Pepcio Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Witajcie w Nowym Roku ! Tyle tu wojenek stoczyłem z miłośnikami włoszczyzny którzy twierdzą, że ich samochody są wyśmienite i tanie w eksploatacji, a awarie to mit wmawiany im przez użytkowników innych marek, tak więc zapraszam do lektury - za jednym z portali internetowych, ranking awaryjności który da Wam do myślenia: Samochody w wieku 2-3 lat: Dacia Logan Wśród samochodów, które mają 2 lub 3 lata liczba awarii jest nieduża. Mimo to widać zdecydowanego lidera tej niechlubnej statystyki, jest to Dacia Logan, w przypadku której w aż 19,4 proc. samochodów zanotowano awarie. Kolejne lokaty zajęli przedstawiciele marek tradycyjnie uważanych za awaryjne. Na drugim miejscu znalazł się zeszłoroczny "zwycięzca" tej kategorii, czyli Fiat Panda. Również Francuzi nie mają się czym pochwalić, gdyż nie najlepiej prezentuje się Citroen C4. 1. Dacia Logan 2. Fiat Panda 3. Citroen C4 4. Chevrolet Matiz 5. Fiat Bravo Również w przypadku samochodów w wieku 4-5 lat najbardziej awaryjna okazała się Dacia Logan. Do serwisu musiało się udać 28,9 proc. kontrolowanych samochodów. Drugie miejsce zajął Citroen C4, w którym awarie wykryto w 25,5 proc. przypadków. Pewną niespodzianką w pierwszej piątce może być Seat Ibiza. Samochody koncernu Volkswagena prezentują się bardzo dobrze, jednak okazuje się, że hiszpański model nie trzyma tego samego poziomu. 1. Dacia Logan 2. Citroen C4 3. Fiat Doblo 4. Chevrolet Matiz 5. Seat Ibiza Samochody w wieku 6-7 lat: Chrysler PT Cruiser Chryslery nie od dzisiaj znane są z tego, że lubią odwiedzać mechaników. Jakość amerykańskich konstrukcji pozostawia wiele do życzenia, a od lat liderem tej niechlubnej statystyki jest model PT Cruiser. Z powodu swojej nietypowej stylistyki ma wielu przeciwników, ale też znajdzie się spora grupa osób zakochanych w tym modelu. Niestety uwielbienie to muszą okupić częstymi wydatkami na naprawy. Aż 37,7 proc. zbadanych PT Cruiserów w wieku 6-7 lat musiało pojechać do serwisu. To zdecydowanie więcej niż w przypadku zajmującego drugie miejsce Fiata Doblo (33,9 proc.), samochodu, który w większości przypadków jest dużo mocniej eksploatowany. 1. Chrysler PT Cruiser 2. Fiat Doblo 3. Dacia Logan 4. Renault Kangoo 5 Fiat Stilo Samochody w wieku 8-9 lat: Mercedes Klasy M Na początku XXI wieku Mercedes miał poważny problem wizerunkowy. Marka, która niegdyś tworzyła najbardziej niezawodne samochody znalazła się na szarym końcu rankingów niezawodności. Dzisiaj po tej wpadce jakościowej nie ma już niemal śladu, ale starsze modele nadal są dość ryzykowną inwestycją. Najlepszym przykładem jest SUV, czyli Klasa M, która sprzedawała się bardzo dobrze, jednak klienci szybko przekonywali się, że nie jest to solidna konstrukcja. Pozostałe modele w tej grupie wiekowej pokazują, że stereotypy o awaryjności nie biorą się znikąd. 1. Mercedes Klasa M 2. Fiat Stilo 3. Chrysler PT Cruiser 4. Renault Laguna 5. Alfa Romeo 156 Przy okazji pozdrawiam wszystkich którzy parę lat temu piali z zachwytu nad Dacią , że to takie proste i niezawodne samochody....... Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Powiem tak BYLO i to calkiem niedawno. A poza tym to nie wiem co oni chca od Pandy, siostra ma z 2003r. z silnikiem 1.1 i popatrz, nie chce sie psuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !!!! a dziękuję , dalej będę kupował fiaty i alfy , a jeżeli już nie włoskie to tylko Honda , nie będę się użerał z niemieckimi autami , bo to ten sam syf co fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Witajcie w Nowym Roku ! > Tyle tu wojenek stoczyłem z miłośnikami włoszczyzny którzy Nowy rok, stara misja, nowe wojenki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Powiem tak > BYLO i to calkiem niedawno. Wtopił z Cromą i ma żal > A poza tym to nie wiem co oni chca od Pandy, siostra