jqr Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Szukamy z żoną samochodu. Warunki to: nowy, kombi segment D, moc >150KM im więcej tym lepiej, preferowany silnik turbo. Roczne przebiegi 20-25kkm, nieprzekraczalny budżet to 110000zł brutto. Na razie faworytem jest Superb z silnikiem 1.8tsi, ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Może Mondeo? Chyba najrozsądniejszy samochód segmentu D jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Szukamy z żoną samochodu. Warunki to: nowy, kombi segment D, moc Na razie faworytem jest Superb z > silnikiem 1.8tsi, ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. > W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? Peugeot 508. Ewentualnie bym Octavię polecił ale skoro ma być D bo ma być no to 508. Dają duże rabaty więc cena końcowa wyjdzie w budżecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Szukamy z żoną samochodu. Warunki to: nowy, kombi segment D, moc Na razie faworytem jest Superb z > silnikiem 1.8tsi, ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. > W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? Mówimy o motorze benzynowym 2.0 145KM? Jeśli tak, to może od razu zadam pytanie czym jeździłeś wcześniej, skoro ten motor jest za słaby. I do czego Ci super osiągi samochodzie typowo rodzinnym? 6tką z tym silnikiem jeździłem cały czerwiec jako zastępczym w pracy. Na co dzień w robocie jeżdżę Passatem 2.0 TDI 140KM. MAzda w moim odczuciu jest o wiele dynamiczniejsza, a Passat nie jest żółwiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? mazda 6 2.5 bedzie imo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Mówimy o motorze benzynowym 2.0 145KM? 2.0 165KM > Jeśli tak, to może od razu zadam pytanie czym jeździłeś wcześniej, skoro ten motor jest za słaby. 307 2.0hdi 136KM > I do czego Ci super osiągi samochodzie typowo rodzinnym? żona potrzebuje mocy i MOMENTU do sprawnego wyprzedzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > mazda 6 2.5 bedzie imo ok niestety wyraźnie przekracza budżet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > 2.0 165KM To już tym bardziej oczy robię jak 5cio złotówki. Co Wy chcecie od tego motoru? > 307 2.0hdi 136KM > żona potrzebuje mocy i MOMENTU do sprawnego wyprzedzania Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? A Opel Insignia? Gdybym potrzebował takiego kloca , to nie zastanawiał bym się nad innymi markami . Są chyba jakieś wersje 2.0T i mają więcej niż 150 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > To już tym bardziej oczy robię jak 5cio złotówki. Co Wy chcecie od tego motoru? > Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. Jak każda kobieta pewnie nie wie że czasem trzeba zredukować aby wyprzedzić. Może automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Jak każda kobieta pewnie nie wie że czasem trzeba zredukować aby wyprzedzić. Może automat? Przypuszczam. Tylko, ze kupowanie takiej osobie auta o takiej mocy tylko po to, by sobie mogła z 5tki wyprzedzać to moim zdaniem już komedia jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? http://ciesielczyk.pl/samochody/nowe/841/audi-a4-avant.html#price niestety ciut przekracza budźet ale chyba warto sie nagiąć o te niecałe 2 tysie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLOCEKVAN Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. ale ten silnik ma tylko 210 Nm i to przy 4000 tyś obr. a to że ma 165 KM i jak się go kręci do czerwonego to jako tako przyspiesza nie każdemu musi odpowiadać. Ja na co dzień jeżdżę samochodem który ma 170KM i jeżeli chodzi o normalną jazdę to jest ok ale jak trzeba czasami wyprzedzić naraz 3 zestawy