Matiq Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Taaa..dla 60 latka w kapeluszu trza 400 Nm i 200 KM, prosze Cie.... Nie wyczułeś ironii w tym poście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Co takiego jest do lubienia w dieslu? > Przy przebiegach rzedu 10kkm rocznie spalanie nie ma zadnego znaczenia... Charakterystyka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Przejedź się najpierw jakimś małym turbo i wtedy się wypowiadaj, bo tak to nie bardzo Przestań, przecież on pisze, ze nie istnieje na rynku mały wysilony silnik, który jest wart polecenia, czyli każdym zrobił chociaż z 50 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Charakterystyka silnika. Ta charekterystyka to wylacznie efekt turbo Wiec t-benzynie bedzie nawet fajniesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Ta charekterystyka to wylacznie efekt turbo > Wiec t-benzynie bedzie nawet fajniesza nie będzie, przyspieszanie w turbodieslu jest "łagodniejsze"... i to właśnie o tą charakterystykę chodzi... a nie o to, że "też jedzie od dołu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Charakterystyka silnika. co ? klekleklekleklekleklekle małe Tbezyny maja podobna a nawet lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > co ? > klekleklekleklekleklekle > małe Tbezyny maja podobna a nawet lepsza szybkie przyspieszanie 0-140 km/h w turbodieslu i turbobenzynie przysporzy pasażerom różnych doznań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > nie będzie, przyspieszanie w turbodieslu jest "łagodniejsze"... i to właśnie o tą charakterystykę > chodzi... a nie o to, że "też jedzie od dołu" hmmm....musze dzis sie przejechac, bo chyba czegos nie widze... Bo narazie to albo..jakos startuje , a potem.....odlot. Fakt, NoPb na wyzszych obrotach to osiaga ale i tak bezszelestnie chodzi. Do zalozyciela watku. Niechaj wsiadzie do autaNoPb i ON i wslucha sie w bieg jalowy i wibracje bo to taki dziwk bedzie glownie dominowal podczas tych 10 kkm rocznie. To tyle.....mnie owy jalowy nie pasuje w ON A w poczciwym Lanowozie jak czasem nim jezdze to na wolnych zastanawiam sie czy nie zgasl...a ma 260 kkm i all na ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Poza tym nie wiem jak Ci to wyszlo przy tak smiesznych przebiegach. no jak to jak? obecnie miesięcznie wydaje 200 zł na gaz. jakbym jezdził na benie, czy ropie znając obecne ceny, wyszło by blisko 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > no jak to jak? obecnie miesięcznie wydaje 200 zł na gaz. jakbym jezdził na benie, czy ropie znając > obecne ceny, wyszło by blisko 500. To ja nie mam wiecej pytan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > nie będzie, przyspieszanie w turbodieslu jest "łagodniejsze"... i to właśnie o tą charakterystykę > chodzi... a nie o to, że "też jedzie od dołu" Czy jeździłeś współczesną małą turbo benzyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Czy jeździłeś współczesną małą turbo benzyną ? owszem i wiem co piszę.. nowe bravo 1.4 t-jet 150KM i nowe bravo 2.0 Mjet 165KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > owszem i wiem co piszę.. > nowe bravo 1.4 t-jet 150KM i nowe bravo 2.0 Mjet 165KM To możesz rozwinąć w czym jest problem i które jest wg. Ciebie lepsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > To możesz rozwinąć w czym jest problem i które jest wg. Ciebie lepsze ? to nie chodzi o to który jest lepszy... przyspieszanie w dieslu jest subiektywnie spokojniejsze dla pasażerów i kropka... pomimo, że 0-100km/h jest w tych samochodach praktycznie identyczne. Benzyna jest bardziej "drapieżna" dla uszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > to nie chodzi o to który jest lepszy... przyspieszanie w dieslu jest subiektywnie spokojniejsze dla > pasażerów i kropka... pomimo, że 0-100km/h jest w tych samochodach praktycznie identyczne. > Benzyna jest bardziej "drapieżna" dla uszu Polemizowałbym, ale wchodzimy na grunt subiektywnych odczuć więc nie ma tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > szybkie przyspieszanie 0-140 km/h w turbodieslu i turbobenzynie przysporzy pasażerom różnych > doznań... no tak Quote: Osiągi Maksymalna prędkość - 195 km/h Przyspieszenie 0-100 km/godz. - 10,3 s Pojemność zbiornika paliwa - 55 l Zużycie paliwa - tryb miejski - 6,9 l/100km VS Osiągi Maksymalna prędkość - 190 km/h Przyspieszenie 0-100 km/godz. - 10,4 s Pojemność zbiornika paliwa - 55 l Zużycie paliwa - tryb miejski - 5,6 l/100km a teraz zgaduj co to za auto i jakie silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > szybkie przyspieszanie 0-140 km/h w turbodieslu i turbobenzynie przysporzy pasażerom różnych > doznań... Akustycznych na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > nie będzie, przyspieszanie w turbodieslu jest "łagodniejsze"... i to właśnie o tą charakterystykę > chodzi... a nie o to, że "też jedzie od dołu" łagodniejsze? no nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikas Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Benzyna jest bardziej "drapieżna" dla uszu Wątpię by dla autora wątku chodziło o drapieżność auta Auto dla ,,dziadka,, to ma być mało awaryjne . Nie ON bo starszy nie będzie wiedział jak o to dbać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Charakterystyka silnika. W zimowy poranek zatrzęsie budą, po drodze do roboty zdążysz zmarznąć, a klekot (szczególnie poniżej -5 st) zagłuszy Twoje myśli. Jestem zwolennikiem tezy, że silnik wysokoprężny sprawdza się w maszynach rolniczych i okrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > ...coś innego? > Witam. Chodzi o auto dla Teścia, to jego pierwsze i jak sam mówi ostatnie auto kupione jako > fabrycznie nowe więc lepiej dwa razy pomyśleć niż żałować. Budżet ok.75tys.zł (max.80 ale to > już naciągane) Teść chciałby Golfa VII ja osobiście doradzam nową Octavie a może coś innego? > Oczywiście w tej klasie. Kolejny problem to silnik, 1,2 TSI vs 1,6 TDI obydwa po 105Ps. Jeździ > właściwie mało (sporo mniej niż 10tys.km rocznie) Różnica w cenie 10tys.zł więc diesel byłby w > podstawie bo kosztuje ok.75tys.zł. > Co Panowie byście polecili? Nie wiem skąd masz te ceny ale jeśli chodzi o Golfa VII to ceny startują od 59990zł za wersje 3d (1.2TSI) i 61170zł za 5d (1.2TSI). Za 76230zł masz 5drzwiowego z silnikiem 1.4TSI (90KM) w najbogatszej wersji Highline. Inna kwestia co tak naprawde teść oczekuje aby ten samochód miał na wyposażeniu? Osobiście jednak brałbym Golfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > W zimowy poranek zatrzęsie budą, po drodze do roboty zdążysz zmarznąć, a klekot (szczególnie > poniżej -5 st) zagłuszy Twoje myśli. > Jestem zwolennikiem tezy, że silnik wysokoprężny sprawdza się w maszynach rolniczych i okrętach. > W zimowy poranek zatrzęsie budą, po drodze do roboty zdążysz zmarznąć, a klekot (szczególnie > poniżej -5 st) zagłuszy Twoje myśli. > Jestem zwolennikiem tezy, że silnik wysokoprężny sprawdza się w maszynach rolniczych i okrętach. Pojeździj czymś innym niż Passat B2 lub Golf II 1.6d. Mam 307 z HDi, wcześniej miałem same benzyniaki (w tym dwa z gazem). Silnik nagrzewa się odrobinę wolniej (jak niektórzy piszą, że po 10km w mieście to im się dopiero wskazówka podnosi, to niech zadbają o sprawny termostat), za to w kabinie mam o niebo szybciej ciepło niż w dowolnym, wcześniej posiadanym benzyniaku. To zasługa rozsądnej konstrukcji, z elektrycznym dogrzewaczem kabiny i odpowiednio dopasowanym wydajnym alternatorem. Głośność? Owszem, jest większa. Ale moje HDi jest i tak sporo cichsze niż 1.9TDI w dowolnej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > W zimowy poranek zatrzęsie budą, po drodze do roboty zdążysz zmarznąć, a klekot (szczególnie > poniżej -5 st) zagłuszy Twoje myśli. > Jestem zwolennikiem tezy, że silnik wysokoprężny sprawdza się w maszynach rolniczych i okrętach. Czy jeździłeś czymś nowszym niż diesel w maszynie rolniczej (1.4TDI i 1.9TDI się nie liczy)? Wiesz, że nowoczesne diesle mają coś