Skocz do zawartości

Bye, bye Chevrolet...


alek_lc

Rekomendowane odpowiedzi

> Na koniec krótki przykład - na krętych, mazurskich drogach Insignia 2.0 T nie była w stanie

> odjechać od 110 konnego Berlingo w dieslu. Zamiana kierowców nie zmieniła sytuacji.

> Z Insignią wobec tego rozstałem się bez żalu.

hehe.gif tu mnie rozbroiłeś hehe.gif

jak to mówią - jeździć trzeba umić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To my chyba inne Insygnie objezdzamy.

> Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo

> insignie sie nie zna na prowadzeniu auta?

nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić ok.gifsmile.gif

Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze przestawiało Insignię o metr hehe.gif

Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się prowadzi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O tym mowiono od dawna.

> 2017 GM ma zaczac jako calkwicie inna firma - czytaj return on share ma byc wiekszy.

> Plan to zamkniecie 3 fabryk - 2 w EU, jedna w Oz

> Chevy out z EU, Holden - zakonczenie produkcji i [...]

Ubiją Holdena Cruze? Przecież sprzedają u Ciebie tego tyle co w całej EU!

yikes.gif

> 200,000 aut w skali EU to jest nic, jesli popatrzysz na rynek California - to zobaczysz jak

> nieistatna sztuka Chevy w EU jest[...]

> Ale, z tego co czytalem pare miesiecy temu nikt nie mowi, ze pewne modele Made in Korea w EU nie

> pozostana[...]

> Bedziesz mial Opel Captiva,Opel Aveo i pewnie paru innych, zauwaz, ze nikt nie mowi, gdzie ten Opel

> ma byc produkowany ...[...]

Ale Merkel się nie zgodzi żeby sprzedawali koreańskie Ople bo chodzi o pracę dla robotników z Russelsheim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić

> Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze

> przestawiało Insignię o metr

> Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście

> tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość

> konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym

> szczególnym, podobnie jak Mondeo.

Albo jesteś zaślepiony znaczkiem z błyskawicą, albo nie przeszedłeś jeszcze do końca fazy satysfakcji pozakupowej...

Focus wciąż jest kategorię wyżej (jeśli chodzi o układ jezdny) niż konkurencja. Nie kupiłbym, bo jest paskudny w środku i stracił swój charakter na zewnątrz, ale prowadzi się dalej rewelacyjnie.

> Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się prowadzi

Nie, to Ty jak mantrę powtarzasz, że Insignia to jest cud miód i orzeszki... Odpowiada Ci, to spoko, niech się dobrze wozi. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co Wy taka nagonke na tego biednego Opla?

Jak ktoś źle postępuje, trzeba mu to powiedzieć...dla wspólnego dobra. Takich Opli nie chcemy!

> Insignia jest udana

Nie jest. Insignia jest tania, atrakcyjnie wygląda, ma przebogatą ofertę i opcje, ale to auto składa się z wad.

> Adam jest udany

Adam jest na rynku zbędny.

> Astra jest OK

Tylko dlatego, że daje pracę w Gliwicach. Obiektywnie to dno. Auto zbudowane w filozofii, która już na szczęście przemija.

> Corsa - faktycznie wymaga juz nowego modelu...

Nie jest ważne czy jest nowy czy stary. Liczy się JAKI jest.

> Poza tym cenniki moze na pierwszy oka odstraszaja, ale rabaty maja zacne np. dla grup zawodowych,

> flot, itp

Prawda i dlatego Opel jest przyjacielem firmy.

Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany model.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglad, wyposazenie

To jest właśnie klucz - tzw. tani bajer. Wielu klientów wciąż ślini się na 18-calowe alufelgi czy bluetooth z nawigacją. Tylko te elementy nie decydują o tym czy auto jest dobre czy złe. Trzeba też bez emocji przyznać, że Insignia jeździ lepiej od Lanosa, ale żeby być dobrym, trzeba być dobrym w swojej lidze. Bez zrozumienia tego, nie można dyskutować czy coś jest lepsze/gorsze.

> prowadzenie

Na Boga...nie wolno tak mówić bo potem Opel robi takie właśnie auta... frown.gif

> Sam bym kupil. Cena nie odbiega mocno od Fiata...

Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu? Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ktoś źle postępuje, trzeba mu to powiedzieć...dla wspólnego dobra. Takich Opli nie chcemy!

> Nie jest. Insignia jest tania, atrakcyjnie wygląda, ma przebogatą ofertę i opcje, ale to auto

> składa się z wad.

czekałem na Ciebie hehe.gif

> Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany

> model.

> Pozdrawiam.

chyba niezbyt często bywasz na zachodzie hehe.gif

Quote:

Najnowszy model Opla - Insignia - uplasował się na pierwszym miejscu w europejskim segmencie limuzyn klasy średniej. Także w Polsce, w tym i w naszym regionie, sprzedaż tego auta rośnie.

Zainteresowanie Insignią jest tak duże, że fabryka Opla w niemieckim Russelsheim musiała zwiększyć produkcję. Na rynku niemieckim w segmencie limuzyn klasy średniej marka Opel w pierwszym kwartale br. zwiększyła sprzedaż aż o 82 procent w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu?

> Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo.

sorry, po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz. Niestety, Insignia jest w tej chwili jednym z droższych aut w segmencie. Za podobne pieniądze można dostać Passata, dużo taniej Forda Mondeo czy Superba. Droższa jest Mazda, która na nowy model nie bardzo rozdaje rabaty.

Tak się zastanawiam - proboszcz Cię przewiózł oplem jak byłeś nastolatkiem ? Bo Twoje plucie jadem i pisanie głupot jest niesamowite yikes.gif Wiadomo auto jak auto, ma swoje wady, wg mnie ma również zalety. Kłuje Cię, że Opel tak mocno poszedł do przodu, że paśniki już nie są takie ekskluziw, czy o co chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dlaczego tyle ich widać?

Duża podaż, wybór i ceny. Wielokrotnie nie doceniamy kwestii podaży na rynku. Nie raz się spotkałem z przypadkiem, że danych modeli po prostu nie ma. Można sobie zamówić, to oczywiste, ale teraz floty żyją szybko. Auta mają być na już, tanio, kompleksowo. I przy tak rozbudowanej sieci dilerskiej, Opel jest na posterunku i tym wygrywa.

Ale kiedy już zapominamy o fakturach, leasingach i wsiadamy za kółko...okazuje się, że to dyskont, ale nie ma czasu o tym myśleć, pędzimy do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic nie jest nie tak, po prostu część opinii jest z kosmosu. Trza się przyzwyczaić

> Kiedyś kolega opowiadał jak na autostradzie w Niemczech przy lekkiej nierówności na drodze

> przestawiało Insignię o metr

> Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście

> tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość

> konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym

> szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się

> prowadzi

Mam jednak nieodparte wrażenie że do delty mk1 trochę jednak focusowi brakuje (a miałem sporą styczność z oboma autami)

A to jakby nie mówić - 15 - 20 lat różnicy,,,,

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pamiętajmy jednak, że to w Polsce mamy taki Insignioszał. Na zachodzie Europy to rzadko spotykany

> model.

tiaa, glowny rynek zbytu to Polska hehe.gif od 2008-2012 wyprodukowali ponad 500tys....ile tego przyjechalo do PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest właśnie klucz - tzw. tani bajer. Wielu klientów wciąż ślini się na 18-calowe alufelgi czy

> bluetooth z nawigacją. Tylko te elementy nie decydują o tym czy auto jest dobre czy złe.

caly czas twierdze ze pitolenie. Twoja Dacia jest pewnie lepsza grinser006.gif

> Trzeba też bez emocji przyznać, że Insignia jeździ lepiej od Lanosa, ale żeby być dobrym,

> trzeba być dobrym w swojej lidze. Bez zrozumienia tego, nie można dyskutować czy coś jest

> lepsze/gorsze.

Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja....nie potrafia oceniac.

> Na Boga...nie wolno tak mówić bo potem Opel robi takie właśnie auta...

> Cena to zupełnie inna rozmowa. Wiesz np. jaki rabat można dostać na Insignię z rocznika i z placu?

> Przykład rodzinny: 41 tys. zł. I to jest powód, że Insigni jest dużo.

i chwala im za to ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> caly czas twierdze ze pitolenie. Twoja Dacia jest pewnie lepsza

> Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja....nie potrafia oceniac.

