Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Zostawiłem dziś samochód na zmianę oleju i dostałem jako zastępczy Lexusa CT 200h. I jestem pozytywnie zaskoczony tym pojazdem - jechałem nim już kiedyś, ale wtedy miałem obok sprzedawcę i trudno było się skupić. A dziś mogłem sobie nim poszaleć tyle ile mi się chce. Najpierw kilka nieudolnych zdjęć: Bagażnik właściwie nie występuje w tym modelu, na jakieś drobne zakupy pewnie wystarcza, ale już zgrzeka piwa mogłaby spowodować problemy: Miejsce na tylnych siedzeniach też raczej nie występuje - to samochód raczej dwuosobowy z możliwością conajwyżej usadzenia jakichś małych dzieci z tyłu: Za to przyspieszenie występuje: Może nie jest to samochód wyścigowy, ale jak na hybrydę to zbiera się bardzo przyzwoicie a i pewnie zawstydziłby wiele europejskich pozerów z dychawicznymi silniczkami. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne - przede wszystkim kierownica jest gruba i mała i fajnie się ją trzyma. Po drugie jest raczej precyzyjna, można fajnie samochodem wywijać w zakrętach. Samochód jest dość twardo zawieszony i sprawia wrażenie trzymającego się nieźle drogi. Niestety jest to tylko wrażenie i w połączeniu z dość hudymi oponkami oraz sporym momentem obrotowym silnika elektrycznego dodawanie gazu na zakrętach może nas dość nieprzyjemnie zaskoczyć. Ale to moje przyzwyczajenie z tylnonapędowca, pewnie przednionapędowym trzeba inaczej w zakrętach jeździć. Wnętrze bardzo ładnie wykończone, choć plastiki jak na Lexusa to dość tanie, choć i tak pewnie lepsze od poprzedniej wersji ES. Samochód pokazuje spalanie 45 MPG = 5.2 litra. Podsumowując - gdybym mieszkał w mieście i musiał na codzień jeździć do pracy, to pewnie bym sobie taki sprawił - do jazdy w mieście jest rewelacyjny bo w zakresie 0-60 km/h zrywa się super, jest bardzo cichy, pali niewiele a jednocześnie daje trochę przyjemności z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Miejsce na tylnych siedzeniach też raczej nie występuje - to samochód raczej dwuosobowy z > możliwością conajwyżej usadzenia jakichś małych dzieci z tyłu: Zdziwiłbyś się ile pojazdów w EU dysponuje tak małą ilością miejsca na nogi a jeżdżą nią całe rodziny na wakacje Sam w Fordzie Focusie mam raczej nie wiele więcej a usadzam tam śmiało dorosłych, fakt, że nogi bolą, ale ja siedzę z przodu a auto traktuje bardziej jak cargo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Za to przyspieszenie występuje: Nie widzę tam żadnego przyspieszenia , może dlatego że jest tak bardzo liniowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Nie widzę tam żadnego przyspieszenia , może dlatego że jest tak bardzo liniowe. Jest niesamowicie liniowe - jak w samochodzie elektrycznym. Ale to bardzo fajne uczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Zdziwiłbyś się ile pojazdów w EU dysponuje tak małą ilością miejsca na nogi a jeżdżą nią całe > rodziny na wakacje > Sam w Fordzie Focusie mam raczej nie wiele więcej a usadzam tam śmiało dorosłych, fakt, że nogi > bolą, ale ja siedzę z przodu a auto traktuje bardziej jak cargo CT jest ciasny bo za tylnym siedzeniem musi się zmieścić wielka bateria. Ale ma to skutek uboczny w postaci lepszego rozłożenia masy samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Kiedys myslalem o takim, jako o uzywace, ale i tak mnie nie stac. Do tego wybor jest mniej niz skapy - auto bardzo niszowe, wlasnie ze wzgledu na cene. Ci co maja kupic hybryde wezma