Skocz do zawartości

Fiat znokautuje


mariox

Rekomendowane odpowiedzi

> Dla mnie to raczej zaleta, mogę kupić fajne, dobrze wyposażone, kilku letnie auta za połowę ceny

> tych pseudo prestiżowych. Własnie dlatego kupiłem Cromę, auto bardzo wygodne, przestronne,

> dynamiczne, bardzo dobrze wyposażone za połowę ceny Passata. Poprzednio miałem Stilo i miała

> miejsce bardzo podobna sytuacja - dobre auto ze znaną historią, za połowę ceny Octavii.

a teraz popatrz na rankingi awaryjnosci odpowiednika fiata tj. Stilo na Golfa, a zrozumiesz dlaczego płacisz połowe cena za to auto.

podpowiem, oba auta trzymaja stała pozycje w czołówce, stilo u góry tabeli jako jedno z bardziej awaryjnych golf na dole, jako jedno z mniej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a teraz popatrz na rankingi awaryjnosci odpowiednika fiata tj. Stilo na Golfa, a zrozumiesz

> dlaczego płacisz połowe cena za to auto.

> podpowiem, oba auta trzymaja stała pozycje w czołówce, stilo u góry tabeli jako jedno z bardziej

> awaryjnych golf na dole, jako jedno z mniej

A podali co dokładnie się tak psuje? Jednak jest różnica między padnięta cewką, nawet raz w roku, a zerwanym rozrządem. Co wybierasz? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Fiacie (przynajmniej w Bravie) tez można, trzeba mocno przekręcić pokrętło tylnych wycieraczek,

> łamiąc plastikową blokadę, wtedy uruchamia się drugi bieg tylnej wycieraczki

Potwierdzam, złamałem blokadę, używam, chwalę sobie wink.gif

Taki ukryty ficzer wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może i tak. Jeżdżę obecnie polo z 2005 roku. I w polo i w punto są elektryczne szyby, ale dlaczego

> w punto nie ma automatyczne obniżania/podnoszenia, >tylko trzeba trzymać przycisk.

Wejdz do polo za cene punto to Ci szczeka opadnie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A podali co dokładnie się tak psuje? Jednak jest różnica między padnięta cewką, nawet raz w roku, a

> zerwanym rozrządem. Co wybierasz?

shhh.gifshhh.gifshhh.gif nie zdradzaj tajemnicy VW... Tam poprostu wszystko ulepszaja wink.gif szkoda ,ze za twoja kase...

Ostatnio jeden AKowicz jest na etapie wyskakiwania 5 tysi na nowy rozrzad do 1.4 tsi... posypal sie po zawrotnym przebiegu 34kkm i 2,5roku czyli juz po gwarce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zdradzaj tajemnicy VW... Tam poprostu wszystko ulepszaja szkoda ,ze za twoja kase...

> Ostatnio jeden AKowicz jest na etapie wyskakiwania 5 tysi na nowy rozrzad do 1.4 tsi... posypal sie

> po zawrotnym przebiegu 34kkm i 2,5roku czyli juz po gwarce...

To VW daje tylko 2 lata gwarancji? icon_eek.gif

Swoją drogą wiadomo, że VW nie potrafi zrobić porządnego silnika. No po prostu nie idzie im to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zdradzaj tajemnicy VW... Tam poprostu wszystko ulepszaja szkoda ,ze za twoja kase...

> Ostatnio jeden AKowicz jest na etapie wyskakiwania 5 tysi na nowy rozrzad do 1.4 tsi... posypal sie

> po zawrotnym przebiegu 34kkm i 2,5roku czyli juz po gwarce...

ale te 5 tysi na rozrząd czy naprawę jakiś uszkodzeń po posypaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To VW daje tylko 2 lata gwarancji?

Tak smile.gif smierdzacy hultaj daje 5 , dziadowski fiat daje czy no ale co ja tam wiem...

> Swoją drogą wiadomo, że VW nie potrafi zrobić >porządnego silnika. No po prostu nie idzie im to...

Tiaaa , ostatnio przy na stacji przy a2 widzialem goscia ,ktory do swiezutkiej q3 dolal prawie 2litry oleju facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zdradzaj tajemnicy VW... Tam poprostu wszystko ulepszaja szkoda ,ze za twoja kase...

> Ostatnio jeden AKowicz jest na etapie wyskakiwania 5 tysi na nowy rozrzad do 1.4 tsi... posypal sie

> po zawrotnym przebiegu 34kkm i 2,5roku czyli juz po gwarce...

to jezeli juz porownujesz to porownaj stilo do golfa 4 i tutaj mowmy o awaryjnosci, bo to przeciez odpowiedz fiata na golfa 4 i jego "konkurencja"

swoja droga silnik to chyba najmniej usterkowa czesc z tego auta hehe.gif

nawiasem mowiac lista czynnosci i napraw eksploatacyjnych w fiacie jest znacznie wyzsza niz w innych autach ale to chyba urok tego koncernu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jezeli juz porownujesz to porownaj stilo do golfa 4 i tutaj mowmy o awaryjnosci, bo to przeciez

> odpowiedz fiata na golfa 4 i jego "konkurencja"

> swoja droga silnik to chyba najmniej usterkowa czesc z tego auta

> nawiasem mowiac lista czynnosci i napraw eksploatacyjnych w fiacie jest znacznie wyzsza niz w

> innych autach ale to chyba urok tego koncernu

To motokacik a nie kacik zabytki motoryzacji...

