Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Panowie co mogło być przyczyną wyrzygania oleju przed odmę i płynu chłodzącego przez odpowietrznik. Auto kręciłem na 4 biegu do 3,5 tys/obr (robiłem logi), nagle straciło moc, za mną chmura dymu. Otwieram maskę i widzę pełno oleju i płynu chłodzącego. Po zgaszeniu nie chce odpalić, nie ma żadnych błędów. Co się mogło stać? Silnik to fiatowski diesel 1.9 16V 150KM (bez klap wirowych, egr i dpf). Będę wdzięczny za każdą podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Panowie co mogło być przyczyną wyrzygania oleju przed odmę i płynu chłodzącego przez odpowietrznik. > Auto kręciłem na 4 biegu do 3,5 tys/obr (robiłem logi), nagle straciło moc, za mną chmura > dymu. Otwieram maskę i widzę pełno oleju i płynu chłodzącego. > Po zgaszeniu nie chce odpalić, nie ma żadnych błędów. > Co się mogło stać? > Silnik to fiatowski diesel 1.9 16V 150KM (bez klap wirowych, egr i dpf). > Będę wdzięczny za każdą podpowiedź Pewnie uszczelka pod glowica padla... Pytanie co jeszcze, skoro wywalilo plyn razem z olejem i w dodatku nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Mi przychodzi do głowy UPG. Być może ciśnienie z komory spalania poszło w układ smarowania i chłodzenia, choć powiem szczerze, że nie widziałem przypadku, żeby UPG puściła na raz i do smarowania i do chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Pewnie uszczelka pod glowica padla... > Pytanie co jeszcze, skoro wywalilo plyn razem z olejem i w dodatku nie odpala. Na odmie zauważyłem luźny przewód, nie sprzeczam się bo silnik zawalony olejem ale być może to stamtąd? Oj ręce mi opadły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Mi przychodzi do głowy UPG. Być może ciśnienie z komory spalania poszło w układ smarowania i > chłodzenia, choć powiem szczerze, że nie widziałem przypadku, żeby UPG puściła na raz i do > smarowania i do chłodzenia. Teraz mi się przypomniało, po awarii doturlałem się jeszcze jakieś 500m. Przed zgaszeniem rzuciłem okiem na korekty wtrysków, pierwszy cylinder pokazywał około -5, trzeci +5. Dużo, może być nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 UPG puściła i zalało cylindry płynem chłodzącym? Widzialem taki przypadek w CC - nie tylko nie szło odpalić z rozrusznika, nie dało się samochodu w 4 chłopa na pych nawet pchnąć na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > UPG puściła i zalało cylindry płynem chłodzącym? Przy padniętej uszczelce wywaliło by olej odmą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Przy padniętej uszczelce wywaliło by olej odmą? Woda w cylindrze, nagły wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej, wywalenie oleju odmą. jest na to szansa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Przy padniętej uszczelce wywaliło by olej odmą? Jeśli nieszczelność jest pomiędzy komorą spalania a kanałem olejowym, to ciśnienie z komory spalania mogło pójść do kanałów olejowych i miski i wyjść przez odmę przy okazji wyrzucając olej. Ale to tylko teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Woda w cylindrze, nagły wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej, wywalenie oleju odmą. > jest na to szansa. Jest szansa, że to "tylko" uszczelka hehe. Ciekawe na co mam jeszcze szanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Teraz mi się przypomniało, po awarii doturlałem się jeszcze jakieś 500m. Przed zgaszeniem rzuciłem > okiem na korekty wtrysków, pierwszy cylinder pokazywał około -5, trzeci +5. Dużo, może być > nieszczelność Przy takic korektach mozesz juz mc dziure w tloku...co teoretyczne mgloby spowodowac wywalenie oliwy przez odme ale pytane przez jaki czas owe korekcje wystepowaly? Czy silnik ne stukal w czasie pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Jeśli nieszczelność jest pomiędzy komorą spalania a kanałem olejowym, to ciśnienie z komory > spalania mogło pójść do kanałów olejowych i miski i wyjść przez odmę przy okazji wyrzucając > olej. > Ale to tylko teoria. Teoria kupy się trzyma. Ciekawe czy trafiłem 6 w totka czy jednak powoli rozglądać się za nowym silnikiem. Tak to wygląda. Zbiornik