goldixll Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 regenerowana przynajmniej rok musi pojeździć (gwarancja) używka może jeździć rok albo 1 dzień. Weź pod uwagę, że maglownica używana może być wyciągnięta z auta które miało przygodę i nie koniecznie dostało w tył auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... Identyczną awarię miałem kiedyś we Fiacie Marea, właśnie zaczęło lecieć ciurkiem z okolic osłony. Wyjąłem i dałem do regeneracji. Po roku identyczna awaria. Inne maglownice które robiła tamta firma jeździły bez zarzutu także różnie to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Regenerować w polecanym warsztacie. Nie masz żadnej gwarancji, że w używce nie objawi się taka sama lub inna wada za miesiąc. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... A gwarancja jest na cala usluge, lacznie z montazem czy na sama regeneracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A gwarancja jest na cala usluge, lacznie z montazem czy na sama regeneracje? To zależy ... polecany zakład w Częstochowie który zajmuje się regeneracją nie demontuje maglownicy ... trzeba zrobić to we własnym zakresie. Z tego co wiem nie zwracają w razie czego za montaż i demontaż (jakieś 250 zł) Będę jeszcze jutro dzwoniło do firmy (maglownice.eu) mają stacje w Częstochowie i ponoć dają gwarancję na całość (montażem i demontażem) Używkę mogę mieć w granicach 200 zł + robocizna ze zbieżnością 250 = 450 Regenerowana 550 + robocizna ze zbieżnością 250 = 800 (12m gwarancja tylko na magiel) Regenerowana 12m gwarancja na całość usługi ~ 950 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > To zależy ... polecany zakład w Częstochowie który zajmuje się regeneracją nie demontuje maglownicy > ... trzeba zrobić to we własnym zakresie. Z tego co wiem nie zwracają w razie czego za montaż > i demontaż (jakieś 250 zł) Będę jeszcze jutro dzwoniło do firmy (maglownice.eu) mają stacje w > Częstochowie i ponoć dają gwarancję na całość (montażem i demontażem) > Używkę mogę mieć w granicach 200 zł + robocizna ze zbieżnością 250 = 450 > Regenerowana 550 + robocizna ze zbieżnością 250 = 800 (12m gwarancja tylko na magiel) > Regenerowana 12m gwarancja na całość usługi ~ 950 zł Rozwazalbym tylko opcje z pelna gwarancja. Te regeneracje to czesto jest niestety loteria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 A ile kosztuje nowa? Zawsze zaczynam zdobycia informacji ile kosztuje nowa część. Wtedy kalkuluję co się bardziej opłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... Zarówmo regenerowana jak i używqna to loteria. Mi regenerowana wytrzymała rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A ile kosztuje nowa? > Zawsze zaczynam zdobycia informacji ile kosztuje nowa część. Wtedy kalkuluję co się bardziej > opłaci. Zamiennik (chiński) około 1000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > To zależy ... polecany zakład w Częstochowie który zajmuje się regeneracją nie demontuje maglownicy > ... trzeba zrobić to we własnym zakresie. Z tego co wiem nie zwracają w razie czego za montaż > i demontaż (jakieś 250 zł) Będę jeszcze jutro dzwoniło do firmy (maglownice.eu) mają stacje w > Częstochowie i ponoć dają gwarancję na całość (montażem i demontażem) > Używkę mogę mieć w granicach 200 zł + robocizna ze zbieżnością 250 = 450 > Regenerowana 550 + robocizna ze zbieżnością 250 = 800 (12m gwarancja tylko na magiel) > Regenerowana 12m gwarancja na całość usługi ~ 950 zł Kolego rób tam, sam tam wymieniałem maglownicę, robi tam mój kolega Zakład robi bardzo dobrze, jeśli o nich chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... widzę, że golf IV miałem to samo w OI. Wziąłem regenerowaną. Wytrzymała kilka m-cy po gwarancji i była do wywalenia . W bardzo szanowanym warsztacie polecono mi używkę od sprawdzonego dostawcy. była droga ale to był znacznie lepszy wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A ile kosztuje nowa? > Zawsze zaczynam zdobycia informacji ile kosztuje nowa część. Wtedy kalkuluję co się bardziej > opłaci. W przypadku maglownicy, nowa przeważnie zawsze jest częścią regenerowaną, tylko że u producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > W przypadku maglownicy, nowa przeważnie zawsze jest częścią regenerowaną, tylko że u producenta. A skad sie biora w takim razie maglownice na pierwszy montaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A skad sie biora w takim razie maglownice