> i chwala im za to

Tytuł to nie wszystko...

Ktoś już tu pisał ze mieli insygnie i coś za dużo i za często musiało korzystać z lawet mimo niewielkiego przebiegu.

Dla mnie auto klasy "premium" nie ma prawa "chcieć" pojawić się w serwisie wcześniej niż przewiduje instrukcja a co dopiero wracać ma lawecie...

I tak ma być co najmniej do 200 - 300kkm przebiegu rzeczywistego - jak w golfie II - olej , filtry wypad wink.gif

A jeśli dobrze pamiętam to akurat insygni daaaaleko do takiej niezawodności.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tytuł to nie wszystko...

> Ktoś już tu pisał ze mieli insygnie i coś za dużo i za często musiało korzystać z lawet mimo

> niewielkiego przebiegu.

> Dla mnie auto klasy "premium" nie ma prawa "chcieć" pojawić się w serwisie wcześniej niż przewiduje

> instrukcja a co dopiero wracać ma lawecie...

> I tak ma być co najmniej do 200 - 300kkm przebiegu rzeczywistego - jak w golfie II - olej , filtry

> wypad

> A jeśli dobrze pamiętam to akurat insygni daaaaleko do takiej niezawodności.

> pozdr

przy dzisiejszym zaawansowaniu technologicznym aut raczej ciężko oczekiwać, że przejedzie 300 tys km bez żadnych napraw. Turbo, wtryski, dwumasa - to zazwyczaj pada w okolicach 180-250 kkm, bez względu na markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ubiją Holdena Cruze? Przecież sprzedają u Ciebie tego tyle co w całej EU!

Nie tylko Cruze, Commodore, SportWagon, Utezlosnik.gif[...]

Decyzja nie zostala jeszcze podjeta, ale oceniam ja na prawie pewna - ze wszystkie GM Made in Australia przestana istniec001.gif[...]

Z prestige punktu widzenia, moze smutna, z econicznego punktu widzenia jak najbardziej slusznaspineyes.gif[...]

Przecietny niebieski dokreczac srubek na tasmie kosztuje Holden pomiedzy $80-120k na rok. Na kazdej wyprodukowanej sztuce traca ok $4k facepalm%5B1%5D.gif[...]

Mamy dostac line-up US + Korea/Thailand - czyli Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute -buu.gif - ale maja sie pojawic GMC Truckswaytogo.gif[...]

> Ale Merkel się nie zgodzi żeby sprzedawali koreańskie Ople bo chodzi o pracę dla robotników z

> Russelsheim.

Merkel nie ma nic do gadania. Decyzja o zamknieciu dwoch fabryk w EU zapadla AFAIK - info dla publiki zostalo oddalone o pare miesiecy bo GM nie chce rozwalac ksiazek na ten rok. Oficjalnie bedzie wiadomo kwiecien = nowy rok finansowy, ale wielu stawia na to, ze czesc Opel bedzie po prostu Made in Koreazlosnik.gif, jak % tego pewnie niz z publiki nie wie ...

Zobaczymyzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To my chyba inne Insygnie objezdzamy.

> Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo

> insignie sie nie zna na prowadzeniu auta?

Wystarczy się nią przejechać i mieć jako takie porównanie do innych aut tej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety, Insignia jest w tej chwili jednym z droższych aut w segmencie.

Mam inne doświadczenia...i to z dwoma Insigniami. Jednak to jest kwestia indywidualna, nie przekonamy się.

> Tak się zastanawiam - proboszcz Cię przewiózł oplem jak byłeś nastolatkiem ?

hehe.gif Mój proboszcz akurat jeździ Passatem B5 TDI.

