Skocz do zawartości

Jakie auto byście wybrali w przedziale 120-140 kPLN


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi



Fakt, wybór jest słaby. Forda też oglądałem, wygląda jakoś tak karykaturalnie w tym nowym przdem.


Sprawdź jeszcze Mondeo Vignale, w budżecie się zmieścisz, może bogate wyposażenie Cię przekona. Tylko nie porównuj ze zdjęć, pojedź do salonu i pomacaj.

Taptaraptap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignia - jeździłem tydzień. Bardzo fajny. Jak już Ci proponują Lexusa to sprawdź tez Infiniti. Na Mondeo Vignale potrafią zrobić ogromny rabat. Mi zeszli ze 170tys na 115tys PLN, ale mieli duża motywacje. Jeszcze jedno: vignale był 4x4, automat i 180 diesel. W ogóle nie jechał. Dramat. Jak w takim zestawieniu to chyba tylko powyżej 200 koni


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, johnny_b2 napisał:

Insignia - jeździłem tydzień. Bardzo fajny. Jak już Ci proponują Lexusa to sprawdź tez Infiniti. Na Mondeo Vignale potrafią zrobić ogromny rabat. Mi zeszli ze 170tys na 115tys PLN, ale mieli duża motywacje. Jeszcze jedno: vignale był 4x4, automat i 180 diesel. W ogóle nie jechał. Dramat. Jak w takim zestawieniu to chyba tylko powyżej 200 koni


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Lexus i Infinity odpuszczę. Robię podejście do Audi i BMW - jeśli się uda coś w budżecie lub z nieznacznym przekroczeniem to biorę. Jeśli nie zdecyduję pomiędzy Insignią a Passatem. Patrzyłem jeszcze na Forda, ale kurde nie widzi mi się. Vignale robi wrażenie, ale buda trąci myszką. Przód to karykatura z tą "rozdziawioną paszczą", a tył to chyba bym nie poznał czy nowy czy stary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bergerac napisał:

Buda raczej sedan, kombi mi się specjalnie nie podobają.

 

wiem że Ci sie nie podoba  ... ale jedź i pooglądaj wersje sportline ... bardzo fajna plus troche zindywidualizować jakimiś dodatkami wizualnymi i bedzie git :D

 

edit : skoda superB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bergerac napisał:

nie, naprawdę. Robiłem dwa podejścia, do poprzedniego modelu i obecnego. No za cholerę mi się to auto nie widzi, chociaż przyznaję, że wnętrze w wersji L&K wygląda już do ludzi :ok:

 

600x300-Fill.png

 

 

L&K jest strasznie monotonny .. .za to wersja sportline jest całkiem całkiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bergerac napisał:

Lexus i Infinity odpuszczę. Robię podejście do Audi i BMW - jeśli się uda coś w budżecie lub z nieznacznym przekroczeniem to biorę. Jeśli nie zdecyduję pomiędzy Insignią a Passatem. Patrzyłem jeszcze na Forda, ale kurde nie widzi mi się. Vignale robi wrażenie, ale buda trąci myszką. Przód to karykatura z tą "rozdziawioną paszczą", a tył to chyba bym nie poznał czy nowy czy stary.

Patrzyłem na aledrogo i polityka cenowa Opla dla insigni jak do Astry z ręki 20tyś rabatu, tylko brak PB z mocą 200km albo 165km albo 260k i 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sdss napisał:

Patrzyłem na aledrogo i polityka cenowa Opla dla insigni jak do Astry z ręki 20tyś rabatu, tylko brak PB z mocą 200km albo 165km albo 260k i 4x4.

ja jeździłem dieslem 170KM i bardzo przyjemnie się to porusza. Myślę, że taki motor bym celował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bergerac napisał:

ja jeździłem dieslem 170KM i bardzo przyjemnie się to porusza. Myślę, że taki motor bym celował.

Elit z kilkoma dodatkami wyjdzie koło 120, to koszt golfa z D 184km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Znajac VW to model po liftingu bedzie nie do odroznienia od poprzednika ;]

 

Chodzi o usuniecie chociaz czesci usterek wieku dzieciecego i byc moze brak tej idiotycznej nawiewo-listwy.

 

IMHO

W B8 fabryczna navi jest kiepska, jest tez glosniej niz w moim B7. Czujniki cisnienia powietrza w oponach zyja wlasnym zyciem.

