k4k7u5 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 aaaa, ok. wsio jasne. a znalazłem w eperze uszczelkę do t-jeta pod numerem 55206232 ale jak patrze na zdjęciach, to nie ma tam połowy kanałów.. więc sam już nie wiem jak by to ugryźć. olewam, wolę kupić dwie 0,49 mm, niż bawić się w rozklejanie :D dzięki panowie za rady i pewnie jeszcze nie raz zgłoszę się po pomoc :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > aaaa, ok. wsio jasne. > a znalazłem w eperze uszczelkę do t-jeta pod numerem 55206232 ale jak patrze na zdjęciach, to nie > ma tam połowy kanałów.. więc sam już nie wiem jak by to ugryźć. > olewam, wolę kupić dwie 0,49 mm, niż bawić się w rozklejanie :D dzięki panowie za rady i pewnie > jeszcze nie raz zgłoszę się po pomoc :D. Napisz do lampara to poratuje Cie numerem uszczelki z tjeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > aaaa, ok. wsio jasne. > a znalazłem w eperze uszczelkę do t-jeta pod numerem 55206232 ale jak patrze na zdjęciach, to nie > ma tam połowy kanałów.. więc sam już nie wiem jak by to ugryźć. Ona ma wszystkie kanaly jakiesa potrzebne. muaisz tylko pamietac ze uszczelka z tjeta jest do 16v i zasadnixzo nie pasuje do 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Ona ma wszystkie kanaly jakiesa potrzebne. muaisz tylko pamietac ze uszczelka z tjeta jest do 16v i > zasadnixzo nie pasuje do 8v. "Zasadniczo z Węgorzewskiej" :D Możesz rozwinąć, bo ja się na szestnastkach nie wyznaję, a chciałbym wiedzieć co nie co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > olewam, wolę kupić dwie 0,49 mm, niż bawić się w rozklejanie :D dzięki panowie za rady i pewnie > jeszcze nie raz zgłoszę się po pomoc :D. Te warstwy są ze sobą znitowane, nie sklejone ale fakt - bierz dwie kompletne i ma być git. Co do przekładki, 2mm, 2.5mm - zależy jaki boost i nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 boost do 1 bara. biorę zapas na planowanie głowicy 0,5 mm: 2mm przekładki, 2 uszczelki 0,49mm, daje mi to CR na poziomie 8,76. wystarczy czy za mało odprężone? wydaje mi się, że jest tak w cykę jak na takie dmuchanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > boost do 1 bara. biorę zapas na planowanie głowicy 0,5 mm: 2mm przekładki, 2 uszczelki 0,49mm, daje > mi to CR na poziomie 8,76. wystarczy czy za mało odprężone? wydaje mi się, że jest tak w cykę > jak na takie dmuchanie A oglądałeś już w jakim stanie jest głowica? Bo ja zrobiłem ten sam błąd, najpierw policzyłem, potem zamówiłem, potem rozebrałem silnik, dałem głowicę do roboty, jak wróciła, okazało się, że łącznie z poprzednim planowaniem razem jej brakowało prawie 1mm, była zebrana akurat do końca znaczników. W związku z czym w trybie pilnym zamawiałem przekładkę 2.5mm. EDIT: zapomniałem, u mnie blok też był zbierany, ponoć 0.2mm, ale dalej nie jestem pewien, bo na oko wyglądało, że więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > A oglądałeś już w jakim stanie jest głowica? Bo ja zrobiłem ten sam błąd, najpierw policzyłem, > potem zamówiłem, potem rozebrałem silnik, dałem głowicę do roboty, jak wróciła, okazało się, > że łącznie z poprzednim planowaniem razem jej brakowało prawie 1mm, była zebrana akurat do > końca znaczników. W związku z czym w trybie pilnym zamawiałem przekładkę 2.5mm. > EDIT: zapomniałem, u mnie blok też był zbierany, ponoć 0.2mm, ale dalej nie jestem pewien, bo na > oko wyglądało, że więcej. głowicę dopiero będę kupował, wiec załóżmy, że mam wybór. jutro będę miał u siebie dół i okaże się czy blok trzeba zbierać. przekładki tak czy inaczej nie zamawiam jeszcze ze względów o których mówisz. a liczę także dlatego, żeby