pawel182 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Podczas gdy ostatnio słyszymy że Fiat ma nas zasypać wszelakimi odmianami 500-setki zaprezentował w Indiach ciekawy koncept bazujący na GPunto/PuntoEvo. Prezentuje się bardzo fajnie ale sądzę, że docelowym rynkiem dla tego samochodu będzie Brazylia. źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Prezentuje się bardzo fajnie ale sądzę, że docelowym rynkiem dla tego samochodu będzie Brazylia. Jeszcze Kongo, Mozambik i Zimbabwe . Kij im na drogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 No w Europie to się raczej nie sprzeda.... GP/Evo jakby nie było to już stary model a ile można odgrzewać starego kotleta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > GP/Evo jakby nie było to już stary model a ile można > odgrzewać starego kotleta... Aż się tłocznie nie zamortyzują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pers Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 jakby te koła były większe ,to nawet by to fajnie wyglądało - w tym wydaniu wygląda jak na dojazdówkach ... a że na rynek brazylijski to tam maniaków dużo - przynajmniej kiedyś tak było - mnóstwo fiatów BBM , kluby , mody .... jak reszta z kącika fiat bbm się zachwycałem tym co oni tam odwalali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Aż się tłocznie nie zamortyzują . A doszukał się ktoś przyczyn, dlaczego Fiat niejako stanął w miejscu? Ktoś analizował co się stało ze stylistami, z działem projektowania? O co tu chodzi? Że musieli podpisać umowę z Chryslerem żeby w końcu coś wyglądało inaczej niż 500 w 100 odmianach? Co jest grane z tym koncernem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 >Co jest > grane z tym koncernem? Zarabia po za Europą (nie liczę makaroniarzy). Tu mu nie daja żyć (np w Polsce:), bo to wiadomo Fiat:) -Fehler in alle teile, Fix it again Tonny i takie tam bajki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Zarabia po za Europą (nie liczę makaroniarzy) No ale w Europie też mógłby zarabiać. Przecież wiedzą co im najlepiej wychodzi, jakie auta kochają Europejczycy itd... To wygląda na jakiś foch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > No ale w Europie też mógłby zarabiać. Przecież wiedzą co im najlepiej > wychodzi, jakie auta kochają Europejczycy No właśnie wiedzą- auta niemieckie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > No właśnie wiedzą- auta niemieckie:) Byzydura, a sukces Punto 1 i 2 to skąd? Z Brazylii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 GP w wersji braziljan Stajl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > No w Europie to się raczej nie sprzeda.... GP/Evo jakby nie było to już stary model a ile można > odgrzewać starego kotleta... VW z golfem robi to od lat i nikt nie narzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Byzydura, a sukces Punto 1 i 2 to skąd? Z Brazylii? Kiedy to było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > VW z golfem robi to od lat i nikt nie narzeka No nie przesadzaj. Co wolno golfowi to nie fiatowi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Kiedy to było? Ale było. Zrobić nowe Punto tak jak VW tłucze Golfa od lat i odcina kupony. Ja tego kompletnie nie rozumiem - Fiat ma jedne z najlepszych silników na świecie, dorobić do tego budę nowoczesną, z CAN to jest betka. Sprzedać to za 10% mniej niż Golf i już, pozamiatane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Byzydura, a sukces Punto 1 i 2 to skąd? Z Brazylii? W Europie ludzie przestali kupować tanie gówniane samochody! Firma musi szukać zbytu gdzie indziej, albo zwinąć żagle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Co pozamiatane. Dla Fiata, szczególnie w Polsce graniczna cena to 29900. Za 30 tys masz paska w tedeiku nówka na wypasie prosto z salonu z Niemiec, a zazdrość sąsiadów gwarantowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Ale było. Zrobić nowe Punto tak jak VW tłucze Golfa od lat i odcina > kupony. Ja tego kompletnie nie rozumiem - Fiat ma jedne z najlepszych > silników na świecie, Nie mów takich rzeczy chesz kolejnej wojny na AK? Powiedz np komuś że JTD albo mJTD jest lepszy albo nawet tylko porównywalny z TDI - chcesz zostać zlinczowany? . > betka. Sprzedać to za 10% mniej niż Golf i już, pozamiatane. 