Skocz do zawartości

Zamienił stryjek siekierkę na kijek


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie stac Cie na posiadanie obu samochodow ?

> Normalnie nie wierze..

Mam za mały garaż. Juz teraz jak córka jest w domu, to muszę żonglować samochodami. Przy czterech pojazdach bym sie zes..... Poza tym nie jestem kolekcjonerami i nie lubię mieć czegoś co stoi i sie nie używa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale czy ważniejsze jest to jak wygląda wnetrze niż to jak jeździ?

Jedno i drugie jest ważne. Ale Is-F do źle jeżdżących nie należy (choc w porównaniu z Viperem to kluski z mlekiem) a do tego ma w miarę przyzwoite wnętrze (choc bardziej panujące do IS 250 za $35K niz do samochodu za $70K). Tak jak napisałem wcześniej problemem jest żona - dość często bierze mój samochód. Viper by to uniemożliwił i ona sie na to nie zgodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno i drugie jest ważne. Ale Is-F do źle jeżdżących nie należy (choc w porównaniu z Viperem to

> kluski z mlekiem) a do tego ma w miarę przyzwoite wnętrze (choc bardziej panujące do IS 250 za

> $35K niz do samochodu za $70K). Tak jak napisałem wcześniej problemem jest żona - dość często

> bierze mój samochód. Viper by to uniemożliwił i ona sie na to nie zgodzi.

Jasne, to rozumiem ze żona na pewno woli Lexa niż Vipera ok.gif Wiec co zrobić - albo kupisz kolejny samochod, albo zawsze będziesz jezdzil sedanem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jasne, to rozumiem ze żona na pewno woli Lexa niż Vipera Wiec co zrobić - albo kupisz kolejny

> samochod, albo zawsze będziesz jezdzil sedanem

Sedan ma zalety - np. zupełnie zbędne tylne drzwi ktore może dwa razy użyłem w ciagu eksploatacji smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie - a może zamiast isc w strone luksusu, to lepiej isc w strone wrażeń z jazdy i brac

> Vipera Jakie ma znaczenie np. tandetne wnętrze? IMHO żadne.

Ten samochod jest mega ciezki w codziennej jezdzie w porownaniu z takim lexusem. Poza tym wnetrze to kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wnętrza mojego Vipera (tyle, że w RAMie) przyczepić się nie mogę, jest mega poprawne i wygodne (poza suwakami od regulacji temperatury). Wszystko ładnie jakościowo spasowane, wygodne fotele, nagłośnienie Infinity. W trasę jak znalazł. Spalanie w USA mniej istotne jak u nas, miejsca na drodze też więcej.

Atomowe przyspieszenia i redukcje koją wszystkie nerwy i troski.

Delikatnym minusem jest na pewno precyzja skrzyni biegów - należy wykazywać pełną koncentrację przy wyborze przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno i drugie jest ważne. Ale Is-F do źle jeżdżących nie należy (choc w porównaniu z Viperem to

> kluski z mlekiem) a do tego ma w miarę przyzwoite wnętrze (choc bardziej panujące do IS 250 za

> $35K niz do samochodu za $70K). Tak jak napisałem wcześniej problemem jest żona - dość często

> bierze mój samochód. Viper by to uniemożliwił i ona sie na to nie zgodzi.

Bez obrazy, ale w takim razie po co pytać, skoro i tak wiesz, że nic z tego nie będzie?

Poza tym nie czaje takiego podejścia - auto kupuje się pod siebie, a pytanie na forum, gdzie prawdopodobnie nikt, albo może 1-2 osoby mogłyby pozwolić sobie na takie auto, jest bez sensu. Proponuje przejechać się tym Viperem, zobaczyć jak się jeździ, jak wygląda. Wiesz co masz, będziesz wiedział jak jeździ się Dodgem i wszystko jest jasne. Tutaj pewnie nikt nie prowadził ani 1 ani 2 auta, także wszystkie posty są na zasadzie "tak mi się wydaje, albo tak wyczytałem, to sobie napisze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to auto z założenia nie służy do podniecania się jakością plastików. Clue programu jest przed

> deską rozdzielczą i IMO tylko to się liczy - jak ktoś będzie poprawnie wykorzystywał to co

> jest pod maską nie będzie miał czasu myśleć o jakości kratki nawiewu

koNik, nie zapominaj ,że to fura za ponad $80k więc wybór w autach za taką kasę jest bardziej niż spory.

