tosh79 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 Potraktuj plamy rozpuszczalnikiem (benzyna ekstrakcyjna), a potem upierz calosc vanischem (czy jak sie to inaczej pisze...)do dywanow... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Trudno wyrokować. Gdyby listwa była nieuszkodzona, to z pewnością > tak. U mnie już piąty rok listwa jeździ na zwykłym, bezbarwnym > silikonie. A skoro będzie sprężynować, to czort wie. Spróbuj, w > razie czego klej da się zmyć z lakieru. Koniec końców zapaćkałem listwę klejem PATTEX w wielkiej tubie - takiej do pistoletu. To jakiś lepszy specyfik, szybko schnie i dobrze trzyma, zdaje się że to seria 200 lub 300. Pachnie jak "Kropelka" czy "Super Glue", ewentualnie cyjanopan... Schnie w pełni w ciągu 48 godzin, ale u mnie po ok. 15 godzinach już się dobrze trzymało. I jest tak: listwa trzyma się od dwóch tygodni. Podkleiłem nieco do karoserii (musiałem - listwa była krzywa ) oraz do szyny na drzwiach i jest OK. Zobaczymy ile wytrzyma Wieczorem postaram się wyedytować posta i wstawić fotę tego specyfiku. Acha, i chyba wiem czemu Ośmiorniczka nie skleiła listwy - nie klei polipropylenu, a coś mi się zdaje że z tego robią listwy. Jeśli nie to mnie lelek zaraz poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 To dobrze że ja do swojej listwy zakupiłem Pattex SuperFix i mam nadzieje że będzie OK. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 Ten mój cud nazywa się Pattex Express Fix 600 - oto zdjęcie. Koszt w sklepie ok. 18 zł za tubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eRd Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 Szybkie pytanie - czy ktoś z Was używał takiego wosku (bo dzisiaj bylem zmuszony do użycia pasty tempo - inaczej bym samochodu nie doczyścił tak brud wbił się w lakier) ? Chciałbym zabezpieczyć lakier przed zimą i oszczędzić sobie takich przyjemności jak dzisiaj Turtle Wax ICE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 Tego akurat nie używałem, ale do innych wynalazków TurtleWaxa nie miałem zastrzeżeń. k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eRd Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 Chyba jednak skorzystam z tego z PTFE z pierwszej strony watku. Podobno jest bardzo wytrzymaly i polowe tanszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 > Turtle Wax ICE Uzywam, jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Victor Reinz Reinzosil 300SI: Świetny środek uszczelniający do połączenia głowicy z obudową wałka rozrządu, a także innych elementów łączonych bez uszczelek. Spisuje się też w miejscach gdzie są uszczelki, ale - ze względu na płaskie powierzchnie przylegania - można z nich zrezygnować. Np: połączenie obudowy przepustnicy z kolektorem dolotowym. Odporny na temp. do 300*C, paliwa, oleje, smary itp. Utwardza się od razu przez zgniot, lub z prędkością ok 2h/mm grubości. Versachem Mega Grey - uszczelka w tubce. Nadaje się do uszczelniania misek olejowych, pokryw zaworów itp: Po nałożeniu w ciągu kilkunastu minut tworzy na powierzchni skórę, która sprawia, że specyfik nie przykleja się do drugiej z uszczelnianych powierzchni. Nie radzi sobie z elementami łączonymi na styk (bez szczeliny). Odporny na temp., paliwa, oleje itp. Teraz coś do smarowania "jabłka" drążka zmiany biegów. Kupujemy wazelinę techniczną i ciekłą parafinę. Mieszamy ze sobą do uzyskania konsystencji śmietany. Smarujemy drążek. Wg mnie jest to świetny zamiennik fabrycznego (niestety drogiego) smaru. Czasami jest potrzeba zabezpieczenia gwintu przed odkręceniem. Do tego celu używam preparatu Thread Lock firmy Pro Seal. Jest to wersja o średniej sile wiązania. Połączenia po jego zaaplikowaniu dają się rozkręcić. Zmierzyłem doświadczalnie, że moment odkręcania zwiększa się o ok 40-50% w stosunku do skręcenia na sucho (dla śruby M8). Środek aplikuje się na gwint po jego odtłuszczeniu i skręca się elementy od razu po aplikacji. Wystarczy kropelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jawor36 Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 witam. poszukuje takiego białego smary półstałego do smarowania plastików. smar ten jest bardzo gęsty i stosuje sie go np. do smarowania lewarka zmiany biegów po mieszkiem. jak sie nazywa ten smar??? gdzie to kupic??? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > witam. poszukuje takiego białego smary półstałego do smarowania > plastików. smar ten jest bardzo gęsty i stosuje sie go np. do > smarowania lewarka zmiany biegów po mieszkiem. jak sie nazywa > ten smar??? gdzie to kupic??? pozdrawiam. jest to smar stały silikonowy, biały, sam szukam alternatywy do oryginału [OE 1970206] bo GM kosztuje 47zł/ tubkę może ktoś na kąciku zna? brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 Zobacz pierwszy post Lelka w tym dziale, pozycja 12 (Biały smar). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 U mnie biały smar powodował klejenie się pierścienia gumowego do gniazda tak bardzo, że wyrywały się z niego kawałki gumy, a ruchy drążkiem były bardzo utrudnione. Póki był mokry było ok. Ale jak wysechł to kaplica (a nalałem go tam sporo). Dlatego zastosowałem wyżej opisaną miksturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 Aha, czyli sprawdzony nie polecany. O.K. Na marginesie, kiedyś w PF 125 i Polonezach stosowany był smar KB 521 - biały i o konsystencji śmietany. Długo utrzymywał te właściwości. Stosowali go do smarowania m.in. ograniczników drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > U mnie biały smar powodował klejenie się pierścienia gumowego do > gniazda tak bardzo, że wyrywały się z niego kawałki gumy, a > ruchy drążkiem były bardzo utrudnione. Póki był mokry było ok. > Ale jak wysechł to kaplica (a nalałem go tam sporo). Dlatego > zastosowałem wyżej opisaną miksturę. hmm, nie sądzę by była to kwestia smaru, w końcu ten smar widnieje nawet na rysunku EPC dotyczącego właśnie elementów mechanizmu wybieraka skrzyni biegów i jest przez nich przewidziany do tego zastosowania, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Aha, czyli sprawdzony nie polecany. O.K. Na marginesie, kiedyś w PF > 125 i Polonezach stosowany był smar KB 521 - biały i o > konsystencji śmietany. Długo utrzymywał te właściwości. > Stosowali go do smarowania m.in. ograniczników drzwi. w GM do ograniczników drzwi jest przewidziany smar w saszetkach 1948606 :-) sprawdza się doskonale, ja smaruję ograniczniki co 15kkm czyli 2 razy w roku (podobnie mechanizm maski i zamek klapy tylnej), brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Zobacz pierwszy post Lelka w tym dziale, pozycja 12 (Biały smar). faktycznie przeoczyłem :/ thx, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > hmm, nie sądzę by była to kwestia smaru Jak wspomniałeś, oryginalny smar ma konsystencję majonezu. Ten w sprayu jest trochę inny. Wiem, że u niektórych się sprawdza. U mnie wręcz odwrotnie, a wszystkie części współpracujące mam oryginalne. Podejrzewam, że gumowy pierścień mam troszkę zbyt mocno spasowany, przez to ściera smar z gniazda. Płynna parafina nie wysycha i cały czas dobrze smaruje. Kosztuje też znacznie mniej niż oryginał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2009 Zwracam się z pytaniem czy ktoś stosował "płukanki" do silników? np takie: Liqui Moly lub STP jakieś uwagi? spostrzeżenia? szykuje się do wymiany w tym tygodniu oleju wraz z uszczelką pod miskę olejową i myśle o zapodaniu takiego preparatu przebieg wg licznika to 180 tyś pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > Zwracam się z pytaniem czy ktoś stosował "płukanki" do silników? np > takie: > Liqui Moly > lub > STP > jakieś uwagi? spostrzeżenia? szykuje się do wymiany w tym tygodniu > oleju wraz z uszczelką pod miskę olejową i myśle o zapodaniu > takiego preparatu > przebieg wg licznika to 180 tyś hmm, widzę że nikt nic nie pisze, zatem napiszę moje zdanie, najlepszą płukanką silnika IMO są oleje syntetyczne :-) serio, nie wiem na czym jeździło Twoje auto dotychczas, ale po zalaniu syntetyka i pewnym przebiegu wnętrze silnika będzie jak nówka, mój samochód do przebiegu trochę >100kkm jeździł na Mobilu 10W40 a ja odkąd go kupiłem jeżdżę na 5W50 i jest super - silnik czyściuteńki a pomiędzy wymianami co 15kkm dolewam ok 0.5L [obecnie ma przebieg nieco >195kkm], brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
