Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 Więc, niestety został zaciągnięty ręczny po deszczowym dniu (+9C) W nocy widać było na minusie, kiedy chciałem ruszyć (-6C) ręczny trzyma Koła się kręcą ale z oporem, wyskakują błędy ABS/HillHolder/VDC, zapewne koła kręcą się z oporem i czujniki to wykrywają? Czy mogę śmiało jechać aż się to nagrzeje? Nie uszkodzi się centralka lub koronka ABSu? Muszę jechać a niestety auto pod blokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Więc, niestety został zaciągnięty ręczny po deszczowym dniu (+9C) > W nocy widać było na minusie, kiedy chciałem ruszyć (-6C) ręczny trzyma > Koła się kręcą ale z oporem, wyskakują błędy ABS/HillHolder/VDC, zapewne koła kręcą się z oporem i > czujniki to wykrywają? > Czy mogę śmiało jechać aż się to nagrzeje? Nie uszkodzi się centralka lub koronka ABSu? > Muszę jechać a niestety auto pod blokiem Tarcza, czy bęben? Jak zamarzła linka, to nic się nie nagrzeje od tarcia. Spróbuj po prostu zostawić odpaloną bryke z 30 min - może ciepło od wydechu rozpuści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Tarcza, czy bęben? > Jak zamarzła linka, to nic się nie nagrzeje od tarcia. > Spróbuj po prostu zostawić odpaloną bryke z 30 min - może ciepło od wydechu rozpuści. Tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Tarcze. Najczęściej zamarza linka w pancerzu do którego dostanie się wilgoć. Łatwo można to naprawić kładąc się pod autem i jakimś młotkiem albo innym przedmiotem delikatnie stuknąć w to cięgno za które ciągnie linka przy kole w kierunku przeciwnym do zaciągania linki. Zawsze to rozwiązuje problem i umożliwia jazdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Najczęściej zamarza linka w pancerzu do którego dostanie się wilgoć. Łatwo można to naprawić kładąc > się pod autem i jakimś młotkiem albo innym przedmiotem delikatnie stuknąć w to cięgno za które > ciągnie linka przy kole w kierunku przeciwnym do zaciągania linki. Zawsze to rozwiązuje > problem i umożliwia jazdę Ciężko wejść pod auto, ciasno auto obok auta ale chyba to mi pozostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Koła się kręcą ale z oporem, wyskakują błędy ABS/HillHolder/VDC, zapewne koła kręcą się z oporem i > czujniki to wykrywają? Zapewne. U mnie co prawda "ABS" wyskakiwał przy całkiem zablokowanym tylnym kole, ale pewnie to zależy też, co to za auto. > Czy mogę śmiało jechać aż się to nagrzeje? Nie uszkodzi się centralka lub koronka ABSu? Najszybciej czujnik, jeśli już, ale też wątpię. > Muszę jechać a niestety auto pod blokiem Jeśli masz ręczny tarczowy, nie musisz nawet niczego rozbierać - wystarczy, że wczołgasz się pod auto i odbijesz dźwignię (-e) młoteczkiem, bo ręką może nie odpuścić. Jeśli wybierasz się w dłuższą trasę, warto chwilę na to poświęcić. Dla kilku kilometrów - może faktycznie nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Ciężko wejść pod auto, ciasno auto obok auta ale chyba to mi pozostanie Wystarczy od tyłu lekko się położyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Zapewne. U mnie co prawda "ABS" wyskakiwał przy całkiem zablokowanym tylnym kole, ale pewnie to > zależy też, co to za auto. AR159 > Najszybciej czujnik, jeśli już, ale też wątpię. > Jeśli masz ręczny tarczowy, nie musisz nawet niczego rozbierać - wystarczy, że wczołgasz się pod > auto i odbijesz dźwignię (-e) młoteczkiem, bo ręką może nie odpuścić. Jeśli wybierasz się w > dłuższą trasę, warto chwilę na to poświęcić. Dla kilku kilometrów - może faktycznie nie. dla świętego spokoju jednak wejdę pod auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Wystarczy od tyłu lekko się położyć Auto tyłem stoi do krawężnika ale jakoś będę musiał się tam wczołgać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Auto tyłem stoi do krawężnika ale jakoś będę musiał się tam wczołgać przez felgi nie zrobisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > przez felgi nie zrobisz? Nie da rady, niestety pod auto nie dałem rady wejść, wysoki krawężnik pod zderzak Z boku auta dałem radę ręką poklepać linkę ręcznego, ale tylko kawałek bo reszta schowana pod plastikami. Odpaliłem auto z 15min grzałem, ruszyłem kawałek, później pod auto od tyłu, klepałem końcówkę linki i to mocowanie. Troszkę podgrzałem palnikiem takim małym Dalej pojeździłem i chyba puściło bo już auto nie hamuje samo oraz brak kontrolek Więc udało się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Auto tyłem stoi do krawężnika ale jakoś będę musiał się tam wczołgać Przecież jak wsiądziesz i odjedziesz metr czy dwa nic się nie stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Więc, niestety został zaciągnięty ręczny po deszczowym dniu I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. oczywiście że można - to że ktoś ma niesprawne auto temu nie przeczy przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. jak masz osłony linek niepopękane, mechanizmy