bartekm Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 O a propos to w Suzuki co roku tylne drzwi skrzypia jak w starym zamczysku. Normalnie mozna zegarek regulowac, rok i problem... ale ale... za to zegarek w aucie przyspiesza o 2min/tydz. powinni szwajcarskie montowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Ani w Linei ani w GP nie wypadaja lamelki.... moze dlatego, ze mowa o wypadajacych byla w Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Co za konkrety wystraczy przeczytac stare watki na MK. Albo raport awaryjnosci. Fabia 9 miejsce, > Swift 10 a GP 20. jakiś tekst > Fiat robi swietna 500 choc pewnie sie psuje ma styl i klase ale bez przesady Punto to nie jest > udany model. Nie wiem czy wiesz ale podajesz link do raportu w którym za awarie uznaje się np przepaloną żarówkę oświetlenia tablicy rejstracyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Nie wiem czy wiesz ale podajesz link do raportu w którym za awarie uznaje się np przepaloną żarówkę > oświetlenia tablicy rejstracyjnej To tez awaria i swiadczy chociazby o instalacji elektrycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Nie wiem czy wiesz ale podajesz link do raportu w którym za awarie uznaje się np przepaloną żarówkę oświetlenia tablicy rejstracyjnej Ten tekst chyba jest w każdym fiacie na kierownicy - każdy fiacikarz zawsze tak reaguje na przytoczenie wyników jakichkolwiek testów awaryjności. Inna sprawa, że ja wolę takie auto w którym żarówki się nie przepalają, od takiego w którym się przepalają. Wymiana żarówki w deszczową noc w szczerym polu to średnia przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > To tez awaria i swiadczy chociazby o instalacji elektrycznej. A np w takim vw też może się żarówka przepalić, ale w drodze na przegląd mu np padnie smarowanie w 2,0 tdi albo rozrząd się posypie w 1,4 tsi. I wtedy nie ma awarii. Bo auto nie dojechało na przegląd O to chodzi w tym przekręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > To tez awaria i swiadczy chociazby o instalacji elektrycznej. Zwróć uwagę na drodze - jak jedzie samochód z przepaloną jedną żarówką w tablicy, to w 90% jest to właśnie Fiat! Wynika to z mocno nie przemyślanej konstrukcji, budowy i umieszczenia lampek połączonej z biodegradacją styków żarówki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Zwróć uwagę na drodze - jak jedzie samochód z przepaloną jedną żarówką w tablicy, to w 90% jest to > właśnie Fiat! No właśnie, bo z dwoma przpalonymi jeździ cała reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 W Linea którą użytkowałem to niestety wypadały ze skraplacza klimatyzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Ten tekst chyba jest w każdym fiacie na kierownicy - każdy fiacikarz zawsze tak reaguje na > przytoczenie wyników jakichkolwiek testów awaryjności. Po prostu niektórzy "fiacikarze" opisują te samochody, które mają. Osobiście piszę tylko o takich samochodach, których historię (i właścicieli) znam. Nie będę więc wypisywał obiegowych opinii na temat Volvo, bo tych samochodów nie mam, ani moi dobrzy (i wiarygodni) znajomi również nie mają. > Inna sprawa, że ja wolę takie auto w którym żarówki się nie przepalają, od takiego w którym się > przepalają. Wymiana żarówki w deszczową noc w szczerym polu to średnia przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Fiat to taka motoryzacyjna Nokia, czyli kulminacja złych decyzji w krótkim czasie. Pierwszą rzeczą to jest dyskusyjna uroda 500-tki, której pompowanie do różnych rozmiarów jest IMHO pomysłem totalnie beznadziejnym. Dzisiaj liczy się oryginalność, a nie