 

Na plus dobre fotele w highline i fajne reflektory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buda raczej sedan, kombi mi się specjalnie nie podobają. Fajne są SUV, ale do mojej jazdy raczej się nie nadadzą - dużo tras, duże prędkości. Rodzina 2+2 więc musi być segment D. Po moim wstępnym przeglądzie rynku na prowadzenie wysuwa się nowa Insignia. Myślałem też o A4, ale ona jest chyba znacznie mniejsza. Oglądałem też Passata, ale jakoś to wnętrze mnie nie przekonuje, bo wygląd zewnętrzny jestem już w stanie zaakceptować. Ważna jest również bezawaryjność. Nie chcę latać po serwisach.
Leon kombi 4x4 z tym najmocniejszym silnikiem. Nie musi być D.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piotrus napisał:

Już w tym wątku padło 3GT, dla flot od cen z konfiguratora było -25%, w tym budżecie starczy pewnie tylko na 318d z 8AT ale skoro 170KM w Insigni Ci styka to 318d będzie ok.

to wygląda na dobrą opcję. Wymiary wyglądają interesująco. Byłoby coś takiego:

59c018d9db344_Zrzutekranu2017-09-18o21_04_27.png.548fb2a925a7a6c51a4cc8cccf010ea4.png

59c018e68239b_Zrzutekranu2017-09-18o21_04_40.png.d070e400a623c21c82c8733187286567.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Piotrus napisał:

Koniecznie dorzuć fotele sportowe plus regulacja lędźwiowa, oraz jeśli korzystasz to tempomat bo w standardzie jest dopiero w Luxury.

o kurde, to bym nie wpadł, że tej regulacji plus tempomatu nie ma w standardzie. Muszę podjechać się przymierzyć do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może focus RS? Jak bagażnik za mały to od bidy Focus ST Kombi ;]

Cenowo RS się mieści, na ST styknie i będzie na duuuży baniak paliwa ;)

 

Przynajmniej będzie to jechać, i każde premium będzie z tyłu ;]

To pewnie bym kupił przy takich założeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sdss napisał:

Przecież to brzydkie, 4er. Dziwne większe to od 4er.

3GT jest na jakiejs chińskiej płycie podłogowej i ma wyżej dach od zwykłej 3er, wśrodku jest przestronniej niż w zwykłej 3er.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Piotrus napisał:

3GT jest na jakiejs chińskiej płycie podłogowej i ma wyżej dach od zwykłej 3er, wśrodku jest przestronniej niż w zwykłej 3er.

 

ano tak wygląda. Porównując do obecnej Insigni, która jest dla mnie satysfakcjonująca pod względem ilości miejsca wygląda tak:

insignia5d_szkic.png

 

0002FS6OYBNBPJLF-C116-F4.jpg

wygląda to bardzo rozsądnie :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Piotrus napisał:

3GT jest na jakiejs chińskiej płycie podłogowej i ma wyżej dach od zwykłej 3er, wśrodku jest przestronniej niż w zwykłej 3er.

 

Doczytałem w jakimś tam teście, że miejsca jak w 5 w tylnym rzędzie. W końcu rozstaw 2,9m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bielaPL napisał:

Leon kombi 4x4 z tym najmocniejszym silnikiem. Nie musi być D.

jednak na to za mało masz kasy, może Levorg?

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-1-6-turbo-170km-benz-sport-nowy-autoryzowany-dealer-subaru-polmotor-ID6yMRuR.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak patrzysz na wymiary, to BMW zawsze będzie miało większy rozstaw osi od przednionapędowym. Nie przekłada się to wcale na miejsce w środku. W BMW przednia oś jest mocniej z przodu a silnik cofniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, komor napisał:

Może focus RS? Jak bagażnik za mały to od bidy Focus ST Kombi ;]

Cenowo RS się mieści, na ST styknie i będzie na duuuży baniak paliwa ;)

 

Przynajmniej będzie to jechać, i każde premium będzie z tyłu ;]

To pewnie bym kupił przy takich założeniach.

Ja tam widzę "musi być segment D", więc nie wiem czy różnych założeń nie czytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ZUBERTO napisał:

Ja tam widzę "musi być segment D", więc nie wiem czy różnych założeń nie czytasz.

Bo odpowiadałem na pytanie:

"Jakie auto byście wybrali w przedziale 120-140 kPLN"

W dodatku był zapis " Ważna jest również bezawaryjność. Nie chcę latać po serwisach" to napisałem co mi ślina na język przyniosła, cała reszta została już tutaj wymieniona, racja mogłem znowu napisać superb, passat albo A6 ;]

 

A to że to nie klasa D to nic, A6 i 5er widuje częściej na lawecie więc one też założenia "bezawaryjność" nie spełniają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra znalazłem ideał dla szukającego, widzę że kusi go premium i luksus ale nie ma więcej kasiory... proponuje roczniaka

http://allegro.pl/bmw-f10-528i-245km-2016r-auto-jak-nowe-i6944539436.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.09.2017 o 09:31, bergerac napisał:

Buda raczej sedan, kombi mi się specjalnie nie podobają. Fajne są SUV, ale do mojej jazdy raczej się nie nadadzą - dużo tras, duże prędkości. Rodzina 2+2 więc musi być segment D. Po moim wstępnym przeglądzie rynku na prowadzenie wysuwa się nowa Insignia. Myślałem też o A4, ale ona jest chyba znacznie mniejsza. Oglądałem też Passata, ale jakoś to wnętrze mnie nie przekonuje, bo wygląd zewnętrzny jestem już w stanie zaakceptować. Ważna jest również bezawaryjność. Nie chcę latać po serwisach.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-c-c-200-4matic-leasing-1-rata-1929-zl-wplata-5-ID6z4pXK.html#d5d014217f

 

Takie coś (pakiet AMG, 4*4, 2.0 benzyna) kupił ojciec kolegi u tego dealera. 

Dał 150 kPLN brutto.

Taka benzyna nie powinna jakoś nie wiadomo ile palić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bergerac napisał:

o kurde, to bym nie wpadł, że tej regulacji plus tempomatu nie ma w standardzie. Muszę podjechać się przymierzyć do auta.

 

tak samo zobacz czy masz klimę automatyczną dwustrefową, bo w zwykłej 3er też nie ma od tego roku - w standardzie jest jedna strefa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bergerac napisał:

o kurde, to bym nie wpadł, że tej regulacji plus tempomatu nie ma w standardzie. Muszę podjechać się przymierzyć do auta.

 

a, i z tego co pamiętam to w wersji Advantage która jest chyba jakieś 4 kpln droższa od podstawy jest już tempomat z funkcją hamowania... plus coś tam jeszcze, bo to pakiet jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-c-c-200-4matic-leasing-1-rata-1929-zl-wplata-5-ID6z4pXK.html#d5d014217f
 
Takie coś (pakiet AMG, 4*4, 2.0 benzyna) kupił ojciec kolegi u tego dealera. 
Dał 150 kPLN brutto.
Taka benzyna nie powinna jakoś nie wiadomo ile palić.

Jezdzilem C klasa. Fajna, ale ciasna. Nie na dwojke dzieci. Poza tym - pottzebuje diesla.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo odpowiadałem na pytanie:

"Jakie auto byście wybrali w przedziale 120-140 kPLN"

W dodatku był zapis " Ważna jest również bezawaryjność. Nie chcę latać po serwisach" to napisałem co mi ślina na język przyniosła, cała reszta została już tutaj wymieniona, racja mogłem znowu napisać superb, passat albo A6 ;]
 
A to że to nie klasa D to nic, A6 i 5er widuje częściej na lawecie więc one też założenia "bezawaryjność" nie spełniają

Musi byc segment D. Wpadla ta Bmw 3GT, ale zobaczymy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
a, i z tego co pamiętam to w wersji Advantage która jest chyba jakieś 4 kpln droższa od podstawy jest już tempomat z funkcją hamowania... plus coś tam jeszcze, bo to pakiet jest

Dzieki. Umowilem sie na sobote, przymierze sie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bergerac napisał:


Dzieki, chce nowke.

zastanów się dwa razy, jak znajdziesz jakąś E klasę czy a6 czy coś takiego w dobrej cenie roczną czy dwu letnią z małym przebiegiem to naprawdę.. nie ma się co upierać przy nowym, nie mówię o szukaniu na siłę, czasem w rozliczeniu ktoś coś zostawi naprawdę godnego uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bielaPL napisał:

zastanów się dwa razy, jak znajdziesz jakąś E klasę czy a6 czy coś takiego w dobrej cenie roczną czy dwu letnią z małym przebiegiem to naprawdę.. nie ma się co upierać przy nowym, nie mówię o szukaniu na siłę, czasem w rozliczeniu ktoś coś zostawi naprawdę godnego uwagi

 

Ale ogaraniasz. ze czasami nie ma wyboru?

Moze kolega ma budzet na auto sluzbowe i wtedy wszelkie uzywki odpadaja na starcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ale ogaraniasz. ze czasami nie ma wyboru?

Moze kolega ma budzet na auto sluzbowe i wtedy wszelkie uzywki odpadaja na starcie...

może ma, może nie ma, z postów nic nie wynikało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ktoś wcześniej proponował Optimę, to warto też przyjrzeć się i40. Kolega jechał takim z 1.7 dieslem i nie narzekał - na autostradzie nie było głośno.

Patrząc na wymagania, jedynym problemem jest ... cena. Wypada z reguły poniżej 120 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.