Skocz do zawartości

Chevrolet Cruze, Citroen C-Elysee i Renault Fluence...


Michal_O

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chevrolet Cruze, Citroen C-Elysee i Renault Fluence: tanie kompaktowe sedany

Klik

Wg mnie murowany sukces w PL.

1. Sa tanie...

2. Maja duuuzy bagaznik.

3. Sa to sedany, a wiec "udaja" klase wyzej.

4. Mozna je zagazowac, a LPG to ulubione "paliwo" Polakow.

Czego zatem im brakuje.... Wg mnie niczego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Chevrolet Cruze, Citroen C-Elysee i Renault Fluence: tanie kompaktowe sedany

> Klik

> Wg mnie murowany sukces w PL.

> 1. Sa tanie...

> 2. Maja duuuzy bagaznik.

> 3. Sa to sedany, a wiec "udaja" klase wyzej.

> 4. Mozna je zagazowac, a LPG to ulubione "paliwo" Polakow.

> Czego zatem im brakuje.... Wg mnie niczego!

C-Elysee to klasa B. Pozostałe to kompakty. Różnica jednak jest - i to spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oba okreslenia sa tu prawdziwe!

> BTW, ciekawe kiedy marketingowcy Dacii zaczna ja przyrownywac do... Golfa!

Taki Duster ma 2x więcej charakteru niż Golf. zlosnik.gif

> Patrzac na tych ze Skody, pewnie juz niebawem...

Ciekawe czy ceny też przyrównają, bo o to tu chodzi. Po sensownie wyposażoną Octavię bez 100tys. zł nie ma się co wybierać nawet.

hehe.gif

A wracając do aut z wątku:

- Cruze mi się podoba najbardziej z zewnątrz.

- Fluence ma najfajniejsze wnętrze.

- C-Elysee ma świetny stosunek ceny do tego co oferuje. Tyle że to dalej nie ta klasa, więc dlatego na ich tle tak to wygląda. IMO C-Elysse powinien być porównany z Aveo sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie idioci lecz marketingowcy Skody.

Czyli idioci. Albo myślą, że idiotami są ich potencjalni klienci. Tak czy inaczej złamasy kutane, pokroju tych, którzy potrafią wcisnąć ludziom komplet cudogarnków za 6 koła, czy leczniczą kołdrę z mysichcipek za 3 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mnie murowany sukces w PL.

nono.gif nie w PL - nie mają odpowiedniego "lans factor". Passat od dziadka z Niemiec, kupiony okazyjnie od handlarza spod Gniezna, to jest to.

W citroenie przeraził mnie odgłos zamykanych drzwi i bagażnika - dokładnie jak w Wartburgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega zapewne mowil o cenach katalogowych...

> Jak kupujesz kolejna Skode, to jako lojalny Klient spokojnie 15% upustu dostaniesz...

Znowu wypisujesz kocopoły o rabatach? Nie masz o nich pojęcia...

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu wypisujesz kocopoły o rabatach? Nie masz o nich pojęcia...

> mar00ha

idea.gif

Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

To, ze Ty nie potrafisz uzyskac takego rabatu, jak sadze z wypowiedzi, to nie mow, ze to nie mozliwe...

Zalacze skan oferty za kila dni jako dowod w sprawie... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

> Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

> To, ze Ty nie potrafisz uzyskac takego rabatu, jak sadze z wypowiedzi, to nie mow, ze to nie

> mozliwe...

> Zalacze skan oferty za kila dni jako dowod w sprawie...

W takim tempie to za pare lat będziesz dostawal 50% rabatu, a za lat 20 będą Ci dawać samochody za darmo. Za lojalnośćok.gif

A serio - ten rabat dostajesz na konkretna wersje zaproponowana przez dealera czy na dowolna jaka sobie zlozysz od podstaw do produkcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

> Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

> To, ze Ty nie potrafisz uzyskac takego rabatu, jak sadze z wypowiedzi, to nie mow, ze to nie

> mozliwe...

> Zalacze skan oferty za kila dni jako dowod w sprawie...

Dodaj od razu, ze brales ja w leasing (tak z innego watku wynika), a tam ceny sa deko inne (do tego stopnia, ze jak dealer policzyl mi auto w leasing, a potem zmienilem zdanie, ze jednak za gotowke to ostro handlowiec gdzies wydzwanial zeby moc taka sama cene utrzymac).