na pierwszy montaz? TRW czy inne Koyo, robi je na pierwszy montaż, na aftermarket regenerują i żądają przy tym zwrotu starej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues_Brother Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Kiedys regenerowalem w najbardziej polecanej firmie w Polsce. Nie minal rok i zaczela cieknac jak stara. Regeneracja 500zl, montaz/demontaz 250zl, autem musialem jezdzic. Nawet nie reklamowalem. Regeneracja w takich firemkach polega na umyciu, wymianie uszczelniaczy na ciasniesze i mocniejszym skrecaniu. Bez wzgledu na to copisza, nikt w napawanie i szlifowanie sie nie bawi bo do tego trzeba miec drogie obrabiarki. Tak wiec na regenerowanej wcale lepiej nie bedzie. Teraz na pewno bym szukal nowej, tym bardziej ze nowa kosztowala okolo 1200zl. Pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... jak mały wyciek to zalej płyn z uszczelniaczem prestone. mi już 3 lata nie cieknie od zalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > jak mały wyciek to zalej płyn z uszczelniaczem prestone. > mi już 3 lata nie cieknie od zalania. Osobiście nie spodziewam się rewelacji ale spróbuje... 30 zł nie pieniądz a noz widelec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Jesli wyciek to regenerowac (byle nie w znanym zakladzie w Lodzi, obecnie ci oszusci sa na Dunikowskiego), jesli stuka czy ma luzy to kupic nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Kiedys regenerowalem w najbardziej polecanej firmie w Polsce. Nie minal rok i zaczela cieknac jak > stara. Regeneracja 500zl, montaz/demontaz 250zl, autem musialem jezdzic. Nawet nie > reklamowalem. > Regeneracja w takich firemkach polega na umyciu, wymianie uszczelniaczy na ciasniesze i mocniejszym > skrecaniu. Bez wzgledu na to copisza, nikt w napawanie i szlifowanie sie nie bawi bo do tego > trzeba miec drogie obrabiarki. Tak wiec na regenerowanej wcale lepiej nie bedzie. Teraz na > pewno bym szukal nowej, tym bardziej ze nowa kosztowala okolo 1200zl. > Pozd Czyżby Łodź? Dokładnie to samo mi zrobili przy czym nawet nie umyli. Robiłem sobie wycieczkę do Łodzi dwa razy, miało być cacy a na miejscu.. eh poszukajcie moich starych postów. Dokręcili, skasowali 750zł, za paragon kazali dopłacać a skończyło się na wyzywaniu mnie przy reklamacji i grozeniu wezwaniem przeze mnie policji żeby mi samochod oddali,bo chcieli skasowac za naprawe gearancyjna kiedy pojechalem na umowiona reklamacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues_Brother Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Tak Pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. uzywka mialem podobny dylemat pare lat temu w audi. kupilem uzywke i jest do dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Tak > Pozd Ja się zastanawiam jak toto funkcjonuje... i skąd jest tak znane i rozreklamowane, jak nie znam ani jednej zadowolonej osoby. Regeneracja to w ogóle oszustwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Regeneracja to w ogóle oszustwo... Aż tak bym nie generalizował... Mój teść jakieś 3 lata temu regenerował maglownicę w swoim focusie w jednym z krakowskich zakładów i do tej pory śmiga aż miło bez żadnych problemów. Więc wszystko zależy jak się trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... Jeśli to tylko wyciek to wymień uszczelniacze i po sprawie. Zwykle w pierwszej kolejności padają same uszczelniacze, bo guma się wyciera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Jeśli to tylko wyciek to wymień uszczelniacze i po sprawie. Zwykle w pierwszej kolejności padają > same uszczelniacze, bo guma się wyciera. No nie wiem czy najpierw nie padają osłony "harmonijkowe" a potem już korozja robi resztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > No nie wiem czy najpierw nie padają osłony "harmonijkowe" a potem już korozja robi resztę Zależy od warunków jazdy. W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czy korozja zabrała się za elementy pod osłoną, jeśli jest pęknięta. Jeśli są czyste to sama wymiana osłon i uszczelniaczy wystarczy. Oba przypadki są możliwe i pękniecie osłony, i wytarcie uszczelniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Osobiście nie spodziewam się rewelacji ale spróbuje... 