powtarzalność. Druga sprawa to podnoszenie samemu sobie kosztów produkcji poprzez umiejscawianie fabryki Pandy w Italii. W sumie nie byłoby to nic złego, gdyby nie fakt, że Fiat nie musiał budować nowej fabryki w PL czy gdziekolwiek na wschodzie, bo fabrykę już miał, za to tą w Pomigliano musiał wybudować za ciężkie pieniądze od nowa. I tym sposobem umarła nowa Panda. Trzecim błędem było kupowanie amerykańskich kolosów na glinianych nogach. Czwartym inwestowanie w silniki dwucylindrowe - czy oni naprawdę wierzyli, że da radę to coś komukolwiek prócz głuchoniemym i niezbyt ogarniętym ludziom sprzedać? Piąta rzecz to brak kombi i następcy Bravo. Więcej nie pamiętam, ale coś jeszcze by się znalazło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > O a propos to w Suzuki co roku tylne drzwi skrzypia jak w starym zamczysku. to ja mam tak w Punto II tylne drzwi skrzypią jak wrota ze stodoły ale znowu jak nie skrzypią to mam chwilowe wrażenie że coś się zepsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > A np w takim vw też może się żarówka przepalić, ale w drodze na przegląd mu np padnie smarowanie w > 2,0 tdi albo rozrząd się posypie w 1,4 tsi. I wtedy nie ma awarii. Bo auto nie dojechało na > przegląd O to chodzi w tym przekręcie. Powiedziałbym wprost- chodzi o promowanie marek niemieckich z myślą o rozwoju niemieckiej gospodarki. Zapewne dlatego VAG prowadzi w statystykach sprzedaży w Niemczech, w zasadzie niezależnie od ilości wpadek konstrukcyjnych koncernu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Powiedziałbym wprost- chodzi o promowanie marek niemieckich z myślą o rozwoju niemieckiej > gospodarki. Zapewne dlatego VAG prowadzi w statystykach sprzedaży w Niemczech, w zasadzie > niezależnie od ilości wpadek konstrukcyjnych koncernu. Oczywista oczywistosc manipulja statysyykami. To dlaczago tak kiepsko Fiat sie sprzedaje w PL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Oczywiscie, ze tak lacznie z VW i ich TSI. Chodzi mi tylko o to, ze punto nie dosc, ze stare to ani > nie oferuje ani super silnikow ani super technologii. Dodatkowo Fiat zatrzymuje produkcje. A > na Skode trzeba czekac pol roku na Pezota 208 tez pol roku. To o czyms swiadczy. No chyba, ze > sie myle. zapomniał Ty o 2.0 TDI wracajac do tematu czym se fiat strzelił w stope ze sprzedaz pandy spadła? porównujac ceny citygo 3d i 1.0 60km to koszt 35000zł... panda 1.2 69km i 5d kosztuje od 32000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Oczywista oczywistosc manipulja statysyykami. To dlaczago tak kiepsko Fiat sie sprzedaje w PL? Tylko tu nie chodzi o awaryjność a o gamę modelową, która u fiata jest dramatyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > zapomniał Ty o 2.0 TDI > wracajac do tematu > czym se fiat strzelił w stope ze sprzedaz pandy spadła? > porównujac ceny citygo 3d i 1.0 60km to koszt 35000zł... > panda 1.2 69km i 5d kosztuje od 32000zł wiem że o gustach się nie dyskutuje, ale nowa Panda wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Włoskie związki zawodowe ich wykończyły. I polskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiat to taka motoryzacyjna Nokia, czyli kulminacja złych decyzji w krótkim czasie. > Pierwszą rzeczą to jest dyskusyjna uroda 500-tki, której pompowanie do różnych rozmiarów jest IMHO > pomysłem totalnie beznadziejnym. Pełna racja, Fiata kupowało się oczami- dla wyglądu. I to umarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Pełna racja, Fiata kupowało się oczami- dla wyglądu. I to umarło. Ale to już nie chodzi tylko o design, chodzi o wszystko, kompletnie i totalnie