Skocz do zawartości

2014 Qoros 3 hatch - niezle...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Debiut na Geneva Motor Show '14

Celuzbroj_zlo.gif: podboj EUzlosnik.gif[....]

recp.jpg

2 model produkcyjny po sedan, ktory zostal uznany za" NAJbezpieczniejsze auto 2013 wg Euro NCAP"lizak.gif[...]Jak sedan, EU - dwa silniki do wyboru 1.6l i ...[bzik[ 1.6lzlosnik.gif

Naturalny 94kW/155Nm i Turbo 116kW/210Nm polaczony z 6s manual lub automatic (dwa sprzegla)

Auto o 200mm dluzsze niz VeeDub Golf 7 - 4,400mm

kazda wersja ma byc wyposazona w MMH (multimedia hub) - z 8' tabletzlosnik.gif - i mozliwoscia sterowania caloscia jak Android.

Wersje lepsze niz bieda maja polaczenie do ‘QorosQloud’- intenet, social networking, audio i wszystko o aucie - big brother spy.gif[...]

lizak.gif[...]

2jjq.jpg

Souce: Qoros ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Debiut na Geneva Motor Show '14

> Cel: podboj EU[....]

> 2 model produkcyjny po sedan, ktory zostal uznany za" NAJbezpieczniejsze auto 2013 wg Euro

> NCAP"[...]Jak sedan, EU - dwa silniki do wyboru 1.6l i ...[bzik[ 1.6l

> Naturalny 94kW/155Nm i Turbo 116kW/210Nm polaczony z 6s manual lub automatic (dwa sprzegla)

> Auto o 200mm dluzsze niz VeeDub Golf 7 - 4,400mm

> kazda wersja ma byc wyposazona w MMH (multimedia hub) - z 8' tablet - i mozliwoscia sterowania

> caloscia jak Android.

> Wersje lepsze niz bieda maja polaczenie do ‘QorosQloud’- intenet, social

> networking, audio i wszystko o aucie - big brother [...]

> [...]

> Souce: Qoros ...

cena czyni cuda, juz pisalem, ze w Bratyslawie Q3 cenia prawie 21 k EUR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Debiut na Geneva Motor Show '14

> Cel: podboj EU[....]

> 2 model produkcyjny po sedan, ktory zostal uznany za" NAJbezpieczniejsze auto 2013 wg Euro

> NCAP"[...]Jak sedan, EU - dwa silniki do wyboru 1.6l i ...[bzik[ 1.6l

> Naturalny 94kW/155Nm i Turbo 116kW/210Nm polaczony z 6s manual lub automatic (dwa sprzegla)

> Auto o 200mm dluzsze niz VeeDub Golf 7 - 4,400mm

> kazda wersja ma byc wyposazona w MMH (multimedia hub) - z 8' tablet - i mozliwoscia sterowania

> caloscia jak Android.

> Wersje lepsze niz bieda maja polaczenie do ‘QorosQloud’- intenet, social

> networking, audio i wszystko o aucie - big brother [...]

> [...]

> Souce: Qoros ...

Czapki z głów przed Chińczykami. Ale z tego co widziałem to ceny nie rzucają na kolana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Debiut na Geneva Motor Show '14

> Cel: podboj EU[....]

> 2 model produkcyjny po sedan, ktory zostal uznany za" NAJbezpieczniejsze auto 2013 wg Euro

> NCAP"[...]Jak sedan, EU - dwa silniki do wyboru 1.6l i ...[bzik[ 1.6l

> Naturalny 94kW/155Nm i Turbo 116kW/210Nm polaczony z 6s manual lub automatic (dwa sprzegla)

> Auto o 200mm dluzsze niz VeeDub Golf 7 - 4,400mm

> kazda wersja ma byc wyposazona w MMH (multimedia hub) - z 8' tablet - i mozliwoscia sterowania

> caloscia jak Android.

> Wersje lepsze niz bieda maja polaczenie do ‘QorosQloud’- intenet, social

> networking, audio i wszystko o aucie - big brother [...]

> [...]

> Souce: Qoros ...

Szczerze powiedziawszy, żeby to się w PL przyjęło to maks. 50 kPLN w dużym wypasie, inaczej nie ma szans. Ewentualnie muszą jak Koreańce, gwarancja na 7-10 lat i może wtedy mogą być ciut drożsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wygląda jak Ceed

> w ogóle to cieszę się niesamowicie nadchodzącym okresem w motoryzacji - zaraz połowa AK będzie

> jeździć chińskimi autami i udowadniać że są najlepsze, kto by to przewidział jeszcze 10 lat

> temu

Ale najlepsze będzie to, że jak zamówisz jakieś części z napisem "Made in Germany" to będzie podróbka grinser006.gif

W sumie Niemcy już od dawna z jakością idą jak Ju-87 w dół podczas gdy chinole powoli ale jednak pną się do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale najlepsze będzie to, że jak zamówisz jakieś części z napisem "Made in Germany" to będzie

> podróbka

> W sumie Niemcy już od dawna z jakością idą jak Ju-87 w dół podczas gdy chinole powoli ale jednak

> pną się do góry.

wszyscy kiedyś będziemy jeździć chińczykami grinser006.gif, co by nie mówić to chyba dużo lepsze auta niż indyjskie Tata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co chcesz od Chevroleta? Ta marka ma się świetnie,a to że się wycofuje z rynku EU...cóż Europa

> ma się kiepsko.

