Jettison Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Dacie są świetne na wieś (sporo rodziny mieszkającej na wsi tym jeździ) - pojedzie się w pole a > potem błoto wypłucze szlaufem i jest OK > Ewentualnie do wożenia dziecka - nasyfi papkami, chrupkami, wymiocinami - ta sama akcja i można > ruszać ale wiesz, do tego też służą auta i jak komuś to nie przeszkadza to w czym problem. Nie można czepiać się auta budżetowego, że nie ma w nim luksusu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Polonez też był ... wyśmiany Wiesz nie czarujmy sie - Polonez to byla siermiezna kupa gowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Jak byłem w salonie to > wajha dzwigni wychodziła bezpośrednio z podłoża i tylko wykładzina to zakrywała. W każdym biegi z mieszkiem są w obudowie, tak jak na zdjęciu poniżej : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > ale wiesz, do tego też służą auta i jak komuś to nie przeszkadza to w czym problem. Nie można > czepiać się auta budżetowego, że nie ma w nim luksusu No przecież nie problem - napisałem, że są zastosowania, gdzie się świetnie nadają Sam bym nie kupił ponieważ dacie mają kilka braków które dla mnie są abslutnym must-have, ale z rodziny się nie nabijam jak do nich jadę - w ich sytuacji sam bym pewnie dacię kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Bzdury opowiadasz. Pojedź do salonu i zerknij jeszcze raz. > W każdym biegi z mieszkiem są w obudowie, tak jak na zdjęciu poniżej : Tu widać, że jest obudowany: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > bo wg. ówczesnych standardów lepiej było, aby wszyscy pracownicy stracili pracę niż tylko część z > nich Związki zawodowe zrobiły swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > W środku widziałem tylko na zdjęciach. Ale wygląda to nieźle... A ocynk już zamontowali ? Bo na minus tych aut - słabe wyniki ENCAP, słaba blacha i awaryjność. Co prawda awaryjność jest na poziomie uwielbianego na AK Stilo, więc i Dacia powinna być hitem AK. Wydaje mi się, że takie ma być założenie Dacii - ma przyciągać klienta wyglądem i ceną, a producent ma ją zrobić tanio - czyli składanka części z zasobów Renault (popatrz na elementy wnętrza - wszystkie znajdziesz w starych modelach Renault) i taniość gdzie się da (blacha bez ocynku, nie walczymy o bezpieczeństwo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Wnętrze dacii to absolutna porażka - taty miały lepsze > W nowej generacji powiększyli tylko miejsce na radio, żeby 2DIN weszło - reszta jest tak samo > tandetna i odrażająca Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki. Co do tandetności - nie zauważyłem aby była bardziej tandetna od aut w tym samym zakresie cenowym, także to żaden argument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Tu widać, że jest obudowany: Akurat pokazujesz zdjęcie Sandero z przed liftingu. Nowe Sandero Stepway wygląda trochę inaczej w środku, ale nie zmienia to faktu że biegi są na 100% obudowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > A ocynk już zamontowali ? > Bo na minus tych aut - słabe wyniki ENCAP, słaba blacha i awaryjność. Co prawda awaryjność jest na > poziomie uwielbianego na AK Stilo, więc i Dacia powinna być hitem AK. > Wydaje mi się, że takie ma być założenie Dacii - ma przyciągać klienta wyglądem i ceną, a producent > ma ją zrobić tanio - czyli składanka części z zasobów Renault (popatrz na elementy wnętrza - > wszystkie znajdziesz w starych modelach Renault) i taniość gdzie się da (blacha bez ocynku, > nie walczymy o bezpieczeństwo). Oczywiście że już od 2008 roku dają ocynk. Tylko dach jest bez ocynku. Awaryjność - żeby każde auto było tak awaryjne jak Dacia, to ASO i warsztaty poszłyby z torbami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki. Ale argument - maybach też przestanie być produkowany/sprzedawany w tym roku, czy to dlatego, że ma wnętrze gorsze od dacii?