mieć rozeznanie ile czego mogę zebrać na potrzeby remontu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > głowicę dopiero będę kupował, wiec załóżmy, że mam wybór. jutro będę miał u siebie dół i okaże się > czy blok trzeba zbierać. przekładki tak czy inaczej nie zamawiam jeszcze ze względów o których > mówisz. a liczę także dlatego, żeby mieć rozeznanie ile czego mogę zebrać na potrzeby remontu > . W pierwszym 1.2 zbierałem blok i było ok. W 1.4 nie zbierałem i było ok. W drugim 1.2 też nie zbierałem, mimo że silnik był staaaary i ze 2 lata leżał na ziemi bez miski olejowej no ale jak masz wszystko rozebrane to czemu nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > W pierwszym 1.2 zbierałem blok i było ok. > W 1.4 nie zbierałem i było ok. > W drugim 1.2 też nie zbierałem, mimo że silnik był staaaary i ze 2 lata leżał na ziemi bez miski > olejowej no ale jak masz wszystko rozebrane to czemu nie... nie nie, nie żebym chciał zbierać na siłę. po prostu chciałbym wiedzieć ile mam zapasu na zbieranie jeśli będzie ono konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turbo_it Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 > Kolega Giordano wrzucił ostatnio na Facebooka takie oto foto: hello this and what happened to my engine and the pistons the material was poor.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Heh, ok - chcieliście jakiś info na temat EMU... W piątek byłem u Jadźwina w Krakowie na szybkim szkoleniu, jakoś, że mój zespół na uczelni pisze instrukcję obsługi do tego urządzenia. Kuba wrzucił już na rf.pl zdjęcia urządzenia, ale podlinkuję je też tutaj: Fotki mojego autorstwa, więc nie ma strachu Co prawda jeszcze bez finalnego nadruku na obudowie, ale tak to będzie wyglądać. Nadruk będzie robiony sitodrukiem. A tak wygląda nasz egzemplarz EMU, na którym robimy badania i testujemy go: Kapitalna przejrzystość softu znacznie ułatwia znacznie zabawę z tym. Sprzęt jest tak fajnie zrobiony, że teraz go hamuje jedynie soft - jest bardzo duża możliwość rozwoju w późniejszym czasie. Jak będziecie grzeczni ( ) to postaram się w okolicach weekendu może wrzucić jakiegoś screena z softu. A teraz pytanie głównie do stroicieli: Czy ma ktoś możliwość ogarnięcia danych na temat spalania stukowego z kompa 1.2 8v? Z tego co kojarzę, ten silnik miał knock sensor. Jeśli macie taką możliwość, to bardzo by się to przydało do mojego seja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Knocka napewno nie mialo 1,2 8v MM na duzym kompie, mpiki mialy za to napewno Uderz do Wojtka albo Huberta, moze pomoga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Heh, ok - chcieliście jakiś info na temat EMU... > W piątek byłem u Jadźwina w Krakowie na szybkim szkoleniu, jakoś, że mój zespół na uczelni pisze > instrukcję obsługi do tego urządzenia. Kuba wrzucił już na rf.pl zdjęcia urządzenia, ale > podlinkuję je też tutaj: > Fotki mojego autorstwa, więc nie ma strachu > Co prawda jeszcze bez finalnego nadruku na obudowie, ale tak to będzie wyglądać. Nadruk będzie > robiony sitodrukiem. > A tak wygląda nasz egzemplarz EMU, na którym robimy badania i testujemy go: > Kapitalna przejrzystość softu znacznie ułatwia znacznie zabawę z tym. Sprzęt jest tak fajnie > zrobiony, że teraz go hamuje jedynie soft - jest bardzo duża możliwość rozwoju w późniejszym > czasie. > Jak będziecie grzeczni ( ) to postaram się w okolicach weekendu może wrzucić jakiegoś screena z > softu. Urządzenie wygląda milutko. > A teraz pytanie głównie do stroicieli: > Czy ma ktoś możliwość ogarnięcia danych na temat spalania stukowego z kompa 1.2 8v? Co rozumiesz przez dane