Skocz do zawartości

Kupujem sprawne kombi


Planck

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, poszukuje ostatnio czegoś co:

- nie będzie dieslem

- pomieści czterosobową rodzinkę

- moc >=200KM

- będzie niepozorne z zewnątrz

- segment D

- w nadwoziu typu kombi

- w cenie ~70k PLN

Użytkowanie - mieszane (dojazd do pracy, jazdy wkoło komina, jak i dłuższe trasy, ale generalnie max. 20kkm rocznie).

Auto nie ma służyć do ciągłego "butowania" - powiedziałbym że raczej średnio dynamiczny styl jazdy + rezerwa mocy którą można wykorzystać w razie potrzeby.

Na pierwzy rzut oka bardzo sensownie wygląda mi Passat B6 z motorownią 3.2 FSI oraz 3.6 FSI (R36) (tutaj atut dodatkowy to też brak turbo oraz chyba wiele fajniejsze brzmienie wink.gif . Kiedyś pasek spodobał mi się ze względu na wielkość wnętrza, pomysłowe patenty itd. - wtedy jeżdziłem oczywiście 2.0 TDI ale do zakupu nie doszło - na rzecz Altei XL smile.gif

Sam Pasek wygląda dosyć ciekawie, ale czytałem że wolnossące FSI są dosyć problematyczne w związku z powstawaniem nagarów wymagających częstego czyszczenia.

Konkurencja ? No właśnie - wygląda na to że chyba tylko "premium" czyli BMW, Audi. Ale tutaj pewnie koszty serwisowania wyższe a i troche bardziej rzucają się w oczy.

Poradzicie coś ciekawego ? Czy też kryteria do zweryfikowania smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Konkurencja ? No właśnie - wygląda na to że chyba tylko "premium" czyli BMW, Audi. Ale tutaj pewnie

> koszty serwisowania wyższe a i troche bardziej rzucają się w oczy.

> Poradzicie coś ciekawego ? Czy też kryteria do zweryfikowania

A Volvo nie ma nic do zaoferowania?

Jakieś V70 powinno Cię zadowolić. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Konkurencja ? No właśnie - wygląda na to że chyba tylko "premium" czyli BMW, Audi. Ale tutaj pewnie

> koszty serwisowania wyższe a i troche bardziej rzucają się w oczy.

> Poradzicie coś ciekawego ? Czy też kryteria do zweryfikowania

Nie tylko, masz jeszcze auta z jp smile.gif: Outbacka, Accorda (US i EU), Mazde 6 - wystarczy tylko kupic z zwawym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może Volvo V70 ?

> Tym z ogłoszenia miałem przyjemność jechać (samochód kolegi) i powiem że bardzo fajne auto - gdybym

> miał kasę sam bym je kupił.

No proszę to chyba mamy tych samych znajomych wink.gif Też się za tym autem mocno oglądam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Świat jest mały

> Właściciela znam od czasów liceum (chodziliśmy do jednej klasy)

Ja pracuję z jego dziewczyną.

A żeby nie OT to auto mimo wszystko nie jest z niezwracających na siebie uwagi, ja na parkingu pod pracą jak nie wiedziałam czyje to, długo się za nim oglądałam i zerkałam do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja pracuję z jego dziewczyną.

> A żeby nie OT to auto mimo wszystko nie jest z niezwracających na siebie uwagi, ja na parkingu pod

> pracą jak nie wiedziałam czyje to, długo się za nim oglądałam i zerkałam do środka.

Marek, ja tez znam Marka. Jeszcze ze studiow. Co u niego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej, poszukuje ostatnio czegoś co:

> - nie będzie dieslem

> - pomieści czterosobową rodzinkę

> - moc - będzie niepozorne z zewnątrz

> - segment D

> - w nadwoziu typu kombi

> - w cenie ~70k PLN

> Użytkowanie - mieszane (dojazd do pracy, jazdy wkoło komina, jak i dłuższe trasy, ale generalnie

> max. 20kkm rocznie).

> Auto nie ma służyć do ciągłego "butowania" - powiedziałbym że raczej średnio dynamiczny styl jazdy

> + rezerwa mocy którą można wykorzystać w razie potrzeby.

> Na pierwzy rzut oka bardzo sensownie wygląda mi Passat B6 z motorownią 3.2 FSI oraz 3.6 FSI (R36)

> (tutaj atut dodatkowy to też brak turbo oraz chyba wiele fajniejsze brzmienie . Kiedyś pasek

> spodobał mi się ze względu na wielkość wnętrza, pomysłowe patenty itd. - wtedy jeżdziłem

> oczywiście 2.0 TDI ale do zakupu nie doszło - na rzecz Altei XL

> Sam Pasek wygląda dosyć ciekawie, ale czytałem że wolnossące FSI są dosyć problematyczne w związku

> z powstawaniem nagarów wymagających częstego czyszczenia.

> Konkurencja ? No właśnie - wygląda na to że chyba tylko "premium" czyli BMW, Audi. Ale tutaj pewnie

> koszty serwisowania wyższe a i troche bardziej rzucają się w oczy.

> Poradzicie coś ciekawego ? Czy też kryteria do zweryfikowania

legacy H6 lub 330i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś volvo V70 będzie szybkie i niepozorne. Przy okazji w miarę porządnie wykonane i z mocą nawet trochę powyżej tych 200 koni.

