Skocz do zawartości

Znowu TSI 1.2


Rylu

Rekomendowane odpowiedzi

W Leonie 2011/12 auto ma ok 50 tyś przebiegu ale gwarancja odeszła w niepamięć z bliżej nieokresloncyh przyczyn. Znajomy ma do kupienia i pyta o silnik czy warto utopić 25 tyś. grinser006.gif Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Leonie 2011/12 auto ma ok 50 tyś przebiegu ale gwarancja odeszła w niepamięć z bliżej

> nieokresloncyh przyczyn. Znajomy ma do kupienia i pyta o silnik czy warto utopić 25 tyś.

> Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ?

bardzo tanio hmm.gif uszkodzony jest ten samochód?

silnik na łańcuchu to jest chyba CBZB

tam były jakieś akcje z wymianą łańcucha, jakies podkładki gdzieś kładki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bardzo tanio uszkodzony jest ten samochód?

> silnik na łańcuchu to jest chyba CBZB

> tam były jakieś akcje z wymianą łańcucha, jakies podkładki gdzieś kładki

Wszystko ok z autem jest po prostu okazyjnie do kupienia ale kumpel obawia się 1.2 TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ?

Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6.

Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm.

Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało.

Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali.

Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6.

> Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm.

> Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało.

> Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali.

> Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść.

Octavia III 1.2 TSI 80 KM, spalanie w trasie do 120 km/h wg. kompa 5.3 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytałem różne tematy ale podsumowując bać się tej kosiarki ?

Ten silnik ma niższe obroty na autostradzie niż większość wolnossących 2.0, więc co tu jest kosiarką?

A najlepiej o takie rzeczy pytać na octaviaclub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko ok z autem jest po prostu okazyjnie do kupienia ale kumpel obawia się 1.2 TSI.

Joz pisałem, znajomy miał w Yeti, 35 tys. przebiegu i wymiana silnika, padł właśnie ten łańcuch, co niby miał być niewymienialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Joz pisałem, znajomy miał w Yeti, 35 tys. przebiegu i wymiana silnika, padł właśnie ten łańcuch, co

> niby miał być niewymienialny.

1,0 litra oleju na 1000 km i wymiana silnika jako części eksploatacyjnej. sick.gif UE sra ludziom na głowy a oni mówią, że pada deszcz. sciana.gif AK temu przytakuje... palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz chyba jakas obsesje

Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji, która postawiła sobie za cele:

a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi)

b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji,

> która postawiła sobie za cele:

> a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe

> oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi)

Takie właśnie pojęcia masz zlosnik.gif z tymi 3 cylindrami ...

> b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami

> bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się

> rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi)

Takie czasy 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jechać będzie ciut lepiej niż wolnossące 1,6.

> Jeśli to silnik na łańcuchu - niech się nastawi na wymianę łańcucha co 30-45 kkm.

> Była też akcja wymian turbo, coś się zacierało.

> Sinik oszczędny w katalogu - w korkach, czy jak go przyciśnie, swoje spali.

> Poza tym - większych wad nie ma. Chipem można na 140 KM wyjść.

Czyli kibel .Tak jak myślałem nowinki motoryzacyjne ehh. Dzięki waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem 1,2 i bym tego nie kupił.

1,4 TSI w wersji 140 i 160 jako tako się zbiera. Choć w Tiguanie to już pomyłka. W Octavii jakoś daje radę. Ale ekonomiczny na pewno nie jest. Chyba, że się jedzie bardzo delikatnie - to tak. Ale wtedy wszystkie mało palą, nawet wolnossące 1,6.

Jeszcze kwestia czego ktoś oczekuje. Jak do zwykłego toczenia, to da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Tylko czytam AK - posty o wspaniałych osiągnięciach jedynej słusznej niemieckiej motoryzacji,

> która postawiła sobie za cele:

> a) być w zgodzie z ekologią - nie truć, zmniejszyć emisję CO2, zużywać mniej paliwa - efekt: małe

> oszczędne turbo kosiarki z 3 cylindrami (ale że piją olej - to juz się nie mówi)

Stare piją (a konkretnie określone serie), nowe nie.

