MarcG Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Witam Zbliża mi się termin wymiany rozrządu w hondzie odyssey v6. Do kupienia są zestawy z dayco i gates, co wybrać ? Dayco jest trochę tańszy ale znowu nie tak wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Jako sprzedawca części polecam Dayco.Paski są porządne,niekiedy powlekane dodatkową warstwą silikonu.Gates dość mocno opuścił się pod względem jakościowym co widzę po reklamacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Jako sprzedawca części polecam Dayco.Paski są porządne,niekiedy powlekane dodatkową warstwą > silikonu.Gates dość mocno opuścił się pod względem jakościowym co widzę po reklamacjach. o, to może powiesz jak w tych rankingach wygląda Conti? Teraz mi przypada wymiana rozrządu i się zastanawiam jaką markę paska wziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > o, to może powiesz jak w tych rankingach wygląda Conti? > Teraz mi przypada wymiana rozrządu i się zastanawiam jaką markę paska wziać. Ja bym je uporządkował tak-Contitech, Dayco,Bosch, Gates...inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Ja bym je uporządkował tak-Contitech, Dayco,Bosch, Gates...inne. Tak to mniej więcej można uporządkować jeśli rozmawiamy o zestawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Ja bym je uporządkował tak-Contitech, Dayco,Bosch, Gates...inne. Miałem zestaw rozrządu Contitech + pompa wody Hepu. Przejechałem prawie 80tys.km ale osobie, która kupiła auto poleciłem na wszelki wypadek wymienić rozrząd jak najszybciej. Żeby nie było na mnie w razie czego... Za to pasek wielorowkowy tej firmy, napędzający serwo i alternator, zaczął popiskiwać po ok.30 tys.km (nie wiem, czy to dużo czy mało dla takiego paska). Kupiłem nowy - także Conti - i było znowu bezgłośnie. Z drugiej strony trochę żałowałem, że nie kupiłem zestawu rozrządu VAG. Był, jak się później, okazało tylko kilkadziesiąt złotych droższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Witam > Zbliża mi się termin wymiany rozrządu w hondzie odyssey v6. Do kupienia są zestawy z dayco i gates, > co wybrać ? Dayco jest trochę tańszy ale znowu nie tak wiele. Nie silikonu, tylko teflonu. To są paski oznaczone jako HT (High Tenacity) i są stosowane w najnowszych silnikach diesla AR/FIAT/LANCIA, Cytrynach, Pugach i VW, ponieważ nie mają obecnie konkurencji. Dayco produkuje obecnie rozrządy dla Fiata, paski, rolki i napinacze to Dayco, nie wiem kto robi pompy wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Za to pasek wielorowkowy tej firmy, napędzający serwo i alternator, zaczął popiskiwać po ok.30 > tys.km (nie wiem, czy to dużo czy mało dla takiego paska). Kupiłem nowy - także Conti - i było > znowu bezgłośnie. Wiesz co, może nie była to wina paska. Mi w jednym samochodzie popiskiwał przy odpalaniu z rana, potem cisza. Przymierzałem się już do zmiany paska, ale okazało się coś innego, jakiś syf podlazł pod napinacz i z czasem zaczął ciężej chodzić, psiknięcie WD i rozruszanie go załatwiło temat, od paru mies spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Ja czy mialem Conti, gates, dayco bylem zadowolony. Wymieniam szybciej i jest ok Co innego pompa wody...zależy jak trafisz...Np kupilem hepu, zaczela wyc, kupiłem znowu hepu i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Wiesz co, może nie była to wina paska. (.._ okazało się coś innego, jakiś syf > podlazł pod napinacz i z czasem zaczął ciężej chodzić Pasek i napinacz były wymieniane jednocześnie. Po ok.30 tys. km zaczął pasek popiskiwać. Wymiana paska rozwiązała problem. Jednak generalnie z Conti jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 