W BMW możesz coś znaleźć. Zarówno E90 jak i E60 (jeśli chcesz więcej miejsca), ale tam nie będzie w nowszych modelach zbyt wielu egzemplarzy z benzynowym silnikiem.

Ogólnie jest ciężko. I zostają ci właściwie marki premium, subaru i VW passat. Ale tutaj przekrój modeli i ich funkcjonalność jest tak różna, że ciężko cokolwiek doradzić póki sam sobie nie pojeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę orginalny i zaproponuję np. takie auto: E55

Mogą być też ciut słabsze E500 lub E420.

Najlepszy wilk w owczej skórze to poczciwe W124 E36 AMG a nawet najsłabsze z tego towarzystwa, jedynie 220 konne E320.

Koszty serwisowe i części do tych aut są śmiesznie niskie w porównaniu z podobnymi autami innych marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie wiem. jak szukalem to na alledrogo byly całe 4 szt, z czego widzialem dwie i sie załamałem.

Jeden z kącikowiczów sprzedawał niedawno takiego w idealnym stanie. kol. Quidam

Wygląd niepozorny, zbiera się nieźle. Można nawet go trochę dłubnąć, ale podobno wtedy na mokrym występuje permanentny brak trakcji zlosnik.gif Chociaż jak każdy Ford, ma swoje "uroki" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 159 w 2 osoby plus weekendowy bagaż dla 4 osób (pojechały motocyklem) nie była może załadowana po

> dach, ale była dość szczelnie wypełniona

Może te 6 osób powinno do wojska trafić? Szybko nauczą się pakować tylko potrzebne rzeczy, a nie pół garderoby na dwa dni. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spróbuj zapakować 159 SW, potem pogadamy

Ja? Ja na 8 wrześniowych dni we Włoszech spakowałem się w bagaż podręczny wg tanich linii lotniczych. Jeszcze miałem od cholery miejsca w torbie. 270751858-jezyk.gif Myślisz, że w 159 mógłbym mieć z tym problem na weekend? Musi bardzo mały schowek przed pasażerem mieć. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie typy, troche przejrzałem na oczy smile.gif

Poniżej krótkie zestawienie:

- Honda Accord tourer 2.4 i-vtec

IMO bardzo ciekawa opcja, z tego co widze b. dużo wersji z silnikami 2.0, jak awaryjność tego 2.4 ?

- Opel Vectra C 2.8 V6 Turbo

Jeśli Opel nic nie zmenił w sposobie wykańczania wnętrz to raczej nie, ale odświeże temat smile.gif

- Vovlo V70 2.5 T

Hmm.. jakoś skandynawowie mi zupełnie umknęli smile.gif

- Ford Mondeo Mk4 2,5T

- Subaru Legacy H6/330i

- Skoda Superb 3.6 V6

Ciekawe, nie wiedziałem że montują tutaj takie silniki, czy to to samo co w Pasku r36, bo moc jest sporo niższa?

- Mazda 6

- Chrysler 300C

I oczywiście klasa premium:

- MB W211 (E55, E500, E420, E320)

Tutaj zaskoczyło mnie info o relatywnie tanim serwisie.

- BMW E61 530

- AUDI A6

O czymś zapomniałem ? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - Opel Vectra C 2.8 V6 Turbo

> Jeśli Opel nic nie zmenił w sposobie wykańczania wnętrz to raczej nie, ale odświeże temat

Jest to w zasadzie jedyna większa wada Vectry, stylistyka deski rozdzielczej. zlosnik.gif Zegary są okej, całe wnętrze okej, tylko ta nieszczęsna konsola środkowa z radiem. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest to w zasadzie jedyna większa wada Vectry, stylistyka deski rozdzielczej. Zegary są okej, całe

> wnętrze okej, tylko ta nieszczęsna konsola środkowa z radiem.

mnie swego czasu odrzucila linia schowka w vectrze-czuje sie siedzac na miejscu pasazera jakbym wyzieral z okopu hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tej wersji jest jeszcze jedna bardzo poważna wada: Opel ma problemy ze skręcaniem i hamulcami. Za

> to przyspiesza jak pocisk

> A to nie jest dobre połączenie.

A któa z tych cech bedzie przeszkadzać w tym:

Quote:

Użytkowanie - mieszane (dojazd do pracy, jazdy wkoło komina, jak i dłuższe trasy, ale generalnie max. 20kkm rocznie).


Z hamulcami bym nie przesadzał. Z tymi problemami w skręcaniu przy codziennej nawet dyunamicznej jeździe tez nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A któa z tych cech bedzie przeszkadzać w tym:

> Quote:

> Użytkowanie - mieszane (dojazd do pracy, jazdy wkoło komina, jak i dłuższe trasy, ale generalnie

> max. 20kkm rocznie).

> Z hamulcami bym nie przesadzał. Z tymi problemami w skręcaniu przy codziennej nawet dyunamicznej

> jeździe tez nie.

Jeździłem kiedyś tym samochodem cały dzień po płytach poślizgowych. Dlatego odradzam szczerze. To auto jest po prostu niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z hamulcami problemu nie miałem ale przyspiesz na mokrym

problemy z przyspieszeniem na mokrym to nie jest niebezpieczna sprawa. Brak reakcji na ruchy kierownicą w zakręcie to już gorzej. Astra 1,4 jest stabilniejsza w mokrych zakrętach od tego kloca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.