wszystko. Począwszy na wyglądzie, a skończywszy na silnikach i wyborze modeli. Klapa totalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiata kupowało się oczami- dla wyglądu. I to umarło. Fiata zawsze kupowało się ceną! Bo był tani i kupujący godzili się na pewne kompromisy. Nikt nigdy nie kupił nowego Fiata dlatego, że mu się podobał i spełniał oczekiwania! Od 30-tu lat nie było takiego modelu na rynku. Nowa Panda jest świetna, ale brzydka, Grande i Bravo nawet nowe to już dzisiaj złom. 500L to bardzo wygodny samochód, ale nie da się na niego patrzeć ani w środku, ani na zewnątrz . I tutaj możesz mieć trochę racji - ludzie kupują oczami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Fajnie, ze sa tacy ludzie jak Ty, bo mozna sie wiele nauczyc i dowiedziec o zyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiata zawsze kupowało się ceną! Bo był tani i kupujący godzili się na pewne kompromisy. Nikt nigdy > nie kupił nowego Fiata dlatego, że mu się poatodobał i spełniał oczekiwania! Od 30-tu lat nie > było takiego modelu na rynku. jest, duc Nowa Panda jest świetna, ale brzydka, Grande i Bravo nawet nowe > to już dzisiaj złom. 500L to bardzo wygodny samochód, ale nie da się na niego patrzeć ani w > środku, ani na zewnątrz . I tutaj możesz mieć trochę racji - ludzie kupują oczami . a city go / aygo/ up lub MII to takie pieknę są? co z dusterem? ponoc hit sprzedazy a to dacia i to niezbyt piekna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiata zawsze kupowało się ceną! Bo był tani i kupujący godzili się na pewne kompromisy. Nikt nigdy > nie kupił nowego Fiata dlatego, że mu się podobał i spełniał oczekiwania! Od 30-tu lat nie > było takiego modelu na rynku. Nowa Panda jest świetna, ale brzydka, Grande i Bravo nawet nowe > to już dzisiaj złom. 500L to bardzo wygodny samochód, ale nie da się na niego patrzeć ani w > środku, ani na zewnątrz . I tutaj możesz mieć trochę racji - ludzie kupują oczami . czytając Twoje wypowiedzi ciśnie mi się na myśl że pieprzysz od rzeczy- nie wiem zasiadasz do kompa po pijaku czy jak? słyszałeś o czymś takim jak GUST? każdy ma inny i nie piernicz że GP czy Bravo to zom - modele te padły nie z braku przestarzałej technologii bo jest ona porównywalna z konkurencją ale z braku wyboru wersji silnikowych i nadwoziowych. Popatrz Golf- wersja 3d, 5d, kombi, Cabrio, Golf Plus. Bravo - tylko HB 5d. GP - porównaj materiały jakościowe wnętrza - są o wiele lepsze niż na w Polo czy okropnie plastikowym Yarisie ale brakuje czego? porządnego liftingu !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > czym se fiat strzelił w stope ze sprzedaz pandy spadła? > porównujac ceny citygo 3d i 1.0 60km to koszt 35000zł... > panda 1.2 69km i 5d kosztuje od 32000zł looknij 2 lata temu ile kosztowała Panda III a ile reszta stawki- Panda była najdroższa(różnica sięgała nawet 5 tyś pln a to w tej klasie przepaść) identyczna historia jak ze Stilo. Fiat zawsze brylował w małych samochodach w wersjach bieda i to był jego atut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Co Ty gadasz, trzeba się uczyć od kolegi. Bredzić bez mrugnięciem okiem potrafi jak nikt inny. Niezależnie czy teraz o autach, czy wcześniej o wyższości LCD nad plazmą Od siebie tylko dodam, że ostatecznie wybierałem pomiędzy Peugeotem 207 a GP i sądząc po opiniach w sieci o silniku 1.4 16V z Puga z perspektywy >6 lat nie żałuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiata zawsze kupowało się ceną! Bo był tani i kupujący godzili się na pewne kompromisy. Nikt nigdy > nie kupił nowego Fiata dlatego, że mu się podobał i spełniał