Skocz do zawartości

Koniec chevroleta w EU


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

> Podjęto decyzje ze Chevrolet nie bedzie sprzedawany w EU od 2015 roku.

Ja gdzies wyczytalem, ze znika od 2016, a serwis i czesci maja zapewnic jeszcze 10 lat, to za 5 lat przyjdzie chyba prywatnie czesci importowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tej decyji chyba, ze na sile chca ratowac Opla.

Dla mnie to strzal w stope poniewaz marka Chevrolet ma wieksza dynamike sprzedazy w Europie niz Opel.

Nie bede ukrywal, ze czuje sie oszukany i nie kupie juz zadnego auta z GM.

Pozdrawiam

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właściciele daewoo tez importowali? Chiba ni...

Porownywanie dawnej sytuacji DU w PL do obecnej Chevi jest deko na wyrost.

DU zalalo rynek, produkowane bylo na miejscu, wielu kooperantow dalej tluklo czesci.

Chevi w PL dopiero co zaczynal u nas "lapac rynek", teraz zapewne sprzedaz pojdzie w dol na leb, na szyje, chetni zalapia sie na wyprzedaz i tyle.

Opel bedzie serwisowal sprzedane samochody (sadzac po moich problemach z 2 ASO Opla, to z serwisem Chevi lepiej nie ma prawa byc), ale beda to niszowe auta i dla mnie logiczne jest, ze z dostepnoscia pewnych czesci musi byc gorzej.

Ciekawym byloby tez rozwiazanie jakie ktos na MK podrzucil, sprzedaz aut pod marka Opla ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja gdzies wyczytalem, ze znika od 2016, a serwis i czesci maja zapewnic jeszcze 10 lat, to za 5 lat

> przyjdzie chyba prywatnie czesci importowac.

Części już od dawna pasują z Daewoo i z Opla. Nic nie trzeba będzie kombinować bo rynek jest zarzucony tymi częściami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Części już od dawna pasują z Daewoo i z Opla. Nic nie trzeba będzie kombinować bo rynek jest

> zarzucony tymi częściami.

Tak, tak, wszyscy tak mowicie, a ja tu na wschodzie PL od reki nic do glupiego Lacetti dostac nie moglem.

Rozumiem, ze inaczej moze byc w Wa-wie czy innych duzych miastach (POTAK itd.), ale jak auto bedzie unikatem na drogach to i duze hurtownie czesci do niego trzymac nie beda.

Pokaz mi piaste od Opla albo DU pasujaca do Lacetti, ktora od reki dostane w BI (2 lata temu czekalem 3 dni).

Przepraszam, przypomnialo mi sie, ze jakis badziew byl od reki, na cos lepszego trzeba bylo czekac. Cewke od reki tez tylko ERA moglem dostac, na zdaje sie BERU kolejne 3 dni czekania, z EGRem to samo mialem (tydzien).

Moze mamy tu handlowcow nieobrotnych, bo jezeli jest w Wa-wie to na 2 dzien powinna byc w BI hmm.gif, a moze maja podejscie jak mechanicy, ktorzy nie chca widziec "nietypowych aut".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ERA to włoska firma sprzedająca markowe produkty pod swoją nazwą, szczególnie jeśli dotyczy to

> rynku wtórnego. Sami produkcji nie mają.

To juz niewazne jaka to firma, ale mechanicy jej nie polecali.

Na tym kaciku wszyscy usiluja wmowic, ze czesci do Chevi sa tak dostepne jak do innych popularnych marek. Rozumiem, ze tu inaczej nie wypada, ale troche obiektywizmu by sie jednak przydalo.

Bialystok jak na PL warunki mozna chyba do jednego z wiekszych miast zaliczyc, a czesci na peczki do Chevi jakos nie ma.

Rozumiem, ze to wschod i tu ludzie o wiele bardziej kochaja VW, Audi, BMW itd, maja mniej kasy, mniej polotu i indywidualizmu we krwi.