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Oczywiście że już od 2008 roku dają ocynk. Mają - jednostronny - czyli jak espero czy nexia - jakoś ci ten szczegół "umknął" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Akurat pokazujesz zdjęcie Sandero z przed liftingu. > Nowe Sandero Stepway wygląda trochę inaczej w środku, ale nie zmienia to faktu że biegi są na 100% > obudowane ale Lukaso pytał o obudowę ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Ale argument - maybach też przestanie być produkowany/sprzedawany w tym roku, czy to dlatego, że ma > wnętrze gorsze od dacii?? Widzę, że ze zrozumieniem teksu pisanego u ciebie nie jest za dobrze. Napisałeś że Tata miała lepsze wnętrze od Dacii - co oczywiście nie było prawdą. Tata miała kiepskie wnętrze, źle i odstające plastiki, było kiepsko i niepoprawnie wykończona - dlatego nie przyjęła się na naszym rynku. Natomiast Dacia się przyjęła, bo co prawda plastiki nie są pierwszej jakości, ale jednak są spasowane poprawnie, nic nie trzeszczy, nic nie stuka - wykończenie jest również na poprawnym poziomie. I dlatego właśnie Dacia się sprzedaję jak ciepłe bułeczki. Teraz już mam nadzieje, że zrozumiałeś co miałem na myśli, bo proście wyjaśnić już nie potrafię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki. to czemu ich nie widać na ulicy ? logana spotkać to jak trafić 5 w totka jedynie Duster jest dość popularny > Co do tandetności - nie zauważyłem aby była bardziej tandetna od aut w tym samym zakresie cenowym, > także to żaden argument. a co jest w tym zakresie ceonowym ? bo jeśli faktycznie weźmiemy dustera za 39kzł to OK, ale jak porównasz dustera za 70kzł to już tak średnio tak samo Stepway, najtańszy pewnie koło 30kzł, ale już przy 50kzł ... chyba da sie kupić coś lepszego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Oczywiście że już od 2008 roku dają ocynk. Tylko, jak już wspomniano, taki, który nadaje się do folderów reklamowych, bo w praktyce nie działa. Jednostronny ocynk ćwiczył Opel w Astrze F, Daewoo w Nexii i Espero. Po spektakularnej porażce Astra G oraz Lanos zostały prawidłowo zabezpieczone antykorozyjnie. W Dacii chyba jednak to celowe - auto ma nie konkurować z Renault, więc dobrze jak będzie gnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Niestety obecnie porażką Dacii są ceny za Renault, jak mam dać 42-43 tys za Sandero to w tej samej cenie wolałbym kupić clio IV. Do tego clio będzie miało 12 lat gwarancji na nadwozie i podwójny ocynk a Dacia 6 lat i pojedynczy ocynk niektórych elementów:klapy, drzwi, błotniki. Co do cen to jak kupowałem w 2010 Logana MCV FL1.5 dci 85KM 7 os ful wyposażenie jakie można było włożyć z metalikiem wychodziło 53 tys i nie było konkurencji dla nowego auta 7 os. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > to czemu ich nie widać na ulicy ? > logana spotkać to jak trafić 5 w totka > jedynie Duster jest dość popularny u mnie dacia to dość częsty widok, mnóstwo sandero stepway i dusterów (może nie tyle co VW w TDIku ale są popularne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 jak w linku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > u mnie dacia to dość częsty widok, mnóstwo sandero stepway i dusterów (może nie tyle co VW w TDIku > ale są popularne) stepway'a to chyba jednego widziałem był okres że loganów trochę jeździło, teraz jakoś znikły sandero też nie jest popularnym autem w tym tygodniu pierwszy raz zobaczyłem loggy ... ale on paskudny z boku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > jedynie Duster jest dość popularny No właśnie o to mi chodzi. Teraz nowe Sandero również sprzedaje się bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > A ja Dacie mam już prawie 5 lat i żadnych awarii jakoś nie doświadczyłem, podobnie zresztą jak inni > użytkownicy Dacii. > Samochód mnie jeszcze nie zawiódł. W ostatnie mrozy fajnie było widać, które auto to tandeta - mój > odpalał zawsze, sąsiadów sprowadzane za odry VW, Audi i inne wynalazki złożone z kilku aut już > tak