oczekiwania! Od 30-tu lat nie > było takiego modelu na rynku. Nowa Panda jest świetna, ale brzydka, Grande i Bravo nawet nowe > to już dzisiaj złom. 500L to bardzo wygodny samochód, ale nie da się na niego patrzeć ani w > środku, ani na zewnątrz . I tutaj możesz mieć trochę racji - ludzie kupują oczami . ale ty pierdoły piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Fiat to taka motoryzacyjna Nokia, czyli kulminacja złych decyzji w krótkim czasie. > Pierwszą rzeczą to jest dyskusyjna uroda 500-tki, której pompowanie do różnych rozmiarów jest IMHO > pomysłem totalnie beznadziejnym. Dzisiaj liczy się oryginalność, a nie powtarzalność. I zapewne dlatego kilka ostatnich generacji Golfa różni się między sobą głównie kształtem zderzaków i reflektorów. Zresztą inne marki nierzadko postępuje podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Fiata zawsze kupowało się ceną! Bo był tani i kupujący godzili się na pewne kompromisy. Nikt nigdy > nie kupił nowego Fiata dlatego, że mu się podobał i spełniał oczekiwania! Bzdura. Stilo kupiłem jako nowe, bo spełniał oczekiwania co do silnika, wyglądu, chociaż nie był tani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > I zapewne dlatego kilka ostatnich generacji Golfa różni się między sobą głównie kształtem zderzaków > i reflektorów. Zresztą inne marki nierzadko postępuje podobnie. Ale linia 500-tki nie jest konserwatywna, jak w przypadku VW czy Audi. Jeśli Fiat chciałby pójść tą drogą, zrobiłby Stilo II, ale przypadek słabo sprzedającego się Stilo I skutecznie go z tego wyleczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Ale linia 500-tki nie jest konserwatywna, jak w przypadku VW czy Audi. Jeśli Fiat chciałby pójść tą > drogą, zrobiłby Stilo II, ale przypadek słabo sprzedającego się Stilo I skutecznie go z tego > wyleczył. Ale zrobił bravo, które nie miało szans na dobre wyniki bo miało tylko jedną wersję nadwoziową... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Zejdz na ziemie, wszystko sie psuje, kwiesta tylko co latwiej i taniej sie naprawia. Jasne, wszyscy uwielbiamy jeździć po serwisach, nie ważne że często, przecież lepiej zapłacić często mniej niż rzadziej więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Mój brat jest właśnie użytkownikiem GP Najpierw sam bys mucial jakies podac, bo jesli na podstawie jednego, czy nawet 10 egzemplarzy oceniasz cala serie pomiarowa to sobie na powaznie nie podyskutujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Jedne serwisy > prawie nic nie wpisuja do bazy, inne uzupelniaja nawet przy spalonej > zarowce i pozniej tworzy > sie taki ranking. Tylko jakos zawsze to na Fiata pada ten ranking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Najpierw sam bys mucial jakies podac, bo jesli na podstawie jednego, czy nawet 10 egzemplarzy > oceniasz cala serie pomiarowa to sobie na powaznie nie podyskutujemy. To może przytocz kilka obiegowych opinii (sprzed 15-20 lat a najlepiej to dotyczących pojazdów projektowanych dla PRL-u), nie mając osobiście żadnej styczności z danym samochodem czy daną marką i od razu zrobi się profesjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Tylko jakos zawsze to na Fiata pada ten ranking Bo np: wiele serwisow Toyoty w PL nie wpisuje mniejszych usterek, do koncern nauczyl sie robic pekajace alternatory, wiec gonia wloszczyzne . Moze Fiat za duzo wpisuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Bo np: wiele serwisow Toyoty w PL nie wpisuje mniejszych usterek, do koncern nauczyl sie robic > pekajace alternatory, wiec gonia wloszczyzne . Moze Fiat za duzo wpisuje