QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 Czy możecie mi napisać o tym silniku? Najlepiej wszystko . Zamarzył mi się Focus z takowym, tzn. wolałbym benzyne ale egz. jest ładny więc rozważam. Silnik pracuje ładnie, cicho, równo, nie kopci, przyspiesza, ma 170 tys. potwierdzonego przebiegu. Jest suchy, a sam fordzik ( z włoch) bez jakiejkolwiek rdzy ps. proszę Moderownie o nie przenoszenie narazie, dopiero ew. później na "fordowski kącik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 malo kulturalny, ale trwały. dla miłośników wibracji czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 wady, uszkadza sie sterownik na pompie naprawa ok. 500zl ( sterownik taki jak oplach DTI 2.0, ale pompa inna ), psuje się pedał gazu elektroniczny, nowy ok 500zl i rozwiazuje sprawe do końca auta. Reszta bez problemow, silnik ok, nie ma problemow znanych z poprzednich 1.8d i td. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > wady, uszkadza sie sterownik na pompie naprawa ok. 500zl ( sterownik taki jak oplach DTI 2.0, ale > pompa inna ), psuje się pedał gazu elektroniczny, nowy ok 500zl i rozwiazuje sprawe do końca > auta. > Reszta bez problemow, silnik ok, nie ma problemow znanych z poprzednich 1.8d i td. mhm, brzmi dobrze, a jak się kształtuje spalanie? z tego co mi mówiono w trasie ok 5 litrów, miasto 7-8max, Mnie straszono wtryskami w tym silniku, i standardowo odradzano diesla jako że pompa, turbo, duwmasa itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > malo kulturalny, ale trwały. dla miłośników wibracji czemu nie powiem Ci że dość mało wibrował ale co benzynka to benzynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > mhm, brzmi dobrze, a jak się kształtuje spalanie? z tego co mi mówiono w trasie ok 5 litrów, > miasto 7-8max, > Mnie straszono wtryskami w tym silniku, i standardowo odradzano diesla jako że pompa, turbo, > duwmasa itp... szczególnie ta dwumasa, ktorej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > szczególnie ta dwumasa, ktorej nie ma właśnie właśnie - bo to jest 1.8 diesel 100KM, - zgłupiałem, rok 2004 Focus poliftowy, to jest TDDi czy TDCi ? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > właśnie właśnie - bo to jest 1.8 diesel 100KM, - zgłupiałem, rok 2004 Focus poliftowy, to jest > TDDi czy TDCi ? ?? raczej TDCI tddi mialy 75, albo 100KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > właśnie właśnie - bo to jest 1.8 diesel 100KM, - zgłupiałem, rok 2004 Focus poliftowy, to jest > TDDi czy TDCi ? ?? może być zarówno TDDI jak i TDCI ten pierwszy ma 90km drugi 115 z tego co kojarzę były wersje TDDI 75km ale rzadko spotykane oraz TDCI 100km kumpel ma TDDI spalanie miasto 6L, trasa poniżej 5 litrów. Przy przebiegu 200tyś km. padła pompa ale to podobno normalka. Zrobił nim sporo km. i jest b. zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 W gamie Focusa oferowane są również 2 jednostki wysokopręzne 1,8 TDDi oraz TDCi. Z punktu widzenia konstrukcyjnego są to silniki archaiczne wykonane w całości z żeliwa i są rozwinięciem starej nieudanej jednostki 1,8 TD z lat siedemdziesiatych. Silniki te borykają się z awariami układu wtryskowego Delphi, (awarii ulegają wtryskiwacze i pompy wtryskowe) Równie nietrwałe są turbosprężarki i koła dwumasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > malo kulturalny, ale trwały. dla miłośników wibracji... ... to są TDI od VW. One mają system samootrzepywania się ze śniegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > raczej TDCI > tddi mialy 75, albo 100KM zdecydujcie się, wynika że to jest 1.8 TdCi 100 KM Brać tego klekota ? Jeździ fajnie, ciśnie i nie ma chmury za nim - sprawdzaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > zdecydujcie się, wynika że to jest 1.8 TdCi 100 KM > Brać tego klekota ? > Jeździ fajnie, ciśnie i nie ma chmury za nim - sprawdzaliśmy sluchaj - jak auto w dobrym stanie to czemu nie. na pewno nic nie pada w nich tak, żeby unikać tych samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > sluchaj - jak auto w dobrym stanie to czemu nie. na pewno nic nie pada w nich tak, żeby unikać tych > samochodów. autko jest super stan - tak mi si,e wydaje, oczywiscie jeszcze to się zweryfikuje w warsztacie, ale wstępnie wygląda obiecująco, chodzi mi o silniczek - poczytałęm i generalnie 1.8 tdci 100KM jest bardzo chwalony za elastycznosc i oszczędnosc, wskazuje się też na to aby dbać o jakość tankowanego paliwa, sa wzmianki o dwumasie, i uwazac na objawy lejących wtrysków, więcej jakis bolączek nie ma... więc... czemu nie ? aha... to żeby tak rozjaśnic sytuacje zastanawiam się też na Saxo VTS który by dostał sekwencje lpg - co by było tansze w uzytkowaniu, saxo czy focus..? saxo - http://otomoto.pl/citroen-saxo-saxo-vts-1-6-16v-C25340847.html focus - http://otomoto.pl/ford-focus-czarny-klima-alu-cd-C25231710.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 Foka ma klime, Saxo nie. Jakie trasy chcesz pokonywać autem? Miasto czy głównie poza? Kolega ma taką Fokę z tym silnikiem i ten rocznik. Ogólnie nieźle to jeździ tylko w jego modelu po 240 kkm zaczęła hałasować panewka i remont pochłonął prawie 5 tys zł... ale to chyba odosobniony przypadek. No i foczki szybciej zardzewieją niż taki francuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Foka ma klime, Saxo nie. > Jakie trasy chcesz pokonywać autem? Miasto czy głównie poza? > Kolega ma taką Fokę z tym silnikiem i ten rocznik. > Ogólnie nieźle to jeździ tylko w jego modelu po 240 kkm zaczęła hałasować panewka i remont > pochłonął prawie 5 tys zł... ale to chyba odosobniony przypadek. No i foczki szybciej > zardzewieją niż taki francuz Głownie jazda po Krakowie, i trasy 120km do domu, rzadko coś dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 Ja też jestem na etapie kupna auta do jazdy po mieście (co dziennie min. 30km) i raz w miesiącu trasa 120km i wybieram gazoline Chociaż fakt faktem na dalsze wyjazdy typu wakacje mam diesla. Na miasto nie lubię diesla (dość długie nagrzewanie, krótka jedynka, zbyt długa reakcja na wciśnięcie gazu) poza tym w zimę taniej na gazie mnie wychodzi niż 1.9 dci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Ja też jestem na etapie kupna auta do jazdy po mieście (co dziennie min. 30km) i raz w miesiącu > trasa 120km i wybieram gazoline > Chociaż fakt faktem na dalsze wyjazdy typu wakacje mam diesla. > Na miasto nie lubię diesla (dość długie nagrzewanie, krótka jedynka, zbyt długa reakcja na > wciśnięcie gazu) poza tym w zimę taniej na gazie mnie wychodzi niż 1.9 dci. No ponoć Saxo VTS gazuje się bez problemu - kwestia tylko taka ze Focusa potem bez problemu sprzedam, pewna historia itp., a na Saxo kupca będzie ciężko znaleźć, pozatym Foka młodsza 4 lata, i ogólnie auto 2 generacje do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 Pande 1.2 też gazujesz bez problemu i sprzedasz szybko Lepszy na miasto nie potrzebny... Ja na początku myślałem nad Panda lub czymś z trójki 107/C1/aygo, ale poczułem potrzebę mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > zdecydujcie się, wynika że to jest 1.8 TdCi 100 KM > Brać tego klekota ? ja bym z wlasnej, nieprzymuszonej woli nie kupil focusa 1.8d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > pewna historia itp., piszesz, że auto z Włoch, zpewne od handlarza, to jaka to pewna historia jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > ja bym z wlasnej, nieprzymuszonej woli nie kupil focusa 1.8d bo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 2004 i TDCI to kibel. Będziesz zaraz szukał wtrysków i pompy CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Zamarzył mi się Focus Ale żeby od razu Forda?!?!? Zamieni stryjek siekierkę na kijek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > bo ? tutaj masz post, z ktorym moge sie zgodzic co prawda im nowszy samochod tym wiecej ford poprawial w tym silniku, ale niesmak pozostal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > tutaj masz post, z ktorym moge sie zgodzic > co prawda im nowszy samochod tym wiecej ford poprawial w tym silniku, ale niesmak pozostal chyba wyolbrzymiacie... no nie wiem - w necie są pozytywne opinie o tym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Ale żeby od razu Forda?!?!? > Zamieni stryjek siekierkę na kijek... a bardziej rzeczowo Prezio..