I stilo i golf IV to zabytki...

p.s. mam juz drugiego fiata , matula powozi alfa (czyli ,tez fiatem) i powiem szczerze ,ze czynnosci serwisowe jakie ostatnio wykonuje to zczytywaniu bledow kolegom z vagow ostatnio na blacie gofer piaty i wariacje egr/kierownice turbo i wspomniany wyzej gofer szosty a doblo jezdzeee i tylko olej napedowy leje , ten od sprysku to juz zapomnialem gdzie sie wlewa bo zbiorniczek ma 7 litrow.

p.s. 2 byl ostatnio serwis - alfa dostala letnie opony zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jezeli juz porownujesz to porownaj stilo do golfa 4 i tutaj mowmy o awaryjnosci, bo to przeciez

> odpowiedz fiata na golfa 4 i jego "konkurencja"

> swoja droga silnik to chyba najmniej usterkowa czesc z tego auta

> nawiasem mowiac lista czynnosci i napraw eksploatacyjnych w fiacie jest znacznie wyzsza niz w

> innych autach ale to chyba urok tego koncernu

a jakież to czynności i naprawy? Niedługo minie rok odkąd kupiłem Stilo dla żony. Po wymianie olejów, rozrządu i jednego reflektora po kupnie, w ostatnie mrozy rozszczelniła się chłodnica. Uznaję to za awarię, wymieniłem, Stilo jeździ dalej. Niedługo dostanie nowy olej i filtry.

Żadnych dodatkowych czynności czy napraw eksploatacyjnych w nim nie wykonuję, możesz rozwinąć co powinienem poza tym robić?

edit: zapomniałem dodać, że wymieniłem żarówki h7, które padają zbyt często. To o to chodzi? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To motokacik a nie kacik zabytki motoryzacji...

> I stilo i golf IV to zabytki...

> p.s. mam juz drugiego fiata , matula powozi alfa (czyli ,tez fiatem) (...)

> p.s. 2 byl ostatnio serwis - alfa dostala letnie opony

Pochwal się tym dziadowskim aso z którego fiat słynie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj pan spokoj wyskoczyc prawie 200kpln na fure i dolewac oliwy ale niestety w VAGu to codziennosc

Żeby silniki mogły kręcić po 800kkm i być cofane na 200kkm i dalej na 500kkm

to muszą być luźno spasowane i dlatego muszą pić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Żeby silniki mogły kręcić po 800kkm i być cofane na 200kkm i dalej na 500kkm

> to muszą być luźno spasowane i dlatego muszą pić

Problem w tym ,ze mowimy o nowych autach z przebiegami rzedu kilkunastu/kilkudziesiecu kkm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie

http://www.autowimar.vw.pl/d1298/

Quote:

1. Kulczyk Tradex Sp. z o.o. w Poznaniu, zwana dalej Dostawcą jako gwarant udziela kupującym (korzystającym z gwarancji) dwuletniej gwarancji na poniżej opisanych warunkach na nowe samochody w zakresie braku wad materiałowych i wykonawczych. Dostawca lub autoryzowany dealer/ partner Volkswagena dokumentują w książce przeglądów serwisowych samochodu początek okresu obowiązywania
dwuletniej gwarancji
.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panieee ale ludzie dolewaja po litrze na tysiac a serwis mowi TTTM i wysyla na drzewo. Jak dla mnie

> to mega poruta

Wiem o tym i to jest tak głupie, że aż śmieszne.

W Ducato po 45000km ubywa może z 0,5l, Swift katowany po 15kkm ma stan jak po wymianie ok.gif

A w VAGu 0,5l na 1000km jest nagminne od nowości rotfl.gif

Ale z drugiej strony faktem jest, że te silniki po 500kkm wyglądają jak nowe zazwyczaj spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dług nie jest w przypadku przedsiębiorstw czymś złym. Jest on właściwie nieodłącznym elementem

> funkcjonowania na rynku. Takich pieniędzy nie dostają na dowód osobisty. Dostali $$$- znaczy,

> że kogoś przekonali i ktoś im zaufał.

Skoczyła znacznie stopa oprocentowania i Fiat musi zapłacić ponad 700 milionów Euro samych odsetek rocznie a to już nie jest takie cudowne... wiesz ile trzeba sprzedać aut aby zarobić na same odsetki sick.gif więc nie ma na rozwój brak $$$ na rozwój owocuje przeszczepami myśli zza oceanu... jak to się sprzedaje widać po modelu Fiata na F...... sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoczyła znacznie stopa oprocentowania i Fiat musi zapłacić ponad 700 milionów Euro samych odsetek

> rocznie a to już nie jest takie cudowne... wiesz ile trzeba sprzedać aut aby zarobić na same

> odsetki więc nie ma na rozwój brak $$$ na rozwój owocuje przeszczepami myśli zza oceanu...

