Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rabat na Passata i Superb

Featured Replies

Napisano

Ile wg Was jest teraz do wyrwania na nowego Passata ? Potrzebuję też rabat na Skodę Superb. Obydwa wozy w wersjach dość topowych. Pasek Highline, kura - Laurent&Klement.

Napisano
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

A gdzie tam masz info o rabatach? ;]

Nie wiem, nie znam się, za głupi jestem :klaun: jednak wg mojej opinii głupka gdybym kupował furę za około 150.000 to wziąłbym telefon do łapy i zwyczajnie podzwonił po dealerach.

Napisano
  • Autor
36 minut temu, Cinek napisał:

Nie wiem, nie znam się, za głupi jestem :klaun: jednak wg mojej opinii głupka gdybym kupował furę za około 150.000 to wziąłbym telefon do łapy i zwyczajnie podzwonił po dealerach.

ja potrzebuję praktyczną informację ile można wyrwać. Nie mam żadnego doświadczenia z VAG, ze Skodą niewielkie i nie w tym segmencie aut. Chcę zawalczyć o 21-23%, ale nie wiem czy to realne.

Napisano
20 minut temu, bergerac napisał:

ale nie wiem czy to realne.

Chyba tylko na AK. Tu krążyły teorie o rabatach w wysokości 100k.

Jaki sens byłoby dawać taki rabat, jeśli na superba czeka się nie krócej niż pół roku ? No chyba, że wymienisz całą flotę na Skodę i kupisz jakieś 300 szt, to może na tego jednego taki rabat dostaniesz.

Znam przypadek firmy z flotą skody, gdzie mimo posiadania znacznej floty i tak skoda z superbami robiła sobie jaja - po 6 miesiącach czekania mówiła, że jeszcze 3 ... interwencje w centrali importera nic nie dawały. 

Napisano