Cewki w Skodzie w miare padania wymienialem po trasie w miasteczkach z 20-50tys. mieszkancow i zawsze byly do wyboru, od reki co najmniej 3 roznych producentow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, ze tu inaczej nie wypada, ale troche obiektywizmu by sie jednak przydalo.

Trochę obiektywizmu: na oryginalne i nowe części do Cruzaka czeka się obecnie od 3 tygodni do 2 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie żebym głupa palił ale z SS to mi się kojarzy Camaro i to niemieckie gestapo A ten

> samochodzik to jaki to model Chevie'go?

Dotąd była to Impala SS (SS = SuperSport). Jeździłem tym - bardzo fajne auto.

Teraz będzie się chyba nazywał po prostu SS ale dalej będzie na Impali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dotąd była to Impala SS (SS = SuperSport). Jeździłem tym - bardzo fajne auto.

> Teraz będzie się chyba nazywał po prostu SS ale dalej będzie na Impali.

Nie ma nic wspólnego z Impalą. impala jest przednionapedowa, SS ma naped na tył. SS to tak naprawdę zmodyfikowany, australijski Holden. GM traktuje go jako niszowy produkt = bedzie drogi i sprzedawany w małych ilościach. Cenowo bedzie trudny do zaakceptowania, ale biorąc pod uwagę ze konkurencja jest wyłącznie BMW 550 i mercedes E500 to SS bedzie tani - mówią cos o okolicach $45k, kiedy konkurencja kosztuje ponad $70k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma nic wspólnego z Impalą. impala jest przednionapedowa, SS ma naped na tył.

Jeździłem taką:

2007_chevrolet_impala_ss-pic-12228.jpeg

I miałem wrażenie że ma tylny napęd. Ale było sucho i nie upalałem to mogłem się pomylić.

niewiem.gif

> SS to tak naprawdę

> zmodyfikowany, australijski Holden. GM traktuje go jako niszowy produkt = bedzie drogi i

> sprzedawany w małych ilościach.

Czyli wszystko się pozmieniało.

> Cenowo bedzie trudny do zaakceptowania, ale biorąc pod uwagę

> ze konkurencja jest wyłącznie BMW 550 i mercedes E500 to SS bedzie tani - mówią cos o

> okolicach $45k, kiedy konkurencja kosztuje ponad $70k.

Super. A w EU nic nie będzie. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem taką:

> I miałem wrażenie że ma tylny napęd. Ale było sucho i nie upalałem to mogłem się pomylić.

Ta miała tylko naped na przód. Za to w jednej z wersji udało im sie wcisnąć v8 w poprzek. 300 KM. O ile pamietam i tyle momentu ze zrywał przyczepność na trójce.

Za to ten model miał naped na tył:

http://www.autoweek.com/storyimage/CW/20120517/CARNEWS/120519811/AR/0/Chevrolet-Impala-SS-1996.jpg

Ale tylko w wersji SS z V8. O oryginalnej Impali nawet nie wspominam bo w tamtych czasach były tylko tylnonapędowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Highway Patrol sobie wlasnie u mnie w stanie sprawil nowa zabawkelizak.gif

Ze standardowych 6.2l V8 430kW po dodaniu Police Pack wyszlo im 500kWzlosnik.gif[...] = 680HPzlosnik.gif[...]

gelq.jpg

c5u5.jpg

mhpn.jpg

Jestem pod wrazeniemzlosnik.gifwaytogo.gif[...]

Juz teraz pelno tego... hehe.gif[...]

86147897354aebf05d66b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ta miała tylko naped na przód. Za to w jednej z wersji udało im sie wcisnąć v8 w poprzek. 300 KM. O

> ile pamietam i tyle momentu ze zrywał przyczepność na trójce.

No właśnie w wersji SS. I tym jeździłem. Bardzo sprawnie się toto rozpędza.

893goodvibes.gif

> Za to ten model miał naped na tył:

> http://www.autoweek.com/storyimage/CW/20120517/CARNEWS/120519811/AR/0/Chevrolet-Impala-SS-1996.jpg

> Ale tylko w wersji SS z V8. O oryginalnej Impali nawet nie wspominam bo w tamtych czasach były

> tylko tylnonapędowe.

