koNik Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 nudzi mi się powoli E32, mam już nawet kupca i się zastanawiam a zastanawiam się nad projektem stworzenia samochodu na co dzień, idealnego dla koNika. Moje obecne i przeszłe boje z Ładą, Wołgą i E12 spowodowały że uwierzyłem w swoje siły. Na projekt składało by się - Mercedes W108 w stanie średnio złym np taki: http://otomoto.pl/mercedes-benz-280-se-w108-C28014584.html do wyrwania pewnie za 6 klocków - wnętrze i galanteria nie najgorsza, buda do wyspawania, silnik i skrzynia do wyjęcia, ogarniecia i zostawienia na zapas/graty do mojego 108. Buda zostałaby ogarnięta bardzo dobrze blacharsko, zakonserwowana ale lakierniczo bez spiny - zakładając codzienne użytkowanie ze wszystkimi konsekwencjami. Samochodu w takim stanie nie byłoby mi szkoda na projekt - jak nie ja to pewnie skończy na złomie i w gratach na allegro. silnik - profanacja - mój ulubiony nabój czyli M30B35 z BMW z manualem - uwielbiam ten silnik, w dodatku znosi sekwencję LPG która by na pewno wpadła i ma TEN DÓŁ Chciałbym widzieć miny kolesi z MB/8 wnętrze, galanteria - oryginał. Odbiło mi? Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Trzymam kciukI!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Nie. Łada fajniejsza do "dynamicznej jazdy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 dzialaj i zdawaj relacje na biezaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Bodajże w "top gear" był kiedyś odcinek o firmie produkującej mercedesy w starej budzie ale z nowymi silnikami i systemami od najnowszych merców. Szczerze to zazdroszczę możliwości pracy z takimi autami. Trzymam kciuki i czekam na fotki z prac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Normalny to Ty nie jesteś... Ale oby więcej tak pozytywnie postrzelonych ludzi! Do dzieła i trzymam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 motoryzacyjnie to ty masz mentalność Amerykanina - w pozytywnym tego słowa znaczeniu czyli zrobić takiego sotf hotroda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Odbiło mi? Co sądzicie? tak już dawno, ale chciałbym być na Twoim miejscu myślę, że to wystarczy na rekomendację, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > > Odbiło mi? Co sądzicie? Jeśli już odbiło to w bardzo pozytywnym sensie. Ja Ci zazdroszczę możliwości, bo pomysłów to by mi nie zabrakło. Tylko w tym przypadku to warto się zastanowić jak to będzie jeździć? Mam na myśli czy podwozie i hamulce dadzą wystarczającą radochę z jazdy? Starsze meśki kojarzą się raczej z nienajlepszym prowadzeniem. Po drugie: załóżmy że zrobisz ten projekt. Nacieszysz się, pojeździsz i kiedyś będziesz chciał go sprzedać. O ile Łada czy Wołga zostały raczej uszlachetnione Twoimi przeróbkami, to w przypadku Merca będzie to skundlenie. Może daj mu jakiś lepsiejszy silnik, ale jednak z gwiazdą w herbie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Nie. Łada fajniejsza do "dynamicznej jazdy" Też jestem za Ładną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Nie. Łada fajniejsza do "dynamicznej jazdy" ale przecież to nie ma byc do dynamicznej jazdy, 220KM na 1700kg to żaden cud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Tylko w tym przypadku to warto się zastanowić jak to będzie jeździć? Mam na myśli czy podwozie i > hamulce dadzą wystarczającą radochę z jazdy? Starsze meśki kojarzą się raczej z nienajlepszym > prowadzeniem. Moje 108 prowadzi się bardzo fajnie - jest zaskakująco twarde i sztywne a hamulce również dają radę (4 tarcze) > Po drugie: załóżmy że zrobisz ten projekt. Nacieszysz się, pojeździsz i kiedyś > będziesz chciał go sprzedać. O ile Łada czy Wołga zostały raczej uszlachetnione Twoimi > przeróbkami, to w przypadku Merca będzie to skundlenie. > Może daj mu jakiś lepsiejszy