ma z 2003r. z silnikiem 1.1 i popatrz, nie > chce sie psuc Pewnie chodzi o najnowsze Pandy, te starsze nie psują się tak często, ba, nawet w rankingach niemieckich były uznawane za baaaaardzo mało awaryjne Przenieśli produkcję do radosnej Italii i siem skończyło dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > nie będę się użerał z niemieckimi autami , bo to ten sam syf co fiat Mam Opla, i bylem bardziej zadowolony z Fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Mam Opla, i bylem bardziej zadowolony z Fiata miałem fiata seicento, uno, lancię lybra, teraz mam golfa 4 i nie zauważyłem większej awaryjności niż w lancii (tam się psuło co innego, tu się psuje co innego)... a na pewno w golfie jest znacznie gorszy komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > a dziękuję , dalej będę kupował fiaty i alfy , a jeżeli już nie włoskie to tylko Honda , > nie będę się użerał z niemieckimi autami , bo to ten sam syf co fiat ten sam syf, ale przynajmniej w ładniejszym opakowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Powiem tak > BYLO i to calkiem niedawno. > A poza tym to nie wiem co oni chca od Pandy, siostra ma z 2003r. z silnikiem 1.1 i popatrz, nie > chce sie psuc ja się zastanawiam CO SIĘ W TEJ PANDZIE może zepsuć...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Witajcie w Nowym Roku ! no siema >- za jednym z portali internetowych, link, źródło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > ten sam syf, ale przynajmniej w ładniejszym opakowaniu Chcesz powiedzieć, że szwabenwageny są ładniejsze od włoszczyzny? Wiem wiem....gust jest jak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Ja tam mam nadzieję, że opinia o awaryjności Fiatów, Chevroletów i ogólnie Francuzów będzie pokutowała jak najdłużej się da. Dzięki temu kupuję dobre auta, fajnie wyposażone o wiele taniej niż te z bezawaryjną opinią. Miałem zarówno Stilo, Lacetti i Lagunę i jeżeli na przestrzeni siedmiu lat wydałem na naprawy (nie eksploatację typu płyny, klocki, tarcze) z 1,5 kpln to będzie dobrze. Z czego prawie tysiaka to w Stilo wydałem na łożysko klimy i alternatora. Oby zawsze te fiaciki, koreańce i francuzy były tak awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Powiem tak- Statystycznie pies z właścicielem na spacerze ma 3 nogi i 0.5 ogona Nie wiem czy zauważyłeś ale stałeś się już nudny. Mnie zastanawia jedno- skoro pracowałeś w salonie/serwisie Fiata to zapewne wiedziałeś jakie do "badziewie". Wiec wytłumacz mi: dlaczego kupowałeś złom o nazwie GP i po swoich traumatycznych przeżyciach kupiłeś Cromę? W mojej rodzinie i wśród znajomych większość została skutecznie wyleczona z mitu grupy VAG i pozbyła się tego dziadostwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Chcesz powiedzieć, że szwabenwageny są ładniejsze od włoszczyzny? nie. Chyba źle się wyraziłem. na odwrót Mnie się niemki nie podobają, ale mokre włoszki.. ajji owszem > Wiem wiem....gust jest jak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Ja tam mam nadzieję, że opinia o awaryjności Fiatów, Chevroletów i ogólnie Francuzów będzie > pokutowała jak najdłużej się da. Dzięki temu kupuję dobre auta, fajnie wyposażone o wiele > taniej niż te z bezawaryjną opinią. Miałem zarówno Stilo, Lacetti i Lagunę i jeżeli na > przestrzeni siedmiu lat wydałem na naprawy (nie eksploatację typu płyny, klocki, tarcze) z 1,5 > kpln to będzie dobrze. Z czego prawie tysiaka to w Stilo wydałem na łożysko klimy i > alternatora. Oby zawsze te fiaciki, koreańce i francuzy były tak awaryjne Ja przez 7 lat jazdy Chevroletem wydałem na naprawy 250zł - 100zł na czyszczenie EGRa i 150zł na sworzeń wahacza. W cenie zakupu nie miałbym żadnej uznanej europejskiej marki z takim wyposażeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Ja tam mam nadzieję, że opinia o awaryjności Fiatów, Chevroletów i ogólnie Francuzów będzie > pokutowała jak najdłużej się da. Dzięki temu kupuję dobre auta, fajnie wyposażone o wiele > taniej niż te z bezawaryjną opinią. Miałem zarówno Stilo, Lacetti i Lagunę i jeżeli na > przestrzeni siedmiu lat wydałem na naprawy (nie eksploatację typu płyny, klocki, tarcze) z 1,5 > kpln to będzie dobrze. Z czego prawie tysiaka to w Stilo wydałem na łożysko klimy i > alternatora. Oby zawsze te fiaciki, koreańce i francuzy były tak awaryjne LIKE IT!