Używka z 2004 to granice $30-40 i tutaj pojawiają się ludzie którzy kupią Vipera choćby w nim waliło trupem hehe.gif

> to tak jak z Subaru - z zewnątrz i w środku zwyczajny syf i dramat

Norma w autach w tej klasie. zlosnik.gif

> i chyba nikt o zdrowych zmysłach nie bierze pod uwagę przy zakupie STI jakości

> deski

Nie wszyscy jeżdżą rajdowo więc tu bym się nie zgodził.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie cena jest dość atrakcyjna - chca $50K, pewnie do $45K zejdzie. Za IS-F'a dostanę $35K =

> myśle ze za $10K różnicy by sie dało ubić targu.

Szczerze, w twoim wiekuzlosnik.gif nie zastanawialbym sie...

Sam planuje cos jak piaskownica.gif przesiadzie sie... na swoje drive.gif. Na dzien dziesiejszy bedzie to cos typu Cayman, Z4 ale to jeszcze min 12 latpad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cayenne jest baaardzo zbliżony to VW Touareg

To by sie zgadzalozlosnik.gif, po glowna przypadlosc jaka auto ma, ze go rano nie chce wpusciczlosnik.gif... Generalnie elektryka siada, afaik wlasnie tak Touareg ma...

Btw, zadowolony jestes z Prius?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Mercedesach coś takiego było - tak samo jest w większości drukarek przykładowo - więc w sumie nie

> byłoby to dziwne

Tylko, ze w EU autach to zaczelo byc wyposazeniem standardowymzlosnik.gif. Mnie ciekawi, ile lat te EU kosiarki z aturbo pojezdzahmm.gif, skoro Ford semi oficjalnie mowi, ze to 150k km hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koNik, nie zapominaj ,że to fura za ponad $80k więc wybór w autach za taką kasę jest bardziej niż

> spory.

wybór jest ale też mało jest aut tak surowych i o takim bezkompromisowo-hardcorowym podejściu do tematu jeśli chodzi o nabój i jego umiejscowienie zlosnik.gif A nabój i umiejscowienie obiecują pot na karku i konieczność szybkiego machania rękami ok.gifzlosnik.gif

> Używka z 2004 to granice $30-40 i tutaj pojawiają się ludzie którzy kupią Vipera choćby w nim

> waliło trupem

śmiej się, ja bym sie skusił ma mk1 który mi się najbardziej widzi zlosnik.gif

> Norma w autach w tej klasie.

> Nie wszyscy jeżdżą rajdowo więc tu bym się nie zgodził.

jak ktoś kupuje STI "przez przypadek" do normalnej jazdy to... jest dziwnym człowiekiem hehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się zastanawiać tylko brać ociekającego testosteronem Vipera zamiast bezpłciowego Lexa grinser006.gif Tylko niech dorzucą wagon opon do utylizacji. Żonie kupić jakąs kosiarkę do jazdy i niech się buja zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma co się zastanawiać tylko brać ociekającego testosteronem Vipera zamiast bezpłciowego Lexa

> Tylko niech dorzucą wagon opon do utylizacji. Żonie kupić jakąs kosiarkę do jazdy i niech się

> buja

Przejechał byś sie razem tym bezpłciowym Lexusem to byś zmienił zdanie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak napisałem wcześniej problemem jest żona - dość często

> bierze mój samochód. Viper by to uniemożliwił i ona sie na to nie zgodzi.

to zostaw żonie lex'a a sobie kup vipera zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeden właściciel, facet samochodem wcale nie jeździł, bo przez 9 lat zrobił tylko 3 tysiące mil.

