ppmarian Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 do 30kPLN buda 5d, kombi lub sedan, segment C warunek <7s 0-100km/h dobrze zjada LPG max 10lat nie VW i pochodne e46 330i V50 T5 9-3 Areo Impreza WRX Megan RS co jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > do 30kPLN > buda 5d, kombi lub sedan, segment C > warunek Bmw będzie najlepszym wyborem. Kup kombi, najbardziej rozwojowe😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Bmw będzie najlepszym wyborem. > Kup kombi, najbardziej rozwojowe😁 v50 mnie najbardziej kusi R5 lub WRX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > do 30kPLN > buda 5d, kombi lub sedan, segment C > warunek Megane RS chyba nie bylo kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Megane RS chyba nie bylo kombi. 5d wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 zleży czego oczekujesz od auta i co masz na myśli poprzez "szybkie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > do 30kPLN > buda 5d, kombi lub sedan, segment C > warunek Za te pieniądze nawet bym się nie zastanawiał nad niczym innym niż 330i. Będzie najstarsze, bo nawet 11-12 lat, ale tym się nie przejmuj. Ma słuszny napęd i bardzo fajny silnik, przy tym tanie części i dobrze znosi lpg. Osiągi nieporównywalne z 328i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Za te pieniądze nawet bym się nie zastanawiał nad niczym innym niż 330i. Będzie najstarsze, bo > nawet 11-12 lat, ale tym się nie przejmuj. Ma słuszny napęd i bardzo fajny silnik, przy tym > tanie części i dobrze znosi lpg. Osiągi nieporównywalne z 328i. Poza napedem nie widze przewagi bmw Szwedy maja pancerne motory a po chipie robia wiatrak z bejcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > zleży czego oczekujesz od auta i co masz na myśli poprzez "szybkie" Do okola komina na codzien + ok. 2 razy w miesiacu trasa autostrada ~500-1000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Poza napedem nie widze przewagi bmw > Szwedy maja pancerne motory a po chipie robia wiatrak z bejcy Szwed, to tylko w Volvo, bo w 9-3 siedzi Opel. Natomiast seryjne T5 i Aero 2.0T odstają zarówno w Vmax, jak i przyśpieszeniach 0-100km/h, 80-180km/h, przejazdach 0-400m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > v50 mnie najbardziej kusi R5 > lub WRX Z Subaru będzie problem. Szukając obecnego samochodu, celowałem m.in. w WRX'a kombi. Znalazłem jeden godny uwagi egzemplarz - tzn. bezwypadkowy, technicznie petarda (poza skrzynią do wymiany, podobno standard), cena bardzo przyzwoita - ale wizualnie wymagał sporego nakładu pracy i finansów. Inna sprawa, że finalnie zniechęciła mnie i wyleczyła z zakupu ...ilość miejsca w środku - a w zasadzie jej brak. Właściciel sprzedawał, bo przestał się mieścić serio. V50 miałem w firmie, co prawda w wersji 2.0D. Fajne auto na trasy, do miasta beznadziejne, przy każdym zmianie pasa, odczuwalne jest, że "przód ciągnie tył". Jakkolwiek to określić, jest to jedyny samochód w którym zauważyłem taką tendencję. Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji, sugeruję się przejechać przez zakupem, być może to indywidualne odczucie. A może by tak... Saab 9-2X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > v50 mnie najbardziej kusi R5 Faktycznie bardzo ładnie mruczy: Głos na Volvo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Faktycznie bardzo ładnie mruczy: > Właśnie mi uświadomiłeś, że będę miał problem z wyborem następnego samochodu. To co podałeś -jak dla mnie- przypomina odgłos wiercenia w ścianie szwalni ...a nie samochód > Głos na Volvo. Jeżeli wybieramy dźwiękiem, to moim zdaniem nie ma nic bardziej charakterystycznego niż boxer i nic przyjemniejszego do jazdy na co dzień niż leniwe V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Megane RS chyba nie bylo kombi. Jest GT Grandtour 2.0T - 220 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Jest GT Grandtour 2.0T - 220 KM. Ale to nie w tym budzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Ale to nie w tym budzecie i nie