Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Małe, ekonomiczne, tanie w utrzymaniu, ocynkowane auto

Featured Replies

Napisano

Obiecałem, że koleżance pomogę szukać a jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę. Teraz jeździ Uno ale Uno umiera i pora na cos nowszego. Możecie podpowiedzieć jakies modele/marki?

1. Małe, małe, małe miejskie autko dla kobitki do dojazdów do pracy i Biedronki.

2. Będzie pod chmurka parkować więc najlepiej w pełnym ocynku.

3. Mały, maleńki silniczek i tanie w eksploatacji (czyli takie, które da się za niewielkie pieniądze w pełni u p. Zdzisia naprawiać)

4. Diesel, PB, LPG - nie ma znaczenia - jak najtaniej

5. Cena - do 20tys PLN

6. Autka wielkości i30, Auriska, Ceed itp. są za duże.

Podpowiecie?

Napisano

> Obiecałem, że koleżance pomogę szukać a jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę. Teraz jeździ Uno

> ale Uno umiera i pora na cos nowszego. Możecie podpowiedzieć jakies modele/marki?

> 1. Małe, małe, małe miejskie autko dla kobitki do dojazdów do pracy i Biedronki.

Dlaczego szukać coś więcej niż Aygo i spółka? wink.gif

Napisano

> Dlaczego szukać coś więcej niż Aygo i spółka?

bo aygo jest drogie w serwisowaniu

Napisano

> bo aygo jest drogie w serwisowaniu

A co masz tam do serwisowania? Przy jeździe miejskiej olej raz do roku i klocki raz na 5 lat.

Napisano

> bo aygo jest drogie w serwisowaniu

coś więcej ?

w domu jest C1, auto ma kilka lat i o ile pamiętam z serwisu to tylko olej i filtry hmm.gif

Napisano