Skocz do zawartości

Nastepne usprawnienie VW: DFP idzie do silnikow benzynowych od 2017 w EU ...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Volkswagen Group oglosila ze bedzie wyposazac auta benzynowe w filtr czastek (particulate filters) 8]

 

Na pierwszy ogien - beta testerzy idzie EU. :hehe:

 

image.jpg

 

 

Az zacytuje: 'Achtung! Achtung! mein_smiley.gifmein_smiley.gif

 

 

'Jako ze VAG dba o srodowisko' - to musi byc najlepsze zdanie po Dieselgate ;l'od 2017 roku wszyskie silniki z wtryskiem bezposrednim - TSI i TFSI beda wyposazone krok po kroku w PPF (Petrol Particulate Filter). Emisja smogu zostanie ograniczona do 90%'

 

'Do 2022, liczba aut z Volkswagen Groupo wyposazaonych w ta technologie moze osiagnac 7mil sztuk rocznie.

 

Proces rozpocznie sie w 06/2017 (w EU) z  silnikem 1.4-litre TSI w nowym Volkswagen Tiguan i 2.0 TFSI w Audi A5. Implementacja bedzie kontunuowana do innych pojemnosci silnikow i modeli stopniowo'

 

 

Co ja moge powiedziec - POWODZENIA :hehe:

 

Chyba Tesla wybra ta wojne ....

 

Opinie?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ktoryms tam numerze Polityki - taka gazeta dla wyksztalciuchow i przeciwnikow PIS przeczytalem, ze silniki z wtryskiem bezposrednim emituja sporo szkodliwych substancji. Bylo to dosc dawno wiec nie potrafie okreslic co to dokadnie bylo. Generalnie jesli to bedzie dzialac tak jak w dieselu to powodzenia z tym DPF. 

 

Mam hultaja i20 wypozyczonego na 9 miesiecy, jezdzie tylko po miescie i raz w miesiacu w trase. DPF wypala sie 2 krotnie na jedno tankowanie - poznaje po tym, ze wylacza sie stop start. Nigdy nie czekam az sie skonczy (nie ma o tym w instrukcji) o tym stop start sam wywnioskowalem. Jezdze w miare dynamicznie jak kiedys wloklem sie zeby zoabczyc jak malo spali wypalal sie 3 razy...

 

Jest na tyle debilnym systemem, ze po podrozy 130km zalacza sie przy dojedzie na miejsce  i co mam robic? Wracac? Krazyc po okolicznych ulicach? Narazie auto ma 4 miesiace i nic sie nie dzieje co bedzie za 3 lata? Nie wiem? Ciezko powiedziec. Dla pierwszego wlasciciela na gwarancji raczej bedzie dzialac.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen Group oglosila ze bedzie wyposazac auta benzynowe w filtr czastek (particulate filters) 8]

 

Opinie?

 

Przecież to było wiadomo od dawna... Bezpośredni wtrysk powoduje, ze w spalinach pojawiają się cząstki stałe jak w dieslu. Mniejsze, ale jak to zwykle bywa, bardziej wredne... Więc i potrzeba montażu GPF :) Niedługo wszystkie pojazdy z ICE taki będą mieć.

 

A wiesz, że VW będzie teraz montował też turbiny ze zmienną geometrią do benzyn? Do tej pory w samochodach cywilnych montowano małe turbo ze stałą geometrią... Ale trzeba  iść z postępem, wprowadzać innowację :D

 

http://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen Group oglosila ze bedzie wyposazac auta benzynowe w filtr czastek (particulate filters) 8]

 

Na pierwszy ogien - beta testerzy idzie EU. :hehe:

 

image.jpg

 

 

Az zacytuje: 'Achtung! Achtung! mein_smiley.gifmein_smiley.gif

 

 

Co ja moge powiedziec - POWODZENIA :hehe:

 

Chyba Tesla wybra ta wojne ....

 

Opinie?