Poza tym jezeli leasing to prawdopodobnie firma, gdzie nawet 1 osobowa DG jest lepiej postrzegana niz klient indywidualny.

Z tego co pamietam to Opel pod koniec produkcji Vectry sprzedawal jakies wersje z przebiciem 92tys do 62 czy 66tys (warunkiem byl leasing na dzialalnosc gospodarcza i conajmniej 2 dowolne auta zarejestrowane na ten sam podmiot).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj od razu, ze brales ja w leasing (tak z innego watku wynika), a tam ceny sa deko inne (do tego

> stopnia, ze jak dealer policzyl mi auto w leasing, a potem zmienilem zdanie, ze jednak za

> gotowke to ostro handlowiec gdzies wydzwanial zeby moc taka sama cene utrzymac).

> Poza tym jezeli leasing to prawdopodobnie firma, gdzie nawet 1 osobowa DG jest lepiej postrzegana

> niz klient indywidualny.

> Z tego co pamietam to Opel pod koniec produkcji Vectry sprzedawal jakies wersje z przebiciem 92tys

> do 62 czy 66tys (warunkiem byl leasing na dzialalnosc gospodarcza i conajmniej 2 dowolne auta

> zarejestrowane na ten sam podmiot).

Zgadza sie. Dokladnie wynajem dlugoterminowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim tempie to za pare lat będziesz dostawal 50% rabatu, a za lat 20 będą Ci dawać samochody za

> darmo. Za lojalność

> A serio - ten rabat dostajesz na konkretna wersje zaproponowana przez dealera czy na dowolna jaka

> sobie zlozysz od podstaw do produkcji ?

Indywidualna konfiguracja.

BTW, juz dzis osrodki egzaminacyjne dostaja samochody za kilka zlotych...

Coz, taka polityka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu wypisujesz kocopoły o rabatach? Nie masz o nich pojęcia...

> mar00ha

Dostałem ok. 23% upustu na nowe auto i nie jestem "stałym" klientem, bo zmieniłem markę. 15% dla kogoś, kto już kupił u danego dealera, to dla mnie bardzo mało.

Dasz sobie bana za to, że nie piszesz merytorycznie, tylko znowu wpisujesz takie teksty??? Czekam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega zapewne mowil o cenach katalogowych...

> Jak kupujesz kolejna Skode, to jako lojalny Klient spokojnie 15% upustu dostaniesz...

Dużo za mało dla takiego klienta, ale jako minimum do negocjacji jest ok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

> Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

W Chevrolecie jest po prostu dodatkowy upust za lojalność.

W styczniu dostałem takowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dostałem ok. 23% upustu na nowe auto i nie jestem "stałym" klientem, bo zmieniłem markę. 15% dla

> kogoś, kto już kupił u danego dealera, to dla mnie bardzo mało.

> Dasz sobie bana za to, że nie piszesz merytorycznie, tylko znowu wpisujesz takie teksty???

> Czekam...

ok.gifclaps.gif

Nareszcie rzetelna wypowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

> Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

> To, ze Ty nie potrafisz uzyskac takego rabatu, jak sadze z wypowiedzi, to nie mow, ze to nie

> mozliwe...

> Zalacze skan oferty za kila dni jako dowod w sprawie...

wyrwij w skodzie 15% .. to, ze opel ma wyzsze marze i moze dawac wiekszy off nie znaczy, ze tak robi kazda marka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega zapewne mowil o cenach katalogowych...

> Jak kupujesz kolejna Skode, to jako lojalny Klient spokojnie 15% upustu dostaniesz...

Katalogowo wychodziło lekko ponad 90 tys., więc tego upustu tak dużo nie ma.

Na leasing da się jeszcze ze 3% uciągnąć, a jak ktoś dostał 15 to gratulacje.

No i to nie citroen, gdzie 26% na wejściu to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ile mozna wyrwac oficjalnie ale ile nieoficjalnie (podpiecie pod flote lub inna zagrywka) ?

> Pytam zeby zweryfikowac swoja wiedze sprzed 4 m-cy :-) Moze byc na priv

dla pracowników 12-13 %,raz zimą 2007 było 15 % też tylko dla pracowników(skorzystałem).

a nie oficjalnie nie mam potwierdzonych danych tylko legendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam, kupujac Insignie dostalem 25% rabatu w 2010r.

> Teraz wymieniam ja na nowa i dealer w Krakowie proponuje mi 29%, za lojalnosc.