dziwię się, że jeszcze ludziom się chce prowadzić te dyskusje. Jesteś zadowolony z Fiata, to jeździj i nie przekonuj innych, bo po co? Niech sobie pielęgnują swoje stereotypy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > dziwię się, że jeszcze ludziom się chce prowadzić te dyskusje. Jesteś zadowolony z Fiata, to > jeździj i nie przekonuj innych, bo po co? Niech sobie pielęgnują swoje stereotypy ja też jestem zadowolony - tyle że z takiego 22letniego. Zrobiłem nim prawie 160km w 6 lat i już parę osób z AK miało na niego chętkę ... 90% rzeczy co do niego wkłądam to moje wymysy typu np mocniejsze hamulce (na tył na wentylowanych tarczach z 43 mm zaciskami) 10% to eksploatacja - filtry olej świece nawet turbosprężarka nie chce się zepsuć... co mnie hamuje przy podnoszeniu mocy. jedyną droższą sprawą była przeróbka klimy na czynnik r-134a . No ale może mam szczęsliwy egzemplarz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Wszystko jest do sprawdzenia - 500L mimo, że według mnie nie jest urodziwy to w Europie został dobrze przyjęty - jest na pierwszym miejscu sprzedaży w swojej klasie. Jeśli chodzi o Fiata to 500L jest trzecim jego modelem pod względem sprzedaży - wyprzedza go jedynie Panda i 500-tka. Teraz kilka słów odnośnie polityki modelowej - fakt obecnie gama modeli jest żałosna, ale: - do gry wchodzi według mnie udany 500x - w przyszłym roku dołączy nowy kompakt w wersji hatchback, sedan i kombi - za dwa lata nowy crossover - będzie też nowy Freemont, który całkiem dobrze się sprzedaje - 500B - nowe auto klasy B, zamiast Punto pojawi się za rok czy dwa Gama modeli została podzielona na dwie grupy: - auta popularne: Panda, nowy kompakt, nowy crossover i Freemont - bardziej prestiżowe- cała rodzina 500-tki Fakt - w Polsce może i rodzina 500-tki słabo się sprzedaje, ale nie rynek Polski dla Fiata jest najważniejszy. Ostatnio miałem okazję widzieć naprawdę sporo 500-tek w USA czy nawet w Dubaju. Sprzedaż całej grupy FCA: Sprzedaż FCA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Gama modeli została podzielona na dwie grupy: > - auta popularne: Panda, nowy kompakt, nowy crossover i Freemont > - bardziej prestiżowe- cała rodzina 500-tki Dla mnie dziwny podział bo trudno wyżej pozycjonowac coś z rodziny 500 niz Freemonta. Np takie 500L w czym jest lepsze od Freemonta? O pozycjonowaniu nowych modeli (wreszcie!) się nie wypowiadam bo nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Dla mnie dziwny podział bo trudno wyżej pozycjonowac coś z rodziny 500 niz Freemonta. Np takie 500L > w czym jest lepsze od Freemonta? O pozycjonowaniu nowych modeli (wreszcie!) się nie wypowiadam > bo nie widziałem. Chodzi raczej o image - na rodzinie 500 Fiat wyciąga lepsze marże i takie jest założenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Chodzi raczej o image - na rodzinie 500 Fiat wyciąga lepsze marże i takie jest założenie. OK , wierze. Dla mnie jednak klasa prestiżowa u Fiata powinna mieć prestiżową stylistykę (popatrz na grupe DS u Citroena). A tutaj tego nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > OK , wierze. Dla mnie jednak klasa prestiżowa u Fiata powinna mieć prestiżową stylistykę (popatrz > na grupe DS u Citroena). A tutaj tego nie widzę. Myślę, że od tego Fiat ma Alfę, która może w końcu stanie na nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Myślę, że od tego Fiat ma Alfę, która może w końcu stanie na nogi. Daj Boże. Powinni też pomyśleć o Lancii, szczególnie w klasie kompakt, bo to co jest chociaz piękne to jednak zbyt stare żeby wydać 80 tys zł. Ale wciąż piękne, nietuzinkowe i tego