Rylu Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 W Leonie 2011/12 auto ma ok 50 tyś przebiegu ale gwarancja odeszła w niepamięć z bliżej nieokresloncyh przyczyn. Znajomy ma do kupienia i pyta o silnik czy warto utopić 25 tyś. Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > W Leonie 2011/12 auto ma ok 50 tyś przebiegu ale gwarancja odeszła w niepamięć z bliżej > nieokresloncyh przyczyn. Znajomy ma do kupienia i pyta o silnik czy warto utopić 25 tyś. > Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ? bardzo tanio uszkodzony jest ten samochód? silnik na łańcuchu to jest chyba CBZB tam były jakieś akcje z wymianą łańcucha, jakies podkładki gdzieś kładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > bardzo tanio uszkodzony jest ten samochód? > silnik na łańcuchu to jest chyba CBZB > tam były jakieś akcje z wymianą łańcucha, jakies podkładki gdzieś kładki Wszystko ok z autem jest po prostu okazyjnie do kupienia ale kumpel obawia się 1.2 TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ? Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6. Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm. Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało. Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali. Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6. > Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm. > Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało. > Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali. > Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść. Octavia III 1.2 TSI 80 KM, spalanie w trasie do 120 km/h wg. kompa 5.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ? Ten silnik ma niższe obroty na autostradzie niż większość wolnossących 2.0, więc co tu jest kosiarką? A najlepiej o takie rzeczy pytać na octaviaclub.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Wszystko ok z autem jest po prostu okazyjnie do kupienia ale kumpel obawia się 1.2 TSI. Joz pisałem, znajomy miał w Yeti, 35 tys. przebiegu i wymiana silnika, padł właśnie ten łańcuch, co niby miał być niewymienialny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Joz pisałem, znajomy miał w Yeti, 35 tys. przebiegu i wymiana silnika, padł właśnie ten łańcuch, co > niby miał być niewymienialny. 1,0 litra oleju na 1000 km i wymiana silnika jako części eksploatacyjnej. UE sra ludziom na głowy a oni mówią, że pada deszcz. AK temu przytakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > 1,0 litra oleju na 1000 km i wymiana silnika jako części eksploatacyjnej. UE sra ludziom na głowy > a oni mówią, że pada deszcz. AK temu przytakuje... Masz chyba jakas obsesje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6. Będzie jechało znacznie lepiej niż wolnossące 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Masz chyba jakas obsesje Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji, która postawiła sobie za cele: a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi) b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji, > która postawiła sobie za cele: > a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe > oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi) Takie właśnie pojęcia masz z tymi 3 cylindrami ... > b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami > bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się > rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi) Takie czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6. > Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm. > Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało. > Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali. > Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść. Czyli kibel .Tak jak myślałem nowinki motoryzacyjne ehh. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 Jechałem 1,2 i bym tego nie kupił. 1,4 TSI w wersji 140 i 160 jako tako się zbiera. Choć w Tiguanie to już pomyłka. W Octavii jakoś daje radę. Ale ekonomiczny na pewno nie jest. Chyba, że się jedzie bardzo delikatnie - to tak. Ale wtedy wszystkie mało palą, nawet wolnossące 1,6. Jeszcze kwestia czego ktoś oczekuje. Jak do zwykłego toczenia, to da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji, > która postawiła sobie za cele: > a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe > oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi) Stare piją (a konkretnie określone serie), nowe nie. > b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami > bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się > rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi) Przeszli na pasek ostatnio. A łańcuchy też poprawili. Ale o tym się już nie mówi. Co do kosiarki - kosiarką to jest silnik który trzeba kręcić żeby przyspieszał i/lub żeby jechał szybko po autostradzie. Czyli raczej 2.0 niż 1.2 tsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > 1,4 TSI w wersji 140 i 160 jako tako się zbiera. Choć w Tiguanie to już pomyłka. W Octavii jakoś > daje radę. Ale ekonomiczny na pewno nie jest. Raczysz kpić. 1.4 tsi przy jeździe 130-150 spalił 