 

nie mają za bardzo wyjścia bo kolejne normy Euro będą takie, że i benzynowe silniki nie obejdą się bez DPFów. A diesle pewnie wyginą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A wiesz, że VW będzie teraz montował też turbiny ze zmienną geometrią do benzyn? Do tej pory w samochodach cywilnych montowano małe turbo ze stałą geometrią... Ale trzeba iść z postępem, wprowadzać innowację :D

 

Super, moc będzie rozwijana jeszcze bardziej płynnie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen Group oglosila ze bedzie wyposazac auta benzynowe w filtr czastek (particulate filters) 8]

 

Swoją drogą pierwszy ogłosił to Mercedes, już w maju...

 

Mercedes-Benz, jako pierwszy producent, planuje użycie na masową skalę filtrów cząstek stałych w silnikach benzynowych. Po dwóch latach udanych testów z Mercedesem S500, nowe wersje S-Klasse z silnikami benzynowymi będą już wyposażone w tą technologię. Będzie ona stopniowo wdrażana także z nowymi modelami i silnikami. 
 
Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Narazie auto ma 4 miesiace i nic sie nie dzieje co bedzie za 3 lata? Nie wiem? Ciezko powiedziec.

 

cel zostanie osiagniety, licznik wybije :czacha: :czacha: :czacha: :czacha: :czacha: zamiast 100,000km i bedziesz musial isc kupic nowe  ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przecież to było wiadomo od dawna

 

Dla mnie 'news' - szczegolnie ze dopiero DFP u mnie raczkuja :hmm:  - lud jest nie zadowolony ...

 

Coraz bardziej sie przekonuje, ze Hybrid bedzie zwyciezca z tego... Pojezdzisz wiecej niz 100,000km :hmm:  - nie uwazaja cie za debila wkladajac ci kawalek kiblowej rury i mowia ze to czysci :hehe:  - mnie ciekawi jakie trupy siedza w tej szafie :chipsy:

 

14-07-06-lexus-nx-hybrid-engine.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie mają za bardzo wyjścia bo kolejne normy Euro będą taki

 

W EU - US ma CAFE i sie zmienia ... Znaczy juz oficjalnie mowia ze CAFE nie da sie osiagnac.... :hmm:

 

Czyli EU pojdzie dalszym 'kill em' kierowcow :hmm:  - a reszta swiata pojezdzi na taniej benzynie :oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co w benzynach wtrysk bezpośredni skoro nie dopala benzyny i produkuje sadzę, którą trzeba wyłapać i następnie wypalić w FAP. Gdzie tu sens i logika?

 

Jazda na zbyt ubogiej mieszance powoduje znowu generowanie NOx. Żeby z tym walczyć trzeba robić dotrysk mocznika... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W EU - US ma CAFE i sie zmienia ... Znaczy juz oficjalnie mowia ze CAFE nie da sie osiagnac.... :hmm:

 

Czyli EU pojdzie dalszym 'kill em' kierowcow :hmm:  - a reszta swiata pojezdzi na taniej benzynie :oki:

 

W EU diesel też jest na wylocie. Zmiany w metodologi testowania spalin wykażą, że żaden nowy samochód nie będzie spełniał normy Euro6 czy przyszłej Euro7... Już wkrótce nikt nie dostanie homologacji na nowego diesla... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Swoją drogą pierwszy ogłosił to Mercedes, już w maju...

 

Czy ja dobrze widze ze to jest w silniku a nie czescia wydechu?

 

I to chyba sumuje wszystko ... ;]

 

 

That is 3 billion USD wasted on a tech that will be worthless when the fully driverless BEV taxi services are a reality in a few more years. Tesla will not even spend 3 billion USD for combined R&D for model S, X and 3. They spent more than that for their production equipment but not on their R&D.

The old auto-industry will not change strategy until a newcomer like Tesla starts to take serious market share away from the old industry. Hopefully that will happen with model 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze widze ze to jest w silniku a nie czescia wydechu?

