Alanka Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: Pacjent: Honda Civic, rok 1998 Silnik 1,4 Ilość koni - 90 On chce dodać z 20 koni. Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: > Pacjent: Honda Civic, rok 1998 > Silnik 1,4 > Ilość koni - 90 > On chce dodać z 20 koni. > Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu > mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" > Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? Nie lepiej wymienić silnik na 1.6, jakieś 160 KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: > Pacjent: Honda Civic, rok 1998 > Silnik 1,4 > Ilość koni - 90 > On chce dodać z 20 koni. > Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu > mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" > Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? Wg mnie programami to on w benzynie, zwłaszcza bez turbo wiele nie ugra odpuścić Nie wiem jak jest w hondzie, ale chyba na początek najlepiej dać kolektor 4-2-1, chyba najbardziej zauważalnie poprawi charakterystykę pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Kolektor dolotowy z dolotem dedykowanym + kolektor wydechowy powinny dac jakies 10-15KM (na uzywanych częściach z 1000-1500zł na nowych trochę więcej- jak by chciął więcej to walek i program to myśle że by z tego jakies 120-130 wyszło. SWAP to najlepsaza opcja lecz zapewne dośc droga ,nie wiem jak w Hondach ale chyba z 4000zł i wyjedzie więcej mocy niż wspomniane wcześniej mody. Tylko że tam moża robic po jednym elemencie a tu trzeba odrazu wywalic kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: > Pacjent: Honda Civic, rok 1998 > Silnik 1,4 > Ilość koni - 90 > On chce dodać z 20 koni. > Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu > mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" > Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? Niech odpuści, 20 KM nie odczuje. Koszt nakładów na dolot, kolektor, wydech, program, wałek przekroczy wartość połowy jak nie 2/3 swapa. Niech poszuka jakiekolwiek B18C i wsadzi ew. H22 Na H3M często sa kompletne zestawy. Z jakiego miasta jest kolega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alanka Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Niech odpuści, 20 KM nie odczuje. > Koszt nakładów na dolot, kolektor, wydech, program, wałek przekroczy wartość połowy jak nie 2/3 > swapa. > Niech poszuka jakiekolwiek B18C i wsadzi ew. H22 > Na H3M często sa kompletne zestawy. Przekażę > Z jakiego miasta jest kolega? Z Przemyśla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 http://www.dodo-upgrades.nl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Niech odpuści, 20 KM nie odczuje. > Koszt nakładów na dolot, kolektor, wydech, program, wałek przekroczy wartość połowy jak nie 2/3 > swapa. > Niech poszuka jakiekolwiek B18C i wsadzi ew. H22 > Na H3M często sa kompletne zestawy. > Z jakiego miasta jest kolega? Jak włoży B18C.. to jeszcze nie ogarnie i będzie problem. Lepiej kupić D16Y2 i cieszyć z przyrostu prawie 40 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Niech odpuści, 20 KM nie odczuje. > Koszt nakładów na dolot, kolektor, wydech, program, wałek przekroczy wartość połowy jak nie 2/3 > swapa. > Niech poszuka jakiekolwiek B18C i wsadzi ew. H22 > Na H3M często sa kompletne zestawy. > Z jakiego miasta jest kolega? Zawsze można tak: KLIK 1 Ewentualnie tańszym kosztem tak: KLIK 2 opis operacji pod koniec tematu. W HONDzie każdy przyrost jest odczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Jak włoży B18C.. to jeszcze nie ogarnie i będzie problem. Lepiej kupić D16Y2 i cieszyć z przyrostu > prawie 40 KM. Dokładnie może tak być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 kupić anglika VTI ( B18c4) swapować silnik ,hamulce - reszte gratów sprzedać i cieszyć sie z fajnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > kupić anglika VTI ( B18c4) swapować silnik ,hamulce - reszte gratów sprzedać i cieszyć sie z > fajnego auta Jesteś pewien, ze wyjdzie tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Jesteś pewien, ze wyjdzie tanio Nie wyjdzie. Tuning nigdy nie wychodzi tanio. Poza chipem w dieslu... jak ktoś dużo jeździ i jeździ z głową, to na spalaniu jakoś mu się to zwróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Nijak ma się to do założeń-ok. 20km.-da się prosto-dolot dedykowany/wydech(4-2-1)-wynik 104km/pierwotnie 87,6km. Koszt 1650zł z pomiarem na hamowni. Z 5-10 i podobnie NM można dołożyć podstawową obróbką głowicy/kolektorów. 