SKF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Tesla/hepu wz. od modelu segmentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > SKF a gdzie można kupić skf do hondy odyssey ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thebosshugo Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Witam > Zbliża mi się termin wymiany rozrządu w hondzie odyssey v6. Do kupienia są zestawy z dayco i gates, > co wybrać ? Dayco jest trochę tańszy ale znowu nie tak wiele. bralbym dayco. Jak kupilem gatesa mechanik poinformowal mnie, ze lubi przeskoczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > bralbym dayco. Jak kupilem gatesa mechanik poinformowal mnie, ze lubi przeskoczyc Pasek sam z siebie nie przeskakuje znam parę samochodów na Gatesie i nic się nie dzieje. Ale tak jak wcześniej napisałem jak miałbym wybór-brałbym Dayco, a przed nim Contitecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > a gdzie można kupić skf do hondy odyssey ? Jeśli chodzi o pompę wody to ja do Hondy (nie Odyssey) brałem GMB, nie miałem problemów. Do tego miałem pasek Contitech. Jeśli dziś miałbym japończyka to myślę, że wziąłbym ponownie pompę GMB i pasek Conti albo Dayco. Do Opla kupiłem teraz kompletny rozrząd oryginalny, do tego pompa wody airtex. Jak na razie nie ma problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jeśli chodzi o pompę wody to ja do Hondy (nie Odyssey) brałem GMB, nie miałem problemów. Do tego > miałem pasek Contitech. Jeśli dziś miałbym japończyka to myślę, że wziąłbym ponownie pompę GMB > i pasek Conti albo Dayco. > Do Opla kupiłem teraz kompletny rozrząd oryginalny, do tego pompa wody airtex. Jak na razie nie ma > problemów. Odyssey to samochód amerykański produkowany w Kanadzie i te ichnie części to większość marki o których nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 A co to za wersja jest, jaki model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A co to za wersja jest, jaki model? tam jest tylko jeden silnik v6 3,5 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > co wybrać ? Na 99% obie marki będą się sprawować bezproblemowo, ale jeżeli o mnie chodzi: Gates. > Nie silikonu, tylko teflonu. To są paski oznaczone jako HT (High Tenacity) i są stosowane w > najnowszych silnikach diesla AR/FIAT/LANCIA, Cytrynach, Pugach i VW, ponieważ nie mają obecnie > konkurencji. Rzeczywiście ładnie wyglądają w folderach reklamowych, ale z tym że konkurencja im ustępuje pod jakimkolwiek względem bym się nie zgodził. A co do PTFE (Teflonu): Quote: The white 'colour' on some belts relates to the bonding agent used to apply the PTFE (Teflon) coating. Gates uses a PTFE bonding agent that's black. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jako sprzedawca części polecam Dayco.Paski są porządne,niekiedy powlekane dodatkową warstwą > silikonu.Gates dość mocno opuścił się pod względem jakościowym co widzę po reklamacjach. Często zastanawiam się, jak z perspektywy klienta (tj. posiadacza auta) wygląda taka reklamacja, kiedy pasek nie wytrzyma np. po kilku tysiącach, zawory pocałują się z tłokami i konieczny będzie remont głowicy albo i lepiej. Producent paska powie Daliśmy ciała! Dostaniesz nowy pasek! , czy sfinansuje ww. remont? Śmiem twierdzić, że to pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Często zastanawiam się, jak z perspektywy klienta (tj. posiadacza auta) wygląda taka reklamacja, > kiedy pasek nie wytrzyma np. po kilku tysiącach, zawory pocałują się z tłokami i konieczny > będzie remont głowicy albo i lepiej. Producent paska powie Daliśmy ciała! Dostaniesz nowy > pasek! , czy