 

To co tam widzisz na diagramach to nowa generacja DPFów w dieslach. Jest bliżej silnika, co zapewni mniejsze straty ciepła i większą efektywność.

 

O GPF jest troszkę dalej, ale już bez rysunków...

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo turbosprężatki ze zmienną geometrią zapewniają mniejszego laga niż te bez.

 

Ok :ok:  - ale jesli pojemnosc obetniesz zbytnio - a EU juz to robi to ci nawet Turbo z 20 geometrami nie pomoga...

 

Gdzies czytalem ostatnio, ze J wyznaczyli jako 2.0-2.5l na optymalne turbo - spalanie vs komfort jazdy. I to by sie zgadzalo, Mazda z Sjy Active 2.5l w CX9, Toyota - Lexus z 2.0l - wyjatkiem jest 1.2l na EU w Corolla jesli dobrze popatrzylem :hmm:

 

W sumie to ja nie wiem gdzie ta moto idzie :facepalm:  - dawniej miales frajede z dzwieku, przyspieszenia etc z zapachu benzyny, teraz ludzie patrzy czy iPhone sie podlacza :ogien:  -Fu............................ck :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :ok:  - ale jesli pojemnosc obetniesz zbytnio - a EU juz to robi to ci nawet Turbo z 20 geometrami nie pomoga...

 

Gdzies czytalem ostatnio, ze J wyznaczyli jako 2.0-2.5l na optymalne turbo - spalanie vs komfort jazdy. I to by sie zgadzalo, Mazda z Sjy Active 2.5l w CX9, Toyota - Lexus z 2.0l - wyjatkiem jest 1.2l na EU w Corolla jesli dobrze popatrzylem :hmm:

Każdemu jego downsizing. W Europie jeździliśmy kosiarkami 2.0 - to mamy downsizing do 1.0-1.5... Wy, na dzikich kontynentach jeździcie 3.5+ - więc downsizing do 2.0-2.5 jest sensowny :)

 

W sumie to ja nie wiem gdzie ta moto idzie :facepalm:  - dawniej miales frajede z dzwieku, przyspieszenia etc z zapachu benzyny, teraz ludzie patrzy czy iPhone sie podlacza :ogien:  -Fu............................ck :facepalm:

 

Dalej będziesz mógł czerpać z tego przyjemość. Tylko będziesz musiał być bardzo bogaty :D

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Każdemu jego downsizing. W Europie jeździliśmy kosiarkami 2.0 - to mamy downsizing do 1.0-1.5... Wy, na dzikich kontynentach jeździcie 3.5+ - więc downsizing do 2.0-2.5 jest sensowny :)
 
 
Dalej będziesz mógł czerpać z tego przyjemość. Tylko będziesz musiał być bardzo bogaty :D

Grogi, popatrz na dziesiejsze spoleczenstwo , iPad, ICrap, Samsh1t - :facepalm:  i lud chodzi i narzeka, ze auto sie psuje bo streaming nie dizala :hehe:

 

Kto to tu pokoazywal @@noras ? - jak Renault klapy ci nie da otworzyc bo ci nie potrzeba :hehe:  - lud glupieje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto to tu pokoazywal @@noras ? - jak Renault klapy ci nie da otworzyc bo ci nie potrzeba

 

 

To wcale nie taki nowy pomysł - samochód z roku 1999:

 

 

Tyle, że tu przynajmniej dolanie płynu do spryskiwaczy nie wymaga "otwarcia" maski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co w benzynach wtrysk bezpośredni skoro nie dopala benzyny i produkuje sadzę, którą trzeba wyłapać i następnie wypalić w FAP. Gdzie tu sens i logika?