~ a tamci niech przepłacają za paskudną szwabiznę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Wtopił z Cromą i ma żal Jest tu paru takich - jeden stwierdził że Saab to złom bo się ..uchwyt na kubek zacinał. Drugi Twierdzi z GP to złom no ale nieustannie zapomina o tym że jego bolid jeździł na "L", trzeci z koeli ma traumatyczne przeżycie bo mu się tylna klamka w GP zacinała no ale awaryjny silnik TSI to dla nich "czysta eksploatacja" Ot taki forumowy folklor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Mam Opla, i bylem bardziej zadowolony z Fiata Opel i ford mało wort. Fiat i mazda to jest jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Fiatami przejeździłem pół swojego życia jako kierowcy czyli ~~ 8 lat. Zrobiłem w tym czasie ponad 120kkm najpierw SC 1.1, potem Punto 2, GP i Stilo. Poza tym, że w Stilo mi wywalało non stop błędy na wyświetlaczu (przeważnie zimą) to nic nadzwyczajnego się nie działo z nimi wszystkimi. Tłumiki, amorki, silentblocki i inne normalne czynności obsługowo serwisowe na polskich drogach. Na silniki nie powiem ABSOLUTNIE nic - to zdecydowanie najmocniejsza strona Fiatów. Poza nieudanym 1.4 12V w Bravie, gdzie wycierały się wałki. Ale to była jednorazowa wpadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Idę sprawdzić do garażu czy działa, bo jutro muszę nim jechać do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 No to ja ja będę pierwszy w swej szczerości: - mógłbym powiedzieć, że kupiłem stilo, bo lubię ładne linie włoskich aut ale mam stilo, i to w dodatku 5D. Statystyczna większość ankietowanych twierdzi, że jest to stylistyczny kibel. Miałem tylko 23 tys do wydania i przypadkiem było to auto które: - miało silnik benzynowy N/A - było najmłodsze rocznikowo - miało najmniejszy deklarowany przebieg - i ma fajny bajer - przesuwane tylne kanapy: mam albo bardzo dużo miejsca dla pasażerów, dzieci, a za chwile mogę mieć o wiele większy bagażnik Jak kupowałem, to w tym roczniku mogłem zakupić np: seata Ibizę. Czyli segment B zamiast C. Też fajne auto, ale stilo ma znacznie więcej miejsca w środku. No fakt - awarie były: dwie. Na przestrzeni 40 tyś km padł siłownik sprzęgła w kabinie i pękła sprężyna z przodu. koszt usunięcia awarii - ok 1000 zł, bo w ASO na FV. Tak sobie myślę, że to co dołożę na awarie, odzyskam na składkach ubezpieczeniowych. Ale chyba, niestety to co zyskam na składkach, stracę przy odsprzedaży na utracie wartości. Powoli rozglądam się za następcą: Ideałem dla mnie byłby golf plus. Ma ładne i funkcjonalne wnętrze. Ew. seat altea - ale tam mi się środek nie podoba.... Gdyby brawo MY 2007 miało przesuwana tylną kanapę - nie zastanawiał bym się. Dla mnie - ma najatrakcyjniejsze wnętrze, może starą, ale ładna linię nadwozia i bardzo fajne silniki, z co prawda kiepskawymi skrzyniami (rozglądam się za benzyną 120/150 KM). A może jestem po prostu targetem na fiata - jeżdżę mało, do tego w okół komina (1100 km / m-c) wiec auta się u mnie starzeją a nie kończą w wyniku dużych przebiegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Dla mnie - ma najatrakcyjniejsze wnętrze, może starą, ale ładna linię nadwozia i bardzo fajne > silniki, z co prawda kiepskawymi skrzyniami (rozglądam się za benzyną 120/150 KM). Tylko, ze te padajace skrzynie sa wziete od Opla, ale oczywiscie w rankingach awaryjnosci dzialaja na