> Bo Twoje plucie jadem i pisanie głupot jest niesamowite

Ja rozumiem, że się oburzasz bo masz Insignię. Ale ja się czepiam Opla, projektantów, a nie Ciebie jako właściciela. Więc rozmawiajmy rzeczowo. A jad? Jasne, że będzie bo złym rzeczom mówimy NIE. BTW jeżdżąc w delegacje, nie potrzebując paki jadę...Insignią. blush.gif Mój ojciec jeździ...Insignią, mój brat jeździ...Insignią, a ich kocham serce.gifzlosnik.gif więc wyluzuj. wink.gif

> Wiadomo auto jak auto

Jak tak podchodzimy to wiesz...Lanos czy 458 Italia...jeden pies. To po co gadać w ogóle? niewiem.gif

> ma swoje wady

Tak, ma swoje wady i wg mnie nie ma zalet dla użytkownika...poza finansowymi. A udana rzecz w Insigni - 2-litrowy diesel - nie jest Opla, a Fiata.

> wg mnie ma również zalety.

Zapytam tak: Jaką zaletę ma podstawowa Insignia 1.8 140 KM za 78 kzł? Taka bez flexa, bez AFLa, bez navi...na 16-kach.

> Kłuje Cię, że Opel tak mocno poszedł do przodu

Kłuje mnie filozofia spasienia auta. Mówi się "wypasiona wersja". Opel robi wersje "spasione". Ciężkie, ociężałe, fatalnie się prowadzące...jak na swój czas i jak na swoją klasę. Kłuje mnie wartościowanie w takim wydaniu "nowoczesnej" motoryzacji. Czyli ważny jest bluetooth, nieważny jest silnik. Ważna jest nawigacja z myszką, nieważna jest kierownica i praca skrzyni biegów. Ja cenię te pierwotne, najważniejsze wartości. Mała masa, ciekawy pomysł, praktyczne rozwiązanie, przestronność, wygoda, swoboda, przyjemność z jazdy, prostota w tym wszystkim, która dowodzi geniuszu. Szukam w aucie zaczepienia, punktu za który rodzi mi się w sercu szacunek dla twórców i podziw dla ich pracy bo jest to imponujący wysiłek. Nie wygląd, nie imidż, nie tanie, marketingowe sztuczki, których chcą klienci, którzy przeżywają motoryzację jak polityczne zawirowania w Burundii.

I tego Opel po prostu nie daje, a ten mocny krok do przodu, o którym piszesz to dla mnie właśnie źródło negatywnych emocji krzyczących "nie tędy".

> że paśniki już nie są takie ekskluziw

Nie wrzucaj mnie w jakiś wyimaginowany, wrogi obóz spod znaku VW. Nie chodzi o walkę marek, nie chodzi o pojedynek japończyków z niemcami. Mnie chodzi o zrozumienie motoryzacji, właściwej motoryzacji, która albo nam będzie służyć, albo męczyć. I po tym zrozumieniu możemy wybierać i wypowiadać się przed producentami: To jest OK, chcemy, ale z tym wypad. To dużo poważniejsza sprawa niż lanie Widzewa przez Legię. biglaugh.gif

> czy o co chodzi ?

O prawdę. Mnie chodzi zawsze o jedno. Skończmy z wyglądem, skończmy z wypasem, wymagajmy techniki, która służy i daje radość...bo taka filozofia nam, klientom da wartości przez duże "W". Doceniajmy pracę, doceniajmy kreatywność swoimi pieniędzmi...czyli swoją pracą. A tanim bajerantom mówmy "dziękuję".

Wiadomo już?

To pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie tylko Cruze, Commodore, SportWagon, Ute[...]

> Decyzja nie zostala jeszcze podjeta, ale oceniam ja na prawie pewna - ze wszystkie GM Made in

> Australia przestana istniec[...]

Kompletnie powariowali.

Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute -

> - ale maja sie pojawic GMC Trucks[...]

> Merkel nie ma nic do gadania. Decyzja o zamknieciu dwoch fabryk w EU zapadla AFAIK - info dla

> publiki zostalo oddalone o pare miesiecy bo GM nie chce rozwalac ksiazek na ten rok.

> (...)