nt. spalania stukowego? Bo jedyne co mi do głowy przychodzi to o ile zapłon jest cofany przy krótko i długotrwałym stuku. Opisz do czego Ci jest to potrzebne. Nie zmienia to faktu, że nie wiem, bo komp MM 1.2 MPI nie ma czujnika spalania stukowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Urządzenie wygląda milutko. > Co rozumiesz przez dane nt. spalania stukowego? Bo jedyne co mi do głowy przychodzi to o ile > zapłon jest cofany przy krótko i długotrwałym stuku. Opisz do czego Ci jest to potrzebne. > Nie zmienia to faktu, że nie wiem, bo komp MM 1.2 MPI nie ma czujnika spalania stukowego. Nie chodzi mi o mapy korekcyjne, ale choćby o częstotliwość stuku, knock window i inne dane tego typu Zaraz zrobię jeden myk i dodam fotkę, będziecie wiedzieli co dokładnie potrzebuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Nie chodzi mi o mapy korekcyjne, ale choćby o częstotliwość stuku, knock window i inne dane tego > typu Zaraz zrobię jeden myk i dodam fotkę, będziecie wiedzieli co dokładnie potrzebuję Chodzi dokładnie o coś takiego: Czyli głównie gain i knock frequency. Knock window już mozna samemu dojść bardzo szybko, ale fajnie by było go mieć też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Chodzi dokładnie o coś takiego: > Czyli głównie gain i knock frequency. Knock window już mozna samemu dojść bardzo szybko, ale fajnie > by było go mieć też No ja Ci niestety nie pomogę, bo nie wiem. Ale jak wyczaisz, to bądź łaskaw się podzielić dla przyszłych pokoleń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > No ja Ci niestety nie pomogę, bo nie wiem. Ale jak wyczaisz, to bądź łaskaw się podzielić dla > przyszłych pokoleń Jasne, jeśli to ustalę, to podam tutaj. Kolejną kwestią są mapy startowe, które jak zrobię, też wrzucę tutaj dla potomności Tak jeszcze nawiązując do kompa, fajnym mykiem jest podzielność programu. Już tłumaczę o co chodzi: Można wgrać cała mapę startową, ale jeśli ktoś ma zmienione czujniki musi niestety z palca wklepywać dane czujników. Ale nie w emu - każde okienko, w którym ustawia się parametry, jest osobnym plikiem. Czyli możemy ściągnąć całą mapę, i w przypadku zmienionych czujników dogrywamy małe pliki. Czyli finalnie mając dane poszczególnych czujników możemy jak z klocków lego złożyć mapę startową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 wyglada jak dwa razy wieksza kopia komputera do gazu KME DIEGO nawet wtyczki te same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > wyglada jak dwa razy wieksza kopia komputera do gazu KME DIEGO nawet wtyczki te same No wtyki gazowe, bo są szeroko dostępne i w miarę tanie. Nie sztuką jest zrobić takie wtyki jak w AEM - ale komplet kosztuje 700zł... Możliwości są ogromne, łącznie z ogarnianiem instalacji gazowej i paliwowej na tym sterowniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > boost do 1 bara. biorę zapas na planowanie głowicy 0,5 mm: 2mm przekładki, 2 uszczelki 0,49mm, daje > mi to CR na poziomie 8,76. wystarczy czy za mało odprężone? wydaje mi się, że jest tak w cykę > jak na takie dmuchanie u mnie przy CR 9:1 1 bar dawal spokojnie rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Z nudow w robocie ulepilem MAPa pod Turbo w ''seryjnej'' obudowie by zachowac ori wtyczke cudny prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Z nudow w robocie ulepilem MAPa pod Turbo w ''seryjnej'' obudowie by zachowac ori wtyczke > cudny prawda A nie prościej i taniej było by kupić mapa od coupe turbo? Na fabryczną wtyczkę, 2,5 bara no i do tego kosztuje 80zł nowy Ale żeby nie było, fajna robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Z nudow w