nunu7 Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 Cześć koledzy. Dawno mnie tu nie było, ale w czasach mojej codziennej bytnosci na AK czesto zdobywałem potrzebne mi informacje wiec spróbuje i tym razem. Otóz chce sie pozbyc mojej almery n16 i na jej miejsce szukam czegos z okolic ~2010 roku wielkoscia przypominajacego almere, raczej hatchbacka z w miare prostym i bezproblemowym silnikiem diesla (najlepiej jeszcze bez dwumasy i dpf) sa jeszcze takie auta, czy raczej "takie rzeczy tylko w erze"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Cześć koledzy. > Dawno mnie tu nie było, ale w czasach mojej codziennej bytnosci na AK czesto zdobywałem potrzebne > mi informacje wiec spróbuje i tym razem. > Otóz chce sie pozbyc mojej almery n16 i na jej miejsce szukam czegos z okolic ~2010 roku wielkoscia > przypominajacego almere, raczej hatchbacka z w miare prostym i bezproblemowym silnikiem diesla > (najlepiej jeszcze bez dwumasy i dpf) > sa jeszcze takie auta, czy raczej "takie rzeczy tylko w erze"? 1.6 hdi w wersji 90KM powinny byc jeszcze bez DPFa a DKZ chyba nigdy nie mialy. Zerknij na C4 czy P308, ewentualnie Forda Focusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > 1.6 hdi w wersji 90KM powinny byc jeszcze bez DPFa a DKZ chyba nigdy nie mialy. > Zerknij na C4 czy P308, ewentualnie Forda Focusa. Nie dam głowy, ale w Focusie chyba DKZ występowało... trza po vin sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Otóz chce sie pozbyc mojej almery n16 i na jej miejsce szukam czegos z okolic ~2010 roku wielkoscia > przypominajacego almere, raczej hatchbacka z w miare prostym i bezproblemowym silnikiem diesla > (najlepiej jeszcze bez dwumasy i dpf) Toyota Auris 1,4 D4-D. dranio > sa jeszcze takie auta, czy raczej "takie rzeczy tylko w erze"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Toyota Auris 1,4 D4-D. Potwierdzam. Dodatowym plusem jest napęd rozrządu przenoszony łańcuchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Toyota Auris 1,4 D4-D. Si, si.. silniczek zacny. Nie jest domonem przyśpieszeń, ale napędza fajnie, jest bezproblemowy i przynajmniej mi nie brał oleju.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobak Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Nie dam głowy, ale w Focusie chyba DKZ występowało... trza po vin sprawdzać. Z tego co się orientuję to w każdym Focusie DKZ było. Ja w tym silniku mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > 1.6 hdi w wersji 90KM powinny byc jeszcze bez DPFa a DKZ chyba nigdy nie mialy. Ale bezproblemowy to on raczej nie jest - smarowanie turbiny. Ponoć 1.5-1.6 crdi... Ale, bezproblemowych diesli już nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Civic 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Jeśli diesel może być bezproblemowy to Fiat/AR/Lancia MJTD. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Jeśli diesel może być bezproblemowy to Fiat/AR/Lancia MJTD. > Pozdrawiam BAS Klapy, EGR i cos tam jeszcze . Najbardziej bezproblemowy bedzie 1.6 kily bez dpf bez dwu masy na lancuchu. Ale trzeba starszego kupic bo w 2010 juz dpf byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 2.0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Klapy, Temat klap skończył się w momencie zastąpienia metalowego kolektora plastikowym czyli gdzieś w okolicach 2007/2008. We wrześniu 2008 na 100% był już plastikowy. > EGR To w każdym dieslu jeżdżącym po mieście. W MJTD jest to dobrze rozpracowane i szybkie do zrobienia raz na zawsze. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Temat klap skończył się w momencie zastąpienia metalowego kolektora plastikowym czyli gdzieś w > okolicach 2007/2008. We wrześniu 2008 na 100% był już plastikowy. > To w każdym dieslu jeżdżącym po mieście. W MJTD jest to dobrze rozpracowane i szybkie do zrobienia > raz na zawsze. > Pozdrawiam BAS jeżeli coś przy silniku trzeba "robić", to nie jest już bezproblemowy. Podobnie pewnie jak turbo ze zmienną geometrią. Nie można za bardzo zamulać, bo się zapiecze, lepiej mieć cięższą nogę. Bezproblemowy silnik to taki, przy którym nic nie trzeba robić poza serwisem typu wymiana oleju, na nic nie trzeba uważać, można jeździć jak emeryt jeśli ma się taką ochotę, albo wręcz przeciwnie i w żadnym wypadku nic się nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > jeżeli coś przy silniku trzeba "robić", to nie jest już bezproblemowy. Podobnie pewnie jak turbo ze > zmienną geometrią. Nie można za bardzo zamulać, bo się zapiecze, lepiej mieć cięższą nogę. > Bezproblemowy silnik to taki, przy którym nic nie trzeba robić poza serwisem typu wymiana > oleju, na nic nie trzeba uważać, można jeździć jak emeryt jeśli ma się taką ochotę, albo wręcz > przeciwnie i w żadnym wypadku nic się nie stanie Czy turbo czy EGR to bez znaczenia bo oba problemy występują w każdym dieslu w tego okresu. Zwyczajnie te silniki nie były projektowane do jazdy po mieście na krótkich odcinkach i tyle. Nie chcesz mieć problemów z EGR to jeździj głównie po autostradach, jak będziesz jeździł do pracy, tak jak ja, 7km w jedną stronę do tego powrót w korkach to będzie się zapychał EGR i tyle. Z różnych względów jeżdżę LPG i jest to optymalne rozwiązanie dla mnie, chociaż co weekend robię 2x (100km+50km innymi trasami) autostradą i przydałby się silnik, który przy przelotowej na A1 ma 2krpm a nie 4,5krpm, ale... Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > jeżeli coś przy silniku trzeba "robić", to nie jest już bezproblemowy. Kolega na kąciku Opla ładnie wypisał, ile kosztowała go przyjemność posiadania Zafiry z silnikiem 1.9 CDTI i jaki to on był bezproblemowy Ale jak mówicie, że on taki super to ja wysiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Si, si.. silniczek zacny. Nie jest domonem przyśpieszeń, ale napędza fajnie, jest bezproblemowy i > przynajmniej mi nie brał oleju.. U mnie brał trochę oleju i po 145 000 km padła uszczelka pod głowicą. Ktoś musiał go wcześniej przegrzać - auto było sprowadzone - Niemiec nie płakał jak sprzedawał Poza tym Yaris do ponad 200 000 km jeździł bez uwag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Kolega na kąciku Opla ładnie wypisał, ile kosztowała go przyjemność posiadania Zafiry z silnikiem > 1.9 CDTI i jaki to on był bezproblemowy Ale jak mówicie, że on taki super to ja wysiadam. Bezproblemowy to on nie jest, ale jest dość tani w naprawach i nie ma poważnych wad konstrukcyjnych. Niestety, ale po 2010 nie ma co liczyć na absolutnie bezproblemowe diesle, ewentualnie szukać 1.6HDI 75/90KM, ale nawet te mają już DPFa. Ogólnie należy wykluczyć diesle ze zmienną geometrią (która wymaga odpowiedniego stylu jazdy - korzystanie z pelnego zakresu obrotów - bo inaczej się zapieka). DPF do przebiegu ok. 200tys i dystansach większych niż 10km nie powinien powodować problemów (przynajmniej fiatowski - przez ponad 2lata jeździłem takim praktycznie tylko po mieście). EGR... no cóż w 1.9jtd najczęściej to on "bruździ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > jeżeli coś przy silniku trzeba "robić", to nie jest już bezproblemowy. Podobnie pewnie jak turbo ze > zmienną geometrią. Nie można za bardzo zamulać, bo się zapiecze, lepiej mieć cięższą nogę. > Bezproblemowy silnik to