> b) być w zgodzie z ekonomią - produkować tańsze, mniejsze, lżejsze silniki, z łańcuchami

> bezobsługowymi - efekt: małe oszczędne turbo kosiarki z łańcuchem rozrządu (ale że łańcuch się

> rwie częściej niż pasek - to juz się nie mówi)

Przeszli na pasek ostatnio. A łańcuchy też poprawili.

Ale o tym się już nie mówi.

Co do kosiarki - kosiarką to jest silnik który trzeba kręcić żeby przyspieszał i/lub żeby jechał szybko po autostradzie. Czyli raczej 2.0 niż 1.2 tsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytałem kilku użytkowników i tyle im nie pali. Miałeś coś popsute.

> Przy takich prędkościach superb 1.8 pali mi niewiele ponad 8.

Pytanie czy to predkosci srednie z dluzszego dystansu czy chwilowe, bo bylo pusto na drodze zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To mi spalił ponad 8

> I nie kpię kolego. Po prostu piszę prawdę

Znajomy ma rapida 1.2 tsi 105 i w trasie przy 150-160 licznikowych mówi, że pali mu ok 9 litrów. Wczoraj miałem okazje pojeździć troszkę i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Na pewno jeździ to lepiej i przyjemniej niż wolnossący 1.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawie cały czas takie utrzymywane, średnie z komputera oczywiście niższe.

Czyli nie mozesz powiedziec, ze pali tyle przy takiej predkosci, bo srednia jest nizsza. A wskazanie zuzycia paliwa z komputera nie jest dokladne i czesto moze znacznie sie roznic od rzeczywistego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli nie mozesz powiedziec, ze pali tyle przy takiej predkosci, bo srednia jest nizsza.

Oczywiście że pisząc coś takiego nie mam na myśli średniej.

> A wskazanie zuzycia paliwa z komputera nie jest dokladne i czesto moze znacznie sie roznic od

> rzeczywistego.

Dlatego porównuję dwa niedokładne wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście że pisząc coś takiego nie mam na myśli średniej.

> Dlatego porównuję dwa niedokładne wskazania.

Czyli Twoje 6,7 legło w gruzach zlosnik.gif

A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni.

Tak samo jak np. Auris w wersji hybrydowej przy porządnym deptaniu nie należy do najbardziej ekonomicznych smile.gif

Faktem jest jednak, że jak się jedzie jak kapelusz to TSI jak i hybrydą da się uzyskać bardzo małe spalanie. Ale mi zwykłym wolnossącym 1,6 122 KM jadąc do 120 udawało się mieć zużycie na poziomie 6,2-6,4 benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli Twoje 6,7 legło w gruzach

Aż tak to raczje nie.

> A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni.

Zależy jakie to ganianie. Bo jak binarnie: but-hamulec, to pewnie że nie jest.

Jest jednak ekonomiczniejsze od wolnossaków, lepiej się tym jeździ, bo ma moment z dołu i w miarę niskie obroty na autostradzie.

Diesel to jednak na pewno nie jest pod względem spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak na serio wcale TSI nie jest takie ekonomiczne jak się je pogoni.

Nadal jest, jeśli porównamy to auta wolnossącego o zbliżonych osiągach lub jeśli zachowamy tą samą dynamikę jazdy.

> Faktem jest jednak, że jak się jedzie jak kapelusz to TSI jak i hybrydą da się uzyskać bardzo małe

> spalanie. Ale mi zwykłym wolnossącym 1,6 122 KM jadąc do 120 udawało się mieć zużycie na

> poziomie 6,2-6,4 benzyny.

Nie wiem co znaczy jadąc do 120 km/h ale nawet jadąc 120 km/h na tempomacie będzie poniżej 6 litrów.

A jeśli "jadąc do 120 km/h" to trasa gdzie raz jest 50, raz 70, raz 90, a gdzie można to 120

to +/- można przyjąć o litr mniej niż to co podałeś.

A litr mniej to jest ok. 20% więc dużo.

A teraz pogoń swoje 1.6 122 KM i porównaj z tym: ok.gif

http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287163223&page=0&fpart=all&vc=1

Dużo spaliło wg. Ciebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczysz kpić. 1.4 tsi przy jeździe 130-150 spalił 6.7.

Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie. Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie > 9 l/100 km.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie.

> Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie

> mar00ha

widocznie masz silnik zepsuty tongue.gif znam takiego co przy 160km/h pali mu 1.9tdi 4l/100km smirk.gif takim to tylko przytakuje, chyba że klient bardzo chce dowieźć swojej teorii to wchodzę na temat działania silnika spalinowego. wtedy sami kończa dywagację ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widocznie masz silnik zepsuty znam takiego co przy 160km/h pali mu 1.9tdi 4l/100km

Przy takiej predkosci jak uzyska te 6-6,5l/100km to powinien sie cieszyc zlosnik.gif

U siebie z klekotem 1.9 170KM przy dynamicznej jezdzie w trasie, gdzie srednia predkosc wyszla 80km/h z dystansu niecalych 700km spalanie rzeczywiste mialem 5,9l/100km

Bardzo podobna srednia predkosc i sposob jazdy, ale 4 osoby na pokladzie to spalanie 6,5l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój drogi kolego. Posiadałem 1.4 TSI w Golfie przez 5 lat i ujeżdżałem go regularnie. Codziennie.

> Zapewniam Cię, że jazda 130-150 nie da takiego wyniku jak napisałeś. To jest spalanie

Masz 1.4 tsi CHPA? Bo o nim piszę, nie o CAXA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie będę pisał, bo na tym forum się banuje za takie prędkości.

> mar00ha

Przecież, każdy wie, że jechałeś w Niemczech grinser006.gif

BTW. Czy u Ciebie też był taki LAG / dziura przy ruszaniu, tj ok 2-3s pomiędzy toczeniem (dsg) a przyspieszaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież, każdy wie, że jechałeś w Niemczech

Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. zlosnik.gif Wykręcałem średnią prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej" autokącikowych fantastów.

> BTW. Czy u Ciebie też był taki LAG / dziura przy ruszaniu, tj ok 2-3s pomiędzy toczeniem (dsg) a przyspieszaniem ?

Nie. Ja miałem kompresor, który ładował powietrze od samego dołu.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. Wykręcałem średnią

> prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej"

> autokącikowych fantastów.

To musiales dobrze sie starac, bo ciezko w PL zlapac taka srednia predkosc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Dość regularnie odbywałem trasę w Polsce, krajówkami i wojewódzkimi. Wykręcałem średnią

> prędkość w okolicach 105-110 km/h. Mowa o prawdziwej średniej, a nie "średniej przelotowej"

> autokącikowych fantastów.

TO mimo wszystko jakoś bardzo dużo tongue.gif

> Nie. Ja miałem kompresor, który ładował powietrze od samego dołu.

> mar00ha

Ten 1.8TFSI 180KM z dsg miał strasznie denerwujący LAG, albo ruszał niemal z piskiem (trakcja) albo myślałem że ktoś we mnie przyłoży tongue.gif. Nie wiem czy to wina skrzyni (7-biegowej) czy silnika. Choć inne dsg którymi jeździłem tak nie miały. Właściciel potwierdza, że też to zważył i jest to denerwujące. Kolega który jechał z nami ma Golfa VII 1.4 z dsg i mówił, że ma identycznie tongue.gif. Oczywiście dalej jest dobrze, chodzi tylko o zwykłe ruszanie spod świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TO mimo wszystko jakoś bardzo dużo

Zrób taką średnią jadąc krajówkami, rozpoczynając trasę w środku Warszawy i kończąc w środku innego miasta. Wtedy oceń czy dużo. zlosnik.gif

> Ten 1.8TFSI 180KM z dsg miał strasznie denerwujący LAG, albo ruszał niemal z piskiem (trakcja) albo

> myślałem że ktoś we mnie przyłoży . Nie wiem czy to wina skrzyni (7-biegowej) czy silnika.

> Choć inne dsg którymi jeździłem tak nie miały. Właściciel potwierdza, że też to zważył i jest

> to denerwujące. Kolega który jechał z nami ma Golfa VII 1.4 z dsg i mówił, że ma identycznie

> . Oczywiście dalej jest dobrze, chodzi tylko o zwykłe ruszanie spod świateł.

Nie jeździłem takimi, ale sądzę, że to kwestia turbo dziury.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.