30 zł nie pieniądz a noz widelec Ten uszczelniacz załatwia sprawę, jeśli jest tylko uszkodzona guma a nie wytarty metal. Ale - uwaga - jak masz w układzie coś plastikowego, to może ten uszczelniacz to rozpuścić. Kolega też miał przeciek, też w citroenie xsara picasso i pomogło mu na pół roku. Po pół roku rozpuściło czujnik ciśnienia wspomagania i wyskoczył plastik z obudowy. U mnie nie ma tego czujnika i 3 latka już nie ma żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Ten uszczelniacz załatwia sprawę, jeśli jest tylko uszkodzona guma a nie wytarty metal. > Ale - uwaga - jak masz w układzie coś plastikowego, to może ten uszczelniacz to rozpuścić. Kolega > też miał przeciek, też w citroenie xsara picasso i pomogło mu na pół roku. Po pół roku > rozpuściło czujnik ciśnienia wspomagania i wyskoczył plastik z obudowy. U mnie nie ma tego > czujnika i 3 latka już nie ma żadnego problemu. Ciekawe czy taki sam magiel ma peugot 307 bo u siostry jak dłużej auto postoi to przy uruchomieniu silnika lekko przepuści uszczelniacz na ośce górnej tej która jest łączona do kolumny kierownicy.Skapnie z 4-5kropli i wszystko się uszczelnia ,później już nic nie przecieka dopiero po kilku godzinnym postoju i to nie zawsze- próbować wlać uszczelniacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Ciekawe czy taki sam magiel ma peugot 307 bo u siostry jak dłużej auto postoi to przy uruchomieniu > silnika lekko przepuści uszczelniacz na ośce górnej tej która jest łączona do kolumny > kierownicy.Skapnie z 4-5kropli i wszystko się uszczelnia ,później już nic nie przecieka > dopiero po kilku godzinnym postoju i to nie zawsze- próbować wlać uszczelniacz? sprawdźcie tylko,czy jest czujnik ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Szukaj używki w dobrym stanie Kiedys regenerowałem i znowu zaczeło leciec, kupiłem używke i smigała bez problemu. Aby szkoda, ze to taka droga zabawa z wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > sprawdźcie tylko,czy jest czujnik ciśnienia. hmm a jak to wygląda i gdzie to ustrojstwo się mieści? Patrząc i szukając po necie to czujnik jest z wyglądu jak do temp. i wkrecony gdzieś w układzie ,z tego co dokopałem to 307 nie posiada czujnika ale może jakieś 100% potwierdzenie by się przydało.Tak na marginesie co tam ma się rozpuścić? https://www.google.pl/search?q=czujnik+c...tml%3B600%3B475 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > hmm a jak to wygląda i gdzie to ustrojstwo się mieści? > Patrząc i szukając po necie to czujnik jest z wyglądu jak do temp. i wkrecony gdzieś w układzie ,z > tego co dokopałem to 307 nie posiada czujnika ale może jakieś 100% potwierdzenie by się > przydało.Tak na marginesie co tam ma się rozpuścić? > https://www.google.pl/search?q=czujnik+c...tml%3B600%3B475 Cały ten niebieski plastik wypadł. Zrobił się miękki i wyskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 wydaje mi się,że to nie przez ten uszczelniacz bo w środku maglownicy są elementy plastykowe i one też by się rozpusciły.Tu jak opisuje producent następuje spulchnienie elementów gumowych ich rozszerzenie.No ale nic poszukam po przewodach czy owy czujnik istnieje,Tobie piszesz,że pomogło jaki był wyciek w kroplach czy może tylko pocenie się magla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > wydaje mi się,że to nie przez ten uszczelniacz bo w środku maglownicy są elementy plastykowe i one > też by się rozpusciły.Tu jak opisuje producent następuje spulchnienie elementów gumowych ich > rozszerzenie.No ale nic poszukam po przewodach czy owy czujnik istnieje,Tobie piszesz,że > pomogło jaki był wyciek w kroplach czy może tylko pocenie się magla? Zauważyłem krople płynu pod samochodem, więc kapało. Przeciek był na górze głowiczki - pewnie simering puszczał. Najpierw wlałem to małe opakowanie i pomogło na pół roku. Wtedy spuściłem strzykawką 1 litr płynu i wlałem duże, litrowe opakowanie prestone i nie cieknie do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Zauważyłem krople płynu pod samochodem, więc kapało. > Przeciek był na górze głowiczki - pewnie simering puszczał. Czyli tak jak u siostry,masz na mysli głowiczkę z wystającym wałkiem który łączy się z kolumną kierownicy pod pedałami hamulca,sprzegła.Jakiś słaby punkt tego ustrojstwa no nic pomyślę o tym płynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 > jak mały wyciek to zalej płyn z uszczelniaczem prestone. > mi już 3 lata nie cieknie od zalania. Niestety płyn nie pomógł :/ wyciek się powiekszyl. Auto odstawiłam do mechanika. Robię regenerację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 Gdzie w Częstochowie robisz regenerację? Też to mnie czeka