sfinansuje ww. remont? Śmiem twierdzić, że to pierwsze. Dlatego bardzo rzadko kupuję sam części. Zdaję się na mechanika i on daje gwarancję na całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Często zastanawiam się, jak z perspektywy klienta (tj. posiadacza auta) wygląda taka reklamacja, > kiedy pasek nie wytrzyma np. po kilku tysiącach, zawory pocałują się z tłokami i konieczny > będzie remont głowicy albo i lepiej. Producent paska powie Daliśmy ciała! Dostaniesz nowy > pasek! , czy sfinansuje ww. remont? Śmiem twierdzić, że to pierwsze. Gdyby zdarzyła mi się reklamacja na zerwany pasek w aucie, które robiłem, oddaję uszkodzony pasek/napinacz itp do producenta i żądam zwrotu kosztów za wszystkie poniesione straty z tego tytułu. Przedstawiam fakturę za naprawę i dostaję zwrot za wszystko. Tak to wygląda w praktyce w przypadku reklamacji części motoryzacyjnych. Dodam jednak, że sam pasek może mieć wadę w przypadku 1 na 10000 albo i rzadziej. Najczęstsze uszkodzenia niedługo po wymianie, to wadliwy montaż, uszkodzenie paska przy montażu (bardzo łatwo o to w niektórych silnikach), uszkodzenie napinacza bądź rolki. Na szczęście nigdy nie miałem na rozrząd reklamacji (najwięcej założyłem Conti i Gates), oraz nigdy nie słyszałem od znajomego mechanika o problemach z nowym rozrządem, także te wszystkie wadliwe paski, to dla mnie forumowe legendy. Do autora: Silnik w Odysseyu masz japoński, ten sam, co ma Legend. Generalnie bierz to, co uda Ci się kupić do tego silnika, pompa będzie najdroższa. Moja propozycja, to pasek Mitsuboshi, reszta osprzętu i pompa GMB. Mitsuboshi robi oe do Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Często zastanawiam się, jak z perspektywy klienta (tj. posiadacza auta) wygląda taka reklamacja, > kiedy pasek nie wytrzyma np. po kilku tysiącach, zawory pocałują się z tłokami i konieczny > będzie remont głowicy albo i lepiej. Producent paska powie Daliśmy ciała! Dostaniesz nowy > pasek! Jeżeli klient żąda wymiany paska na nowy albo zwrotu pieniędzy (za sam pasek) to jest szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, czy to przez producenta lub 'polubownie' przez dystrybutora części z uwagi na na chęć utrzymania dobrych stosunków handlowych ze stałym klientem. >czy sfinansuje ww. remont? Śmiem twierdzić, że to pierwsze. W takim przypadku szanse na odzyskanie pieniędzy za całość kosztów są naprawdę niewielkie, i jeżeli już podchodzić do tego w ten sposób to tylko z kompletem dokumentów: faktur zakupu części, za usługę naprawy, opinią niezależnego rzeczoznawcy (np. PZMOT). Wiem jak to brzmi ale warto też wziąć pod uwagę że istnieje cała masa powodów poważnych awarii rozrządu, a zwykle pierwszy w kolejce jest obwiniany pasek bo to przecież on pękł, a często wcale winowajcą nie był. Tak czy inaczej kilka tysięcy za naprawę piechotą nie chodzi i każdy stara się walczyć o swoje więc trzeba się liczyć z tym że łatwo nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Gdyby zdarzyła mi się reklamacja na zerwany pasek w aucie, które robiłem, oddaję uszkodzony > pasek/napinacz itp do producenta i żądam zwrotu kosztów za wszystkie poniesione straty z tego > tytułu. Przedstawiam fakturę za naprawę i dostaję zwrot za wszystko. Tak to wygląda w praktyce Zabrzmiało bardzo prosto, lekko i bezproblemowo, powiedziałbym wręcz jak przez różowe okulary Ale piszesz, że tak to wygląda w praktyce, a trochę niżej, że nigdy na rozrząd nie miałeś reklamacji więc rozumiem że to taka 'zasłyszana praktyka' >Dodam jednak, że sam pasek może mieć wadę w > przypadku 1 na 10000 albo i rzadziej. Najczęstsze uszkodzenia niedługo po wymianie, to