ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Nie dalej niz 8h temu ciagnalem na holu na parking pod wyciagiem w Kralicak nowego superb 4x4 Caly ten haldex i wszystkie trzy literowe eletroniczne systemy zglupialy w swiezym kopnym sniegu Dla sceptykow: superb stal na prawie nowych zimowych Dunlopa, moj forek ma zwyklych 2letnie zimowki Toyo Kierownik skody ogolnie ogarnia jazde zima P.S. Wydaje mi sie ze swoim starym golfem 2 na typowo sniegowych oponach dojechalbym do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Hm... Moze sie powiesil zwyczajnie? Ja z Yeti mam pozytywne wrazenia. Daje rade w sniegu i na mocno oblodzonej drodze... Wyciagalem tez sasiadowe auto pod gore na mocno sliskim i dalo rade.... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Hm... Moze sie powiesil zwyczajnie? > Ja z Yeti mam pozytywne wrazenia. Daje rade w sniegu i na mocno oblodzonej drodze... > Wyciagalem tez sasiadowe auto pod gore na mocno sliskim i dalo rade.... > Krawiec Plaskacze z lancuchami wjezdzaly z bólem wiec to nie kwestia przeswitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Plaskacze z lancuchami wjezdzaly z bólem wiec to nie kwestia przeswitu A co ten haldex wyprawial? Mielil wszystkimi kolami czy wariowal z hamowaniem pojedynczych? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Ostatnio pod wyciągiem w Wiśle, widziałem BMW X5 zakopane które bezsensownie "mieliło" kołami , nawet brat się śmiał że takim autem wyjechać nie potrafi, najpierw właściciel podkładał jakieś deski pod koła. Potem ludzie zaczęli go wypychać i nic, potem podjechało inne auto i chciało go wyciągnąć linką, niestety bez skutku, dopiero gdy przyjechał ciągnik udało się go wyciągnąć. Po prostu był to parking przy drodze na którym ludzie pakowali prostopadle, niestety właściciel BMW, wjechał za daleko i zawisł na sankach/misce olejowej, i na nieubitym śniegu. Nie miał szans wyjechać o własnych siłach. Więc nie zawsze technika daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Możesz z ciekawości rozwinąć w czym był problem. Jeździłem trochę Kugą w bardzo kopnym śniegu i problemów nie było. Tam chyba też jest haldex 4 A ASR był wyłączony, bo on znacznie przeszkadza w kopnym śniegu i ciapie ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Ostatnio pod wyciągiem w Wiśle, widziałem BMW X5 zakopane które bezsensownie "mieliło" kołami [ciach] podobny nr o mało nie wywinąłem, na górze stały właśnie takie X5, disco itp wózki to myślę co moja prawdzwa terenówka nie da rady i dała, tylko z głęboko wjechałem i przednie koła wpadły w grząski śnieg ledwo ledwo wyjechałem, tylko dlatego że vitara jednak lekka, cięższe auto by siadło i więc ciekaw jestem co ten haldex nawywijał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > A co ten haldex wyprawial? Mielil wszystkimi kolami czy wariowal z hamowaniem pojedynczych? > Krawiec Przyhamowywal do tego stopnia że zaczęło smierdziec klockami Potem cos tam facet wylaczyl (pewnie asr) i mialo byc lepiej , bylo lepiej ale dalej nie ns tyle dobrzr zeby podjechac Żeby była jasność auto nie bylo zakopane i stalo w miejscu poprostu kilkunadtokrotnie probowal pojechac pod gore z mniejszego czy to wiekszego rozpedu. Jako ze stakem z tylu i zaczelo mnie to nudzic grzecznie zaproponowakm panu zeby zjechal na bok ja go wyprzedze i wciagne holu. Trzeba bylo widziec mine zony faceta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Hm... Dziwne, ja ostatnio pod spora gore na totalnym lodowisku jechalem... (oski staly i mielily) Az jakis kombinator nie stanal bokiem. Po zatrzymaniu zaczalem sie zeslizgiwac w dol, ale nadal dalo sie ruszyc pod gore i to bez wylaczania. Ty tam masz mechanizmy roznicowe na dane osi z jakims spieciem czy tylko miedzyosiowy jest staly? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Caly ten haldex i wszystkie trzy literowe eletroniczne systemy zglupialy w swiezym kopnym sniegu Chyba nawet dzieci w przedszkolu wiedzą, że najlepiej ruszać na śniegu BEZ z tych systemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Chyba nawet dzieci w przedszkolu wiedzą, że najlepiej ruszać na śniegu BEZ z tych systemów. Tylko w VAG da sie wylaczyc jedynie ASR. ESP zostaje co moze nieco nabruzdzic... W ekstremalnej sytuacji zwyczajnie wyciagnal bym bezpiecznik... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Chyba nawet dzieci w przedszkolu wiedzą, że najlepiej ruszać na śniegu BEZ z tych systemów. Jak ze szwagrem testowaliśmy świeżo kupionego outlandera II w dość głębokim śniegu to praktycznie gasł przy ruszaniu. Po wyłączeniu "systemów" ruszał normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Ty tam masz mechanizmy roznicowe na dane osi z jakims spieciem czy tylko miedzyosiowy jest staly? > Krawiec Przod otwarty Centralny dyfer blokowany sprzeglem wieloplytkowym Z tylu jest slabe LSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Przyhamowywal do tego stopnia że zaczęło smierdziec klockami Czyli nie ogarnia jazdy zimą wbrew temu co pisałeś. W trudniejszych warunkach pierwsze co to ASR off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Czyli nie ogarnia jazdy zimą wbrew temu co pisałeś. > W trudniejszych warunkach pierwsze co to ASR off. Ale wylaczenie nic nie dalo, znaczy bylo lepuej ale nie na tyle zeby dojechac To czy ogarnia czy nie ocenilem po wyborze optymalnego toru jazdy, nie dawaniu tylko trxymaniu obr mozliwie nisko, nie kreceniu bez sensu kierownica, odwadze (duza szybkosc przy rozpedzaniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Ale wylaczenie nic nie dalo, znaczy bylo lepuej ale nie na tyle zeby dojechac > To czy ogarnia czy nie ocenilem po wyborze optymalnego toru jazdy, nie dawaniu tylko trxymaniu > obr mozliwie nisko, nie kreceniu bez sensu kierownica, odwadze (duza szybkosc przy > rozpedzaniu) Dla mnie jedyne usprawiedluwienie dla haldexa to pewnie nie niska masa superb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Tylko w VAG da sie wylaczyc jedynie ASR. ESP zostaje co moze nieco nabruzdzic... W ekstremalnej > sytuacji zwyczajnie wyciagnal bym bezpiecznik... > Krawiec Nie tylko w VAG'ach, u mnie jest tak samo. ASR wylaczalne, ESP i cala reszta nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Dla mnie jedyne usprawiedluwienie dla haldexa to pewnie nie niska masa superb Nie takie ciezkie to auto... jaki tam byl silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Dla mnie jedyne usprawiedluwienie dla haldexa to pewnie nie niska masa superb Jaką masz Subarynkę? Napęd jak widzę realizowany jest identycznie i u mnie - tj. wiskoza na środku + LSD z tyłu i w sumie nie miałem nigdy problemu z wyjechaniem ze śniegu, czy błota (a ważę z autem pod 2 tony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Nie takie ciezkie to auto... jaki tam byl silnik? Diesel ale jaki nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Jaką masz Subarynkę? Forester 2.5 n/a automat >Napęd jak widzę realizowany jest identycznie i u mnie - tj. wiskoza na środku > + LSD z tyłu i w sumie nie miałem nigdy problemu z wyjechaniem ze śniegu, czy błota (a ważę z > autem pod 2 tony) forek ze mna jest duuuzo lzejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Forester 2.5 n/a automat > forek ze mna jest duuuzo lzejszy Ile wazy? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Ile wazy? > Krawiec 1365 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Nie dalej niz 8h temu ciagnalem na holu na parking pod wyciagiem w Kralicak nowego superb 4x4 To ja zamiast oszukanego 4x4 wolę przednionapędówkę i łańcuchy - wiele razy wybawiły mnie z opresji A najlepszym motywatorem był jeden góral, który stwierdził, że z jego posesji tylko górale potrafią wyjechać, więc następnym razem zaparłem się i też wyjechałem na starych zimówkach bez zakładania łańcuchów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > 1365 Faktycznie lekki... Superb 1555 Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Przod otwarty > Centralny dyfer blokowany sprzeglem wieloplytkowym > Z tylu jest slabe LSD Centralny ma staly rozdzial momentu? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Faktycznie lekki... Superb 1555 > Krawiec Diesel 4x4 stówkę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Diesel ale jaki nie wiem 1.6, 1.9, lub 2.0, od 105 do 170KM, innych nie ma Ale jesli byla 4x4, to only 2.0 TDI 170KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > 1.6, 1.9, lub 2.0, od 105 do 170KM, innych nie ma > Ale jesli byla 4x4, to only 2.0 TDI 170KM. Rili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Rili? Ooo, faktycznie . Jakos nigdy wczesniej taka mi nie wpadla w oczy . Mam nadzieje, ze nie znajdziesz 1.6 TDI w wersji 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Tylko w VAG da sie wylaczyc jedynie ASR. ESP zostaje co moze nieco nabruzdzic... Zdziwiło mnie to właśnie w zastępczej skodzie octavii. Zarówno w vw golfie '08 jak i w audi '10 da się wyłączyć wszystkie systemy, w audi dodatkowo moge wybrac czy tylko asr czy asr i esp. W skodzie nie mogłem wyłączyć esp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 czytam sobie te odpowieści jak ktoś nie może wyjechać z parkingu albo pod górę autami 4x4 to mnie śmiech ogarnia i mam wyjaśnienie, albo śniegu jest z 20cm i więcej albo ja mam przyczepniejszy śnieg poprostu mam doświadczenie z moim autem i przez cała tegoroczną zimę nie miałem problemu z podjechaniem pod górkę (dość ostry podjazd, przy wjeździe obcieram podłogą) moim civiciem z LSD do tego rzuconym na glebie i na starych zimówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Centralny ma staly rozdzial momentu? > Krawiec wyjciowa wartoscia jest 60:40 i plynne przejscia do skrajnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > czytam sobie te odpowieści jak ktoś nie może wyjechać z parkingu albo pod górę autami 4x4 to mnie > śmiech ogarnia > i mam wyjaśnienie, albo śniegu jest z 20cm i więcej albo ja mam przyczepniejszy śnieg > poprostu mam doświadczenie z moim autem i przez cała tegoroczną zimę nie miałem problemu z > podjechaniem pod górkę (dość ostry podjazd, przy wjeździe obcieram podłogą) moim civiciem z > LSD do tego rzuconym na glebie i na starych zimówkach Wiesz, Góra górze nie równa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Nie tylko w VAG'ach, u mnie jest tak samo. ASR wylaczalne, ESP i cala reszta nie. I pomyśleć, że kiedyś żałowałem, że moje auto niema ESP... Los zwany Siarą sprawił, że nie muszę się martwić jak wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > skodzie nie mogłem wyłączyć esp. U mnie (w Cruze) trzeba trzymać przycisk aż 7 s, aby wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > I pomyśleć, że kiedyś żałowałem, że moje auto niema ESP... > Los zwany Siarą sprawił, że nie muszę się martwić jak wyłączyć. Ja znam sposob na wylaczenie u siebie wszystkich systemow lacznie z ABS i nie jest to bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Nie tylko w VAG'ach, u mnie jest tak samo. ASR wylaczalne, ESP i cala reszta nie. w osce to praktycznie bez roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Zdziwiło mnie to właśnie w zastępczej skodzie octavii. Zarówno w vw golfie '08 jak i w audi '10 da > się wyłączyć wszystkie systemy, w audi dodatkowo moge wybrac czy tylko asr czy asr i esp. W > skodzie nie mogłem wyłączyć esp. Chyba od połowy lub końcówki 2010, można wyłączyć tylko ASR w całym VAGu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > 1365 To jest wartość z dowodu rejestracyjnego? Wychodzi na to, że turbina waży 120kg U siebie mam wpisane 1485. Nie sądziłem, że może być taka różnica masy pomiędzy dosyć podobnymi wersjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > wjechał za daleko i zawisł na sankach/misce olejowej, i na nieubitym > śniegu. Nie miał szans wyjechać o własnych siłach. Więc nie zawsze technika daje rade. Zawsze można zwiększyć prześwit. Znaczy jak się ma Cytrynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Nie dalej niz 8h temu ciagnalem na holu na parking pod wyciagiem w Kralicak nowego superb 4x4 > Caly ten haldex i wszystkie trzy literowe eletroniczne systemy zglupialy w swiezym kopnym sniegu > Dla sceptykow: superb stal na prawie nowych zimowych Dunlopa, moj forek ma zwyklych 2letnie zimowki > Toyo > Kierownik skody ogolnie ogarnia jazde zima > P.S. Wydaje mi sie ze swoim starym golfem 2 na typowo sniegowych oponach dojechalbym do celu. Nihil novi. Przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie utrzymuje, że Haldex to jest prawdziwe 4x4 którym można jeździć w trudnych warunkach. Ot, pomoże żeby z zaspy na parkingu pod Tesco wyjechać i tyle. Nie ma się co dziwić, że auto co ma napęd na 3 koła (Twoje) wyjedzie dalej niż auto co ma napęd w najlepszym wypadku na dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > w osce to praktycznie bez roznicy Czesto ESP bardzo przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Nihil novi. Przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie utrzymuje, że Haldex to jest prawdziwe 4x4 > którym można jeździć w trudnych warunkach. > Ot, pomoże żeby z zaspy na parkingu pod Tesco wyjechać i tyle. Nie ma się co dziwić, że auto co ma > napęd na 3 koła (Twoje) wyjedzie dalej niż auto co ma napęd w najlepszym wypadku na dwa. po co wiec tego typu napedy jak lepszym (lzejszym, tanszym) rozwiazaniem byla by mechaniczna szpera w oscie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Ja znam sposob na wylaczenie u siebie wszystkich systemow lacznie z ABS i nie jest to bezpiecznik ABS w Clio nauczyłem się wyłączać przez przypadek Wystarczyło podczas zawijania na ręcznym nacisnąć główny hamulec. System głupiał i się wyłączał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > po co wiec tego typu napedy jak lepszym (lzejszym, tanszym) rozwiazaniem byla by mechaniczna szpera > w oscie.... Sprzedaj klientowi jakąś nie-wiadomo-co-szperę w oście albo sprzedaj mu błyszczący znaczek 4x4! Co byś wolał sprzedawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > po co wiec tego typu napedy jak lepszym (lzejszym, tanszym) rozwiazaniem byla by mechaniczna szpera > w oscie.... Ekologia... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > To jest wartość z dowodu rejestracyjnego? jeszcze raz sprawdzilem: US 2.5 N/A SOHC AT 1365kg EU 2.0 N/A DOHC AT 1380kg EU 2.5T DOHC AT 1485kg > Wychodzi na to, że turbina waży 120kg U siebie mam wpisane 1485. Nie sądziłem, że może być taka > różnica masy pomiędzy dosyć podobnymi wersjami. TURBO, IC, DOHC, kolektory... wiecej mi do glowy nie przychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Ekologia... > Krawiec ze niby oska ze szpera będzie palić więcej niż z samym haldex ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > ze niby oska ze szpera będzie palić więcej niż z samym haldex ? Chodzilo mi o stałe 4x4 vs haldex.. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.