płynu chłodzącego pusty. Oleju jakoś tragicznie na bagnecie nie ubyło. Wyświetlacz pokazuje 3 kreski z 6 możliwych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Spróbuj silnik ręcznie przekręcić, ewentualnie jak masz możliwość sprawdź rozrząd i ciśnienie sprężania, to może dać jakiś pogląd na sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Spróbuj silnik ręcznie przekręcić, ewentualnie jak masz możliwość sprawdź rozrząd i ciśnienie > sprężania, to może dać jakiś pogląd na sprawę. Żeby silnikiem zakręcić trzeba chyba ściągnąć koło i nadkole? UPG to ostatnia rzecz jaką mógłbym podejrzewać o sypnięcie się, tym bardziej, że nigdy wcześniej nie dawała o sobie znać. Chyba odstawie to padło do warsztatu, niech sami szukają. Dodam jeszcze, że auto nie było przegrzane. Wyjeżdżając z domu trzymał 88*C (wg FES), po około 1km jebut. Przeturlałem się jeszcze 500m do zatoczki. Na postoju temp. skoczyła lekko ponad 100*C, ale to już silnik zgasiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Jest szansa, że to "tylko" uszczelka hehe. > Ciekawe na co mam jeszcze szanse. 1.9 JTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Najlepiej zakręcić delikatnie za kolo pasowe ręką, tak jak piszesz koło na bank do zdjęcia. Jeśli się normalnie kręci i rozrząd jest nieprzestawiony, to sprobowalbym zalac plyn chłodzący i uzupełnić olej i spróbować odpalić. Powinno to pomóc zdiagnozować co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > 1.9 JTD Bardziej to No nic, trzeba dętkę w rowerze załatać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Żeby silnikiem zakręcić trzeba chyba ściągnąć koło i nadkole? A nie można: podnośniczek, wrzucić 5 bieg i zakręcić kołem (tylko w dobrą stronę, żeby silnikiem w przeciwnym kierunku nie kręcić). Całkiem lekko się obraca, tak robię jak reguluję luzy zaworowe. Aha, ten poziom oleju to może być tak naprawdę poziom oleju wymieszanego z płynem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Aha, ten poziom oleju to może być tak naprawdę poziom oleju wymieszanego z płynem I prawdopodobnie tak jest. Przychodzą mi na myśl dwie rzeczy: UPG lub pęknięcie głowicy/bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > I prawdopodobnie tak jest. > Przychodzą mi na myśl dwie rzeczy: UPG lub pęknięcie głowicy/bloku. Moim zdaniem to raczej głowica/blok - płyn chłodzący poszedł do miski olejowej i ciśnienie wypluło trochę płynu i oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > A nie można: podnośniczek, wrzucić 5 bieg i zakręcić kołem (tylko w dobrą stronę, żeby silnikiem w > przeciwnym kierunku nie kręcić). Całkiem lekko się obraca, tak robię jak reguluję luzy > zaworowe. Pytanie laika. Co to wniesie do tematu jeżeli bez problemów zakręcę kołem/silnikiem? > Aha, ten poziom oleju to może być tak naprawdę poziom oleju wymieszanego z płynem I pewnie tak jest. Kolorystycznie to smoła ale trochę bardziej lejąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > I prawdopodobnie tak jest. > Przychodzą mi na myśl dwie rzeczy: UPG lub pęknięcie głowicy/bloku. Dzisiaj jestem wstępnie ustawiony na pogadankę z mechanikiem. W czwartek odstawiam auto do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 U mnie cytryna 1,9D zrobiła taki numer, i to w trasie. W takim stanie pałowałem ją jeszcze przez kilkadziesiąt km, ale na odcinku Ełk - Białystok, wolałem już lawetować. Co ciekawe, za każdym razem odpalał "od strzała". Jednak co citroen, to citroen. Oczywiście, padnięta była UPG, lecz jej wymiana nie pomogła. Wymieniałem silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Moim zdaniem to raczej głowica/blok - płyn chłodzący poszedł do miski olejowej i ciśnienie wypluło > trochę płynu i oleju. Nie ma co gdybać. Pod koniec tygodnia wyjdzie chwila prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > U mnie cytryna 1,9D zrobiła taki numer, i to w trasie. Identyczny numer z olejem i płynem? > Co ciekawe, za każdym razem odpalał "od strzała". Od początku miałem niewielkie problemy z odpalaniem. Niedawno zaczęło się to nasilać ale wątpię, żeby miało to związek z aktualną usterką. > Jednak co citroen, to citroen. A