Priusa - technologicznie wlasciwie to samo, za to duzo tansze i latwiejsze pozniej w odsprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Kiedys myslalem o takim, jako o uzywace, ale i tak mnie nie stac. Do tego wybor jest mniej niz > skapy - auto bardzo niszowe, wlasnie ze wzgledu na cene. Ci co maja kupic hybryde wezma Priusa > - technologicznie wlasciwie to samo, za to duzo tansze i latwiejsze pozniej w odsprzedazy. To samo a jednocześnie nie to samo - jazda Priusem może wzbudzać różne emocje, ale na pewno nie da się jej określić jako "przyjemnej dla miłośnika motoryzacji". CT 200h jest zupełnie inny - może nie jest to BMW, ale jak na przednionapędowy samochód to jazda jest bardzo fajna. Nie masz wrażenia jazdy nudną hybrydą, raczej małym samochodem sportowawym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 wygląda strasznie, jedyna hybryda która nie jest nudna to: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > wygląda strasznie, jedyna hybryda która nie jest nudna to: Jechałeś tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Pewnie ten lex przyspiesza tak samo, albo i gorzej, jak Pug 508 o którym mówiłeś, że w ogóle nie jechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Pewnie ten lex przyspiesza tak samo, albo i gorzej, jak Pug 508 o którym mówiłeś, że w ogóle nie > jechał. O nie, z miejsca zbiera się znacznie lepiej niż ten Pug. Poza tym nie trzeba samemu zmieniać biegów co jest wielką zaletą, bo skrzynia Puga do precyzyjnych nie należała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Jechałeś tym? Tym to pewnie nie, bo to Mugenowa wersja. Ale ja miałem okazję pojeździć CR-Zką i wrażenia bardzo pozytywne. Na papierze osiagi niezbyt ciekawe, ale odczucia z przyspieszeń dużo lepsze niz w np. w Civicu. Do tego siedzisz niziutko jak w Hondach starej daty. Prowadzenie bez zarzutu. Praktyczne toto nie jest, bo z nazwanie tego czegoś z tyłu miejscem dla pasażerów jest semantycznym nadużyciem, bagażnik też raczej symboliczny, ale jako autko do jazdy w max 2 osoby bez dużego bagażu jest bardzo fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Jechałeś tym? Zwykłą troszkę, mugenem nie, ale deklarowane 6.6 do setki mnie przekonuje nawet na papierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Jest drogi i wyglada koszmarnie. Srodek masakra. Mielismy go przez tydzien u siebie jak lexus is szefa sie popsul. Butowany wcale nie jest bardziej ekonomiczny od diesela. IMO auto w PL bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Nie rozumiem co ekscytującego jest w nudnym, japońskim kompakcie, który przyspiesza do 80-tki licznikowej w 8s? W praktyce to pewnie najwyżej 75km/h. Przecież to potrafi każde, przeciętne, nudne auto. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Dosc sporadycznie spotykane auto na naszych drogach. Namawialem ojca na to auto, nawet powaznie sie zastanawial, szkoda, ze nie ma (nie bylo) wersji plug-in jak obecny Prius - to by go chyba przekonalo. Dla mnie idealne auto dla dwoch osob do miasta, szkoda tylko ze troche drogie. Nudne moze nie jest ale designem tez nie powala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Kiedys myslalem o takim, jako o uzywace, ale i tak mnie nie stac. Do tego wybor jest mniej niz > skapy - auto bardzo niszowe, wlasnie ze wzgledu na cene. Ci co maja kupic hybryde wezma Priusa > - technologicznie wlasciwie to samo, za to duzo tansze i latwiejsze pozniej w odsprzedazy. Czy ja wiem czy Prius duzo tanszy . Podstawowa wersja 111kzl, Lex od 113kzl, czyli niemal to samo. Nie porownywalem detali, ale pewnie Lex bedzie mial bogatsze wyposazenie. Porownujac tez do Priusa jest jednak ciekawszy i bardziej zachowawczy design. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > miałem okazję pojeździć CR-Zką i wrażenia bardzo pozytywne. Na papierze osiagi niezbyt > ciekawe, ale odczucia z przyspieszeń dużo lepsze niz w np. w Civicu. Do tego siedzisz niziutko > jak w Hondach starej daty. Prowadzenie bez zarzutu. szkoda tylko ze dzwiek silnika jest mega paskudny (w normalnej wersji ofc, moze Mjugen cos poprawil?), jako wlasciciel DOHC VTEC powinienes to zauwazyc. W ogole CRZ jest za glosny a jezdzi normalnie tylko w trybie sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Czy ja wiem czy Prius duzo tanszy . Podstawowa wersja 111kzl, Lex od 113kzl, czyli niemal to samo. > Nie porownywalem detali, ale pewnie Lex bedzie mial bogatsze wyposazenie. Porownujac tez do > Priusa jest jednak ciekawszy i bardziej zachowawczy design. Ja jedynie porównywałem ceny w irlandii i bardziej interesowały mnie używane niż nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Zostawiłem dziś samochód na zmianę oleju i dostałem jako zastępczy Lexusa CT 200h. Co to za serwis ktory nie zmienia oleju natychmiast, a daje auto zastepcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Co to za serwis ktory nie zmienia oleju natychmiast, a daje auto zastepcze Natychmiast w PL oznacza : minimum 30min na dojazd do i z serwisu, 1h na miejscu czyli w sumie 2h i czasami trzeba wcześniej z pracy sie urywać. W US Lex buc moze Panowie przyjezdzaja i odstawiaja fure pod chałupę podczas gdy ty w delagcji jestes na drugim koncu świata. (czy tak jest nie wiem ale to możliwe ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Co to za serwis ktory nie zmienia oleju natychmiast, a daje auto zastepcze Bo poza zmianą oleju kazałem im sprawdzić i przeczyścić hamulce (bo piszczały), sprawdzić zbieżność, akumulator oraz umyć i posprzątać samochód. A nie będę tam godzinę czy dwie siedział jak to robią, więc wziąłem zastępczy i pojechałem do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Natychmiast w PL oznacza : minimum 30min na dojazd do i z serwisu, 1h na miejscu czyli w sumie 2h i > czasami trzeba wcześniej z pracy sie urywać. W US Lex buc moze Panowie przyjezdzaja i > odstawiaja fure pod chałupę podczas gdy ty w delagcji jestes na drugim koncu świata. (czy tak > jest nie wiem ale to możliwe ) Jest taka opcja, ale wolę sam podjechać, porzucić mój, złapać zastępczy i wrócić do domu. Cała operacja zajmuje 30 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
falkon Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Bażnik właściwie nie występujew w tym modelu, na jakieś drobne zakupy pewnie wystarcza, ale już > zgrzeka piwa mogłaby spowodować problemy: Przesadzasz, spokojnie wchodzi wózek, skrzynka piwa i trochę innych zakupów > Miejsce na tylnych siedzeniach też raczej nie występuje - to samochód raczej dwuosobowy z > możliwością conajwyżej usadzenia jakichś małych dzieci z tyłu: Porownaj inne europejskie odpowiedniki, np A3. Ale rzeczywiście jest to samochód raczej do miasta. > Podsumowując - gdybym mieszkał w mieście i musiał na codzień jeździć do pracy, to pewnie bym sobie > taki sprawił - do jazdy w mieście jest rewelacyjny bo w zakresie 0-60 km/h zrywa się super, > jest bardzo cichy, pali niewiele