Alfi Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Byly zmiany kolektora w 1.9 16v i taka zmiana jest, ze klapki sa w srodku kolektora, a nie jak w > poprzednim ze byly na wierzchu. A nie chodzi czasem o plastikowy kolektor? Przed zmianą byl alu i był bezpieczniejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Panowie co mogło być przyczyną wyrzygania oleju przed odmę i płynu chłodzącego przez odpowietrznik. > Auto kręciłem na 4 biegu do 3,5 tys/obr (robiłem logi), nagle straciło moc, za mną chmura > dymu. Otwieram maskę i widzę pełno oleju i płynu chłodzącego. > Po zgaszeniu nie chce odpalić, nie ma żadnych błędów. > Co się mogło stać? > Silnik to fiatowski diesel 1.9 16V 150KM (bez klap wirowych, egr i dpf). > Będę wdzięczny za każdą podpowiedź UPG albo z gorszych rzeczy dziura w tłoku. Lały Ci wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 wlasnie u znajomego byl plastik, po wyjeciu i spojrzeniu jednej klapki brakowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > A nie chodzi czasem o plastikowy kolektor? Przed zmianą byl alu i był bezpieczniejszy? Tak dokladnie plastikowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > wlasnie u znajomego byl plastik, po wyjeciu i spojrzeniu jednej klapki brakowalo Ałć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > P.S. Kupię silnik o numerze 939A2000 Miałem "przyjemność" swapować taki silnik w Alfie 159 (bardzo przyjemnie się robi tak na marginesie) to kupiliśmy z Astry w stanie bajka z przebiegiem 90k za 4 czy 4,5k chyba, coś tam na nim osprzetu było nawet ale i tak trzeba było przełożyć bo inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > zresztą pochwal się od kogo masz to padło podszykowane na sprzedaż , jest możliwość że klapka w > kolektorze dolotowym się urwała i zdemolowała głowicę A teraz napisz mi jaki wpływ na to miał poprzedni właściciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > UPG albo z gorszych rzeczy dziura w tłoku. > Lały Ci wtryski ? Korekty miesiąc temu były w normie, najgorsza +0,72 (II cylinder) na jałowym biegu. W sobotę korekty rozjechały się całkowicie, na IV cyl. było prawie +3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Miałem "przyjemność" swapować taki silnik w Alfie 159 (bardzo przyjemnie się robi tak na > marginesie) to kupiliśmy z Astry w stanie bajka z przebiegiem 90k za 4 czy 4,5k chyba, coś tam > na nim osprzetu było nawet ale i tak trzeba było przełożyć bo inny. Sam tego na pewno nie będę robił, za bardzo nerwowy jestem jak coś nie idzie po mojej myśli Kumpel ma silnik z Saaba 9-3, przebieg lekko ponad 130k km. Nie orientujesz się czy podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > A teraz napisz mi jaki wpływ na to miał poprzedni właściciel kolega mi przedstawił temat , a Ty nie wiesz o co chodzi , więc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > Sam tego na pewno nie będę robił, za bardzo nerwowy jestem jak coś nie idzie po mojej myśli > Kumpel ma silnik z Saaba 9-3, przebieg lekko ponad 130k km. Nie orientujesz się czy podejdzie? Jak kod silnika na słupku się zgadza to musi podejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Wiadomo coś nowego w sprawie Alfy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Wiadomo coś nowego w sprawie Alfy? Mechanik jest z tych dorabiających sobie po godzinach pracy. Jutro około 17 będzie konkretne info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 Dziękuję dobranoc II i III cylinder zjechany Prawdopodobnie przyczyną był wcześniej zapchany dpf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 jaki przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > jaki przebieg ? 220k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Dziękuję dobranoc > II i III cylinder zjechany > Prawdopodobnie przyczyną był wcześniej zapchany dpf. O kaczorku Donaldzie Ciekawe czy poprzedni user coś o tym wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > O kaczorku Donaldzie > Ciekawe czy poprzedni user coś o tym wiedział Ciężko powiedzieć. A gdyby nawet wiedział to cóż.