Oberon Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Jaka pojemnosc? Ja niedalej jak 2dni temu kupilem norautowy prostownik ... fakt ze wziolem ten mocniejszy 3010 - 240zl .... ale za 140 byl 1010 chyba do 60Ah (pewnie prad mniejszy zapodaje wiec i te wieksze tez powinien ladowac o ile nie bedzie przeklamywal bo to automat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Jaka pojemnosc? > Ja niedalej jak 2dni temu kupilem norautowy prostownik ... fakt ze wziolem ten mocniejszy 3010 - > 240zl .... ale za 140 byl 1010 chyba do 60Ah (pewnie prad mniejszy zapodaje wiec i te wieksze > tez powinien ladowac o ile nie bedzie przeklamywal bo to automat) 55Ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > 55Ah Tamten spokojnie da rade widze ze ma max 8A ... wiec da rade ... ciekawe jak z jakoscia itp... w auto swiecie (byl jakis test) i wlasnie prostowniki z norauto wygraly ... musze powiedziec ze nie jest zly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Panowie mam Centre Future + w mojej Asi, potrzebuje doładować aku i mam pytanie czy ten prostownik > da radę? Do futury to chyba nie bardzo - zdaje się, że nie ma ograniczenia napięcia ładowania do 14.4V, które jest wymagane do tego typu akumulatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > ...tego typu akumulatorów. a jaki to typ akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 wlasnie na Motokaciku ktos wkleil fajny artykul odnosnie ladowania http://www.auto-swiat.pl/1-jak-ladowac-akumulator-czyli-uwaga-nie-zrob-wybuchu a tu ten test : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > a jaki to typ akumulatora? Taki nowoczesny wynalazek Miałem w poprzednim samochodzie i pamiętam, że w warunkach gwarancji była informacja, że ładowanie napięciem powyżej chyba 14.4V grozi "spłynięciem mas czynnych" i utratą życia przez akumulator (oraz oczywiście gwarancji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Do Futury nadaje się np. ten prostownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Do Futury nadaje się np. ten prostownik Ten wynalazek co jakiś czas pojawia się w Lidlu (kosztuje chyba około 50 zł). Jedyna wada to niewielki prąd ładowania. Poza tym ok, zwłaszcza za tę cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Do Futury nadaje się np. ten prostownik ja niedawno za 130 zł kupiłem podobną ładowarkę tylko, że Boscha model C3 kłyk jak narazie jestem z niej b.zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Do futury to chyba nie bardzo Nie bardzo jeśli nie nadzoruje się ładowania. Jeśli zadba się o nieprzekraczanie tych 14.5V to każdym prostownikiem można go naładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Ten wynalazek co jakiś czas pojawia się w Lidlu (kosztuje chyba około 50 zł). Jedyna wada to > niewielki prąd ładowania. Poza tym ok, zwłaszcza za tę cenę. wiem,wiem ; kupiłem w Lidlu już 3 takie w tym jeden sobie zostawiłem . Maksymalny prąd ładowania to 3,8A ale w zupełności wystarcza i elektrolit nie gazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Witam czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? Taki chyba mam fabryczny wiec ma juz 4 lata i drugi raz sie zdarzyło ze nie chce krecic rozrusznik. Aku ma teraz 11.90 prądu i nie kreci,słychac tylko takie cyk. Czy to napewno winna aku czy może cos innego pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Witam > czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? > Taki chyba mam fabryczny wiec ma juz 4 lata i drugi raz sie zdarzyło ze nie chce krecic rozrusznik. > Aku ma teraz 11.90 prądu i nie kreci,słychac tylko takie cyk. Czy to napewno winna aku czy > może cos innego pada? wina tego że teraz nie pali auto leży napewno w aku, bo naładowany akumulator ma powyżej 12,5V a powodów, że on sie rozładował może być kilka: - słabe ładowanie - pozostawiony jakis odbiornik na noc - duży pobór pradu na postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Witam > czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? Nie. Taki miałem fabrycznie włożony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Witam > czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? 