a jednocześnie daje trochę przyjemności z jazdy. Gdyby miał skrzynię automatyczno-sekwencyjną, to bylaby przyjemność z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Natychmiast w PL oznacza : minimum 30min na dojazd do i z serwisu, 1h na miejscu czyli w sumie 2h i > czasami trzeba wcześniej z pracy sie urywać. Ja wymieniam olej co 2 miesiace i zawsze u mnie zajmuje to 20 minut. Podjezdzam, wjezdzam na hale, spuszczanie oleju, zalewanie olejem, wyjazd. Tyle. Co mozna robic przez 1h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Ja jedynie porównywałem ceny w irlandii i bardziej interesowały mnie używane niż nowe. Uzywany Ct200 to chyba nie bardzo, auto jest rok-dwa na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > szkoda tylko ze dzwiek silnika jest mega paskudny (w normalnej wersji ofc, moze Mjugen cos > poprawil?), jako wlasciciel DOHC VTEC powinienes to zauwazyc. W ogole CRZ jest za glosny a > jezdzi normalnie tylko w trybie sport Fakt, dzwiek nie powala na kolana Ja do tej pory wspominam ryk K20 na VTECu, ale B18 tez daje rade ... chociaz niedlugo przyjdzie jego pora ... i chyba bede sluchal klekotu auta na mazut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Fakt, dzwiek nie powala na kolana > Ja do tej pory wspominam ryk K20 na VTECu, ale B18 tez daje rade ... chociaz niedlugo przyjdzie > jego pora ... i chyba bede sluchal klekotu auta na mazut nie rób sobie tego ja się włśnie przesiadłem z turbokleota na leciwą 8zaworową benzynę - nareszcie jazda samochodem sprawia mi frajdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Uzywany Ct200 to chyba nie bardzo, auto jest rok-dwa na rynku. No w sumie najstarsze to 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Nie masz wrażenia jazdy nudną hybrydą, raczej małym samochodem sportowawym. czym się przejawiała ta "sportowawość" ? BTW to ma 10,3 do setki, fiat siena 1.6 przyspiesza lepiej dziękuje humor mam poprawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > wygląda strasznie, jedyna hybryda która nie jest nudna to: o gustach sie nie dyskutuje ale to co wkleiles wyglada strasznie a Lex w tym porownaniu jest lepszy i ladniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > o gustach sie nie dyskutuje > ale to co wkleiles wyglada strasznie a Lex w tym porownaniu jest lepszy i ladniejszy o gustach się nie dyskutuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Zostawiłem dziś samochód na zmianę oleju i dostałem jako zastępczy Lexusa CT 200h. I jestem > pozytywnie zaskoczony tym pojazdem - jechałem nim już kiedyś, ale wtedy miałem obok sprzedawcę > i trudno było się skupić. A dziś mogłem sobie nim poszaleć tyle ile mi się chce. > (...) A mnie to auto rozczarowało. Hałasuje i nie jedzie. Pokazałeś przyspieszenie do setki, które jest jeszcze w miarę przyzwoite. Ale wciśnij gaz mając na liczniku np. 60, 80 lub 100km/h. Obroty skaczą do góry, spod maski dobiega hałas, a przyspieszenia nie czuć - kicha. Do tego włączanie się silnika spalinowego zawsze słychać. Zaletą było tylko bezgłośne toczenie się w korku. Do tego faktycznie, to auto nadaje się fantastycznie. Za to w normalnej jeździe ten silnik benzynowy tylko wkurza. IMO ta hybryda wymaga jeszcze dopracowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > A mnie to auto rozczarowało. Hałasuje i nie jedzie. Pokazałeś przyspieszenie do setki, które jest > jeszcze w miarę przyzwoite. A gdzie on to pokazał ? Bo ja widzę przyspieszenie od 0 