karan Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > ja jezdze na chioniolu ...... i co i nic...może masz jakieś spostrzeżenia nt jakości wykonania i subiektywne uczucia w porównaniu do ori...Gdzie kupowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > i nic...może masz jakieś spostrzeżenia nt jakości wykonania i subiektywne uczucia w porównaniu do > ori...Gdzie kupowałeś? Najszybsze street AWD w pl jezdzi na chiniolu takze chyba nie sa takie zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > masz k03? > To nie potrzebujesz restryktora bo jest na łożyskach ślizgowych > Gdyby było coś nie tak z ciśnieniem oleju to już po kilkuset kilometrach wywaliło by uszczelniacze > .... > Ta przynajmniej mówią ''fachowcy'' k03 bez rystryktora nie pociagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > i nic...może masz jakieś spostrzeżenia nt jakości wykonania i subiektywne uczucia w porównaniu do > ori...Gdzie kupowałeś? takie ze turbo było bardzo dobrej jakości juz troche upalałem i dalej jest jak było w sensie nie nabiera luzów jak zakładałem moje miałem w rece ori 2056... poza tabliczkami brak różnic napewno nie wyglądało gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Cóż nie pamiętam jaki restryktor zrobiłem.A na razie nie mam możliwości sprawdzić. Teraz już za późno. Jak się okaże że znowu szybko umrze,lub powiedzą że nie nadaje się do regeneracji to pomyśle nad zamiennikiem. Jaka jest różnica miedzy k03 a k04?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > k03 bez rystryktora nie pociagnie ale w oryginale nie ma restryktora potrzebna tylko odpowiednia soczewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > takie ze turbo było bardzo dobrej jakości juz troche upalałem i dalej jest jak było w sensie nie > nabiera luzów > jak zakładałem moje miałem w rece ori 2056... poza tabliczkami brak różnic napewno nie wyglądało > gorzej. dobrze to słyszeć Napisz jeszcze poproszę skąd brałeś turbinę? Warto mieć namiar na sprawdzonego importera chininy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > dobrze to słyszeć > Napisz jeszcze poproszę skąd brałeś turbinę? Warto mieć namiar na sprawdzonego importera chininy www.turboperformance.info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > www.turboperformance.info dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > www.turboperformance.info O, widzę że T25/T28 jest podobna jak moja (te same wszystkie flansze oprócz DP). Dobrze wiedzieć na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > ale w oryginale nie ma restryktora potrzebna tylko odpowiednia soczewka Na wejsciu roznych k03 sa roznej wieksoci otwory byc moze niektore z waskim przejsciem nie wymagaja restryktora ale nie sadze ze cisnienie zasilania olejem w 1.8T jest na takim poziomie jak w fire brane z czujnika cisnienia lub z jego okolicy. Dodatkowo brak rystryktora powoduje duzy spadek cisnienia w ukladzie. W poprzednich sezonach borykalem sie z ronymi problemami i experymentowalem ze splywami, restryktorami roznej wielkosci. Najlepszy efekt dalo uzycie restryktora 0.8mm przy samym T i splyw na dno miski aby uzyskac jak bnajlepszy splyw bez wzgledu czy stoje pod czy z gorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Witam, zbieram tajle i informacje.. także potrzebuje info odnośnie EBC. Ma ktoś takie cudo zainstalowane, jak to się sprawuje, jak przydatna jest funkcja posiadania 2 map, z dwoma doładowaniami ? dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 No autko z powrotem na chodzie. Trzasnęło prawie 1.5k zł. Regeneracja T olej filtr Oby wytrzymała ze 30tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > masz k03? > To nie potrzebujesz restryktora bo jest na łożyskach ślizgowych A kto Ci tak powiedział? łozyska ślizgowe co prawda pracują na nieco wyższym ciśnieniu ale nie może ono przekraczać 3,5bara jeśli dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > A kto Ci tak powiedział? łozyska ślizgowe co prawda pracują na nieco wyższym ciśnieniu ale nie może > ono przekraczać 3,5bara