To była fajna kanapa. A ta Impala co wkleiłem wyżej foto to wewnątrz jest jak Epica.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Zapraszam jeśli wyrażasz tą samą opinie:

> https://www.facebook.com/pages/SAVE-Chevrolet-in-Europe

Szczerze mówiąc to mi to powiewa, czy GM chce zarobić $ w Europie czy nie. Ja droższego opla nie kupię (jak będzie w cenie chevroleta to się być może zastanowię...)

Czego nie będzie w GM znajdę u konkurencji. a do żadnej "akcji" ratowania brandu w EU przyłączać się nie zamierzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze mówiąc to mi to powiewa, czy GM chce zarobić $ w Europie czy nie. Ja droższego opla nie

> kupię (jak będzie w cenie chevroleta to się być może zastanowię...)

> Czego nie będzie w GM znajdę u konkurencji. a do żadnej "akcji" ratowania brandu w EU przyłączać

> się nie zamierzam.

Ja też nie zamierzam przepłacać za Opla.

Kiedyś Chevroleta kupiłem właśnie dlatego, że Astra III była dużo droższa.

Teraz Chevroleta kupiłem bo mi się spodobał.

Pewnie taki trend zauważyli w GM i stąd wycofują Chevrolety no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze mówiąc to mi to powiewa, czy GM chce zarobić $ w Europie czy nie. Ja droższego opla nie

> kupię (jak będzie w cenie chevroleta to się być może zastanowię...)

> Czego nie będzie w GM znajdę u konkurencji. a do żadnej "akcji" ratowania brandu w EU przyłączać

> się nie zamierzam.

Jak kazda typu akcja i uczestnictwo w nim danych osob jest dobrowolne 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście zmiany w ofercie Cruze?

Wreszcie w MY2014 w sedanie jest dostępny silnik 1,4T, wspomaganie elektryczne, wersja LT+ już ma ekranik dotykowy w standardzie, są nowości typu diodowe kierunkowskazy w lusterkach bocznych, elektryczne ich składanie (LTZ), chromowane klamki, w opcji system monitorowania martwego pola w lusterkach, kamera cofania i zdaje się, że nowe kolory. Szkoda, że nie mieli takiej oferty za 2 lata temu, bo pewnie bym już jeździł, a teraz to bida... frown.gif

Na wszystkie modele Cruze dają 10.000 rabatu, ale zniknął zdaje się dodatkowy rabat lojalnościowy. Aha i silnik 1,6 stracił prawie 10 koni niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetowy.

President and Managing Director Chevrolet Europe tytułując mnie "Drogi Kliencie" zapewnia, że wprawdzie nie kupię już u nich samochodu, ale na pewno będę zadowolony z obsługi gwarancyjnej i technicznej tego egzemplarza, który w przypływie głupoty został u nich kupiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Priorytetowy.

> President and Managing Director Chevrolet Europe tytułując mnie "Drogi Kliencie" zapewnia, że

> wprawdzie nie kupię już u nich samochodu, ale na pewno będę zadowolony z obsługi gwarancyjnej

> i technicznej tego egzemplarza, który w przypływie głupoty został u nich kupiony.

Czemu od razu glupoty?

W 2015 w grudniu mial wejsc Cruze II, po prostu juz go nie zobaczysz, a masz auto dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Wpisalem w oto moto i nie ma juz w sprzedazy Chevroletow z roku produkcji 2014. Aveo nowych nie ma wogole, pare cruzow z 2013 i troche traxow. Widac, ze to juz koniec. Kusi cena Cruza 1.4 LT+ za 55k. grinser006.gif Ale kupilem drugie auto i ceed zostaje. Bylem w dwoch salonach Chevroleta w Wawie i juz sie zwijaja. Nie ma samochodow ani sprzedawcow. Wielka szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.