do 80km/h które trwa całe 7s, co raczej nie jest jakimś dobrym wynikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > A gdzie on to pokazał ? > Bo ja widzę przyspieszenie od 0 do 80km/h które trwa całe 7s, co raczej nie jest jakimś dobrym > wynikiem On nie pokazał, ja piszę o swoich doświadczeniach. Startując dynamicznie spod świateł jesteś gotów na hałas silnika na wysokich obrotach, przyspieszenie faktycznie jest bardzo liniowe (chociaż lepsze automaty też tak potrafią), więc wrażenia są pozytywne. Gorzej przy próbie przyspieszenia od jakiejś prędkości w warunkach drogowych (np. wyprzedzanie). Silnik natychmiast wchodzi na wysokie obroty, słyszysz hałas, a auto zbiera się jakby brnęło w galarecie. Do tego hałas nie ustaje aż skończysz manewr. Denerwujące to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Przecież mu odpisałeś że Quote: Pokazałeś przyspieszenie do setki, które jest jeszcze w miarę przyzwoite. . Więc się grzecznie pytam gdzie on to pokazał bo nie mogę doszukać się nigdzie tego na jego filmiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Przecież mu odpisałeś że Quote: > Pokazałeś przyspieszenie do setki, które jest jeszcze w miarę przyzwoite. > . > Więc się grzecznie pytam gdzie on to pokazał bo nie mogę doszukać się nigdzie tego na jego > filmiku. Faktycznie tak napisałem. Miałem na myśli przyspieszenie ze startu zatrzymanego. Czy do 80 czy do 100km/h to ono jeszcze robi dobre wrażenie. I nie chodzi tu o parametry auta, lecz raczej o ludzkie przyzwyczajenia. Startując od zera podświadomie oczekujesz dźwięku silnika, więc on nie przeszkadza. Ale jadąc w trasie być może nie redukowałbyś przed każdym wyprzedzaniam o dwa biegi i nie wciskałbyś gazu w deskę. A tu jest takie wrażenie (akustyczne, bo przyspieszanie jest gumowe). Komfort na tym mocno cierpi. Masz wrażenie, że auto hałasuje i nie jedzie. Co zresztą jest w dużej mierze prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Prawdą jest być może to co piszesz, ale ten tytuł nie pasuje do załączonych zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Fakt, dzwiek nie powala na kolana > Ja do tej pory wspominam ryk K20 na VTECu, ale B18 tez daje rade ... chociaz niedlugo przyjdzie > jego pora ... i chyba bede sluchal klekotu auta na mazut Jak Ci ten klekot przeszkadza, to nie kupuj diesla. Ja nie mogłem wytrzymać z dieslem w całkiem fajnym aucie Ten dźwięk jest wręcz niedopuszczalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Jak Ci ten klekot przeszkadza, to nie kupuj diesla. > Ja nie mogłem wytrzymać z dieslem w całkiem fajnym aucie Ten dźwięk jest wręcz niedopuszczalny Plan jest taki, zeby diesel byl uzytkowy do jazd na dalsze trasy, a do zabawy kupic cos z pazurem. Akurat w tej budzie diesel to najlepsze rozwiazanie, bo benzynowce są dychawiczne i palą hektolitry. Na tej samej trasie diesel pali 6,2 a benzynowiec ponad 10 noPB i 12,5 gazu. Do tego jest duzo lepiej wyciszony niz benzyniak więc jest do zniesienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Za to przyspieszenie występuje: > Może nie jest to samochód wyścigowy, ale jak na hybrydę to zbiera się bardzo przyzwoicie a i pewnie > zawstydziłby wiele europejskich pozerów z dychawicznymi silniczkami. Żartujesz? To nawet mojej Hondy nie zawstydza. Nie zawstydza też poczciwego Fiata Uno 1,5. Że o lancii nie wspominam. > Niestety jest to tylko wrażenie i w połączeniu z dość hudymi oponkami oraz sporym momentem > obrotowym