> To, ze Ty nie potrafisz uzyskac takego rabatu, jak sadze z wypowiedzi, to nie mow, ze to nie mozliwe...

> Zalacze skan oferty za kila dni jako dowod w sprawie...

Na Skodę pokaż taką ofertę.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dostałem ok. 23% upustu na nowe auto i nie jestem "stałym" klientem, bo zmieniłem markę. 15% dla

> kogoś, kto już kupił u danego dealera, to dla mnie bardzo mało.

> Dasz sobie bana za to, że nie piszesz merytorycznie, tylko znowu wpisujesz takie teksty???

> Czekam...

To ja najpierw czekam - pokaż mi ofertę na Skodę z 15% rabatem. Albo Cię zbanuję.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chevrolet Cruze, Citroen C-Elysee i Renault Fluence: tanie kompaktowe sedany

> Czego zatem im brakuje.... Wg mnie niczego!

Szał na sedany to jest na młodych rynkach "trzeciego wschodu". W Polsce to było naście lat temu. Rynki dojrzałe rozumieją, że taki typ nadwozia jest ekstremalnie niepraktyczny i u nas znajdzie się na nie tylu klientów, ile FSO1500 nie przeżyje kolejnej zimy. zlosnik.gif

Sedanomania wygasła z odejściem Sieny, Lanosa 4d i pierwszej Thalii. Rynek bardzo się zmienił, skurczył niestety, ale dojrzał.

Także żadnego sukcesu w Polsce nie będzie, ale już u braci zza Buga jak najbardziej.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szał na sedany to jest na młodych rynkach "trzeciego wschodu". W Polsce to było naście lat temu.

> Rynki dojrzałe rozumieją, że taki typ nadwozia jest ekstremalnie niepraktyczny i u nas

> znajdzie się na nie tylu klientów, ile FSO1500 nie przeżyje kolejnej zimy.

> Sedanomania wygasła z odejściem Sieny, Lanosa 4d i pierwszej Thalii. Rynek bardzo się zmienił,

> skurczył niestety, ale dojrzał.

> Także żadnego sukcesu w Polsce nie będzie, ale już u braci zza Buga jak najbardziej.

> Pozdrawiam.

Wybacz, ale dojrzały rynek to właśnie ten, który nie potrzebuje nadwozi ekstremalnie praktycznych. To rynek ludzi, którzy na wakacje jadą z walizkami na lotnisko, którzy nie wożą z Castoramy desek do samodzielnego zbudowania altany w ogródku lecz potrafią za 50zł zamówić usługę transportu. Ludzi, którym usługi wymagające przewozu wilkogabarytowych przedmiotów świadczą inni ludzie/firmy i którzy nie potrzebują ciężarówki. Bagażnik służy u nich do wożenia bagaży (zgodnie z nazwą i przeznaczeniem) a te zwykle siedzą w torbach/walizkach.

Polska jest krajem trzeciego świata - co prawda nie wozimy już osobowym autem prosiaków na targ, ale umiłowanie do nadwozi "praktycznych" jeszcze nam po tych czasach zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce auto to synonim prestiżu i bogactwa dlatego Polacy wolą jeździć kilkuletnimi bmw audi mercedesami czy vw w tej cenie zlosnik.gif niż kupować nówki chevrolety citroeny czy renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdjęcia zrobione pod supermarketem w Japonii. Kraj chyba można nazwać rozwiniętym

...i zamieszkanym przez ludzi o tak zupełnie różnej mentalności od Europejczyków, że nie ma co porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 20 samochodach w firmie dostałem upust 14,47% na rapida, na roomstera 12,27%, oba to 1.2 TSI, nie wiem czy to dużo czy mało. Jak oferowano mi octavie z 2012 roku stojące na placu w zależności czy benzyna czy olej napędowy rabat wynosił od 18 do 25%.

Wszystko leasing na 3 lata. Na chwilę obecną nie skorzystałem jeszcze z tych ofert, przy czym oferta na wyprzedaż rocznika była z maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dopiero teraz ma wymiary starego Passata.

No, no, 10cm różnicy długości to dalej jest przepaść. Rozstaw osi też niespecjalnie do klasy D pasuje. Większy ma choćby Hyundai Elantra, a też jest kompaktem, czy Fluence właśnie.

Octavia ma wymiary podobne do Opla Astra. I jakoś marketing Opla nie upiera się, że Astra jest teraz Passatem.