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > 2004 i TDCI to kibel. > Będziesz zaraz szukał wtrysków i pompy CR. a orientujecie się jak się lubią benzynowe 1.8 i 2.0 w tych focusach z instalacją gazową..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > chyba wyolbrzymiacie... no nie wiem - w necie są pozytywne opinie o tym silniku... nie wiem Kuba możesz trafić elegancko i nic TObie nie klęknie, możesz mieć niefart i skarbonkę bez dna. Ten silnik ma potencjalnie więcej osprzętu który może drogo po kieszeni szarpnąć niż noPB. Nie myślałeś o takim Fordzie ale z 1.6? Niebo lepiej od lanosa jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > 2004 i TDCI to kibel. > Będziesz zaraz szukał wtrysków i pompy CR. Chwila , jeżeli w pierwszym poscie jest TDDI to gdzie tam wcisniesz CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Chwila , jeżeli w pierwszym poscie jest TDDI to gdzie tam wcisniesz CR jeżeli to jest to co w ogłoszeniu to mi się wydajesz, że jest to tdci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Chwila , jeżeli w pierwszym poscie jest TDDI to gdzie tam wcisniesz CR tdci, mój błąd, ale napisałem wyraźnie, 2004 rok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > nie wiem Kuba możesz trafić elegancko i nic TObie nie klęknie, możesz mieć niefart i skarbonkę bez > dna. > Ten silnik ma potencjalnie więcej osprzętu który może drogo po kieszeni szarpnąć niż noPB. > Nie myślałeś o takim Fordzie ale z 1.6? Niebo lepiej od lanosa jedzie hm, jeśli benzyna to bardziej się skłaniałem do 1.8 lub 2.0, są takowe ale 1.6 chyba łatwiej trafić Zastanawia mnie też spora ilość wersji ST w cenach 14-16 tys zł, dołożyć sekwencje i auto marzenie przykład: http://otomoto.pl/ford-focus-st-172-km-82tys-km-polecam-C25155597.html http://otomoto.pl/ford-focus-st170-komplet-zimowek-C25283221.html i następny... http://allegro.pl/show_item.php?item=2545152124 oczywiscie stan do zweryfikowania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 w pracy mam takiego co ma ponad 320 tyś. na blacie i nic się nie dzieje złego- i to tylko 1.6 noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > No ponoć Saxo VTS gazuje się bez problemu - kwestia tylko taka ze Focusa potem bez problemu > sprzedam, pewna historia itp., a na Saxo kupca będzie ciężko znaleźć, pozatym Foka młodsza 4 > lata, i ogólnie auto 2 generacje do przodu. Co sprzedasz łatwiej to ciężko powiedzieć, focusów na allegro jak psów, vts-ów mało. Obawiam się tylko o stan tego vts-a bo z tego co kojarzę to już wisi i wisi na allegro. ps. ja moją fokę wystawiłem na allegro - najtańsza była i przez miesiąc nawet jednego telefonu nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Chwila , jeżeli w pierwszym poscie jest TDDI to gdzie tam wcisniesz CR 100KM to tylko TDCI. Zresztą już się wyjaśniło, że chodzi właśnie o TDCI. IMHO gorszego silnika w gamie diesli w tym okresie nie było. Już Fiat ze swoim JTD lepiej się wykazał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRAZY_Wroc Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > tutaj masz post, z ktorym moge sie zgodzic > co prawda im nowszy samochod tym wiecej ford poprawial w tym silniku, ale niesmak pozostal w tddi dwumasy brak, w firmie mamy tdci - 200kkm bez żadnych problemów robią - nie ma co panikować - auto jak auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 A zauważyłeś, że te co pokazałeś mają po prawie 10 lat i do 80kkm przebiegu ? Foke mk1 st w gazie miał sąsiad, a raczej syn sąsiada, młody gniewny, i z tym się trzeba liczyć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoBeR Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 mam foke mk1 1.6 bęzyna osiagi słabe spalanie spore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Z punktu widzenia konstrukcyjnego są to silniki archaiczne wykonane w całości z żeliwa i są rozwinięciem starej > nieudanej jednostki 1,8 TD z lat siedemdziesiatych. A cóż to za jednostkę 1.8TD ford zapodawał w latach 70tych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > A cóż