10 proc to za mało. Prestiż marki zwłaszcza w Polsce kompletnie upadł. Jest gorszy nawet od Dacii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > To wygląda na jakiś > foch pamiętasz jazdy we włoskich fabrykach z pracą, z przenoszeniem pandy, strajki w polskich o podwyżki itd Dziwisz się? Bo ja nie. Związki zawodowe zafundowały pracownikom Fiata taką przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Nie mów takich rzeczy chesz kolejnej wojny na AK? Powiedz np komuś że JTD albo mJTD jest lepszy > albo nawet tylko porównywalny z TDI - chcesz zostać zlinczowany? . Chodziło mi o silniki diesla, ale rzekłbym całkiem szczerze, że TDI i tak CR wzięło od Fiata, a obecnie czy TDI czy JTDm czy inny Multijet - jest tak samo niezawodny. Podobnie HDI, ale jednak większość to benzyny, a te Fiatowi udają się do pojemności 1.4-1.6 i to nawet z turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 daliby coś nowego wielkosci SC ponizej 30 tysięcy lub obnizyli by cenę pandy generalnie punciaka trzeba odswiezyć np w Argentynie jest nowe palio linea też - w argentynie jest siena, grande siena i linea silnik nawet 1.8 dorobili by jeszcze Lineę kombi jakiś tekst jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Co pozamiatane. Dla Fiata, szczególnie w Polsce graniczna cena to 29900. Za 30 tys masz paska w > tedeiku nówka na wypasie prosto z salonu z Niemiec, a zazdrość sąsiadów gwarantowana. PL jest na tyle marginalnym rynkiem, że nie ma się po co specjalnie nim przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > pamiętasz jazdy we włoskich fabrykach z pracą, z przenoszeniem pandy, strajki w polskich o podwyżki > itd > Dziwisz się? Bo ja nie. Związki zawodowe zafundowały pracownikom Fiata taką przyszłość. fiat po prostu nie ma oferty dla Europejczyka który oczekuje różnorodności . Każdy model musi mieć pełną gamę nadwoziową, fl co ok 3-4 lata i wymiana modelu po ok 6. To co oferuje może i by się przyjęło ale w ..połowie lat 90-tych- naprawdę w tej chwili nie ma co kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 panda do kupienia jest czy nowe palio jest mniejsze od GP/punto? wielkosciowo jak panda? czy uno jest wielkosci pandy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Chodziło mi o silniki diesla, ale rzekłbym całkiem szczerze, że > TDI i tak CR wzięło od Fiata, a obecnie czy TDI czy JTDm czy inny > Multijet - jest tak samo niezawodny. Podobnie HDI, ale jednak > większość to benzyny, a te Fiatowi udają się do pojemności > 1.4-1.6 i to nawet z turbo... Ja to wiem. Ale i tak większość w to nie uwierzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > A doszukał się ktoś przyczyn, dlaczego Fiat niejako stanął w miejscu? > Ktoś analizował co się stało ze stylistami, z działem projektowania? > O co tu chodzi? Że musieli podpisać umowę z Chryslerem żeby > w końcu coś wyglądało inaczej niż 500 w 100 odmianach? Co jest > grane z tym koncernem? do tej pory nie mogą się otrząsnąć po Stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Podczas gdy ostatnio słyszymy że Fiat ma nas zasypać wszelakimi odmianami 500-setki zaprezentował w > Indiach ciekawy koncept bazujący na GPunto/PuntoEvo. > Prezentuje się bardzo fajnie ale sądzę, że docelowym rynkiem dla tego samochodu będzie Brazylia. > źródło faaaajowski. ino jak to sie ma do Sedici? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > panda do kupienia jest i co jeszcze? 500L, 500-tka? GP- model mający ponad 8 lat 3i 5 drzwi- brak kombi Bravo- od 2007 r. tylko 5 d- reszta jak wyżej 500- tka konstrukcyjnie Panda II czyli 2003 r. Croma- nie produkowana Reszta modeli to mniej lub bardziej nieudolne kopie innych marek ( Dodge, Suzuki) Porównaj tą ofertę do oferty Opla VW czy Skody - po prostu we fiacie bieda aż piszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Nie wygląda źle, ale technicznie to już dziadek (GP miało swoją premierę 9 lat temu). Ile razy Fiat może odgrzewać tego samego kotleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > W Europie ludzie przestali kupować tanie gówniane samochody! Firma musi szukać zbytu gdzie indziej, > albo zwinąć żagle. Tak? To dlaczego Dacia ma się dobrze? Nie powiesz chyba ze to nie jest tani gówniany samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Tak? To dlaczego Dacia ma się dobrze? Nie powiesz chyba ze to nie jest tani gówniany samochód? Wlasnie dlatego, ze Dacia jest tania A Fiat od pewnego juz czasu nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Sprzedać to za 10% mniej niż Golf i już, pozamiatane. Nawet gdyby fiat zrobił auto 20% lepsze pod każdym względem od Golfa, to i tak mało który Polak kupiłby go gdyby był tylko 10% tańszy od Golfa. Podobnie w całej Europie. Takie są stereotypy i nie ma co się na nie obrażać. Bardzo słusznie, że Fiat skupia się na innych rynkach, niż na siłę próbować w Europie gdzie jak widać mu nie wychodzi. Bo przeciętnego kompakta codziennego użytku klienci wybierają tu z innych marek. Czy racjonalnie czy nie, to nie ma znaczenia. Fiat musi oferować coś hiper-taniego lub nietuzinkowego (np 500) żeby był sukces. Może przywali za parę lat z grubej rury ciekawymi Alfami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Nawet gdyby fiat zrobił auto 20% lepsze pod każdym względem od Golfa, to i tak mało który Polak > kupiłby go gdyby był tylko 10% tańszy od Golfa. > Podobnie w całej Europie. > Takie są stereotypy i nie ma co się na nie obrażać. > Bardzo słusznie, że Fiat skupia się na innych rynkach, niż na siłę próbować w Europie gdzie jak > widać mu nie wychodzi. > Bo przeciętnego kompakta codziennego użytku klienci wybierają tu z innych marek. Czy racjonalnie > czy nie, to nie ma znaczenia. > Fiat musi oferować coś hiper-taniego lub nietuzinkowego (np 500) żeby był sukces. > Może przywali za parę lat z grubej rury ciekawymi Alfami? Myślę, że w 2015 Fiat odniesie sukces. Chyba, że przesadzą z ceną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 >Co jest grane z tym koncernem? dobrze liczą, Europa jest małym i ciasnym rynkiem, do tego zupełnie nie rentownym dla produkcji/sprzedaży nowych samochodów. Dlatego Fiat po prostu powoli znika z Europy... dobrze kombinują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > dobrze liczą, Europa jest małym i ciasnym rynkiem, do tego zupełnie nie rentownym dla > produkcji/sprzedaży nowych samochodów. Dlatego Fiat po prostu powoli znika z Europy... dobrze > kombinują No tak jest, ale wielu myśli, że jak Fiat wycofuje się z Europy to oznacza jego koniec, a oni idą po prostu tam gdzie są pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > No tak jest, ale wielu myśli, że jak Fiat wycofuje się z Europy to oznacza jego koniec, a oni idą > po prostu tam gdzie są pieniądze Ale coś by im się stało, jakby zrobili oferowanie tych niedostępnych tu modeli na zamówienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Ale coś by im się stało, jakby zrobili oferowanie tych niedostępnych > tu modeli na zamówienie? Kto za to zaplaci? Kto bedzie importowal czesci? IMO