to tylko Alfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 przed zakupem poruszałeś problem braku mocy , a jednak ją kupiłeś ... zresztą pochwal się od kogo masz to padło podszykowane na sprzedaż , jest możliwość że klapka w kolektorze dolotowym się urwała i zdemolowała głowicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > przed zakupem poruszałeś problem braku mocy , a jednak ją kupiłeś ... No sam widzisz jaki człowiek głupi Auto przy sprzedaży miało być w pełni sprawne i rzeczywiście tak było. Na drugi dzień jakby zdalnie sterowane straciło całkiem moc. Winny okazał się dpf i egr. Od tamtego czasu moc raz była raz nie. Zakup wcale nie był w okazyjnej cenie. > zresztą pochwal się od kogo masz to padło podszykowane na sprzedaż , jest możliwość że klapka w > kolektorze dolotowym się urwała i zdemolowała głowicę Klapek podobno nie ma. Zresztą teraz i tak silnik do remontu więc zobaczymy co w środku siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Pytanie laika. Co to wniesie do tematu jeżeli bez problemów zakręcę kołem/silnikiem? To ja tu jestem laik-samouk Tak sobie pomyślałem że tak jest łatwiej, nawet nie trzeba koła odkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 > Od początku miałem niewielkie problemy z odpalaniem. O to to, to samo było w tamtym CC - takie były pierwsze objawy, które zostały zignorowane. Przykra sprawa Kupiłeś o prywatnego czy handlarza? Jak u handlarza to masz z nim umowę/fakturę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 > O to to, to samo było w tamtym CC - takie były pierwsze objawy, które zostały zignorowane. > Przykra sprawa Kupiłeś o prywatnego czy handlarza? Jak u handlarza to masz z nim umowę/fakturę? Nawet nie wiesz jak mi jest przykro ( ) Auto kupione prywatnie od usera z forum alfaholicy.org. Byłem dzisiaj u mechanika, na jednym cylindrze brak kompresji. Pytanie co poszło, uszczelka/głowica/blok? W sobotę auto wjeżdża na kanał. Będę informował co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 > Byłem dzisiaj u mechanika, na jednym cylindrze brak kompresji. Pytanie co poszło, kolego , to typowy objaw wpadnięcia klapki z kolektora do komory spalania , plus to co pisałeś o korektach wtrysków , to wręcz idealnie do tego pasuje , braki mocy mógł powodować zacinający się układ klapek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 > kolego , to typowy objaw wpadnięcia klapki z kolektora do komory spalania , plus to co pisałeś o > korektach wtrysków , to wręcz idealnie do tego pasuje , braki mocy mógł powodować zacinający > się układ klapek Zaczekam z tym do soboty, jeżeli się potwierdzi to będzie smród Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 > kolego , to typowy objaw wpadnięcia klapki z kolektora do komory spalania , plus to co pisałeś o > korektach wtrysków , to wręcz idealnie do tego pasuje , braki mocy mógł powodować zacinający > się układ klapek Prawda. Kolega w Vectrze C przerabiał temat. Finalnie pozbył się klapek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Stawiam na podgiętą korbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Jestem świeżo po sciaganiu gratow do takiego auta, klapka wpadla i zrobila smrod w bloku, generalnie koszt naprawy wyszedl naprawde spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Jestem świeżo po sciaganiu gratow do takiego auta, klapka wpadla i zrobila smrod w bloku, > generalnie koszt naprawy wyszedl naprawde spory Macie jakiś link do tych zdarzeń ?? Bo brat ma VC 1.9 i może musze go uświadomić żeby zawczasu usunął to co tam wpada skoro jest to nie potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 tutaj bylo na bogato, blok sie nie nadawal, wiec poszedl drugi blok, jedna korba i tlok, sprzeglo, komplet uszczelek, obrobka bloku i glowicy nowe popychacze, sprzeglo, pierscienie, panewki itd. Wyjdzie tego ~6kpln jak nie lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > tutaj bylo na bogato, blok sie nie nadawal, wiec poszedl drugi blok, jedna korba i tlok, sprzeglo, > komplet uszczelek, obrobka bloku i glowicy nowe popychacze, sprzeglo, pierscienie, panewki > itd. > Wyjdzie tego ~6kpln jak