jeśli dobrze pamiętam A to nie chodzi raczej o uszczelniacze? Tzn ogólną przepustowość olejową turbiny. Powyżej której olej będzie wywalał właśnie przez uszczelniacze. Samym łożyskom wyższe ciśnienie to raczej nie robi różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > A to nie chodzi raczej o uszczelniacze? Tak dokładnie o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Witam, zbieram tajle i informacje.. także potrzebuje info odnośnie EBC. Najprosciej i w miare bezawaryjnie ebc z vag'a czyli n75 tylko nalezy kupic oryginal > Ma ktoś takie cudo zainstalowane, jak to się sprawuje, jak przydatna jest funkcja posiadania 2 map, > z dwoma doładowaniami ? > dzięki za info dwie mapy super sprawa, jesli ktos jezdzi na codzien to robi sobie oszczedna mape do spojnej jazdy a druga ....... przelaczanie jest plynne i mozna to robic w kazdej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Najprosciej i w miare bezawaryjnie ebc z vag'a czyli n75 tylko nalezy kupic oryginal > dwie mapy super sprawa, jesli ktos jezdzi na codzien to robi sobie oszczedna mape do spojnej jazdy > a druga ....... przelaczanie jest plynne i mozna to robic w kazdej chwili Przy cenie MAC'a nawet nie spojrze już na n75. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Przy cenie MAC'a nawet nie spojrze już na n75. Widze coraz wiecej osob sie na niego przesiada. Napisz cos wiecej o nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Widze coraz wiecej osob sie na niego przesiada. Napisz cos wiecej o nim Dobry, a przede wszystkim tani trójdrogowy solenoid stosowany w instalacjach sterowniczych sprężonego powietrza. To samo można dobrać z Burkert-a, czy innych producentów wystarczy szukać zaworu o PN10 i wybranych przyłączach oraz wykonaniu z cewką na 12V. Popularny MAC, o którym mowa ma jedną - posiada cieniuteńkie przewody z mikro wtyczką, które to szybko można wyrwać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 Ponieważ ja też się tematem ostatnio interesuję, to podpytam. Prawda to, że serie 35A i 36A tych zaworów są zaprojektowane na 100% duty cycle? Bo póki co znajduję sprzeczne informacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Najprosciej i w miare bezawaryjnie ebc z vag'a czyli n75 tylko nalezy kupic oryginal > dwie mapy super sprawa, jesli ktos jezdzi na codzien to robi sobie oszczedna mape do spojnej jazdy > a druga ....... przelaczanie jest plynne i mozna to robic w kazdej chwili Co tu dużo mowić. Jest tani, mały, trwały, cały metalowy. Jedyna wada to te wspomniane przez dj_o cieniutkie kabelki, ale idzie z tym żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 Odpowiem od strony praktycznej - przy zastosowaniu w procesach technologicznych DC takich solenoidów nigdy nie przekraczało 85%. Po prostu nie ma takiej potrzeby. Pamiętaj, że solenoid to tylko jedna z części układu i tutaj poprawna reakcja na regulację w przypadku odpowiednich nastawów PID zależy wyłącznie od elementu wykonawczego (czyli w tym wypadku wastegate, którego działanie zależy od szczelności membrany; poza tym sprężyna "zabiera" nam część początkowego zakresu ) i dostatecznej ilości powietrza do niego dostarczonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > Odpowiem od strony praktycznej - przy zastosowaniu w procesach technologicznych DC takich > solenoidów nigdy nie przekraczało 85%. Po prostu nie ma takiej potrzeby. Pamiętaj, że solenoid > to tylko jedna z części układu i tutaj poprawna reakcja na regulację w przypadku odpowiednich > nastawów PID zależy wyłącznie od elementu wykonawczego (czyli w tym wypadku wastegate, którego > działanie zależy od szczelności membrany; poza tym sprężyna "zabiera" nam część początkowego > zakresu ) i dostatecznej ilości powietrza do niego dostarczonego. Mniej więcej też sobie tak wyobrażam. Z drugiej strony np. mój WG jest wyregulowany na 0.8bara. Załóżmy, że przy pewnym zakresie obrotów takie właśnie doładowanie chciałbym wymusić, ani trochę więcej. Czy otwieranie zaworu tylko 85%-90% DC temu nie przeszkodzi? Wiem, że przy "słabszym" WG nie miałbym tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Witam, temat turbo ruszył i pomalutku rwie do przodu, i w związku z pytaniem stroiciela mam pytanie, a dokładnie. -Silnik hybryda Pandy 1.2 8v , niby 68 km stopien sprężania niby 9,6:1 tak ktoś powiedział, a ja wyczytałem że 11,1:1 wiec czy przekładka 1mm + 2 uszczelki z 8v (kanapka) to nie za dużo? - turbo k03s Pytanie, ile trzeba dmuchać, i co warto zrobić, aby uzyskać efektywną moc koło 180 km ? Dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Witam, temat turbo ruszył i pomalutku rwie do przodu, i w związku z pytaniem stroiciela mam > pytanie, a dokładnie. > -Silnik hybryda Pandy 1.2 8v , niby 68 km stopien sprężania niby 9,6:1 tak ktoś powiedział, a ja > wyczytałem że 11,1:1 wiec czy przekładka 1mm + 2 uszczelki z 8v (kanapka) to nie za dużo? > - turbo k03s > Pytanie, ile trzeba dmuchać, i co warto zrobić, aby uzyskać efektywną moc koło 180 km ? > Dzięki za podpowiedzi Nie jestem znawcą w wyciąganiu takich mocy ale chyba potrzebujesz inne turbo i obrobionej głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 gdzie wyczytales ze ten silnik ma 11,1 :1 ? lepszy bylby blok z 75 palio/punto tloki i korby mocniejsze, z glowica tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Nie jestem znawcą w wyciąganiu takich mocy ale chyba potrzebujesz inne turbo i obrobionej głowicy. a czemu innego T ? potencjal k03s jest OK pod warunkiem ze nic innego nie bedzie waskim gardlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > a czemu innego T ? potencjal k03s jest OK pod warunkiem ze nic innego nie bedzie waskim gardlem Mówiłem, że nie jestem znawcą Tak mi się wydawało, że do 180 może spuchnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Mówiłem, że nie jestem znawcą > Tak mi się wydawało, że do 180 może spuchnąć nie samym doladowanie osiaga sie moc jeden laduje 1.2 bara inny 0.8 a moc podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Wyczytałem tutaj : http://katalogi.fiat.pl/katalogi/fiat/Panda_Classic/panda_katalog.pdf Wszędzie podają że ten silnik tak ma wiec teraz nie wiem co zrobić z tym fantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > nie samym doladowanie osiaga sie moc jeden laduje 1.2 bara inny 0.8 a moc podobna No właśnie. Dlatego myślałem, że k03 jest za mało wydajna. Ja dmucham 1.5 bara i co z tego, daleko mi do wielu innych turbo projektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 masz k03 i k03s, z tego co się dowiedziałem taquito i folgi mieli k03s, ale nie wiem do konca jakie mieli osiągi a odnośnie tego odprężania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Również nie jestem ekspertem. Ale aby wyszło 180 patataji trzeba by dmuchnąć prawie 2Bary przy tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Również nie jestem ekspertem. > Ale aby wyszło 180 patataji trzeba by dmuchnąć prawie 2Bary przy tym silniku Bzdura. Na 1.1 bara ze zwykłego k03 u mnie było 170km. A motor 1.1, więc nie wiem co Ty piszesz w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > masz k03 i k03s, z tego co się dowiedziałem taquito i folgi mieli k03s, ale nie wiem do konca jakie > mieli osiągi a odnośnie tego odprężania ? u mnie siadzialo na poczatku k03 potem k03s teraz k04 tylko wszystko obudowane tymi samymi muszelkami po przerobkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 najlepiej jest jednak zmodyfikowac kolektor wydechowy tak aby mozna bylo zastosowac rozne turbo do wyboru do koloru> TURBOKIT 1.25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > najlepiej jest jednak zmodyfikowac kolektor wydechowy tak aby mozna bylo zastosowac rozne turbo do > wyboru do koloru> TURBOKIT 1.25 podobny kolektor jak ma lesiu w t-jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > podobny kolektor jak ma lesiu w t-jet jakos nie mam przekonania do takich "puzonów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > jakos nie mam przekonania do takich "puzonów" a czemu nie masz przekonania kolektor jak kolektor a mozna duzo miejsca zaoszczędzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Bzdura. Na 1.1 bara ze zwykłego k03 u mnie było 170km. A motor 1.1, więc nie wiem co Ty piszesz w > ogóle. Sporo jak na takie doładowanie. A wyjściowo moc miałeś fabryczną?? Tylko jak jest jak piszesz to nikt nie wkładałby T-JETów bo po co?