2s. szybciej do 100km/ 8km/h większy v-max. Te Angole swapy i korzyści tylko tak pięknie wyglądają jak się pisze-w rzeczywistości to idziesz w harcor cenowo i z robotą, bo to klocki lego nie są niestety. Ele efekt 1/3 auta bywa -dosyć długo nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Zawsze można tak: KLIK 1 Niewiele drożej wsadzisz B18C..ileś D16Z6 jest bardzo fajny ale jako kompromis osiągi/spalanie Szału nie robbi > Ewentualnie tańszym kosztem tak: KLIK 2 opis operacji pod koniec tematu. IMO szkoda kasy > W HONDzie każdy przyrost jest odczuwalny. W każdym aucie jest. Chodzi mi o to, że 20 KM jest mniej niż 100 KM i przyzwyczajenie się do 20KM to jest moment i nie czujesz nic potem. Generalnie najbardziej odczuwalny jest większy moment a w Hondzie bez pojemności to wiesz jaki jest. I dwa VTEC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Jak włoży B18C.. to jeszcze nie ogarnie i będzie problem. Lepiej kupić D16Y2 i cieszyć z przyrostu > prawie 40 KM. Tylko B18C... znajdzie dużo [angliki chociażby] a D16y2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Nijak ma się to do założeń-ok. 20km.-da się prosto-dolot dedykowany/wydech(4-2-1)-wynik > 104km/pierwotnie 87,6km. > Koszt 1650zł z pomiarem na hamowni. No to też tanio nie jest > Z 5-10 i podobnie NM można dołożyć podstawową obróbką głowicy/kolektorów. > 2s. szybciej do 100km/ 8km/h większy v-max. Głowicę trzeba zdjąć, rozebrać, sprawdzić przy okazji szczelność. Wyrównać i dać nową uszczelkę. Kolejny 1000 zł? > Te Angole swapy i korzyści tylko tak pięknie wyglądają jak się pisze-w rzeczywistości to idziesz w > harcor cenowo i z robotą, bo to klocki lego nie są niestety. > Ele efekt 1/3 auta bywa -dosyć długo nawet Ale masz moda 90 > 169 KM, masz bazde do dłubania, masz wyższy moment. Sam wiesz, ze D seria kończy się tam gdzie zaczyna się B seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Niewiele drożej wsadzisz B18C..ileś Nie, no wcale nie ma różnicy. Co Ty wypisujesz za pierdoły. Tu wystarczy sam silnik i wiązka z kompem. Przy B18 potrzebne jest wszystko z pod maski łącznie z półosiami i przerabianiem mocowań silnika do nadwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Tylko B18C... znajdzie dużo [angliki chociażby] > a D16y2 ? Tak, tak, na pewno takie sprowadzałeś z tego co widać. Powodzenia w poszukiwaniach opłacalnego egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Nie, no wcale nie ma różnicy. Co Ty wypisujesz za pierdoły. > Tu wystarczy sam silnik i wiązka z kompem. > Przy B18 potrzebne jest wszystko z pod maski łącznie z półosiami i przerabianiem mocowań silnika do > nadwozia. ok. masz rację. wyraziłem się nieprecyzyjnie. Za mocny skrót myślowy. Chodziło mi, że doprowadzenie D serii do mocy B18.. wyjdzie cenowo tak samo albo drożej niż włożenie od razu B18 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > ok. masz rację. wyraziłem się nieprecyzyjnie. > Za mocny skrót myślowy. > Chodziło mi, że doprowadzenie D serii do mocy B18.. wyjdzie cenowo tak samo albo drożej niż > włożenie od razu B18 ... To się niestety zgadza. Sam porządny porting głowicy to ponad 1000 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Chodziło mi, że doprowadzenie D serii do mocy B18.. wyjdzie cenowo tak samo albo drożej niż > włożenie od razu B18 ... Ale w tym przypadku nie chodzi o uzykanie 100Km tylko 20 Tak więc pierwsza opcja o wiele lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Ale w tym przypadku nie chodzi o uzykanie 100Km tylko 20 Tak więc pierwsza opcja o wiele lepsza. Zawsze można trochę większym kosztem zmienić czapkę na D16 i mieć już całkiem sympatyczny przyrost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Ale w tym przypadku nie chodzi o uzykanie 100Km tylko 20 Tak więc pierwsza opcja o wiele lepsza. Generalnie tak, ale sam wiesz jaki jest głód tuningu. Po za tym zakładając, że na 20 KM i 10 Nm wyda 3.5 tys zł to chyba nie jest dobry stosunek kasa/moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Tak, tak, na pewno takie sprowadzałeś z tego co widać. > Powodzenia w poszukiwaniach opłacalnego egzemplarza. Nie sprowadzałem. Patrzyłem po ogłoszeniach. Trochę tych silników jest, często na forach pojawiają się gotowe swapy. Tuning nigdy nie jest opłacalany. Możesz tylko szukać rozwiązań gdzie KM wyjdzie najtaniej albo szukać rozwiązań, które zaprocentują na przyszłość - bo np.: łatwiej będzie modować B18 na 200KM niż D16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Odpuścić, nie jest to opłacalne przy tej bazie, swap na D-serię da bardzo niewiele w porównaniu do kosztów, natomiast B16 czy B18 to już bardzo duży wydatek biorąc pod uwagę, że wtedy trzeba się zająć nie tylko silnikiem, ale i hamulcami, zawieszeniem itd. H22 to już w ogóle nieporozumienie, silnik ciężki, auto będzie wyjeżdżać przodem na każdym zakręcie. Jedyną sensowną opcją moim zdaniem, byłoby sprzedanie tego auta i kupienie D16, które w sumie dość tanio można wyrwać, bo VTI w sensownym stanie to już trochę duży koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 najprościej IMO kompresorem - dorobić łapę, nadmuchać niewiele (z 0,3 bara) to i seryjny komp ogarnie. Całość do zamknięcia w 2kzł W dodatku zysk z tej mocy będzie bardziej odczuwalny, bo auto będzie miało zdecydowanie lepszy dół, co przy Hondzie jest zasadniczym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > najprościej IMO kompresorem - dorobić łapę, nadmuchać niewiele (z 0,3 bara) to i seryjny komp > ogarnie. Całość do zamknięcia w 2kzł > W dodatku zysk z tej mocy będzie bardziej odczuwalny, bo auto będzie miało zdecydowanie lepszy dół, > co przy Hondzie jest zasadniczym problemem. I to jest opcja najlepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > najprościej IMO kompresorem - dorobić łapę, nadmuchać niewiele (z 0,3 bara) to i seryjny komp > ogarnie. Całość do zamknięcia w 2kzł > W dodatku zysk z tej mocy będzie bardziej odczuwalny, bo auto będzie miało zdecydowanie lepszy dół, > co przy Hondzie jest zasadniczym problemem. Również jestem za. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Zadaj mu pytanie, co mu po tych 110 koniach...!? Chce się ścigać? SWAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: > Pacjent: Honda Civic, rok 1998 > Silnik 1,4 > Ilość koni - 90 > On chce dodać z 20 koni. > Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu > mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" > Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? na UKP masz znawcę tego typu tematu pytaj o marasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Znajomy poprosił, żeby was zapytać o taką rzecz: > Pacjent: Honda Civic, rok 1998 > Silnik 1,4 > Ilość koni - 90 > On chce dodać z 20 koni. > Rozpytywał gdzieś tam i powiedzieli mu o jakimś tam "planowaniu > mapy/wirusowaniu/przeprogramowywaniu" > Pytanie było takie - czy jest sens się bawić w takie coś, czy lepiej odpuścić? tak jak już pisali - najlepsze value for money da swap. Oprocz zwiekszenia mocy, przydalyby się tez hamulce, w 1.4 bywaly tarcze 240 z przodu i bebny z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Właśnie, swap to nie wszystko. Zmiana silnika i (ewentualnie) skrzyni to nie wszystko, trzeba wziąć też pod uwagę hamulce (np. swap 282/240 + pompa) i inne pierdoły, które wyjdą po drodze. Nie ma tak, że przekładam silnik i jest ogień Jak ktoś chce dobrze to całość nie wyjdzie 2-3kpln tylko równowartość tej Hondy, bo wiadomo w jakim stanie jest większość silników D16Z6 czy B18C4. Mając pewny swój silnik wolałbym dołożyć czapkę D16Z6, ewentualnie myślałbym nad kompresorem jak wspomniał Konik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Właśnie, swap to nie wszystko. Zmiana silnika i (ewentualnie) skrzyni to nie wszystko, trzeba wziąć > też pod uwagę hamulce (np. swap 282/240 + pompa) i inne pierdoły, które wyjdą po drodze. Nie > ma tak, że przekładam silnik i jest ogień Jak ktoś chce dobrze to całość nie wyjdzie 2-3kpln > tylko równowartość tej Hondy, bo wiadomo w jakim stanie jest większość silników D16Z6 czy > B18C4. > Mając pewny swój silnik wolałbym dołożyć czapkę D16Z6, ewentualnie myślałbym nad kompresorem jak > wspomniał Konik. Rynek tuningowy Hondy jest już bardzo dojrzały i da się zrobić praktycznie wszysytko - kwestia pieniędzy. Swapów na B18C4 jest jak psów, jezdziły też takie hondki z silnikami H22 Turbo mające ponad 500 KM, są też z K20/K24. Większość info jest nawet do znalezienia na forum civicklubu i innych JDMowych. Przypominają mi się czasy, kiedy rynek zmian raczkował i znajomy się chwalił, że dodał do takiej właśnie 6gen 1.4 10-15 koni. Byłem mocno zdziwiony, ale padłem ze śmiechu jak powiedział, że na zmiany składają sie magnetyzer i końcowy tłumik ultera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Wiem coś o tym, bo miałem Civika V i VI gen, ale wypadłem