370A wg jakiej normy ??? Nawet bez tego info wg mnie taki prąd rozruchowy do diesla to mało. > Taki chyba mam fabryczny wiec ma juz 4 lata i drugi raz sie zdarzyło ze nie chce krecic rozrusznik. > Aku ma teraz 11.90 prądu i nie kreci,słychac tylko takie cyk. Czy to napewno winna aku czy > może cos innego pada? Nie "11.90 prądu" tylko napięcie (V). Naładuj porządnie aku dobrym prostownikiem, wykonaj pomiar gęstości elektrolitu jeżeli jest dostęp do cel i będzie więcej wiadomo o kondycji tej baterii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > 370A wg jakiej normy ??? Nawet bez tego info wg mnie taki prąd rozruchowy do diesla to mało. > Nie "11.90 prądu" tylko napięcie (V). > Naładuj porządnie aku dobrym prostownikiem, wykonaj pomiar gęstości elektrolitu jeżeli jest dostęp > do cel i będzie więcej wiadomo o kondycji tej baterii. 60Ah 370A (DIN)- VE , takie oznaczenie ma aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > 60Ah 370A (DIN) źródło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Witam > czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? Pewne minimum spełnia. Następny kupisz coś koło 70Ah i będzie optimum tymczasem tego porządnie naładuj, odpal auto i sprawdź czy ładowanie jest w granicach 14-14,5V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Witam > czy do 1.7 aku 60Ah 370A to nie zamało? Bo takie fabrycznie wkładali (też taki mam), ale nowy to już z 70 Ah i rozruch też wyższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 jest ktoś w stanie sprawdzić (mogę podać VIN) jaka pojemnośc aku była fabrycznie montowana w moim bocianie? a tak na marginesie to zamierzam wrzucić aku75 Ah 750 A lub co mnie bardzo kusi 85 Ah 800A, tylko zastanawiam się czy nie bedzie to przerost formy nad treścią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > jest ktoś w stanie sprawdzić (mogę podać VIN) jaka pojemnośc aku była fabrycznie montowana w moim > bocianie? > a tak na marginesie to zamierzam wrzucić aku75 Ah 750 A lub co mnie bardzo kusi 85 Ah 800A, tylko > zastanawiam się czy nie bedzie to przerost formy nad treścią A jaki masz teraz? Jak dasz za duży może go niedoładowywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > A jaki masz teraz? teraz mam 74 Ah ale to tez był kupiony taki jak mi pasował ( 4 lata temu), bo na wczesniejszym nie miałem napisane jaki był > Jak dasz za duży może go niedoładowywać możesz jakies argumenty na to przedstawić, bo temat niedoładowania próbuję zgłebiac od dwóch lat i nigdzie nie moge znaleźc jednoznacznej odpowiedzi, że aku jak damy za duży bedzie niedoładowany ja nawet skłaniałbym sie ku tezie, że ten temat czyli niedoładowanie to mit choć z elektryka mam niewiele do czynienia i znawcą nie jestem więc mogę sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > teraz mam 74 Ah ale to tez był kupiony taki jak mi pasował ( 4 lata temu), bo na wczesniejszym nie > miałem napisane jaki był > możesz jakies argumenty na to przedstawić, bo temat niedoładowania próbuję zgłebiac od dwóch lat i > nigdzie nie moge znaleźc jednoznacznej odpowiedzi, że aku jak damy za duży bedzie > niedoładowany > ja nawet skłaniałbym sie ku tezie, że ten temat czyli niedoładowanie to mit > choć z elektryka mam niewiele do czynienia i znawcą nie jestem więc mogę sie mylic to wstaw 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > to wstaw 110 toś pomógł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > nigdzie nie moge znaleźc jednoznacznej odpowiedzi, że aku jak damy za duży bedzie > niedoładowany To jest mit. Alternator ma w jak najkrótszym czasie uzupełnić pojemność akumulatora do stanu co najmniej sprzed rozruchu silnika, a potem powoli do max pojemności. Sprawny alternator naładuje każdy akumulator (w granicach rozsądku) , tylko przy rozładowaniu np o 30% do 80Ah potrwa to dłużej 30% do 60Ah. W latach 80-tych był kryzys z akumulatorami. Ja osobiście w swoim 125p miałem w bagażniku podpięty akumulator 195Ah od czołgu, a wielu znajomych podobnie, nawet w Syrenkach gdzie były prądnice. Prądnice były trochę mniej wydajne i trzeba było doładowywać okresowo.Natomiast alternator 50A radził sobie doskonale. Oczywiście przed zamontowaniem akumulator powinien być naładowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > możesz jakies argumenty na to przedstawić, bo temat niedoładowania próbuję zgłebiac od dwóch lat i > nigdzie nie moge znaleźc jednoznacznej odpowiedzi, że aku jak damy za duży bedzie > niedoładowany Jedyny argument dużego aku. na NIE, to waga. Reszta to mity i bujdy. Eksploatowałem kilka lat akumulator 196 Ah w aucie z silnikiem około litra pojemności, z niewielkim alternatorem i nigdy nie był