bez sensu. W Europie powinny zostac 500tki i ich wariacje cala reszte zlikwidowac i tak nikt tego nie kupuje. Popacz na Freemonta fajne auto ale wogole tego nie widac. Lancia? Tego wogole nie ma na ulicach. Alfa Romeo ? Ta ich premium guiletta z cena 70k? Stare mito? No litosci. A pozniej sie dziwia, ze to sie nie sprzedaje. Zreszta KIA nie lepsza nowe rio - bardzo malo, nowy ceed tez malo. Bo drogie i nudne. Ale juz Sportage ida jak swieze buleczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Kto za to zaplaci? Kto bedzie importowal czesci? IMO bez sensu. W Europie powinny zostac 500tki i > ich wariacje cala reszte zlikwidowac i tak nikt tego nie kupuje. Popacz na Freemonta fajne > auto ale wogole tego nie widac. Lancia? Tego wogole nie ma na ulicach. Alfa Romeo ? Ta ich > premium guiletta z cena 70k? Stare mito? No litosci. A pozniej sie dziwia, ze to sie nie > sprzedaje. > Zreszta KIA nie lepsza nowe rio - bardzo malo, nowy ceed tez malo. Bo drogie i nudne. Ale juz > Sportage ida jak swieze buleczki. Nie patrz tylko przez pryzmat naszego kraju, jesteśmy za biednym społeczeństwem aby kupować dużo nowych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Kto za to zaplaci? Kto bedzie importowal czesci? IMO bez sensu. W Europie powinny zostac 500tki i > ich wariacje cala reszte zlikwidowac i tak nikt tego nie kupuje. Popacz na Freemonta fajne > auto ale wogole tego nie widac. Lancia? Tego wogole nie ma na ulicach. Alfa Romeo ? Ta ich > premium guiletta z cena 70k? Stare mito? No litosci. A pozniej sie dziwia, ze to sie nie > sprzedaje. > Zreszta KIA nie lepsza nowe rio - bardzo malo, nowy ceed tez malo. Bo drogie i nudne. Ale juz > Sportage ida jak swieze buleczki. dla mnie, na podstawie tego co widzę w ofercie i medialnych doniesień o nowych modelach, polityka Fiata (a raczej koncernu FCA - Fiat Chrysler Automobiles, bo tak należy patrzeć na tę firmę) wydaje się klarować. I wydaje mi się to dobrą drogą. Wygląda to tak: - trzonem sprzedaży i zysków na świecie będzie Chrysler i marki zależne (Jeep,Dodge). Pozycję tych marek widać po wynikach sprzedaży w USA, Kanadzie czy Australii Natomiast co do Fiata i marek pochodnych to tak: - Główną marką będzie Alfa Romeo. Dziś tego nie widać, bo ma dwa modele, ale za kilka lat, po wprowadzeniu SUVa, Giuli, Spydera i pewnie czegoś jeszcze sytuacja się zmieni i sprzedaż wzrośnie. Będą mieć auta w większości segmentów rynku - Fiat zajmie się tym, na czym ma największe szanse zarobić i w czym faktycznie jest najlepszy, czyli małe autka (500, Panda) i ich wariacje (500L,500X). Ma być to marka kojarzona z takimi właśnie autami. W Europie oczywiście, bo w Brazyli czy Chinach pewnie będą inne auta w ofercie: dwudziesta odmiana Palio czy co oni tam mają - Lancia pójdzie do ubicia, bo w sumie nie mają na nią pomysłu i co by nie wymyślili to i tak będzie wewnętrzna konkurencja albo dla Alfy, albo dla Fiata, albo dla Chryslera. Zobaczymy, ale wydaje mi się, że tak to właśnie będzie. Widzę w tym słuszną koncepcję i że ktoś faktycznie nad tym myśli, a nie jak kiedyś gdy robili na hurra 3 odmiany Bravo/Brava/Marea/Weekend itd bez zastanowienia i mało ich GM nie wykupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Wczoraj w salonie VW spotkałem sprzedawcę który kiedyś sprzedał nam 3 stilaki i 1 bravo też się go o to zapytałem...podobno Fiat poszedł w USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Nie patrz tylko przez pryzmat naszego kraju, jesteśmy za biednym społeczeństwem aby kupować dużo > nowych aut. faktycznie, bogaci kupią fiata problem jest taki ze fiat od zawsze był symbolem tanich aut, dostępnych dla każdego.... a popatrz obecnie do cennika zarówno na ceny jak i "mnogość" modeli - masz efekt niskiej sprzedazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 To nie jest tak, że ludzie nie kupują Fiata, bo nie chcą. Chcą, tylko Fiat odwrócił się tyłkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > faktycznie, bogaci kupią fiata > problem jest taki ze fiat od zawsze był symbolem tanich aut, dostępnych dla każdego.... > a popatrz obecnie do cennika zarówno na ceny jak i "mnogość" modeli - masz efekt niskiej sprzedazy Nie chodziło mi tylko o Fiata. 