silnik, ale jednak z gwiazdą w herbie? myślałem nam M104 ale powstrzymuje mnie dostępność i problem z podpięciem elektryki. M30B35 mam opanowane, a poza tym właśnie dlatego rozważam zakup auta w złym stanie, żeby nie mieć dylematów co do "skundlenia" itd. Poza tym ten silnik ma cały koszyk zalet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Moje 108 prowadzi się bardzo fajnie - jest zaskakująco twarde i sztywne a hamulce również dają radę > (4 tarcze) > myślałem nam M104 ale powstrzymuje mnie dostępność i problem z podpięciem elektryki. M30B35 mam > opanowane, a poza tym właśnie dlatego rozważam zakup auta w złym stanie, żeby nie mieć > dylematów co do "skundlenia" itd. Poza tym ten silnik ma cały koszyk zalet. lepiej kup e30 albo e34 z tym silnikiem. moim zdaniem bezsensu taka rzezba w g***e jesli to ma byc auto na codzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quattroporte Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 http://otomoto.pl/bmw-728-klasyk-rarystas-zamiana-C28115891.html E23 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > lepiej kup e30 albo e34 z tym silnikiem. moim zdaniem bezsensu taka rzezba w g***e jesli to ma byc > auto na codzien zamiast e32 proponujesz mniejszych i... brzydszych braci? jaki to sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > nudzi mi się powoli E32, mam już nawet kupca i się zastanawiam .... > Odbiło mi? Co sądzicie? projekt zacny. niezły rodzynek używany na codzień... Ty wiesz w temacie więcej... ale. czy na pewno nie sprawisz sobie kłopotu z eksploatacją (pomijam silnik i skrzynie przeszczepianą). e32 i rówieśniki to jednak bogate w części zamienne modele - wszystko jest łatwo dostępne bo popularne to jeszcze jest. taki merc to raczej inna kategoria wiekowa, zebys potem nie czekał na wahacz czy tuleje przez 2-4 tygodni... nie bedzie tu problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > .... > projekt zacny. niezły rodzynek używany na codzień... > Ty wiesz w temacie więcej... ale. > czy na pewno nie sprawisz sobie kłopotu z eksploatacją (pomijam silnik i skrzynie przeszczepianą). > e32 i rówieśniki to jednak bogate w części zamienne modele - wszystko jest łatwo dostępne bo > popularne to jeszcze jest. taki merc to raczej inna kategoria wiekowa, zebys potem nie czekał > na wahacz czy tuleje przez 2-4 tygodni... > nie bedzie tu problemu? właśnie najlepsze jest to że hample/zawias/ukł kierowniczy masz wszelkie zamieniki dostepne od ręki duuużo lepiej z tem niż w np E12 do którego tylko ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > http://otomoto.pl/bmw-728-klasyk-rarystas-zamiana-C28115891.html > E23 ?? nie ten kaliber, prędzej E3, ale tam rdza jest straszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > lepiej kup e30 albo e34 z tym silnikiem. moim zdaniem bezsensu taka rzezba w g***e jesli to ma byc > auto na codzien e30 i e34 zamiast e32? Rozważam jeszcze E3, ale rdzaaaaa.... i części to masakra, a do W108 są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Weterynarz z czystym sumieniem je cielęcinę, która jest koniną bo tyle zwierząt wyratował, że nie może mieć wątpliwości. Jeśli czujesz się takim weterynarzem to z podniesioną głową rób Octoberfest na stuttgarckich górkach. Tylko na Boga nie truj cylindrów gazem. Przykuj się łańcuchem do gasoliny jak to zrobiłeś do metalowych zderzaków i będzie pięknie. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Weterynarz z czystym sumieniem je cielęcinę, która jest koniną bo tyle zwierząt wyratował, że nie > może mieć wątpliwości. Jeśli czujesz się takim weterynarzem to z podniesioną głową rób > Octoberfest na stuttgarckich górkach. Tylko na Boga nie truj cylindrów gazem. Przykuj się > łańcuchem do gasoliny jak to zrobiłeś do metalowych zderzaków i będzie pięknie. > Powodzenia. ja wiem, LPG to zło ale wkleję Ci przykładowego maila z dnia koNika, którego dostałem dziś, odnośnie remontu E12 - a dokładnie powrotu do przedliftowego przodu jaki oryginalnie był w moim samochodzie "pojawił się problem - BMW AG wycofało ze sprzedaży 51 13 1 817 683 i zastąpiło go numerem 51 13 1 848 104. Cena detaliczna 51 13 1 848 104 to 1755 zł." jest to nerka (sic!) do przedniego pasa, miała kosztować przed zmianą p/n już i tak chore 450zł. Więc na czymś trzeba czasami przyoszczędzić, i LPG w dupowozie (podkreślam - to ma być dupowóz!) to jeden z elementów oszczędzania. Nie będę Ci pisał ile kosztował przedni pas Nie da się mieć wszystkiego. W zeszłym roku jeździłem do pracy i wkoło komina E12 z M30B35 bez LPG przez pewien okres czasu. Tankowałem średnio co 2 dni za 100-150zł Miło wspominam ale... w dupowozie to jednak za dużo. W zabawce - a niech żre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Też jestem za Ładną no ale przecież nikt jej nie sprzedaje a na codzień tym jeździć hmmm - lubię wynalazki ale - nie bardzo się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > zamiast e32 proponujesz mniejszych i... brzydszych braci? jaki to sens? ja bym w ogole nic nie robil. to konik chce zmieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > e30 i e34 zamiast e32? Rozważam jeszcze E3, ale rdzaaaaa.... i części to masakra, a do W108 są czytajac liste aut pod twoimi postami widze ze masz za duzo wolnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 trzymam kciuki w takim razie no chyba, że będziesz chciał np wstawić taki silnik w jakieś ładne volvo kombi wtedy będę trzymał jeszcze bardziej > nudzi mi się powoli E32, mam już nawet kupca i się zastanawiam daj znać jak kupiec się rozmyśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > czytajac liste aut pod twoimi postami widze ze masz za duzo wolnego czasu mylne wrażenie, nie mam niestety prawie w ogóle czasu. W poprzednie lato wnętrze w E12 robiłem wstając o 4 rano i jadąc do garażu przed pracą. Kompresor do Łady wsadziłem jeżdżąc do garażu po pracy Ale mam cierpliwą babę która sama chciała E12 a teraz chce E9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > ja bym w ogole nic nie robil. to konik chce zmieniac Po prostu chciałbym sobie pojeździć klasykiem na co dzień. Żeby się nacieszyć. "Prawdziwego" W108 mi szkoda bo jest za ładne i mam stresa je zostawiając gdziekolwiek, bo wiadomo jacy są ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > trzymam kciuki w takim razie > no chyba, że będziesz chciał np wstawić taki silnik w jakieś ładne volvo kombi > wtedy będę trzymał jeszcze bardziej > daj znać jak kupiec się rozmyśli a widziałeś to 244? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > a widziałeś to 244? Chciałbym zobaczyć minę kolesia z tego bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > ja bym w ogole nic nie robil. to konik chce zmieniac no i obrał ciekawy kierunek, a Ty go zawracasz do sztampy spowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 hmm http://otomoto.pl/mercedes-benz-280-280-1970r-280-se-lpg-sprawdz-C26848597.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > hmm > http://otomoto.pl/mercedes-benz-280-280-1970r-280-se-lpg-sprawdz-C26848597.html http://www.gieldaklasykow.pl/marka/mercedes/ tam masz miedzy innymi tego. dobra stronka, robią skanowanie ofert za ciebie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > a widziałeś to 244? widziałem i właśnie o czymś takim mówię a właśnie, jest też jakiś łepek z audi co chce wstawić do A6 C4 napędy od Volvo będzie audi z tylnym napędem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > mylne wrażenie, nie mam niestety prawie w ogóle czasu. W poprzednie lato wnętrze w E12 robiłem > wstając o 4 