ma mniej niz 7s do setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > do 30kPLN > buda 5d, kombi lub sedan, segment C > warunek Jak Saab 9-3 to może Vectra C OPC lub V6T? Bliźniacze samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Jak Saab 9-3 to może Vectra C OPC lub V6T? Bliźniacze samochody. te VECTRY to dobre są? co tam się psuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > te VECTRY to dobre są? > co tam się psuje ? Generalnie po lifcie nie jest źle, o silnikach nic złego nie słyszałem. Różnie bywa z trwałością zawieszenia z tyłu, moduł CIM potrafi płatać figle (aczkolwiek po FL podobnież to wyeliminowano), panel od automatycznej klimatyzacji płata czasem figle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Jak Saab 9-3 to może Vectra C OPC lub V6T? Bliźniacze samochody. schab i vectra z ciężkim klocem V6 z przodu odpada tylko 2.0T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Z Subaru będzie problem. Szukając obecnego samochodu, celowałem m.in. w WRX'a kombi. Znalazłem > jeden godny uwagi egzemplarz - tzn. bezwypadkowy, technicznie petarda (poza skrzynią do > wymiany, podobno standard), cena bardzo przyzwoita - ale wizualnie wymagał sporego nakładu > pracy i finansów. Inna sprawa, że finalnie zniechęciła mnie i wyleczyła z zakupu ...ilość > miejsca w środku - a w zasadzie jej brak. Właściciel sprzedawał, bo przestał się mieścić > serio. > V50 miałem w firmie, co prawda w wersji 2.0D. Fajne auto na trasy, do miasta beznadziejne, przy > każdym zmianie pasa, odczuwalne jest, że "przód ciągnie tył". Jakkolwiek to określić, jest to > jedyny samochód w którym zauważyłem taką tendencję. Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji, sugeruję > się przejechać przez zakupem, być może to indywidualne odczucie. > A może by tak... Saab 9-2X \ subaru znam od podszewki takze nam wszystkie wady i zalety tego auta na autostrade slabo sie nadaje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Szwed, to tylko w Volvo, bo w 9-3 siedzi Opel. Natomiast seryjne T5 i Aero 2.0T odstają zarówno w > Vmax, jak i przyśpieszeniach 0-100km/h, 80-180km/h, przejazdach 0-400m. tak patrzac to v50 = focus co moze byc zaleta = tansze czesci BMW w/g jest mozcno pzrecenione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Za te pieniądze nawet bym się nie zastanawiał nad niczym innym niż 330i. Będzie najstarsze, bo > nawet 11-12 lat, ale tym się nie przejmuj. Ma słuszny napęd i bardzo fajny silnik, przy tym > tanie części i dobrze znosi lpg. Osiągi nieporównywalne z 328i. Kup 330 ale D, zrób program. Żadne 330i ci nie podskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Kup 330 ale D, zrób program. Żadne 330i ci nie podskoczy. Też tak uważam, nie wiem czy to kwestia odczuć czy rzeczywistych osiągów ale ilekroć jeździłem kolegi 330xi z manualem to p.. nie urywało , nawet dzwięk silnika był taki nijaki . Byłem pewny, że to jakieś 2.0i Mam wrażenie że moje 3.0 H6 (w cieższym aucie z automatem) jeździ znacznie lepiej. Za to 30d to już co innego, nawet jedno mnie objechało swego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzeci2 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Tak zdarza się, trzeba wymontować (5-10 sek) włożyć do wanienki ultradżwiękowej na 3 min i odczekać ok 10 minut aż wyschnie i po problemie i po problemie > Generalnie po lifcie nie jest źle, o silnikach nic złego nie słyszałem. Różnie bywa z trwałością > zawieszenia z tyłu, moduł CIM potrafi płatać figle (aczkolwiek po FL podobnież to > wyeliminowano), panel od automatycznej klimatyzacji płata czasem figle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > do 30kPLN > buda 5d, kombi lub sedan, segment C > warunek czy L3 z 2.0T podpada pod te warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > czy L3 z 2.0T podpada pod te warunki? Co to L3?Laguna mk.3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 e43. Czemu? Bo to BMW. Tylko tyle i aż tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > czy L3 z 2.0T podpada pod te