takiego, jak dogrzewanie, co oznacza, że zanim oczyścisz szyby, to w środku będzie już dość przyjemnie - w obecnym dieslu mam ciepło dużo szybciej niż w poprzedniej benzynie. Jest też ciszej i wibracje są mniejsze - no ale to już kwestia wyciszenia (klasa auta) i liczby cylindrów. A nawet samo odpalanie VW diesli 1.4 i 1.9 nie jest takie straszne - fakt, sam moment odpalenia jest makabryczny, ale później w środku hałas nie jest taki dokuczliwy (zasługa nizłego wyciszenia - jeździłem Golfem 5 i Octavią IIFL - na zewnątrz jest gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Nie walcz z teściem. > Chce Golfa? Niech kupi Golfa > U mnie teścowie jeździli kilka lat Golfem III. Padło miało niewiadomy przebieg i przeszłość > powypadkową. Psuło się średnio mocno podczas początku eksploatacji, a pod koniec to już było > awaria w trybie ciągłym. Szwagier dostał to auto za darmo, to je po tygodniu oddał > Zupełnie nie twierdzę że Golfy takie są. Podkreślam tylko jakie to auto było do dupy. A pomimo tego > że takie było, teściu i tak chciał kupić Golfa i dalej chce to zrobić. Pewnie nieprędko to > zrobi, bo właśnie po Golfie kupił inne auto - nowe z salonu. > Chce diesla? Niech kupi diesla. Niech ma takie auto jakie chce, a nie takie jakie Ty chcesz > Jak je kiedyś od niego pożyczysz, to przynajmniej taniej pojedziesz, bo mniej bajury spali Golf III to porażka.... Poza tym pełna zgoda. Niech teść zadecyduje, jak mu się auto zepsuje będzie miał pretensje tylko do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Czy jeździłeś czymś nowszym niż diesel w maszynie rolniczej (1.4TDI i 1.9TDI się nie liczy)? Odniosłem się do moich doświadczeń z ukochanym przez Polaków, legendarnym 1,9 TDI. Wielokrotnie powtarzałem, że 1,6 HDI od PSA to bardzo fajny silnik, jednak dizle od VW - a o takim tu mowa - sprawiają wrażenie wyjętych wprost z c-330. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Odniosłem się do moich doświadczeń z ukochanym przez Polaków, legendarnym 1,9 TDI. Wielokrotnie > powtarzałem, że 1,6 HDI od PSA to bardzo fajny silnik, jednak dizle od VW - a o takim tu mowa > - sprawiają wrażenie wyjętych wprost z c-330. Ty, ale tu mowa o nowym Golfie i Octavii... A nowe silnika diesla nawet od VW mają już "nieco" inną kulturę pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 starsi ludzie jeżdżą zazwyczaj używając niskich i bardzo niskich obrotów silnika. Przy takim użytkowaniu silniki które wymieniłeś mogą byc frustrujące. Miałem Golfa 6 1.6 TDI i to trzeci najgorszy silnik który posiadałem, zaraz po 1.4 75KM w Fabii i 1.6 16V w Astrze2. Jedyny jego plus który mi przychodzi do głowy to cichsza praca niż starsze 1.9 ale niestety o wiele gorszy przebieg momentu obrotowego. Ja bym tego wiecej nie kupił, tym się można zabić chcąc się szybko włączyć do ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Ja bym tego wiecej nie kupił, tym się można zabić chcąc się > szybko włączyć do ruchu Nie trzeba trzylitrowej v6 żeby dynamicznie włączyć się do ruchu. Wystarczy znać możliwości swojego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Civic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Civic tia i gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > tia i gratis Rozwiniesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Po czterech latach, elektronika i precyzyjny osprzęt, bez względu na przebieg zacznie się sypać. Cudów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Odniosłem się do moich doświadczeń z ukochanym przez Polaków, legendarnym 1,9 TDI. mam 1,9TDI i po 300m wieje juz cieple powietrze.czyli szybciej niz w poprzednich benzynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Nie trzeba trzylitrowej v6 żeby dynamicznie włączyć się do ruchu. Wystarczy znać możliwości swojego > samochodu. oczywiście, już widzę swojego dziadka który kręci auto do 3-4 tys żeby umiarkowanie dynamicznie ruszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > Po czterech latach, elektronika i precyzyjny