some1 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Miło by było po ich wykorzystaniu (a mam już wykorzystane 6), > przywrócić je znów swieca Tomtom cwiczyl na moim pudle ... i ostatnio do mnie wrocil ten niegrozny failur Mam kable to ci to popsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > swieca Tomtom cwiczyl na moim pudle ... i ostatnio do mnie wrocil ten niegrozny failur > Mam kable to ci to popsuje A grzebiesz coś teraz w tym? Pożyczysz kabla? Bo nie chce mi się kupować Tzn. jeszcze mi nie krzyczy, ale jak zakrzyczy to będzie jak znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > swieca Tomtom cwiczyl na moim pudle ... i ostatnio do mnie wrocil ten niegrozny failur > Mam kable to ci to popsuje Czy mam rozumieć, że coś wykombinowaliście, żeby wyzerować licznik resetów(w takim sensie, żeby znowu móc 9 razy kasować?)? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Czy mam rozumieć, że coś wykombinowaliście, żeby wyzerować licznik resetów(w takim sensie, żeby > znowu móc 9 razy kasować?)? > Pozdrawiam BAS no tom cos podziobal i niby "umarlo"... ale jednak nie umarlo bo sie jakis tydzien temu uaktywnil serwis ( pisalem na SSP "nowy dzien - nowy fail" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > A grzebiesz coś teraz w tym? Pożyczysz kabla? Bo nie chce mi się > kupować Tzn. jeszcze mi nie krzyczy, ale jak zakrzyczy to będzie > jak znalazł jak zakrzyczy to sie zlapiemy pod marketem dla biednych i ci to wykasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > no tom cos podziobal i niby "umarlo"... ale jednak nie umarlo bo sie jakis tydzien temu uaktywnil > serwis ( pisalem na SSP "nowy dzien - nowy fail" ) Tak, żeby przestał wyświetlać raz na zawsze to ja też umiem zrobić. Myślałem, że wykombinowaliście coś dokładnie odwrotnego czyli przywrócenie działania tej funkcji. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Tak, żeby przestał wyświetlać raz na zawsze to ja też umiem zrobić. no wlasnie.. tak myslal tomek ..ze zrobil.. ale zycie pokazalo swoja wersje wydarzen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > no wlasnie.. tak myslal tomek ..ze zrobil.. ale zycie pokazalo swoja wersje wydarzen Jak włączysz zapłon połączysz się za pomocą FES ->rozłączysz się->połączysz się itd. bez wyłączania zapłonu lub FES(nie wiem nie wnikałem) to potrafi sam rosnąć ten licznik. Generalnie jak chcesz się pozbyć tego fjuczersu to trzeba 8albo9(łącznie od nowości) razy "skasować inspekcję", rozłączyć się, wyłączyć zapłon i FES, włączyć zapłon i ponownie sprawdzić ile razy było kasowane. U mnie niestety liczba 8 lub 9 została osiągnięta i nie działa mi przypomnienie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > R14 o ile dobrze pamiętam. > Pozdrawiam BAS Mam mały dylemat. Otóż na forum FES'a usuwają albo R04 albo tak jak Yani zalecił (oraz Wy) R14. Tylko ten mój znacznie się różni od tego od Yaniego, a nóżki opornika nie przechodzą na drugą stronę płytki więc nie mam jak sprawdzić który z nich to 120Ohm. Moje ustrojstwo wygląda tak: R04 R14 Co o tym sądzicie? Który w końcu wyeliminować? Druga sprawa: jak tu namierzyć CL i CH? Wychodzę z założenia, że lepiej 10 razy spytać niż 1 spartolić P.S. R04 by mi pasował z racji na jego opór: wartość 121 czyli 12*10^1 = 120Ohm. Ale to tylko takie moje przemyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipas Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Mam mały dylemat. Otóż na forum FES'a usuwają albo R04 albo tak jak Yani zalecił (oraz Wy) R14. > Tylko ten mój znacznie się różni od tego od Yaniego, a nóżki opornika nie przechodzą na drugą > stronę płytki więc nie mam jak sprawdzić który z nich to 120Ohm. > Moje ustrojstwo wygląda tak: > R04 > R14 > Co o tym sądzicie? Który w końcu wyeliminować? > Druga sprawa: jak tu namierzyć CL i CH? > Wychodzę z założenia, że lepiej 10 razy spytać niż 1 spartolić > P.S. R04 by mi pasował z racji na jego opór: wartość 121 czyli 12*10^1 = 120Ohm. Ale to tylko takie > moje przemyślenia. Kolego, nie trzymaj się sztywno konstruktorskich oznaczeń umiejscowienia danego elementu. W zalezności od pomysłu projektanta R04 może mieć różne miejsce położenia. Na dodatek mozna trafić na fejs już bez tych rezystorów, więc samo wycinanie elementów z płytki mija się z celem. R14 który podajesz jest rezystorem ograniczającym prąd płynący przez zieloną(środkową)diodę LED, jak go wylutujesz to dioda przestanie spełniać swoją funkcję. Tu masz linka do schematu interfejsu: http://images.forum-auto.com/mesimages/98933/Sans%20titre.jpg Interesuje Ciebie tylko to co jest po MCP2551. Pin 6 tego układu to CAN-L, pin 7 to CAN-H. Sprawdz w swoim intefejsie jak dokładnie wyglada przebieg ścieżek i czy wyjścia ze scalaka idą tylko i wyłącznie do pinów do których wpinasz wtyczke OBD, czy moze jakieś elementy są jeszcze podwieszone pod linie H lub L. Czasem dobrym efektem jest oglądanie płytki na tle mocnego źródła światła. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Tylko ten mój znacznie się różni od tego od Yaniego, a nóżki opornika nie przechodzą na drugą > stronę płytki więc nie mam jak sprawdzić który z nich to 120Ohm. Przecież ten co zaznaczyłeś R04 jest o wartości 120 ohm (oznaczenie 121-trzecia cyfra oznacza ile zer). Pod złym kątem jest zdjęcie i nie widać z niego ścieżek gdzie lecą, ale domyślam się ze zdjęcia, że jest między liniami CAN? Z układu linie CAN lecą bezpośrednio na piny 5 i 6, ale z drugiej strony ten 120 ohm może jest między nimi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Przecież ten co zaznaczyłeś R04 jest o wartości 120 ohm (oznaczenie 121-trzecia cyfra oznacza ile > zer). Pod złym kątem jest zdjęcie i nie widać z niego ścieżek gdzie lecą, ale domyślam się ze > zdjęcia, że jest między liniami CAN? Z układu linie CAN lecą bezpośrednio na piny 5 i 6, ale z > drugiej strony ten 120 ohm może jest między nimi? Już to rozkminiłem i działa. Jest faktycznie tak jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Yani napisał w dziale dla zarejestrowanych użytkowników w odpowiedzi na problemy z resetem autoadaptacji: I will update the description to say 6000RPM ... Powyższe dotyczy Pandy 1.1 54KM 2004 rok(nie wiem czy innych aut też). Może się zdarzyć, że mimo przeprowadzenia adaptacji koła fonicznego 3x4500rpm MIL nie chce zgasnąć, wtedy procedurę należy przeprowadzić, ale zamiast 3x3sek 4500rpm ma być 3x3sek 6000rpm. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 W FES 2.8 ma pojawić się możliwość przywrócenia do żywych działania inspekcji. Yani: - Added Service coupons function for Stilo to set the number of remaining service coupons Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2011 Czy ktos moze podrzucic przepisem gdzie jak najwygodniej dokonac rejestracji ? Wiem ze mozna bezposrednio na stronie producenta i tam jakies pay-pal'e porobic platnosci karta $$. Jakos nie mam zaufania do tego typu rozwiazan a chcialbym miec pelna wersje. Jakis PL dystrybutor ? Sklep interntetowy ? Jak rejestrowaliscie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2011 > Czy ktos moze podrzucic przepisem gdzie jak najwygodniej dokonac rejestracji ? Wiem ze mozna > bezposrednio na stronie producenta i tam jakies pay-pal'e porobic platnosci karta $$. Jakos > nie mam zaufania do tego typu rozwiazan a chcialbym miec pelna wersje. > Jakis PL dystrybutor ? Sklep interntetowy ? Jak rejestrowaliscie ? Polecam jednak paypal+strona FES, jak koniecznie musisz to pmfactory jest na allegro. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Szybkie pytanie - czy FES pokaże zablokowany EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > Szybkie pytanie - czy FES pokaże zablokowany EGR? będziesz miał błąd od niego. Ja kasuje przy każdym podłączeniu, choć zaślepiony jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > będziesz miał błąd od niego. Ja kasuje przy każdym podłączeniu, choć zaślepiony jest masz walniętego egr'a? mi nigdy nie wyskakuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > masz walniętego egr'a? mi nigdy nie wyskakuje.. mam, check się nie zaświecał, ale błąd w kompie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > mam, check się nie zaświecał, ale błąd w kompie jest. nam ośmio fałowcą 8v nie powinien wyskakiwać... Twinsowi w MJ już będzie się pluć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 > nam ośmio fałowcą 8v nie powinien wyskakiwać... > Twinsowi w MJ już będzie się pluć.... Ale to w FES, rozkminimy to z somusiem pod wieczór 'Check engine' się nie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 EGR się przywiesza w stanie 'zamknięty', natomiast rano jeszcze był zawieszony w stanie 'otwarty'. Test EGR przeszedł od 0 do 100% tylko raz, potem już nie chciał. W trakcie pracy silnika