ładnie nie odpalały. > Nie mówiąc już o kosztach utrzymania Dacii - są bardzo małe, części tanie, konstrukcja prosta - > każdy Mietek w szopie jest w stanie naprawić Dacię. > A co do spadku wartości to gó...no mnie to obchodzi, bo nie mam zamiaru go sprzedawać - nie > sprzedaje się sprawnego auto, na którym mogę zawsze polegać. > A nawet gdybym chciał sprzedać, to kupców na Dacie Sandero z Polskiego salonu mogę przebierać i > wybierać do koloru jak rękawiczki - tylu jest chętnych na kupno Dacii z polskiego salonu, z > pewnym pochodzeniem auta itd. > Inną zaletą Dacii jest to, że nie kusi w ogóle złodziei, co o innych markach można zapomnieć. > Jeśli chodzi o słabe blachy, co ktoś tutaj wspomniał to jest już mit, od roku 2008 Dacie mają > raczej porządną blachę - na moim nie ma żadnych oznak korozii. > A tandetne plastyki w Dacii po FL są tak samo tandetne jak w Skodach np. Octavii II -= także nie ma > się czym podniecać. Ciszę się, że Dacia Ci pasuje. Co do ostatniego z Twoich stwierdzeń jakoby cytuję,, > A tandetne plastyki w Dacii po FL są tak samo tandetne jak w Skodach np. Octavii II -= także nie ma > się czym podniecać. '' Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy..... Każdy ma swoje zdanie, ja nie zdecydował by się wydać na Dacie 50 tys zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy..... > Każdy ma swoje zdanie, ja nie zdecydował by się wydać na Dacie 50 tys zł . Jeździłem trochę O2FL i szału wykończenie wnętrza nie robi, materiały użyte do wykończenia tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Jeździłem trochę O2FL i szału wykończenie wnętrza nie robi, materiały użyte do wykończenia tak > samo... Fakt zauwazylem to samo O2FL ma tragiczne materialy w stosunku do O2, podobna roznica jak miedzy O1 a O tour. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Fakt zauwazylem to samo O2FL ma tragiczne materialy w stosunku do O2, podobna roznica jak miedzy O1 > a O tour. To samo było z Fabią. Fabia I miała całkiem przyzwoite materiały, Fabia I FL gorsze, zaś Fabia II poniżej krytyki. Ale tak się dzieje również w innych markach, po prostu samochody tanieją, więc na czymś trzeba oszczędzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy..... Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak Mercedes C63 AMG i wiesz co ? Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek znaczenie. Rozumiesz ? Tandetne plastiki to wymysł pismaków, redaktorów, którzy bezmyślnie powielają tylko inne teksty z Logana z 2004 roku, Ctrl-C i Ctrl-V, a nawet nie siedzieli pewnie w obecnej Dacii- bo coś trzeba pisać, a że się piszę dla gazet sponsorowanych przez Niemcy, to zawsze w Dacii plastiki będą tandetne, nieważne jakie by nie były. Ty zapewne widziałeś tylko Dacię z okładki jakiegoś magazynu, a o tandetnych plastikach czy blachach to się tylko naczytałeś. Ja mam Sandero od 2008 roku i jakoś nie widzę tej tandetnej blachy, czy odpadającego silnika jak to mi mówili ludzie kiedy kupowałem Dacię. Śmiali się, że po roku mi blacha zgnije - jakoś minęło prawie 5 lat, auto stoi non stop pod chmurką a żadnych oznak korozii nie widać - mógłbym spokojnie postawić auto w salonie i mało kto by się zorientował że to jest już 5 letnie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak Mercedes C63 AMG i wiesz co ? > Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i dużej różnicy nie widzę i nie czuję. > NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek znaczenie. Czyli dyskusja ze ślepym o kolorach Osobiście w aucie spędzam dużo czasu i chciałbym, żeby był to czas spędzony przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Fakt zauwazylem to samo O2FL ma tragiczne materialy w stosunku do O2, podobna roznica jak miedzy O1 > a O tour. O czym Ty piszesz? Mam OII FL i jeśli tam są złe matriały użyte to nie mam więcej pytań. A porównywanie ich do materiałów z Daci to już przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak > Mercedes C63 AMG i wiesz co ? > Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i > dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek > znaczenie. > Rozumiesz ? > Tandetne plastiki to wymysł pismaków, redaktorów, którzy bezmyślnie powielają tylko inne teksty z > Logana z 2004 roku, Ctrl-C i Ctrl-V, a nawet nie siedzieli pewnie w obecnej Dacii- bo coś > trzeba pisać, a że się piszę dla gazet sponsorowanych przez Niemcy, to zawsze w Dacii plastiki > będą tandetne, nieważne jakie by nie były. > Ty zapewne widziałeś tylko Dacię z okładki jakiegoś magazynu, a o tandetnych plastikach czy > blachach to się tylko naczytałeś. > Ja mam Sandero od 2008 roku i jakoś nie widzę tej tandetnej blachy, czy odpadającego silnika jak to > mi mówili ludzie kiedy kupowałem Dacię. Śmiali się, że po roku mi blacha zgnije - jakoś minęło > prawie 5 lat, auto stoi non stop pod chmurką a żadnych oznak korozii nie widać - mógłbym > spokojnie postawić auto w salonie i mało kto by się zorientował że to jest już 5 letnie auto. Jeżdziłem Sandero pół roku, teraz mam Corse D FL. Dla mnie to tak jak bym się przesiadł z CC do SC, jak z punto 1 do GP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Ciszę się, że Dacia Ci pasuje. Co do ostatniego z Twoich stwierdzeń jakoby cytuję,, > Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy..... > Każdy ma swoje zdanie, ja nie zdecydował by się wydać na Dacie 50 tys zł . Dobre jest w topowej wersji elegance. W podstawowych jest beznadziejne. Chco kazdy ma swoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > To ma byc tanie auto, czego chciec wiecej? 1. to wcale nie jest tanie auto 2. poprawności chociaż? > Zart chyba, czemu to porownujesz z Alfa? Porownaj z tania Panda, Punto, i30. Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > 1. to wcale nie jest tanie auto > 2. poprawności chociaż? > Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado. Sprawdziłem. Porównywalne Clio (stary model!) z dieslem 75KM, bez tempomatu i paru innych dodatków jest i tak co najmniej o 10 000zł droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > 1. to wcale nie jest tanie auto > 2. poprawności chociaż? 43k za stepway z klimatyzacja to jest duzo pieniedzy? Pokaz mi ile kosztuje konkurencja? A zwykle sandero 30 pare k. Do miasta jako drugie a nawet pierwsze auto w sam raz. Lepsze to niz zajezdzony trup z DE. > Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado. Przejedz sie i10 albo ta nowa skoda citigo czy C1 wcale nie sa lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Sprawdziłem. Porównywalne Clio (stary model!) z dieslem 75KM, bez tempomatu i paru innych dodatków > jest i tak co najmniej o 10 000zł droższe. Do tego gabarytowo Clio będzie raczej mniejszym samochodem od Sandero. IMO nowe Sandero to bardzo ładne autko. Szkoda, że wybór silników dość skromny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Do tego gabarytowo Clio będzie raczej mniejszym samochodem od Sandero. > IMO nowe Sandero to bardzo ładne autko. Szkoda, że wybór silników dość skromny. IMO ten 0.9TcE 90KM do miasta będzie w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > 43k za stepway z klimatyzacja to jest duzo pieniedzy? Pokaz mi ile kosztuje konkurencja? A zwykle > sandero 30 pare k. Do miasta jako drugie a nawet pierwsze auto w sam raz. > Lepsze to niz zajezdzony trup z DE. > Przejedz sie i10 albo ta nowa skoda citigo czy C1 wcale nie sa lepsze. krótko: Punto I teraz to spróbuj porównać. Bo klasa bardzo podobna. Za taką kasę można też mieć nową Pandę. I nie powiesz chyba, że w środku te dwa auta będą brzydsze niż Daćka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > W Dacii tak się składa, że w obrębie jednej generacji WSZYSTKIE samochody mają to samo wnętrze - > tak, żeby właściciel dustera za ponad 70k nie myślał sobie, że jest lepszy od właściciela > logana za 28 > Wnętrze dacii to absolutna porażka - taty miały lepsze > W nowej generacji powiększyli tylko miejsce na radio, żeby 