taki, przy którym nic nie trzeba robić poza serwisem typu wymiana > oleju, na nic nie trzeba uważać, można jeździć jak emeryt jeśli ma się taką ochotę, albo wręcz > przeciwnie i w żadnym wypadku nic się nie stanie Pozostaje napisać do Mercedesa, żeby z części z najgłębszych czeluści magazynów, poskładali nowe W123 200D - sprzedadzą je drożej niż C63 AMG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Pozostaje napisać do Mercedesa, żeby z części z najgłębszych czeluści magazynów, poskładali nowe > W123 200D - sprzedadzą je drożej niż C63 AMG. wystarczy nie kupować diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Pozostaje napisać do Mercedesa, żeby z części z najgłębszych czeluści magazynów, poskładali nowe > W123 200D - sprzedadzą je drożej niż C63 AMG. Ale wiesz, jaką on miał prędkość maksymalną? Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicach 30 s też jakoś wygląda blado. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ale wiesz, jaką on miał prędkość maksymalną? > Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicach 30 s też jakoś wygląda blado. > dranio była fajna 3L z turbo która odpychała się nieco lepiej tylko jak to zmieścić w obecnych kompaktach ujeżdżałem chwilę 1.6HDI 90KM - imo fajny i bezproblemowy silnik zdawałem przy 140kkm i nic w silniku nie było robione (choć to żaden przebieg) dobre opinie mają też 1.9TDI na pompie, ale ich w 2010 chyba już nie wkładali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ale wiesz, jaką on miał prędkość maksymalną? > Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicach 30 s też jakoś wygląda blado. > dranio Miało być bezproblemowo... o osiągach nie było mowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Kolega na kąciku Opla ładnie wypisał, ile kosztowała go przyjemność posiadania Zafiry z silnikiem > 1.9 CDTI i jaki to on był bezproblemowy Ale jak mówicie, że on taki super to ja wysiadam. moj kolega z vectra 1.9cdti ma jakies 180kkm na liczniku-wymienil EGR,DPF,2 wtryski,DKZ i cos tam jeszcze sprezyn w zawieszeniu juz nie liczy w sumie czysta eksploatacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ale bezproblemowy to on raczej nie jest - smarowanie turbiny. Ciężko mi sobie wyobrazić trafienie na egzemplarz z tym problemem. Chyba już każdy usunął tę usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > moj kolega z vectra 1.9cdti ma jakies 180kkm na liczniku-wymienil EGR,DPF,2 wtryski,DKZ i cos tam > jeszcze sprezyn w zawieszeniu juz nie liczy w sumie czysta eksploatacja 1.9CDTI ASTRA H 2008 kupiony z nalotem 90 000km jako młode auto dziś ma 190 000 I? Rozrząd razy dwa, łożysko alternaroa, filtry oleje (kilka razy bo co 10 000km) i miesiac temu świece i oring przy pompie, bo się zapowietrzał (stary jakiś sztywny się zrobił) do tego tarcze i klocki raz i teraz wypadało by dobić klimę bo chłodzi ale nie najlepiej i wahacz jeest do wymiany bo tuleja się wybiła.... Jakiś popsuty chyba ten samochód jak się nie chce nic innego psuć...?! Wy piszecie o jakiś klapach, egieerach, wtryskach, turbo... a tu nic... Noszę się z zamiarem kupna tego auta... normalnie aż się boję że kupię zepsutego (auto rodziców tak nawiasem mówiąc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ale wiesz, jaką on miał prędkość maksymalną? > Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicach 30 s też jakoś wygląda blado. > dranio albo rybki albo akwarium albo mamy bezproblemowe albo szybkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ale wiesz, jaką on miał prędkość maksymalną? > Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicach 30 s też jakoś wygląda blado. 