6.7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Raczysz kpić. 1.4 tsi przy jeździe 130-150 spalił 6.7. To mi spalił ponad 8 I nie kpię kolego. Po prostu piszę prawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > To mi spalił ponad 8 Pytałem kilku użytkowników i tyle im nie pali. Miałeś coś popsute. Przy takich prędkościach superb 1.8 pali mi niewiele ponad 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Pytałem kilku użytkowników i tyle im nie pali. Miałeś coś popsute. > Przy takich prędkościach superb 1.8 pali mi niewiele ponad 8. Pytanie czy to predkosci srednie z dluzszego dystansu czy chwilowe, bo bylo pusto na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > To mi spalił ponad 8 > I nie kpię kolego. Po prostu piszę prawdę Znajomy ma rapida 1.2 tsi 105 i w trasie przy 150-160 licznikowych mówi, że pali mu ok 9 litrów. Wczoraj miałem okazje pojeździć troszkę i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Na pewno jeździ to lepiej i przyjemniej niż wolnossący 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Pytałem kilku użytkowników i tyle im nie pali. Miałeś coś popsute. > Przy takich prędkościach superb 1.8 pali mi niewiele ponad 8. Ale to raczej blizej 130 niz 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Pytanie czy to predkosci srednie z dluzszego dystansu czy chwilowe, bo bylo pusto na drodze Prawie cały czas takie utrzymywane, średnie z komputera oczywiście niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Ale to raczej blizej 130 niz 150 Przy 150 mam powyżej 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Prawie cały czas takie utrzymywane, średnie z komputera oczywiście niższe. Czyli nie mozesz powiedziec, ze pali tyle przy takiej predkosci, bo srednia jest nizsza. A wskazanie zuzycia paliwa z komputera nie jest dokladne i czesto moze znacznie sie roznic od rzeczywistego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Czyli nie mozesz powiedziec, ze pali tyle przy takiej predkosci, bo srednia jest nizsza. Oczywiście że pisząc coś takiego nie mam na myśli średniej. > A wskazanie zuzycia paliwa z komputera nie jest dokladne i czesto moze znacznie sie roznic od > rzeczywistego. Dlatego porównuję dwa niedokładne wskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Oczywiście że pisząc coś takiego nie mam na myśli średniej. > Dlatego porównuję dwa niedokładne wskazania. Czyli Twoje 6,7 legło w gruzach A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni. Tak samo jak np. Auris w wersji hybrydowej przy porządnym deptaniu nie należy do najbardziej ekonomicznych Faktem jest jednak, że jak się jedzie jak kapelusz to TSI jak i hybrydą da się uzyskać bardzo małe spalanie. Ale mi zwykłym wolnossącym 1,6 122 KM jadąc do 120 udawało się mieć zużycie na poziomie 6,2-6,4 benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Czyli Twoje 6,7 legło w gruzach Aż tak to raczje nie. > A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni. Zależy jakie to ganianie. Bo jak binarnie: but-hamulec, to pewnie że nie jest. Jest jednak ekonomiczniejsze od wolnossaków, lepiej się tym jeździ, bo ma moment z dołu i w miarę niskie obroty na autostradzie. Diesel to jednak na pewno nie jest pod względem spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > To mi spalił ponad 8 > I nie kpię kolego. Po prostu piszę prawdę To dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Czyli kibel . Aż tak to nie. Ale mając od roku do dyspozycji Exeo 2.0 TDi i Fabię 1,2 TSi jeszcze się nie zdarzyła taka sytuacja, żeby w podobnych warunkach Fabia spaliła mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni. Nadal jest, jeśli porównamy to auta wolnossącego o zbliżonych osiągach lub jeśli zachowamy tą samą dynamikę jazdy. > Faktem jest jednak, że jak się jedzie jak kapelusz to TSI jak i hybrydą da się uzyskać bardzo małe > spalanie. Ale mi zwykłym wolnossącym 1,6 122 KM jadąc do 120 udawało się mieć zużycie na > poziomie 6,2-6,4 benzyny. Nie wiem co znaczy jadąc do 120 km/h ale nawet jadąc 120 km/h na tempomacie będzie poniżej 6 litrów. A jeśli "jadąc do 120 km/h" to trasa gdzie raz jest 50, raz 70, raz 90, a gdzie można to 120 to +/- można przyjąć o litr mniej niż to co podałeś. A litr mniej to jest ok. 20% więc dużo. A teraz pogoń swoje 1.6 122 KM i porównaj z tym: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287163223&page=0&fpart=all&vc=1 Dużo spaliło wg. Ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Maja 2015 Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 > Będzie jechało znacznie lepiej niż wolnossące 1.6. Jechałem 1,2 TSI i znacznie lepiej niż moje 12 letnie 1,6 to to nie jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Raczysz kpić. 1.4 tsi przy jeździe 130-150 spalił 6.7. Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie. Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie > 9 l/100 km. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie. > Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie > mar00ha widocznie masz silnik zepsuty znam takiego co przy 160km/h pali mu 1.9tdi 4l/100km takim to tylko przytakuje, chyba że klient bardzo chce dowieźć swojej teorii to wchodzę na temat działania silnika spalinowego. wtedy sami kończa dywagację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > widocznie masz silnik zepsuty znam takiego co przy 160km/h pali mu 1.9tdi 4l/100km Przy takiej predkosci jak uzyska te 6-6,5l/100km to powinien sie cieszyc U siebie z klekotem 1.9 170KM przy dynamicznej jezdzie w trasie, gdzie srednia predkosc wyszla 80km/h z dystansu niecalych 700km spalanie rzeczywiste mialem 5,9l/100km Bardzo podobna srednia predkosc i sposob jazdy, ale 4 osoby na pokladzie to spalanie 6,5l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > ... To jest spalanie > 9 l/100 km. Jak kiedyś pisałem że ścierka 1.4 160 KM paliła > 10 przy 160 km/h to też mruczeli że zepsuta bo powinna 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Jak kiedyś pisałem że ścierka 1.4 160 KM paliła > 10 przy 160 km/h to też mruczeli że zepsuta bo > powinna 7 Ci co im pali 7 to 160 widza pewnie raz na cala trase przy wyprzedzaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie. > Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie Masz 1.4 tsi CHPA? Bo o nim piszę, nie o CAXA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Jak kiedyś pisałem że ścierka 1.4 160 KM paliła > 10 przy 160 km/h to też mruczeli że zepsuta bo powinna 7 Ja Golfem regularnie w trasie spalałem 11,5 l/100 km. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Ja Golfem regularnie w trasie spalałem 11,5 l/100 km. > mar00ha przy jakiej prękości, dla mnie tyle palił 1.8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Masz 1.4 tsi CHPA? Bo o nim piszę, nie o CAXA. Nie mam pojęcia o kodach silników. Piszę o 1.4 TSI, doładowywanym sprężarką i kompresorem. Z DSG. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > przy jakiej prękości, dla mnie tyle palił 1.8 ? Nie będę pisał, bo na tym forum się banuje za takie prędkości. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Nie będę pisał, bo na tym forum się banuje za takie prędkości. > mar00ha No dawaj, sam sobie bana strzelisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Nie będę pisał, bo na tym forum się banuje za takie prędkości. > mar00ha Przecież, każdy wie, że jechałeś w Niemczech BTW. Czy u Ciebie też był taki LAG / dziura przy ruszaniu, tj ok 2-3s pomiędzy toczeniem (dsg) a przyspieszaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > No dawaj, sam sobie bana strzelisz? Ja za prędkość nie banuję. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Przecież, każdy wie, że jechałeś w Niemczech Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. Wykręcałem średnią prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej" autokącikowych fantastów. > BTW. Czy u Ciebie też był taki LAG / dziura przy ruszaniu, tj ok 2-3s pomiędzy toczeniem (dsg) a przyspieszaniem ? Nie. Ja miałem kompresor, który ładował powietrze od samego dołu. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. Wykręcałem średnią > prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej" > autokącikowych fantastów. To musiales dobrze sie starac, bo ciezko w PL zlapac taka srednia predkosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. Wykręcałem średnią > prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej" > autokącikowych fantastów. TO mimo wszystko jakoś bardzo dużo > Nie. Ja miałem kompresor, który ładował powietrze od samego dołu. > mar00ha Ten 1.8TFSI 180KM z dsg miał strasznie denerwujący LAG, albo ruszał niemal z piskiem (trakcja) albo myślałem że ktoś we mnie przyłoży . Nie wiem czy to wina skrzyni (7-biegowej) czy silnika. Choć inne dsg którymi jeździłem tak nie miały. Właściciel potwierdza, że też to zważył i jest to denerwujące. Kolega który jechał z nami ma Golfa VII 1.4 z dsg i mówił, że ma identycznie . Oczywiście dalej jest dobrze, chodzi tylko o zwykłe ruszanie spod świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > To musiales dobrze sie starac, bo ciezko w PL zlapac taka srednia predkosc No pisałem przecież jakie spalanie miałem w megaoszczędnym silniku. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > TO mimo wszystko jakoś bardzo dużo Zrób taką średnią jadąc krajówkami, rozpoczynając trasę w środku Warszawy i kończąc w środku innego miasta. Wtedy oceń czy dużo. > Ten 1.8TFSI 180KM z dsg miał strasznie denerwujący LAG, albo ruszał niemal z piskiem (trakcja) albo > myślałem że ktoś we mnie przyłoży . Nie wiem czy to wina skrzyni (7-biegowej) czy silnika. > Choć inne dsg którymi jeździłem tak nie miały. Właściciel potwierdza, że też to zważył i jest > to denerwujące. Kolega który jechał z nami ma Golfa VII 1.4 z dsg i mówił, że ma identycznie > . Oczywiście dalej jest dobrze, chodzi tylko o zwykłe ruszanie spod świateł. Nie jeździłem takimi, ale sądzę, że to kwestia turbo dziury. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > No pisałem przecież jakie spalanie miałem w megaoszczędnym silniku. > mar00ha Pod tym wzgledem klekoty sa bardziej odporne na picie przy dynamicznej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.