bergerac Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Na koniec krótki przykład - na krętych, mazurskich drogach Insignia 2.0 T nie była w stanie > odjechać od 110 konnego Berlingo w dieslu. Zamiana kierowców nie zmieniła sytuacji. > Z Insignią wobec tego rozstałem się bez żalu. tu mnie rozbroiłeś jak to mówią - jeździć trzeba umić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To my chyba inne Insygnie objezdzamy. > Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo > insignie sie nie zna na prowadzeniu auta? nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze przestawiało Insignię o metr Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się prowadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > tu mnie rozbroiłeś > jak to mówią - jeździć trzeba umić coś tam umim, a i tak całe wysiłki spełzły na niczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 bo to prawda z tym focusem bynajmniej MK I i MK II ktore miałem przyjemność ujeżdżać- lepszego kompakta nie prowadziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Nowe malibu swietnie jedzie - precyzyjna kierownica, dobre zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > O tym mowiono od dawna. > 2017 GM ma zaczac jako calkwicie inna firma - czytaj return on share ma byc wiekszy. > Plan to zamkniecie 3 fabryk - 2 w EU, jedna w Oz > Chevy out z EU, Holden - zakonczenie produkcji i [...] Ubiją Holdena Cruze? Przecież sprzedają u Ciebie tego tyle co w całej EU! > 200,000 aut w skali EU to jest nic, jesli popatrzysz na rynek California - to zobaczysz jak > nieistatna sztuka Chevy w EU jest[...] > Ale, z tego co czytalem pare miesiecy temu nikt nie mowi, ze pewne modele Made in Korea w EU nie > pozostana[...] > Bedziesz mial Opel Captiva,Opel Aveo i pewnie paru innych, zauwaz, ze nikt nie mowi, gdzie ten Opel > ma byc produkowany ...[...] Ale Merkel się nie zgodzi żeby sprzedawali koreańskie Ople bo chodzi o pracę dla robotników z Russelsheim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Ale nie wyglada wiec kogo stac kupi Insignie. IMO Malibu wygląda lepiej niż Insignia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić > Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze > przestawiało Insignię o metr > Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście > tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość > konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym > szczególnym, podobnie jak Mondeo. Albo jesteś zaślepiony znaczkiem z błyskawicą, albo nie przeszedłeś jeszcze do końca fazy satysfakcji pozakupowej... Focus wciąż jest kategorię wyżej (jeśli chodzi o układ jezdny) niż konkurencja. Nie kupiłbym, bo jest paskudny w środku i stracił swój charakter na zewnątrz, ale prowadzi się dalej rewelacyjnie. > Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się prowadzi Nie, to Ty jak mantrę powtarzasz, że Insignia to jest cud miód i orzeszki... Odpowiada Ci, to spoko, niech się dobrze wozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > IMO Malibu wygląda lepiej niż Insignia. Tez tak uważam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Tez tak uważam. Kusi mnie żeby go kupić zanim zniknie z EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Co Wy taka nagonke na tego biednego Opla? Jak ktoś źle postępuje, trzeba mu to powiedzieć...dla wspólnego dobra. Takich Opli nie chcemy! > Insignia jest udana Nie jest. Insignia jest tania, atrakcyjnie wygląda, ma przebogatą ofertę i opcje, ale to auto składa się z wad. > Adam jest udany Adam jest na rynku zbędny. > Astra jest OK Tylko dlatego, że daje pracę w Gliwicach. Obiektywnie to dno. Auto zbudowane w filozofii, która już na szczęście przemija. > Corsa - faktycznie wymaga juz nowego modelu... Nie jest ważne czy jest nowy czy stary. Liczy się JAKI jest. > Poza tym cenniki moze na pierwszy oka odstraszaja, ale rabaty maja zacne np. dla grup zawodowych, > flot, itp Prawda i dlatego Opel jest przyjacielem firmy. Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany model. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Wyglad, wyposazenie To jest właśnie klucz - tzw. tani bajer. Wielu klientów wciąż ślini się na 18-calowe alufelgi czy bluetooth z nawigacją. Tylko te elementy nie decydują o tym czy auto jest dobre czy złe. Trzeba też bez emocji przyznać, że Insignia jeździ lepiej od Lanosa, ale żeby być dobrym, trzeba być dobrym w swojej lidze. Bez zrozumienia tego, nie można dyskutować czy coś jest lepsze/gorsze. > prowadzenie Na Boga...nie wolno tak mówić bo potem Opel robi takie właśnie auta... > Sam bym kupil. Cena nie odbiega mocno od Fiata... Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu? Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Jak ktoś źle postępuje, trzeba mu to powiedzieć...dla wspólnego dobra. Takich Opli nie chcemy! > Nie jest. Insignia jest tania, atrakcyjnie wygląda, ma przebogatą ofertę i opcje, ale to auto > składa się z wad. czekałem na Ciebie > Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany > model. > Pozdrawiam. chyba niezbyt często bywasz na zachodzie Quote: Najnowszy model Opla - Insignia - uplasował się na pierwszym miejscu w europejskim segmencie limuzyn klasy średniej. Także w Polsce, w tym i w naszym regionie, sprzedaż tego auta rośnie. Zainteresowanie Insignią jest tak duże, że fabryka Opla w niemieckim Russelsheim musiała zwiększyć produkcję. Na rynku niemieckim w segmencie limuzyn klasy średniej marka Opel w pierwszym kwartale br. zwiększyła sprzedaż aż o 82 procent w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu? > Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo. sorry, po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz. Niestety, Insignia jest w tej chwili jednym z droższych aut w segmencie. Za podobne pieniądze można dostać Passata, dużo taniej Forda Mondeo czy Superba. Droższa jest Mazda, która na nowy model nie bardzo rozdaje rabaty. Tak się zastanawiam - proboszcz Cię przewiózł oplem jak byłeś nastolatkiem ? Bo Twoje plucie jadem i pisanie głupot jest niesamowite Wiadomo auto jak auto, ma swoje wady, wg mnie ma również zalety. Kłuje Cię, że Opel tak mocno poszedł do przodu, że paśniki już nie są takie ekskluziw, czy o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To dlaczego tyle ich widać? Duża podaż, wybór i ceny. Wielokrotnie nie doceniamy kwestii podaży na rynku. Nie raz się spotkałem z przypadkiem, że danych modeli po prostu nie ma. Można sobie zamówić, to oczywiste, ale teraz floty żyją szybko. Auta mają być na już, tanio, kompleksowo. I przy tak rozbudowanej sieci dilerskiej, Opel jest na posterunku i tym wygrywa. Ale kiedy już zapominamy o fakturach, leasingach i wsiadamy za kółko...okazuje się, że to dyskont, ale nie ma czasu o tym myśleć, pędzimy do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić > Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze > przestawiało Insignię o metr > Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście > tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość > konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym > szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się > prowadzi Mam jednak nieodparte wrażenie że do delty mk1 trochę