Poza tym przynależność do tej czy innej klasy to nie tylko kwestia wymiarów.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, no, 10cm różnicy długości to dalej jest przepaść. Rozstaw osi też niespecjalnie do klasy D

> pasuje. Większy ma choćby Hyundai Elantra, a też jest kompaktem, czy Fluence właśnie.

> Octavia ma wymiary podobne do Opla Astra. I jakoś marketing Opla nie upiera się, że Astra jest

> teraz Passatem.

> Poza tym przynależność do tej czy innej klasy to nie tylko kwestia wymiarów.

Zgadza sie.

Octavia to tanszy substytut Golfa, czy to sie komus podoba czy nie...

Jakosc uzytych materialow, a w szczegolnosci plastiki wewnatrz, jak i sama jakosc produkcji, jest nizsza od Golfa.

Taka jest strategia VW A.G. Maja low end'owa marke jaka jest Skoda, i zadne zaklinanie rzeczywistosci tego nie zmieni...

VW A.G. ma Skode, RSA ma Dacie, a GM w Europie Chevrolet'a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na Skodę pokaż taką ofertę.

> mar00ha

Nie interesuje mnie Skoda...

Wiec nie bede jej kwotowal.

Kolega z pracy ostatio kupil CC, z 15% upustem...

Wiem, ze Skoda to nie VW... grinser006.gif

BTW,

Sprzedaz w Europie jak i rowniez w PL, jest dla nowych samochodow dramatycznie niska...

Wiec dealerzy, lapia sie wszelakich sposobow.

Jeden z nich to obnizki do 30%...

Zeby tylko wykonac min targety sprzedazy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybacz, ale dojrzały rynek to właśnie ten, który nie potrzebuje nadwozi ekstremalnie praktycznych.

> To rynek ludzi, którzy na wakacje jadą z walizkami na lotnisko

Chyba pomyliło Ci się Audi A8 z Cruzem, a Lexus LS z "grypaence". wink.gif Dojrzałość to nie jest grupa bogaczy, która jest zarówno w Albanii jak i w Emiratach, a mnogość klasy średniej, którzy mogą sobie pozwolić na samochód, ale wiele muszą/chcą zrobić sami. Dotyczy to zakupu mebli, budowy altanki jak i uprawiania sportu, na który zawsze musi być miejsce...i nie chodzi o boisko. biglaugh.gif

> Bagażnik służy u nich do wożenia bagaży

> (zgodnie z nazwą i przeznaczeniem) a te zwykle siedzą w torbach/walizkach.

Mówimy o życiu, pracy, działaniu, zabawie, a nie o wyjeździe służbowym prezesa.

> Polska jest krajem trzeciego świata - co prawda nie wozimy już osobowym autem prosiaków na targ,

> ale umiłowanie do nadwozi "praktycznych" jeszcze nam po tych czasach zostało.

Uwielbienie tanich sedanów bierze/brało się z przyzwyczajenia. U nas z Dużego Fiata, na wschodzie z Łady 2107, w Indiach z Hindustana Ambasadora. zlosnik.gif Jak się jeździło 20 lat takim autem, naprawdę nie chciało się nic więcej...poza mniejszą ilością korozji, mniejszym spalaniem i elektrycznymi szybami. Jednak w miarę upływu czasu, ludzie doświadczali kombi, vanów, SUVów, hatch i liftbacków i okazywało się, że takie nadwozia otwierają nowe drzwi, nowe możliwości. Potrafią być mniejsze, a pomieścić więcej. Potrafią przewozić sześciany itd.

To nazywam dojrzewaniem czyli dostrzeganie innych cech, innych zastosowań, nowych możliwości.

Chociaż trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że sedany mimo swojej bezsensowności mają walory nie do przebicia. Np. taki Cx i wszystko co z nim związane jak hałas czy v max. Nic lepiej od sedana nie nadaje się na przewiezienie zwłok. wink.gif

Czasy się po prostu zmieniły. My i dzieci mamy coraz więcej wielkogabarytowego stuffu, który trzeba wozić. W ogóle można coś takiego kupić. Dawniej jak ktoś potrafił załatwić sobie nową meblościankę to i potrafił załatwić Żuka z państwowego przedsiębiorstwa na transport.

Tak naprawdę, sedany powinny występować tylko od klasy średniej w górę. Niżej nie mają już zastosowania.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.