> Boję się czy tak delikatna eksploatacja nie spowodowała uszkodzeń w silniku.

Taaa uszkodzeń w takim silniku....................

Silnik z ciężarówki....

Siedzę i płaczę ze śmiechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do wnętrza mojego Vipera (tyle, że w RAMie) przyczepić się nie mogę, jest mega poprawne i wygodne

> (poza suwakami od regulacji temperatury). Wszystko ładnie jakościowo spasowane, wygodne

> fotele, nagłośnienie Infinity. W trasę jak znalazł. Spalanie w USA mniej istotne jak u nas,

> miejsca na drodze też więcej.

> Atomowe przyspieszenia i redukcje koją wszystkie nerwy i troski.

A jakiego masz RAMa? Ja mam 1500 w wersji dla budowlańca..;)

> Delikatnym minusem jest na pewno precyzja skrzyni biegów - należy wykazywać pełną koncentrację przy

> wyborze przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co myślicie o raczej szalonei idei zmiany Lexusa IS-F (2008, 25 tys. mil przejechane) na

> Dodge Viper (2004, 3 tys. mil):

Tak jak napisałeś SZALEŃSTWO zlosnik.gif ale czy człowiek musi postępować zawsze racjonalnie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sadze byś umiał szybciej zmienić bieg ręcznie.

co to ma za znaczenie człowieku???? nie rozmawiamy o szybkiej jeździe w kapeluszu w której auto wyręcza kierowcę i odbiera mu cała przyjemność i kontrolę tylko o jeździ sportowej, niebezpiecznej, z adrenaliną. Schumachera i tak z Ciebie nie będzie więc nie wyjeżdżaj mi tu z czasami zmian biegów - dlatego piszę że to kwestia oczekiwań. Ja oczekuję adrenaliny - skrzynia automatyczna to absurd jak człowiek chce się autem pobawić, polatać bokami (nie mówię o drifcie).

poza tym nie sądzę żebyś opanował swoje auto na śniegu z tym automatem bez ESP zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W nowych sportcars masz inną ?

Prawda jest taka że te samochody przeszły mocno niekorzystną ewolucję - o ile nie wsadziłbyś pewnie żony do F40 to do najnowszego 599 pewnie bez problemu. Pytanie czy to dobrze zlosnik.gif IMO nie, bo nie do tego to służy. Takie auto ma być niebezpieczne, wymagające i dawać satysfakcję...

> (nie piszę o rajdówkach)

...porównywalną z tymi właśnie zlosnik.gif

Ale to nie wpisuje się we wszechobecny absurdalny "bezpiecznopęd". Piaskownice na karte kodową dla dzieci i superbezpieczne superszybkie superłatwe w jeździe samochody. Nuda.

I dlatego ten Viper jest fajny - bo ma mocny silnik, manuala i dziką naturę ok.gif

A to że technolexus może i będzie szybszy na torze z programistą w okularkach za fajerą? Who cares? Ten sam programista w Viperze skończyłby na 1 drzewie zlosnik.gif I na odwrót - jak nauczysz się jeździć w aucie wymagającym to Lexus ze swoim superszybkim automatem będzie jak mawia mój kumpel "prochem nasennym dla geriatyków" zlosnik.gif I nie mów mi Marku żebym sobie pojeździł, bo jeździłem takimi autami i nie robią na mnie wrażenia (w tych aspektach o których piszę). Przejedź się sam, choćby 140km/h ścieżką po lesie z kimś jakimś Subaru to zrozumiesz gdzie jest ciężar frajdy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co myślicie o raczej szalonei idei zmiany Lexusa IS-F (2008, 25 tys. mil przejechane) na

> Dodge Viper (2004, 3 tys. mil):

> Jeden właściciel, facet samochodem wcale nie jeździł, bo przez 9 lat zrobił tylko 3 tysiące mil.