na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 > Gdzie w Częstochowie robisz regenerację? Też to mnie czeka na dniach. samą regenerację w Argo na Warszawskiej www.regeneracjaprzekladni.pl montaż demontaż u swojego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Pojawił się wyciek w okolicach osłony gumowej. Jestem ciekawy waszej opinii czy lepiej oddać do > regeneracji czy szukać oryginalnej używki. Póki co bardziej skłaniam się w stronę regeneracji > (12 miesięcy gwarancji) Auta póki co nie zamierzam się pozbywać... Zregeneruj aktualną ale tylko w warsztacie, który zaproponuje Ci kompleksową usługę. Czyli wyjęcie maglownicy, regeneracje oraz zamontowanie maglownicy wraz z gwarancja. Tylko takie podejście pozwoli Ci uniknąć przerzucania się odpowiedzialnością za ewentualną nieudaną regeneracje pomiędzy warsztatem który regeneruje a tym który montuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Zregeneruj aktualną ale tylko w warsztacie, który zaproponuje Ci kompleksową usługę. > Czyli wyjęcie maglownicy, regeneracje oraz zamontowanie maglownicy wraz z gwarancja. > Tylko takie podejście pozwoli Ci uniknąć przerzucania się odpowiedzialnością za ewentualną nieudaną > regeneracje pomiędzy warsztatem który regeneruje a tym który montuje. A co może zepsuć mechanik? Jedynie sprawdzić czy dobrze zamocował opaski na gumach zabezpieczających Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > A co może zepsuć mechanik? Jedynie sprawdzić czy dobrze zamocował opaski na gumach > zabezpieczających Powiedz to oszustom od "regeneracji" czyli dokręcania śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Powiedz to oszustom od "regeneracji" czyli dokręcania śruby Fakt, miałem na myśli dobrze zrobioną maglownicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Powiedz to oszustom od "regeneracji" czyli dokręcania śruby Ja tak "regenerowałem" kiedyś swoją przekładnię. Po dokręceniu o pół obrotu, zachowywała się jak nowa Ale obecnie coś stuka przy manewrach, nie zawsze ale jednak. No, ale to 9 lat i 200 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Ja tak "regenerowałem" kiedyś swoją przekładnię. Po dokręceniu o pół > obrotu, zachowywała się jak nowa Ale obecnie coś stuka przy manewrach, > nie zawsze ale jednak. No, ale to 9 lat i 200 tys. km. Tak mi "zregenerowali" w Łodzi w dużej, znanej i niby prestiżowej firmie, której strona i reklamy w necie ślicznie wyglądają. A potem było zganianie winy "mechanik" - "regeneraci" (degeneraci w sumie oceniając kulturę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > A co może zepsuć mechanik? Jedynie sprawdzić czy dobrze zamocował opaski na > gumach > zabezpieczających Liste jaką przy ewentualnych kłopotach zaprezentuje Ci gwarant : - Czy pompa wspomagania została wymieniona ? - Czy pompa została wymieniona na oryginalną ? - Czy układ został wypłukany ? - Czy płyn wspomagania został wymieniony ? - Czy układ był odpowietrzany kiedy auto było podniesione ? - Czy mechanik był praworęczny ? Myślę, że można by jeszcze wymieniać do woli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Liste jaką przy ewentualnych kłopotach zaprezentuje Ci gwarant : > - Czy pompa wspomagania została wymieniona ? > - Czy pompa została wymieniona na oryginalną ? > - Czy układ został wypłukany ? > - Czy płyn wspomagania został wymieniony ? > - Czy układ był odpowietrzany kiedy auto było podniesione ? > - Czy mechanik był praworęczny ? > Myślę, że można by jeszcze wymieniać do woli... Jak ktoś będzie chciał się przyczepić to zawsze coś znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Jak ktoś będzie chciał się przyczepić to zawsze coś znajdzie Oczywiście , ale przy usłudze kompleksowej odpada Ci ten kłopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Oczywiście , ale przy usłudze kompleksowej odpada Ci ten kłopot. Ja robiłem regenerację tam gdzie założyciel wątku robi, rok już mija i jest OK, sprawdziłem tylko po mechaniku czy dobrze zamontowane gumy na końcówkach drążków i jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Ja robiłem regenerację tam gdzie założyciel wątku robi, rok już mija i jest OK, sprawdziłem tylko > po mechaniku czy dobrze zamontowane gumy na końcówkach drążków i jest OK No i świetnie. W przypadku prawidłowej regeneracji nie ma wspomnianych kłopotów z reklamacją Niemniej jednak ja polecam obowiązkowo wymienić pompę i płyn przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.