Skocz do zawartości

Kompakt do 16 tys. z rocznika 2008+


Amadi90

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje:

- samochodu klasy C w kwocie 16 tys. zł (kwota na zakup)

- diesel

- 4/5 drzwiowy 

- rocznik 2008 lub nowszy

 

Głównie będę jeździł po mieście, pewnie z 5 tys. km miesięcznie. Na razie mam jeden typ i jest to Astra H tylko zastanawiam się czy w tej kwocie kupię jakiś sensowny egzemplarz, nie potrzebuję superwyposażenia, ani bardzo mocnego silnika, bardziej zależy mi na bezawaryjności. Które silniki brać pod uwagę - 1.3, 1.7 czy 1.9 i z jaką mocą ?

 

Za rady w stylu dołóż 4 tys. i kup x dziekuję. Wtedy bym napisał, że poszukuję samochodu do 20 tys.

Z takimi założeniami to bym szukał Chevroleta Lacetti/Nubira 2.0 TDCI. Z zakładanego budżetu zostanie ok 4-5 tyś a są to naprawdę dobre i nie doceniane auta z tanim serwisem i nie lubiące się psuć. A można wyrwać za te 10-13 tyś z tego rocznika w wersji Platinum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ślędzę cały czas wasze propozycje, jak uda się coś kupić to pewnie tutaj to podumuję. Ktoś tu wymienił jeszcze Fiata Cromę - w sumie ciekawa propozycja, ale nie powinna być w sumie nawet droższa od Bravo? No i trochę większe auto, więc wydaje mi się, że może już wiecej palić.

Croma to taka trochę egzotyka stąd niskie ceny jak z Chevroletem.

Auto bardzo fajne, mechanicznie Vectra C więc jakiekolwiek awarie tanie i proste do naprawy. A napraw jak zadbany egzemplarz to wiele nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje:

- samochodu klasy C w kwocie 16 tys. zł (kwota na zakup)

- diesel

- 4/5 drzwiowy 

- rocznik 2008 lub nowszy

 

Głównie będę jeździł po mieście, pewnie z 5 tys. km miesięcznie. Na razie mam jeden typ i jest to Astra H tylko zastanawiam się czy w tej kwocie kupię jakiś sensowny egzemplarz, nie potrzebuję superwyposażenia, ani bardzo mocnego silnika, bardziej zależy mi na bezawaryjności. Które silniki brać pod uwagę - 1.3, 1.7 czy 1.9 i z jaką mocą ?

 

Za rady w stylu dołóż 4 tys. i kup x dziekuję. Wtedy bym napisał, że poszukuję samochodu do 20 tys.

Za tą kasę cokolwiek kompaktowego z tych roczników będzie ulepem - minimum 20 tyś plus pakiet startowy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tą kasę cokolwiek kompaktowego z tych roczników będzie ulepem - minimum 20 tyś plus pakiet startowy.

Jak kupi i sie przekona to sam uwierzy... ja pol roku szukalem auta i wlasnie w kwocie okolo 20-25kzl i bylem ogladac Astry 3 z 2006/7r z bogatym wyposazeniem to tak do 16-17kzl to byly male zlomy naprawde godne to cos kolo 20kzl... ale ja mu zycze powodzenia czasem ktos potrzebuje gotowki na gwalt i sprzedaje auto po cenie duzo nizszej.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 ja mu zycze powodzenia czasem ktos potrzebuje gotowki na gwalt i sprzedaje auto po cenie duzo nizszej.

 

 

dokładnie tak jest. kuzyn kupił miesiąc temu astre 3 z 2008 za 18 tys.  z nalotem 90tys. kolesiowi sie zmarło, a żona nie ma prawka, więc chciała się szybko pozbyc

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jest. kuzyn kupił miesiąc temu astre 3 z 2008 za 18 tys.  z nalotem 90tys. kolesiowi sie zmarło, a żona nie ma prawka, więc chciała się szybko pozbyc

imo  bardziej : zona  nie  wpisana  w  DR i  musiała  sie  szybko  pozbyć  :smirk: 

tak  czy  inaczej  propozycja  lacetti  juz  była  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jest. kuzyn kupił miesiąc temu astre 3 z 2008 za 18 tys. z nalotem 90tys. kolesiowi sie zmarło, a żona nie ma prawka, więc chciała się szybko pozbyc

Ale jak wiemy to sa wyjatki.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupi i sie przekona to sam uwierzy... ja pol roku szukalem auta i wlasnie w kwocie okolo 20-25kzl i bylem ogladac Astry 3 z 2006/7r z bogatym wyposazeniem to tak do 16-17kzl to byly male zlomy naprawde godne to cos kolo 20kzl... ale ja mu zycze powodzenia czasem ktos potrzebuje gotowki na gwalt i sprzedaje auto po cenie duzo nizszej.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Za 20kpln to kolega kupił rok temu Focusa z bogatym wyposażeniem a ja za 10kpln kupiłem Crome 2005r.