osprzęt, Te bajki opowiadają od lat, a auta z elektroniką jeżdżą bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > mam 1,9TDI i po 300m wieje juz cieple powietrze.czyli szybciej niz w poprzednich benzynach pewnie masz elektryczną nagrzewnicę u mnie jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Golf jest na pewno lepiej wykonany od octy. Głównym plusem octy jest ogromny bagażnik, ale zauważ że jest gorzej wyposażona niż golf, a dodatki są droższe niż w przypadku golfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Kto bogatemu zabroni:) > Wg mnie tylko NoPb chyba ze w cenie LPG zaloza, zaden Diesle, klekot i jeszcze z DPF przy 10 tkm > rocznie....prosze nie zartowac,ze to oplacalne. > W miescie klekot wciagnie 7-8 l wiec zadne 4,3:))) 7-8 l w mieście klekotem 1.6 to trzeba mieć na prawdę ogromnego pecha. Do tej pory żaden z moich diesli nie spalał w mieście 8 l, nawet zdłubana Croma 1.9 Mjet paliła max pod 7 ale przy mocy 190 KM. Nie twierdzę, że diesel się opłaca. Przy założeniach autora wątku napewno nie, ale nie przesadzajcie z tym naciąganiem spalania, przeciętny kierowca z odrobiną wyobraźni spala mniej więcej tyle ile zakładają dane producenta (średnio) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > ...coś innego? > Witam. Chodzi o auto dla Teścia, to jego pierwsze i jak sam mówi ostatnie auto kupione jako > fabrycznie nowe więc lepiej dwa razy pomyśleć niż żałować. Budżet ok.75tys.zł (max.80 ale to > już naciągane) Teść chciałby Golfa VII ja osobiście doradzam nową Octavie a może coś innego? > Oczywiście w tej klasie. Kolejny problem to silnik, 1,2 TSI vs 1,6 TDI obydwa po 105Ps. Jeździ > właściwie mało (sporo mniej niż 10tys.km rocznie) Różnica w cenie 10tys.zł więc diesel byłby w > podstawie bo kosztuje ok.75tys.zł. > Co Panowie byście polecili? Mogę wypowiedzieć się co do silnika 1.2 TSi. Mam takowy w Octavi i jestem bardzo zadowolony. Średnie spalanie to granice 6,5-6,7 l/100 w jeździe praktycznie miejskiej (aglomeracja śląska), maksymalne spalanie które zanotowałem to 7,1 l/100 minimalne póki co 5,2 Silnik bardzo elastyczny i cichy przy tym. Silnik 1.2 TSi lepiej ciągnie dołem niż 1.4 TSi (ten drugi idzie bardziej górą) Octavia fajne auto, ale duże. O ile teść nie potrzebuje pierdyliona litrów bagażnika Golf wydaje się lepszą propozycją, choć za pewne wyjdzie drożej z gorszym wyposażeniem niż Octa. Diesel przy tak małych przebiegach raczej się nie opłaca, chyba że planujesz odkupić ten wóz za kilka lat wtedy doradzaj ,,właściwie''. Bardzo fajna sprawa to skrzynia DSG i namawiał bym na jej zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > I chyba tak właśnie się stanie z tym że przemyślimy 1.2 czy 1.4. Przy niedużych przebiegach taka > gwarancja bardzo tanio wychodzi, to jest też argument za VW bo w Skodzie chyba nieco inaczej > to wygląda. Do miasta zdecydowanie 1.2 , różnica pomiędzy tymi silnikami jest taka, że 1.4 jedzie lepiej górą, czego teść używał pewnie nie będzie, a spalanie zdecydowanie na korzyść 1.2 (jeździłem i jednym i drugim) 1.2 TSi na autostradzie też daje radę osobiście jechałem swoim ponad 200 Km/h licznikowo więc można się zdziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Za 75 można kupić schodzącą mazdę 6 sedan / liftback. > 2.0 benzyna w wersji exclusive > Stawiając to obok octavii i golfa chyba nie ma o czym mówić Nie ma o czym mówić bo ????? 