robocie ulepilem MAPa pod Turbo w ''seryjnej'' obudowie by zachowac ori wtyczke > cudny prawda No ja odrobina krytyki - nie boisz się, że tak wygięty ten silikon się załamie w końcu? Będą wtedy jaja się mi wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > A nie prościej i taniej było by kupić mapa od coupe turbo? Na fabryczną wtyczkę, 2,5 bara no i do > tego kosztuje 80zł nowy > Ale żeby nie było, fajna robota Dostalem tego mapa i kompa z zestawem T wiec szkoda tego nie wykozystac... Zapewne i kompa trzeba by bylo pod nowego mapa skalowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Dostalem tego mapa i kompa z zestawem T wiec szkoda tego nie wykozystac... > Zapewne i kompa trzeba by bylo pod nowego mapa skalowac Jezeli mi pamiec dobrze sluzy, to ten MPX ma taka sama charakterystyke jak MAP z FC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Panowie powie mi ktos jaka wtyczka jest w mapie do t-jeta? Jest to jakas wtyczka ktora wystepuje w innych auta z osprzetem boscha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 > Panowie powie mi ktos jaka wtyczka jest w mapie do t-jeta? > Jest to jakas wtyczka ktora wystepuje w innych auta z osprzetem boscha? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 > Tak Czyli w kazdym boschu taka znajde? Pasuje z 1,2 16v na boschu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 > Czyli w kazdym boschu taka znajde? Pasuje z 1,2 16v na boschu? z tego co miałem z boschem i mapem od t-jeta wspólnego, to wychodz, że tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 > Czyli w kazdym boschu taka znajde? Pasuje z 1,2 16v na boschu? U mnie jest na wiązce od 1.2 16V (osprzęt Bosch'a) i wtyczka jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 > U mnie jest na wiązce od 1.2 16V (osprzęt Bosch'a) i wtyczka jest taka sama. Panowie zrobi mi ktos fote tej wtyczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 > Panowie zrobi mi ktos fote tej wtyczki? Jak do wieczora nikt nie wrzuci to zerknę pod maskę. ps. sam mapsensor wygląda tak Wtyczka: Wystarczy takie foto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 zalacznik 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 Jasne, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Kilka dni temu kolega Woj76 podsunął mi pomysł na zrobienie słuchawek, przy pomocy których można wyłapać spalanie stukowe. Używa tego sporo osób znających się na rzeczy, bo jest to tanie i prawdopodobnie najlepsze rozwiązanie do nasłuchiwania stuku. Potrzebny jest kawałek rurki miedzianej (ja użyłem mosiężnej - też daje radę), jakieś 20cm. Słuchawki ochronne i wężyk gumowy (ze 3 metry), którego średnica pozwala na naciągnięcie na niego rurki. Rurkę zaklepujemy młotkiem na końcu, tak by dało się w niej wywiercić otwór 8mm. Po wywierceniu otworu przykręcamy ją do nakrętki kolektora wydechowego. W słuchawkach wiercimy otwory w które wkładamy kawałki (ze 4cm długości każdy) miedzianej/mosiężnej rurki (muszą tam wejść bardzo ciasno aby się trzymały w trakcie użytkowania - można je wkleić na ciepło lub zalać klejem). Teraz do słuchawek należy podłączyć wężyk z kolektora wydechowego. Trzeba to wykonać przy pomocy trójnika/rozgałęźnika zakupionego w sklepie lub wykonanego własnoręcznie z rurki miedzianej/mosiężnej - świetnie się go lutuje. EDIT: Przerzuciłem rurkę na tył bloku silnika - słychać wszystko zdecydowanie lepiej . U mnie wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Fajne i proste - jeśli jednocześnie skuteczne to na bank takie sobie zrobię tylko jak znam siebie to bym z tym jeździł na co dzień bez zdejmowania z glacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Ja