 

Wtrysk bezpośredni nie ma sensu. Oszczędności niewielkie, a problemów kupa. Dlatego po eksperymentach wiele lat temu generalnie z tego zrezygnowano. Zdecydowana większość produkowanych samochodów nie ma wtrysku bezpośredniego.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego wybór padła na zmienna geometrię a nie na elektryczne turbo ?....

dużo lepiej dziure likwiduje.... :hmm:

kliken

 

nie mam pojęcia, ale skoro na razie jest tak mało popularne i w fazie raczej eksperymentalnej, to znaczy że jakieś trudności z tym muszą być :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Dla mnie 'news' - szczegolnie ze dopiero DFP u mnie raczkuja :hmm:  - lud jest nie zadowolony ...

 

Coraz bardziej sie przekonuje, ze Hybrid bedzie zwyciezca z tego... Pojezdzisz wiecej niz 100,000km :hmm:  - nie uwazaja cie za debila wkladajac ci kawalek kiblowej rury i mowia ze to czysci :hehe:  - mnie ciekawi jakie trupy siedza w tej szafie :chipsy:

 

 

Utylizacja zużytych akumulatorów.... 

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk bezpośredni nie ma sensu. Oszczędności niewielkie, a problemów kupa. Dlatego po eksperymentach wiele lat temu generalnie z tego zrezygnowano. Zdecydowana większość produkowanych samochodów nie ma wtrysku bezpośredniego.

Weź się nie pogrążaj... Ostatnio coś w formie nie jesteś...

nie mam pojęcia, ale skoro na razie jest tak mało popularne i w fazie raczej eksperymentalnej, to znaczy że jakieś trudności z tym muszą być :hmm:

Spaliny ze spalania benzyny są dużo bardziej gorące niż ON. Kwestie materiałowe, zapiekanie itd.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk bezpośredni nie ma sensu. Oszczędności niewielkie, a problemów kupa. Dlatego po eksperymentach wiele lat temu generalnie z tego zrezygnowano. Zdecydowana większość produkowanych samochodów nie ma wtrysku bezpośredniego.  

 

Gdzie zrezygnowano? Jaka większość?

Może w Europie jeszcze?

 

USA i AU nie porównuj, bo ten rynek jest wypaczony.

 

Ogólnie zmierzamy w stronę hybrydy, bo tak chce polityka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk bezpośredni nie ma sensu. Oszczędności niewielkie, a problemów kupa. Dlatego po eksperymentach wiele lat temu generalnie z tego zrezygnowano. Zdecydowana większość produkowanych samochodów nie ma wtrysku bezpośredniego.  

 

to teraz sobie zobacz jak są skonstruowane najnowsze silniki hondy i toyoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk bezpośredni nie ma sensu. Oszczędności niewielkie, a problemów kupa. Dlatego po eksperymentach wiele lat temu generalnie z tego zrezygnowano. Zdecydowana większość produkowanych samochodów nie ma wtrysku bezpośredniego.  

 

dokładnie, ja mam wtrysk bezpośredni w aucie z 1969r....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen Group oglosila ze bedzie wyposazac auta benzynowe w filtr czastek (particulate filters) 8]

 

Na pierwszy ogien - beta testerzy idzie EU. :hehe:

 

image.jpg

 

 

Az zacytuje: 'Achtung! Achtung! mein_smiley.gifmein_smiley.gif

 

 

Co ja moge powiedziec - POWODZENIA :hehe:

 

Chyba Tesla wybra ta wojne ....

 

Opinie?

dla mnie to nic nie zmienia. o tyle o ile kijem Vaga nie dotykam i nie dotknę... to teraz tylko wydłużyli ten kij :)

problem jest taki, ze durnie z Brukseli za chwilę zrobią to obowiązkowym - i wszyscy to zapakują...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W EU diesel też jest na wylocie. Zmiany w metodologi testowania spalin wykażą, że żaden nowy samochód nie będzie spełniał normy Euro6 czy przyszłej Euro7... Już wkrótce nikt nie dostanie homologacji na nowego diesla... 