oczekuje od włoskich aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Daj Boże. Powinni też pomyśleć o Lancii, szczególnie w klasie kompakt, bo to co jest chociaz piękne > to jednak zbyt stare żeby wydać 80 tys zł. Ale wciąż piękne, nietuzinkowe i tego oczekuje od > włoskich aut. Lancia została uśmiercona - zostaje tylko Ypsilon. Delta, Thema czy Voyager zostały wycofane. Być może za kilka lat marka wróci do łask, ale przez najbliższe dwa, trzy lata nic nowego się nie pokaże na rynku. Mimo wielu fanów te auta się nie sprzedawały a Fiat widzi większy potencjał w Alfie stąd taka decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Wszystko jest do sprawdzenia - 500L mimo, że według mnie nie jest urodziwy to w Europie został > dobrze przyjęty - jest na pierwszym miejscu sprzedaży w swojej klasie. Jeśli chodzi o Fiata to > 500L jest trzecim jego modelem pod względem sprzedaży - wyprzedza go jedynie Panda i 500-tka. tak ogromną mają sprzedaż że produkcja stoi > Teraz kilka słów odnośnie polityki modelowej - fakt obecnie gama modeli jest żałosna, ale: > - do gry wchodzi według mnie udany 500x to odpowiedz kto kupi 500 X mając do wyboru np skodę Yeti czy Tiguana bo znając życie znów Fiat wypali jak dzik w sosnę z ceną > - w przyszłym roku dołączy nowy kompakt w wersji hatchback, sedan i kombi o tym już się słyszy co najmniej od 3 lat i jakoś żadnych konkretów > - za dwa lata nowy crossover taaaaa -będzie nie będzie oj te włoskie obiecanki bez pokrycia - nie będzie raczej już firmy. > - będzie też nowy Freemont, który całkiem dobrze się sprzedaje Freemon to to ma tyle wspólnego z fiatem co.......PKP z TGV > - 500B - nowe auto klasy B, zamiast Punto pojawi się za rok czy dwa - hahaha - kolejne obietnice bez pokrycia włochów- za rok czy dwa nie będzie do czego wracać > Gama modeli została podzielona na dwie grupy: > - auta popularne: Panda, nowy kompakt, nowy crossover i Freemont Ta oferta to jest żadna oferta- na chwilę obecną jest tylko przestarzała 500-tka > - bardziej prestiżowe- cała rodzina 500-tki > Fakt - w Polsce może i rodzina 500-tki słabo się sprzedaje, ale nie rynek Polski dla Fiata jest > najważniejszy. W całej Europie Fiat leży i kwiczy w całych DE przez 9 miesięcy sprzedano ..14 sztuk Bravo (gdyby nie rodzime Włochy to byłaby klęska) - takie są fakty. coś w centrali sobie ubzdurali że to prestiżowa marka > Ostatnio miałem okazję widzieć naprawdę sporo 500-tek w USA czy nawet w Dubaju. no iiiii? sam widzisz została 500 tka klepana od 2007 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Fiat widzi większy potencjał w > Alfie stąd taka decyzja. tiaa - brak następcy 166 wycofanej wieki temu, brak następcy 159, stare Mito, Gulietta z chora ceną - i jak wyżej - ZERO konkretów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > W całej Europie Fiat leży i kwiczy w całych DE przez 9 miesięcy sprzedano ..14 sztuk Bravo A to nie wiesz, że już Bravo nie produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > OK , wierze. Dla mnie jednak klasa prestiżowa u Fiata powinna mieć prestiżową stylistykę (popatrz > na grupe DS u Citroena). A tutaj tego nie widzę. Fiat i prestiż - Ta marka nigdy nie była kojarzona z prestiżem oryginalnością - Klepali tanie miejskie wozidła i tego powinni się trzymać. Porównywanie w tej marki z Citroenem to lekko mówiąc nieporozumienie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > A to nie wiesz, że już Bravo nie produkują a pewnie że wiem - przestali w czerwcu - popatrz jaka była sprzedaż Golfa 6 mimo wprowadzenia nowego modelu 7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.