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Dziękuję dobranoc > II i III cylinder zjechany > Prawdopodobnie przyczyną był wcześniej zapchany dpf. Czyli konkretnie co sie dzialo? Paliwo szlo do oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Dziękuję dobranoc > II i III cylinder zjechany > Prawdopodobnie przyczyną był wcześniej zapchany dpf. i niech ktoś mi powie że warto kupować używanego diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 niektóre silniki to istne miny, poczytałem trochę o 1.9 JTS niby wszystko ok ale wymiana rozrządu 6 tyś i tylko niektóre warsztaty się tego podejmują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Czyli konkretnie co sie dzialo? > Paliwo szlo do oleju? Nie wiem czy to się kupy trzyma i czy jest to możliwe ale opcja jest taka, że paliwo zmieszało się z olejem + spaliny cofały się do komory spalania?! Mechanik sam nie wie co się mogło stać, to jego przypuszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > i niech ktoś mi powie że warto kupować używanego diesla Ja tak powiem! Ale mój diesel nie ma: zmiennej geometrii, filtra cząstek, dwumasy, klapek w kolektorze, wtrysków i pompy WC by Delphi czy Denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Ja tak powiem! Ale mój diesel nie ma: zmiennej geometrii, filtra cząstek, dwumasy, klapek w > kolektorze, wtrysków i pompy WC by Delphi czy Denso. Lysego też nie miał, a traumę ma do dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > i niech ktoś mi powie że warto kupować używanego diesla W zasadzie to się tyczy każdego auta i silnika. Zawsze możesz trafić na minę. W każdym bądź razie obalam mit nieskalanego miną usera AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > i niech ktoś mi powie że warto kupować używanego diesla Z dużym przebiegiem na pewno nie warto...ale w tym przypadku wstawi "nowy" silnik i do ceny nowego samochodu nawet troche sie nie zbliży. Więc masz wybór kupujesz używkę i cos tam w nią wsadzisz, albo kupujesz nówkę i masz wylane. Co wybierasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Z dużym przebiegiem na pewno nie warto...ale w tym przypadku wstawi "nowy" silnik i do ceny nowego > samochodu nawet troche sie nie zbliży. Więc masz wybór kupujesz używkę i cos tam w nią > wsadzisz, albo kupujesz nówkę i masz wylane. > Co wybierasz? Do ceny nowego auta nie zbliżę się ale przekroczę cenę pewnego używanego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Z dużym przebiegiem na pewno nie warto...ale w tym przypadku wstawi "nowy" silnik i do ceny nowego > samochodu nawet troche sie nie zbliży. Więc masz wybór kupujesz używkę i cos tam w nią > wsadzisz, albo kupujesz nówkę i masz wylane. > Co wybierasz? prawda jest taka, że bidny zawsze dostaje po dupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Do ceny nowego auta nie zbliżę się ale przekroczę cenę pewnego używanego auta. patrz na + , przynajmniej już drugi raz ci się silnik nie rozleci teoretycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > patrz na + , przynajmniej już drugi raz ci się silnik nie rozleci > teoretycznie Dzięki za pocieszenie jeżeli znajdę pewny silnik to oczywiście same + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Do ceny nowego auta nie zbliżę się ale przekroczę cenę pewnego używanego auta. dlaczego nie kupiłeś pewnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 pozostaje współczuc bliskiemu z rodziny po 8kkm peknał wał w e46 320d, nowy wał+panewki, nowe sprzęgło z dwumasą + robota wyszło 8klpn, 1/3 wartośc auta teraz pozostaje mu jeździc "nią" aż skonczy w hucie ale wiedział że kupuje auto z wadliwym silnikiem, liczył że go to minie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Z dużym przebiegiem na pewno nie warto...ale w tym przypadku wstawi "nowy" silnik i do ceny nowego > samochodu nawet troche sie nie zbliży. Więc masz wybór kupujesz używkę i cos tam w nią > wsadzisz, albo kupujesz nówkę i masz wylane. > Co wybierasz? kupuję benzynę i nawet jak silnik wymienię to wyjdzie mnie taniej niż reanimacja diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > prawda jest taka, że bidny zawsze dostaje po dupie albo ten co oszczędza tam gdzie nie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > dlaczego nie kupiłeś pewnego? Kupiłem pewne od pewnego forumowicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > patrz na + , przynajmniej już drugi raz ci się silnik nie rozleci > teoretycznie znam kogoś kto tak się łudził z silnikiem DCI czasami gra niewarta świeczki bo koszta kolosalne za 3ecim razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Kupiłem pewne od pewnego forumowicza pewnie to nie jest nawet auto salonowe pewna to wiesz tylko co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > kupuję benzynę i nawet jak silnik wymienię to wyjdzie mnie taniej niż reanimacja diesla dizel do prywatnego wożenia dupska jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > pozostaje współczuc bliskiemu z rodziny po 8kkm peknał wał w e46 320d, nowy wał+panewki, nowe > sprzęgło z dwumasą + robota wyszło 8klpn, mój kolega miał podobny przypadek dokładnie w tym samym modelu i sobie zmienił silnik. Dużo taniej go to wyniosło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > pozostaje współczuc bliskiemu z rodziny po 8kkm peknał wał w e46 320d, nowy wał+panewki, nowe > sprzęgło z dwumasą + robota wyszło 8klpn, 1/3 wartośc auta teraz pozostaje mu jeździc "nią" > aż skonczy w hucie ale wiedział że kupuje auto z wadliwym silnikiem, liczył że go to minie Silnik ~2,5k-3k pln, robocizna 1k pln, pasek rozrządu + poduszki + pierdoły 1k pln. Liczę, że zabawa wyniesie mnie około 5k pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > dizel do prywatnego wożenia dupska jest bez sensu. no o tym wiecznie cały czas piszę kupił bym taką Alfe tylko benzynę i wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo wpakowania kasy w ilości dużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Silnik ~2,5k-3k pln, robocizna 1k pln, pasek rozrządu + poduszki + pierdoły 1k pln. Liczę, że > zabawa wyniesie mnie około 5k pln. a ja stawiam że skończy się w okolicach 8tys z hakiem Bo się okaże że jeszcze wtrysk leje albo Turbina itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Kupiłem pewne od pewnego forumowicza Przeciez było tańsze niz pewne, to jak to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > mój kolega miał podobny przypadek dokładnie w tym samym modelu i sobie zmienił silnik. Dużo taniej > go to wyniosło. pytanie co by kupił, skoro te wały lubią pękac w tych silnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Lysego też nie miał, a traumę ma do dziś tak jak piszesz chyba bym już nie zaryzykował chyba że bym kupił auto taniej o 5tys niż cena rynkowa wtedy te 5tys trzymał bym na remont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Silnik ~2,5k-3k pln, robocizna 1k pln, pasek rozrządu + poduszki + pierdoły 1k pln. Liczę, że > zabawa wyniesie mnie około 5k pln. Kumplowi pękł wał w 2,2 dizel w Omedze i tyle go zamiana słupka wyszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 taki remont w TS w AR z grubej rury tez potrafi zrobic drenaz w portfelu, do tego nie kumaty mechanik i można sie tylko załamac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Ja tak powiem! Ale mój diesel nie ma: zmiennej geometrii, filtra cząstek, dwumasy, klapek w > kolektorze, wtrysków i pompy WC by Delphi czy Denso. Co to za diesel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > pytanie co by kupił, skoro te wały lubią pękac w tych silnikach spokojnie. niedługo potem pogonił. jeszcze po tym z ustawieniem pompy coś się motał ale ogarnął mu jakiś fachman i sprzedał to w cholerę. Potem ten sam kumpel kupił jeszcze jednego diesla... tym razem 2,0TDI z pierwszych lat produkcji. I też sobie silnik zmienił po jakimś czasie. Wyleczył się z diesla. Na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Przeciez było tańsze niz pewne, to jak to? Auto ma pewne wady blacharskie a cena i tak nie była okazyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.