labi_3 Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 Witam! Co polecacie do usuwania rys, obić spowodowanych przez drzwi innych aut. Po umyciu auta po zimie sporo tego wyszło Na razie wytypowałem 2 środki abelauto i neoclean. Wg allegro neoclean podobno dużo lepszy od abelauto? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Ostatnio używałem do zmywania resztek kleju po listwie drzwiowej. Gorąco polecam. Więcej TU . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Ostatnio używałem do zmywania resztek kleju po listwie drzwiowej. > Gorąco polecam. Więcej TU . ma tylko ta wade, ze pozostawia cienki film olejowy/tlusty. ale pachnie cytrynami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > ma tylko ta wade, ze pozostawia cienki film olejowy/tlusty. > ale pachnie cytrynami Ale przed przyklejeniem odtłuszczasz miejsce na które przyklejasz listwę. A zapach cytrynki lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Ale przed przyklejeniem odtłuszczasz miejsce na które przyklejasz > listwę. A zapach cytrynki lubię zgadza sie. nie wiesz po ile takie cudo mozna zakupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 >nie wiesz po ile takie cudo mozna zakupic? Na Allegro nie widziałem natomiast na eBay-u było po 9,73 funta + przesyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 > 13 Smar miedziowy - gwinty srub, klemy, prowadnice klocków. Smar odporny na temperaturę (-30* do > 1200* ) Fota smaru w spray'u ale częściej używam smaru w tubce, niestety nie ma foty, zielik > może dorzuci, bo ma dla mnie w "moim pudełeczku" odłożoną kolejna partię smaru w tubkach Czy smar miedziowy/miedziany nadaje się do smarowania prowadnic zacisków hamulcowych ??? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale w jakimś wątku była mowa o tym, że nie za bardzo . Oczywiście mogę się mylić więc proszę o potwierdzenie lub nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Nie wiem czy dobrze pamiętam ale w jakimś wątku była mowa o tym, że nie za bardzo . Bardzo dobrze pamiętasz, w manualu Lelka dotyczącego wymiany klocków i tarcz na samym końcu są linki do artykułów z InterCarsa opisujących właśnie między innymi negatywne skutku użytkowania smaru miedziowego. KLIK PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > Silikon Pływający- specjalny preparat wynajdujący szczeliny. A klosz lampy to kleić tym od środka czy od zewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > A klosz lampy to kleić tym od środka czy od zewnątrz? Estetyczniej będzie jak pokleisz od środka, nie będzie się tak rzucało w oczy. Pamiętaj o najważniejszej sprawie: odtłuścić porządnie. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > w GM do ograniczników drzwi jest przewidziany smar w saszetkach 1948606 :-) > sprawdza się doskonale, czy ten specyfik jest taki żółtawy (bursztynowy)? drogi jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 > czy ten specyfik jest taki żółtawy (bursztynowy)? tak, dokładnie, > drogi jest? saszetka kosztuje coś 3 zł, wystarczy na bogate wysmarowanie 4 ograniczników, problem czasem jest taki że ...niewiele ASO wie o tych smarach i w związku z tym czasem ciężko jest to kupić, a opakowanie zbiorcze zawiera 50 saszetek, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 no to muszę zakupić tę magiczną maść (ponieważ odpuszczam sobie drugi serwis gwarancyjny to smarowanie zawiasów muszę zrobić we własnym zakresie) dzięki za info pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Witam. Pytanie odnośnie połączeń elektrycznych w naszych brykach Na zaśniedziałe styki jest jakiś preparat czy tylko i wyłącznie papier ścierny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Kontakt 60. Czyści i odsiarcza styki. Pedant po użyciu potraktuje styk kolejnym preparatem - Kontakt WL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 pacjent - grzane lusterko... odlazło mi to to czym to przykleić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > pacjent - grzane lusterko... > czym to przykleić... Klejem do luster? Widziałem taki specyfik w chemicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 polecam z czystym sumieniem ten specyfik do czyszczenia EGR i kolektora dolotowego w silnikach diesla. jedno poakowanie to stanowczo za malo aby rozpuscic syf po 160 tkm, nawet po oskrobaniu, nadaje sie swietnie do mycia czesci (EGR, kolektor) w wiaderku przy pomocy pedzelka, wszystkie inne specyfiki kryja sie przy nim jesli chodzi rozpuszczanie nagaru z sadzy ze spalin pomieszanej z oparami olejwymi, ktora znajduje sie w ukladzie dolotowym silnikow diesla za EGRem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamo502 Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Panowie z tego co czytalem nie ma nic wspomnianego o szynach foteli. Czym smarowac? Smar grafitowy? Smar do przegubow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam problem z drobnymi białymi punkcikami(wgłębieniami) które powstały po uderzeniu kamyczków w warstwę lakieru bezbarwnego. Czy jest jakiś preparat którym te kropki można by zlikwidować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 > Panowie z tego co czytalem nie ma nic wspomnianego o szynach foteli. > Czym smarowac? > Smar grafitowy? > Smar do przegubow? Wyczyściłbym dokładnie szyny i prowadnice, a całość na koniec potraktował białym smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinezku Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 Czy któryś z kolegów widział ten środek w okolicach Katowic, Chorzowa? Poszukuje go od roku z mizernymi efektami. Niestety poprzednia butelka się skończyła a lepszego czernidła nie ma a próbowałem już różne. Zapłacę za koszty przesyłki jeśli ktoś z Was ma możliwość kupna tego czernidła w innym rejonie Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Prezentuje pastę montażową Dirko produkcji Elring. Nadaje się do uszczelniania wszelkich połączeń > metal-metal Czy do miski olejowej też ? Miska mocno mi się poci i przymierzam się do jej demontażu i położenia nowego uszczelnienia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Czy do miski olejowej też ? Zwłaszcza do miski olejowej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 Muszę tymczasowo reanimować wydech. Tuż przed plecionką zrobiła mi się dziura średnicy ok. 5 mm i strasznie wydech teraz huczy. Ponieważ w tych okolicach są znaczne temperatury co możecie polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > Muszę tymczasowo reanimować wydech. Tuż przed plecionką zrobiła mi się dziura średnicy ok. 5 mm i > strasznie wydech teraz huczy. > Ponieważ w tych okolicach są znaczne temperatury co możecie polecić? Nie tak dawno to przerabiałem u znajomego - jeżeli jest to dziura na płaskim/okrągłym elemencie typu tłumik, rura - ale nie na zgrzewach, załamaniach itp. to sprawę załatwiła kupiona za 7,45zł BANDEX w Bricomarche taśma aluminiowa do napraw tłumików, pod wpływem temperatury wulkanizuje się - zakłada się ją jak układ wydechowy jest zimny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > Nie tak dawno to przerabiałem u znajomego - jeżeli jest to dziura na płaskim/okrągłym elemencie > typu tłumik, rura - ale nie na zgrzewach, załamaniach itp. to sprawę załatwiła kupiona za > 7,45zł BANDEX w Bricomarche taśma aluminiowa do napraw tłumików, pod wpływem temperatury > wulkanizuje się - zakłada się ją jak układ wydechowy jest zimny.... a nie usmaży się? bo dziura jest tak jak pisałem jakieś 50-60 cm od kolektora wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > a nie usmaży się? > bo dziura jest tak jak pisałem jakieś 50-60 cm od kolektora wydechowego U znajomego taśma była zakładana między środkowym a końcowym tłumikiem i spełnia swoje zadanie, jeżeli usmaży się u Ciebie to strata niewielka a nic innego nie pozostaje jak zaspawanie dziury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 Czyli takie coś szukać ? klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > Czyli takie coś szukać ? > klik Dokładnie to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.