to za jednostkę 1.8TD ford zapodawał w latach 70tych? Powinno być lat 80tych. Jednostka 1.8TD jest rozwinięciem jednostki 1.8 D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Powinno być lat 80tych. Już lepiej. > Jednostka 1.8TD jest rozwinięciem jednostki 1.8 D 1.8D wszedł bodajże w '86 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Co sprzedasz łatwiej to ciężko powiedzieć, focusów na allegro jak psów, vts-ów mało. Obawiam się > tylko o stan tego vts-a bo z tego co kojarzę to już wisi i wisi na allegro. > ps. ja moją fokę wystawiłem na allegro - najtańsza była i przez miesiąc nawet jednego telefonu nie > miałem ten vts jest od tygodnia na otomoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > A zauważyłeś, że te co pokazałeś mają po prawie 10 lat i do 80kkm przebiegu ? > Foke mk1 st w gazie miał sąsiad, a raczej syn sąsiada, młody gniewny, i z tym się trzeba liczyć.... Niby racja, z drugiej strony - może ktoś to miał jako drugie auto Znam osoby które przez 10 lat jeszcze mniej wykręciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoBeR Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Niby racja, z drugiej strony - może ktoś to miał jako drugie auto Znam osoby które przez 10 lat > jeszcze mniej wykręciły chyba smigając na wstecznym autko się kupuje żeby stało czy jeżdziło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > chyba smigając na wstecznym autko się kupuje żeby stało czy jeżdziło ? Rzeczywistość bywa różna, oczywiście ze do zakupu używki podchodzę bardzo ostrożnie, ale nie można ze wszystkich robić oszustów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > chyba smigając na wstecznym autko się kupuje żeby stało czy jeżdziło ? Osobiście znam trzy przypadki małych autentycznych przebiegów. Pierwszy to moja żona - jej auto zrobiło około 20 kkm przez ostatnie 6 lat. Drugi to ford ka żony szefa - rocznik 2004 przebieg 23 kkm. Trzeci to ja - kupiłem 3 letnie auto z przebiegiem 16 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Osobiście znam trzy przypadki małych autentycznych przebiegów. > Pierwszy to moja żona - jej auto zrobiło około 20 kkm przez ostatnie 6 lat. > Drugi to ford ka żony szefa - rocznik 2004 przebieg 23 kkm. > Trzeci to ja - kupiłem 3 letnie auto z przebiegiem 16 kkm. no to jak każdy zna chociaż jeden taki przypadek, to "kilka" takich aut jest No nic... czytam i czytam, i w sumie pozytywnie się ludzie o tym 1.8 Tdci wypowiadają, aczkowiek wiadomo, na FKP sprawdziłem, jest sporo wątkow a to ze jednemu padło to, drugiemu tamto itp... Ale przy niewielkich przebiegach, i dbaniu o to co się tankuje (ponoć Shell ma dobrej jakości ON) nie powinno byc problemu, no i rozgrzewanie/ chłodzenie turbinki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > no to jak każdy zna chociaż jeden taki przypadek, to "kilka" takich aut jest > No nic... czytam i czytam, i w sumie pozytywnie się ludzie o tym 1.8 Tdci wypowiadają, aczkowiek > wiadomo, na FKP sprawdziłem, jest sporo wątkow a to ze jednemu padło to, drugiemu tamto > itp... > Ale przy niewielkich przebiegach, i dbaniu o to co się tankuje (ponoć Shell ma dobrej jakości ON) > nie powinno byc problemu, no i rozgrzewanie/ chłodzenie turbinki . W rodzinie mieli fokę z takim silnikiem i bez bólu przejechał ponad 250kkm. Pojeździłby trochę więcej ale zakończył żywot przez szkodę całkowitą O diesla trzeba dbać. Ja nawet filtr paliwa przy każdym przeglądzie wymieniam A i tak auto, jak auto - loteria. Jeden jeździ i nic a drugi więcej stoi u mechanika. A im auto więcej stoi tym bardziej się psuje ... i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 Znajomi mają 1.8 TDDI. Rdzewieje jak to Foka I, klekoce - ale w trasie bez tragedii, prowadzi się fajnie, ale mają wersję 75KM (od starszego małżeństwa co miało ustawione na WSZYSTKICH kanałach w radiu Radio Maryja) i to po prostu nie jedzie. Moje 97KM to przy tym szatan jest. Musiałem się przyzwyczaić, żeby tym móc w miarę normalnie ruszyć. 68KM Felicia znacznie lepiej jechała. Jeśli to 90KM to się tym musisz przejechać i sam się przekonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.