> Boję się czy tak delikatna eksploatacja nie spowodowała uszkodzeń w silniku.

> Drugi mój strach to to, czy taką bestię jestem w stanie okiełznać, z tego co wyczytałem po mokrym

> się tym nie da jeździć wcale, na suchym też trzeba bardzo, ale to bardzo uważać - na

> autostradę lepiej tym nie wyjeżdżać i generalnie najlepiej trzymać to w garażu i polerować.

> Kupilibyście Vipera?

Jest genialny, jedno z moich marzeń motoryzacyjnych. 893goodvibes.gif

Wprawdzie bardziej podoba mi się poprzednia generacja, to ten też daje radę.

Jak miałbym taka możliwość jak Ty to bez wahania bym to kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowy jest piękny

> HanYs

Szkoda, że pomimo połączenia Fiata z Chryslerem, ten model nie będzie oferowany w EU.

Pozostaje tylko własny Import.

Wygląd jest boski, widać tutaj trochę włoskiego sznytu i dalej pozostała ta drapieżność jaka była główną cechą. Jak wygram w lotto to na pewno stanie w garażu. food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ona juz ma własnego Lexa

Marku,

Rozwiązanie Twojego problemu motoryzacyjnego jest banalnie proste. W Polsce ta metoda funkcjonuje od wieków.

Skoro żona się nie słucha i zabiera twoje auto to najskuteczniejszym i najtańszym lekarstwem będzie bić żonę. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to ma za znaczenie człowieku???? nie rozmawiamy o szybkiej jeździe w kapeluszu w której auto

> wyręcza kierowcę i odbiera mu cała przyjemność i kontrolę tylko o jeździ sportowej,

> niebezpiecznej, z adrenaliną. Schumachera i tak z Ciebie nie będzie więc nie wyjeżdżaj mi tu z

> czasami zmian biegów - dlatego piszę że to kwestia oczekiwań. Ja oczekuję adrenaliny -

> skrzynia automatyczna to absurd jak człowiek chce się autem pobawić, polatać bokami (nie mówię

> o drifcie).

> poza tym nie sądzę żebyś opanował swoje auto na śniegu z tym automatem bez ESP

Jednak nie wiesz o czym piszesz a mi się nie chce Ci tłumaczyć. Akurt do latania bokiem ten automat jest idealny. Do zabawy także. Robi dokładnie to co jej każesz i robi to w ciągu 100ms.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jednak nie wiesz o czym piszesz a mi się nie chce Ci tłumaczyć. Akurt do latania bokiem ten automat

> jest idealny. Do zabawy także. Robi dokładnie to co jej każesz i robi to w ciągu 100ms.

jest tylko jeden problem - nie ma sprzęgła hehe.gif

teraz napisz mi jeszcze w jaki sposób, precyzyjnie ustawisz bez sprzęgła auto do zakrętu - precyzyjnie tzn nie tak jak skrzyni wyjdzie tylko z czuciem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co myślicie o raczej szalonei idei zmiany Lexusa IS-F (2008, 25 tys. mil przejechane) na

> Dodge Viper (2004, 3 tys. mil):

> (...)

> Kupilibyście Vipera?

Wrzuć swoje zdjęcie to Ci powiemy czy i jak bardzo głupi jest pomysł kupowania krzykliwego auta bez dachu.

hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Jeśli już musisz mieć coś takiego to kup coupe. Ale IMO taki samochód jako podstawowe auto do dojazdów do pracy i na zakupy jest absolutnie nieprzydatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wrzuć swoje zdjęcie to Ci powiemy czy i jak bardzo głupi jest pomysł kupowania krzykliwego auta bez

> dachu.

> Jeśli już musisz mieć coś takiego to kup coupe. Ale IMO taki samochód jako podstawowe auto do

> dojazdów do pracy i na zakupy jest absolutnie nieprzydatny.

nie bierzesz pod uwagę tego że takie auto w USA nie jest autem specjalnie krzykliwym zlosnik.gif

poza tym Marek już miał SC430 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja proponuję konkurencję - 0-60 km/h. Ty Lexusem, ja moim Stilo

> Ja noszę kapelusz, a i tak wszyscy zostają z tyłu, a wcale się nie ścigam.