Oba auta potrzebowały pakietu 2 kpln i jeżdżą bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko sie cieszyc. A croma z jakim silnikiem a focus ktory rok?

Focus 1.8 z 2010

Croma 1.9 120 KM

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Hmmm ciezko mi uwierzyc ze za dyche kupiles crome z tego roku ale moze byla uszkodzona lekko.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie była wcześniej po dzwonie, czy po prostu nie sprawdzałeś ?

Focus tez dziwnie tani

Bezwypadkowa. Wymieniony był zderzak po przestawieniu betonowej donicy. I przed sprzedażą obcierka przy zmianie pasa. Kupiona od firmy przed końcem polisy, wystawiona pierwotnie za 14, z powodu braku zainteresowania obniżona na 11.

Focus sprzedawał się w cenie rynkowej przez ok 8 miesięcy, z wywoławczej 28 skonczylo się 20 na 2 dni przed wylotem właściciela do UK na zmywak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale co kolega tu linkuje? trupy po prawie 300tys, ostatnia to juz w ogole do blacharza na plac. Założe się że żadna nie jest od "1 własciciela"

Co to miało udowodnić? że za 15tys sie da kupić fajnego Ceeda ? Bo udowodniło coś odwrotnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co kolega tu linkuje? trupy po prawie 300tys, ostatnia to juz w ogole do blacharza na plac. Założe się że żadna nie jest od "1 własciciela"

Co to miało udowodnić? że za 15tys sie da kupić fajnego Ceeda ? Bo udowodniło coś odwrotnego.

 

No i zatoczyliśmy koło przebiegu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Croma to taka trochę egzotyka stąd niskie ceny jak z Chevroletem.

Auto bardzo fajne, mechanicznie Vectra C więc jakiekolwiek awarie tanie i proste do naprawy. A napraw jak zadbany egzemplarz to wiele nie będzie

To będzie trochę OT i może tylko jakiś przypadek, ale spośród wszystkich znajomych jakich znam najwięcej kasy w naprawy władował jeden kolega do Vectry C właśnie.

Tylko że do diesla (1.9 fiatowski) akurat robił i sprzęgło/dwumasę i turbinę a oprócz tego parę innych rzeczy typu zamek bagażnika, wentylator nawiewów itp. itd...

W każdym razie sumarycznie kwota 5-cyfrowa w przeciągu 1.5 roku.

Auto kupione z dokupioną gwarancją jako chyba 6-letnie, bo od dealera Opla z placu z używanymi, zadbane i pierwsze 2 lata faktycznie miał bez przygód.

No a potem :facepalm:

Ale wiadomo... diesel... Miało być tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale sprzęgło, turbinka to są elementy, których wymiany można się spodziewać w używanym aucie.

Po prostu ktoś wyjeździł resurs i trafiło po kieszeni następnego właściciela.

Życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie trochę OT i może tylko jakiś przypadek, ale spośród wszystkich znajomych jakich znam najwięcej kasy w naprawy władował jeden kolega do Vectry C właśnie.

Tylko że do diesla (1.9 fiatowski) akurat robił i sprzęgło/dwumasę i turbinę a oprócz tego parę innych rzeczy typu zamek bagażnika, wentylator nawiewów itp. itd...

W każdym razie sumarycznie kwota 5-cyfrowa w przeciągu 1.5 roku.

Auto kupione z dokupioną gwarancją jako chyba 6-letnie, bo od dealera Opla z placu z używanymi, zadbane i pierwsze 2 lata faktycznie miał bez przygód.

No a potem :facepalm:

Ale wiadomo... diesel... Miało być tanio.

A co jest dziwnego w wymianie sprzęgła i dwumasy? To się nie ma prawa popsuć czy jak? Turbinę można zajechać w 50 tys. jak ktoś się postara albo i mniej. Poza tym te 3 rzeczy dają sumę max 5000 pln za części, to gdzie reszta kwoty?  :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W focusach kombi możesz sił próbować jak nie boisz się przebiegu +220-250 tys, a widzę, że nie. W nich jest spory wybór bo to auto flotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silniki Forda to studnia bez dna jak padną wtryski czy pompa wtryskowa hihi dlatego one są dużo tańsze niż 1,6 i 2,0 HDI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki Forda to studnia bez dna jak padną wtryski czy pompa wtryskowa hihi dlatego one są dużo tańsze niż 1,6 i 2,0 HDI :)

 

Pomijając silnik 1.6, to zarówno 1.8 jak i Wasze ukochane bezawaryjne 2.0 HDI mają system Siemensa z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pomijając silnik 1.6, to zarówno 1.8 jak i Wasze ukochane bezawaryjne 2.0 HDI mają system Siemensa z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami. 