jednak focusowi brakuje (a miałem sporą styczność z oboma autami) A to jakby nie mówić - 15 - 20 lat różnicy,,,, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany > model. tiaa, glowny rynek zbytu to Polska od 2008-2012 wyprodukowali ponad 500tys....ile tego przyjechalo do PL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To jest właśnie klucz - tzw. tani bajer. Wielu klientów wciąż ślini się na 18-calowe alufelgi czy > bluetooth z nawigacją. Tylko te elementy nie decydują o tym czy auto jest dobre czy złe. caly czas twierdze ze pitolenie. Twoja Dacia jest pewnie lepsza > Trzeba też bez emocji przyznać, że Insignia jeździ lepiej od Lanosa, ale żeby być dobrym, > trzeba być dobrym w swojej lidze. Bez zrozumienia tego, nie można dyskutować czy coś jest > lepsze/gorsze. Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja....nie potrafia oceniac. > Na Boga...nie wolno tak mówić bo potem Opel robi takie właśnie auta... > Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu? > Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo. i chwala im za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > caly czas twierdze ze pitolenie. Twoja Dacia jest pewnie lepsza > Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja....nie potrafia oceniac. > i chwala im za to Tytuł to nie wszystko... Ktoś już tu pisał ze mieli insygnie i coś za dużo i za często musiało korzystać z lawet mimo niewielkiego przebiegu. Dla mnie auto klasy "premium" nie ma prawa "chcieć" pojawić się w serwisie wcześniej niż przewiduje instrukcja a co dopiero wracać ma lawecie... I tak ma być co najmniej do 200 - 300kkm przebiegu rzeczywistego - jak w golfie II - olej , filtry wypad A jeśli dobrze pamiętam to akurat insygni daaaaleko do takiej niezawodności. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Tytuł to nie wszystko... > Ktoś już tu pisał ze mieli insygnie i coś za dużo i za często musiało korzystać z lawet mimo > niewielkiego przebiegu. > Dla mnie auto klasy "premium" nie ma prawa "chcieć" pojawić się w serwisie wcześniej niż przewiduje > instrukcja a co dopiero wracać ma lawecie... > I tak ma być co najmniej do 200 - 300kkm przebiegu rzeczywistego - jak w golfie II - olej , filtry > wypad > A jeśli dobrze pamiętam to akurat insygni daaaaleko do takiej niezawodności. > pozdr przy dzisiejszym zaawansowaniu technologicznym aut raczej ciężko oczekiwać, że przejedzie 300 tys km bez żadnych napraw. Turbo, wtryski, dwumasa - to zazwyczaj pada w okolicach 180-250 kkm, bez względu na markę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Ubiją Holdena Cruze? Przecież sprzedają u Ciebie tego tyle co w całej EU! Nie tylko Cruze, Commodore, SportWagon, Ute[...] Decyzja nie zostala jeszcze podjeta, ale oceniam ja na prawie pewna - ze wszystkie GM Made in Australia przestana istniec[...] Z prestige punktu widzenia, moze smutna, z econicznego punktu widzenia jak najbardziej sluszna[...] Przecietny niebieski dokreczac srubek na tasmie kosztuje Holden pomiedzy $80-120k na rok. Na kazdej wyprodukowanej sztuce traca ok $4k [...] Mamy dostac line-up US + Korea/Thailand - czyli Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute - - ale maja sie pojawic GMC Trucks[...] > Ale Merkel się nie zgodzi żeby sprzedawali koreańskie Ople bo chodzi o pracę dla robotników z > Russelsheim. Merkel nie ma nic do gadania. Decyzja o zamknieciu dwoch fabryk w EU zapadla AFAIK - info dla publiki zostalo oddalone o pare miesiecy bo GM nie chce rozwalac ksiazek na ten rok. Oficjalnie bedzie wiadomo kwiecien = nowy rok finansowy, ale wielu stawia na to, ze czesc Opel bedzie po prostu Made in Korea, jak % tego pewnie niz z publiki nie wie ... Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Kusi mnie żeby go kupić zanim zniknie z EU. Chcesz mojego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To my chyba inne Insygnie objezdzamy. > Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo > insignie sie nie zna na prowadzeniu auta? Wystarczy się nią przejechać i mieć jako takie porównanie do innych aut tej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Niestety, Insignia jest w tej chwili jednym z droższych aut w segmencie. Mam inne doświadczenia...i to z dwoma Insigniami. Jednak to jest kwestia indywidualna, nie przekonamy się. > Tak się zastanawiam - proboszcz Cię przewiózł oplem jak byłeś nastolatkiem ? Mój proboszcz akurat jeździ Passatem B5 TDI. > Bo Twoje plucie jadem i pisanie głupot jest niesamowite Ja rozumiem, że się oburzasz bo masz Insignię. Ale ja się czepiam Opla, projektantów, a nie Ciebie jako właściciela. Więc rozmawiajmy rzeczowo. A jad? Jasne, że będzie bo złym rzeczom mówimy NIE. BTW jeżdżąc w delegacje, nie potrzebując paki jadę...Insignią. Mój ojciec jeździ...Insignią, mój brat jeździ...Insignią, a ich kocham więc wyluzuj. > Wiadomo auto jak auto Jak tak podchodzimy to wiesz...Lanos czy 458 Italia...jeden pies. To po co gadać w ogóle? > ma swoje wady Tak, ma swoje wady i wg mnie nie ma zalet dla użytkownika...poza finansowymi. A udana rzecz w Insigni - 2-litrowy diesel - nie jest Opla, a Fiata. > wg mnie ma również zalety. Zapytam tak: Jaką zaletę ma podstawowa Insignia 1.8 140 KM za 78 kzł? Taka bez flexa, bez AFLa, bez navi...na 16-kach. > Kłuje Cię, że Opel tak mocno poszedł do przodu Kłuje mnie filozofia spasienia auta. Mówi się "wypasiona wersja". Opel robi wersje "spasione". Ciężkie, ociężałe, fatalnie się prowadzące...jak na swój czas i jak na swoją klasę. Kłuje mnie wartościowanie w takim wydaniu "nowoczesnej" motoryzacji. Czyli ważny jest bluetooth, nieważny jest silnik. Ważna jest nawigacja z myszką, nieważna jest kierownica i praca skrzyni biegów. Ja cenię te pierwotne, najważniejsze wartości. Mała masa, ciekawy pomysł, praktyczne rozwiązanie, przestronność, wygoda, swoboda, przyjemność z jazdy, prostota w tym wszystkim, która dowodzi geniuszu. Szukam w aucie zaczepienia, punktu za który rodzi mi się w sercu szacunek dla twórców i podziw dla ich pracy bo jest to imponujący wysiłek. Nie wygląd, nie imidż, nie tanie, marketingowe sztuczki, których chcą klienci, którzy przeżywają motoryzację jak polityczne zawirowania w Burundii. I tego Opel po prostu nie daje, a ten mocny krok do przodu, o którym piszesz to dla mnie właśnie źródło negatywnych emocji krzyczących "nie tędy". > że paśniki już nie są takie ekskluziw Nie wrzucaj mnie w jakiś wyimaginowany, wrogi obóz spod znaku VW. Nie chodzi o walkę marek, nie chodzi o pojedynek japończyków z niemcami. Mnie chodzi o zrozumienie motoryzacji, właściwej motoryzacji, która albo nam będzie służyć, albo męczyć. I po tym zrozumieniu możemy wybierać i wypowiadać się przed producentami: To jest OK, chcemy, ale z tym wypad. To dużo poważniejsza sprawa niż lanie Widzewa przez Legię. > czy o co chodzi ? O prawdę. Mnie chodzi zawsze o jedno. Skończmy z wyglądem, skończmy z wypasem, wymagajmy techniki, która służy i daje radość...bo taka filozofia nam, klientom da wartości przez duże "W". Doceniajmy pracę, doceniajmy kreatywność swoimi pieniędzmi...czyli swoją pracą. A tanim bajerantom mówmy "dziękuję". Wiadomo już? To pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Chcesz mojego? Nie. Ja chciałbym LTZ z automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Nie tylko Cruze, Commodore, SportWagon, Ute[...] > Decyzja nie zostala jeszcze podjeta, ale oceniam ja na prawie pewna - ze wszystkie GM Made in > Australia przestana istniec[...] Kompletnie powariowali. Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute - > - ale maja sie pojawic GMC Trucks[...] > Merkel nie ma nic do gadania. Decyzja o zamknieciu dwoch fabryk w EU zapadla AFAIK - info dla > publiki zostalo oddalone o pare miesiecy bo GM nie chce rozwalac ksiazek na ten rok. > (...) > Zobaczymy Opla niech Wam przyślą. Skończy jak VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Ile miałeś współczesnych SUVów że tak twierdzisz? wiem ze gwiazdki pop nie umieją spiewać, a nie miałem żadnej z nich przyklady ktorych uzywalem > 100km - koleos, sportage, yeti. i dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście > tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość > konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym > szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się > prowadzi to prawda. tyle ze o insigni nie mozna powiedziec, że "kiedyś cos bylo..." bo to model co ma kilka lat. i jest taki se od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Tylko dlatego, że daje pracę w Gliwicach. Obiektywnie to dno. Bo Astra IV na tle pozostałych kompaktów to jest dno! I jej podstawowy "niby klon" w postaci Cruze to też jest dno. Reszta modeli jak Corsa, Aveo czy Adam to już poniżej dna . Niech razem z Fiatem znikną z rynku w Europie! Bez żalu z moje strony, chociaż Opla do niedawna trochę lubiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > caly czas twierdze ze pitolenie. Że pitolenie...jest...co chciałeś dodać? > Twoja Dacia jest pewnie lepsza Moja Dacia w swojej klasie...jest lepsza, jest najlepsza...bo jest bezkonkurencyjna. Ale powiem Ci, że właśnie jazda takim autem otwiera oczy na prawdziwe wartości w motoryzacji. I brakuje zupełnie innych rzeczy niż zwyczajowo się przyjmuje... I mimo, że Opel (każdy) jest obiektywnie dojrzalszy od Dacii (każdej) to jakoś Dacia budzi szacunek, a Opel nie. No i zabij mnie. > Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja COTY przyznają dziennikarze. Wyrocznia? > ....nie potrafia oceniac Potrafią...silnik jest dynamiczny w górnym rejestrze obrotów, ale wtedy staje się uciążliwie głośny. To mój ulubiony txt. Dlaczego mamy akceptować wyroki towarzystw wzajemnej adoracji zamiast mobilizować producentów, żeby traktowali nas poważnie? > i chwala im za to Oczywiście, że tak. Niech narzędzia rozkładają koszty w czasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > COTY przyznają dziennikarze. Wyrocznia? no ba. potem przełomowe Polo dostało. potem 2 elektryki, których nikt nie kupuje... a w tym roku zupełna nowość, auto niezwykle radykalne, odważne i przełomowe... Golf COTY to można sobie... albo nie napiszę dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Zarówno Astra II, jak Golf IV to samochody przeznaczone dla tego samego odbiorcy. Proste, pancerne, > trwałe i dość tanie. Podniecanie się, że jeden jest lepszy od drugiego, to moim zdaniem > przesada. Też mi się tak wydawało. Ale Golf w każdym elemencie jest lepszy, dojrzalszy, przyjemniejszy. No i nie ma tu miejsca na coś za coś czy na gust. Ale jeśli liczymy $ to co bierzemy? Ja Opla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Kompletnie powariowali. Patrzac na $$$ nie. Sprawdz czy EU ma Free Trade Agreement z KOR a jak nie to kiedy sie negocjacje koncza[...] > Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute - > Opla niech Wam przyślą. Skończy