> Tylko szybko biegi zmieniam.

Przerżniesz z kretesem bo on 60km/h na jedynce zrobi. hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bierzesz pod uwagę tego że takie auto w USA nie jest autem specjalnie krzykliwym

Jest, jest. zlosnik.gif

> poza tym Marek już miał SC430

Tamten przynajmniej miał twardy dach. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, że pomimo połączenia Fiata z Chryslerem, ten model nie będzie oferowany w EU.

> Pozostaje tylko własny Import.

Przecież dla mającego $$$ to nie jest problem wink.gif

> Wygląd jest boski, widać tutaj trochę włoskiego sznytu i dalej pozostała ta drapieżność jaka była

> główną cechą. Jak wygram w lotto to na pewno stanie w garażu.

Autko jest piękne ok.gif

286809940-DSC_2788.jpg

HanYs

post-6361-14352519828085_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawda jest taka że te samochody przeszły mocno niekorzystną ewolucję -

Niekorzystną ? Życie to nie Gran Turismo na Playstation. hehe.gif

> o ile nie wsadziłbyś pewnie

> żony do F40 to do najnowszego 599 pewnie bez problemu. Pytanie czy to dobrze IMO nie, bo nie

> do tego to służy. Takie auto ma być niebezpieczne, wymagające i dawać satysfakcję...

> ...porównywalną z tymi właśnie

koNik, to są tylko bajki wypisywane w internecie. W realnym życiu 99% populacji nie ogarnie NIGDY auta takiego jak ten Viper.

> Ale to nie wpisuje się we wszechobecny absurdalny "bezpiecznopęd". Piaskownice na karte kodową dla

> dzieci i superbezpieczne superszybkie superłatwe w jeździe samochody. Nuda.

Fajnie jest jechać w ruchu ulicznym i mieć się na baczności ,bo przy głębszym wciśnięciu gazu możemy się roztrzaskać na betonowej bandzie ? hehe.gificon_eek.gif Atrakcja hehe.gifok.gif

> I dlatego ten Viper jest fajny - bo ma mocny silnik, manuala i dziką naturę

Tak pewnie myśleli ci ludzie z filmiku

> A to że technolexus może i będzie szybszy na torze z programistą w okularkach za fajerą? Who cares?

Co jest ważne na torze wynik czy to czym jechałeś i ile się musiałeś napocić żeby to osiągnąć ?

> Ten sam programista w Viperze skończyłby na 1 drzewie I na odwrót

Popatrz na tego pomarańczowego Vipera z wyścigu na 1/4 mili. Fajne zachowanie auta ?

>- jak nauczysz się jeździć

> w aucie wymagającym to Lexus ze swoim superszybkim automatem będzie jak mawia mój kumpel

> "prochem nasennym dla geriatyków"

Tyle w teorii ,bo w praktyce może braknąć życia żeby to auto opanować.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Popatrz na tego pomarańczowego Vipera z wyścigu na 1/4 mili. Fajne zachowanie auta ?

I daj taki żonie żeby pojechała do pracy smile.gif

To jeden z powodów dla których boję się zakupu tego samochodu. Szanse na narobienie kłopotu sobie i innym są olbrzymie. Podobno ten nowy jest znacznie lepszy, ale stare Vipery to samochody których nawet doświadczeni kierowcy rajdowi nie lubią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I daj taki żonie żeby pojechała do pracy

> To jeden z powodów dla których boję się zakupu tego samochodu. Szanse na narobienie kłopotu sobie i

> innym są olbrzymie. Podobno ten nowy jest znacznie lepszy, ale stare Vipery to samochody

> których nawet doświadczeni kierowcy rajdowi nie lubią.

nie ma tam on/off aktywnego ASR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.