 

I jaki z tego morał?Jak to spokojnie 300-400 nawet do 0,5 mln robi bezawaryjnie jak się nie dotknie tego żaden specjalista od ulepszania paliw lub jeżdżenia na byle czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jaki z tego morał?Jak to spokojnie 300-400 nawet do 0,5 mln robi bezawaryjnie jak się nie dotknie tego żaden specjalista od ulepszania paliw lub jeżdżenia na byle czym.

Moral taki, że straszenie drogim osprzętem w 1.8 TDCI jest w porównaniu do 2.0 jest z d... wzięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moral taki, że straszenie drogim osprzętem w 1.8 TDCI jest w porównaniu do 2.0 jest z d... wzięte.

 

W ogóle straszenie w nowoczesnym dieslu wszystkimi możliwymi usterkami to poroniony pomysł i należy udać się albo do lekarza albo do rowerowego po rower. Przeciętnie Polak jeździ 10-20 tys rocznie i co 2-3 lata zmienia auto, trzeba naprawdę mieć trupa na starcie by wpakować w niego w parę poważnych napraw, a usterki-no cóż zdarzają się i nie zawsze jest tanio, ale mamy za to na co dzień umiarkowane spalanie i dobry moment obr niedostępny w silnikach benzynowych. Coś za coś i myślę, że 80-90% ludzi decydujących się na diesla zdaje sobie z tego sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co kolega tu linkuje? trupy po prawie 300tys, ostatnia to juz w ogole do blacharza na plac. Założe się że żadna nie jest od "1 własciciela"

Co to miało udowodnić? że za 15tys sie da kupić fajnego Ceeda ? Bo udowodniło coś odwrotnego.

To cofnietego kupić i się cieszyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Które silniki brać pod uwagę - 1.3, 1.7 czy 1.9 i z jaką mocą ?

Najlepiej 1.9, bardzo polecane fiatowskie diesle

http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-sprzedam-opla-astre-iii-1-9-cdti-kombi-2008r-bezwypadkowy-ID6yk2WB.html

Popatrzyłbym też na focusy z dieslami 1.6 (konstrukcja francuska polecana)

http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-1-6d-110ps-salon-pl-ID6ygRKh.html

 

No i naważniejszy wół roboczy tani w naprawach, wytrzymały Octavia I tour TDI 1.9

http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-tour1-9-tdisalon-polskalift-ID6ygO5B.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo polecam 1.6 tdci, a w szczególności takiego z dpf ;]

 

Nadal nie widzę tutaj problemu

http://usuwanie-dpf-fap.pl/filtr-czastek-stalych-ford/usuwanie-fap-ford-focus-ii-1-6-tdci-109-km/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjedź takim autem za granicę, a po dwa niech Ci sprawdza normę spalin, a po 3 jak Cię nie stać ma auto z dpf yo go nie kupuj

A właśnie mam pytanie, co takiego dzieje się z DPF w fordzie? Są problematyczne? Jeżdżę 1,6 HDI z DPF-em i w ogóle nie odczuwam, że go mam. Nawet nie wiem, kiedy się wypala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przebieg? Mój przy 150 kkm bul juz w kiepskim stanie. Powinien zostać wymieniony przy przebiegu 120kkm. Może nie masz swiadomisci, że się wypala?

235 tys. km. i w historii serwisowej nie ma nic o jego wymianie. Nie ma żadnej kontrolki dpf, a podczas jazdy zwyczajnie nie odczuwam różnicy więc nie wiem, kiedy się wypala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 tys. km. i w historii serwisowej nie ma nic o jego wymianie. Nie ma żadnej kontrolki dpf, a podczas jazdy zwyczajnie nie odczuwam różnicy więc nie wiem, kiedy się wypala.

O w mordę. Masz auto od nowości? Może jyz filtra w ogóle w nim nie masz? Rurę wydechowà w środku masz czysta czy czarna? Focus nie ma żadnej kontrolki od dpf. Wypalanie dpf można poznać po pracy wentylatorów silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupione rok temu, ale jeździ w Danii, a tu nikt chyba nie wycina i bez filtra przeglądu nie przejdzie. W citroenie też nie ma kontrolki i niektórzy podpinają kontrolkę pod ogrzewanie szyby, bo też się włącza podczas wypalania dpf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.