2DIN weszło - reszta jest tak samo > tandetna i odrażająca > Dacie są świetne na wieś (sporo rodziny mieszkającej na wsi tym jeździ) - pojedzie się w pole a > potem błoto wypłucze szlaufem i jest OK > Ewentualnie do wożenia dziecka - nasyfi papkami, chrupkami, wymiocinami - ta sama akcja i można > ruszać Dacia jest "sobą", nie udaje czegoś innego. JAK NA DACIĘ jest w porządku. Nie byłaby w porządku, gdyby siliła się na bycie Renault albo czymś innym. Jednak jako taka jest po prostu OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > krótko: Punto > I teraz to spróbuj porównać. Bo klasa bardzo podobna. > Za taką kasę można też mieć nową Pandę. I nie powiesz chyba, że w środku te dwa auta będą brzydsze > niż Daćka. Dacia Sandero Ambiance z klima 35k 75KM Fiat Punto 1.4 77 KM Start&Stop Estiva 41k 6k roznicy IMO sporo. Pewnie mozna taka dacie wyrwac taniej. O pandzie nie mowie, poniewaz to mniejsze auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > A ja Dacie mam już prawie 5 lat i żadnych awarii jakoś nie doświadczyłem, podobnie zresztą jak inni > użytkownicy Dacii. > Samochód mnie jeszcze nie zawiódł. W ostatnie mrozy fajnie było widać, które auto to tandeta - mój > odpalał zawsze, sąsiadów sprowadzane za odry VW, Audi i inne wynalazki złożone z kilku aut już > tak ładnie nie odpalały. Moj 11-letni VW TDI z przebiegiem 300kkm tez zawsze odpala, w tamtym roku bylo -27 i odpalal "na dotyk". 2 lata temu tak samo. A obie tamte zimy stał pod chmurką. Czy to jest wyznacznikiem ze moje auto jest lepsze niz np. nowsze auta ktore nie odpalily? > Nie mówiąc już o kosztach utrzymania Dacii - są bardzo małe, części tanie, konstrukcja prosta - > każdy Mietek w szopie jest w stanie naprawić Dacię. A do VW to czesci niby sa drogie? Do Golfów/Passatów czesci sa tak tanie i tak ogolnie dostepne ze chyba lepiej byc nie moze. > A co do spadku wartości to gó...no mnie to obchodzi, bo nie mam zamiaru go sprzedawać - nie > sprzedaje się sprawnego auto, na którym mogę zawsze polegać. No widzisz, a te sprowadzone zza Odry VW/Audi o ktorych piszesz ciagle trzymaja wartosc i nawet kilkunastolenie sa wzglednie drogie. > A nawet gdybym chciał sprzedać, to kupców na Dacie Sandero z Polskiego salonu mogę przebierać i > wybierać do koloru jak rękawiczki - tylu jest chętnych na kupno Dacii z polskiego salonu, z > pewnym pochodzeniem auta itd. A jak ja bym chcial sprzedac VW, to ludzie sie zabijają o Passaty, wiec moge przebierac jeszcze bardziej. Oczywiscie nie mam zamiaru tutaj udowadniac ze VW jest lepsze od Dacii - ale jak Ty uzywasz glupich argumentów, to na nie Ci odpowiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Teraz już mam nadzieje, że zrozumiałeś co miałem na myśli, bo proście > wyjaśnić już nie potrafię. Na myśli możesz mieć cokolwiek - nikt nie broni. Tylko nie zawsze musi (i w tym wypadku nie) się zgadzać ze stanem faktycznym Widziałeś kiedykolwiek indike viste bliżej niż z 1,5 metra? Z indiki i z dustera moja małżonka uciekła jak oparzona, z wyrazem "fuj" na twarzy Ale po indice powiedziała: "Tragedia, ale nie aż taka jak to paskudztwo, które pokazałeś mi wcześniej, ta dacia" A indika kosztowała 26 kPLN, duster, w którym siedziała - 70 KPLN. Bez komentarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > jak w linku francuskie.pl to banda dżihadowców, która się zachwycała nawet pierwszym loganem Nawet nie trzeba czytać testu, by wiedzieć, jaki będzie werdykt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukMan Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > ale Lukaso pytał o obudowę ręcznego Może raz jeszcze: jak wygląda sprawa dźwigni ręcznego w Nowym Sandero Stepway czy tak samo jak w zwykłym. Dam sobie "uciąć", że w zwykłej wystawała po prostu z podwozia bez żadnej obudowy i wyglądało to tragicznie jak 30 lat temu. Reszta na "normalnym" Low-Cost poziomie a ten aspekt ręcznego mnie aż kuł w "oczy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > tak, było