> Zobaczymy

Opla niech Wam przyślą. Skończy jak VW.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile miałeś współczesnych SUVów że tak twierdzisz?

wiem ze gwiazdki pop nie umieją spiewać, a nie miałem żadnej z nich smile.gif

przyklady ktorych uzywalem > 100km - koleos, sportage, yeti. i dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj zauważyłem pokutują mity - na przykład szczytem prowadzenia auta jest Focus. I rzeczywiście

> tak było - w momencie debiutu Focus oferował trakcję zdecydowanie lepszą niż większość

> konkurencyjnych kompaktów. Czas jednak płynie i aktualnie na tym tle się nie wyróżnia niczym

> szczególnym, podobnie jak Mondeo. Pomimo tego, większość jak mantrę powtarza - Focus to się

> prowadzi

to prawda. tyle ze o insigni nie mozna powiedziec, że "kiedyś cos bylo..." bo to model co ma kilka lat. i jest taki se od początku smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko dlatego, że daje pracę w Gliwicach. Obiektywnie to dno.

Bo Astra IV na tle pozostałych kompaktów to jest dno! I jej podstawowy "niby klon" w postaci Cruze to też jest dno. Reszta modeli jak Corsa, Aveo czy Adam facepalm%5B1%5D.gif to już poniżej dna hehe.gif. Niech razem z Fiatem znikną z rynku w Europie! Bez żalu z moje strony, chociaż Opla do niedawna trochę lubiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> caly czas twierdze ze pitolenie.

Że pitolenie...jest...co chciałeś dodać? biglaugh.gifok.gif

> Twoja Dacia jest pewnie lepsza

Moja Dacia w swojej klasie...jest lepsza, jest najlepsza...bo jest bezkonkurencyjna. Ale powiem Ci, że właśnie jazda takim autem otwiera oczy na prawdziwe wartości w motoryzacji. I brakuje zupełnie innych rzeczy niż zwyczajowo się przyjmuje...

I mimo, że Opel (każdy) jest obiektywnie dojrzalszy od Dacii (każdej) to jakoś Dacia budzi szacunek, a Opel nie. 270751858-jezyk.gif No i zabij mnie. hehe.gif

> Dlatego Insignia zdobyla tytul Car of the Year, ale co tam sie e EU znaja

COTY przyznają dziennikarze. Wyrocznia?

> ....nie potrafia oceniac

Potrafią...silnik jest dynamiczny w górnym rejestrze obrotów, ale wtedy staje się uciążliwie głośny. To mój ulubiony txt. ok.gifzlosnik.gif

Dlaczego mamy akceptować wyroki towarzystw wzajemnej adoracji zamiast mobilizować producentów, żeby traktowali nas poważnie?

> i chwala im za to

Oczywiście, że tak. Niech narzędzia rozkładają koszty w czasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> COTY przyznają dziennikarze. Wyrocznia?

no ba. potem przełomowe Polo dostało. potem 2 elektryki, których nikt nie kupuje... a w tym roku zupełna nowość, auto niezwykle radykalne, odważne i przełomowe... Golf smile.gif

COTY to można sobie... albo nie napiszę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zarówno Astra II, jak Golf IV to samochody przeznaczone dla tego samego odbiorcy. Proste, pancerne,

> trwałe i dość tanie. Podniecanie się, że jeden jest lepszy od drugiego, to moim zdaniem

> przesada.

Też mi się tak wydawało. Ale Golf w każdym elemencie jest lepszy, dojrzalszy, przyjemniejszy. No i nie ma tu miejsca na coś za coś czy na gust. Ale jeśli liczymy $ to co bierzemy? Ja Opla. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kompletnie powariowali.

Patrzac na $$$ niezlosnik.gif.

Sprawdz czy EU ma Free Trade Agreement z KOR a jak nie to kiedy sie negocjacje konczazlosnik.gif[...]

> Impala zastapi Commodore, Camaro zastapi SS, Ute -

> Opla niech Wam przyślą. Skończy jak VW.

s1yf.jpg

Opel juz byl - upadl po 11 miesiacachzlosnik.gif, ba GM ma Fire Sale - jakies pare tysiecy im na placach zostalo - nie patrzylem ale chodza podobno po ok 50% wartoscizlosnik.gif[...]

Nie wytrzymali konkurencji ceny... 001.gif[..]

Jesli stock w EU ma plynnoc to tak samo bedzie z Chevy w EUzlosnik.gif. GM gwarantuje czesci przez 10 lat, gwarancje przez 3zlosnik.gif, tanie taczki mozna kupic...

http://www.holden.com.au/opel

c6784218460c1005853d00146efa6b30.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O prawdę. Mnie chodzi zawsze o jedno. Skończmy z wyglądem, skończmy z wypasem, wymagajmy techniki,

> która służy i daje radość...bo taka filozofia nam, klientom da wartości przez duże "W".