To, ze wycofuje sie z rynku na ktorym zyjemy?

Co mnie, smiertelnika z PL interesuje to, ze Chevi za oceanem sukcesy odnosi, skoro zwija grabki z mojej piaskownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To, ze wycofuje sie z rynku na ktorym zyjemy?

> Co mnie, smiertelnika z PL interesuje to, ze Chevi za oceanem sukcesy odnosi, skoro zwija grabki z

> mojej piaskownicy.

Ale to wina polityki a nie samego Chevroleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie...

> Nieźle się zapowiadało.. sprzedaż rosła..

Przy okazji serwisu mojego auta zapytałem ostatnio czy nie będą z tej okazji Captiv za półdarmo rozdawać.

Okazało się, że mogę się co najwyżej zapisać na listę oczekujących - i to po cenie z cennika.

panic.gif

Mimo informacji o wycofaniu z rynku Chevrolety sprzedają się jak ciepłe bułeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Debiut na Geneva Motor Show '14

Jako całość wydaje się o.k. Jednak stylistycznie samochód jest dekadę albo więcej z tyłu. Wystarczy popatrzeć co dzisiaj robią europejscy nie mówiąc o koreańskich producentach. No i te beznadziejne detale w postaci chromowanych klamek, listwy na dole drzwi, kanciaste chromy z tyłu i grill facepalm%5B1%5D.gif. Ten samochód w takiej postaci dając nawet sporo więcej za sporo mniej nie sprzeda się dzisiaj w Europie. Zdecydowanie bym tego nie kupił hehe.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako całość wydaje się o.k. Jednak stylistycznie samochód jest dekadę albo więcej z tyłu. Wystarczy

> popatrzeć co dzisiaj robią europejscy nie mówiąc o koreańskich producentach. No i te

> beznadziejne detale w postaci chromowanych klamek, listwy na dole drzwi, kanciaste chromy z

> tyłu i grill . Ten samochód w takiej postaci dając nawet sporo więcej za sporo mniej nie

> sprzeda się dzisiaj w Europie. Zdecydowanie bym tego nie kupił .

jak nie lubię nowych aut to nie wiem o co Ci chodzi - wygląda jak każdy inny współczesny kondom niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak nie lubię nowych aut to nie wiem o co Ci chodzi - wygląda jak każdy inny współczesny kondom

Wygląda jak koreańskie wynalazki z poprzedniej dekady, Ceed, Lacetti i europejskie Stilo, Megane II czy ostatni Focus przed liftem. To jest mniej więcej ten poziom. Dzisiaj na wypuszczenie takiego konserwatywnego samochodu może sobie pozwolić wyłącznie Audi grinser006.gifzlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry, ale dziwni chyba jesteście wszyscy... to ma być ładne!? Przecież to jest OBRZYDLIWE.

Jakby miał znaczek Skody to by wszyscy sikali w majtki z zachwytu.

Przecież to wygląda lepiej niż dowolna Skoda czy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda jak koreańskie wynalazki z poprzedniej dekady, Ceed, Lacetti i europejskie Stilo, Megane II

> czy ostatni Focus przed liftem. To jest mniej więcej ten poziom. Dzisiaj na wypuszczenie

> takiego konserwatywnego samochodu może sobie pozwolić wyłącznie Audi .

Wygląda lepiej niż nowa Octavia czy ten śmieszny Rapid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faktycznie - w porównaniu z piękną, klasyczną, aczkolwiek jednocześnie dynamiczną i harmonijną

> linią SC nie ma to auto żadnych szans

Faktycznie, ten Quoros z Twoim SantaFe może się równać. Podobny poziom.

Serio, potrzebne są takie prywatne wycieczki? Jeżdżę tym na co mnie stać, jakbym miał nieograniczony budżet, to uwierz mi, że Seicento bym nie posiadał.

Chodzi mi tylko o to, że to auto wygląda strasznie tandetnie. Te wielkie tabliczki czekolady zamiast znaczków, linia rodem z lat 90...

Golf/Octavia nie są piękne, są wręcz nudne, ale w żadnym wypadku nie wyglądają tak tandetnie. Już ktoś pisał, że to cudo przypomina Lacceti, Astre I albo Megane I... szkoda, że te auta były robione parę lat temu.

Aaa i przód ma identyczny jak Subaru Impreza "lanos" n/a. I jakoś nie przypominam sobie, żeby ludziom się to auto podobało... ten jest piękny, bo to "chinol"... bez jaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry, ale dziwni chyba jesteście wszyscy... to ma być ładne!? Przecież to jest OBRZYDLIWE.

Nie napisałem, że ładne, ale gdyby nawet, to gust jak ... każdy mas swój.