jak VW. Opel juz byl - upadl po 11 miesiacach, ba GM ma Fire Sale - jakies pare tysiecy im na placach zostalo - nie patrzylem ale chodza podobno po ok 50% wartosci[...] Nie wytrzymali konkurencji ceny... [..] Jesli stock w EU ma plynnoc to tak samo bedzie z Chevy w EU. GM gwarantuje czesci przez 10 lat, gwarancje przez 3, tanie taczki mozna kupic... http://www.holden.com.au/opel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Halo - Opel to "bauer" car a nie premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Gdyby dali Captivę za 50% ceny to tego samego dnia kupię dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > O prawdę. Mnie chodzi zawsze o jedno. Skończmy z wyglądem, skończmy z wypasem, wymagajmy techniki, > która służy i daje radość...bo taka filozofia nam, klientom da wartości przez duże "W". Ale ja chce miec wbudowana navi, skore w kolorze bezu, aktywny tempomat, fajne audio, szklany dach, itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Wystarczy się nią przejechać i mieć jako takie porównanie do innych aut tej klasy. No wlasnie mam i jakos nie widze tego ogolno narodowego poruszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > przy dzisiejszym zaawansowaniu technologicznym aut raczej ciężko oczekiwać, że przejedzie 300 tys > km bez żadnych napraw. Turbo, wtryski, dwumasa - to zazwyczaj pada w okolicach 180-250 kkm, > bez względu na markę. Ale to, co napisałeś, dotyczy diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Gdyby dali Captivę za 50% ceny to tego samego dnia kupię dwie. Strategia wyjsca moze byc inna - Opel byl niespodziewany, ale i troche pokazuje jak GM operuje Przygotowywali sie do premiera Zafira, pismaki [...] a tu nagle News przychodzi z Detroit, ze Opel is Kaputt..., CEO wiedzial ok 15h wczesniej niz pismaki[..] Stock zostal OPC, Astra, Insignia, Corsa... Do konca nie wiadomo, co sie z 1,000-1,500 Zafira, ktore nie trafily do sprzedazy stalo, jedna wersja mowi, ze je zniszcyli - Aussie specs, druga ze siedza na placu i nie wiedza co z nimi zrobic... A jeszcze nie dawno bylo tak[..] Tu z Chevy EU moga chciec zniechecic klientow, czyli dopasuje stock do potrzeb i malo co zostanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 A może wskrzeszą daewoo na europę jako tanią markę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > czekałem na Ciebie > chyba niezbyt często bywasz na zachodzie > Quote: > Najnowszy model Opla - Insignia - uplasował się na pierwszym miejscu w europejskim segmencie > limuzyn klasy średniej. Także w Polsce, w tym i w naszym regionie, sprzedaż tego auta rośnie. > Zainteresowanie Insignią jest tak duże, że fabryka Opla w niemieckim Russelsheim musiała zwiększyć > produkcję. Na rynku niemieckim w segmencie limuzyn klasy średniej marka Opel w pierwszym > kwartale br. zwiększyła sprzedaż aż o 82 procent w stosunku do analogicznego okresu rok > wcześniej. no ok - 82% w stosunku do własnej sprzedaży rok wczesniej. Pytanie czy 82% od mało to od razu dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Mam jednak nieodparte wrażenie że do delty mk1 trochę jednak focusowi brakuje (a miałem sporą > styczność z oboma autami) > A to jakby nie mówić - 15 - 20 lat różnicy,,,, > pozdr Różnica w masie jest nie do przeskoczenia. Mimo to jestem pewien, że Delta 831 z silnikiem 2,0 wcale by jakoś szaleńczo focusowi 2,0 nie uciekała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Kłuje mnie filozofia spasienia auta. Czyli ważny jest bluetooth, nieważny > jest silnik. Ważna jest nawigacja z myszką, nieważna jest kierownica i praca skrzyni biegów. > Ja cenię