zawór zamknięty to 4% na hamowaniu silnikiem i na mocnym depnieciu. Na biegu jałowym ok 55% przy czym po chwili wchodzi na OFF i 4%. To tak ma być? Zwiększenie obrotów na biegu jałowym wrzuca go na ok 49-55 % przy czym po chwili znów się wyłącza. Czeka mnie czyszczenie... Błędów z centralki nie ma wcale, czysto Co mnie bardzo dziwi, bo zawieszony EGR to złe parametry mieszanki, które IMO komputer powinien zarejestrować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marko330 Napisano 1 Maja 2011 Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 Potrzebuję zakodować pilota w Stilo bo mi się bateryjki skończyły i pilot po zmianie ich - nie ma komunikacji. Pyt. 1 - czy vag wystarczy czy elm 327 potrzebny? który model/sprzedawca najlepiej kupić? Pyt. 2 - czy którymś kablem - również można kasować "service due" ? Pyt. 3 - Czy do w.w. czynności - wystarczy darmowa wersja FES czy trzeba dokupywać licencję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Maja 2011 Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 > Pyt. 1 - czy vag wystarczy czy elm 327 potrzebny? ELM327 i OBDKEY* only. > który model/sprzedawca najlepiej kupić? Loteria. > Pyt. 2 - czy którymś kablem - również można kasować "service due" ? ELM327 i OBDKEY*. > Pyt. 3 - Czy do w.w. czynności - wystarczy darmowa wersja FES czy trzeba dokupywać licencję ? Service Interval Reset jest teoretycznie w darmowej wersji, ale parę osób skarżyło się, że nie bangladesz. Kodowanie pilotów tylko w wersji płatnej. * Mało popularny i drogi interfejs. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marko330 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 ^^^ Dzięki, problem rozwiązany za pomocą elm327. Pozdrawiam forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kinias Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 Cześć BAS! Wiesz może dlaczego nie można używać ELM do airbagów w Stilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > Cześć BAS! > Wiesz może dlaczego nie można używać ELM do airbagów w Stilo? Wiem, bo chyba nie da się z nimi gadać po CAN a ELM po linii K nie obsługuje protokołu, po którym one potrafią gadać. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kinias Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thebeatles Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Witam! Kupiłem Elm-a z PMfactory i oczywiscie mam problem z połączeniem się z moim Stilo. Po przeczytaniu tego wątku (dłuuugo to trwało) postanowiłem rozebrać interfejs i zobaczyć osławione oporniki. I tutaj niespodzianka: mam opornik R04 - który należałoby wg forum wylutować, ale nie mam opornika R17. Pomóżcie - co z tym zrobić? Interfejs nie łączy się z autem wcale - nawet z silnikiem, choć w Fes-ie po kliknięciu "test" po wszystkich komendach jest "OK". Porty są skonfigurowane napewno dobrze. Zdjęcie w załączniku - nie wiem, jak wstawić je do postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thebeatles Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 Hipo - dziękuję za pomoc w umieszczeniu zdjęcia "na widoku" Żeby jeszcze ktoś napisał - jak zmusić ten kabel do współpracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > Hipo - dziękuję za pomoc w umieszczeniu zdjęcia "na widoku" > Żeby jeszcze ktoś napisał - jak zmusić ten kabel do współpracy... zadzwoń do sprzedawcy może jest felerny to się zdarza niech wymieni przecież jest gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thebeatles Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > zadzwoń do sprzedawcy może jest felerny to się zdarza niech wymieni przecież jest gwarancja Niestety - rozkręciłem go - więc reklamacji nie uzna. Ale jestem ciekaw, czy ktoś też tak miał zrobione te oporniczki. Nie wiem, czy wylutować R04 i zostawić bez obydwu, czy też wlutować w miejsce R17 jakiś inny opornik Jest wielu bardzo otrzaskanych z tym tematem ludzi na tym forum, liczę, że ktoś mądrzejszy ode mnie coś wymyśli i podpowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > Jest wielu bardzo otrzaskanych z tym tematem ludzi na tym > forum, liczę, że ktoś mądrzejszy ode mnie coś wymyśli i podpowie... Looknij sobie na posty z okolicy 9.04.2011 U ciebie pewnie tez bedzie R04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > Nie wiem, czy wylutować R04 i zostawić bez obydwu, czy też wlutować w > miejsce R17 jakiś inny opornik Z tego co widzę to