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Sporo j > Tylko jak jest jak piszesz to nikt nie wkładałby T-JETów bo po co?! Po to zeby zrobic 250+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Sporo jak na takie doładowanie. > A wyjściowo moc miałeś fabryczną?? > Tylko jak jest jak piszesz to nikt nie wkładałby T-JETów bo po co?! 1.1 miało chyba 54KM? Nie wiem dokładnie, ale śmiesznie mało. Ja ten setup miałem w aucie, jeździłem nim - wiem co piszę, więc jeśli chcesz mi coś zarzucić, to pomyliłeś adresy A co do tjetów - bardzo fajny motor, przygotowany fabrycznie pod turbo. Gdybym teraz zaczynał budowę auta, wybrał bym ten silnik, ale jako, że mój sej z turbo latał już w 2006 roku, z uwagi na panujące wtedy realia jest jak jest. Kluczem nie jest samo doładowanie, co zapewne wiesz. Tak dla ciekawości dodam, że ten wynik był na głowie od 1.2 60KM i wałku 176, a nie 866 Więc pozdrawiam wszystkich, którzy ładują nie wiadomo jakie ciśnienia w silnik, a wyników nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > 1.1 miało chyba 54KM? Nie wiem dokładnie, ale śmiesznie mało. Ja ten setup miałem w aucie, > jeździłem nim - wiem co piszę, więc jeśli chcesz mi coś zarzucić, to pomyliłeś adresy > A co do tjetów - bardzo fajny motor, przygotowany fabrycznie pod turbo. Gdybym teraz zaczynał > budowę auta, wybrał bym ten silnik, ale jako, że mój sej z turbo latał już w 2006 roku, z > uwagi na panujące wtedy realia jest jak jest. > Kluczem nie jest samo doładowanie, co zapewne wiesz. Tak dla ciekawości dodam, że ten wynik był na > głowie od 1.2 60KM i wałku 176, a nie 866 > Więc pozdrawiam wszystkich, którzy ładują nie wiadomo jakie ciśnienia w silnik, a wyników nie widać pytanko to jak ja mam u siebie 1.1 T i wałek 866 i jak bym zmienił wałek na jaki to co by był wiekszy przyrost mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > pytanko to jak ja mam u siebie 1.1 T i wałek 866 i jak bym zmienił wałek na jaki to co by był > wiekszy przyrost mocy to zostaje Ci najlepiej jakiś wałek dedykowany pod T który nie ma wspolotwarcia zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > to zostaje Ci najlepiej jakiś wałek dedykowany pod T który nie ma wspolotwarcia zaworow Mam takowy, g. dał. Z tym, że u mnie parę innych części setupu jest wąskim gardłem. Ale wiem, że jeden koleżka w DK wyciągnął +10 koni i +30Nm wałkiem, z tym, że to nawet nie był dedykowany, tylko zamówił według własnej specyfikacji, nawet chyba miał ten wałek duże współotwarcie, mimo, że nie powienien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Po to zeby zrobic 250+ Seryjny t-jet 155KM przy 1.1-1.2 bara z MHI z kompresorem 13T dał bez zbędnego wysiłku 240+KM@6300rpm i 308Nm@4000rpm Oczywiście wtryski większe. Moc czeka w górnych partiach obrotów, wystarczy tylko tam utrzymać wysoką VE i wynik może być bardzo męski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Witam, pytanko, czy wtryski z 1,8T o długości 53mm podejdą po T- Jeta czy za długie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > to zostaje Ci najlepiej jakiś wałek dedykowany pod T który nie ma wspolotwarcia zaworow a gdzie taki wałek mozan zamówic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Panowie, zmieniłem termoparę z "odsłoniętej" na "zasłoniętą" - pokazuje prawidłowo ale.. lag jest kosmiczny Da się w ogóle z tym żyć? Obniżyć próg alarmu czy jak? Nie jeździłem jeszcze tylko sprawdziłem na postoju to od zupełnie zimnego silnika do 350 stopni to mi rosło z minutę a może więcej... Jak się rozgrzał to zmiany szły 3 stopnie na sekundę. Nie wiem jak w czasie jazdy będzie. Poprzednia w 2 sekundy pokazywała aktualną temp. przy dowolnym skoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.