 

nie ma opcji , ciężarówki i busy nie bedą na benzynie przeca jeździć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, że VW będzie teraz montował też turbiny ze zmienną geometrią do benzyn? Do tej pory w samochodach cywilnych montowano małe turbo ze stałą geometrią... Ale trzeba  iść z postępem, wprowadzać innowację :D

 

http://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/

Już jakiś czas temu pojawiły się pierwsze samochody cywilne, które miały silniki beznynowe z turbo o zmiennej geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, że VW będzie teraz montował też turbiny ze zmienną geometrią do benzyn? Do tej pory w samochodach cywilnych montowano małe turbo ze stałą geometrią... Ale trzeba  iść z postępem, wprowadzać innowację :D

 

Turbo ze zmienna geometria jest stosowane od dawna z powodzeniem w dieslach, wiec dlaczego mialoby nagla sprawiac problem w noPB?

Co ciekawe w mojej bylej Primerze 1.9dci do 330kkm turbina byla caly czas fabryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jakiś czas temu pojawiły się pierwsze samochody cywilne, które miały silniki beznynowe z turbo o zmiennej geometrii.

 

Auta dla kowalskiego czy trochę wyższa półka? Wiesz dobrze, że nie chodzi o to, czy można coś zbudować, tylko za ile... 

 

Turbo było od dawna w silnikach benzynowych m.in. u Porsche czy nawet Saabach - ale dopiero od niedawna montowane jest powszechnie...

 

Turbo ze zmienna geometria jest stosowane od dawna z powodzeniem w dieslach, wiec dlaczego mialoby nagla sprawiac problem w noPB?

Co ciekawe w mojej bylej Primerze 1.9dci do 330kkm turbina byla caly czas fabryczna.

 

Są nieco trudniejsze warunki pracy. Nieco mniej sadzy, ale temperatura pracy dużo wyższa (IIRC 800°C w benzynie, 500°C w dieslu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta dla kowalskiego czy trochę wyższa półka? Wiesz dobrze, że nie chodzi o to, czy można coś zbudować, tylko za ile... 

 

Turbo było od dawna w silnikach benzynowych m.in. u Porsche czy nawet Saabach - ale dopiero od niedawna montowane jest powszechnie...

 

 

Są nieco trudniejsze warunki pracy. Nieco mniej sadzy, ale temperatura pracy dużo wyższa (IIRC 800°C w benzynie, 500°C w dieslu). 

Wyższa pólka to może i nie, bo samochody z niektórymi wersjami silnika 2.0 TFSI / TSI.

 

800 st C możesz mieć i w dieslach, szczególnie tych nowszych, bardziej wysilonych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego wybór padła na zmienna geometrię a nie na elektryczne turbo ?....

dużo lepiej dziure likwiduje.... :hmm:

kliken

Elektryczne turbo zabierze moc silnikowi (poprzez alternator) podobnie jak kompresor. W przyrodzie nic nie ginie ;)

Standardowe turbiny wykorzystują energię cieplną ze spalin która w silniku z kompresorem czy takim e-turbo jest tylko marnowana w wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, ja mam wtrysk bezpośredni w aucie z 1969r....

 

ja z 1972 ;]

 

IMVHO lepsze rozwiazanie niz to co dawali w innych wersjach - 2 gaznik :hehe: z 4sekcjami  :facepalm: . Jest dwoch staruszkow w Sydney ktorzy potrafia to wyregulowac  ;] 

 

10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ogólnie zmierzamy w stronę hybrydy, bo tak chce polityka.

 

\raczej kompromisowe rozwiazanie :hmm:  - koszt vs przepisy, vs komfort/zasiaeg.

 

W Africa czy u mnie w outback ci sie elektryk nie sprawdzi bo jak go sobie naladujesz :hehe:  - ale za pare lat prawdopodobnie bedziesz mial ladowarke wielkosci esky ktora ci auto naladuje. pozostaje pytanie w ile :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Vaga nie dotykam i nie dotknę.