ciągnik+naczepa to już tej mocy nie jest tak dużo co do autora pytania, to w październiku wchodzi 508 po face liftingu 1,6 t 165KM , patrząc po aktualnej 155KM wersji może być tylko lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > 2.0 165KM > 307 2.0hdi 136KM > żona potrzebuje mocy i MOMENTU do sprawnego wyprzedzania Żona potrzebuje przeszkolenia z techniki jazdy a nie szmocy i MOMENTU. Przy Twoich wymaganiach to nawet i 3.0TDI może być za słabe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > żona potrzebuje mocy i MOMENTU do sprawnego wyprzedzania Pozostaje Lancer Evo X, choć kurs doszkalający będzie tańszy. Inna sprawa, że ja z tych 2 opcji wolałbym lancera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Żona potrzebuje przeszkolenia z techniki jazdy a nie szmocy i MOMENTU. Wiesz czego potrzebuje czyjaś żona ? Zazdraszczam Tylko uważaj na męża > Przy Twoich wymaganiach to nawet i 3.0TDI może być za słabe. Może być za słabe . Może po prostu wygodniej wyprzedza sie 3 auta na raz a nie 3x po jednym, bo dynamiki brakuje. Jakby nie patrzeć to mocniejsze auto zawsze będzie lepsze od słabszego. Koszty zakupu/eksploatacji nie zw każdym przypadku są istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Jakby nie patrzeć to mocniejsze auto zawsze będzie lepsze od słabszego. Koszty zakupu/eksploatacji > nie zw każdym przypadku są istotne. Hm koszty eksploatacji nieistotne przy takim niskim budżecie? 110 kzł? jakby było 300kzł to OK rozumiem że malo ważne czy spali 9 czy 11 litrów .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Hm koszty eksploatacji nieistotne przy takim niskim budżecie? 110 kzł? > jakby było 300kzł to OK rozumiem że malo ważne czy spali 9 czy 11 litrów .... Akurat 9 czy 11 to mały problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Szukamy z żoną samochodu. Warunki to: nowy, kombi segment D, moc Na razie faworytem jest Superb z > silnikiem 1.8tsi, ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. > W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? za chwilkę będzie premiera nowego mondeo. myślę że warto zaczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > za chwilkę będzie premiera nowego mondeo. > myślę że warto zaczekać. też bym tak zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Hm koszty eksploatacji nieistotne przy takim niskim budżecie? 110 kzł? A co w tym dziwnego? znam wiele osób które kupują auta w okolicach 100 tyś nie patrząc na koszty bo po skończeniu leasingu lub gwarancji auto idzie do ludzi. > jakby było 300kzł to OK rozumiem że malo ważne czy spali 9 czy 11 litrów .... Dla mnie jest to mało istotne. Z grubsza jakieś 3 tyś rocznie wiecej dla 2 aut wartych razem mniej niż 100 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > To już tym bardziej oczy robię jak 5cio złotówki. Co Wy chcecie od tego motoru? Jednym 150KM w1.5 tonowym aucie jedzie, innym 400KM w lżejszym nie jedzie. To po prostu kwestia względna. > Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. Tramwaj nie spełnia wymienionych przez autora wątku założeń Ja raczej szedłbym w SuperB'a lub Mondeo. Gdyby założenie "nowy" zmienić na max. roczny, otworzyłoby się sporo ciekawszych moim zdaniem opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 przejedź się passatem 1,4 160km co prawda też schodzący model, zaraz będzie B8 ale z drugiej strony, dzięki temu latwiej negocjować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Szukamy z żoną samochodu. Warunki to: nowy, kombi segment D, moc Na razie faworytem jest Superb z > silnikiem 1.8tsi, ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. > W weekend jechaliśmy Mazdą 6 2.0 i była za słaba. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? Jak szukasz auta na zasadzie - rozsądny zakup - wielkość - niedrogi serwis - w miarę rozsądna awaryjność - stosunkowo niewielka utrata wartości - łatwość odsprzedaży , to Superb jak najbardziej (co prawda w przyszłym roku ma wejść nowy model) Testowałem niedawno nową 6 kombi w dieslu chyba 150KM - bardzo fajne auto, ale po doposażeniu cena znacznie wyższa od wspomnianego Superba, droższy serwis itd. Ale auto ładne, z charakterem ... ale mniejsze Insignia - ładna, ciężka, częste wymiany tarcz i klocków i inne narzekania na forum Insigni. Jak się dociśnie handlowca to za 110 można konkretną wersję wyposażeniową wyrwać Duża utrata wartości. Jako używki jest ich ponad 2x więcej niż Sueprbów i auto jest popularne jako flotowe... Mondeo - dobre prowadzenie, dużo miejsca, można kupić naprawdę za rozsądne pieniądze ... najsłabiej z wykończeniem imo no i utrata wartości w wyniku dużej ilości aut flotowych na rynku...Za chwilę następca (ostatnio widziałem na ulicy na jakiś obcych blachach...ładniejszy jest w katalogu, na żywo jakiś taki "zbyt masywny - rzekłbym "czołgowaty" ) VW Passat - nowy jest znacznie droższy od starego, czy warto?? ... Obecny przereklamowany "prestiż", którego po wejściu ciężko wyszukać Avensis - sam nie wiem...w środku trochę muzeum już zalatuje ale to Toyota I40 - jeszcze wiele do poprawienia ws. do najlepszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. Aż muszę się mojej zapytać, jak ona z parkingu wyjeżdża i wyprzedza tylko rowery i stare traktory ze swoimi 69KM A na poważnie, to zjeździłem Polskę mając 60KM (no fakt ,że dość dawno temu), teraz mam 120KM i zawalidrogą nie jestem. Bywa, że wyprzedzam 2-3 auta (wlokące się za TIRem) nieraz sporo mocniejsze od mojego. Bo wyprzedzać to trzeba umieć. Jak ktoś się boi zredukować (bo potem znowu trzeba będzie zmieniać bieg ) albo boi się wkręcić wyżej silnik, to nawet 500KM nie pomoże. PS 2.0 165KM w Maździe jeden z najfaniejszych silników na rynku. dla Mazdy, że nie weszli w trzycylindrowe turbopierdziawki z kosiarek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > To już tym bardziej oczy robię jak 5cio złotówki. Co Wy chcecie od tego motoru? > Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. Mam ten silnik, faktycznie nie dla kazdego jest to oczywiste ze trzeba zredukowac zeby wskoczyl powyzej 4krpm, dlatego zona jak wsiade w ten samochod dziwi sie ze on tak przyspiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > PS 2.0 165KM w Maździe jeden z najfaniejszych silników na rynku. dla Mazdy, że nie weszli w > trzycylindrowe turbopierdziawki z kosiarek! Silnik silnikiem ale wygląd imho bardzo fajny Dla mnie faworyt w klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > A na poważnie, to zjeździłem Polskę mając 60KM (no fakt ,że dość dawno temu), teraz mam 120KM i > zawalidrogą nie jestem. Bywa, że wyprzedzam 2-3 auta (wlokące się za TIRem) nieraz sporo > mocniejsze od mojego. Bo wyprzedzać to trzeba umieć. Jak ktoś się boi zredukować (bo potem > znowu trzeba będzie zmieniać bieg ) albo boi się wkręcić Otoz to. Malo tego ja starym pazdzierzem z PRL wyprzedzam nowe auta bo ludzie nie potrafia jezdzic. Panda 1.1 nie wiem ile to KM mialo jezdzilem sprawnie. Aveo 1.4 tez, Megane 1.6. Tak samo Lanosem czy teraz Suzuki czy Swiftem. Jak ktos nie umie wyprzedzac i jezdzic to nie bedzie umial. Obecnie majac cos mocniejszego niz 150KM wyprzedza sie wiekszosc aut. 200KM to juz rakieta IMO jak na nasze warunki. Wracajac do tematu to Mondeo bedzie najrozsadniejszynm wyborem IMO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Silnik