wadliwy > montaż, uszkodzenie paska przy montażu (bardzo łatwo o to w niektórych silnikach), uszkodzenie > napinacza bądź rolki. +1 >forumowe legendy. Ten kącik pełen jest legend, co dzień powstają nowe, ale ma przez to swój urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Zabrzmiało bardzo prosto, lekko i bezproblemowo, powiedziałbym wręcz jak przez różowe okulary > Ale piszesz, że tak to wygląda w praktyce, a trochę niżej, że nigdy na rozrząd nie miałeś > reklamacji więc rozumiem że to taka 'zasłyszana praktyka' Sprzedaję i montuję części, przez ponad 7 lat zdarzyło się kilkanaście reklamacji (akurat nie rozrządu) i w każdym przypadku bezproblemowo odzyskiwałem pieniądze za poniesione koszty ponownej naprawy/wymiany. Przykład: wymieniłem kiedyś rozrząd z pompą wody SKF. Pompa za pół roku puściła płyn. Klient dostał nową pompę, za ponowną wymianę też nie płacił. Ja oddałem pompę do reklamacji i zażądałem zwrotu kosztów tejże pompy oraz dodatkowo 400zł za jej ponowną wymianę. Oczywiście wystawiam wtedy fakturę za robociznę na hurtownię, w której kupowałem wadliwą część. Żadnych problemów. W hurtowni sami się pytają, czy będę chciał zwrot kosztów montażu. Może klient indywidualny jest pod tym kątem inaczej traktowany, a inaczej warsztat samochodowy. > +1 > Ten kącik pełen jest legend, co dzień powstają nowe, ale ma przez to swój urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Sprzedaję i montuję części, przez ponad 7 lat zdarzyło się kilkanaście reklamacji (akurat nie > rozrządu) i w każdym przypadku bezproblemowo odzyskiwałem pieniądze za poniesione koszty > ponownej naprawy/wymiany. Przykład: wymieniłem kiedyś rozrząd z pompą wody SKF. Pompa za pół > roku puściła płyn. Klient dostał nową pompę, za ponowną wymianę też nie płacił. Ja oddałem > pompę do reklamacji i zażądałem zwrotu kosztów tejże pompy oraz dodatkowo 400zł za jej ponowną > wymianę. Oczywiście wystawiam wtedy fakturę za robociznę na hurtownię, w której kupowałem > wadliwą część. Żadnych problemów. W hurtowni sami się pytają, czy będę chciał zwrot kosztów > montażu. Może klient indywidualny jest pod tym kątem inaczej traktowany, a inaczej warsztat > samochodowy. > > Ten kącik pełen jest legend, co dzień powstają nowe, ale ma przez to swój urok Z ciekawości - jaka to hurtownia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Z ciekawości - jaka to hurtownia ? Wtedy pompę reklamowałem w IC. Obecnie najwięcej kupuję w Gordonie i Inter Teamie, a u nich też nie ma problemów z reklamacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > Wtedy pompę reklamowałem w IC. Obecnie najwięcej kupuję w Gordonie i Inter Teamie, a u nich też nie > ma problemów z reklamacjami. Dzięki. U mnie jest Inter Team rośnie w siłę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzmis Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 a ja contitecha nie polecam. Miałem taki przypadek z tym paskiem, że po nagrzaniu zaczynał chrobotać. Super naciągnięty, sprawdzany dwa razy i ciągle jakieś dziwne szuranie, chrobotanie. Polaliśmy woda pasek i ucichł. Na początku to myślałem, ze się rozrząd rozkręcił. Wymieniłem dziada na Gatesa i mam spokój. Od tamtej pory tylko Gates i nic się nie dzieje. Oczywiście nie przejeżdżam terminów wymiany. Taka miałem przygodę z Conti, wiec u mnie ma duży minus..