90% ludzi woli kupić używanego vw z Niemiec niż nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > To nie jest tak, że ludzie nie kupują Fiata, bo nie chcą. Chcą, tylko > Fiat odwrócił się tyłkiem. bo: -brak ciekawej oferty modelowej skierowanej do aktualnych potrzeb klientów -brak "fiatowskich" cen nowych samochodów, jeżeli ktoś ma do wyboru w podobnej cenie fiata i inna marke, wybiera inna -bo miał fiata i zna jego wartosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Nie chodziło mi tylko o Fiata. > 90% ludzi woli kupić używanego vw z Niemiec niż nowe. ale to tez wynika z czegoś prawda?? i nawet dla mnie jest to zrozumiałe, kupic 2,3 letniego np. golfa (auto do bólu przewidywalne i dość dobre) czy fiata (jajko niespodziankę)... uważam akurat ze fiat "ciężko pracował" latami na taki a nie inny stan rzeczy, latami olewał klientów swoja jakoscia wiec ludzie tez zrozumieli ze nie jest monopolista na rynku, jak to było w latach 80-90tych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Fiata (a raczej koncernu FCA - Fiat Chrysler Automobiles, bo tak należy patrzeć na tę firmę) > wydaje się klarować. I wydaje mi się to dobrą drogą. Wygląda to tak: > - trzonem sprzedaży i zysków na świecie będzie Chrysler i marki zależne (Jeep,Dodge). Pozycję tych > marek widać po wynikach sprzedaży w USA, Kanadzie czy Australii Dlatego tez nie rozumiem polityki sprzedazy na prawde fajnego auta jakim jest Freemont pod logiem fiata. > Natomiast co do Fiata i marek pochodnych to tak: > - Główną marką będzie Alfa Romeo. Dziś tego nie widać, bo ma dwa modele, ale za kilka lat, po > wprowadzeniu SUVa, Giuli, Spydera i pewnie czegoś jeszcze sytuacja się zmieni i sprzedaż > wzrośnie. Będą mieć auta w większości segmentów rynku Jezeli tak sie stanie. To trzymam kciuki Bo jednak dwa modele to troche malo. > - Fiat zajmie się tym, na czym ma największe szanse zarobić i w czym faktycznie jest najlepszy, > czyli małe autka (500, Panda) i ich wariacje (500L,500X). Ma być to marka kojarzona z takimi > właśnie autami. W Europie oczywiście, bo w Brazyli czy Chinach pewnie będą inne auta w > ofercie: dwudziesta odmiana Palio czy co oni tam mają > - Lancia pójdzie do ubicia, bo w sumie nie mają na nią pomysłu i co by nie wymyślili to i tak > będzie wewnętrzna konkurencja albo dla Alfy, albo dla Fiata, albo dla Chryslera. sluszna decyzja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Nie patrz tylko przez pryzmat naszego kraju, jesteśmy za biednym społeczeństwem aby kupować dużo > nowych aut. Belgia, Czechy, Lotwa. Tam ostatnio bylem i fiatow oprocz 500 bylo jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 bo Freemont kosztuje 100 tyś a za 80 tyś można kupić Kię albo Hyundaya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > bo Freemont kosztuje 100 tyś a za 80 tyś można kupić Kię albo Hyundaya Który nie może być porównywany z fiatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > - Lancia pójdzie do ubicia, bo w sumie nie mają na nią pomysłu i co by nie wymyślili to i tak > będzie wewnętrzna konkurencja albo dla Alfy, albo dla Fiata, albo dla Chryslera. Quote: sluszna decyzja Lancia nie zostanie zlikwidowana, a ma jedynie "przezimować" na rynku włoskim z ypsilonem, a jak już zarobią miliony to powstanie nowa delta integrale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.