Ale ja chce miec wbudowana navi, skore w kolorze bezu, aktywny tempomat, fajne audio, szklany dach, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy dzisiejszym zaawansowaniu technologicznym aut raczej ciężko oczekiwać, że przejedzie 300 tys

> km bez żadnych napraw. Turbo, wtryski, dwumasa - to zazwyczaj pada w okolicach 180-250 kkm,

> bez względu na markę.

Ale to, co napisałeś, dotyczy diesla wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby dali Captivę za 50% ceny to tego samego dnia kupię dwie.

Strategia wyjsca moze byc innazlosnik.gif - Opel byl niespodziewany, ale i troche pokazuje jak GM operujezlosnik.gif

Przygotowywali sie do premiera Zafirazlosnik.gif, pismaki drive.gif[...] a tu nagle News przychodzi z Detroit, ze Opel is Kaputtzlosnik.gif..., CEO wiedzial ok 15h wczesniej niz pismakihahaha.gif[..]

Stock zostal OPC, Astra, Insignia, Corsa...

Do konca nie wiadomo, co sie z 1,000-1,500 Zafira, ktore nie trafily do sprzedazy stalohmm.gif, jedna wersja mowi, ze je zniszcyli - Aussie specs, druga ze siedza na placu i nie wiedza co z nimi zrobic...

A jeszcze nie dawno bylo takhehe.gif[..]

30067c5f239fb2340d2fda29f1808d9c_w610.png

Tu z Chevy EU moga chciec zniechecic klientow, czyli dopasuje stock do potrzebidea.gif i malo co zostanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekałem na Ciebie

> chyba niezbyt często bywasz na zachodzie

> Quote:

> Najnowszy model Opla - Insignia - uplasował się na pierwszym miejscu w europejskim segmencie

> limuzyn klasy średniej. Także w Polsce, w tym i w naszym regionie, sprzedaż tego auta rośnie.

> Zainteresowanie Insignią jest tak duże, że fabryka Opla w niemieckim Russelsheim musiała zwiększyć

> produkcję. Na rynku niemieckim w segmencie limuzyn klasy średniej marka Opel w pierwszym

> kwartale br. zwiększyła sprzedaż aż o 82 procent w stosunku do analogicznego okresu rok

> wcześniej.

no ok - 82% w stosunku do własnej sprzedaży rok wczesniej. Pytanie czy 82% od mało to od razu dużo wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam jednak nieodparte wrażenie że do delty mk1 trochę jednak focusowi brakuje (a miałem sporą

> styczność z oboma autami)

> A to jakby nie mówić - 15 - 20 lat różnicy,,,,

> pozdr

Różnica w masie jest nie do przeskoczenia. Mimo to jestem pewien, że Delta 831 z silnikiem 2,0 wcale by jakoś szaleńczo focusowi 2,0 nie uciekała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kłuje mnie filozofia spasienia auta. Czyli ważny jest bluetooth, nieważny

> jest silnik. Ważna jest nawigacja z myszką, nieważna jest kierownica i praca skrzyni biegów.

> Ja cenię te pierwotne, najważniejsze wartości. Mała masa, ciekawy pomysł, praktyczne

> rozwiązanie, przestronność, wygoda, swoboda, przyjemność z jazdy, prostota w tym wszystkim,

> która dowodzi geniuszu. Szukam w aucie zaczepienia, punktu za który rodzi mi się w sercu

> szacunek dla twórców i podziw dla ich pracy bo jest to imponujący wysiłek. Nie wygląd, nie

> imidż, nie tanie, marketingowe sztuczki

zwykle ciezko mi sie z kolega zgodzic ale tym razem: samo sedno claps.gif

osobiscie mnie tez byloby szkoda Chevroleta bo planowalem zakup Cruze sedan na nastepny bolid rodzinny. Tyle ze ten moment sie ciagle odsuwa poniewaz obecne Mitsu ma sie dobrze i nie widac symptomow zeby mialo mu sie zmienic wink.gif. Ale gdy za iles lat w koncu ta chwila nastapi to bedzie panic.gif co ja mam kupic - chce proste ale porzadne auto ktore dobrze sie prowadzi i daje jakas radosc z jazdy.