silnika elektrycznego dodawanie gazu na zakrętach może nas dość nieprzyjemnie > zaskoczyć. Tutaj znów proszę abys potwierdził, że piszesz poważnie. Ale to moje przyzwyczajenie z tylnonapędowca, pewnie przednionapędowym trzeba > inaczej w zakrętach jeździć. Zapewne tak > Wnętrze bardzo ładnie wykończone, choć plastiki jak na Lexusa to dość tanie, choć i tak pewnie > lepsze od poprzedniej wersji ES. ja bym powiedzaił, że porównywalne. > Samochód pokazuje spalanie 45 MPG = 5.2 litra. Niestety, w mieście wychodzi wiecej. info od właściciela takiego pojazdu. > Podsumowując - gdybym mieszkał w mieście i musiał na codzień jeździć do pracy, to pewnie bym sobie > taki sprawił - do jazdy w mieście jest rewelacyjny bo w zakresie 0-60 km/h zrywa się super, > jest bardzo cichy, pali niewiele a jednocześnie daje trochę przyjemności z jazdy. Ciekawi mnie czy napisałbys to samo gdyby to miało na masce znaczek BMW a nie L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Plan jest taki, zeby diesel byl uzytkowy do jazd na dalsze trasy, a do zabawy kupic cos z pazurem. > Akurat w tej budzie diesel to najlepsze rozwiazanie, bo benzynowce są dychawiczne i palą > hektolitry. Na tej samej trasie diesel pali 6,2 a benzynowiec ponad 10 noPB i 12,5 gazu. > Do tego jest duzo lepiej wyciszony niz benzyniak więc jest do zniesienia Miałem ten sam trop. Niestety doprowadził mnie do szamba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Miałem ten sam trop. Niestety doprowadził mnie do szamba Teraz zerknalem mowie o Lancerze ojciec jezdzi benzyniakiem, dziewczyna ma gazownika, a diesla (ale nie tego folcwagenowskiego tylko 1.8 autorstwa Mitsu) miałem na weekend do testów. 150 KM i 300 Nm od 2-3kRPM. Przy wolnym kręceniu się po wioskach w śnieżycy zszedłem do 4.7, przy licznikowych 150 (140wg GPS) zapiętych na tempomacie wychodzi w okolicach 6-6,3. To taniej niż gaz a komfort przyspieszania jest zdecydowanie lepszy od dychawicznego 1.8 z gazem (chociaz i na benzynie nie zachwyca dynamika) - ot taki dupowóz na autostrady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Teraz zerknalem mowie o Lancerze ojciec jezdzi benzyniakiem, dziewczyna ma gazownika, a diesla > (ale nie tego folcwagenowskiego tylko 1.8 autorstwa Mitsu) miałem na weekend do testów. 150 KM > i 300 Nm od 2-3kRPM. Przy wolnym kręceniu się po wioskach w śnieżycy zszedłem do 4.7, przy > licznikowych 150 (140wg GPS) zapiętych na tempomacie wychodzi w okolicach 6-6,3. To taniej niż > gaz a komfort przyspieszania jest zdecydowanie lepszy od dychawicznego 1.8 z gazem (chociaz i > na benzynie nie zachwyca dynamika) - ot taki dupowóz na autostrady Ale ja nie twierdzę, że diesel w Alfie jarał dużo. Też był oszczędny Ale co z tego? Wsiadasz do pięknego auta, a czar pryska jak naciśniesz przycisk "Start" Gleglegle Benzynowe 1.8 w Lancerze, zaiste, nie jest sportowcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Ale ja nie twierdzę, że diesel w Alfie jarał dużo. Też był oszczędny > Ale co z tego? Wsiadasz do pięknego auta, a czar pryska jak naciśniesz przycisk "Start" Gleglegle > Benzynowe 1.8 w Lancerze, zaiste, nie jest sportowcem Inna opcja jest Accord 2.4 i zagazować dziada. Problem w tym, ze w cenie rocznego Mitsu miałbym 7 letniego Accorda. Do tego koszty ubezpieczenia Hond w Wawie przez ich miłośników z podwarszawskich miejscowości są masakryczne. Więc Lancer jest takim głosem rozsądku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.