> jak to się sprzedaje widać po modelu Fiata na F......

Kiedy France Telecom brał naszą Telekomunę, miał 70 MLD EUR zadłużenia. Jakoś nie słychać, że upadł wink.gif

A jak chcesz zobaczyć, jak sie do tego ma zadłużenie FIAT-a, to włala smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panieee ale ludzie dolewaja po litrze na tysiac a serwis mowi TTTM i wysyla na drzewo. Jak dla mnie

> to mega poruta

Ani grama od przeglądu do przeglądu w tsi nie było dolewane.

Gdzie temu kolesiowi wycenili wymianę rozrządu na 5 tyś zł ,skoro ASO robi to za 2 tys zł.

Dlatego warto przedłużyć sobie gwarancję do 5 lat i jeździć ze spokojną głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mine mial nietega... liczac 1l na tyska to szczerze mowiac mniej mixolu do trampka lalem

Niestety przerabiam to samo w służbówkach - 1.8 tee-ezi, dolewka co około 1kkm (auto z czerwca 2011), drugie auto z 2006 - przejeżdżasz dwa zbiorniki i dolewka oleju... angryfire.gif

Serwis subtelnie wskazuje drogę na najbliższe drzewo...

To jest najzwyczajniej wstyd, zadbane samochody, garnitur i.... taaaak, idziesz do bagażnika po olej... sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ani grama od przeglądu do przeglądu w tsi nie było dolewane.

> Gdzie temu kolesiowi wycenili wymianę rozrządu na 5 tyś zł >,skoro ASO robi to za 2 tys zł.

Widze ,ze nawet znasz cene uslugi wymiany "bezobslugowego" rozrzadu w VW. Niestety 1.4 TSI 160PS zaspiewali tyle i basta 2 tysie to moze po ukladach...

> Dlatego warto przedłużyć sobie gwarancję do 5 lat i jeździć ze >spokojną głową.

I doplacic za to kolejna kase waytogo.gif nie wspomne o tym ,ze pobieraja ladnych pare stowek za przygotowanie auta a w gofrze od nowosci swiatla swiecily 1,5m przed autem no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widze ,ze nawet znasz cene uslugi wymiany "bezobslugowego" rozrzadu w VW. Niestety 1.4 TSI 160PS

> zaspiewali tyle i basta 2 tysie to moze po ukladach...

> I doplacic za to kolejna kase nie wspomne o tym ,ze pobieraja ladnych pare stowek za przygotowanie

> auta a w gofrze od nowosci swiatla swiecily 1,5m przed autem

Zgłaszał problemy z rozrządem na gwarancji?

Lepie wydać teraz, a mieć pewne 5 lat spokoju. Tak samo masz z AC, po co płacić, a może nie ukradną.

Co za różnica czy masz wyszczególnioną w cenniku cenę przygotowania auta, czy też? Przecież wiadomo , że nie robią tego za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgłaszał problemy z rozrządem na gwarancji?

A co on jasnowidz z Czluchowa czy wrozbita Maciej?

> Lepie wydać teraz, a mieć pewne 5 lat spokoju.

Skąd taki pewien,ze nie pojechalby z tym na drzewo, kupuje vw bo to super hiper vw a tu fuckup za fuckupem. Na gwarancji robił pompę wody.

> Co za różnica czy masz wyszczególnioną w cenniku cenę przygotowania auta, czy też? Przecież wiadomo

> , że nie robią tego za darmo.

Taaa bija sie o zlota patelnię... Jak już biora za to kase niech to robia naprawde no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakież to czynności i naprawy? Niedługo minie rok odkąd kupiłem Stilo dla żony. Po wymianie

> olejów, rozrządu i jednego reflektora po kupnie, w ostatnie mrozy rozszczelniła się chłodnica.

> Uznaję to za awarię, wymieniłem, Stilo jeździ dalej. Niedługo dostanie nowy olej i filtry.

> Żadnych dodatkowych czynności czy napraw eksploatacyjnych w nim nie wykonuję, możesz rozwinąć co

> powinienem poza tym robić?

> edit: zapomniałem dodać, że wymieniłem żarówki h7, które padają zbyt często. To o to chodzi?

hmm moze o to??

jakiś tekst

albo o to:

jakiś tekst

a moze tu:

jakiś tekst

no i tu:

jakiś tekst

aby nie było ze jestem stronniczy, rózne zrodła, czołówka podobna i koncówka najbardziej awaryjnych tez praktycznie ta sama...

wiem wiem spisek jakis pewnie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co on jasnowidz z Czluchowa czy wrozbita Maciej?

To głuchoniemy jest?

> Skąd taki pewien,ze nie pojechalby z tym na drzewo, kupuje vw bo to super hiper vw a tu fuckup za

> fuckupem. Na gwarancji robił pompę wody.

Pompę wody wymieniał nie z powodu jej wadliwości, bo za piski pompa nie była de facto odpowiedzialna.

> Taaa bija sie o zlota patelnię... Jak już biora za to kase niech to robia naprawde

hmmm? pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.