niekorzysc Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Wiem na ten temat wszystko - @maro_t opisywał swój przypadek regeneracji, a Ty ostatnio udzielałeś się w wątku na temat różnych skrzyń. Mam go w ulubionych To było "co kupić 25-30 k" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Wiem na ten temat wszystko - @maro_t opisywał swój przypadek regeneracji, a Ty ostatnio > udzielałeś się w wątku na temat różnych skrzyń. > Mam go w ulubionych To było "co kupić 25-30 k" Mam ta skrzynie u siebie, jeszcze zyje, ale jak dlugo to nie wiem . To chyba jedyny minus GP z silnikiem 1.9. Przez nia tez nie mozna wlozyc wiekszego sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Mam ta skrzynie u siebie, jeszcze zyje, ale jak dlugo to nie wiem . To chyba jedyny minus GP z > silnikiem 1.9. Przez nia tez nie mozna wlozyc wiekszego sprzegla. W Cromie przelatala 112tys km i miala sie dobrze. I z tego co wiem, kacikowicz ktory odkupil auto, tez nie ma z nia problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 A są jakieś dane co to za awarie ? Np w Daciach może się przepalać żarówka ( powiedzmy 150 aut to dopadło) a w VW strzelił rozrząd ( powiedzmy w 30 sztukach) I co jest gorsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Podsumuję Ci to. 1. Ranking jest niemiecki, więc zmanipulowany, bo auta niemieckie sypią się na potęgę i Niemcy muszą manipulować statystykami, 2. Awarie w Fiatach i francuzach to ZAWSZE przepalona żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej i dlatego nie przechodzą przeglądu, a w VW urywają się rozrządy i zapychają kanały dolotowe, czego przegląd rejestracyjny nie wyłapuje. 3. Najwyraźniej Fiaty na rynek niemiecki są robione w poniedziałek, bo te w Polsce, a szczególnie u użytkowników z AK nie psują się NIGDY. Szczególnie Fiaty Stilo - żadnemu AK-owiczowi nigdy się nie zepsuł Fiat Stilo, niezależnie od wersji czy przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Powiem tak > BYLO i to calkiem niedawno. > A poza tym to nie wiem co oni chca od Pandy, siostra ma z 2003r. z silnikiem 1.1 i popatrz, nie > chce sie psuc > Powiem tak > BYLO i to calkiem niedawno. > A poza tym to nie wiem co oni chca od Pandy, siostra ma z 2003r. z silnikiem 1.1 i popatrz, nie > chce sie psuc To ja od siebie-pech, wyjątek,nie wiem-Panda 1.2 8v 2008rok-70kkm/benz.;awarie, nie zużycie; od początku(nowości) -pęknięcie docisku-laweta(gwarancja) -check-wymiana przepustnicy(G) -check-wymiana przepustnicy+ wiązki silnikowej(G) -przewody wn-przebicia(G) -uszczelniacz wybieraka-wyciek oleju(G) -łączniki stabilizatora-po ok. 40tys. -zwarcie celi aku-wymiana -linki ręcznego-popękane pancerze od korozji -samoregulatory luzu-nie działające od nowości -amortyzatory po 50-tył-mokre-wymiana -check-awaria czujnika faz rozrządu -tłumik końcowy-ori-korozja i rozwarstwienie -łożysko oporowe -szumiące łożysko tył -wyząbkowane opony tył-serwis dowala 2.2bar.-w rzeczywistości 2,8 -ogranicznik tylnych dzrzwi-skrzypi jak 110. -wypadnięcie sprzężyny z gniazda-przód wymiana rozrządu kpl.-awaria rolki-za mocno naciągnięty pasek-silnik kolizyjny(G) Regulacja zaworów-Aso-180zł-żaden w tolerancji do tej głowicy Serwis fiata x 3 dno Zawsze porównuję ten model do 15letniego dłubanego i sc sportinga zbudowanego od podstaw i ten jest praktycznie bezawaryjny i pancerny. Pandą przejeździłem może z 5kkm resztę moja była (jeździć umie, podstawy motoryzacji zna) Pod moją nogą Type R z prawie identycznym przebiegiem-check engine-sonda nr 2-po zmianie stacji nie wystąpił nigdy. Awaria ksenonu i wszystko. Też często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Podsumuję Ci to. > 1. Ranking jest niemiecki, więc zmanipulowany, bo auta niemieckie sypią się na potęgę i Niemcy > muszą manipulować statystykami, > 2. Awarie w Fiatach i francuzach to ZAWSZE przepalona żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej > i dlatego nie przechodzą przeglądu, a w VW urywają się rozrządy i zapychają kanały dolotowe, > czego przegląd rejestracyjny nie wyłapuje. > 3. Najwyraźniej Fiaty na rynek niemiecki są robione w poniedziałek, bo te w Polsce, a szczególnie u > użytkowników z AK nie psują się NIGDY. Szczególnie Fiaty Stilo - żadnemu AK-owiczowi nigdy się > nie zepsuł Fiat Stilo, niezależnie od wersji czy przebiegu. chwalisz się czy żalisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Cóż..czasem czytam Twoje wypowiedzi (mało kiedy do końca bo się po prostu nie da ) W każdym razie co do tematu: życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku a przede wszystkim trochę rozumu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Z okazji Nowego Roku życzę wszystkim miłośnikom wszystkich "bezawaryjnych" marek, takiej awaryjności jak ja w obu moich Fiatach. PS w innych na "F" tzn. dwóch Cliówkach też zaobserwowałem awaryjność znacznie poniżej statystyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Type R z prawie identycznym przebiegiem-check engine-sonda nr 2-po zmianie stacji nie wystąpił > nigdy. > Awaria ksenonu i wszystko. > Też często To chyba na prawde zalezy jak sie trafi. Siostry ma chyba ze 120kkm przebiegu, to ostatnio miala pierwsza powazniejsza awarie, padl alternator. A do tego czasu wylacznie materialy eksploatacyjne typu olej filtry, klocki itd. Jak na auto ktore skonczylo 10 lat jest na prawde dobrze, co prawda bida wersja, slaby silnik, ale jezdzi w miare bezawaryjne. Dla porownania kolega ma Civic'a Sport VIIgen z podobnym przebiegiem, 2 lata mlodszego, niedawno zrobil kompletny remont przedniego zawieszenia, czeka go jeszcze maglownica, bo juz nie stuka, tylko wali . Ale to powiedzmy jest do ogarniecia, natomiast jak wszedlem pod samochod, to przerazil mnie widok podlogi, wszedzie rudy nalot i purchle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Też tak to tłumaczyłem, jeszcze miałem 2 sc i pierwsze też sypało się od nowości, drugie ok Civ VII i pewnie niedługo VIII lubi ruda-dlatego poszło profi zabezpieczenie antykorozyjne. Zawias przód i magiel jest inna niż VII gen, ale przy tak twardym zawiasie i polskich drogach jak po 100kkm jakaś tuleja złapie luz to zrozumiem, maglownicę tylko ma nadzieję, że poprawili naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > po 100kkm jakaś tuleja złapie luz to zrozumiem, maglownicę tylko ma nadzieję, że poprawili > naprawdę Jak szukal maglownicy to z uzywkami ciezko, chodliwy temat. Nie ma tez zbyt duzo chetnych, ktorzy podjeli by sie regeneracji, a jesli juz tak to za cene od okolo 1000zl w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 myślę, że każdy kto kupuje Fiata jest świadom w co się pakuje, tylko robi dobrą minę do złej gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 5,5 roku z fiatem i 75kkm wymieniłem oba wahacze przód akumulator nie licząc przygód na własne życzenie z gazem nic innego się na razie nie sypnęło sami oceńcie czy to dużo się popsuło czy nie przez ten czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > myślę, że każdy kto kupuje Fiata jest świadom w co się pakuje, tylko robi dobrą minę do złej gry mam 3 i uśmiecham się szeroko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > LIKE IT!