hamulca niezasyfione to czemu nie? W lanosie, w clio i obecnym ani razu nic nie przymarzło. Niektórym to i latem nie chce odbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > jak masz osłony linek niepopękane, mechanizmy hamulca niezasyfione to czemu nie? W lanosie, w clio > i obecnym ani razu nic nie przymarzło. Niektórym to i latem nie chce odbić oootóż to. mi jedynie w matizie zamarzała i we wszystkich fiatach jakie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Od 25 lat i półtora miliona km. przeróżnymi autami, zawsze zaciągam. Nawet po myjni w 30 stopniowym mrozie. Wystarczy utrzymywać sprawność auta. Nawet w 15-letnim Daihatsu mojej na którym od 40 tys, km i 3 lat szlifuje umiejętności po zdobyciu prawka, nie sprawia to żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. oczywiscie ze mozna, zawsze tak robie i nigdy nic sie nie zablokowalo. Moze chodzi o to zeby mechanizmu uzywac codziennie i wtedy nie ma z nim problemow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > po myjni w 30 stopniowym > mrozie. Masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > oczywiscie ze mozna, zawsze tak robie i nigdy nic sie nie zablokowalo. Moze chodzi o to zeby > mechanizmu uzywac codziennie i wtedy nie ma z nim problemow? Jeśi pancerz będzie nieszczelny to można używać nawet 100 razy dziennie a i tak nic to nie da, kiedy po opadach albo zaliczeniu kałuży przyjdzie nagłe ochłodzenie. Linka z zawartością wilgoci zamarznie. Trzeba dbać o sprawność auta i kontrolować także stan linek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Przecież jak wsiądziesz i odjedziesz metr czy dwa nic się nie stanie... Parking przy głównej drodze, jak odjadę więcej niż metr to będę na środku drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Linka jest od nowości, zapewne popękany pancerz, wystarczy nie zaciągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Linka jest od nowości, zapewne popękany pancerz, wystarczy nie zaciągać W saabach 9-5 czy 900ng od razu użytkownicy wiedza, że recznego w zime nie zaciagamy;) Mam oba i potwierdzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > jak masz osłony linek niepopękane, mechanizmy hamulca niezasyfione to czemu nie? W lanosie, w clio > i obecnym ani razu nic nie przymarzło. Niektórym to i latem nie chce odbić Zamarza nawet w autach bez linek, gdzie jest elektryczny reczny, przyklad Passat B6. Sasiadowi wiele razy zamarzal i to nawet jak auto bylo jeszcze nowe. Wystarczylo, ze dostalo sie troche wody i chwycil mroz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Linka jest od nowości, zapewne popękany pancerz, wystarczy nie zaciągać Czasami przymarza na samym koncu, zaraz przy kole, bo tam linka jest nieoslonieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > W saabach 9-5 czy 900ng od razu użytkownicy wiedza, że recznego w zime nie zaciagamy;) Mam oba i > potwierdzam... Teraz wiem że linka wymaga wymiany ale już jest OK byłem u rodziców w garażu +1C i wszystko ładnie puściło ręczny trzyma i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Czasami przymarza na samym koncu, zaraz przy kole, bo tam linka jest nieoslonieta. Tak dziś trzaskałem ;D i podgrzewałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Ja Ci powiem ze przez caly rok zaciagam reczy,samochod postawiony we wtorek,kiedy padal deszcz uruchomiony dopiero dzis i jakos mi reczny nie zamarzl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Ja Ci powiem ze przez caly rok zaciagam reczy,samochod postawiony we wtorek,kiedy padal deszcz > uruchomiony dopiero dzis i jakos mi reczny nie zamarzl. Ja również używam ręcznego, praktycznie codziennie i widocznie linka słaba już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Można, ale nie we Fiacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Można, ale nie we Fiacie Patrz, w uno mi nigdy nie zamarzł A raz mi zamarzł w audi, gdy sparciała gumka uszczelniajaca w trzyletniej lince. W fabrycznej ponaddwudziestoletniej nic nie sparciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Można, ale nie we Fiacie dzięki za info, od 20 lat zawsze zaciągam i nic złego się nigdy nie działo Teraz jak wiem, to muszę uważać Nawet w 126p nie było z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Nie wiem co Wy maci z tymi ręcznymi. Zawsze zaciągam hamulec ręczny i nigdy nic nie przymarzło, nie zamarzło, wszystko sprawne, działa, jest całkowicie sprawne, równo hamuje. W Felicii, w Uno, w Idea, w Terrano, Seicento od mojego Taty też nie ma problemów z hamulcem ręcznym. Może po prostu trzeba używać tego hamulca to nie będzie problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Nie wiem co Wy maci z tymi ręcznymi. > Zawsze zaciągam hamulec ręczny i nigdy nic nie przymarzło, nie zamarzło, wszystko sprawne, działa, > jest całkowicie sprawne, równo hamuje. > W Felicii, w Uno, w Idea, w Terrano, Seicento od mojego