ktoś chciał przystosować ELMa do obsługi Fiata, tylko że usunął pierwszy z brzegu opornik, nie ten co trzeba. Widać po lutach że ten R17 jest usunięty, a wartość jego jeżeli dobrze odczytuję z wcześniejszego zdjęcia wynosi 47k i jest na wejściu lini K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 Czy ktoś z Was miał do czynienia z takim interfejsem (ELM 327)? Niestety nie chce się połączyć z CAN, domyślam się, że "coś" należy z niego wylutować, tylko nie bardzo wiem co :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > domyślam się, że "coś" należy z niego wylutować, tylko nie bardzo wiem co :/ Ja mam taki sam, nic nie dotykałem w elementach i działa. Tutaj masz, jak dobrze pamiętam zaznaczone elementy odsprzęgające wejście lini CAN i tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 To w takim razie coś jest nie tak, bo u mnie niestety nie chce się połączyć z CAN, z silnikiem się udało ale nic więcej. Spróbuję jeszcze na innych sterownikach, może się połączy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thebeatles Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Opiszę, co pomogło w przypadku mojego interfejsu (zdjęcie 10 postów powyżej, bo może ktoś też ma taki i się męczy. W przypadku mojego interfejsu FES po kliknięciu "Test" na wszystkie komendy dawał odpowiedź "OK" - tylko nie łączył się z pojazdem. Teraz po przeróbkach już działa. 1. Sprawdziłem oporność we wtyczce ELM pomiędzy trzecimi stykami od lewej (patrząc na przód wtyczki interfejsu- szersza część do góry) - było 121 omów, więc zgodnie z zaleceniami wyczytanymi w tym wątku: 2. Wylutowałem opornik R04 3. W puste miejsce na opornik R17 wlutowałem kupiony za 10 gr oporniczek 47 kiloomów. Było dość ciężko, bo te styczki na płytce są bardzo małe. 4. Skręciłem wszystko i poszedłem do auta - no i wreszcie się połączyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Opiszę, co pomogło w przypadku mojego interfejsu (zdjęcie 10 postów powyżej, bo może ktoś też ma > taki i się męczy. Ty miałeś tak jak na wcześniejszym zdjęciu, o którym napisałem że ma nie tak oporniki, został 120 ohm między liniami can, a wylutowany 47kohm na wejściu lini K. A przemasss posiada taki jak i ja mam, a wejście lini can jest takie: Tutaj R32, 33- C8, 9, a u przemasssa R25, 26 i C14, 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 A na jakim systemie pracujesz? Mój to Win7 64 bit i zastanawiam się czy to nie jest wina systemu. Wiecie jak odisnstalować całkowicie sterowniki, tak, żeby system nie wiedział, ze kiedykolwiek takie urządzenie było podłączane? Może jak zainstaluję jeszcze raz dobre sterowniki to zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Win XP i zakupiony FES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 U mniw Win7 64 bit i FES free, pewnie to wina steroników i programu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 To ja zapytam znawców tematu gdzie w FES 2.8.2 Registered aktywuje się kontrolkę tempomatu. Czy trzeba łączyć się z deską czy z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > To ja zapytam znawców tematu gdzie w FES 2.8.2 Registered aktywuje się kontrolkę tempomatu. Czy > trzeba łączyć się z deską czy z silnikiem. Body>CAN Setup/Proxi...>zakładka F7(adaptacje)>pierwsza opcja od góry. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > Body > Pozdrawiam BAS Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > Dzięki Ale wiesz, że mogłeś sobie poklikać po FES na sucho w domu przy biureczku? Wybierasz sobie centralkę, z którą chcesz się połączyć i zamiast F10 wciskasz ctrl+F10, następnie ignorujesz iso i możesz sobie klikać bez podłączenia do samochodu i bez podłączenia interfejsu do laptopa. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 Wiem, klikałem i jakieś zaćmienie umysłu miałem dawno FESa w rączkach nie miałem od wersji 1.6 dużo się tu pozmieniało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 echh... no i tak to jest jak sie zielony wezmie za robote zeby service skasowac.. uzywamy : 1/ kabel ELM - pisze na nim 1.4 - bez przerobek ( kupiony u viakena) 2/ kabel vag/kkl z pstryczkiem wielopozycyjnym ( kupiony u viakena) Narazie nie chce zagladac pod obudowe bo jest gwarancja na kablikach ( w poszukiwaniu slynnego rezystorka) Najwyzej zapytam jeszcze raz .. bo sie boje czytac ten watek gigant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.