dodam jeszcze od siebie, że cały "kanał akustyczny" może być spokojnie większej średnicy. Również, im grubszy i sztywniejszy wąż, tym mniejsza szansa, że się zagnie/złamie i zagłuszy całą imprezę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Polecam montaż po stronie kolektora ssącego poniżej wysokości głowicy - może być w którymś z otworów technologicznych Patrz - gdzie np seryjnie w nowszym osprzęcie montuje się na fajerkach knock sensor. Z kilku podstawowych powodów - m. in. nie trzeba wtedy słuchać tak intensywnie pracy rozrządu, stukowe niesie po bloku, a np. kanał wodny nie jest przeszkodą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Polecam montaż po stronie kolektora ssącego poniżej > wysokości głowicy. Spróbuje zrobić tak właśnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Chyba sobie zrobie cos takiego niedlugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Panowie, czy Garrett GT2056 nada się do 1.2 16v? Cel to jakieś 0.8-1 bara. Może są jakieś lepsze opcje? Interesują mnie tylko sprężarki nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Panowie, czy Garrett GT2056 nada się do 1.2 16v? Cel to jakieś 0.8-1 bara. Może są jakieś lepsze > opcje? Interesują mnie tylko sprężarki nowe a niby dlaczego ma sie nie nadac? ja w 1,4 na takiej spręzarce i doładowaniu 1,2 bara robiłem na ćwiare 13,54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Patent znany od dawna i świetnie się spisuje. Dobra robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
driver0027 Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 na szybko wtryski do 1.2 16v pod turbo od 250cc do 280cc od czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > na szybko wtryski do 1.2 16v pod turbo od 250cc do 280cc > od czego VAG 1,8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Czołem Właśnie jestem przy montażu turba. Potrzebuję porady i jak by ktoś miał może jakąś fotkę. Jak umieściliście przewody chłodzenia. Czy chłodnice da się jakoś odsunąć od turbiny?? Wcześniej gdzieś czytałem że jakoś odsuwa się chłodnice.Ale jak tak przymierzam to ona jest przy samym zderzaku.Ni w ząb ją ruszyć. A jeszcze jedno turbina którą kupiłem ma małe pęknięcie w części wydechowej.(kupiłem ją jakieś pół roku temu a dopiero teraz warunki pozwoliły zabrać się za auto)czy nadaje się do spawania czy raczej wymienić tą część. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 . > A jeszcze jedno turbina którą kupiłem ma małe pęknięcie w części wydechowej.(kupiłem ją jakieś pół > roku temu a dopiero teraz warunki pozwoliły zabrać się za auto)czy nadaje się do spawania czy > raczej wymienić tą część. a to ta k03. Nie ma k03 która nie jest pęknięta. nie musisz się obawiać, będzie działać bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Dzięki. Czyli u mnie muszę ciąć zderzak nie wiem dlaczego ale przy fabrycznych mocowaniach już jest przy samym zderzaku. Jeszcze jedno czy mogę podłączyć westegate bezpośrednio do wyjścia w muszli turbiny-czy może go zaślepiałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 > Dzięki. > Czyli u mnie muszę ciąć zderzak nie wiem dlaczego ale przy fabrycznych mocowaniach już jest przy > samym zderzaku. nie możliwe. W SC jest więcej miejsca pod zdezakiem niż w CC i u mnie się mieścił oto i u Ciebie też się jakoś musi wcisnąć. > Jeszcze jedno czy mogę podłączyć westegate bezpośrednio do wyjścia w muszli turbiny-czy może go > zaślepiałeś. wyjśice z muszli dajesz do MBC a z MBC na acutator. Można połączyć bezpośrednio ale nie będziesz miał możliwości podnieść ciśnienia doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.