rano i jadąc do garażu przed pracą. Kompresor do Łady wsadziłem jeżdżąc do garażu > po pracy Ale mam cierpliwą babę która sama chciała E12 a teraz chce E9 TAK trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Po prostu chciałbym sobie pojeździć klasykiem na co dzień. Żeby się nacieszyć. "Prawdziwego" W108 > mi szkoda bo jest za ładne i mam stresa je zostawiając gdziekolwiek, bo wiadomo jacy są > ludzie. no niestety. a czemu e32 nie jezdzisz na codzien ? moim zdaniem dobre auto na codzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > no niestety. a czemu e32 nie jezdzisz na codzien ? > moim zdaniem dobre auto na codzien jeżdżę nim bardzo dużo, ALE to nie jest klasyk to fajna fura, w zasadzie dla mnie ostatni rekin - ale mam niedosyt chromu, zapachu i smaczków Poza tym mam E12, które klimat BMW serwuje w w dużych ilościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > jeżdżę nim bardzo dużo, ALE to nie jest klasyk jest klasyk tak jak e38 bedzie tak wiem, zaklinam rzeczywistość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > jest klasyk tak jak e38 bedzie > tak wiem, zaklinam rzeczywistość ech, marzy mi się E3 to jest klasyk BMW, tylko czemu to tak rdzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > jeżdżę nim bardzo dużo, ALE to nie jest klasyk to fajna fura, w zasadzie dla mnie ostatni rekin - > ale mam niedosyt chromu, zapachu i smaczków Poza tym mam E12, które klimat BMW serwuje w w > dużych ilościach Ale Ty masz problemy pozazdroscic hehe na codzien szkoda klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Ale Ty masz problemy > pozazdroscic hehe > na codzien szkoda klasyka szkoda, dlatego chcę z głową zbudować takiego co nie będzie aż tak szkoda (powstały z popiołów) - i wracamy do punktu wyjścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > mylne wrażenie, nie mam niestety prawie w ogóle czasu. W poprzednie lato wnętrze w E12 robiłem > wstając o 4 rano i jadąc do garażu przed pracą. Kompresor do Łady wsadziłem jeżdżąc do garażu > po pracy Jak miałem tyle lat co Ty, to też potrafiłem w garażu siedzieć do 2 w nocy. Teraz co najwyżej do 10 wieczór. > Ale mam cierpliwą babę która sama chciała E12 a teraz chce E9 Taka kobieta to skarb. Powinienes ja na rękach nosic i dogadzac na wszelkie sposoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > szkoda, dlatego chcę z głową zbudować takiego co nie będzie aż tak szkoda (powstały z popiołów) - i > wracamy do punktu wyjścia no to wlasnie. klasyka szkoda merc z silnikiem bmki bedzie moim zdaniem skarbonką i wydaje mi sie ze koszty takiego przedsiewziecia beda niewspomierne do korzysci , nie mowiac o jakiejs odsprzedazy w przyszlosci.. jedyne co na jazde codzienna sie nadaje to jakis Youngtimer na podtlenku lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > no to wlasnie. > klasyka szkoda ale jak szkoda - jak ja go nie wezmę i nie zrobię to na 99% trafi na żyletki po odkręceniu tego co wartościowe i wystawieniu na allegro > merc z silnikiem bmki bedzie moim zdaniem skarbonką i wydaje mi sie ze koszty takiego > przedsiewziecia beda niewspomierne do korzysci , nie mowiac o jakiejs odsprzedazy w > przyszlosci.. z odsprzedażą się liczę, a co do skarbonki to się nie zgodzę - wszelkie części eksploatacyjne jak pisałem są na wyciągniecie ręki i dość tanie, więc niby czemu ma być? Jedyna co mi przychodzi do głowy to konieczność ponadnormalnego dbania o blachę/chromy/wnętrze bo tu czekaja największe koszty w razie konieczności wymiany. Ale to przy odrobinie myślenia da się ogarnąć > jedyne co na jazde codzienna sie nadaje to jakis Youngtimer na podtlenku lpg youngtimer na LPG prawie zawsze oznacza 1 albo 2 generację gazu, a na to to ja już jestem za stary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Odbiło mi? Co