Teraz zauważyłem, że Auris chyba stracił prowadzenie w konkursie na najkrótszą wycieraczkę tylnej szyby zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi tylko o to, że to auto wygląda strasznie tandetnie. Te wielkie tabliczki czekolady zamiast znaczków, linia rodem z lat 90...

Logo takie mają smile.gif Jedni mają dziwnego kuraka, inni kultowe vee dub, ci zafascynowani są czekoladą najwyraźniej wink.gif

> Golf/Octavia nie są piękne, są wręcz nudne, ale w żadnym wypadku nie wyglądają tak tandetnie. Już ktoś pisał, że to cudo przypomina Lacceti, Astre I albo Megane I... szkoda, że te auta były robione parę lat temu.

Do tych modeli podobne jest poprzez fakt, iż posiada 4 koła i jest hatchbackiem.

Oryginalności w tej linii oczywiście zero - Chińczycy wybrali raczej bezpieczne rozwiązanie "zasugerowania się" liniami już kiedyś narysowanymi. Linia boczna w górnej części to Astra H, dół przypomina mi Audi A3, tył to jakaś nowsza KIA, przód to Impreza wypisz wymaluj. Świeżości, polotu - brak, ale w założeniach jest to raczej auto budżetowe, stosunkowo tanie i konkurentów trzeba szukać raczej wśród budżetowych modeli większych producentów - Skody Rapid (niby wszystko OK, ale czegoś jakby brakuje...), Peugeota 508 itp. I w porównaniu z tymi modelami chińskie auto jest niezłe ok.gif Jeżeli pójdzie za tym jakość lepsza od przysłowiowej chińskiej może to być o wiele lepszy start, niż wyśmiewanych na początku marek koreańskich. Tyle, że Koreańczykom było "łatwiej" - wchodzili na chłonny rynek, teraz jednak jest znacznie ciężej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz całkiem dużo racji z quorosem. Czy ktoś z was przyglądał sie temu, kto siedzi w zarządzie i kto był odpowiedzialny za bezpieczeństwo, design i takie tam?

Właśnie sie dowiedziałem grinser006.gif

W zarządzie siedzi Niemiec, który był prezesem VW na stany do 2010roku, bezpieczeństwo to główny gość od bezpieczeństwa saab, design - studio niemieckie z projektantem niemieckim hehe.gif

Ogólnie na Genewa 2013 ponoć chcieli ich inni zlinczować za sprzedaż know how zachodniej technologii hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.wautom.com/2013/11/gallery-qoros-q3-test-drive-in-china-2013-11/ - podoba mi się.

Wnętrze na pierwszy rzut okaładne, ale ale... widać ogromne podpobieństwo do nowego Leona! Całe sterowanie multimediami, sterowanie klimatyzacją, kratki od nawiewów... kierownica ścięta jak w Audi... niby jest ok, ale nie jest frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś mnie to wnętrze nie zachęca do jazdy. Nie zrozumcie mnie źle, nie żebym uważał wnętrze Corolli E12 za piękne grinser006.gif ale po prostu czuję się w środku dobrze, tu chyba pomimo że wygląda to nicy znacznie lepiej i nowocześniej, to jednak... no właśnie, niby dobrze ale jednak nie. A to że do Audi czy Seata podobne to jasne, patrząc na to kto za tym stoi wink.gif

Moim zdaniem przyjęli taktykę "to co oferuje np. Audi A3 za znacznie mniejsze pieniądze", a nie "kompakt za 70% ceny konkurencji". Na normalnych rynkach to się może udać, tzn. tam gdzie się kupuje nowe auto na kilka lat i patrzy na to co się dostaje za daną cenę, a nie na "podróż w komforcie i prestiżu" za 1/5 ceny wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bylo napisane, w Slowacji Q3 ok 20500 EUR

jeżeli to będzie w pełni wypasiony model z mocnym silnikiem turbo, to mooooże jeszcze ktoś kupi.

Z drugiej jednak strony, jak masz do wyboru już jednak bardzo dobrą Kia Ceed lub jakiegoś Qoros w podobnej kasie, to chyba jasne co wybierze 99% ludzi.

Qoros musi najpierw pokazać, że jest coś warte i pokazać, ile będzie warte za 3-4 lata, a nie walić z górnej półki mówiąc, że auto jest pierwsza klasa i mamy im uwierzyć na słowo grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeżeli to będzie w pełni wypasiony model z mocnym silnikiem turbo, to mooooże jeszcze ktoś kupi.

> Z drugiej jednak strony, jak masz do wyboru już jednak bardzo dobrą Kia Ceed lub jakiegoś Qoros w

> podobnej kasie, to chyba jasne co wybierze 99% ludzi.

> Qoros musi najpierw pokazać, że jest coś warte i pokazać, ile będzie warte za 3-4 lata, a nie walić

> z górnej półki mówiąc, że auto jest pierwsza klasa i mamy im uwierzyć na słowo

no, 1.6T jakies 150 kuca ... potega mocy i momentu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.