te pierwotne, najważniejsze wartości. Mała masa, ciekawy pomysł, praktyczne > rozwiązanie, przestronność, wygoda, swoboda, przyjemność z jazdy, prostota w tym wszystkim, > która dowodzi geniuszu. Szukam w aucie zaczepienia, punktu za który rodzi mi się w sercu > szacunek dla twórców i podziw dla ich pracy bo jest to imponujący wysiłek. Nie wygląd, nie > imidż, nie tanie, marketingowe sztuczki zwykle ciezko mi sie z kolega zgodzic ale tym razem: samo sedno osobiscie mnie tez byloby szkoda Chevroleta bo planowalem zakup Cruze sedan na nastepny bolid rodzinny. Tyle ze ten moment sie ciagle odsuwa poniewaz obecne Mitsu ma sie dobrze i nie widac symptomow zeby mialo mu sie zmienic . Ale gdy za iles lat w koncu ta chwila nastapi to bedzie co ja mam kupic - chce proste ale porzadne auto ktore dobrze sie prowadzi i daje jakas radosc z jazdy. Z Opla jedyny model ktory robi na mnie wrazenie to GT - ale to malo rodzinne auto jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Strategia wyjsca moze byc inna - Opel byl niespodziewany, ale i troche pokazuje jak GM operuje > Przygotowywali sie do premiera Zafira, pismaki [...] a tu nagle News przychodzi z Detroit, ze Opel > is Kaputt..., CEO wiedzial ok 15h wczesniej niz pismaki[..] > Stock zostal OPC, Astra, Insignia, Corsa... > Do konca nie wiadomo, co sie z 1,000-1,500 Zafira, ktore nie trafily do sprzedazy stalo, jedna > wersja mowi, ze je zniszcyli - Aussie specs, druga ze siedza na placu i nie wiedza co z nimi > zrobic... > A jeszcze nie dawno bylo tak[..] > Tu z Chevy EU moga chciec zniechecic klientow, czyli dopasuje stock do potrzeb i malo co > zostanie... Ale ceny używanych na pewno polecą na pysk, bo ta marka i tak się w Polsce nie cieszyła zbytnią estymą. Może więc się uda jakieś demo w śmiesznej cenie znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Też mi się tak wydawało. Ale Golf w każdym elemencie jest lepszy, dojrzalszy, przyjemniejszy. No i > nie ma tu miejsca na coś za coś czy na gust. Ale jeśli liczymy $ to co bierzemy? Ja Opla. Bez przesady. Teraz to ty jesteś zaślepiony w drugą stronę. Nie mam doświadczenia z Golfem IV, ale sporo jeździłem Borą z tego okresu (kombi i sedan). Astrę G mam na co dzień. Powiem ci, że te samochody są podobne i Bora w żadnym razie nie była lepsza od Astry. To samochody dokładnie porównywalne. Deski rozdzielcze w Borach skrzypiały bardziej niż w Astrze, ale w Borze lepsze było to, że miały dodatkowy przycisk zamykania centralnego zamka od środka. Pokrętła nawiewu wygodniej (bo wyżej) umiejscowione są w Astrze. Materiały Bory były tragiczne. Kierownica powycierana i łuszczące się uchwyty wewnętrzne na drzwiach, ale za to Bora miała uchwyty na napoje, czego brakuje w Astrze itd. itp. jakieś drobiazgi są na plus jednego modelu a inne na plus drugiego. Znaczącej przewagi któregoś z nich tutaj nie ma. Jeśli chodzi o pojemność wnętrza, to bardzo podobne samochody, podobnie bagażnik w przypadku kombi. Prowadzenie na zakrętach czy komfort jazdy - nie zauważyłem różnicy. Jeśli chodzi o silniki to nie mam jak porównać, gdyż Bory miały bardzo fajny silnik do tego samochodu, 1.9 TDI chyba 115 albo 130 KM, nie pamiętam, ale przyspieszała bardzo fajnie. Astra z 1.6 85 KM jest absolutnie bezproblemowa, ale na trasę silnik zbyt słaby. Tu nie ma co porównywać. Generalnie dla mnie Astra G i VW Bora to takie same samochody. Żaden z nich nie wyróżnia się dla mnie jakoś na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Ale ja chce miec wbudowana navi, skore w kolorze bezu, aktywny tempomat, fajne audio, szklany dach, > itd A ja chcę, żeby rząd dał mi 10.000 