2.0 litry teściowi potrzebne, żeby mu złopało 10-12 l ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Golf bedzie cichszy, i powinien zapewnić lepszy komfort prowadzenia. > Ale nie z silnikiem 1,2TSI prooooszzzz.... Jechałeś 1.2 Tsi więcej niż 2 km z salonu na próbę, że Cię 1.2 tak przeraża ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > tym bardziej powinien być nieusterkowy. > Praw fizyki nie zmienisz. Mały blok, mniejsza sztywność, większe wibracje, mniejsza bezwładność > cieplna. Nie wspomnę o elektronice i zaawansowanej mechanice w celu wyciągnięcia mocy. A > obiecywane zmniejszenie zużycia paliwa można między bajki włożyć. > To co robią producenci - to się kupy nie trzyma. A może właśnie trzyma, na korzyść producentów, > czerpiących korzyści z serwisu i wczesnego złomowania aut. Ty jednak ten silnik znasz tylko i wyłącznie z netu Piszesz o spalaniu, o bezwładnościach, wibracjach....... Spalanie Octavia II FL 1.2 TSi - Max z 10 tys km 7,1 - Mini 5,2 - Średnio w mieście 6,5-6,7 - Autostrada jazda spokojna do 120 km/h poniżej 6 , jazda szybsza 140 czasami 160 km/h niespełna 7 l Bzdury o TSi piszą Ci którzy tego silnika na oczy nie widzieli, albo tacy którzy przejadą się w salonie 2-3 km pałując bo przecież sprawdzić trzeba i potem patrzą na wynik spalania z komputera i wychodzi im 12 ... Zapewniam Cię, że silnik 1.2 TSi potrafi zadziwić nie jednego kulturą pracy, osiągami i niskim spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Po czterech latach, elektronika i precyzyjny osprzęt, bez względu na przebieg zacznie się sypać. > Cudów nie ma A świstak siedzi i zawija.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Zapewniam Cię, że silnik 1.2 TSi potrafi zadziwić nie jednego kulturą pracy, osiągami i niskim Zaprzyjaźniony sprzedawca z salonu skody robi tak, że "zwykłym" klientom nie mówi przed jazdą próbną jakiej pojemności silnikiem jadą. Z tego co opowiadał większość głosów była że 1,6-1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Mogę wypowiedzieć się co do silnika 1.2 TSi. Mam takowy w Octavi i jestem bardzo zadowolony. > Średnie spalanie to granice 6,5-6,7 l/100 w jeździe praktycznie miejskiej (aglomeracja > śląska), maksymalne spalanie które zanotowałem to 7,1 l/100 minimalne póki co 5,2 > Silnik bardzo elastyczny i cichy przy tym. Silnik 1.2 TSi lepiej ciągnie dołem niż 1.4 TSi (ten > drugi idzie bardziej górą) > Octavia fajne auto, ale duże. O ile teść nie potrzebuje pierdyliona litrów bagażnika Golf wydaje > się lepszą propozycją, choć za pewne wyjdzie drożej z gorszym wyposażeniem niż Octa. > Diesel przy tak małych przebiegach raczej się nie opłaca, chyba że planujesz odkupić ten wóz za > kilka lat wtedy doradzaj ,,właściwie''. > Bardzo fajna sprawa to skrzynia DSG i namawiał bym na jej zakup. Dziękuję Wszystkim za pomoc, wszystkie posty dokładnie przeczytałem. Wczoraj przy stole i świątecznej kolacji u teściów stanęło na tym że na 99% będzie to Golf z silnikiem benzynowym. Teść chce Golfa, czytał że akurat VII została samochodem roku i powinna być zdecydowanie lepsza od V czy VI. Co do cen wyposażenia dodatkowego to sam jestem zdziwiony ale lepiej to wygląda u VW niż u Skody. Po drugie VW dodaje (na dniach otwartych ma być gratis) opcję gwarancji Safe+ co przy małym przebiegu oznacza że Teść będzie miał 5 lat gwarancji. Zastanawiamy się teraz tylko czy 1.2 czy 1.4? W końcu to stateczny ponad 60-latek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 GVII została także światowym samochodem roku, zresztą tak jak i golf VI. Aktualnie są nadal lepsze rabaty dla grup zawodowych Jeżeli pułapem max jest 80 tyś to może warto pokusić się o 1.4 highline, które wraz z dodatkami wyjdzie bez rabatu ok 80tyś zł, a pakiet highline jest zdecydowanie wart polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > GVII została także światowym samochodem roku, zresztą tak jak i golf VI. > Aktualnie są nadal lepsze rabaty dla grup zawodowych > Jeżeli pułapem max jest 80 tyś to może warto pokusić się o 1.4 highline, które wraz z dodatkami > wyjdzie bez rabatu ok 80tyś zł, a pakiet highline jest zdecydowanie wart polecenia. Albo 1.2 Comfort + DSG + parę dodatków np. BI-xenon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Albo 1.2 Comfort + DSG + parę dodatków np. BI-xenon. I to według mnie była by opcja idealna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > Albo 1.2 Comfort + DSG + parę dodatków np. BI-xenon. Dokładnie - zamiast mocy, której nigdy nie użyje, lepiej wyposażenie, które będzie cieszyć cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.