Z Opla jedyny model ktory robi na mnie wrazenie to GT - ale to malo rodzinne auto jest hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Strategia wyjsca moze byc inna - Opel byl niespodziewany, ale i troche pokazuje jak GM operuje

> Przygotowywali sie do premiera Zafira, pismaki [...] a tu nagle News przychodzi z Detroit, ze Opel

> is Kaputt..., CEO wiedzial ok 15h wczesniej niz pismaki[..]

> Stock zostal OPC, Astra, Insignia, Corsa...

> Do konca nie wiadomo, co sie z 1,000-1,500 Zafira, ktore nie trafily do sprzedazy stalo, jedna

> wersja mowi, ze je zniszcyli - Aussie specs, druga ze siedza na placu i nie wiedza co z nimi

> zrobic...

> A jeszcze nie dawno bylo tak[..]

> Tu z Chevy EU moga chciec zniechecic klientow, czyli dopasuje stock do potrzeb i malo co

> zostanie...

Ale ceny używanych na pewno polecą na pysk, bo ta marka i tak się w Polsce nie cieszyła zbytnią estymą.

Może więc się uda jakieś demo w śmiesznej cenie znaleźć. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też mi się tak wydawało. Ale Golf w każdym elemencie jest lepszy, dojrzalszy, przyjemniejszy. No i

> nie ma tu miejsca na coś za coś czy na gust. Ale jeśli liczymy $ to co bierzemy? Ja Opla.

Bez przesady. Teraz to ty jesteś zaślepiony w drugą stronę.

Nie mam doświadczenia z Golfem IV, ale sporo jeździłem Borą z tego okresu (kombi i sedan). Astrę G mam na co dzień.

Powiem ci, że te samochody są podobne i Bora w żadnym razie nie była lepsza od Astry. To samochody dokładnie porównywalne. Deski rozdzielcze w Borach skrzypiały bardziej niż w Astrze, ale w Borze lepsze było to, że miały dodatkowy przycisk zamykania centralnego zamka od środka. Pokrętła nawiewu wygodniej (bo wyżej) umiejscowione są w Astrze. Materiały Bory były tragiczne. Kierownica powycierana i łuszczące się uchwyty wewnętrzne na drzwiach, ale za to Bora miała uchwyty na napoje, czego brakuje w Astrze itd. itp. jakieś drobiazgi są na plus jednego modelu a inne na plus drugiego. Znaczącej przewagi któregoś z nich tutaj nie ma.

Jeśli chodzi o pojemność wnętrza, to bardzo podobne samochody, podobnie bagażnik w przypadku kombi.

Prowadzenie na zakrętach czy komfort jazdy - nie zauważyłem różnicy.

Jeśli chodzi o silniki to nie mam jak porównać, gdyż Bory miały bardzo fajny silnik do tego samochodu, 1.9 TDI chyba 115 albo 130 KM, nie pamiętam, ale przyspieszała bardzo fajnie. Astra z 1.6 85 KM jest absolutnie bezproblemowa, ale na trasę silnik zbyt słaby. Tu nie ma co porównywać.

Generalnie dla mnie Astra G i VW Bora to takie same samochody. Żaden z nich nie wyróżnia się dla mnie jakoś na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja chce miec wbudowana navi, skore w kolorze bezu, aktywny tempomat, fajne audio, szklany dach,

> itd

A ja chcę, żeby rząd dał mi 10.000 zł za każde, spłodzone dziecko, żebym miał 11 m-cy płatnego urlopu i gwarancję zatrudnienia do 2060 roku. Tylko z takich pragnień fundujemy sobie tłuków, którzy nami kierują.

W jakim filmie to było? Uważaj o czym marzysz...bo się może spełnić. zlosnik.gif

Trzeba mieć tylko świadomość, że takie "chcenia" sprawiają, że ktoś wodzi nami za nos, robi nas w balona i sami sobie robimy kuku...chociaż chcemy dobrze.