warunki? To raczej nie jest szybkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > tak patrzac to v50 = focus > co moze byc zaleta = tansze czesci Mało co z tych części pasuje, np zawias niby ten sam, wahacz wygląda identycznie, a sworzeń w Volvo jest innej średnicy. Serwisowałem takie v50 T5 i w zasadzie nic nie pasowało od Focusa. Już go nie serwisuję, bo gość silnik zatarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Kup 330 ale D, zrób program. Żadne 330i ci nie podskoczy. Na delikatnym programie co najwyżej może się zbliżyć do osiągów 330i. Seryjne 330d po lifcie 204KM jedzie 15km/h wolniej, a od 0 do 180 ma stratę 3,5 sek. Poza tym diesel... kopie mocno, ale na chwilę. Nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Też tak uważam, nie wiem czy to kwestia odczuć czy rzeczywistych osiągów ale ilekroć jeździłem > kolegi 330xi z manualem to p.. nie urywało , nawet dzwięk silnika był taki nijaki . Byłem > pewny, że to jakieś 2.0i 330xi waży 110kg więcej, a w touringu 180kg więcej od sedana 330i. Vmax mają 10km/h mniej, 0-100 prawie sekunda różnicy, 100-180 prawie 2 sek przy 330xi sedan i prawie 3 sek przy touringu. Niby taki sam silnik, a auta jadą różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Na delikatnym programie co najwyżej może się zbliżyć do osiągów 330i. To się robi program niedelikatny. > Seryjne 330d po lifcie 204KM > jedzie 15km/h wolniej, a od 0 do 180 ma stratę 3,5 sek. Swoim przez 3 lata eksploatacji nie przekroczyłem 220. Te 220 to na moment, bo mi się coś ze źle ustawionymi światłami do tyłka przykleiło na A2. Co za różnica jaka Vmax? Wszystko powyżej 200 jest do wykorzystania teoretycznie. BTW, M57N po sofcie idzie podobno 260-270 licznikowe. > Poza tym diesel... kopie mocno, ale na chwilę. Nie dla mnie. Ogólnie się zgodzę, że diesel kopie na chwilę. Ale nie 3.0 od BMW. Ten ciągnie do odcinki naprawdę dobrze. Nieraz mi odcięło gdy się do tego auta przesiadłem i nie byłem przyzwyczajony. Wierz mi, w trasie te prawie 600Nm ciągnie jak młoda Murzynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 Bierz Schaba 2.0T chipuj i śmigaj Elastyczność jest piękna tych silników a to jest ważniejsze niż czas 0-100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 Nie wiem jak patrzyles na dane techniczne Saaba 9-3 Aero, ale nigdzie nie widze, aby wersja 2.0t miala ponizej 7s do setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Ogólnie się zgodzę, że diesel kopie na chwilę. Ale nie 3.0 od BMW. Ten ciągnie do odcinki naprawdę > dobrze. Nieraz mi odcięło gdy się do tego auta przesiadłem i nie byłem przyzwyczajony. Wierz > mi, w trasie te prawie 600Nm ciągnie jak młoda Murzynka. Zgadzam się z tym co kolega napisał powyżej.Ja mam w E46 słabsze 3,0d czyli 184kM seria i nakręca się w całym zakresie obrotów,aż pod czerwone pole co w dieslu z reguły jest ciężkie do realizacji. Po chipie to już jest przeciąg,jak masz pod nogą 600Nm,na miasto idealne,a spalanie przy butowaniu u mnie nie przekracza 10l/100km miasto.Benzynka 3,0 231kM przy takiej jeździe spali z 15-17l beny leciutko,a wrażenia subiektywne z jazdy nie będą lepsze niż przy dieslu.Rzekłbym nawet ,że przy porównaniu będzie rozczarowanie z benzynki.Jeździłem 3,0 benzynką także z manualną skrzynią biegów i cieszę się,że kupiłem diesla M57. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Zgadzam się z tym co kolega napisał powyżej.Ja mam w E46 słabsze 3,0d czyli 184kM seria i nakręca > się w całym zakresie obrotów,aż pod czerwone pole co w dieslu z reguły jest ciężkie do > realizacji. Po chipie to już jest przeciąg,jak masz pod nogą 600Nm,na miasto idealne,a > spalanie przy butowaniu u mnie nie przekracza 10l/100km miasto.Benzynka 3,0 231kM przy takiej > jeździe spali z 15-17l beny leciutko,a wrażenia subiektywne z jazdy nie będą lepsze niż przy > dieslu.Rzekłbym nawet ,że przy porównaniu będzie rozczarowanie z benzynki.Jeździłem 3,0 > benzynką także z manualną skrzynią biegów i cieszę się,że kupiłem diesla M57. bocian definitywnie odpada