Taty też nie ma problemów z hamulcem > ręcznym. > Może po prostu trzeba używać tego hamulca to nie będzie problemów. Ja używam dzień w dzień, ale teraz już nie będę linka z wymianą kosztuje ponad 700plnów wolę to przeznaczyć na inne wydatki bez ręcznego zimą dam sobie radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > oootóż to. > mi jedynie w matizie zamarzała i we wszystkich fiatach jakie miałem Znaczy się, miałeś niesprawne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Jeśi pancerz będzie nieszczelny A co, jeśli pancerza zasadniczo nie ma? Zadbaj panie mądry o coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Ja używam dzień w dzień, ale teraz już nie będę linka z wymianą kosztuje ponad 700plnów wolę to > przeznaczyć na inne wydatki bez ręcznego zimą dam sobie radę A na przeglądzie czy podczas jakiejś wnikliwej kontroli Policji? Poza tym nagle może się też okazać, że faktycznie awaryjnie będziesz musiał hamować, a tu nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Ja używam dzień w dzień, ale teraz już nie będę linka z wymianą kosztuje ponad 700plnów wolę to > przeznaczyć na inne wydatki bez ręcznego zimą dam sobie radę Przeznacz na wahacze BTW, czy aby nie przesadzasz, linka z wymianą ponad 700PLN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Przeznacz na wahacze > BTW, czy aby nie przesadzasz, linka z wymianą ponad 700PLN? Pół auta trzeba rozkręcić, żeby taką linkę wymienić - w końcu Alfa Widziałem kiedyś, jak kumpel (mechanik) się z tym mordował - skończyło się na wykręceniu z auta siedzeń (nawet kanapa tylna wyleciała, bo jakieś śruby zasłaniała i nie dało się tunelu rozebrać) Jak to ASO policzy według roboczogodzin, to taką cenę można bez problemu uzyskać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Przeznacz na wahacze > BTW, czy aby nie przesadzasz, linka z wymianą ponad 700PLN? Jak kupi oryginały w ASO i to 2 czy nawet 3, bo tyle tam chyba ich jest i zleci ich wymianę również tam to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > A co, jeśli pancerza zasadniczo nie ma? Zadbaj panie mądry o coś takiego Z kimś mnie pomyliłeś. Jestem głupi jak but. Nie wiem nawet co to pancerz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Pół auta trzeba rozkręcić, żeby taką linkę wymienić - w końcu Alfa > Widziałem kiedyś, jak kumpel (mechanik) się z tym mordował - skończyło się na wykręceniu z auta > siedzeń (nawet kanapa tylna wyleciała, bo jakieś śruby zasłaniała i nie dało się tunelu > rozebrać) Jak to ASO policzy według roboczogodzin, to taką cenę można bez problemu uzyskać... Nie jest tak źle, da się bez demontowania foteli i kanapy, patrz post #17 jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > A na przeglądzie czy podczas jakiejś wnikliwej kontroli Policji? Poza tym nagle może się też > okazać, że faktycznie awaryjnie będziesz musiał hamować, a tu nic z tego. A czy ja gdzieś pisałem że ręczny nie działa? Ręczny jest mocny i trzyma, ale widać pancerz już popękany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Przeznacz na wahacze > BTW, czy aby nie przesadzasz, linka z wymianą ponad 700PLN? Z tego co wyczytałem 400zł linki i ponad 200zł wymiana, są jakieś zamienniki na allegro ale pewnie wytrzymają miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Można, ale nie we Fiacie Racja, od kiedy przestałem jeździć Fiatami problem zginął . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Nie jest tak źle, da się bez demontowania foteli i kanapy, patrz post #17 jakiś tekst To przy najbliższej okazji pośmieję się z kumpla Fakt faktem - narobił się niesamowicie przy tym, kilka(naście? dziesiąt?) nowych przekleństw wymyślił. Stwierdził, że jedyną gorszą od tego operacją była wymiana przewodów hamulcowych w Matizie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. od zawsze (czyli od prawie 20 lat ) codziennie zaciagam reczny w roznych samochodach (trabant, lanos, bravo, focus, astra, itp) i jeszcze nigdy nie zamarzl. jak mi kiedys zamarznie to moze zmienie zdanie, ale na razie twierdze, ze mozna zaciagac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że w zimie można zaciągać ręczny, bo po to jest. Nie tylko można, ale i trzeba. I ostatnio linka mi zamarzła chyba z 15 lat temu w CC700. A, no jeszcze w Bravie potrafiła zamarznąć. I w 126p. same Fiaty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > Nie tylko można, ale i trzeba. I ostatnio linka mi zamarzła chyba z 15 lat temu w CC700. A, no > jeszcze w Bravie potrafiła zamarznąć. I w 126p. same Fiaty... u mnie kiedys zamarzla w 2-miesiecznej astrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > u mnie kiedys zamarzla w 2-miesiecznej astrze. To chyba źle coś skręcili w fabryce, nie inaczej, bo generalnie problemy z zamarzającą linką skończyły się wraz z Fiatami. Oczywiście, różnie się zdarza... Astra zrobiona w Polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.