rostex Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Głośno było ostatnio o silniku N47, który to ma rozrząd od strony ściany grodziowej i w pierwszych wersjach koło łańcuchowe rozrządu zintegrowane z wałem. Mechanicy muszą się nieźle nagimnastykować, bo wymiana rozrządu wymaga wymontowania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > pierwsze słysze, poza tym, że BMW ma generalnie tylko dwa diesele, 4 i 6 cylindrowe, różnią się > tylko osprzętem, bolączki takie same jakie to ma bolączki 3.0d ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > a ja bym 1.6 hdi citd nie polecił! > kłopoty z turbo w wersji 109 ps to norma w Cytrynie i pugu. ja z kolei slyszalem cos innego ze turbo w 109KM jest ok i sie nie psuje, za to czesto pada w 90KM ale potem nie sledzilem juz dalej tematu, wiec moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 W dieslu szukaj Xsary Picasso 1,6HDI z końcowego okresu produkcji. Krajowy serwisowany w super stanie kupisz często z przebiegiem poniżej 100kkm. Przy przebiegach jakie robisz masz kilka lat spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Jakby kupił Fiata to pewnie miałby 6 poduszek ale lansu na dzielni brak Nie interesują go poduszki , tak samo jak i mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Nie interesują go poduszki , tak samo jak i mnie a interesuje go cokolwiek poza znaczkiem na masce ?? bo rozumiem ze poduszki same poznikały i oczywiście nic blacharsko nie było robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ja z kolei slyszalem cos innego > ze turbo w 109KM jest ok i sie nie psuje, za to czesto pada w 90KM > ale potem nie sledzilem juz dalej tematu, wiec moge sie mylic Ogólnie mówiąc nie są to super bezawaryjne silniki. Pewien mechanik z Warszawy przestrzegał mnie przed 1.6 D 90 i 109KM. ZTCP chodziło o jakieś problemy w samym silniku, turbo też siadało. Ale jak wiemy duża część samochodów jest przywożona z zagranicy jako funkiel nufki a okazuje się później że to parch do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > a interesuje go cokolwiek poza znaczkiem na masce ?? > bo rozumiem ze poduszki same poznikały i oczywiście nic blacharsko nie było robione napisałem nizej ze sam go "lepił" , kupil niejeżdzący, blachy zrobil, poduch nie wstawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > napisałem nizej ze sam go "lepił" , kupil niejeżdzący, blachy zrobil, poduch nie wstawiał. ok ale trochę fuszera jak już pod siebie robić to powinno być profi a nie z atrapami poduch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > napisałem nizej ze sam go "lepił" , kupil niejeżdzący, blachy zrobil, poduch nie wstawiał. Ma pewność, że nie będzie miał wypadku? Dziwią mnie ludzie, którzy muszą pokazać otoczeniu, że jeżdżą "prestiżowym" samochodem, a jest to naprawdę wyklepany przystanek zagrażający ich bezpieczeństwu. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ale trochę fuszera jak już pod siebie robić to powinno być profi a nie z atrapami poduch Jakby robił z poduchami to pewnie by się nie opłacało. Bywam od czasu do czasu w miejscu gdzie samochody otrzymują kolejne życie i idą na handel. I tak ostatnio np. poliftowa C-klasa w203 poskładana z 3 aut wyjechała na drogę. Co ciekawe wszystkie poduszki wymienione i układ SRS w pełni sprawny i działający bez żadnych ściem z rezystorami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Jakby robił z poduchami to pewnie by się nie opłacało. > Bywam od czasu do czasu w miejscu gdzie samochody otrzymują kolejne życie i idą na handel. I tak > ostatnio np. poliftowa C-klasa w203 poskładana z 3 aut wyjechała na drogę. Co ciekawe > wszystkie poduszki wymienione i układ SRS w pełni sprawny i działający bez żadnych ściem z > rezystorami itp. Ano wlasnie. I nie wiadomo co lepsze. Takie auto poskładane z trzech ale ze sprawnymi poduchami, czy takie e60 o którym pisałem cale poobijane ale nic nie cięte ani nie spawane, ale bez poduszek. Ja jednak bym wolal chyba druga opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > No z tego co kiedys przeliczalem to chyba znosna byla ta cena.Bo cos chyba ok 1600zl bez wysylki i > nie pamietam czy z lozyskiem. > Na accord forum,temat sprzegla sie pokaznie rozrosl. > Z tego co pisali,to duzo ludzi na sprzeglach z CG jezdzi w accordzie civicu i crv i podobno daje > rade. > BTW cena sprzegla z wrrsji 180kucy tez oscyluje w przedziale 1500-1700zl. No tanio nie jest. > A znasz jakis numer tego sachsa? :2_1579_5348_5355.html " target="_blank">Tu jest link Nr 3000.954.285-S to wersja wzmacniana Xtend w dość pokaźnej cenie, ale wersja normalna ma ponoć ten sam symbol tylko bez S na końcu (tak jak psikuta ) i kosztuje 800 zł Jeżeli potwierdzą sie słowa Pana Radzikowskiego, to sprzęgło będzie można wzmocnić - koszt usługi ok 1300 zł. Czyli by było ponad 2 klocki. Na wiosnę znajomy będzie przecierał szlaki W sumie robi się więcej niż z CG więc nie wiadomo w jaką opcję najsensowniej iść > Chetnie sam bym zrobil program w swojej crv,TYlko to sprzeglo mnie blokuje (a crv ciezka > krowa,bedzie pewnie ponad 200kg ciezsza niz accord), Która generacja? Obecna jest o 100kg cięższa od Acc, ktory z kolei jest cięższy o 100 Kg od Civica . Faktycznie problemy mogą dokuczać wcześniej bo silnik ma więcej na plecach Narazie do2.5tys obrotow na wyzszych > biegach jezdze mega delikatnie.Bym wrecz powiedzial,ze do 2.5tys obrotow szybciej rozpedzam > sie lanosem.Dopiero pozniej jest > Odnosnie pytania ogolnego o ten silnik,to trzeba zdac sobie sprawe,ze ma inna charakterystyke niz > typowe tdi,bardziej rownomiernie rozwija moc w zakresie obrotow niz vw diesel. I nie otrzepuje się w zimie ze śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Ano wlasnie. I nie wiadomo co lepsze. Takie auto poskładane z trzech ale ze sprawnymi poduchami, > czy takie e60 o którym pisałem cale poobijane ale nic nie cięte ani nie spawane, ale bez > poduszek. > Ja jednak bym wolal chyba druga opcje. A ja bym wolał kupić samochód, na którego utrzymanie i prawidłowy serwis faktycznie mnie stać, możliwie najmłodszy i bez żadnych przygód, być może bez "prestiżowych" znaczków na masce i "wypasów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > A ja bym wolał kupić samochód, na którego utrzymanie i prawidłowy serwis faktycznie mnie stać, > możliwie najmłodszy i bez żadnych przygód, być może bez "prestiżowych" znaczków na masce i > "wypasów" Pełna zgoda. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ja z kolei slyszalem cos innego > ze turbo w 109KM jest ok i sie nie psuje, za to czesto pada w 90KM > ale potem nie sledzilem juz dalej tematu, wiec moge sie mylic samo turbo sie nie psuje. psuje je brak smarowania. Sitko na zasilaniu często się zapychało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > A ja bym wolał kupić samochód, na którego utrzymanie i prawidłowy serwis faktycznie mnie stać, > możliwie najmłodszy i bez żadnych przygód, być może bez "prestiżowych" znaczków na masce i > "wypasów" Co kto lubi Dlatego na rynku sa auta i nowe i używane, i drogie i tanie, i bezwypadkowe i powypadkowe, każdy znajdzie cos dla siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Co kto lubi Dlatego na rynku sa auta i nowe i używane, i drogie i tanie, i bezwypadkowe i > powypadkowe, każdy znajdzie cos dla siebie ciekawe jak ten Twój znajomy będzie sprzedawał takie BMW... ciekawe czy napisze w ogłoszeniu wyraźnie że PODUSZEK BRAK... i ciekawe jakby wtedy było zainteresowanie takim samochodem, kto mu uwierzy że skoro przyoszczędził na bezpieczeństwie to naczym jeszcze mógł... pozdrów kolegę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Co kto lubi Dlatego na rynku sa auta i nowe i używane, i drogie i tanie, i bezwypadkowe i > powypadkowe, każdy znajdzie cos dla siebie to nie jest tak, że co kto lubi, bo niestety zwolennicy "wypasionych bryk", na które faktycznie ich nie stać, kupujący złom po stodołach, składany z kilku, serwisujący z oszczędności dopiero jak się coś urwie, albo przestanie jechać, często stanem technicznym tych swoich "perełek" sprawiają zagrożenie na drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ciekawe jak ten Twój znajomy będzie sprzedawał takie BMW... ciekawe czy napisze w ogłoszeniu > wyraźnie że PODUSZEK BRAK... i ciekawe jakby wtedy było zainteresowanie takim samochodem, kto > mu uwierzy że skoro przyoszczędził na bezpieczeństwie to naczym jeszcze mógł... pozdrów kolegę Nie pozdrowie bo go nie lubie ale - co do sprzedaży - myślisz ze jakby dziś wystawil to e60 za 25 tys zł (bo za tyle by wystawil) to by nie było zainteresowania? ja mysle ze w ciągu 3 dni by kupil jakiś bywalec dyskotek z Małej Wsi pod Nową Wioską i bylby zadowolony (skóra banan, w srodku pelna opcja , wszystko działa, felgi 18 z M) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Ano wlasnie. I nie wiadomo co lepsze. Takie auto poskładane z trzech ale ze sprawnymi poduchami, > czy takie e60 o którym pisałem cale poobijane ale nic nie cięte ani nie spawane, ale bez > poduszek. > Ja jednak bym wolal chyba druga opcje. Najlepsze to chyba jednak byłoby nieskładane, niepoobijane i z poduszkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > jakie to ma bolączki 3.0d ?? klapki w kolektorze, padające termostaty jak muchi, itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 ale czy byłoby napisane uczciwie o poduszkach czy bezwypadkowy i OKAZJA bo wyjeżdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ale czy byłoby napisane uczciwie o poduszkach czy bezwypadkowy i OKAZJA bo wyjeżdza nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Nie pozdrowie bo go nie lubie ale - co do sprzedaży - myślisz ze jakby dziś wystawil to e60 za 25 > tys zł (bo za tyle by wystawil) to by nie było zainteresowania? ja mysle ze w ciągu 3 dni by > kupil jakiś bywalec dyskotek z Małej Wsi pod Nową Wioską i bylby zadowolony (skóra banan, w > srodku pelna opcja , wszystko działa , felgi 18 z M) Chyba jednak nie wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Chyba jednak nie wszystko działa Działa wszystko co jest... a poduszek przecież brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Działa wszystko co jest... a poduszek przecież brak W sumie racja - mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > No to skupmy się na 8v które nie ma klap w kolektorze i jest ogólnie mniej skomplikowane. > EGR - w wielu dieslach są z tym problemy, ale kwestia wyczyszczenia raz na jakiś czas lub > zaślepienia. potwierdzam, miałem 1.9 8v , 60kkm na wirusie 160PS i auto jak sprzedawałem było w super stanie turbo, 2mas, sprzęgło wszystko seryjne, nic nie wymieniałem, a auto oj nie miało lekko tylko egr zaślepiony, wersja bez dpf Dlatego chętnie przesiadłem się na kolejnego traktora 2.0 mj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 >(...) > poza tym doświadczeń z dieslami więcej nie mam dlatego będę wdzięczny za Wasze opinie No dobrze, może młodsza Corolla E12 1,4 D-4D? Wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale ten silnik jest stosunkowo prosty, nie ma DKZ, DPF-a, wtryskiwacze można regenerować, itp. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > btw: 2.0 w BMW to podobno najgorszy dizel. Zależy, od 2000 roku było tyle odmian dwulitrowca że aż głowa boli, moce od 115km do 204km, także jest z czego wybierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > - Kia Ceed/Pro Ceed (1.6, 2.0) 2.0 jest na pasku i ma dwumas 1.6 90 - 110KM do 2009 - łańcuch, brak DPF i zmiennej geometrii łopatek turbo Mój klekot 1.6 2009 90KM ma 139kkm i nic go jeszcze nie bolało. pali, wg. motostatu 6.15 - corolla benzyna 1.4 w dokładnie tym samym trybie jazdy brała 6.96 (średnia z około 12kkm) ps. jak w PL to tylko LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > no co Wy...ani jednej pozytywnej opinii o używanym dieslu ?? To może ja pozytywnie Syn kupił sobie 3 lata temu Bravę z Włoch z 2001 roku z silnikiem 1,9 JTD. Zadowolony że hej! Ruda się nie ima tego auta a do silnika nikt jeszcze ręki nie przyłożył (oprócz wymian eksploatacyjnych). Pali średnio 4 litry z