tak jezdzielem 330d 204KM 6MT zaczyna mi sie podobac schab 9-5 2.3T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Nie wiem jak patrzyles na dane techniczne Saaba 9-3 Aero, ale nigdzie nie widze, aby wersja 2.0t > miala ponizej 7s do setki Pewnie po porządnych chipach zejdzie do takiej granicy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > bocian definitywnie odpada > tak jezdzielem 330d 204KM 6MT > zaczyna mi sie podobac schab 9-5 2.3T W wersji aero czyli 250KM spokojnie wystarczy i bedzie Pan zadowolony. Silniki spokojnie nadają się do gazu i przy sprawdzeniu panewek przed zakupem i regularnej wymianie oleju fura nie do zabicia. Saab oczywiście ma kilka swoich bolaczek ale to jak każde auta. Ja osobiście polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > W wersji aero czyli 250KM spokojnie wystarczy i bedzie Pan zadowolony. Silniki spokojnie nadają się > do gazu i przy sprawdzeniu panewek przed zakupem i regularnej wymianie oleju fura nie do > zabicia. > Saab oczywiście ma kilka swoich bolaczek ale to jak każde auta. > Ja osobiście polecam który silnik jest bardziej pancerny 2.0 czy 2.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > który silnik jest bardziej pancerny 2.0 czy 2.3 Nie ma różnicy. 2.0 bardzo łatwo zrobić na np 210 KM a wersja aero raczej lekko nie ma jako sportowa wersja saaba Ja wychodze z założenia, że dwulitrowki są traktowane delikatnej (oczywiście nie wszystkie) dzięki czemu dłużej pożyją. Aero to też zawieszenie i hamulce więc musisz zdecydować czy zależy Ci na komfortowym do przesady podróżowaniu czy interesuje Cie bardziej sportowa charakterystyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 Wybierz to co ma 4x4. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Wybierz to co ma 4x4. ... Popieram i ja. Duża moc i napęd tylko na przód nie wróży nic dobrego. Jeździsz Subim to wiesz jak ważna jest trakcja. Wybierz albo coś z napędem na tył z ESP albo 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Wybierz to co ma 4x4. ... Na autostradzie awd czy rwd nie super potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Na autostradzie awd czy rwd nie super potrzebne To na autostradzie czy 7 czy 10 sekund do setki tez nie różnica. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Popieram i ja. Duża moc i napęd tylko na przód nie wróży nic dobrego. Jeździsz Subim to wiesz jak > ważna jest trakcja. Wybierz albo coś z napędem na tył z ESP albo 4x4. Ja mam nissana. ... spod świateł szybciej się rozpędza niż rwd czy fwd o sporo większych mocach silnikach i z wypasionymi ESP acha mowie o warunkach gdzie nawierzchnia nie jest w 100 % sucha.... wystarczy lekka wilgoć i oski stoją i kręcą kołami w miejscu... lub ich ESP poprostu przy hamowuja koła czyli zdejmują moc z koła. ... a takich warunków w normalnym użytkowaniu jest ponad połowa czasu gdy się jeździ. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Ja mam nissana. ... spod świateł szybciej się rozpędza niż rwd czy fwd o sporo większych mocach > silnikach i z wypasionymi ESP > acha mowie o warunkach gdzie nawierzchnia nie jest w 100 % sucha.... wystarczy lekka wilgoć i oski piszesz o Xtrailu ? Ile ma do setki ? IMO musi być dobrze ślisko, żebyś ruszył szybciej, niż np kompakt o podobnej mocy, a 140KM kompakt potrafi mieć spokojnie poniżej 9s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > To na autostradzie czy 7 czy 10 sekund do setki tez nie różnica. ... Najczesciej te 7s przeklada sie na czas np 120-180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Najczesciej te 7s przeklada sie na czas np 120-180 Tu bym polemizowal, zeby osiagnac 7s do setki wystarczy bardzo lekki samochod z niewielka moca, tak zeby wychodzil stosunek masy do mocy ok 7kg/KM, a to wcale nie gwarantuje super przyspieszenia 120-180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > zaczyna mi sie podobac schab 9-5 2.3T skoro zaczyna podobac Ci sie schab, to moze rozwaz tez volvo s60 2.3 T5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.