zł za każde, spłodzone dziecko, żebym miał 11 m-cy płatnego urlopu i gwarancję zatrudnienia do 2060 roku. Tylko z takich pragnień fundujemy sobie tłuków, którzy nami kierują. W jakim filmie to było? Uważaj o czym marzysz...bo się może spełnić. Trzeba mieć tylko świadomość, że takie "chcenia" sprawiają, że ktoś wodzi nami za nos, robi nas w balona i sami sobie robimy kuku...chociaż chcemy dobrze. Z R O Z U M I E N I E Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > A może wskrzeszą daewoo na europę jako tanią markę Umarlo i pogrzebane - nic by przez to nie osiagneli, dalej bedzie kanibalizacja sprzedazy Opel[...] Chociaz - Deawoo Cruze brzmi lepiej niz Daewoo Lacetti[...] albo Daewoo Malibu[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > A ja chcę, żeby rząd dał mi 10.000 zł za każde, spłodzone dziecko, żebym miał 11 m-cy płatnego > urlopu i gwarancję zatrudnienia do 2060 roku. Tylko z takich pragnień fundujemy sobie tłuków, > którzy nami kierują. > W jakim filmie to było? Uważaj o czym marzysz...bo się może spełnić. > Trzeba mieć tylko świadomość, że takie "chcenia" sprawiają, że ktoś wodzi nami za nos, robi nas w > balona i sami sobie robimy kuku...chociaż chcemy dobrze. > Z R O Z U M I E N I E > Pozdro skończ już z tą paplaniną, która nic nie wnosi do tematu. Różnica jest taka, że Ty chcesz coś za frajer, a kolega chce zapłacić. I na szczęscie mamy wolny rynek. Jeden wybierze taki samochód, drugi inny. Dziwi mnie tylko krucjata przeciw oplowi, którą prowadzisz No, ale widać takie hobby Na szczęście nie jesteś wyrocznią i producenci produkują takie auta, jakich oczekują klienci, a nie takie jakie Ty sobie wydumałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > zwykle ciezko mi sie z kolega zgodzic > bo planowalem zakup Cruze sedan To już wiem dlaczego. > co ja mam kupic - chce proste ale porzadne auto ktore dobrze sie prowadzi i daje jakas radosc > z jazdy. Zamiast Cruze'a...to ja bym wziął Mazdę 3 1.5, a jak za porządna to...Dacia Logan. Ja jestem jednak przekonany, że przyszłość będzie różowa. Patrząc na filozofię zmian, większość modeli będzie godnych zainteresowania. Ja jestem optymistą bo widzę i czuję, że najgorsza era w motoryzacji, która zaczęła się 10 lat temu zaczęła płonąć jak... dobra, zaczęła się kończyć. Symbolem tej ery jest moje ukochane Stilo popełnione przez Fiata. Kiedyś sobie takie kupię...jak będą po 900 zł...z klimą, żeby 11-go listopada sobie je uroczyście spalić. A erę spasionych, idiotoodpornych, ociekających unifikacją moto - karykatur zakończyła Mazda. Lekko, prosto, bez turbo, mądrze... Wszyscy pójdą tą drogą, a głupi zostaną...w piachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Ale ceny używanych na pewno polecą na pysk, bo ta marka i tak się w Polsce nie cieszyła zbytnią > estymą. Znaczku odpowiedniego nie ma?? Sasiad jeszcze zyje a nie umiera, bo to tylko Koreanskie auto a francuska nazwa? > Może więc się uda jakieś demo w śmiesznej cenie znaleźć. Zawsze bedziesz mogl sobie Mede in USSR, pardon Made in Russia sprowadzic... Wyglada, ze za pare lat beda potego i to calkiem dobrych aut... -Camry - Made in Russia -Land Cruiser - Made in Russia -Cruze/Captiva - Made in Russia -Pathfinder - Made in Russa -Challenger - Made in Russia - isc i tylko kupowac[...] - z tych widze przynajmnije 5 dobrych aut... np Pathfinder... jedne z najwygodniejszych aut jakim ostatnio [...], chociaz w pewnych EU - moze to zostac uznane za ... obraze uczuc? - auto pewnie za wygodne, za duze i w ogole z silnikiem smoka - palacym az 9l - 3.5l V6[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.