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Ten kącik pełen jest legend, co dzień powstają nowe, ale ma przez to swój urok Zapomniałeś dodać iż ów kącik pełen jest wszelakich specjalistów którzy zawsze wiedzą lepiej Co do reklamacji ,jeden jedyny raz posypał się rozrząd w mojej 15 letniej ,,karierze''.Niestety wina była ewidentnie mechanika. Co do rozpatrywania reklamacji ,nie byłbym też taki pewny tych dobrych intencji mechaników ,wspomnę tylko iż niejeden bój z nimi może okazać się ...sądowy.Siedząc kiedyś na spotkaniu branżowym słyszałem rozmowę 2 specjalistów siedzących obok-,,Staszek ile masz spraw w tym roku? 2 ....no ja już 3 ...a był to miesiąc wiosenny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Witam > Zbliża mi się termin wymiany rozrządu w hondzie odyssey v6. Do kupienia są zestawy z dayco i gates, > co wybrać ? Dayco jest trochę tańszy ale znowu nie tak wiele. Miałem pasek Dayco i po 45kkm przeskoczył o 1 ząbek, w serwisie fiata w Austrii założyli mi zestaw Gates i przejeździł 70kkm bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seba186 Napisano 19 Września 2023 Udostępnij Napisano 19 Września 2023 Witam w zależności od modelu pojazdu i rodzaju silnika montowałem rozrządy przeróżnych marek w różnych markach wedle zachcianek klienta jednakże z czystym sercem zawszę proponowałem zestawy INA lub SKF (SKF) guru pod względem produkcji łożysk wszerokiego rodzaju. Teraz aktualnie zmieniłem troszkę profesję i serwisuje troszkę większe silniki mianowicie okrętowe tam z resztą też wszelkie części SKF są na wysokim poziomie i często zamawiane przez nas lub "Armatora". Wracając do pasków czy łańcuszków rozrządu Firma Dayco jest bodajże Made In China nie oznacza to ,że coś może być złe wszystko zależy od jakości wykonania i czy nie trafi się na produkt o tej samej nazwie gorszej jakości jak to bywa podróbek u nas nie brakuje. Jeżeli chodzi o Continental kiedyś zakładałem rozrząd kompletny tej firmy który nabył klient do swojej Alfa Romeo 156 2.0TS zauważyłem na a pasku wyprodukowanym przez Continental ,że zęby są w kształcie walca a wycięcia na kołach zębatych miały kształt trapezu zastanawiało mnie to i znalazłem negatywne odniesienie do tej firmy pasów rozrządu na forum Alfy którzy twierdzili ,że owe paski potrafią przeskoczyć znacznie szybciej niż producent paska zaleca wymianę. Dayco Łańcuszek osobiście założyłem rok temu w swoim Mondeo mk5 2.0tdci 180km (na wałkach rozrządu) zakupiony w zestawie z napinaczem jednakże pasek wraz z pompą wody, rolką i napinaczem zamontowałem firmy INA na razie nie jestem w stanie powiedzieć jak się sprawuje gdyż zrobiłem dopiero 20tyś. km. i przy tym przebiegu nie widać żadnych oznak rozciągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 20 Września 2023 Udostępnij Napisano 20 Września 2023 13 godzin temu, Seba186 napisał(a): Witam Ty na pewno nie pracujesz na wykopaliskach? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 20 Września 2023 Udostępnij Napisano 20 Września 2023 Godzinę temu, janusz napisał(a): Ty na pewno nie pracujesz na wykopaliskach? Może @MarcG jeszcze nie zdążył wymienić A tak serio. Każdy merytoryczny głos jest dobry Odpowiedź dość ponadczasowa i uniwersalna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 20 Września 2023 Udostępnij Napisano 20 Września 2023 13 minut temu, DamU napisał(a): Może @MarcG jeszcze nie zdążył wymienić A tak serio. Każdy merytoryczny głos jest dobry Odpowiedź dość ponadczasowa i uniwersalna. Spoko, tylko chłopak założył konto, żeby odpowiedzieć na post sprzed prawie dekady 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 20 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2023 1 godzinę temu, DamU napisał(a): Może @MarcG jeszcze nie zdążył wymienić A tak serio. Każdy merytoryczny głos jest dobry Odpowiedź dość ponadczasowa i uniwersalna. Wymienił, pojeździł i sprzedał parę lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.