200D to przegięcie ale 240D z automatem do dzisiejszego miasta z fotoradarami, korkami etc to byłby bardzo przyjemny wóz, byle klime miał i ja mogę jeździć i do końca życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 W przypadku diesla szedłbym w stronę popularności -> 1.4 Toyoty, 1.6 HDI, 2.0 HDI, 2.0 TDI CR, 1.9 JTDm - to każdy mechanik ogarnia. Nie nastawiałbym się na bezproblemowego diesla w aucie 5-6 letnim.Coś tam trzeba będzie zrobić - lepiej żeby było łatwo znaleźć kogoś kto zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Wy piszecie o jakiś klapach, egieerach, wtryskach, turbo... a tu nic... > Noszę się z zamiarem kupna tego auta... normalnie aż się boję że kupię zepsutego No to dla Ciebie zostanie DKZ+M32. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > 200D to przegięcie ale 240D z automatem do dzisiejszego miasta z fotoradarami, korkami etc to byłby > bardzo przyjemny wóz, byle klime miał i ja mogę jeździć i do końca życia Parkowanie na zatłoczonych parkingach to pewnie sama przyjemność. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Parkowanie na zatłoczonych parkingach to pewnie sama przyjemność. > dranio Bez przesady, u nas to nie Wlochy, ze trzeba sie wciskac w kazda dziure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Bez przesady, u nas to nie Wlochy, ze trzeba sie wciskac w kazda dziure Zapraszam do mnie pod robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > No to dla Ciebie zostanie DKZ+M32. Powodzenia spoko... DKZ? a so to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > 1.9CDTI ASTRA H 2008 > kupiony z nalotem 90 000km jako młode auto > dziś ma 190 000 > I? > Rozrząd razy dwa, łożysko alternaroa, filtry oleje (kilka razy bo co 10 000km) i miesiac temu > świece i oring przy pompie, bo się zapowietrzał (stary jakiś sztywny się zrobił) > do tego tarcze i klocki raz i teraz wypadało by dobić klimę bo chłodzi ale nie najlepiej i wahacz > jeest do wymiany bo tuleja się wybiła.... > Jakiś popsuty chyba ten samochód jak się nie chce nic innego psuć...?! > Wy piszecie o jakiś klapach, egieerach, wtryskach, turbo... a tu nic... > Noszę się z zamiarem kupna tego auta... normalnie aż się boję że kupię zepsutego > (auto rodziców tak nawiasem mówiąc) to dla kontrastu: Vectra C 1.9 CDTI 150KM. Do 200 tys. km psuło się wszystko co mogło związsane z silnikiem: turbo, wtryski,dwumas,egr. Do tego mnóstwo innych rzeczy: ciągle jakiś czujniczek, zaworek, nawet mechanizm podnoszenia klapy bagażnika się zepsuł, elektronika wariowała. Ogólnie cały samochód to porażka, a z dieslem podwójna. Jedyna rzecz nie ruszana i nie sprawiająca problemów to był chyba jak na ironię DPF Dla właścicieli tego złomu dzień jego sprzedaży był jednym ze szczęśliwyszych w życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Kupione nowe czy używane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Parkowanie na zatłoczonych parkingach to pewnie sama przyjemność. > dranio bardzo dobry promień skrętu, podobnie jak np Volvem 960 nieraz wjade w ciaśniejsza dziurę niż małym FWD badziewiem baby zresztą dzień w dzień jeżdżę dużymi samochodami po centrum Krakowa i żyję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Temat klap skończył się w momencie zastąpienia metalowego kolektora plastikowym czyli gdzieś w > okolicach 2007/2008. We wrześniu 2008 na 100% był już plastikowy. Jesteś pewien, bo podobno w plastikowym klapki potrafią się urwać i namieszać w silniku. Przynajmniej na alfaholikach się tym "chwalą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > spoko... > DKZ? a so to? Nie masz google? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Kupione nowe czy używane używane. Wiem do czego zmierzasz, możesz mieć rację, chociaż samochód był sprawdzony także przez ludzi obeznanych, miał wszystkie papiery i wyglądał na uczciwy. Ale znam też inną Vectrę C od nowości. Z silnikiem 1.8 benzyna i też były z nią ciągłe problemy od nowości. Np. padło sprzęgło przy około 50 tys. km przebiegu, a właściciel jeżdżący normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Zapraszam do mnie pod robotę jakoś daje radę zobaczysz czym niedługo tam przyjadę zresztą 4,4m Bravo to też taki król parkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > jakoś daje radę zobaczysz czym niedługo tam przyjadę > zresztą 4,4m Bravo to też taki król parkowania najlepiej mi się parkowało matizem i bardzo miło go wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > najlepiej mi się parkowało matizem i bardzo miło go wspominam podejrzewam że najlepiej to się będzie parkowało tym nowym Twingo co ma silnik z tyłu Przemyśl go! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Jeśli diesel może być bezproblemowy to Fiat/AR/Lancia MJTD. > Pozdrawiam BAS o tych 1.6 105 i 120 jest bardzo cicho nie psuja sie w ogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > używane. Wiem do czego zmierzasz, możesz mieć rację, chociaż samochód był sprawdzony także przez > ludzi obeznanych, miał wszystkie papiery i wyglądał na uczciwy. > Ale znam też inną Vectrę C od nowości. Z silnikiem 1.8 benzyna i też były z nią ciągłe problemy od > nowości. Np. padło sprzęgło przy około 50 tys. km przebiegu, a właściciel jeżdżący normalnie. Znaczy ja opla nie bronię bo wiem co do insignia Ale mimo wszystko - wiadomo jak siętrafi tak się ma. Czasem się kupi niby pancerny silnik a wychodzą różne nie miłe rzeczy w trakcie esploatacji bo np poprzedni właściciel wymieniał olej co 40 tysięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Potwierdzam. Dodatowym plusem jest napęd rozrządu przenoszony łańcuchem. Jaki jest symbol tego silnika? Czy on też występował w Yarisie? Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Z 2010 to bez DPF można poszukać Focusa 1.8 TDCi, jak zmieniałem samochód to taki mi proponowano. Dwumasę ma, ale bez dwumasy to raczej ciężko będzie z dieslem z 2010. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Z 2010 to bez DPF można poszukać Focusa 1.8 TDCi, jak zmieniałem samochód to taki mi proponowano. A mnie proponowano kiedyś zakup Signuma V6 3.0 CDTI. I tez nie miał DPFa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Jeśli diesel może być bezproblemowy to Fiat/AR/Lancia MJTD. > Pozdrawiam BAS ależ mi sie temat rozwinał. apropos diesli od fiata, brat ma zafire z 1,9cdti i przyznam szczerze, nie chciałym miec nic wspolngo z tym autem. egra juz 2 razy regenerował, dpf chyba zdecyduje sie na wyciecie bo mimo czyszczenia za spore pieniadze w serwisie znów sie wypala za czesto (a tras wcale nei robi krotkich, bo do pracy ma 30k w jedna strone i to albo poza miasm albo obwodnica. dwumas przy wyłaczaniu silnika zaczyna klekotac jak wściekły... to nie dla mnie. znalazłem fajne z wygladu c4 z 1,6hdi 90KM w okolicy, jutro chyba pojade ogladac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > W przypadku diesla szedłbym w stronę popularności - > Nie nastawiałbym się na bezproblemowego diesla w aucie 5-6 letnim.Coś tam trzeba będzie zrobić - > lepiej żeby było łatwo znaleźć kogoś kto zrobi Żadne z powyższych Sami stali bywalcy warsztatu 1,6hdi/tdci to jest konkret parch Jak juz to 2,2 hondy, 2,0 hdi po 11 lub cdi mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.