silnikiem ale wygląd imho bardzo fajny Dla mnie faworyt w klasie Podobno wyglądem sie nie jeździ ale zawsze miło jak fura się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLOCEKVAN Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 ale to nie jest temat czy się da czy nie da wyprzedzić 60 konnym pierdzielem, czy ktoś umie jeździć czy nie. Ja też kiedyś trasę z centrum Lublina do centrum Warszawy robiłem 55KM seicento poniżej 2 godzin ale nie mogę powiedzieć żeby było to jakieś fajne czy komfortowe, teraz tą samą trasę robię w podobnym czasie ale w ciszy i spokoju a obroty rzadko kiedy przekraczają 3 tys obr. Spalanie przy podobnych prędkościach w seicento 1,1 i 2,5 l bmw też jest podobne na trasie. Jak dla mnie dużo większy komfort przy wyprzedzaniu daje duży moment przy niskich obrotach który uzyskamy tylko z dużej pojemności albo z silnika z turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Ja też kiedyś trasę z centrum Lublina do centrum Warszawy robiłem 55KM seicento poniżej 2 godzin .... teraz tą samą trasę robię w > podobnym czasie.... Hm ponizej 2 godzin z centrum Lublina do Centrum Warszawy to jak Yeti.... Tankujesz jeszcze po drodze i pijesz kawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Aż muszę się mojej zapytać, jak ona z parkingu wyjeżdża i wyprzedza tylko rowery i stare traktory > ze swoimi 69KM > A na poważnie, to zjeździłem Polskę mając 60KM (no fakt ,że dość dawno temu), teraz mam 120KM i > zawalidrogą nie jestem. Bywa, że wyprzedzam 2-3 auta (wlokące się za TIRem) nieraz sporo > mocniejsze od mojego. Bo wyprzedzać to trzeba umieć. Jak ktoś się boi zredukować (bo potem > znowu trzeba będzie zmieniać bieg ) albo boi się wkręcić wyżej silnik, to nawet 500KM nie > pomoże. > PS 2.0 165KM w Maździe jeden z najfaniejszych silników na rynku. dla Mazdy, że nie weszli w > trzycylindrowe turbopierdziawki z kosiarek! Bez jaj. To nie jest konkurs piękności, tylko wątek na temat wyboru auta o konkretnych parametrach. To, czy ktoś umie jeździć, czy nie, nie ma tu znaczenia. Ostatnio stłukłem nową mazdę 6 z silnikiem diesla 2.2. Stłukłem 2 razy z rzędu zwykłym, starym Ceed'em (ok, lekko dłubniętym na blisko 200km/400Nm, ale nadal Ceed'em). Gość w Maździe zagadał po drugim sklepaniu pupy i nie wiedział o co chodzi, bo uważał się za króla szosy i dopytywał, jak to możliwe, że dostał tak sromotne baty od koreańskiego parcha. Dla niego, jego Mazda była szybka - dla mnie Cee'd w ogóle nie jedzie. Jedni będą kląć, że ich skręcony na 800KM GT-R się wlecze, inni w Golfie R32 będą myśleli, że są niepokonani A tu chodzi o wybór konkretnego auta w konkretnym budżecie (przyzwoitym moim zdaniem) i jeśli auto ma być nowe, to moim zdaniem SuperB, najlepiej 2.0 TSI + program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 A Optima? http://otomoto.pl/kia-optima-C33187428.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > jeśli auto > ma być nowe, to moim zdaniem SuperB, najlepiej 2.0 TSI + program. i gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > ale trochę stary model i w środku wygląda jakoś tak fiatowato. Na audiowaty wygląd środka troszkę za mały budżet. > Co doradzicie, bo otomoto jakoś nic ciekawego nie podpowiada ? Jeśli 2-litrowa Mazda za słaba to można zerknąć w stronę Accorda 2.4, ale też stary model... Gdybym przestał kochać silniki, a zaczął zawieszenie, udałbym się do Citroena po hydro C5. I tu się kończy ciekawa rozmowa. Bestsellerami są Passat, Superb i Insignia. Nie bez powodu i nie widzę go, żeby rezygnować z zakupu w/w Skody. A 1.8 TSI 4x4 może być nawet uśmiechogennym wyborem. Szczególnie zimą na tylnej kanapie. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Przypuszczam. Tylko, ze kupowanie takiej osobie auta o takiej mocy tylko po to, by sobie mogła z > 5tki wyprzedzać to moim zdaniem już komedia jest. Bys sie zdziwil. Moja , jak tylko moze, to chce jezdzic Oplem. Nie musi redukowac i banan jej z twarzy nie schodzi. BTW, na codzien jezdzi Yarisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > To już tym bardziej oczy robię jak 5cio złotówki. Co Wy chcecie od tego motoru? żeby jechał musi hałasować. > Żona w takim razie niech przesiądzie się na tramwaj. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. a co Ty tak nawracasz kierowców coby kupowali słabowite silniki albo się doszkalali na każdym kroku. 2l wolnossące nie jedzie bez redukcji. a kierowca ma fanaberię nie musieć redukować. albo jest fanem ciszy we wnętrzu. wybierze sobie coś innego w salonie (mocniejszego albo automat), nie tramwaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Peugeot 508. > Ewentualnie bym Octavię polecił ale skoro ma być D bo ma być no to 508. > Dają duże rabaty więc cena końcowa wyjdzie w budżecie. a ja nie polecam jakbym miał wybór segmentu D z Francji: Laguna, 508 lub C5 to brałbym C5. rabaty dają wszyscy podobne, różnice w cenach pomijalne. a C5 przynajmniej ma wartość dodaną w posataci wyjątkowego zawieszenia. 508 i Laguna to totalnine nijakie przeciętniaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > za chwilkę będzie premiera nowego mondeo. > myślę że warto zaczekać. Tylko że patrząc na to co obecnie jeździ po USA, to nowe mondeo będzie po prostu po lifcie Aktualny facelifting nie przyniósł prawie żadnych zmian W USA nowy Fusion, który jeździ tam od chyba 2 lat to całkowita odmiana, stary był strasznie brzydki. W EU niczym nie powali niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > i gwarancja nie zgodzę się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Tylko że patrząc na to co obecnie jeździ po USA, to nowe mondeo będzie po prostu po lifcie > Aktualny facelifting nie przyniósł prawie żadnych zmian > W USA nowy Fusion, który jeździ tam od chyba 2 lat to całkowita odmiana, stary był strasznie > brzydki. > W EU niczym nie powali niestety Ale taka jest moda, nowy model to często większy FL lub jakaś tam modernizacja vide Corsa D->E, VW Passat B6->B7, Golfy od IV wzwyż, Insignia etc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Ale taka jest moda, nowy model to często większy FL lub jakaś tam modernizacja vide Corsa D->E, VW > Passat B6->B7, Golfy od IV wzwyż, Insignia etc.. Moda modą, ale wprowadzanie nowego modelu który wygląda jak stary to wg trochę lipne rozwiązanie Nie pamiętasz modernizacji za czasów Hondy Civic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > nie zgodzę się Powiedz to im Przeklejone z OCP: "greg505, kolega scania1980 odebrał RS TSI i na drugi dzień pojechał do CompSportu na boxa. Jeśli mnie pamięć nie myli było to w lutym lub marcu. Wpięli boxa i auto zdechło. Skończyło się na wymianie ECU (na ich koszt), ale auto dalej nie jeździ, bezradny CompSport odstawił RSa do ASO i od tamtego czasu Michał wymienia się ze Skodą pisemkami nt. gwarancji i z tego co mi ostatnio mówił, to końca nie widać." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > nie zgodzę się rozwin porsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Mazda 6 2.5! Jeździłem i stiwerdzam, że to genialne auto! Z automatem nie musi redukować, bo jak depnie to wszystko "samo" się zrobi. A ja przewrotnie jeszcze zaproponuję Citroena DS5 1.6 THP 200 KM. W promocji do wyrwania za około 110 000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.