kawałkiem - na jednym baku robi prawie 1000 km. Był kilka razy za granicą, często jeździ w trasę Łódź - Wrocław, silniczek mruczy jak marzenie... Baaaardzo zadowolony z tego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > To może ja pozytywnie > Syn kupił sobie 3 lata temu Bravę z Włoch z 2001 roku z silnikiem 1,9 JTD. Zadowolony że hej! Ruda > się nie ima tego auta a do silnika nikt jeszcze ręki nie przyłożył (oprócz wymian > eksploatacyjnych). Pali średnio 4 litry z kawałkiem - na jednym baku robi prawie 1000 km. Był Ja tylko czekam na kogoś, kto stwierdzi, że mu od jazdy paliwa przybywa i może dorabiać na jego odsprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ja tylko czekam na kogoś, kto stwierdzi, że mu od jazdy paliwa przybywa i może dorabiać na jego > odsprzedaży. Ale takie spalanie w tym dieslu i tej budzie jest możliwe, piszę jako posiadacz benzyn z lpg Co ciekawsze, w Punto 2 z 1,2 16v jadąc przepisowo w trasie można zejść spokojnie poniżej 5l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ale takie spalanie w tym dieslu i tej budzie jest możliwe, piszę jako posiadacz benzyn z lpg Jako średnie? To chyba tylko jak ktoś w trasach lata. I to raczej tych spokojnych, mało uczęszczanych. Wystarczy trochę z lekka korkującego się miasta (a Wrocław jest korkującym się "nielekko"), żeby upadły wszelkie mity o 2-litrowych dieslach palących zawsze 5L/100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Jako średnie? To chyba tylko jak ktoś w trasach lata. I to raczej tych spokojnych, mało > uczęszczanych. Wystarczy trochę z lekka korkującego się miasta (a Wrocław jest korkującym się > "nielekko"), żeby upadły wszelkie mity o 2-litrowych dieslach palących zawsze 5L/100. To jest stary diesel na Commonrail'u 1gen, lekka buda, wąskie opony i trasa, słowo "średnio" tyczy się zapewne trasy, a "4 z kawałkiem", to może być 4,9l, więc w sumie prawda Bo w to, że Pasek 1,9 130KM na pompowtryskach spali 5,5l po mieście, to nie uwierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Syn kupił sobie 3 lata temu Bravę z Włoch z 2001 roku z silnikiem 1,9 JTD. Pali średnio 4 litry z kawałkiem - na jednym baku robi prawie 1000 km. Na szybko znalazłem info, że pojemność baku w 1.9jtd/105KM to 60l. To raczej podchodzi bliżej 6l/100 jak przejeżdża 1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ja tylko czekam na kogoś, kto stwierdzi, że mu od jazdy paliwa przybywa i może dorabiać na jego > odsprzedaży. a skad wiesz jak jezdzi i gdzie? Bo mozna tyle spalic i to robic powtarzalne wyniki. Natomiast wymaga to sporej cierpliwosci. Mi wielka krowa 2.2 tdci (mondeo kombi) wychodzily powtarzalne wyniki w granicach 6.5 litra. Natomiast waga sporo wieksza i lekko wieksza pojemnosc. Teraz auto inne tej samej klasy i nie moge zejsc nizej niz 7.9 ale ma i dpfa i automatyczna skrzynie. Jezdze spokojnie i nie za szybko wiec majac auto lzejsze pewnie zrobilbym tez niskie spalanie. O ile nie mam pojecia. Kiedys clio zobaczylem 3ke z przodu ale to prawie nie jechalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Bo w to, że Pasek 1,9 130KM na pompowtryskach spali 5,5l po mieście, to nie uwierzę Ponizej 8 w miescie nie schodzi , a kto twierdzi inaczej ten kłamie 5,5 to nawet na trasie ciężko zobaczyć w Pasku 1.9 (miałem ich kilka + opinie na forum passata, nikt nie mowi ze pali mało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ponizej 8 w miescie nie schodzi , a kto twierdzi inaczej ten kłamie 5,5 to nawet na trasie ciężko > zobaczyć w Pasku 1.9 > (miałem ich kilka + opinie na forum passata, nikt nie mowi ze pali mało) audi a4 awx 130KM bez problemu na trasie ponizej 5l-z tankowan ale w miescie 8-9 w zaleznosci od pory roku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ponizej 8 w miescie nie schodzi , a kto twierdzi inaczej ten kłamie 5,5 to nawet na trasie ciężko > zobaczyć w Pasku 1.9 > (miałem ich kilka + opinie na forum passata, nikt nie mowi ze pali mało) B5 FL AVF 131KM średnia ze 120 tys km. to 6,34l/100km. Skrajności: Przy szybkiej jeździe autostradami spalanie 8-9l/100km (spalanie chwilowe przy 180km/h - 10l/100km). Przy przepisowej jeździe po Słowacji, poza autostradami, uzyskiwałem ok.5l/100km, ale nigdy poniżej 5 nie udało się zejść na dłuższym dystansie. Najniższa średnia z tankowania 5,25l/100km, max to 8,61l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > B5 FL AVF 131KM średnia ze 120 tys km. to 6,34l/100km. Skoro w większości jazda po trasach to uwierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Skoro w większości jazda po trasach to uwierzę. Tak, auto było eksploatowane ruchu typowo miejskim bardzo rzadko. Głównie obwodnica i ekspresówka. Jak w terenie zabudowanym to bez korków. ps. B6 170KM w tych samych warunkach, po przejechaniu prawie 12tys.km ma średnią 6,11l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > To jest stary diesel na Commonrail'u 1gen, lekka buda, wąskie opony i trasa, słowo "średnio" tyczy > się zapewne trasy, a "4 z kawałkiem", to może być 4,9l, więc w sumie prawda > Bo w to, że Pasek 1,9 130KM na pompowtryskach spali 5,5l po mieście, to nie uwierzę Ojciec mial PII z 1.9jtd, chyba 86KM, w trasie na zbiorniku bez problemu robil 800-900km (bez dobicia do rezerwy), spalanie przewaznie 4,5-4,8 l/100km. Trasa W-wa - Wroclaw czy W-wa - Gdansk byla robiona w obie strony na jednym zbiorniku, bez wariacji, ale tez bez jazdy jak pan w kapeluszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Na szybko znalazłem info, że pojemność baku w 1.9jtd/105KM to 60l. To raczej podchodzi bliżej > 6l/100 jak przejeżdża 1000km. Może i średnio tak wychodzi - sporo jeździ po Łodzi i często trasę Łódź - Wrocław. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ojciec mial PII z 1.9jtd, chyba 86KM, w trasie na zbiorniku bez problemu robil 800-900km (bez > dobicia do rezerwy), spalanie przewaznie 4,5-4,8 l/100km. Trasa W-wa - Wroclaw czy W-wa - > Gdansk byla robiona w obie strony na jednym zbiorniku, bez wariacji, ale tez bez jazdy jak pan > w kapeluszu. Mi, a teraz mojemu Ojcu P2 1.9JTD pali identycznie. Kiedyś leniwie tocząc się przez Słowację po tankowaniu wyszło minimalnie poniżej 4l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Jako średnie? To chyba tylko jak ktoś w trasach lata. I to raczej tych spokojnych, mało > uczęszczanych. Wystarczy trochę z lekka korkującego się miasta (a Wrocław jest korkującym się > "nielekko"), żeby upadły wszelkie mity o 2-litrowych dieslach palących zawsze 5L/100. Jeżdząc trasę Brzeg - Wrocław średnia wychodzi 5,5l/100km 2-litrowy klekot w Roverze z podpisu. Jadę do Siechnic potem obwodnicą do Łan i na sępolno. Korki we Wrocławiu? Od otwarcia obwodnicy zapomniałem co to jest. Średnia zawsze liczona przy tankowaniu do pełna. Max wyszło mi zeszłej zimy 6,5L/100km jak kręciłęm się wokół komina max 5km w jedną stronę. Co najważniejsze moja Vmax to 100km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Ja tylko czekam na kogoś, kto stwierdzi, że mu od jazdy paliwa przybywa i może dorabiać na jego > odsprzedaży. Jak gosc lata w trasie to ponizej 5ciu zejdzie klekotem i to lekkawym NIe dopatruj sie walka wszedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 Zdarzyło mi się kiedyś jechać z W-wy do Pobierowa ciężkim Mercedesem 124 Kombi silnik 200D 72KM + skrzynia manual 5 biegów "tam" z kompletem pasażerów i bagażem sporym i od razu powrót już bez pasażerów i bagaży. Średnie spalanie obliczone po zatankowaniu na tym samym dystrybutorze 5.2L. Jazda bardzo spokojna do 110km/h. Kiedyś ze znajomym robiliśmy trasę W-wa - Koszalin - W-wa jego Skodą Fabią 1.9TDI. Trzy dorosłe osoby na pokładzie a kierowca nieźle pociskał cały czas. Spalanie według komputera było poniżej 5L (nie wiem na ile realne). Nie wyobrażam sobie więc aby nowoczesnym dieslem (CR, VTG itd.) przy spokojnej jeździe na trasie nie dało się zbliżyć do wyniku 5L/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 Przy założeniach przebiegu rocznego 20 tyś to tylko benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.