doładowywany z zewnętrznego źródła. Zimą na parkingu, w czasie siarczystego mrozu, co rano pomagałem odpalić kilka aut i nic się nie działo. Jazda wyłączni miejska. Tyle praktyka. Teoria również jest za tym, że niedoładowanie bo za duży..., to mit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > toś pomógł... pozwól ze zacytuję "Jeżeli chodzi o jej pojemność, to powinna być tym większa, im więcej mamy w aucie odbiorników prądu, jednak nie może być wyższa niż określona w instrukcji auta, bo wówczas alternator nie zdoła jej naładować" wprawdzie to AS Ale takich opinii jest więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > "Jeżeli chodzi o jej pojemność, to powinna być tym większa, im więcej mamy w aucie odbiorników > prądu, jednak nie może być wyższa niż określona w instrukcji auta, bo wówczas alternator nie Akumulator będzie niedoładowany, jeżeli pobór prądu będzie większy niż wydajność alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 Dla mnie AŚ nigdy nie był wiarygodnym pismem, jeżeli chodzi o techniczne sprawy. OT, czy kiedykolwiek czytając AŚ było jakiekolwiek auto lepsze od VW, bądź z grupy VW w porównaniach z innym autami ? PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > To jest mit. Ja osobiście w swoim 125p miałem w bagażniku podpięty akumulator 195Ah od czołgu, a wielu znajomych podobnie, nawet w Syrenkach gdzie były prądnice >Reszta to mity i bujdy. Eksploatowałem kilka lat akumulator 196 Ah w aucie z silnikiem około litra pojemności, z niewielkim alternatorem i nigdy nie był doładowywany z zewnętrznego źródła. powyższe utwierdza mnie coraz bardziej aby kupic tego 85 Ah , szczególnie, że róznica w cenie to tylko 20 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 > powyższe utwierdza mnie coraz bardziej aby kupic tego 85 Ah , szczególnie, że róznica w cenie to > tylko 20 zł. Ja w swoim wozie mam jakiś duży, dostałem od brata, pracował wcześniej w Fordzie Mondeo 1,8 TD, bez obciążenia ładowanie na akumulatorze mam 14,2 V, jak włączę światła i dmuchawę na 2 oraz radio, plus ładowanie GPS z zapalniczki na akumulatorze mam napięcie 13,84 V. Aha akumulator bez ładowania ma napięcie jakieś 12,8 V. Kiedyś krążyła fama, że nie można wkładać większego akumulatora niż nominał amperowy alternatora, mój akumulator ma dużo więcej niż 70Ah a taki mam alternator 70A. Zadam pytanie, czy mój akumulator jest niedoładowywany ?? Pytanie retoryczne, mit o tym, że nie wolno włożyć większego aku niż pozwala instrukcja został własnoręcznie przeze mnie obalony. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > Pytanie retoryczne, mit o tym, że nie wolno włożyć większego aku niż pozwala instrukcja został > własnoręcznie przeze mnie obalony. no to teraz tylko pozostaje mi podjechać do sklepu i wziasć tego Autopart-a 85 Ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > no to teraz tylko pozostaje mi podjechać do sklepu i wziasć tego Autopart-a 85 Ah Jeśli jest niewiele większy, to nie ma problemu. Sam wstawiałem 60 zamiast 50, Ale juz 80 czy 95 bym nie wstawił i to nie ze względu czy pisze to AS czy nie. Po prostu wole nie eksperymentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > Jeśli jest niewiele większy, to nie ma problemu. Sam wstawiałem 60 zamiast 50, Ale juz 80 czy 95 > bym nie wstawił no własnie tez nie chcę przegiąć dlatego na poczatku zapytałem kto mógłby poratowac informacja z czym auto wyjechało z fabryki, żeby wiedzieć jaki margines pojemnościowy wzwyż sobie narzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > czym auto wyjechało z fabryki, żeby wiedzieć jaki margines pojemnościowy wzwyż sobie narzucić Ogólnie samochodowi nic się nie stanie, gdyż napięcie na aku nie będzie 24 V Moim zdaniem przed włożeniem nowego akumulatora warto sprawdzić jakie jest ładowanie na alternatorze a jakie na akumualtorze, jeżeli będzie takie samo i powyżej 13,5 V spokojnie możesz wmontować i 90 Ah. Nie rozumię jakie tu "eksperyment"? Edyta: Nie wytrzymałem zszedłem do garażu sprawdzić jaki mam akumulator, i tu muszę zwrócić honor, posiadam 72Ah i 600A prądu rozruchowego, ale to i tak znacznie więcej niż 45Ah z jakim wyjechał z fabryki. Poza tym nie wiem czy by mi się większy zmieścił gdyż ten co mam gabarytowo ledwo co wchodzi. Zobaczę jak będzie się sprawował w zimę, jeżeli będą z nim problemy to pewnie będę myślał o zmianie i wtedy napewno będzie więcej niż 72Ah tylko żeby mi się gabarytowo zmieścił. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > no własnie tez nie chcę przegiąć dlatego na poczatku zapytałem kto mógłby poratowac informacja z > czym auto wyjechało z fabryki, żeby wiedzieć jaki margines pojemnościowy wzwyż sobie narzucić Ja w obu bocianach mam zamontowane 80Ah tylko byl drobny problem z zamontowaniem, musialem troszke zmartretowac podstawke pod akumulator bo 80 byla kilka cm dluzsza niz 74 ktore tam wczesniej bylo. Problemow w czasie 2 letniej eksplatacji akumulatorów w samochodach nie zauwazylem. Akumulatory podobno badziewne firmy Bergen, (jeden pojazd ma trudnosci z rozruchem i jezdzi na krotkich odcinkach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 Ja w swojej astrze miałem 80 Ah marki Ursus, i nie było problemu, odkąd zmieniłem na 55Ah mało znana marka, są problemy. Zamierzam wymienić przed zimą akumulatorek, i zastanawiam się nad Centra Futura lub ZAP Sznajder (może znacie coś lepszego) pojemność do 80Ah o prądzie rozruchowym 700-800, co doradzacie ? Co sądzicie o serii Centry Exide - premium np: klik Co doładowywania moją poprzednią 80Ah alternator spokojnie doładowywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 Exide po prostu przejął Centre. To dobra firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 Ja mam Futurę... pierwszy i ostatni raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 A co powiecie o oryginalnym GM? Jak jest teraz z jego jakoscia? Kto dla nich produkuje? Mam jeszcze oryginalny GM bedzie juz 6 lat jeszcze sie trzyma ale idzie zima... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 stary test ale cos pokazuje http://www.autocentrum.pl/testy/test-akumulatorow-samochodowych-adac-2007/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > stary test ale cos pokazuje > http://www.autocentrum.pl/testy/test-akumulatorow-samochodowych-adac-2007/ tu jest nowszy spora różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 > Ja ... miałem 80 Ah ... i nie było problemu, odkąd zmieniłem na 55Ah ... > są problemy... nie popadajmy ze skrajności w skrajność... jak ktoś ma sprawne auto nie będzie miał problemów z aq skoro modne są przykłady podam i swój: w 2007 roku w kwietniu kupiłem nowy akumulator do swojego c16nz 45Ah znanej firmy ze średniej/niższej* półki... w 2009 roku sprzedałem c16nz na rzecz obecnego ne ale bez ww aq bo nowy był i mi go szkoda było "puszczać" razem z autem obecnie aq jeździ od dwóch lat w c20ne i nie ma z nim żadnego problemu... silnik odpalił jak dotąd w każdych warunkach bez najmniejszych problemów -------------- (*) wysokość półki wynikła z wypowiedzi na AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 mam jeszcze pytanie o oryginał GM 70 Ah. Szczególnie mnie interesuje czy on faktycznie wyciąga 800A przykład klik ?? bo patrzac na konkurencje to bije ją o lata swietlne z tym prądem z tej pojemności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 > Szczególnie mnie interesuje czy on faktycznie wyciąga 800A klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 > klik o normach wg. których podawane są prady to doskonale wiem i w przykładzie który zamieściłem jest podana norma EN dla tego aku i tutaj prad wynosi własnie 800A i porównujac to z innymi akumulatorami w których prady sa podawane również wg. EN to jest to znacznie ponad przeciętna, dlatego się zastanawiam co w tym akumulatorze jest takiego super, że tyle Amper wyciągnęli z niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Miał może ktoś do czynienia z tymi akumulatorami? Zastanawiam się czy nie włożyć do Astry takiego 74Ah/720A tylko z tą marką się wcześniej nie spotkałem. Ponoć niezgorsze są. Prawda li to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Miał może ktoś do czynienia z tymi akumulatorami? Mam taki akumulator w Astrze G i wytrzymał 3 i pól roku. Szukam juz nowego bo rano słabo kręci a jak zostawie włączone oswietlenie kabina to pól godziny i wydojony do zera. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Miał może ktoś do czynienia z tymi akumulatorami? aktualnie jestem w posiadaniu takowego aku 50Ah/450A w AF od stycznia tego roku że tak powiem trochę zostałem zmuszony sytuacją (stary aku już niestety niedawał rady, wyboru niemiałen żadnego) jak do tej pory spisuje się całkiem nieźle zobaczymy jak zniesie pierwsze przymrozki po prawie rocznej eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.