Z R O Z U M I E N I E

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może wskrzeszą daewoo na europę jako tanią markę

Umarlo i pogrzebanezlosnik.gif - nic by przez to nie osiagneli, dalej bedzie kanibalizacja sprzedazy Opelidea.gif[...]

Chociazzlosnik.gif - Deawoo Cruze brzmi lepiej niz Daewoo Lacettizlosnik.gif[...]

albo Daewoo Malibu893goodvibes.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja chcę, żeby rząd dał mi 10.000 zł za każde, spłodzone dziecko, żebym miał 11 m-cy płatnego

> urlopu i gwarancję zatrudnienia do 2060 roku. Tylko z takich pragnień fundujemy sobie tłuków,

> którzy nami kierują.

> W jakim filmie to było? Uważaj o czym marzysz...bo się może spełnić.

> Trzeba mieć tylko świadomość, że takie "chcenia" sprawiają, że ktoś wodzi nami za nos, robi nas w

> balona i sami sobie robimy kuku...chociaż chcemy dobrze.

> Z R O Z U M I E N I E

> Pozdro

skończ już z tą paplaniną, która nic nie wnosi do tematu. Różnica jest taka, że Ty chcesz coś za frajer, a kolega chce zapłacić. I na szczęscie mamy wolny rynek. Jeden wybierze taki samochód, drugi inny. Dziwi mnie tylko krucjata przeciw oplowi, którą prowadzisz zlosnik.gif No, ale widać takie hobby ok.gif Na szczęście nie jesteś wyrocznią i producenci produkują takie auta, jakich oczekują klienci, a nie takie jakie Ty sobie wydumałeś ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwykle ciezko mi sie z kolega zgodzic

> bo planowalem zakup Cruze sedan

To już wiem dlaczego. biglaugh.gif

> co ja mam kupic - chce proste ale porzadne auto ktore dobrze sie prowadzi i daje jakas radosc

> z jazdy.

Zamiast Cruze'a...to ja bym wziął Mazdę 3 1.5, a jak za porządna to...Dacia Logan. zlosnik.gif

Ja jestem jednak przekonany, że przyszłość będzie różowa. Patrząc na filozofię zmian, większość modeli będzie godnych zainteresowania. Ja jestem optymistą bo widzę i czuję, że najgorsza era w motoryzacji, która zaczęła się 10 lat temu zaczęła płonąć jak... zlosnik.gif dobra, zaczęła się kończyć. Symbolem tej ery jest moje ukochane Stilo popełnione przez Fiata. Kiedyś sobie takie kupię...jak będą po 900 zł...z klimą, żeby 11-go listopada sobie je uroczyście spalić. biglaugh.gif

A erę spasionych, idiotoodpornych, ociekających unifikacją moto - karykatur zakończyła Mazda. smile.gif Lekko, prosto, bez turbo, mądrze... skromny.gif

Wszyscy pójdą tą drogą, a głupi zostaną...w piachu. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ceny używanych na pewno polecą na pysk, bo ta marka i tak się w Polsce nie cieszyła zbytnią

> estymą.

Znaczku odpowiedniego nie ma?hehe.gifhahaha.gif? Sasiad jeszcze zyje a nie umiera, bo to tylko Koreanskie auto a francuska nazwazlosnik.gif?

> Może więc się uda jakieś demo w śmiesznej cenie znaleźć.

Zawsze bedziesz mogl sobie Mede in USSR, pardon Made in Russia thumb_smileyvault-cute-big-smiley-static-016.gif sprowadzic...

Wyglada, ze za pare lat beda potego i to calkiem dobrych aut...

-Camry - Made in Russia

-Land Cruiser - Made in Russia

-Cruze/Captiva - Made in Russia

-Pathfinder - Made in Russa

-Challenger - Made in Russiazlosnik.gif

old.gif - isc i tylko kupowaczlosnik.gif[...] - z tych widze przynajmnije 5 dobrych aut... np Pathfinder... jedne z najwygodniejszych aut jakim ostatnio drive.gif[...]waytogo.gif, chociaz w pewnych EU - moze to zostac uznane za ... obraze uczuc?hahaha.gif - auto pewnie za wygodne, za duze i w ogole z silnikiem smoka - palacym az 9l - 3.5l V6hehe.gif[...]

nissan-pathfinder-w1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.