 

przeczytale 'vagina' t15157.gif

 

 

:hehe:;l

 


ze durnie z Brukseli za chwilę zrobią to obowiązkowym - i wszyscy to zapakują

 

czyli znow wlasciciel auta jest ukarany .... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko otwierać serwis w PL, niskie koszty pracy, wysokie koszty demontażu DPF i w przyszłości PPF, jest robota, tylko trzeba się po nią schylić :oki:

Wcześniej czy pózniej zdelegalizują ten proceder.

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grogi, popatrz na dziesiejsze spoleczenstwo , iPad, ICrap, Samsh1t - :facepalm: i lud chodzi i narzeka, ze auto sie psuje bo streaming nie dizala :hehe:

Kto to tu pokoazywal @@noras ? - jak Renault klapy ci nie da otworzyc bo ci nie potrzeba :hehe: - lud glupieje!

Gdyby nie dolewanie płynu do spryskiwacza to tez bym nie widział potrzeby otwieranej klapy.

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie dolewanie płynu do spryskiwacza to tez bym nie widział potrzeby otwieranej klapy.

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE

 

 

I tak i nie, do BMW lalem 2-3l oleju na 10k km, pomysl ze w AUDI tyle leja na 800km :hehe:  - wiec oczywiscie mozna do dealer podjechac, ale w koncu sie %^&*( :klnie: - juz mnie wtedy w BMW znali   ;]   :skromny:  - i im mowie, 'ludzie, oszczedze sobie czasu i wam - daj mi olej'  ;l  - i mi dal 5l Castrol Synthetic  - chyba do dzis lezy gdzies w garazu  :hehe:

 

Ten watek mi przypomnial ze nalezy go wyrzucic z 5lat ma :chipsy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ozi, czy dalej macie jakieś ulgi podatkowe w związku z zasilaniem LPG w pojazdach?  :hmm:

 

Tzn na auta czy napaliwo? :hmm:

 

Kiedys bylo - 10 lat temu? - juz nie pamietam, kiedy myslelismy ze to bedzie alternatywne paliwo. :hmm:  Juz nie pamietam czy dostowales $3-4k za kupno LPG.

 

Ale technologia Hybrid i electric poszla do przodu, dzis juz tego nie masz.

 

Jedyna roznica to ze masz roznice w cenie - LPG jakies 60c dzis, benzyna 91 90-100c .

 

LPG umiera. Nawet flota Taxi juz tego coraz mniej nie stosuje. Teraz kazda nowa Taxi to Camry Hybrid .. :hmm:

 

890551-0ab8a868-7789-11e3-ad16-5b01da53a

 

 

Ale starych Taxi jest dalej na tyle duzo ze w Taxi jest to powszechne :hmm:

 

110613m_MelbourneTaxiProtest_800x600_ori

 

Wraz z wzrostem Uber - dalej zakazane w paru stanach ale nie umnie, ta smierc zostanie przyspieszona IMVHO ...

 

Mimo ze wlasciciele licencji i kierowcy Taxi nie sa zadowolone - protesty sie na nic nie zdaly -  (zanim wkroczyl Uber licencja na Taxi u mnie w stanie kosztowala $300-400k, teraz spadla do ok .$125,000 ) to tylko przyspieszy smierc LPG.

 

Nie znam nikogo kto by kupil LPG lub zrobil konwersje w ciagu ostatnich 5-6 lat ...

 

 

918704-taxi-protest.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, taka Camry hybrid Kombii w UE , tansza od Avensis to byłby hit.

 Camry SW juz nie ma 3 generacje :hmm:

 

To byla ostatnia ...

 

toyota_camry_csi_1998.jpg

 

Potem SUV przyszly i zaczely wyczyszczac rynek.

 

Camry SW nie miala by sensu bo by kupcow nie bylo. Kazdy kupuje Highlander/Kluger - a to jest ta sama platforma -  ba % to jest de facto Camry ...

 

2014-toyota-kluger-grande-malcolm-flynn-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.