o Tobie krążą legendy na UKP, ześ z Białego i kiedyś wpadał na OZU i spoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miszka Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > A to o Tobie krążą legendy na UKP, ześ z Białego i kiedyś wpadał na OZU i spoty. Daj znać kiedy będzie najbliższy... kto wie... może ... może Legendy powiadasz... To miłe... i odrobinkę w tym prawdy jest... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > Witam Jak w temacie posiadam uniaczka z silniczkiem 1.4 na mono wtrysku, wcześniej zastanawiałem > się jedynie nad jego strona wizualną a dziś z rana zacząłem się zastanawiać co by mogło mu > dodać kilka "osiołków". Pierwsza myśl to stożkowy filtr powietrza ( obudowa filtra z tipo jako > dolot ) czy waszym zdaniem będzie to pasować ? Kolejna rzecz to wyrzucić katalizator i > sportowy wydech ale nie mam więcej pomysłów , więc moi drodzy mogli byście coś więcej > doradzić z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Hose Zasadniczo jest kilka drog prowadzacych do wiekszej mocy. Tyle ze bardzo malo z nich ma sens... Dolot i wydech czyli stozki i takie tam. Zasadniczo bez sensu. Przyrostu mocy nie bedzie lub bedzie sie miescil w bledzie pomiarowym hamowni. Jakies liczone doloty itp mozna sobie darowac. Jedyna sensowna droga to gazniki ale raz ze koszta sa spore dwa ze auto przestaje byc user frendly na codzien. Patrzac na stosunek kosztow do efektow BEZ SENSU. Jedyna sensowna modyfiakcja to wymiana silnika na mocniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > To już jest niestety dość kosztowna inwestycja a ja potrzebuję czegoś co podniesie osiągi w miarę > niskim kosztem Wymiana silnika to najtansza modyfikacja dajaca odczuwalne przyrosty mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > na początek wypoleruj kanały dolotowe i może też wylotowe. Zasadniczo zbedne. Efekty kompletnie niewspolmierne do nakladu pracy. Jedyne co sie ma sens to spasowanie uszczelek z kolektorami i glowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > stożek sobie daruj, bo bez odpowiednio obliczonego dolotu i odseparowania go od ciepłego powietrza > z silnika osiągniesz odwrotny skutek od zamierzonego. Po odpowiednim policzeniu efekt tez nie bedzie lepszy. Nie kiedy silnik jest karmiony pojedyncza przepustnica o srednicy (z tego co pamietam) 38mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > zrzuć głowicę i ją splanuj żeby zwiększyć kompresję Pomysl ok, podniesiony stopien sprezania zasadniczo podnosi sprawnosc jednostki. tyle przy o ile przeskoki z niskiego stopnia do okolic 9:1 daja odczuwalne efekty to powyzej nie jest to juz az tak spektakularne. A 1,4 ma 9:5 o ile pamietam. Poza tym pasowaloby do tego poprawic zaplon a w 1,4 jerst on nie modyfikowalny. Planowanie wiec nie ma jakiegos wiekszego sensu. przyrost bedzie nieodczuwalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > to w takim razie widzę tylko jedno rozwiązanie: odchudzić niuńka a skoro temat dotyczy "pod > maską", to ja usunąłem wygłuszenie maski... no ale od czegoś trzeba zacząć Bardzo rozsadna rada. Uno po wypruiu do blachy jezdzi zauwazalnie lepiej - i nie chodzi tu tylko o przyspieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > co do dolotu to zasada jest taka, że generalnie krótki dolot = mocny dół słaba góra, długi dolot = > słaby dół mocna góra > ja u siebie mam dolot niewiele dłuższy niż seria w 1.6 Generalnie w silniku o ktorym mowa w tym watku nie ma sensu z tym kombinowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.