już z obiegu bo od ponad 2 lat, nie użytkuję żadnej H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > I to jest opcja najlepsza Taaa, zwlaszcza na papierowych korbach D14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Taaa, zwlaszcza na papierowych korbach D14 ale 0,3 bara? Przy wyjściowo 90KM powinno być idealnie +20KM po odjęciu strat i specjalnie to silnika nie wysili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > ale 0,3 bara? Przy wyjściowo 90KM powinno być idealnie +20KM po odjęciu strat i specjalnie to > silnika nie wysili. Znam osobiscie 2 D14, ktore soft-zaturbiono na 0.4-0.5b...w obu wybuchly silniki. Oczywiscie to dawne dzieje a 0.3 to nie 0.5 ale wiadomo o co chodzi. Dalej sam kompresor to nie wszystko - wydech w 1.4 to zart, podobnie jak wtryski. Trzeba przejsc na pelne PGM-FI i jeszcze to jakos wystroic. A komputer i OBD w D14 nie sa latwe, oj nie Reasumujac - swap i nic innego jesli buda zdrowa. A dopiero potem sie bawic co najwyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > na UKP masz znawcę tego typu tematu > pytaj o marasa dzięki w d14 można zrobić te 110KM przy dobrych wiatrach tylko nadal to nie bedzie jechało a za tą kasę to można szukać silnika ogólnie rzecz biorąc to jeśli poszukuje niedużego przyrostu mocy to swap na d15z6/d16z6/d16y8 wtedy za 2500zł kupuje się swapa + przekładka i w serii ma się już ~125KM potem można dołożyć dolot + wydech i 140KM pęknie a jak komuś mało to b seria wtedy jak ktoś wcześniej wspomniał tam gdzie się kończy d seria zaczyna b seria - sam sie o tym przekonałem i nie warto modzić w d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alanka Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Zadaj mu pytanie, co mu po tych 110 koniach...!? Nie wiem. > Chce się ścigać? Wątpię. > SWAP W rozmowie powiedział o "planowaniu mapy komputera" czy coś, więc przypuszczam, że swap pewnie nie wchodzi w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > W rozmowie powiedział o "planowaniu mapy komputera" czy coś, więc przypuszczam, że swap pewnie nie wchodzi w grę. Tam gdzieś chyba był też przecinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Jesteś pewien, ze wyjdzie tanio kto napisał że ma byc tanio ? wbrew pozorom biorąc pod uwage bezsensowne 20km i koszta z tym zwiazane swap jest lepszym rozwiązaniem a po sprzedaży części blacharskich i wnętrza z anglika nie jest żle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > a po sprzedaży części blacharskich i wnętrza z anglika nie jest żle Trochę OT ale co zrobić z resztą zwłok anglika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > Trochę OT ale co zrobić z resztą zwłok anglika? złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > złom A przyjmą niekompletny samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > A przyjmą niekompletny samochód? A potrzebujesz zaświadczenie do Wydziału Komunikacji żeby wyrejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > A potrzebujesz zaświadczenie do Wydziału Komunikacji żeby wyrejestrować? Do WK to może nie ale OC trzeba płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > kupić anglika VTI ( B18c4) swapować silnik ,hamulce - reszte gratów sprzedać i cieszyć sie z > fajnego auta i to jest sluszna opcja. Osobiscie z rok temu doradzilem tak koledze wlascicielowi wtedy D14, bo trafil sie swap B18C ze skrzynia z LSD za dobre pieniadze (poprzedni wlasciciel nie ogarnal i zakonczyl znajomosc po paru km podobno ) i od tego czasu banan mu z geby nie schodzi. Mimo ze co rusz trzeba wymienic przeguby albo sprzeglo etc. BTW. zonie powiedzial ze wyregulowal zawory, dlatego tak dobrze jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Do WK to może nie ale OC trzeba płacić że ke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alanka Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Jeszcze raz ja. Rozmawiałam z tym znajomym. Kompletnie nie interesuje go swap. Chodzi po prostu o to, czy ingerencja w komputer samochodu w celu uzyskania tych 20 koni jest skuteczna czy nie. Koszt wynosi około 400zł (z tego co się dowiedział) i gdzieś wyczytał, że taka "operacja" zwiększa moc silnika, a zmniejsza zużycie paliwa. Pytania: 1. Czy grzebanie w kompie (tam się coś ma przylutować) jest ryzykowne? 2. Czy to prawda, że w ten sposób mozna zwiększyć moc silnika, a obniżyć zużycie paliwa. O tym, że żywotność silnika się skraca - wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.