~ > a tamci niech przepłacają za paskudną szwabiznę! Może nie idźmy z twierdzeniami tak daleko, że przepłacanie i że paskudna. Też mi się podobają niemieckie auta, zresztą podobają mi się różne bez względu na markę i pochodzenie. Ale jak mam wydać określoną kwotę na auto i niemieckie, czeskie jest trzy, cztery lata starsze i gorzej wyposażone to szukam takiego które będzie relatywnie najmłodsze i najlepiej wyposażone. A, że wypada na włoskie, francuskie, koreańskie to po prostu tak wypada, nie wnikam. Auta które kupuje mają mi się podobać, mają mieć określony standard i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 ...wprawdzie silnik to nie cały samochód.... najbardziej niezawodne i zawodne silniki ...ranking wygląda lekko inaczej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Panowie- nie karmcie trolla- a okazji nowego roku wrzucił kamyk do ogródka i teraz siedzi za monitorem i śmieje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > myślę, że każdy kto kupuje Fiata jest świadom w co się pakuje, tylko robi dobrą minę do złej gry hehe, powiedział właściciel opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Przyczyną dla której najtańsze marki (Fiaty, Dacie) mają najwięcej usterek wykrywanych na badaniach technicznych (skąd są te raporty) jest głównie to, że są to samochody wybierane przez osoby najmniej skore do wydawania pieniędzy także na ich utrzymanie we właściciwym stanie techniczym. Z drugiej strony, samochody typu Porsche mają najmniej usterek - ich właścicieli stać na to żeby naprawiać usterki na bieżąco, a nie dopiero jeśli samochód nie przejdzie badania technicznego albo stanie na drodze. P.S. Sprawy techniczne to nie wszystko. Jeżdżę Toyotą, ale gdybym miał do wyboru np.: Fiat czy VW/Skoda - w ciemno biorę Fiata, bo w jeżdząc VW/Skodą czułbym... hmm... dyskomfort psychiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Panowie- nie karmcie trolla- a okazji nowego roku wrzucił kamyk do ogródka i teraz siedzi za > monitorem i śmieje się może powiadomić Moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Panowie- nie karmcie trolla- a okazji nowego roku wrzucił kamyk do ogródka i teraz siedzi za > monitorem i śmieje się No chyba, że ma misję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ulik Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Przyczyną dla której najtańsze marki (Fiaty, Dacie) mają najwięcej usterek wykrywanych na badaniach > technicznych (skąd są te raporty) jest głównie to, że są to samochody wybierane przez osoby > najmniej skore do wydawania pieniędzy także na ich utrzymanie we właściciwym stanie > techniczym. Ja wybieram Fiata, bo stać mnie na serwisowanie go w ASO i oryginalne części (ewentualnie markowe zamienniki). Może dlatego mi się Fiaty jakoś mało psują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Przyczyną dla której najtańsze marki (Fiaty, Dacie) mają najwięcej usterek wykrywanych na badaniach > technicznych (skąd są te raporty) jest głównie to, że są to samochody wybierane przez osoby > najmniej skore do wydawania pieniędzy także na ich utrzymanie we właściciwym stanie > techniczym. > Z drugiej strony, samochody typu Porsche mają najmniej usterek - ich właścicieli stać na to żeby > naprawiać usterki na bieżąco, a nie dopiero jeśli samochód nie przejdzie badania technicznego > albo stanie na drodze. 100% racji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Ja kupuję włoskie auta bo mają bdb cenę w stosunku do tego co za nią dostaję a poza tym nie zdarzył mi się nigdy przypadek awarii na drodze we Fiacie chociaż nigdy nie miałem nowego z salonu. Dbam i auto mnie nie zawodzi. Pewnie jakbym jeździł Peugeotem czy Nissanem to byłoby podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Straszne. Lece kupić VW;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > hehe, powiedział właściciel opla spokojnie, znam Twoją fobię Ale masz rację - znam wszystkie minusy dwóch ostatnich opli, które kupiłem i w dalszym ciągu stwierdzam, że zalety przewyższają wady także podejmowałem decyzję bardzo świadomie. I to chyba jest najważniejsze przy wyborze auta, bez znaczenia, czy to Fiat, Opel czy Audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Mam Opla, i bylem bardziej zadowolony z Fiata To coś nowego , ale oczywiście i tak może być. Ja miałem dużo Fiatów i do Fiata nie wrócę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.