nie lepiej... A jak mówiłem, że 1.9 mjtd to syf, to mówili, że nie, najlepszy, bo wywodzi się z super 1.9 jtd. Kupa jak wszystko inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > A jak mówiłem, że 1.9 mjtd to syf, to mówili, że nie, najlepszy, bo wywodzi się z super 1.9 jtd. > Kupa jak wszystko inne. Nie silnik, a klapki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > A jak mówiłem, że 1.9 mjtd to syf, to mówili, że nie, najlepszy, bo wywodzi się z super 1.9 jtd. > Kupa jak wszystko inne. Przesadzasz...klapki wirowe na kolektorze robi się za 400-600zł z metalowymi prowadniczkami i na dożywocie nic się z nimi już nie stanie, po prostu zastosowane zostały kiepskie materiały do tego ustrojstwa. Dotyczy to tylko silników 150KM, silnik 120KM jest bez tego "udogodnienia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Prawda. Kolega w Vectrze C przerabiał temat. Finalnie pozbył się klapek. Finalnie to kolega pozbył się klapek razem z silnikiem czy wyremontowanym silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Jestem świeżo po sciaganiu gratow do takiego auta, klapka wpadla i zrobila smrod w bloku, > generalnie koszt naprawy wyszedl naprawde spory Klap nie ma na 100% w tym motorze - takie info dostałem od poprzedniego właściciela. W razie dużego "W" silnik od Saaba 9-3 (1.9 16V 150KM) pasuje plug&play? Znajomy ma w dobrej cenie z rozbitego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Stawiam na podgiętą korbę. W sobotę okaże się. Póki co zakładam zbroję cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Finalnie to kolega pozbył się klapek razem z silnikiem czy wyremontowanym silnikiem? Był przezorny. Wolał usunąć klapki bez opcji wymiany silnika. Ale co kto woli Podliczył ile włożył w auto w chyba 2012 roku, i po przekroczeniu około 3,5 kpln jakoś nie bardzo miało humor na dalsze podsumowania finansowe Tak poza tym to żyjesz? Wiesz gdzie się masz odezwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > A jak mówiłem, że 1.9 mjtd to syf, to mówili, że nie, najlepszy, bo wywodzi się z super 1.9 jtd. > Kupa jak wszystko inne. bo go przekombinowali , dopóki nie było klapek w jednostkach 1,9 16v 150KM , to był jeden z najlepszych diesli na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Był przezorny. Wolał usunąć klapki bez opcji wymiany silnika. Ale co kto woli Przezorny usuwa klapki, szlachta natomiast bawi się w najlepsze > Podliczył ile włożył w auto w chyba 2012 roku, i po przekroczeniu około 3,5 kpln jakoś nie bardzo > miało humor na dalsze podsumowania finansowe 3,5k zł to jeszcze akceptowalna kwota w ramach wymian eksploatacyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Przezorny usuwa klapki, szlachta natomiast bawi się w najlepsze Miłej zabawy > 3,5k zł to jeszcze akceptowalna kwota w ramach wymian eksploatacyjnych Z wymianami eksploatacyjnymi nie miało to nic wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Odstawiłem auto do mechanika. Kolektor ssący mam jakiś pozmianowy bez klapek wirowych, czyli teoria z urwaną klapką raczej nie wchodzi w rachubę. Poziom oleju ponad max, prawdopodobnie zmieszany z ropą. Kompresja ucieka do miski olejowej. To tyle newsów na szybko. W poniedziałek będzie kompletna diagnoza. P.S. Kupię silnik o numerze 939A2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Odstawiłem auto do mechanika. > Kolektor ssący mam jakiś pozmianowy bez klapek wirowych, czyli teoria z urwaną klapką raczej nie > wchodzi w rachubę. > Poziom oleju ponad max, prawdopodobnie zmieszany z ropą. > Kompresja ucieka do miski olejowej. To tyle newsów na szybko. W poniedziałek będzie kompletna > diagnoza. > P.S. Kupię silnik o numerze 939A2000 Byly zmiany kolektora w 1.9 16v i taka zmiana jest, ze klapki sa w srodku kolektora, a nie jak w poprzednim ze byly na wierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Byly zmiany kolektora w 1.9 16v i taka zmiana jest, ze klapki sa w srodku kolektora, a nie jak w > poprzednim ze byly na wierzchu. O i mosz..zgłupiałem teraz. Czekam w takim razie na zdjęcie głowicy i dalszy rozwój wydarzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.