wyśmiane kilkukrotnie i raz zniszczone przez cofającego TIRa > Polonez też był ... wyśmiany > więc TopGear nie jest żadnym wyznacznikiem W mojej pierwotnej wypowiedzi chodziło o to, że Dacia JEST i nawet TG ją wspomina (zawsze z przekąsem, szyderczo, choć May'owi się pozornie podoba)... Polska motoryzacja jest przeszłością. Rumuńska - przed nią jest raczej przyszłość - popatrz na gamę modelową Dacii. Mamy hatchbacki, sedana, pickupa, kombi, "vana", "suva"... Polska traci okazję za okazją i pewnie polska motoryzacja się już nigdy nie ocknie i nie odrodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Na myśli możesz mieć cokolwiek - nikt nie broni. Tylko nie zawsze musi (i w tym wypadku nie) się > zgadzać ze stanem faktycznym > Widziałeś kiedykolwiek indike viste bliżej niż z 1,5 metra? > Z indiki i z dustera moja małżonka uciekła jak oparzona, z wyrazem "fuj" na twarzy > Ale po indice powiedziała: "Tragedia, ale nie aż taka jak to paskudztwo, które pokazałeś mi > wcześniej, ta dacia" > A indika kosztowała 26 kPLN, duster, w którym siedziała - 70 KPLN. > Bez komentarza... Tyle tylko, że Duster to SUV, a Indica to hatchback, więc bez sensu jest je porównywać. Może gdybyś pokazał Sandero, albo teraz nowe Sandero to miałaby inne zdanie, bo np. SUV-y się jej nie podobają. Polecam : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Dacia Sandero Ambiance z klima 35k 75KM > Fiat Punto 1.4 77 KM Start&Stop Estiva 41k porównywałeś wyposażenie? > 6k roznicy IMO sporo. Pewnie mozna taka dacie wyrwac taniej. Punto też proszszsz > O pandzie nie mowie, poniewaz to mniejsze auto. to może nie rozmawiajmy też o tym co ma ta najtańsza daćka na wyposażeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak > Mercedes C63 AMG i wiesz co ? > Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i > dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek > znaczenie. AMG robi podobne jakościowo wnętrza do Dacii? Kurcze, to chyba muszę podjechać do salonu i sam się przekonać, bo takiego porównania się nie spodziewałem. PS jaki przebieg ma Twoje auto, że tak bardzo jest chwalone za bezawaryjność? (pytam, bo nie doczytałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Tyle tylko, że Duster to SUV, a Indica to hatchback, więc bez sensu jest je porównywać. Może gdybyś > pokazał Sandero, albo teraz nowe Sandero to miałaby inne zdanie, bo np. SUV-y się jej nie > podobają. I ja tu niby nie potrafię czytać? O wnętrzu rozmawiamy cały czas - zresztą z dustera taki suv jak z yeti, którym ostatecznie małżonka jeździ. Podniesiony hatchback/kombi i tyle. Tandetność wnętrza niestety się między generacjami nie zmieniła Tak samo jak kuriozalność wyposażenia - można tanio mieć nawigację, ale nie automatyczną klimatyzację > Polecam : Czyli nie widziałeś visty, tylko opierasz się na mediach... Dać link do pudelka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Przepraszam że się wtrącam, ale dlaczego usilnie piszecie o innych autach niż przedmiot tego posta? Ile z was widziało, siedziało w (i tutaj pomogę co po niektórym) NOWYM SANDERO ? Jako że moje rodzicielka powozi od nie dawna Sandero z 2010r, nawet nie śmiem na tej podstawie wypowiadać się o (i tutaj znowu mała pomoc) NOWYM SANDERO Przepaść jest ogromna, zarówna pod względem stylistyki nadwozia, wnętrza (również jego wykończenia) jak i wyposażenia. Uważam że nowy Duster to już pełnoprawny konkurent Clio, GP, Polo czy innych wynalazków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > porównywałeś wyposażenie? > Punto też > proszszsz Wyposazenie podobne. Za taka cene chyba skusilbym sie na punto. ten jest po gradobiciu. > to może nie rozmawiajmy też o tym co ma ta najtańsza daćka na wyposażeniu. Ma wszystko co trzeba a panda jest duzo mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Uważam że nowy Duster to już pełnoprawny konkurent Clio, GP, Polo czy innych wynalazków. Na pewno Duster? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.