sądzicie? Pytanie techniczne: jak wygląda kwestia mocowania niefabrycznego silnika, skrzyni i napędu? Bo chodzi mi od jakiegoś czasu pewien pomysł i staram się go wybić sobie z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Pytanie techniczne: jak wygląda kwestia mocowania niefabrycznego silnika, skrzyni i napędu? hmm no po prostu trzeba zrobić łapy od nowa, przerobić/zrobić wał napędowy i ogarnąć kilka pobocznych kwestii jak sprzęgło, gaz, lewarek. Dobrze też jest wybrać sobie taki silnik żeby nie kolidował za bardzo z fabrycznym wyposażeniem auta (hamulce, chłodnica, ogrzewanie etc.) Generalnie trochę zabawy jest ale nie ma rzeczy niemożliwych. Ważną kwestią jest kształt miski olejowej i to jak się on ma do belki pod silnikiem (gdzie wypada smok pompy oleju jeśli trzeba ją ewentualnie przespawać) > Bo chodzi mi od jakiegoś czasu pewien pomysł i staram się go wybić sobie z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Więc na czymś trzeba czasami przyoszczędzić, i LPG w dupowozie (podkreślam - to ma być > dupowóz!) Rozumiem, że dupowóz, ale jednak nie wchodzimy na poziom Chevroleta Sparka i kalkulacji, że jednak będzie taniej z tą gazownią. Powiem tak. Mimo całej oryginalności (pozytywnej) W108 z bawarką, więcej smaku będzie miał W114 z "ropospalaczem" pod maską...nawet z 1.9 TDI. > to jeden z elementów oszczędzania. Może przy W201 by mnie to mniej raziło... > Nie będę Ci pisał ile kosztował przedni pas Nie > da się mieć wszystkiego. Upewnij mnie, że nie będziemy zaraz rozmawiać o dziedzictwie Daewoo. > W zeszłym roku jeździłem do pracy i wkoło komina E12 z M30B35 bez LPG przez pewien okres czasu. > Tankowałem średnio co 2 dni za 100-150zł Miło wspominam ale... w dupowozie to jednak za > dużo. Rozumiem, ale ja na LPG jak diabeł na święconą wodę. Jednak można pozostać petrol(!)head'em wybierając równie historyczne auto, a jednak tanie w jeździe codziennej. Kadett C, P205 czy jakieś Uno. Mimo to powodzenia...być może cel uświęca paliwo. > W zabawce - a niech żre A może projekt Tico z silnikiem Matiza na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > A może projekt Tico z silnikiem Matiza na wtrysku? Od razu takim podrasowanym przez Tommykaira do 70 KM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 A musi być koniecznie niemiecki? Poza tym jest bardzo dużo innych youngtimerów, które do codziennej jazdy się moim zdaniem lepiej nadają i są ogłoszone jako "klasyki" - np. takie Corrado jeżeli już musi być od "faszystów" . EDIT: Ogólnie ze względów czysto praktycznych nie schodziłbym poniżej 85 roku i nie mierzyłbym wyżej niż E segment (Optymalnie ze względu na minimum komfortu jazdy jest od C do E włącznie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > A musi być koniecznie niemiecki? > Poza tym jest bardzo dużo innych youngtimerów, które do codziennej jazdy się moim zdaniem lepiej > nadają i są ogłoszone jako "klasyki" - np. takie Corrado jeżeli już musi być od "faszystów" . > EDIT: Ogólnie ze względów czysto praktycznych nie schodziłbym poniżej 85 roku i nie mierzyłbym > wyżej niż E segment (Optymalnie ze względu na minimum komfortu jazdy jest od C do E włącznie). moim zdaniem Corrado to taki klasyk jak z koziej d... trąba niezależnie co przez kogo jest "ogłoszone" pierwsze Scirocco IMO jest blisko granicy bycia "klasykiem" ale też głównie dlatego że tych aut praktycznie nie ma zobacz sobie chyba widać różnicę i o co mi chodzi po co mam wymieniać E32 na Corrado? Chcę chromu, drewna, klimatu lat 60/70 na co dzień i auto ma byc duże bo jestem duży. Myślałem jeszcze o ogarnieciu drugiej Wołgi na co dzień, ale tam zawieszenie i hamulce wymagałyby gruntownej przebudowy, a to w W108 przynajmniej daje radę przy normalnej jeździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.